Zoet koos bewust voor PSV: 'Wilde stap maken, maar het klopte niet zoals hier'

    Zoet koos bewust voor PSV: 'Wilde stap maken, maar het klopte niet zoals hier'

    donderdag 16 augustus 2018 om 09:43

    Jeroen Zoet stond open voor een vertrek naar het buitenland, maar verlengde uiteindelijk zijn contract bij PSV. De goalie staat nu tot 2021 onder contract in Eindhoven en daar is hij maar wat blij mee.

    "PSV heeft er deze zomer weer alles aan gedaan om een goed en sterk team bij elkaar te houden. Dat is iets wat we me aanspreekt", verklaart hij in gesprek met Eindhovens Dagblad. De keuze om bij PSV te blijven was een hele bewust. "Met de mensen om me heen in wie ik vertrouwen heb, heb ik de knoop doorgehakt. Ik heb dan wel uitgesproken dat ik een stap zou willen maken, maar het klopte niet zoals hier. Ik ben hartstikke blij dat ik ben gebleven omdat ik weet wat ik hier heb. Het zit goed."

    De Eindhovenaren begonnen de competitie in ieder geval uitstekend met een 4-0 thuisoverwinning op FC Utrecht. "We willen bij PSV weer kampioen worden, Europees goed spelen en individueel wil ik laten zien dat ik daarvoor ook klaar ben. Dat dwing je af door bij je club over een langere periode goed te presteren."

    Poll

    Verstandig van Zoet om nog een jaartje bij PSV te blijven?

    (3556 stemmen)

    Plaats een reactie

    PRICE +33993
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:42
    Zoet,perfect voor PSV
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:45
    er zullen zo wel weer een hoop gefrustreerde supportertjes van een bepaalde club , gaan roepen dat geen een club Zoet wilde kopen en dat spelers van hun club door iedereen gewild zijn ;-)
    Vind ik leuk
    Enden +3936
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:49
    Met het eerste deel van jouw verhaal ben ik het wel eens. Hij stond open voor vertrek, maar geen interessante club wilde hem hebben. De markt is ook wat lastiger voor een keeper denk ik.

    PSV is zijn niveau. Verdient goed geld en pakt zo zijn prijzen mee.
    Lekker hier de carrière afmaken.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:51
    ik ben heel blij met hem , het is geen Oblak , maar voor PSV echt een hele goede keeper
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:59
    Zoet ziet zelf ook in dat hij met zijn salaris en tekenbonussen die hij bij PSV ontvangt al enorm bevoorrecht is, hij wil niet alleen voor de centen een stap hoger maken, hijis al fonancieel onafhankelijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:01
    als je 12 jaar bij PSV voetbalt ben je inderdaad financieel onafhankelijk
    hij zegt ook in het Eindhovens Dagblad dat ie tevreden is bij PSV en dat ie in Eindhoven weet wat ie heeft , en daarom niet percé weg hoeft
    mooi dat er nog zulke voetballers zijn
    Vind ik leuk
    yuuup +9303
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:02
    Die eerste zin hoeft natuurlijk helemaal niet waar te zijn.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:20
    nee dat hoeft niet , maar als je 12 jaar lang 3 ton per jaar verdient , dan heb je 3,6 miljoen en dan ben je gewoon financieel onafhankelijk op papier
    Vind ik leuk
    yuuup +9303
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:19
    Hangt natuurlijk geheel af van je uitgavenpatroon.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:09
    ik weet niet hoe het bij jou zit , maar ik ben met ,6 miljoen gewoon financieel onafhankelijk hoor
    met jouw redenering ben je nooit financieel onafhankelijk
    want als je echt wil , dan krijg je ook 100 miljoen in 10 jaar op
    Vind ik leuk
    Nashua +6708
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:55
    Ja, Ja, arme Berry van Aerle
    Vind ik leuk
    Enden +3936
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:00
    Dat zeker. Hij pakt af en toe een punt en doet geen gekke dingen
    Vind ik leuk
    Castromann +6348
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:41
    Idd voor psv begrippen n topkeeper. Past ook goed in de psv cultuur.
    En ik snap ook van Zoet dat je geen 2e keeper wilt worden ergens op die leeftijd. Dan krijg je zon Cillessen verhaal.
    Je speelt bij n topclub...maar je speelt zelden of nooit.
    En dat wil toch elke speler .....spelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:46
    lijkt mij ook , maar Cillissen neemt schijnbaar genoegen met een plaats op de bank
    Cillissen is voor mij de beste keeper van Nederland op dit moment
    maar ik zou hem dus niet opstellen bij oranje omdat ie altijd op de bank zit
    jammer dat zo'n goeie keeper , in zijn beste jaren , genoegen neemt met een plaats op de bank
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43593
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:59
    De beste keeper speelt.dsn nooit.
    Dan doe je toch iets gruwelijk verkeerd.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:15
    Vraag me af waar de steeds terugkerende opmerking dat Cillissen de beste keeper van NL is op gebaseerd is? Zien hem nooit spelen in belangrijke wedstrijde en in de mindere potjes oogt hij nog steeds onrustig en gestresst.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 18:18]
    Vind ik leuk
    Lulookmee +720
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:28
    En pakt nog geen penalty als ze het doel 5 meter inkorten....
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:28
    Dat zie je wel aan Cillessen waarvan iedereen dacht dat hij de clubs voor het uitzoeken had, wordt weer een jaartje zitvlees kweken bij Barcelona.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12181
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:34
    Maar dan zit je wel bij barcelona voor meer dan bij een nederlandse club
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:37
    ik snap dat hij die keus toen gemaakt heeft , maar je zou zeggen dat je na een paar jaar bankzitten er nu onderhand wel een keer genoeg van hebt
    nu komt het over alsof hij totaal geen ambitie heeft , terwijl dat helemaal niet zo hoeft te zijn
    Vind ik leuk
    RWA040 +293
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:19
    Hij wilde ook weg bij Barca, alleen Barca wilde hem maar al te graag houden.... Verder ben ik het volledig met je eens, beste keeper van Nederland is het sowieso. Alleen zonde dat hij niet iedere wedstrijd kan laten zien hoe goed hij is.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:53
    Dat bedoel ik dus, niet eens om negatief te zijn want een goede Cillessen is ook voor Oranje belangrijk, hij is nu in de kracht van z'n leven dan moet je wekelijks spelen om je maximale topniveau te halen, dat lukt niet met 10 wedstrijden per jaar en trainingen alleen
    Vind ik leuk
    Lulookmee +720
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:30
    Gelukkig hebben echte sporters meer ambitie op het veld dan supporters met hun bankrekening...
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12181
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:15
    Dat zijn er niet veel hoor...
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13602
    vrijdag 17 augustus 2018 om 04:18
    Zoet doet nu net alsof er interesse was maar het bij die club niet klopte. Maar hij zegt natuurlijk precies wat de Psv supporter wil horen en zij slikken het als zoete koek. Als Zoete koek ja.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:03
    Ach laat dat een "zoethoudertje" zijn voor die gefrustreerde supporters! ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:08
    Nu daag jij ze uit brüür 😂😂.
    Als ik zoiets doe krijg ik een kneuze reacties.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 10:15]
    Vind ik leuk
    Pretjoodje +256
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:26
    Shit je bent me voor, wilde daar inderdaad even mijn mening over geven. Laat nu maar zitten....
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:35
    tsja dat zijn ongeveer de standaard reactie's van sommige Ajacieden
    de spelers van PSV wil niemand hebben , en voor Ajacieden staat heel de wereld in de rij
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:39
    Het klopt enigzins wel 😂😂
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12181
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:32
    Want die waren er wel?
    Vind ik leuk
    HJR +7121
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:35
    Je begint zelf he over een andere club ;)
    Vind ik leuk
    Adje80 +8236
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:45
    Precies...een stap hogerop kan hij denk ik niet aan het is geen keeper die echt wedstrijden wint maar hij is vrij constant. Psv heeft het wel knap gedaan met al die contract verlengingen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:52
    nee maar hij kost je ook geen punten , en dat is het belangrijkste voor een keeper
    een wedstrijd voor je winnen is aan de veldspelers
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18335
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:59
    Ik vond Zoet vorig jaar de belangrijkste speler van PSV. Heeft veel punten gepakt vorig voor ze.
    Keepers kunnen niet wedstrijden winnen, want daarvoor moet je scoren. En dat doen keepers niet. Zoet heeft er vooral voor gezorgd dat er minder werd verloren.

    Enige hoop die ik heb is dat er bij hem een nonchalance insluipt dit seizoen.
    Vind ik leuk
    Ale +4364
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:19
    Is ook zijn top.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:46
    Beter bij psv onder de lat dan elders op de bank. Niets mis mee.
    Vind ik leuk
    Hakbal +800
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:51
    Dat zeker. Maar hij wordt er niet beter op zo. Heeft andere uitdaging nodig.
    Vind ik leuk
    Bertus +5028
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:43
    Mooie vent die niet enkel naar geld kijkt, prima doelman voor PSV.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:51
    Precies, 1,3 miljoen salaris is natuurlijk een schijntje....Wel een goeie keeper trouwens.
    Vind ik leuk
    Bertus +5028
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:14
    Nee zeker geen schijntje, belachelijk veel zelfs, maar in het voetbal zijn ze wat dat betreft helemaal de weg kwijt. Maar hij had ook kunnen kiezen om voor datzelfde geld een buitenlandse competitie in te gaan en sportief nergens om te spelen. Nu is er de ambitie om voor prijzen mee te doen en mooi dat hij daar voor kiest.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:27
    Dat klopt, maar dat is niet gratis... Zelfde als bij Luuk de Jong. Mannen krijgen buiten dit zeer riante salaris ook zeer riante bonussen, voor de meest vreemde dingen....
    Maar zoals ik al zei, prima keeper. Samen met Cocu verantwoordelijk voor het kampioenschap van afgelopen jaar.
    Vind ik leuk
    Bertus +5028
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:48
    Dan doe je toch een grote groep spelers te kort als je de titel puur aan Cocu en Zoet wijt.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:50
    Nou vooruit, Arias ook...
    Vind ik leuk
    PutaBarca +403
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:44
    Dit jaar komt die 25e gewoon naar eindhoven.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:47
    Eindelijk een normale opmerking op VP...
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:45
    Heracles heeft er ook alles aan gedaan, maar daar hoor je niks over.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:48
    Heracles? Die hebben toch 20 transfers gehad?
    Vind ik leuk
    Dezeun +4355
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:45
    Beste keeper van de ED
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:50
    En de onbetwiste nummer 2 voor het NL elftal!
    Vind ik leuk
    Dezeun +4355
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:51
    Dat zal Ronald uitmaken
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:54
    Geloof maar dat hij die keuze allang gemaakt heeft!
    Vind ik leuk
    Dezeun +4355
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:57
    Ik denk dat oranje behoefte heeft aan ervaring en hoewel jasper cillessen 2 jaar ouder is heeft hij 100 wedstrijden minder gespeeld in het betaalde voetbal
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:54
    Ik ben wel benieuwd naar de nummer 1 dan? Waar 'speelt' die? En hoe goed is die bij hoge ballen vanaf de zijkanten?
    Ik ben principieel tegen structurele reserve keepers als nr 1 van oranje.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:57
    Dat komt omdat jij een gekleurd brilletje op hebt! Heel Nederland en ver daarbuiten (enkel de Eindhovense aanhang niet) is het er over eens dat Cillessen de 1e keeper is voor het NL elftal!

    Dat jij er op tegen bent zal ik even doorgeven aan Ronald Cowman
    Vind ik leuk
    Dezeun +4355
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:13
    Ja want cillessen willen ze overal moet tegen zijn zin bankzitten in Barcelona
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:20
    Prachtig die haat! Hij traint dagelijks met de allerbeste!



    Oowja, zoet ook :)
    Vind ik leuk
    Dezeun +4355
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:22
    Iig de allerbeste van NEDERLAND
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:37
    Ik ben ajacied hoor. Ben gewoon geen fan van Cillissen. Zijn uitstraling is goed en zijn meevoetballen. Maar ben zijn optredens in Oranje tegen Tsjechië uit en Turkije uit voor EK kwalificatie enkele jaren terug ook niet vergeten. Ajax is er met Onana ook direct erg op vooruit gegaan.
    Vind ik leuk
    Echt? +2173
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:06
    Ik kom niet uit Eindhoven maar vind Zoet ook beter, mag dat?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:00
    Als je het aan heel nederland vraagt zal het ongeveer 50/50 zijn, sterker nog ik denk dat mensen een keeper willen die, zeg maar, keept.
    Vind ik leuk
    RWA040 +293
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:22
    Zie mijn reactie waarin ik toegeef dat Cillesen de beste Nederlandse keeper is. Niet over één kam scheren jongen ;)
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2941
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:04
    Onana is toch echt wel een stappie verder hoor.
    Vind ik leuk
    Quareck +7066
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:10
    Hahaha
    Vind ik leuk
    Dezeun +4355
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:11
    Blunders daargelaten en goal van heracles moet hij ook gewoon pakket had 80% van de ED keepers gehad
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2941
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:17
    Je hebt het toch niet over die bal die onderkant lat kruising ging.
    Vind ik leuk
    Dezeun +4355
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:18
    Kijk nog maar eens goed dan
    Vind ik leuk
    RWA040 +293
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:23
    Ongeveer 50 cm naar links van de kruising.... Houdbare bal hoor.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:39
    Onana was in zijn eerste jaar absolute top. Vorig jaar een wat minder jaar met inderdaad een incidentele ketsen. Maar wijs mij een keeper aan die nooit een ketser heeft.
    Vind ik leuk
    3-5-2 +829
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:23
    Ik vind Onana beter dan Zoet... ja ik ben Ajacied maar niet alleen daardoor... ik zie Onana nog wel een transfer maken naar een Europese (sub)top club... Zoet zit aan zijn plafond bij PSV..
    Vind ik leuk
    Dezeun +4355
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:28
    Ik zie ze beide niet de Europese top halen
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2941
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:32
    Als jij nou eens die PSV bril van je hoofd afzet.
    Vind ik leuk
    Dezeun +4355
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:34
    En jij je ajax bril dan
    Zullen we naar de stats kijken
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:42
    Gaan we weer over brillen. Wat een killerfrase is dat. Die 'volle gas vooruit' begint er weer over. Accepteer nu is dat er mensen zijn die gewoon objectief proberen te kijken ondanks dat ze een clubvoorkeur hebben. Dat kun je doen door naar stats te kijken. Die ongezonde clubvoorkeur. Ik ben ajacied en vond Onana in zijn eerste jaar beter dan Zoet. Vorig jaar had Zoet een veel beter jaar. En ik vind Zoet een intrinsiek talentvollere keeper dan Cillissen. Alleen zijn uitstraling is minder. Verder doet hij op geen enkel onderdeel onder. Dus daarom vind ik dat Zoet in Oranje moet. Ondanks mijn clubvoorkeur.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2941
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:53
    Objectief, wat een grap, als je al zegt dat het doelpunt een blunder was van Onana, dan moet je gewoon kappen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:34
    Waar zeg ik dat Onana een blunder maakte bij de goal van Heracles? Lezen Leo!
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2941
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:46
    Dezeun +3297 donderdag 16 augustus 2018 om 10:11Blunders daargelaten en goal van heracles moet hij ook gewoon pakket had 80% van de ED keepers gehad
    Vind ik leuk+ 3 likes ReactieRapporteer
    Mionel Lessi +2597 donderdag 16 augustus 2018 om 10:17Je hebt het toch niet over die bal die onderkant lat kruising ging.
    Wijzig
    Dezeun +3297 donderdag 16 augustus 2018 om 10:18Kijk nog maar eens goed dan

    Had het natuurlijk niet over jou, lezen Arno.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2941
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:50
    Ik ben voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    La Luz +552
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:46
    Hoe vaak is dit wel niet voorbij gekomen op VP?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:47
    Inderdaad. Te vaak.
    Terwijl er te weinig nieuws over Heracles voorbij komt.
    Vind ik leuk
    La Luz +552
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:02
    Misschien dat jij ons wat nieuws over Heracles kan vertellen dan als VI het niet lukt?
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6044
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:27
    „Een stoplicht springt op rood, een ander weer op groen. In Almelo is altijd wat te doen.”
    Vind ik leuk
    La Luz +552
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:39
    Moet ik je toch even corrigeren Trojan.22. Een verkeerslicht springt op groen..... ;-)
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:46
    Zoals ik altijd zeg; "Je verlaat je arme ouders toch niet om voor rijke vreemdelingen te gaan spelen?".
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 09:47]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:46
    Klopte niet zoals hier?
    Tuurlijk nie, denkte gij da'k een clupke supporter die nie klopt. Witte toch?
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2029
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:48
    Niemand wilde zoet hebben vandaar dat hij er nog is.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:51
    Zei een supporter van een club die ooit Verhoeven binnenhaalde...
    Kom op, Huug, maat, je kan beter...
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:55
    Zei een supporter van een club die ooit Pasveer binnenhaalde....Dat is die ballenvanger (op een goeie dag) die vond dat hij een basisplaats verdiende omdat hij beter was dan Zoet.... :-)
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:56
    Ik ook van jou, Liefhebber...
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:38
    Oooooohhhhhhh
    Vind ik leuk
    Cappie +6977
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:07
    Mwoah.... er zit toch nog wel een klein verschilletje tussen Pasveer en Verhoeven...
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:10
    zeker 100 kilo ....
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:35
    Qua prestaties niet hoor! Alleen in kilo's misschien...
    Vind ik leuk
    Cappie +6977
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:02
    Hahahaha... ja, oke, stiekem was Verhoeven toch ook wel een redelijke keeper. En Pasveer bij Vitesse was dan weer veeeeeel slechter dan Verhoeven.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:28
    Behalve tegen Ajax.... hij is nog steeds in slowmo filmpjes aan het terugkijken hoe hij die ballen in vredesnaam heeft tegengehouden....
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1661
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:50
    👍🏻 Zoet is een kei goeie keeper voor de regerend landskampioen PSV Eindhvn 👍🏻
    Vind ik leuk
    Dr. PA +91
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:50
    Precies dit, maakt niet uit. Maar maak er dan niet zo’n lulverhaal van in de media als je eerst de vertrekwens hebt uitgesproken
    Vind ik leuk
    Nbl +544
    donderdag 16 augustus 2018 om 09:59
    Goeie keuze van zoet en goed voor PSV ! Wie ik altijd wel een goeie keeper vond is die Gomez .
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:01
    Die man die kon vliegen..?
    Vind ik leuk
    Nbl +544
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:41
    S sorry .!
    Vind ik leuk
    torinofc +185
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:05
    Iedereen wil een stap maken maar niemand wil ze hebben
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:09
    Jeroen Zoet maakte als beste Nederlandse keeper van deze generatie en sterkhouder van de landskampioen een subliminale knipoog naar de bondscoach van Oranje.

    PSV houdt en passant een traditie hoog als hommage aan de beste Nederlandse doelman aller tijden, Jan van Beveren.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 10:11]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:14
    Knipoog naar de bondcoach hoeft niet, anders gaan we er wel heel erg op achteruit. Jasper is veel beter. Voor eredivisie is Zoet gewoon een goede keeper, goede beslissing van Zoet en Psv
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:43
    Hijs bankzitter Jasper Cillessen in een PSV shirt en je wijzigt je reactie.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 10:46]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:55
    Gelul weet jezelf ook 👍, hijs Zoet in een Ajax shirt en hij kan er niks van
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 10:55]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:14
    Daar is geen misverstand over zodra talentloze myopen hun ' mening' ventileren. Inmiddels is men op het punt aangeland van over en weer onder de gordel verplassen over 'uitstraling' of het gebrek eraan . MIjn hemel, wat een armoede.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:18
    Met jouw opmerking over van Beveren als beste keeper ooit, twijfel ik niet meer aan jouw voetbalkennis...
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:11
    Geen hond wat hem wil hebben
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1661
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:18
    Ja weltrusten H Aars. Die Zyech trekt volle zalen. Ga nu eerst maar eens het contact met Bergkamp afkopen hondekop. 😂 Hij het nodeju net verlengd bij de regerend landskampioen PSV Eindhvn dus jij praat poep :)
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 10:20]
    Vind ik leuk
    groninger +1229
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:23
    Met Bergkamp is alles gewoon opgelost nu.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:24
    Wat jij ervan vindt boeit mij totaal niet
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1661
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:15
    Schijnbaar wel waarom anders reageren met zo’n trieste re.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 17:15]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:39
    Fan van dat provincie clubje uit Eindhoven
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1661
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:49
    Hoe triest bénde gij.

    De regerend landskampioen PSV Eindhoven. 👍🏻
    Vind ik leuk
    michelhx +3585
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:15
    Zoet is gewoon een prima keeper. Die kan echt wel eerste keus worden bij middenmotors in Engeland, Italie of Duitsland. De absolute top is wellicht iets te hoog gegrepen, maar keepers pieken wat later dan de gemiddelde voetballer, dus wie weet wat er nog in het vat zit. De keeperscarrousel komt meestal ook wat later op gang, je kunt ze nu eenmaal niet op een andere positie laten spelen. En laten we ophouden met die vergelijkingen tussen Cillessen en Zoet alsjeblieft, het lijkt wel een wedstrijdje ver pissen.
    Vind ik leuk
    Bill +626
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:19
    Zoet heeft de uitstraling van een provinciaal boertje en heeft waarschijnlijk last van heimwee.
    Dus een prima keuze van hem.
    De ideale keeper voor de gemoedelijke (lees saaie) brabantse dorpsclub.
    Vind ik leuk
    La Luz +552
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:24
    Alsjeblieft Billie, een duimpje voor je geweldige bijdrage van vandaag.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:49
    Hoe dom kun je zijn door over uitstraling van Zoet te beginnen terwijl je jaspertje adoreerd met de uitstraling van een afgetrokken soepkip.
    Vind ik leuk
    rinirat +2230
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:09
    Ik heb geen zelfvertrouwen durfde de stap niet aan koos voor de helft van het geld want spreek geen buitenlandse talen.
    Vind ik leuk
    Echt? +2173
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:10
    Binnen nu en een paar jaar komen Zoet en Cillessen helemaal niet meer in beeld. Dan staat Bijlow in de goal bij Oranje voor de komende 15 jaar
    Vind ik leuk
    groninger +1229
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:21
    Moet bijlow niet meer zo blunderen als de laatste wedstrijden
    Vind ik leuk
    groninger +1229
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:20
    PSV is ook zijn nivo. Buitenland komt hij op de bank terecht.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +655
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:34
    Is zn plafond dus ja..
    Vind ik leuk
    La Luz +552
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:42
    zit liever op de bank dan tegen een plafond
    Vind ik leuk
    pim4ever +1031
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:16
    Heeft psv al een serieus potje gespeeld?
    Vind ik leuk
    Cookee +10011
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:26
    Van een keeper hebben ze maar 1 nodig. Een midvelder kan nog links of rechts of centraal maar als keeper niet.
    Maak je in het buitenland 1 fout dan ben je weg... hier heeft Zoet terecht krediet, ik vind hem een zeer verstandige man. En als beloning dat hij de ED steunt moet Koeman hem keeper van Oranje maken!!!
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +515
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:03
    Koeman moet gewoon de beste keeper opstellen en tot op heden bewijst Cillessen in Oranje dat hij onbetwist de nummer 1 is!
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +515
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:02
    Mijn wraak zal Zoet zijn?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Zoet koos bewust voor PSV: 'Wilde stap maken, maar het klopte niet zoals hier'