Update: Willem II bevestigt komst Avdijaj: 'Ik ga voor jullie vechten'

    Update: Willem II bevestigt komst Avdijaj: 'Ik ga voor jullie vechten'

    donderdag 16 augustus 2018 om 14:00

    Willem II staat op het punt zich te versterken met Donis Avdijaj. Volgens het Duitse RevierSport nemen de Tilburgers de aanvaller transfervrij over van Schalke 04.

    Avdijaj heeft in Gelsenkirchen nog een contract tot medio 2019, maar zou desondanks transfervrij de overstap mogen maken. Het Duitse medium meldt dat Avdijaj donderdag de medische keuring ondergaat en vervolgens een tweejarig contract tekent in Tilburg.

    Avdijaj speelde afgelopen seizoen een half jaar in Nederland op huurbasis voor Roda JC. In totaal kwam hij tot elf optredens, waarin hij drie keer scoorde en twee assists gaf. Bij Schalke'04 heeft Avdijaj geen uitzicht op speelminuten.

    De Tilburgers versterkten zich eerder deze week al met Aras Özbiliz. Mogelijk kunnen de aanwinsten vrijdag al hun debuut maken als Willem II aantreedt tegen FC Groningen. De Tilburgers begonnen de competitie met een teleurstellende 0-1 nederlaag tegen VVV-Venlo.

    Update 13:57 uur: Willem II heeft de komst van Donis Avdijaj bevestigd via de officiële kanalen. "Ik ben de nieuwe strijder van Willem II. Ik ga voor jullie vechten en tot snel", aldus de nieuwe aankoop. 

    Poll

    Is Avdijaj een goede aanwinst voor Willem II?

    (2564 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 16 augustus 2018 om 10:38
    Goede speler! Was de beste speler van Roda. Heeft ook pit in zijn spel!
    Vind ik leuk
    Tafkaz +4609
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:53
    Correctie, 1 van de besten. De beste was Gustafsson.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11746
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:01
    :)
    Vind ik leuk
    Adje80 +8478
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:07
    Vind dit wel een verassing..knap gedaan Willem II
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:38
    Mooie aanwinst voor mijn buren..
    Vind ik leuk
    J R Riquelme +1336
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:49
    De buurvrouw hebben wel een paar mooie aankopen gedaan, spelers die ik liever bij NAC had gezien eerlijk gezegd. Met Avdijaj en Özbiliz hebben ze spelers met dreiging. Moet van Kasteneer en Rosheuvel nog maar blijken, al zijn de voorzetten van Rosheuvel tot nu redelijk dreigend geweest.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:54
    Kasteneer, als hij het niveau van toen bij ADO haalt, is gewoon een hele goede speler!
    Vind ik leuk
    J R Riquelme +1336
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:03
    Ja dat zeker, toen was het een goede speler, maar als je hem vergelijkt met Avdijaj of Özbiliz, dan schat ik die 2 toch wat hoger in. En Kastaneer heeft bij Kaiserslautern ook niet veel gespeeld volgends mij. Dus ben benieuwd of het wat gaat worden.

    Maar was die Avdijaj niet die gozer met een afkoopsom van 40 mil of zoiets bij Schalke?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 12:31]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:08
    We zullen het gaan zien. Özbiliz heeft ook amper gespeeld he.

    Ik heb geen idee of Avdijaj zo’n afkoopsom had, ik denk haast van niet, maar hij stond wel bekend als een groot talent een paar jaar geleden, dus wellicht dat dat toen in zn contract opgenomen werd.
    Vind ik leuk
    J R Riquelme +1336
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:16
    Ja dat is waar, we gaan het wel zien.

    Succes komend seizoen gozer.👍🏻
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:13
    Komt goed kerel, jullie ook he! Tot 21 oktober!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 12:14]
    Vind ik leuk
    J R Riquelme +1336
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:30
    Komt goed, die dag geven we elkaar waarschijnlijk wel minder complimentjes als vandaag haha.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:53
    Haha, die kans zit er dik in inderdaad. Dat t een mooie wedstrijd mag worden!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 12:53]
    Vind ik leuk
    munkikiii +1935
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:58
    En je vergeet die an Leverkusen nog attaynak
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:47
    Naccers en willemii-ers die elkaar complimenten gaan geven over elkaars selecties..het kan dus toch nog!
    Mooi om te zien, tussen alle hersenloze tjap die hier vaak geplaatst wordt.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:14
    En zo hoort het ook he ;). Rivaliteit mag er zeker zijn, maar dan wel op een normale manier!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26398
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:39
    Verrassende zet van Willem II. Goede speler binnengehaald. Mocht ook wel..
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:44
    Krijgen jullie ook nog nieuwe spelers? Zijn er nog maar een stuk of 7 gehaald en...
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26398
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:54
    Ajax en/of Heerenveen hebben zich ook niet onbetuigd gelaten op de transfermarkt!

    Vergeet niet dat Utrecht spelers haalt voor het eerste en voor Jong FCU..
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:36
    Ik vrees dat je hem niet helemaal begrijpt...

    Alle aankopen van Utrecht zijn nog niet echt een toegevoegde waarde gebleken...

    Zoveel heeft Heerenveen niet gekocht toch? Een vervanger voor Dumfries (en nu speelt hij met Doke Schmidt.....) en een vervanger voor Schaars( Kongolo) die tot de kerst uitgeschakeld is als hij al weer terugkomt....Rienstra was verassend maar speelt al vast in op het vertrek van Kobayashi en eventueel Thorsby, die hebben aangegeven aan een hoger niveau toe te zijn......dus.... Daarnaast zijn Veerman en Reza weg en is Lammers slechts gehuurd omdat PSV niet wilde meewerken aan verkoop. Zenelli gaat misschien ook nog weg. Oh ja, een hele matige reservekeeper hebben we ook nog gehaald....
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2710
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:52
    Hoe kom je er bij dat de aankopen geen toegevoegde waarde zijn? Het tegendeel is waar namelijk. van Overeem, Gustafson, Guwara, Bergström en Tannane zijn allemaal kandidaten voor een basisplek. Daarnaast is Boussaid een enorm talent en Gavory kan ik nog niet veel over zeggen.

    Je zult nu wel doelen op de wedstrijd tegen PSV, maar daar speelden slechts 2 van deze aankopen. Bovendien werd er in een absurd systeem gespeeld. Het inpassen kost ook tijd.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:59
    Ach ja, eind december zullen jullie wel op volle oorlogssterkte zijn waarschijnlijk....
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26398
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:02
    Je vorige reactie was dan ook wat cryptisch ;-)

    Maar op basis van 1 uitwedstrijd bij de landskampioen voegen de versterkingen niets toe? Snelle conclusie!

    Utrecht heeft alle versterkingen gehaald die ze op het lijstje plus Tannane en Gavory als bonus.

    Met Bergstrom een zweeds international in de gelederen.

    Van Overeem en Gustafsson zijn gevestigde namen in de Eredivisie.

    Guwara staat in de basis op linksback. Intenational van jong Duitsland.

    Met Boussaid die overkwam van Lierse hweft Utrecht een toptalent aangetrokken waarin Europese topclubs interesse hadden.

    Zondag PEC thuis en dan komt het wel goed. Kost tijd om spelers in te passen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:08
    Tja, je moet zulke dingen ook niet gaan uitleggen....

    Jullie hebben zeker goed ingekocht! Is alleen een beetje jammer dat PSV nu weer de 3 punten cadeau krijgt en jullie eind december inmiddels lekker ingespeeld zijn en volle bak gaan.... Of is dat weer toeval??
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26398
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:21
    Helaas kan je niet elk bericht op waarde schatten ;-)

    Utrecht heeft voor het laatst een competitiewedstriid in Eindhoven gewonnen in 1980..

    Cadeau doen gaat veel te ver. Vorig jaar won PSV met al het geluk. Eerst een eigen goal en daarna een omhaal van de Jong.. Tuurlijk had Utrecht de kansen af moeten maken, maar toch..

    Vorige week begon Utrecht beter. Helaas lukte het weer niet. Zegt ook veel over PSV. De efficientie van de kampioen.



    Vind ik leuk
    Dedan002 +2710
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:23
    Hé, de KNVB maakt die planning! Als jij maar gelooft dat we al die spelers voor Utrecht-Ajax gehaald hebben..
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:58
    Ik zeg niet dat ze voor die wedstrijden gehaald zijn, ik zeg alleen dat ze dan wel ingespeeld zijn en volle bak gaan...is natuurlijk toevallig...
    Net als de planning van de KNVB. Ajax heeft het liefst geen half 1 wedstrijden, dit seizoen weer 4 (nu zelfs om 12:15! Het klotenveld bij jullie vorig jaar, het kunstgrasveld bij VVV wat bij Ajax niet gesproeid wordt waardoor de bal niet wil rollen maar tegen PSV en Feyenoord wel...Feijenoord die alle wedstrijden voor de beker thuis mag spelen, allemaal toeval...jij hebt nogal wat vertrouwen in de KNVB....de KNVB houdt nergens rekening mee! Heerenveen vorig jaar de openingswedstrijd tegen Groningen op 11 augustus! Stadion halfvol want iedereen op vakantie....vorig seizoen 4x op vrijdagavond, uit naar Willem ll en Sparta....dit seizoen ook weer een paar en 2 op dinsdagavond (tegen VVV.....). Feijenoord Heerenveen is op donderdagavond om 20:45 uur! Dan ben je dus om 02:00 uur thuis!!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:41
    Heel erg blij met deze speler! Was veruit de beste bij Roda afgelopen jaar.

    is transfervrij en tekent voor 2 jaar. Heel goed gedaan. Met Ozbiliz en Avdijaj 2 uitstekende buitenspelers die allebei de eredivisie kennen. Nu hopen dat Sol blijft en/of dat er een goede vervanger voor hem wordt aangetrokken mocht hij vertrekken.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2976
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:55
    Inderdaad, een schitterende aanval voor Willem II: Avdijaj, Sol en Ozibilliz.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26398
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:58
    Eigenlijk bijzonder dat Sol nog in Tilburg speelt na afgelopen seizoen. Ik had verwacht dat Feyenoord of AZ hem zou ophalen. Als Sol blijft, staat er weer een aardige voorhoede in Tilburg dit jaar.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:13
    Die gaat hoe dan ook nog vertrekken... geen idee wanneer maar als ik de wandelgangen mag geloven heeft Willem II een potentiele vervanger al op het lijstje staan.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2573
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:23
    Was helaas te duur voor AZ. AZ heeft het wel geprobeerd. Toen zijn ze overgeschakeld naar Johnsson.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26398
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:24
    5M is ook flink voor een spits van Willem II.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:19
    Jullie hebben spelers waar ik jaloers van word. Die misselijke keeper met die grote oren, Peeters, Özbiliz en Avdijaj zouden bij ons versterkingen zijn.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3975
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:09
    Crowley, sol, lewis palacios ook ;). En nog mooier, bijna allemaal eigen spelers.
    Die keeper die jij bedoeld is trouwrns onze 2e keeper op dit moment he? Voor jullie is nomenteel elke keeper een versterking. Ik hoop voor jullie dat dat manneke van city snel fit is en wel iets kan.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 12:44]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:41
    Een speler met veel dreiging! Zorgt voor extra momenten op de punt van je stoel. Mooi voor de eredivisie.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 10:41]
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1147
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:43
    Netjes gedaan. Als hij wat meer de bal krijgt echt een goede toevoeging denk ik.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5562
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:55
    Het is een beetje een opgewonden standje, die zorgt er wel voor denk ik
    Vind ik leuk
    T. Henry +173
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:44
    Een goede speler voor ons Willem II! Scoorde afgelopen seizoen nog een mooi doelpunt tegen Willem II.

    hopelijk is dit ook het einde voor Croux want die komt in alle opzichten veel te kort voor de Eredivisie.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 10:45]
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:13
    Juiste conclusie
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:35
    Zie em graag terugkomen bij ons!
    Vind ik leuk
    Hsp810 +8
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:45
    Prima speler, Willem II is goed bezig... Leuk voor de competitie om dit soort spelers erbij te hebben.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:47
    Als Sol ook nog is blijft wordt het een mooi seizoen
    Vind ik leuk
    deltiaan +1237
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:49
    word gezellig in de kleedkamer
    Vind ik leuk
    Het Brein +4117
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:49
    Mooi, maar hoe zit het met Sol dan? Dat is de enige spits daar...en Avdijaj is geen diepe spits naar mijn weten...
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5562
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:55
    Avdijaj kan op meerdere posities. Linksbuiten of aanvallend middenveld/schaduwspits. Als Sol blijft dan heb je wel een mooie voorhoede
    Vind ik leuk
    Het Brein +4117
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:56
    De kans dat Sol blijft schat ik op 5 procent..
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5562
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:58
    Weet niet wat willem twee verder heeft maar dan zal er misschien wat bij moeten. Maar een vervanger van Sol lijkt me lastig te halen. Maargoed met Avdijaj heb je een goede buitenspeler er weer bij.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3975
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:11
    De kans dat sol blijft is niet groot. Maar er zijn schaduwlijstjes. Met 4 miljoen kunnen we 2 prima spitsen aantrekken. Mocht sol wel blijven dan zal er een goedkoper alternatief voor de bank worden gehaald.
    Vind ik leuk
    Floaz +944
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:00
    Is ie nog niet weg of is alleen aan het chillen in Salou
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 13:00]
    Vind ik leuk
    Rodajc +14607
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:52
    Geweldige speler voor Willem II. Hier gaat de club en ook de supporters erg veel plezier aan beleven, mits zijn team hard werkt anders wordt hij lastig.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5562
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:00
    Balen dat we geen eredivisie spelen. Misschien hadden we hem dan wel kunnen inlijven(mits G7/Schrouff de beurs trekt, maar misschien hadden ze dat bij donis wel willen doen). Ik dacht hij vertrekt vast naar een andere competitie.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:38
    Denk inderdaad dat hij dan naar Roda was gekomen als ze in de eredivisie hadden gespeeld, maar goed, er is helaas geen geld.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5562
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:59
    Gaf wel de indruk het naar zijn zin te hebben bij ons vond ik.
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2813
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:53
    Mathijsen is goed bezig
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5562
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:53
    Nou dit had ik echt niet verwacht. Goede speler voor Willem twee, pakt alleen veel kaarten. Ben benieuwd wat ze voor hem zouden moeten betalen.

    Heeft natuurlijk maar kort bij ons gespeeld en had hem heel erg graag langer gezien.

    Vaarwel Adonis
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 10:54]
    Vind ik leuk
    RtdDub +13596
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:23
    5 kaarten in 11 potjes is rijkelijk vele ja.
    Overtredingen of ouwehoeren tegen scheids?
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5562
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:59
    Beide, voornamelijk wel commentaar op scheids of qua gedrag.
    Vind ik leuk
    Vendaron +209
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:25
    Mag transfervrij vertrekken ondanks een contract van nog een jaar.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5562
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:58
    Klopt had het verkeerd gelezen.
    Vind ik leuk
    remakil +5915
    donderdag 16 augustus 2018 om 10:55
    Goede aankoop van Willem II... gaan veel plezier aan hem beleven en komende zomer levert hij ze een leuk bedrag op..
    Vind ik leuk
    Hupfean +4102
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:00
    Goeie speler voor Willem 2.
    Vind ik leuk
    Tweey +2144
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:04
    ADO en Jeffrey van As zitten behoorlijk te snurken. Hoor alleen blabla over lijstjes .....
    Vind ik leuk
    Schaar +1532
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:16
    Hoor geruchten over Vermeij van Heracles naar Ado
    Vind ik leuk
    Tweey +2144
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:16
    Hoor geruchten over ene Bjarnason.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 12:17]
    Vind ik leuk
    Tweey +2144
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:18
    Hoor geruchten over Necid.
    Vind ik leuk
    Tweey +2144
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:18
    Helaas maken geruchten geen goals.
    Vind ik leuk
    Johnnie +712
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:08
    Willem 2 gefeliciteerd, hier gaan jullie heel veel plezier aan beleven. Jullie publiekslieveling is bij deze gearriveerd.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:09
    Heel erg blij met deze speler! Geeft ons weer extra mogelijkheden voorin. Met Kolovos, Özbiliz, Avdijaj, Croux en Sol zijn we toch aardig voorzien in de aanval. Nu nog een tweede spits erbij en we kunnen gaan knallen dit seizoen!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:11
    Daar gaan ze wel plezier aan beleven
    Vind ik leuk
    wil +1110
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:12
    Welkom in Tilburg

    Vind ik leuk
    plato68 +239
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:18
    Goeie speler zorgt helaas voor veel tumult...
    Vind ik leuk
    RtdDub +13596
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:20
    Doen ze goed als dit waar is.
    Kan lekker ballen dat mannetje.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:20
    Super dit.. Ozbiliz mag onze velden weer sieren. Had ik nog niet eens meegekregen. Geweldenaar.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:23
    Had die niet een afkoopsom in zijn contract staan van 50 miljoen????
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:27
    Klopt! Zijn contract is echter ontbonden dus transfervrij binnen gehaald ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:55
    Heeft Willem 2 knap gedaan, sjapoo
    Vind ik leuk
    Hvdp +1180
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:26
    bizar dat hij naar W2 gaat en niet naar een subtopper
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3975
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:13
    Hij ziet in dat hij naar een toekomstige subtopper gaat ;)
    Vind ik leuk
    Tweey +2144
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:18
    Doe niet zo belachelijk.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3975
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:31
    Reageer niet zo serieus harry
    Vind ik leuk
    Tweey +2144
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:36
    Heet je harry?
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3975
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:46
    Literke azijn gedronken?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:35
    Maakte nog een prachtige goal tegen willem ll in de beker. Leuke speler voor willem ll.
    Vind ik leuk
    Spekholz +528
    donderdag 16 augustus 2018 om 11:59
    Jammer dat die niet voor Roda kiest..
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:05
    Denk dat hij die keuze voor Roda wel degelijk had gemaakt maar ja, het financieel plaatje. Er is geen geld bij Roda.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5562
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:37
    Denk ook wel sportief plaatje. Maargoed snap dat ze aan het saneren zijn, al had ik met avdijaj wel zoiets van ja die jongen kan later wel transferwaarde vertegenwoordigen. Als het mogelijk is om zo'n speler van schalke te contracteren dan zie je natuurlijk dat het graag gebeurd. Maar er wordt nu echt flink gesaneerd bij Roda, misschien maar goed ook.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:12
    Slimme zet van Willem 2, een jaartje laten ballen en dan met leuke winst verkopen, in Tilbirg zijn ze stuk slimmer als in Kerkrade met al hun huurspelers.
    Vind ik leuk
    Sooike1208 +3975
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:16
    Mooi man! Nu nog een centrale verdediger, evtra aanvallende middenvelder en 1 back up spits( of 2 goede als sol vertrekt) en we moeten naar het linkerrijtje kunnen kijken ipv naar degradatie.
    Buiten top 3 heeft geen team een betere voorhoede als wij
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 12:16]
    Vind ik leuk
    JoefJoef +436
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:20
    Jaaaaa! Super nieuws!
    Met Avdidjaj en aan de andere kant Özbiliz 2 prima buitenspelers! Dat miste we afgelopen weekend tegen VVV!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:38
    Erg goede aanwinst voor Willem II. Leuke aanval staat er nu met Ozbiliz, Sol, Avdijaj
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2644
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:50
    Lekker bezig bij Willem2. Hadden ze beter een week later kunnen doen 😏
    Vind ik leuk
    Vendaron +209
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:11
    Tot morgen 😁. Begin zowaar een beetje hoop te krijgen op een puntje of zelfs 3.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2644
    donderdag 16 augustus 2018 om 18:21
    Dat kan ik me goed voorstellen. Ik daarentegen krijg steeds minder hoop :-(
    Ik wil de 3 punten hier houden maar ik wens jou en je mede reizigers een goede reis toe. Ik heb het hier al eerder aangegeven, eet vooral ff onderweg want de patat in het stadion is "niet te vreten". Balletje gehakt wel te doen.
    Vind ik leuk
    Koenbres +758
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:55
    Hoppaa hier zat ik op te wachten. Nog een tweede spits en een extra centrale verdediger en ik denk dat we dan klaar zijn top gedaan!
    Vind ik leuk
    deltiaan +1237
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:55
    word gezellig in de kleedkamer??
    Vind ik leuk
    Roodwitblauw +1223
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:51
    2e x?
    Vind ik leuk
    Floaz +944
    donderdag 16 augustus 2018 om 12:57
    Eerst die aras en nu deze, als niet fan van Willem 2 geef ik mijn respect, word een mooi seizoen...
    Vind ik leuk
    Cookee +10794
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:06
    Had hij het telefoonnummer van Feijenoord niet?
    Kon de zaakwaarnemer Martin niet even bellen?
    Feijenoord kan wel 2 linksbuitens gebruiken.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:47
    Zeer goed voor W2! Ben benieuwd hoe goed die kan zijn met ook iets betere spelers om zich heen!
    Vind ik leuk
    ruudie +26
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:35
    wat een arrogant mannetje
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2644
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:13
    Zeker maar die arrogante vervelende mannetjes zijn vaak wel de betere spelers.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:49
    Zon ‘kut janus’ ontbrak juist in onze selectie. Dat hij maar goed irritant mag gaan lopen doen
    Vind ik leuk
    Lulookmee +1362
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:12
    Ga maat goed voetballen ipv vechten...
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:23
    Aardig ventje al is ie door S04 uitgekotzt......
    Vind ik leuk
    pietprecies +6038
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:35
    Gaat ie vechten? Handig als de lokale hooli’s afspreken met rivalen in een weiland ;-)

    Maarre serieus wel goed bezig daar in Tilburg, goede speler!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws