Clubloze Van Peppen 'moet reëel zijn': 'Linksback op leeftijd met bepaalde wensen'

    Clubloze Van Peppen 'moet reëel zijn': 'Linksback op leeftijd met bepaalde wensen'

    donderdag 16 augustus 2018 om 13:27

    Ard van Peppen is op 33-jarige leeftijd zonder club komen te zitten, maar wil nog niet nadenken over een voetbalpensioen. De linksback traint voor zichzelf en is ondertussen op zoek naar een nieuwe werkgever.

    "Het is niet ideaal, maar je wil toch fit blijven. Daarnaast heb ik nog een personal trainer. Ik mag dan 33 zijn, fit ben ik nog altijd", vertelt de geboren Delftenaar aan Voetbal International. De linkspoot heeft eerder deze zomer een aanbieding van de Luxemburgse kampioen F91 Dudelange terzijde geschoven. "Mooi land, interessante club ook. Alleen was het privé niet geweldig geregeld. We wonen nu in Maastricht en daar is het leven ideaal voor ons jonge gezin. We wilden dat niet allemaal opgeven, puur en alleen zodat ik kon zeggen: kijk, papa is nog altijd profvoetballer."

    Desondanks hoopt de oud-speler van Excelsior, De Graafschap, RKC Waalwijk en Roda JC nog steeds op een buitenlands avontuur. Van Peppen wil ook graag in Nederland blijven spelen, maar realiseert zich dat clubs huiverig zijn om hem binnen te halen. "Je moet ook reëel zijn: je bent een linksback op leeftijd en hebt specifieke wensen", laat hij weten. "Komt er interesse uit Nederland, dan zouden we graag in Maastricht of Delft blijven wonen. Dat maakt het niet eenvoudiger."

    Van Peppen houdt er 'serieus rekening mee' dat er geen aanbieding komt en dat hij zijn profcarrière moet beëindigen, maar wil daar nog niet aan denken. "Ik denk dat ik nog een paar jaar mee kan."

    Poll

    Kan Van Peppen nog mee in het betaald voetbal?

    (1414 stemmen)

    Plaats een reactie

    Utrecht FC +1145
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:30
    Misschien wat voor Feyenoord?
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +701
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:32
    Haha 10 keer beter dan dat er nu staat! Qua mentaliteit!
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1959
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:33
    Nee dat kan je die arme Ard niet aan doen. Feyenoord ligt erg onder zijn niveau.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9571
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:56
    Dan had je laatst eerst maar gewoon van Feyenoord weten te winnen .
    Maar dat heb je niet dus dan moet eerst maar eens gaan nadenken wie er onder niveau zat en dat was dus echt psv.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1952
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:31
    Je hebt een bokaal gewonnen na strafschoppen. Maak er een DVD over zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    Entombed +1165
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:47
    Lol dat dacht ik dus ook. Het was niet of Feyenoord ook maar op enige wijze aanspraak maakte op de winst. Ja, na penalty's.

    Nogmaals gefeliciteerd Feyenoorders! Jullie hebben eerlijk gewonnen na penalty's. Niks op af te dingen,maar wees eerlijk op basis van die wedstrijd was het niet op een andere manier gebeurd.

    En... Die schaal is er altijd 1 meer dan het aantal schalen dat een andere topclub de afgelopen 3 jaar heeft behaald.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9571
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:19
    Het maakt geen hol uit meer tegenwoordig Hoe je wint.
    Het valt altijd tegen als tegenstander Hoe je verliest .
    Valt toch geen trots aan te beleven .
    Jullie waren vast blij toen je verloor
    Vind ik leuk
    Koeroe +12633
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:43
    Pff, zelf 4-0 verloren en dan lachen om andere clubs. Pannenkoek
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1145
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:46
    Is maar een geintje pik
    Vind ik leuk
    Koeroe +12633
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:47
    Uiteraard. Goedkoop scoren zou ik t eerder noemen
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1145
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:56
    Ik hoop voor je dat ze winnen vanavond want anders word ik topscorer :P
    Vind ik leuk
    Koeroe +12633
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:55
    Nou zou je repertoire maar alvast aanvullen want heb er heel weinig vertrouwen in haha
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +701
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:52
    Pannenkoeken lopen alleen in A'dam
    Vind ik leuk
    MichPSV +8761
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:56
    Lekker toch met poedersuiker.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9571
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:58
    Deze Opmerking valt mij wel wat van jouw tegen 😏
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1145
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:58
    Hahaha, ik verwacht m al terug. Zal snel genoeg gebeuren.
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +1263
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:30
    Ik denk dat 14 dagen valencia het hoogst haalbare avontuur is voor Van Peppen.
    Vind ik leuk
    Wilhelmus +465
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:32
    Maastricht - Luxenburg.. is 2uur rijden en je kan er best een keertje overnachten! Zal financieel niet aantrekkelijk genoeg zijn
    Vind ik leuk
    Floaz +943
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:33
    Ik heb ook bepaalde wensen
    Vind ik leuk
    La Luz +594
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:34
    van Peppen kan echt nog wel mee in de Keuken Kampioen Divisie
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26587
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:35
    Gelukkig blijft Ard van Peppen voor de KKD en het Nederlands voetbal behouden.
    Vind ik leuk
    Mr. Writer +346
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:36
    Topclub in Luxemburg...dat zou toch op je wensenlijstje moeten staan? Misschien speel je dan nog wel voorrondes CL volgend jaar...Van Peppen...in de CL.
    Vind ik leuk
    Thobar +4383
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:42
    Had hij getekend zat hij nu in ieder geval in de derde ronde EL Dat is iets wat AZ, Feyenoord en Vitesse al niet meer kunnen zeggen en Dudelange dus wel.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3027
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:37
    Verschil tussen Wober en hem is serieus waar niet zo heel groot...
    Vind ik leuk
    Youri99 +9414
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:46
    Dat klopt, het verschil tussen PSV en Emmen nog kleiner, 0 punten namelijk.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3027
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:52
    Maar verschil tussen AJAX en Emmen wel! Groetjes!
    Vind ik leuk
    Mr. O +1024
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:13
    Oei😅
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31900
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:39
    Stoppen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:43
    Boëtius ook
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31900
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:47
    Voebalt die ooit dan? 😂

    P.s veltman ook.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:52
    Hzo zoud de beste rechtsback van de ED stoppen en ja ben nu serieus? Nu Arias weg is geen twijfel meer over wie de beste rechtsback is.
    Vind ik leuk
    remakil +5922
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:39
    Van Peppen is om onbegrijpelijke redenen jaren prof geweest, terwijl hij de zwakste schakel was...
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:41
    Ik zeg Sparta , kan hij on Delft blijven wonen.
    Vind ik leuk
    Tim +4728
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:42
    Kun jij niet zo goed lezen gekke Gerrit?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:43
    Clubje als Heerenveen? Kunnen ze Pierie centraal zetten. Die Bulthuis speelt ook niet al te best meer.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19551
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:45
    Hij moet wel in beeld kunnen blijven voor Oranje natuurlijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:45
    Van Peppen is een aanwinst voor iedere eredivisieploeg.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 13:46]
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31900
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:48
    😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1145
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:52
    Zeker. Ard zou prima kunnen functioneren als mascotte.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9571
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:07
    😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:53
    Van peppen was al jaren de zwakke schakel bij Roda, geen zelfinzicht.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5573
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:57
    Ik gun Hard Ard een mooie club! Zou zonde zijn als hij thuis komt te zitten. Een echte cult held
    Vind ik leuk
    rober2704 +803
    donderdag 16 augustus 2018 om 13:58
    Ard was toch vaak een blind paard als het om verdedigen ging. In z'n achteruit of vooruit liep ie altijd te draven langs de zijlijn, vaak zonder de bal en ook niet met gevoel waar de bal eventueel zou zijn. Wel altijd met volle inzet en passie en leuk om te interviewen na de wedstrijd. Wel een goede gozer, heb zeker een zwak voor hem.
    Vind ik leuk
    The Genius +3320
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:10
    ik weet niet hoor maar hij is naïef en realistisch tegelijk. Hij wil wel in Maastricht blijven wonen, maar meer dan mvv,vvv en roda is daar niet in de buurt. (in nederland)
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1620
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:29
    Iets voor RKC.
    Vind ik leuk
    Cookee +10891
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:10
    Kan van der Gijp hem niet aan een club helpen, dan kan hij zijn mop blijven gebruiken.
    Wel grappig iemand die Gijp heet vindt de naam Peppen een reden om iemand af te zeiken. haha.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:48
    Is eigenlijk gewoon een versterking voor elke club! Wereldspeler!

    Ff zonder dollen is toch prima voor MVV. Genoeg ervaring!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 15:50]
    Vind ik leuk
    RJC1960 +142
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:56
    Ik dacht dat Ard al 2 jaar met pensioen was. Hij gaat het nergens meer redden. Luxemburg was een mooie afsluiting geweest, had hij toch nog een buitenlands succes gehad misschien.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:48
    hij moet gewoon centraal achterin bij groningen of heerenveen spelen
    Vind ik leuk