Update: 'Letschert-deal snel afgerond, vrijdag al presentatie'

    Update: 'Letschert-deal snel afgerond, vrijdag al presentatie'

    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:18

    De verdediging van FC Utrecht zal nog enkele mutaties ondergaan voordat de transfermarkt sluit, verwacht Voetbal International. Timo Letschert zal naar alle waarschijnlijkheid terugkeren in de Galgenwaard, terwijl Ramon Leeuwin zijn zinnen heeft gezet op een buitenlands avontuur.

    Geruchten over een rentree van Letschert deden in Italië al de ronde en worden ondersteund door VI en De Telegraaf. Beide partijen moeten alleen nog de laatste formaliteiten afronden, voordat FC Utrecht de deal wereldkundig kan maken. De club zal Letschert voor één seizoen huren van het Italiaanse Sassuolo en bedingt naar alle waarschijnlijkheid een optie tot koop.

    Tegenover de komst van Letschert staat waarschijnlijk het vertrek van Ramon Leeuwin. De dertigjarige Amsterdammer stond tegen PSV nog samen met Willem Janssen en Mark van der Maarel in het hart van de vijfmansverdediging, maar lijkt te moeten vrezen voor zijn plek. Leeuwin zag eerder deze zomer al een concurrent arriveren (de Zweed Emil Bergström, red.) en wil volgens VI een buitenlandse transfer aangaan.

    Update 17.8 10:18 uur: De Letschert-deal wordt vrijdag afgerond, mits hij door de medische keuring komt, meldt RTV Utrecht. Als alles rond is, wordt de verdediger vrijdag gepresenteerd. De vraag is of hij zondag voor het duel met PEC Zwolle al bij de selectie zit.

    Plaats een reactie

    Hupfean +4102
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:01
    Leeuwin kan wel naar ons.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8061
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:02
    Jullie hebben Høegh toch al? Lijkt me onnodig.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4102
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:04
    Als back up.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8061
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:20
    Waarom zou je als basisspeler van FC Utrecht bij SC Heerenveen op de bank gaan zitten?
    Vind ik leuk
    Hupfean +4102
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:31
    Omdat jullie onze bankzitter in de basis wilden hebben, net zo gek. (Veerman).
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8061
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:47
    Eerst denk je dat ik een AZ-supporter ben en nu een FC Utrecht-supporter haha.

    Ik ben een Ajacied die zich in meer clubs interesseert dan alleen zijn eigen.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4102
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:20
    Ik kijk niet naar ieders profiel, dan blijf ik bezig.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8061
    vrijdag 17 augustus 2018 om 03:06
    Logisch.
    Vind ik leuk
    Chucky +784
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:42
    Vooral in PSV...toch Cheap?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:38
    ja die is echt heel de dag alleen maar met PSV bezig
    als ie ff zijn adres geeft dan stuur ik hem een mooie PSV pyama op voor zijn verjaardag
    dan word ie s'morgens wakker , en het eerste wat ie ziet is dan het logo van zijn favoriete club PSV
    Vind ik leuk
    Arie Haan +1320
    donderdag 16 augustus 2018 om 19:46
    Is ook interessant om je te verdiepen in de concurrent! :-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:35
    Ja, maar wilden ze Veerman dan ook voor de bank? Kan mij ook niet voorstellen dat Leeuwin weg gaat om ergens anders op de bank t gaan zitten.
    Vind ik leuk
    Cookee +10796
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:54
    Leeuwin koos altijd al voor clubs waar supporters passie tonen, die gaat niet naar H'veen. Met alle respect voor wat H'veen ooit was.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3042
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:53
    vorig jaar was er anders ook al sprake van dat hij na heerenveen zou gaan.
    Vind ik leuk
    Cookee +10796
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:14
    H'veen wilde hem toen, maar volgens mij ging dat niet van Ramon uit. Als je voor ADO speelde en Cambuur en Utreg, dan past H'veen niet in dat rijtje toch?
    Vind ik leuk
    4everfcu +3042
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:19
    en waarom zou heerenveen niet in dat rijtje passen dan?
    Vind ik leuk
    Cookee +10796
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:45
    Daar kan je de bal horen stuiten, zo stil.
    Als ze winnen dan hoor je ze. Als...

    Mijn dokter stuurt me daar heen voor mijn rust, er vloog vorige week een meeuw maar die is door Riemer verwijderd, hij had een ring om zijn pootje en lang haar. Daar houdt Riemer niet van.
    Vind ik leuk
    bennings +310
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:59
    Nee idd ,Heerenveen is van een lager niveau
    Vind ik leuk
    4everfcu +3042
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:52
    omdat hij de basis bij utrecht wel kan vergeten met letschert jansen en berg op de cv posities
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8061
    vrijdag 17 augustus 2018 om 03:08
    Zeker, maar dan kan je nog beter op de bank zitten bij FC Utrecht dan op de bank zitten bij SC Heerenveen
    Vind ik leuk
    4everfcu +3042
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:46
    nou dat betwijfel ik ik denk dat heerenveen beter betaald dan utrecht.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8061
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:43
    Serieus? Dat zie ie bepaald niet terug op het veld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:22
    Omdat hij bij FC ook op de bank hoort.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11746
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:03
    Gaan we natuurlijk weer moeilijk doen net als eerder en bij Veerman. Stugge relatie tussen onze twee clubs..
    Vind ik leuk
    Hupfean +4102
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:04
    Hahaha, jullie hebben V(w)eerman al.
    Vind ik leuk
    Cookee +10796
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:55
    Grappen van mij stelen... probeer eens origneel te zijn.
    Vind ik leuk
    Adje80 +8478
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:05
    Fries klinkt ook wel buitenlands..gezien zijn kwaliteiten zal het Luxemburg ofzo worden
    Vind ik leuk
    mcmodd +23948
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:44
    Hupfean, ik weet niet of dat buitenlands genoeg is, maar met de belofte, dat hij tegen ons niet scoren zal, geef ik mijn zegen aan een transfer. Doe maar 2 miljoen euro en dan hebben we het nergens over.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4102
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:18
    Laat maar, veel te duur. Misschien iets voor de dierentuin? Een leeuwin moet niet los lopen. @mcmodd.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 17:22]
    Vind ik leuk
    mcmodd +23948
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:23
    Dit vind ik een rotopmerking, die mag je van mij wel terugnemen.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4102
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:20
    Jij roept 2 miljoen, op basis van wat?
    Vind ik leuk
    Hupfean +4102
    donderdag 16 augustus 2018 om 17:21
    En ik bedoel Leeuwin, jij denkt dat ik wat anders bedoel maar dat is niet het geval.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23948
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:27
    Het is dat jij het zegt, dus ik geloof je. En 2 miljoen op basis van zijn ervaring. Bovendien is hij een scorende verdediger.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 07:28]
    Vind ik leuk
    4everfcu +3042
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:55
    2 miljoen haha zal wel 5 ton worden zo goed is hij ook weer niet.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23948
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:16
    sssstt.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8061
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:02
    Iets voor PSV?
    Vind ik leuk
    Ballotelli +3001
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:09
    Ja!
    Vind ik leuk
    zwollie +7854
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:09
    Heeft hij Ajax verleden?
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4655
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:11
    Ik denk dat er andere clubs zijn die dringender versterking nodig hebben
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8061
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:20
    Feyenoord?
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4655
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:29
    Bijvoorbeeld
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4655
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:02
    Utrecht krijgt zo wel een sterke ploeg, Letschert is mits fit een flinke versterking tov Leeuwin.
    Vind ik leuk
    Kuip +7854
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:03
    Utrecht gaat met AZ en misschien Feyenoord uitmaken wie er derde wordt. Leuke ploeg hebben ze onderhand.
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11746
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:03
    Je vergeet dat we een vrij onervaren TS hebben, nog maar de vraag of zij er iets van zullen bakken.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +29740
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:07
    Ik denk dat dat een terechte vraag is
    Vind ik leuk
    4everfcu +3042
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:56
    zo onervaren is jp de jong niet ik heb er iig vertrouwen in we hebben een ijzersterke verdediging en middenveld alleen in de spits moet ik het nog maar zien of dat wat word.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23948
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:39
    Helemaal mee eens, onze aanval is tot op heden een kopie van die van Feyenoord. Kansen zat, maar de verkeerde richtingsborden geplaatst.
    Vind ik leuk
    David4Ajax +1201
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:05
    Vitesse doet momenteel voor geen van die drie clubs onder.
    Vind ik leuk
    Kuip +7854
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:08
    Sorry, Was ik even vergeten. Maar je hebt gelijk.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3042
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:57
    klopt maar ze zijn ook niet beter.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4102
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:05
    Je vergeet Vitesse, of gaan die meedoen om de titel?
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4655
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:10
    Vitesse denk ik ook nog.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:25
    Vergeet Vitesse niet.
    Vind ik leuk
    Johan_51 +20
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:11
    Leeuwin echt niet meer Heerenveen, dan liever gratis aan cambuur geven!!!!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:15
    Hopelijk kan hij weer terugkeren in zijn oude vorm. Dan is het zeker een grote aanwinst!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:33
    Zou een goede zet zijn om hem terug te halen.Toppertje voor utrecht!.
    Vind ik leuk
    Floaz +944
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:37
    Wacht eens, de beste papieren, dus er zijn meer clubs....
    Vind ik leuk
    0343 +443
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:44
    Tananne niet, Letschert niet voor AZ....
    Vind ik leuk
    Floaz +944
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:59
    Ik heb niet meer aan Tannane gedacht, vanaf het moment dat Gudmundsson tekende. En ja, Timo mag best naar utreg hoor voor 7 wedstrijden per seizoen lol
    Vind ik leuk
    4everfcu +3042
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:03
    wil je daar geld opzetten ik gok van niet letschert gaat gewoon alles spelen en zal waarschijnlijk een wedstrijd of drie niet kunnen.
    Vind ik leuk
    Floaz +944
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:13
    Wat is dat voor opmerking, ik gok dat een weinig geblesseerd is.... Heb je zelf een medische test afgenomen?
    Vind ik leuk
    4everfcu +3042
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:20
    nee dat had jij toch al gedaan met je 7 wedstrijden?
    Vind ik leuk
    Floaz +944
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:26
    Nee dat staat er niet, goed lezen! Maar ik gun het jullie wel hoor na die 4-0
    Vind ik leuk
    4everfcu +3042
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:32
    En ja, Timo mag best naar utreg hoor voor 7 wedstrijden per seizoen lol

    wat lees ik verkeerd dan?
    ach en die 4-0 vorig seizoen vergeten 3-0 winnen in de playoffs om vervolgens 4-0 klop te krijgen in de galg?
    Vind ik leuk
    Floaz +944
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:40
    Jij suggereert dat hij een heel seizoen gaat spelen na een seizoen bijna niet gespeeld te hebben en ik kan dat niet zeggen omdat ik zijn fysieke gesteldheid niet weet en daarom ga ik er ook niet om wedden haha
    Vind ik leuk
    4everfcu +3042
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:54
    nee jij suggereert dat hij maar 7 wedstrijden gaat spelen toch?
    ik suggereer dat hij gewoon gaat spelen of denk je nou echt dat utrecht een fitte speler laat gaan om een geblesseerde speler terug te halen
    Vind ik leuk
    danny117869 +2326
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:56
    Er zijn meer clubs maar ik kan bevestigen dat het voor 99% zeker is dat Letschert naar Utrecht gaat.
    Of je mij gelooft is een tweede
    Vind ik leuk
    mcmodd +23948
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:27
    Het zal van een medische keuring afhangen vermoed ik. Je wil zelfs geen huurspeler die de helft van de tijd geblesseerd is. Indien dat een GO oplevert, dan gaan we er op vooruit. Hij heeft nog meer verdedigerservaring, hetgeen in de Italiaanse competitie goed meetelt.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 14:51
    Zou Leeuwin ook wel graag bij ons willen zien. Wij zoeken nog een centrale verdediger dus wie weet.
    Vind ik leuk
    DjoDjo +177
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:40
    blijven zoeken.
    Vind ik leuk
    DjoDjo +177
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:39
    Geruchten, geruchten, zolang hij niet getekend heeft geloof ik het niet, denk aan Bahebeck, was ook al rond moest alleen nog ff tekenen. Voor de rest zal dan ook nog moeten blijken dat hij zijn oude nivo kan halen..
    Vind ik leuk
    4everfcu +3042
    donderdag 16 augustus 2018 om 16:05
    baheback was ook rond alleen wilde psg ineens meer geld voor hem hebben en zijn de clubs er niet uitgekomen.
    grote kans dat hij volgend seizoen alsnog komt transfervrij zelfs.
    Vind ik leuk
    Mysob +101
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:29
    Waarschijnlijk al tegen het sluiten van de transfermarkt. Bahebeck is er onderling met Utrecht al uit
    Vind ik leuk
    maddog66 +35
    donderdag 16 augustus 2018 om 15:47
    Als de Italiaanse kranten ergens goed in zijn dan zij het wel geruchten, lijkt de Story of Prive wel! Mocht Timo komen, zijn oude niveau halen en fit blijven, dan is hij de broodnodige defensieve versterking voor Utereg.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26403
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:23
    Letschert voor Leeuwin. Dat is een flinkevooruitgang!
    Vind ik leuk
    Kaar +849
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:26
    Was dit niet iets voor Feyenoord geweest?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9406
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:31
    Wellicht ja. Niet eens zo'n gekke gedachte. Ik hoop nog steeds dat ze voor Van Drongelen gaan.
    Vind ik leuk
    Kaar +849
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:47
    Ja dat zou nog veel beter zijn. Geen idee of het haalbare kaart is.
    Vind ik leuk
    Henk3 +665
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:57
    Heerlijk. Letschert is een geweldige verdediger die in Oranje niet zou misstaan. Heeft helaas veel pech gekend met blessures. Als hij zijn niveau haalt is dit een geweldige versterking achterin.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2977
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:10
    Ben benieuwd of na zijn blessure hij het niveau weer kan halen die hij had voor zijn vertrek.
    Vind ik leuk
    berwi +450
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:13
    welkom timo
    Vind ik leuk
    Fc uuuuu +164
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:29
    Een fitte letschert is goud voor ons.
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1032
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:38
    Wauw, Utrecht slaat spijkers met koppen deze transfer window !! Plekje 5 moet haalbaar zijn
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws