Ajax lost waarschuwingsschot: 'Geld verdienen over de rug van Ajacieden'

    Ajax lost waarschuwingsschot: 'Geld verdienen over de rug van Ajacieden'

    donderdag 16 augustus 2018 om 20:20

    Ajax krijgt volgende week 53.000 Ajacieden over de vloer tegen Dinamo Kiev, maar de vraag was zo groot dat de club het stadion drie keer kon vullen. Dat schrijft supportersvereniging Ajax Life.

    Ajax schakelde dinsdag Standard Luik uit en moet nog één horde nemen om zich voor het eerst in vier jaar tijd te plaatsen voor de groepsfase van de Champions League, waardoor kaarten logischerwijs extra gewild zijn. In één dag werden er 30.000 toegangskaarten verkocht. Donderdag was alles uitverkocht. 'Ook straks in de groepsfase zijn er 53.000 kaarten beschikbaar terwijl Ajax het stadion gezien de vraag wel drie keer kan vullen', schrijft Ajax Life.

    Doordat de vraag naar kaarten zo groot is, zijn er ook supporters die de tickets voor woekerprijzen aanbieden op Marktplaats. Daar is Ajax niet van gediend. Ticketprijzen variëren van vijftig euro per stuk tot ongeveer driehonderd euro per stuk. 'Het betreurt Ajax dat sommige mensen over de rug van Ajacieden geld willen verdienen door een goedkoop kaartje te scoren en vervolgens voor het dubbele aan te bieden op Marktplaats', aldus Ajax Life.

    'Doorverkoop is Ajax een doorn in het oog en bovendien niet toegestaan. De club benadrukt desgevraagd nogmaals dat zwarthandel strafbaar is. En als iets strafbaar is, wordt er actie ondernomen. Vraag dit maar na bij mensen die eerder kaartjes op Marktplaats zetten, maar nu een stadionverbod hebben en niet meer welkom zijn. De voorbeelden zijn helaas legio.'

    Plaats een reactie

    Foebele +53657
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:21
    Nou, dan maar een 3e en 4e ring erop gooien, kan gelijk dat kut dak er af.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:22
    Maar dan staat het stadion de helft van het seizoen alsof Vitesse de thuisbaas is. Dat wil je ook niet, toch?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:24
    Of een derde ring die afgesloten kan worden tijdens competitiewedstrijden, buiten de toppers om.
    Vind ik leuk
    Pvm9 +795
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:34
    Net zoals vanavond in de kuip
    Vind ik leuk
    Nuance +8487
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:54
    “nEt ZoALs vANavOnD iN DE kUiP”

    Heb je 15 jaar mee zitten wachten hè met deze tekst.

    Vind ik leuk
    Pvm9 +795
    vrijdag 17 augustus 2018 om 06:52
    Eigenlijk duurde het 15 seconden. Het is wel 15 jAaR GeLeDeN dAt iK iEmAnD zO oP MsN zAg TyPeN
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:00
    Nee tracin uit was het ook half leeg tokkie
    Vind ik leuk
    Nuance +8487
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:44
    Daar gaat het toch niet om Einstein. Het gaat om de thuiswedstrijden. En die zijn de laatste 15 jaar bijzonder goed bezocht kan ik je melden.
    Vind ik leuk
    BrandjeXL +454
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:42
    Maatje van mij, die hard feyenoorder, beweerde met droge ogen dat heh gedeelte van de tweede ring leeg was vanwege onderhoud. Arm menneke heeft nog nooit zo'n zware avond gehad op de groepsapp hahaha.
    Vind ik leuk
    Foebele +53657
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:25
    Wel nee joh, die vullen we wekelijks tot de nok, zeker nu we hard op weg zijn het Bayern van Nederland te worden, hordes toeristen komen een potje mee pakken, zoals Barcelona al jaren hele vakken vult met toeristen .
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:32
    En nog geen sfeer :P
    Vind ik leuk
    Foebele +53657
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:34
    Heb je niet gekeken de thuis wedstrijden in de voorronde CL tot nu toe? Ouderwets Europa Cup sfeertje midden in de zomer!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:35
    Shh :P
    Vind ik leuk
    Niels92 +22255
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:43
    Schandalig die mensen die in kaartjes handelen, zoiets doe je gewoon niet ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:50
    Idd. Alleen absoluut lelijke krengen en nepsupporters doen dat ;) typische klasse vol achterbakse eikels ;)
    Vind ik leuk
    Niels92 +22255
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:51
    Gelukkig dan maar dat ik mijn seizoenkaart nooit doorverkoop, die zijn voor eigen gebruik :)
    Vind ik leuk
    HJR +7062
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:10
    Vergeet niet dat er een hoop kaarten in de zakenwereld komen. En ja als je dan geen Ajax supporter bent, kleine kans natuurlijk :), of geen voetballiefhebber dan ga je die kaarten verkopen.
    Op de radio hier in Portugal hoorde ik iemand vandaag seizoenskaarten winnen van Benfica . En die wist niet eens dat Benfica tegen Fenerbahce had gespeeld :). Grote kans dat ook die kaartjes worden verkocht.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:12
    Niels verkoopy kaarten. Vandaar de reactie ;)
    Vind ik leuk
    HJR +7062
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:46
    Ahh oke, ken de mensen hier niet persoonlijk ;)
    Vind ik leuk
    Stranger +4578
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:28
    Natuurlijk wel legio voorbeelden staat er in de tekst😂😂
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:36
    Wat moet je er voor hebben Niels?
    Vind ik leuk
    Niels92 +22255
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:38
    Ik verkoop me kaartje niet, ik ga zelf met me broer en schoonvader :)
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:03
    Jij blijkbaar wel, en je bent er nog trots op ook.

    Schande voor de club mensen zoals jij.
    Vind ik leuk
    Niels92 +22255
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:20
    Wat klets jij nou weer Jantje! Ik verkoop mijn eigen kaarten nooit, ik heb 2 seizoenkaarten die ik voor eigen gebruik heb! Schande ga jij nou maar niet over schande voor de club praten, jij praat vaak genoeg die hufters hun gedrag goed die voor puinhoop zorgen, die de club voor schut zetten met hun gedrag, dat soort is pas schande voor de club!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:22
    nee hoor, staar mij alleen niet blind op berichten vanuit de media.



    0 respect voor mensen die in kaartjes handelen.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18772
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:30
    Waar maak je je eigen druk om. Als hij genieten kan.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:49
    Moet ik je serieus gaan uitleggen wat er mis is met dat soort mensen?
    Vind ik leuk
    stollie38 +18772
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:14
    Met Niels is er niks.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:44
    Jij bent er dus zo eentje... 😡
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:51
    Er is ook een keer sfeer geweest in de arena, gaan ze gelijk hoog van de toren blazen. Maar de Thialf sfeer was inderdaad goed afgelopen wedstrijd.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:42
    Er is wel vaker sfeer in de Arena, maar zo te horen kom jij heel erg vaak in Thialf dus je hebt blijkbaar geen idee hoe de sfeer hoort te zijn... maar dat geeft niet. Ga jij lekker schaatsen kijken
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:02
    ga jij lekker met je vlaggetje zwaaien in de arena. En dan niet vergeten te zeggen dat het weer een lekker sfeertje was als je in de 80e minuut in de auto naar huis zit.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:12
    Ga nou maar gewoon lekker schaatsen kijken. Ik ga voor het voetbal. En je kan zeggen wat je wil, maar er werd eergisteren keurig gespeeld. Voor sfeer ga ik wel naar de kroeg.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 22:12]
    Vind ik leuk
    Tebannet +65
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:15
    Hou jullie je bij he eigen club. Alleen jammer dat er niet veel hier op staat.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:19
    Maareh, als je voetbal gaat kijken naast het schaatsen ga je lekker op je klompjes naar Heerenveen? Ik neem aan dat je daar vandaan komt als je zoveel over Thialf weet te vertellen?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:57
    Tja aannames... to assume makes An ass of u and me. Ik kom er niet vandaan en ben ook niet voor Heerenveen. Leuk geprobeerd, maar wat weet ik er allemaal over te vertellen dan? Ik concludeer alleen dat de sfeer in de arena op die van Thialf lijkt. Dan kan je constateren in heel Nederland en zelfs daarbuiten. Daar hoef je niet uit de buurt te komen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:34
    Maar je geeft wel aan dat je lekker schaatsen kijkt. Ik heb geen flauw benul hoe de sfeer in Thialf is. Maar waar kom je dan wel vandaan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:17
    In welke reactie zeg ik dat ik lekker schaatsen kijk dan? Jij hebt geen benul van de sfeer in Thialf? Nou hetzelfde als afgelopen dinsdag in de arena. Dweilorkest muziek en met vlaggetjes zwaaien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:27
    Geef je weer geen antwoord op mijn vraag. Waar kom je vandaan? Hoe weet jij hoe de sfeer in de Arena was? Ben je er geweest? Het enige waar jij het over hebt is met vlaggetjes zwaaien en een dweilorkest. Hieruit blijkt dat je alleen de opkomst van de spelers heb zitten kijken op je kabel tv’tje in weet ik wat voor gehucht je vandaan komt. Als voor jou het zwaaien met vlaggetjes sfeerbepalend is, dan heb ik het te doen met dat bekrompen zieltje van je. Maar goed, als je uit de klei komt weet je waarschijnlijk niet beter.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:29
    Blijkbaar kom jij uit een gehucht want tegenwoordig hebben mensen televisies in hun huis en daar kunnen ze alles op zien en wat er gebeurd. Moet je maar eens vragen aan iemand die zo'n ding heeft. Echt geniale uitvinding.
    Ik weet niet waarom je zo graag wilt weten waar ik vandaan kom maar dit is geen Grindr hoor!
    Maar vooruit, ik woon op dit moment in Londen. Je weet wel dat gehucht met ruim 8 miljoen inwoners.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:13
    Dat zeg ik toch, kabeltelevisie? Waar dacht jij dan dat het vandaan kwam? Ik vraag waar je vandaan komt omdat je als avatar hebt ‘support your local.’ I do support my local. En nee, ik ben niet benieuwd naar jouw slechte ervaringen met Grindr. Dit is een voetbalsite en ben al voorzien van een vriendin.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:40
    Begin wen beetje het idee te krijgen dat je jezelf schaamt voor waar je vandaan komt. Ik kan mij dat ook wel voorstellen als je zo vreselijk opkijkt tegen Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3551
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:06
    Nu er mooie rode stoelen in zijn gekomen met het Ajax logo erop, vindt ik het veel meer een stadion als hiervoor.
    Vind ik leuk
    Butsbal +14981
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:13
    En die zijn tijdens thuiswedstrijden nog gewoon zichtbaar ook, maar wél "uitverkocht".
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:27
    Och daaf heb je Sjakie ook weer hoor. Terug in je mand!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:19
    Ja, onbegrijpelijk waren die regenboogkleurstoelen. De nieuwe stoeltjes zijn zoveel beter.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:54
    Die regenboog stoeltjes waren in die kleuren gemaakt omdat het stadion ook neer was gezet voor de destijds spelende Amsterdam Admirals. Die speelde ook in die kleuren. Samen zouden de clubs gebruik maken van het stadion.
    Vind ik leuk
    Pimman +2886
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:37
    Mee eens nu eindelijk een echt voetbalstadion met uitstraling..
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1624
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:13
    Roept nou niet zo hard dat er wel sfeer is. Dan zijn er straks helemaal geen kaarten meer te krijgen!
    Vind ik leuk
    popiejopie +2388
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:39
    kun je nagaan hoe het in Eindhoven is in die graftombe.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:40
    Ik heb vaak genoeg leuke sfeer gezien :)
    Vind ik leuk
    popiejopie +2388
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:53
    Bij uitwedstrijden zeker ;)

    Nee zonder gekheid, in Nederland heeft de top 3 alle drie een eigen soort sfeer. Bij Ajax is dit meer Ultrasfeer, bij Feyenoord meer richting het Engelse en bij PSV hangt een gezellige Brabantse sfeer.

    De een houd meer van dit en de ander van dat....
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:54
    Zolang er maar herrie is :)
    Vind ik leuk
    Butsbal +14981
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:14
    Wat is ultrasfeer ? Brabantse sfeer snap ik wel, het is eigenlijk een cafe met gras erin. Wij drinken wel.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 21:31]
    Vind ik leuk
    popiejopie +2388
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:17
    Google is je beste vriend.
    Vind ik leuk
    Butsbal +14981
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:26
    Ga ik effe doen, het is toch rust op fox1
    Vind ik leuk
    Butsbal +14981
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:29
    Ik ga meer voor de sfeer die geïnspireerd is door de Engelse cultuur van 'singing and fighting' haha
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13710
    vrijdag 17 augustus 2018 om 01:38
    Lekker bijzonder, want in de rest van de wereld wordt niet gedronken? Wel triest als je je daarmee moet profileren.
    Vind ik leuk
    Caniggia +850
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:55
    Nou niet met die afbraakwedstrijden van Psv de afgelopen seizoenen. Ben blij dat ik geen club heb waar ik fan van zou moeten zijn.Maar dat negatieve voetbal van Psv zal ik nooit mooi gaan vinden.Of het nou effectief is of niet.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2388
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:04
    Ik weet niet voor welke club jij bent maar volgensmij heeft elke club wel eens een seizoen dat ze minder mooi voetballen. Ook bij Ajax waren er genoeg jaren dat het niet om aan te zien was. Soms wonnen ze er nog prijzen mee ook en daar was ook toen heel blij mee.
    Vind ik leuk
    Caniggia +850
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:06
    Lees dan even waar ik fan van ben ,dat staat gewoon in de tekst.En dan vooral het woordje Geen.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2388
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:13
    Er staat dat je blij bent dat je geen club hebt waar je fan van zou moeten zijn. Hiermee zeg je dus niet dat je geen fan van een club bent.

    Daarbij lijkt het mij sterk dat je geen fan bent van een club. Iedereen heeft zo zijn voorkeur.
    Vind ik leuk
    Caniggia +850
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:25
    Ik zeg dat ik blij ben dat er geen club is waar ik fan van zou moeten zijn.Dat houd dus in dat de club waar ik fan van zou moeten zijn niet bestaat.
    Vind ik leuk
    Pimman +2886
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:40
    Ja Timmio klopt..als die Brabantse volkszanger met die bril op van die meedeiners zingt dan wel een beetje ;)
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:59
    Verruit de bete.sfeer van nedetlsnd. Bij feyenoord is het schreeuwen en middelvingers in de lucht dat is pas geen sfeer. Bij ahax word uit volle.borst gezongen 90 minuten lamg sponrgen 10.000 mensen heen en weer en op europese avonde doet het hele stsdion mee. Sfeer bij ajax is ongeëvenaard in nederland en ben in eogenlijk. Alle stadions geweest
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:00
    Ik zou veel kunnen geloven


    Dit dan weer niet ;)
    Vind ik leuk
    Arie Haan +1330
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:06
    Het is al heel wat dat je zijn tekst begreep.. ;-) volgens mij had hij haast om nog een stadion te ‘testen’..
    Vind ik leuk
    popiejopie +2388
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:10
    Je moet ervan houden. Ik ben zelf meer van de oude Meer sfeer, dat waren tijden. Al ben Ik wek blij dat er bij Ajax na wat sfeerloze ArenA jaren een groep is gekomen die dit regelt, al dan niet op Ultra wijze.

    Maar dat met de rug naar het veld staan en zo vind ik een beetje jammer. Daarom ga ik ook niet meer wekelijks naar Ajax en nog meer met mij.

    De beste sfeer van Nederland zal je mij dan ook niet horen zeggen aangezien ik het hier niet mee eens ben.
    Vind ik leuk
    Pimman +2886
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:46
    Heb in die oude pisbak het Olympisch Stadion de mooiste sfeer meegemaakt tijdens de topwedstrijden tegen oa Milan en Bayern!
    Vind ik leuk
    HJR +7062
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:13
    Heb jij toevallig dikke vingers?? ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:49
    Haha ja dat heb ik zeker. Met mijn taal is niks mis. Dat kleine balkje om.in te typpen is ook nog is knap irritant haha.
    Vind ik leuk
    Sluisje +526
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:04
    Als je zoals in Eindhoven een stel gekken in een kippenhok opsluit heb je inderdaad sfeer, maar dat kan al snel in een claustrofobisch stadionnetje......
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:05
    Bjj ons blijven ze zitten :)
    Vind ik leuk
    Sluisje +526
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:10
    Dat zal ook moeten, een stap naar rechts en je zit in het uitvak......
    Vind ik leuk
    Butsbal +14981
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:16
    Ben je ooit in Eindhoven geweest dan, Sluitspiertje ?
    Vind ik leuk
    Wilex +1037
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:06
    1 keer in dat lammelestadion geweest.
    Na Nac het meest beroerde uitvak van de eredivisie.
    Je ziet er geen klote.
    Vind ik leuk
    popiejopie +2388
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:15
    Die van Nac is inderdaad egt drama. Dat zouden ze moeten verbieden.
    Vind ik leuk
    Butsbal +14981
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:16
    Daar kan je toch het beste geen eigen volk in zetten ?
    Die kutplekken in t stadion ?
    Vind ik leuk
    popiejopie +2388
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:16
    Dat snap ik, ik zou zelfs in slaap vallen met dat voetbal van PSV. Dan ben ik blij dat ik zit.
    Vind ik leuk
    Pimman +2886
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:22
    Als je vast zit in een hok moet je wel ;)
    Vind ik leuk
    JCJWZ +13710
    vrijdag 17 augustus 2018 om 01:35
    Zou wel raar zijn dat de kaartjes zo populair zijn terwijl er geen sfeer zou zijn. Onzin natuurlijk.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:51
    Moet je wel tot het einde mee blijven doen om de titel, want zodra die niet meer te winnen is blijft die bak weer half leeg he ?
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1213
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:01
    Haha het bayern van NL dat weer in de achtervolging moet op psv...
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:58
    FEYENOOIT zat gister lekker vol
    Vind ik leuk
    jari4ever +1149
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:52
    Waar zijn ze tegen Emmen thuis dan
    Vind ik leuk
    VZW291 +771
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:39
    Een vrij lastige vraag om momenteel te beantwoorden als je praat over een wedstrijd die pas over anderhalve week is en de groep 150.000 mensen omvat.

    Vind ik leuk
    Markieee +662
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:31
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 13:31]
    Vind ik leuk
    Markieee +662
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:32
    Oh ik dacht dat Ajax nog voor het eerst in de geschiedenis tegen Emmen moest spelen. Maar oke, blijkbaar heb je Ajax - Emmen al gezien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:56
    Als Ajax supporter dacht ik,dat wij stopten met de trein in Emmen die ging niet verder naar VeendamⓂ️Ⓜ️,daarna met de bus
    Vind ik leuk
    jari4ever +1149
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:11
    Zijn is tegenwoordige tijd dus betekent dat het nog niet geweest is.... 😉
    Vind ik leuk
    Markieee +662
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:37
    Oké oke. In dat geval. Bij Emmen zijn ze er allemaal.
    Vind ik leuk
    jari4ever +1149
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:39
    Hoop dat ik voor elk leeg stoeltje een euro krijg
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:56
    Dat is een droom
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11458
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:38
    Je ziet bovenin de 2e ring al geen klote laat staan dat er een 3e of 4e ring opkomt! Schiet niet op
    Vind ik leuk
    Foebele +53657
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:42
    Die stoelen worden voor zien van Virtual Reality brillen, zodat je allerlei verschillende camera beelden kunt selecteren en zelf bepaald wat je allemaal te zien krijgt.

    Beetje commercieel blijven denken Lucky!
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5149
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:50
    Omdat jullie een bedrijf zijn zijn jullie al commercieel ingericht. Jullie bioscoop publiek neemt de 3d brillen al automatisch mee.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11458
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:47
    Ik zit prima op mijn plek in de arena. Das toch geen doen Foebele (-:
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:09
    Een kattenbak met brillen is dat nieuw?
    Vind ik leuk
    Basik013 +377
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:17
    Nou ik zat prima bovenin de tweede ring hoor? Kon alles goed zien.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18360
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:22
    Alleen nep supporters verkopen hun kaartje door
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:23
    Maar daarom zijn het ook handelaren. Die kopen het kaartje ppuur als handelsmiddel. De fans doen het niet
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:26
    Nou daar twijfel ik ook nog wel aan hoor. Je kon als seizoenkaarthouder 4 kaarten kopen. Dan hou je er zelf twee en de rest verkoop je met dikke winst. Ik vind het niet kunnen, maar Ajax stelt ze zelf in de gelegenheid.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:32
    Dat ook natuurlijk
    Vind ik leuk
    thomp +22
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:49
    Daar heb je volledig gelijk in, en de leden van de sva krijgen bijna geen kans meer om kaartjes te kopen. Ze moeten gewoon zeggen 2 kaartjes per kaarthouder, dan kunnen mensen zonder seizoenskaart ook nog kans maken op kaarten
    Vind ik leuk
    Butsbal +14981
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:19
    Daar werk je het inderdaad mee in de hand. Stel je gaat altijd met een groepje van 5 man, heb je 15 kaarten over. Vraag er 50 euro ker stuk voor en je kan een mooi feestje geven. Gewoon eerst je eigen plaats kunnen kopen, dan tweede ronde 1 extra.
    Vind ik leuk
    Markieee +662
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:34
    Ik heb deze keer niet echt opgelet toen ik ze kocht, maar tegen Luik mocht je per seizoenskaart echt maar 1 kaartkr kopen hoor. Zou het bijzonder vinden als dat nu niet was.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:58
    Je kon vier kaarten per seizoenkaart kopen
    Vind ik leuk
    Foebele +53657
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:26
    Grappig toch hoe mensen altijd hun visie op wat een echte supporter is willen opdringen aan anderen. Laat mensen lekker fan zijn op de manier die ze zelf willen.
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18360
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:32
    Grappig toch hoe mensen altijd dingen verkeerd interpreteren en opvatten.
    Vind ik leuk
    Foebele +53657
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:33
    Valt weinig verkeerd te interpreteren aan je woorden, je vind mensen die hun kaartje verkopen nep fans, maar misschien kunnen sommigen het geld wel heel erg goed gebruiken, om maar even wat te noemen...
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18360
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:35
    Ja als je het zo stelt dan begrijp ik waar je op doelt.

    Ik bedoel meer de mensen die het niet uit noodzaak hoeven te doen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:52
    Dat vind ik ook een raar verhaal. Je gaat niet over de rug van een ander kaarten twee keer over de kop verkopen omdat je het niet zo breed hebt. Dan neem je maar een krantenwijk
    Vind ik leuk
    AkaRocko +196
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:57
    Over de rug van een ander beetje overdreven. Die ruggen worden er niet krommer op. Ze verliezen er niks op alleen dat ze geen kaartje kunnen bemachtigen. Hou het er gewoon op dat het lullo's zijn die kaartjes doorverkopen.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:35
    Hoe had het volgens jou geïnterpreteerd moeten worden dan?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:22
    Aanpakken die handel!
    Vind ik leuk
    stratumseind +154427
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:22
    Geld is nou eenmaal de drijfveer daar
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:23
    Moet je weer even provoceren knul?
    Vind ik leuk
    stratumseind +154427
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:24
    De waarheid is voor sommige provocerend en voor anderen een wake up call
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:29
    Je zoekt altijd iets om te zeiken.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154427
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:31
    Nee hoor je krijgt het hier zo op een presenteerblaadje. Ik hoef nooit te zoeken
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:36
    Staat er dat elke Ajacied ze kaartje verkoopt? Jij trekt conclusies zonder er maar iets van af te weten. En heb je ongelijk, ga je je in een holletje verstoppen.
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 20:37]
    Vind ik leuk
    stratumseind +154427
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:11
    volgens mij mag jij mij niet zo kan dat kloppen?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:25
    Ken je niet persoonlijk, dus kan verder niet over je oordelen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154427
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:26
    Juist , maar waarom doe je dat dan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:31
    Omdat je op dit forum een deel van je karakter laat zien. Maar verder oordeel ik niet over andere karaktereigenschappen van je hoor. Maak je geen zorgen.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154427
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:33
    ohhh maar dat deed ik sowieso al niet hoor
    Vind ik leuk
    Niels92 +22255
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:47
    Zonder geld kan je niet veel doen :) Met geld wordt het ;even een stuk leuker, bij jou was geld toch ook een drijfveer om te zien wij je nu bent? Een lui mannetje wat niet van zijn bankje wil komen :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +154427
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:51
    Verdomd goed argument.......en dat van een marktplaatshandelaar....
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 20:51]
    Vind ik leuk
    Niels92 +22255
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:53
    Het gebeurt overal, ook bij PSV, de kampioenswedstrijd tegen Ajax, grote aantallen kaarten werden er aangeboden tegen woekerprijzen, ook in Eindhoven is geld een drijfveer bij de supporters :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +154427
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:55
    Nee hoor , op plek 1 staat un pilske
    Vind ik leuk
    Niels92 +22255
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:54
    Wil je mij nooit meer beledigen met marktplaatshandelaar :)
    Vind ik leuk
    stratumseind +154427
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:56
    Ik kan me nog iemand genaamd Niels herinneren die een tijd terug vrij druk was met de verkoop van kaartjes...... nou zijn er natuurlijk meer mensen die Niels heten maar toch
    Vind ik leuk
    Niels92 +22255
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:57
    Klopt als een bus, ik heb er zelfs een nieuwe keuken van kunnen kopen, maar ik verkoop niet via marktplaats :)
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:00
    Gelijk iedere Ajacied zie jij nu als marktplaatshandelaar. Dat is nou precies een punt waarom jij zo’n zielig mannetje bent.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154427
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:15
    Jij weet helemaal niet waar Niels en ik het over hebben pinokkio
    Vind ik leuk
    Foebele +53657
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:27
    Niemand komt voor gratis zijn bed uit.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:30
    Misschien moet je je kop uit het zand halen. Barcelona en Real gaan hun wedstrijden in de USA spelen...
    Vind ik leuk
    stratumseind +154427
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:32
    Komt niks van in .
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:32
    Nee want dat beslis jij he? Jij weet alles zo goed.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154427
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:43
    Tis maar dat je het weet
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:16
    Dat zeg ik, haa je kop eens uit het zand. La Liga is er mee bezig
    Vind ik leuk
    stratumseind +154427
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:49
    Spelers gaan daar nooit mee akkoord
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:52
    Spelers hebben daar geen reet over te zeggen. Dat zal ongetwijfeld wel in hun contract staan. Maar ze mogen ook niet klagen als ze 7 miljoen per jaar verdienen
    Vind ik leuk
    stratumseind +154427
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:02
    Als de groten der aarde nee zeggen dan gaat het echt niet door
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:14
    Net als met dat fluttoernooi een maand geleden in Amerika zeker. Ze waren allemaal keurig aanwezig
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13302
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:32
    Dat is bij elke club Stratum anders ga je kapot.
    Maar dat moeten jullie als de beste weten.
    Dus gewoon weer zoals van jou verwacht, provoceren en de grappig proberen te zijn. En jouw antwoord zal hieronder wel weer volgen als een grote dood doender.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:42
    Hadden jullie maar wat meer geld dan kon Guiterez gehaald worden.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154427
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:44
    Nog meer goei? We hebben er al zo veul
    Vind ik leuk
    14forever +8516
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:56
    Maar wees eerlijk, waar is geld.niet de.drijfveer...
    Vind ik leuk
    Stack5 +2713
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:22
    Goede zaak. Aanpakken die handel. Mensen zijn hardleers.
    Vind ik leuk
    Kwikwek +2880
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:25
    150.000 man in een stadion.. dat zou spectaculair zijn!
    Vind ik leuk
    PRICE +31950
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:26
    Uitbouwen het stadion😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:17
    Uitbreiding kan op de parkeerplaats, kampioenschappen worden toch in Eindhoven gevierd
    Vind ik leuk
    410hhw +1766
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:27
    Zo weinig?
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1721
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:48
    Het oude Maracana stadion had in zijn hoogtijdagen 200.000 toeschouwers... kan helaas niet meer vanwege veiligehidsredenen
    Vind ik leuk
    Butsbal +14981
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:23
    Fantastisch stadion, ben er geweest Flamengo - Botafogo. Komt op plaats 2 net achter Azteca voor mij.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2608
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:25
    De mond vol over geld verdienen over de rug van anderen....maar wel 100 euro vragen voor een shirt van 2018/2019?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:29
    En ze stellen zelf 4 kaarten per (s)cc in, dus werken err net zo hard aan mee.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:29
    Haha ja idd
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:38
    Het is niet zomaar een shirt.. Een prachtig shirt!
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:29
    Ik heb zelf kaarten met mijn seizoenkaart , ik vond het raar dat ik op een seizoenskaart vier kaartjes kon kopen gewoon op 1 seizoenkaart 1 wedstrijdkaart verkopen probleem opgelost daarna clubkaarten daarna vrije verkoop iedereen blij
    Vind ik leuk
    tannat +12169
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:32
    zoals bij PSV al jaren het geval is
    Vind ik leuk
    markie +186
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:05
    Op zuid max 1 kaart
    Vind ik leuk
    El Cazador +5750
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:31
    Aanpakken die zwart handelaren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    Butsbal +14981
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:24
    Racist ! Gerapporteerd !
    Vind ik leuk
    El Cazador +5750
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:28
    Leuke reactie, hahahahahahaha
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:37
    Haha hzo de ArenA nooit vol? En die klootzak van een Kuyt met zeggen dat Ajacieden successupporters zijn... Ja, want die Kuip zit altijd bomvol... 30.000 mensen vandaag....
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:46
    lege stoeltjes reacties in 3 .... 2.... 1.........
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:04
    Lol
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:47
    Gasten die kaartjes voor woekerprijzen verkopen moet je direct verbannen uit elk stadion, gasten die dit doen ook straffen met voor levenslang stadionverbod en een omgevingsverbod en melden bij de politie tijdens de wedstrijd dit lijkt mij de juiste straf voor zulke gasten !
    Vind ik leuk
    Butsbal +14981
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:25
    Hallo het is geen moord. Als er gekken zijn die dat er voor betalen, waarom niet ? Ajax zijn eigen schuld met 4 kaarten per SCC. Waarom zou het dan eigenlijk niet 4x uitverkocht moeten zijn ?
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:35
    Dat vind jij maar iemand die een wedstrijd wil bezoeken hoeft niet de asociale hoofdprijs voor een kaartje te betalen, dit moet maar eens goed gestraft worden om dit te voorkomen, dat Ajax 4 kaarjes te koop zet voor clubcardhouders betekend niet dat hier door de clubcardhouders hier misbruik gemaakt van mag worden !
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 21:38]
    Vind ik leuk
    Butsbal +14981
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:41
    Waarom zou je dan 4 kaarten kopen ??? Ik ga altijd met dezelfde groep, wat zouden wij met al die kaarten moeten ? Juist. Doorverkopen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 06:29
    Dat betekend dat ook jij met je groepje andere mensen niet gunt om aan kaarten te komen op een legale wijze moeten die dus de dupe zijn hiervan dat er kaarten in omloop worden gebracht voor woekerprijzen , denk het niet , gun ook hun dat zij kaarten kunnen kopen voor de normale prijs !
    Vind ik leuk
    Nummertien +4432
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:48
    We zouden een stadion moeten hebben van 100.000 zoveel wachtlijsten altijd
    Vind ik leuk
    Maan88 +3482
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:19
    Zit je in de competitie met 95.000 lege plaatsen, wordt niemand vrolijk van
    Vind ik leuk
    Nummertien +4432
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:21
    Je praat onzin, zoals altijd ..
    Vind ik leuk
    companen +1110
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:28
    Van 10000 naar 150000 in 30 jaar tijd toch best knap.
    Vind ik leuk
    Butsbal +14981
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:41
    Net konijnen
    Vind ik leuk
    ajaxdev +397
    donderdag 16 augustus 2018 om 20:48
    Lekker voor de tv kijken
    Vind ik leuk
    Bill +588
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:01
    Logisch.
    Vind ik leuk
    Nbl +567
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:07
    Wat een kansen zeg had gewoon nog mogelijk geweest had je er nu nog twee gemaakt ,🤔🙃 o verkeerde topic 😂😂🤣
    [Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 21:08]
    Vind ik leuk
    Dtc0314 +1038
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:09
    Normaal elke wedstrijd duizenden lege plekken, en dan nu zeggen het stadion wel 3 keer te kunnen vullen Hahaha wat een grap
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:11
    Waarom mogen de spelers wel kapitalen verdienen en supporters niet
    Vind ik leuk
    Gerro +6148
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:14
    Mischien de kaarten zelf duurder maken dan word doorverkoop ook minder interessant. Kennelijk zijn de supporters bereid meer te betalen dan Ajax zelf vraagt en dat geld kan dan maar beter bij de club terecht komen.
    Vind ik leuk
    MN223 +917
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:17
    “Ook straks in de groepsfase”. Worden hier alweer huiden verkocht voor de beer geschoten is? Stickeractie van 2016 vergeten?
    Vind ik leuk
    R94 +1745
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:17
    Successupporters ;)
    Vind ik leuk
    Maan88 +3482
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:17
    En in de competitie is het stadion vaak zo leeg dat alle letters te zien zijn! Top supporters hoor..
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:18
    Het blijft een sfeerloze UFO
    Vind ik leuk
    markie +186
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:01
    Weet ik zeker dat je nog NOOIT tijdens een Europese wedstrijd van Ajax bent komen kijken
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:29
    Als Ajax echt het Bayern Munchen van Nederland wordt kan kun je het inderdaad ombouwen naar een derde- en vierde ring.
    Lijkt me wel vet om een soort Wembly te hebben in Nederland.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 21:43
    Zo zo, wat een gekkigheid. Een run op kaartjes voor CL............ prachtig nieuwtje weer
    Vind ik leuk
    markie +186
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:00
    Mmm in één klap mijn seizoenskaart terug met een voorronde wedstrijd... Wie oh wie... Nehhh ga toch maar zelf...
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:02
    Het enige waar Ajax van baalt is dat zij er niks op verdienen
    Vind ik leuk
    pos +8635
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:05
    Dit noemen we het opkopen van kaartjes met de bedoeling het kaartje weer met veel winst door te verkopen. Dat zijn verder geen supporters die heel graag heen willen hoor. Bij concerten zie je dat al jaren. Vooral bij commerciele acts.
    Vind ik leuk
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:15
    Waar ze tegenwordig toch moeilijk over doen he..
    Vind ik leuk
    Jorik1040 +461
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:30
    Het moge wel duidelijk zijn dat het stadion uitgebreid moet gaan worden.
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7324
    donderdag 16 augustus 2018 om 22:49
    Geld verdienen aan Ajacieden mag natuurlijk alleen de club Ajax. Doorverkoop is natuurlijk schandalig. Net zoals €90 vragen voor een voetbalshirt, of €75 voor een los wedstrijdkaartje. Of €5 voor een pilsje. Maar dat gebeurt toch ook gewoon. Nu effe popiejopie roepen dat kaarten doorverkopen niet mag doet het goed bij de supporters. Maar geld verdienen aan Ajacieden (of anderen, want bij PSV gebeurt het ook) is al jaren voorbehouden aan de clubs zelf.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 01:58
    Volledig gelijk in.
    Uitmelken mag alleen gebeuren door de bvo zelf!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 05:30
    Ajax heeft net verbouwd, dus die stadion moet eruit...
    Vind ik leuk
    barry m +157
    donderdag 16 augustus 2018 om 23:37
    De Ajakes suportes denken nu eenmaal hetzelfde als het beleid van Ajax.
    het draait alleen maar om geld, resultaat boeit niet.

    toch hoop ik dat ze champions league halen net als psv.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 01:57
    Ja alleen Ajax supporters doen dat inderdaad he barry?!
    Vind ik leuk
    barry m +157
    zaterdag 18 augustus 2018 om 03:57
    ze hebben inderdaad die naam ja
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +782
    vrijdag 17 augustus 2018 om 00:15
    Vriend van mij bedonderd op marktplaats, wat een tering streek!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 01:56
    Ik zeg, gewoon een flinke ring er boveop zetten bij de Arena.
    Lekker 80000 ajacieden in het stadion iedere 2 weken, geweldig toch?
    Vind ik leuk
    barry m +157
    zaterdag 18 augustus 2018 om 04:01
    Dat zou inderdaad vet zijn, het stadion zal zeker iederen week vol zitten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 02:00
    Het ligt toch ook aan de mensen die erg veel geld willen neertellen voor zo'n kaartje. Als men daarmee stopt, is de lol er gauw af; ook bij concerten moet men nalaten om de kaarten over te kopen (tegen woekerprijzen).
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 04:09
    Over de rug van de supporters bedoelen jullie!!, geef de vaste trouwe aanhang gratis toegang (een 010 fan)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 04:11]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 05:23
    Zo'n club als Ajax met zoveel supporters, hoort gewoon in de CL, punt. En voor de FIFA en sponsoren ook gunstig. Wat moet je nou met een club waar net 20.000 man in kunnen?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 05:25]
    Vind ik leuk
    Johnny020 +84
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:49
    Is heel simpel!!! Alle kaarten zijn verkocht aan seizoenkaarthouders!.

    De vrije verkoop is niet aan de beurt geweest. Dus iedereen die met een kaart naar binnen wil moet zijn seizoenkaart laten zien. Kun je dit niet dan kom je er niet in en wordt je toegangskaart ingenomen. Zo kun je gelijk achterhalen wie die klootzakken zijn.

    Blijven vieze flikkers die dit doen op marktplaats.
    Vind ik leuk
    barry m +157
    zaterdag 18 augustus 2018 om 04:03
    goed idee,
    maar dan duurt het wel vaak lang voordat je het stadion binnekomt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:14
    Waarom is het zo moeilijk om kaaten persoonsgebonden te maken. Dan ben he voor een groot deel van dit geneuk af.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +638
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:46
    Heeft toch wel iets pervers als een club zelf over de rug van voetballers veel geld wil verdienen.... maar een supporter die wat bij willen verdienen het misgunt.... Begrijp me niet verkeerd ook Ik vind dat het niet moet kunnen om kaartjes zwart te verkopen maar blijf het toch wel raar vinden, dat je zelf niet mag beslissen wat je met je eigen kaartje doet...
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:07
    Wat een vreselijke afzeik site is dit zeg ... walgelijk.. net kleine kinderen
    Vind ik leuk
    bully302 +128
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:03
    Echt dat doet ajax toch helemaal zelf door die belachelijke kaartverdeling en volgorde van verkoop.
    4 pp die seizoenkaart heeft pfffff
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ajax lost waarschuwingsschot: 'Geld verdienen over de rug van Ajacieden'