Van Bronckhorst verklaart keeperswissel: 'Dat is voor Kenneth geen probleem'

Van Bronckhorst verklaart keeperswissel: 'Dat is voor Kenneth geen probleem'

Gepubliceerd: donderdag 16 augustus 2018 om 20:30do 16-08-2018 om 20:30

Kenneth Vermeer staat donderdag tijdens het duel met AS Trencín in de voorronde van de Europa League onder de lat bij Feyenoord. Volgens trainer Giovanni van Bronckhorst is dat geen afrekening met Justin Bijlow.

Met de jonge Bijlow ging Feyenoord vorige week met liefst 4-0 onderuit in Slowakije en was tot overmaat van ramp De Graafschap met 2-0 te sterk bij de start van de Eredivisie. Toch hoeft de twintigjarige sluitpost niet te vrezen voor zijn plek. Van Bronckhorst speelde al langer met het idee om Vermeer in Europees verband op te laten draven.

"Het was vorige week in Slowakije eigenlijk al de bedoeling dat Kenneth zou keepen", laat de oefenmeester weten aan FOX Sports. "Maar toen was hij er nog niet klaar voor." Dat Vermeer weinig ritme heeft, is voor Van Bronckhorst geen bezwaar. "Hij heeft genoeg wedstrijden gekeept in zijn carrière. Het is een ervaren keeper, dus dat is voor hem geen probleem."

Plaats een reactie

Argento8523 +6947
donderdag 16 augustus 2018 om 20:38
Wel een beetje een vage uitleg van Gio

Hopen op een wonder maar voor Feyenoord
Vind ik leuk
Come on Utreg +28476
donderdag 16 augustus 2018 om 20:40
Kom maar op met het wonder van Rotterdam!
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 20:40
Hij was er nog niet klaar voor omdat? Hij probeert zichzelf in te dekken. Alsof Kenneth een week later opeens meer ritme heeft.
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 20:42]
Vind ik leuk
Bep Slatter +11256
donderdag 16 augustus 2018 om 20:47
Omdat hij nog splinters uit zijn reet moest trekken van bank zitten.
Vind ik leuk
Johan59 +844
donderdag 16 augustus 2018 om 21:05
Kom zullen we met zijn alle 1 keer voor die club uit Rotterdam zijn zonder te trappen of te zeiken
Vind ik leuk
donderdag 16 augustus 2018 om 21:06
Ik probeer hiermee te zeggen dat Gio zichzelf nu probeert in te dekken. Terwijl hij heel goed weet dat het zijn eigen fout is.
Vind ik leuk
Paul_dutch +800
donderdag 16 augustus 2018 om 20:40
Die verdediging van Feyenoord is echt een gatenkaas.. niet normaal. Ook met Courtois op goal zullen ze nog veel tegengoals krijgen met deze verdedigers.
[Reactie gewijzigd op donderdag 16 augustus 2018 om 20:41]
Vind ik leuk
Sazzz +11044
donderdag 16 augustus 2018 om 20:46
Hij heeft dit nog nooit gedaan en nu opeens wel. Raar, puur bedoeld om vermeer tevreden te houden. Want om in zo'n wedstrijd een keeper op te stellen die al in geen maanden meer heeft gespeeld en net terug is van een blessure is natuurlijk zot.
Vind ik leuk
Kuip +9136
donderdag 16 augustus 2018 om 20:51
Van Bronckhorst maakt er een potje van. Al twee jaar loopt hij te rommelen met de keepers. Vermeer had het voor zijn blessures altijd uitstekend gedaan en dan is hij weer tweede keeper. Op deze manier zijn alle keepers wel klaar met die prutser van een trainer.
Vind ik leuk
Smithsonian +38200
donderdag 16 augustus 2018 om 20:58
1 pot dus maar voor kenneth dit seizoen 😂😂😂😂
Vind ik leuk
Sjaakster +313
donderdag 16 augustus 2018 om 20:59
Wat leuk voor Kenneth, heeft ie in ieder geval 1 Europees wedstrijdje gekeept.
Vind ik leuk
Romario9 +12672
donderdag 16 augustus 2018 om 23:00
Als de uitleg van Gio de waarheid is, zal ie Vermeer misschien ook wel in de beker laten keepen...
Vind ik leuk
Mari +10851
donderdag 16 augustus 2018 om 21:13
Zie mijn posting vanochtend
Vind ik leuk
Caniggia +1053
donderdag 16 augustus 2018 om 21:28
Dus vorige week was hij er niet klaar voor ,en nu met net zoveel wedstrijden in de benen wel.Je maakt jezelf steeds ongeloofwaardiger Van Bronckhorst.
Vind ik leuk
Lubje +746
donderdag 16 augustus 2018 om 23:05
Lekker als je zo'n trainer hebt. Die weet ook niet wat hij wil. Wees toch duidelijk en maak een keuze.
Vind ik leuk
barry m +463
vrijdag 17 augustus 2018 om 00:20
vermeer kan dus al op vakantie?
of gaat hij dit seizoen wedstrijden keepen voor de johan cruijff schaal?
Dan wel zorgen dat ze er niet direct de eerste ronde uitvliegen
Vind ik leuk
Bartho +255
vrijdag 17 augustus 2018 om 07:36
Die Bijlow heeft nog lang niet het juiste niveau voor Feijenoord. Valt nog te bezien of hij dat ooit haalt. Zodra Vermeer fit is, moet die wel spelen. Anders heeft Vermeer niks meer te zoeken in Rotterdam.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws