Telegraaf: Van Bronckhorst geeft krachtig statement af aan Amrabat

    Telegraaf: Van Bronckhorst geeft krachtig statement af aan Amrabat

    vrijdag 17 augustus 2018 om 06:50

    Giovanni van Bronckhorst heeft donderdagavond een krachtig signaal afgegeven aan Sofyan Amrabat, schrijft De Telegraaf. Het is veelzeggend dat de Marokkaanse middenvelder tegen AS Trencin op de tribune plaats moest nemen. Ook hij lijkt klaar bij Feyenoord.

    Van Bronckhorst koos tegen Trencin voor een groot aantal jeugdspelers op de bank. Naast Jean-Paul Boëtius (disciplinair geschorst) zat ook Amrabat op de tribune. Dat is veelzeggend volgens De Telegraaf. 'De vorig jaar van FC Utrecht gekochte middenvelder lijkt net zo uit de gratie geraakt als Boëtius', aldus de krant.

    Zolang Yassin Ayoub en Renato Tapia nog niet fit zijn doet Van Bronckhorst liever een beroep op jeugdspelers in plaats van Amrabat, die sinds zijn entree in De Kuip moeite heeft om zich in het eerste elftal van Feyenoord te knokken. Van Bronckhorst had donderdag Lutsharel Geertruida (18), Wouter Burger (17, maakte zijn debuut), Dylan Vente (19), Mo Hankouri (21), Luis Sinisterra (19) en Justin Bijlow (20) op de bank zitten.

    Amrabat werd vorig jaar door Feyenoord overgenomen van FC Utrecht. Hij kwam in zijn eerste jaar tot 21 competitieoptredens, maar vaak als invaller. Hij maakte tot nu toe één goal voor zijn club.

    Plaats een reactie

    Patrickj3 +3343
    vrijdag 17 augustus 2018 om 06:53
    Gio heeft gelijk,amrabat is slecht
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19563
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:26
    Heeft Amrabat wel een eerlijke kans gehad? Werd heel vaak op een positie gezet waar hij eigenlijk nooit heeft gespeeld. Oa rechtsback.
    Of gaat het om de juiste instelling?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9619
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:39
    Of misschien heeft ie het ff niet laten zien en moet ie nu op z'n beurt wachten. Volkomen terecht als je grote talenten ook op zijn plek kwijt kunt.
    Vind ik leuk
    cj_fey +4160
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:01
    Ik vind wel dat je een puntje hebt, en of het de instelling is weten wij niet. Maar op deze manier lijkt het mij kapitaalvernietiging.
    En wat me verbaast is dat Larsson en Berghuis gedurende de wedstrijd niet wat vaker van positie wisselen.... Maar goed dat plaatsen we maar onder het kopje 'ontbrekende creatieviteit'
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2469
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:28
    Klopt, maar wie is er nou echt goed..
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1744
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:40
    Gewoon een goede speler. Speelde afgelopen seizoen gewoon zeer degelijk. Altijd maar dat afsnauwen van eigen spelers, heel raar.
    Ook de paar minuten die hij mee mocht doen tegen psv was hij een van de betere op het veld.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 07:41]
    Vind ik leuk
    Berbr +2240
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:44
    Wij zijn ook klaar met duo: van Geel en Gio.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11321
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:33
    Maar hij is ook heel vaak totaal verkeerd gebruikt door Van Bronckhorst. Heeft veel gestaan op plaatsen waar hij niet echt thuis hoort. Lekker als je net binnen komt....
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:34
    Ja, dat heb je als je geen vertrouwen krijgt. Feyenoord heeft teveel middenvelders. Ayoub gaat het dan helemaal niet redden. Vond Ambrabat al een betere voetballer. Feyenoord heeft geen box to box speler nodig. Die hebben Toornstra al.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:12
    Ayoub heeft de creativiteit die veel Feyenoorders missen. Het is vooral de vraag of ze hem straks begrijpen.
    Vind ik leuk
    5by5 +1280
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:12
    Ik ben een Feyenoorder maar Amrabat was een miskoop, gast heeft nooit ook maar enig idee wat te doen met de bal.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12852
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:01
    Ik denk dat feyenoord klaar is met gio...
    Vind ik leuk
    Hengelaar +73
    vrijdag 17 augustus 2018 om 06:54
    Ik schaam me ka-pot
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 06:55
    Veel supporters zijn ook klaar met van Bronckhorst ondanks de prijzen die hij gewonnen heeft.
    Vind ik leuk
    deir712 +423
    vrijdag 17 augustus 2018 om 06:56
    Waarom eigenlijk?
    Vind ik leuk
    fr1963 +3120
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:13
    Na 3 jaar heeft hij er geen voetbal in gekregen. Jonge spelers niet beter gemaakt. Veel belovende spelers storten als een kaarthuis in zodra ze naar Feyenoord komen. Gio, aardige gast, goede degelijke verdediger, maar niet de kwaliteiten om spelers beter te maken, een hecht team te smeden en op het juiste moment met de juiste spelers te wisselen.
    Vind ik leuk
    Obl93 +2406
    vrijdag 17 augustus 2018 om 06:58
    Klopt, als je het lijstje van de selectie zo ziet, zeg ik (helaas als feyenoorder) dat het niet meer is dan subtop(maximaal) dit seizoen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:03
    Denk je dat een andere trainer het beter gaat doen met dit zeer matige team? Ik denk dat je beter naar het aankoopbeleid en de scouting kan kijken dat is pas dramatisch!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 07:04]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:34
    Is van Bronckhorst dan niet mede verantwoordelijk voor het aankoop beleid? van Bronckhorst heeft gewoon een soort van Dick Advocaat naast zich nodig net zoals in 2016.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2744
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:36
    Nou ik mis "de hand van gio",patronen die erin geslepen zijn, spelers die onverwachte groei door maken. Slimmigheden die rlecht resultaat brengen. 5-2-3 van koeman, karsdorp als back door rutte, iets unieks
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2989
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:47
    Je zou in ieder geval het team kunnen oppeppen, vol de strijd aangaan zorgen dat het publiek erachter staat en tegenstanders vol onder druk zetten. Maar nee zelfs dat lukt niet, ze lopen als zoutzakken over het veld.

    Hoe slecht het team ook is, je zou het wel goed kunnen neerzetten maar als je geen eens van Trencin weet te winnen..
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:34
    Ach man, ik ben absoluut geen Feyenoord supporter, maar zelfs ik ben het met de meeste Feyenoord supporters eens. Die vent heeft de inzicht van een kwal en z'n tactisch vermorgen is het zelfde als het neefje van de Coach van Quickboys C4. Mensen ook lekker makkelijk laten afvallen en het team verneuken en domme dingen op de camera roepen is waar hij verder een ster in is.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:12
    Ik begrijp wat je bedoeld maar Gio moet het doen met een vrij matige selectie en er is geen geld voor versterkingen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:21
    Onzin: Het elftal van Feyenoord heeft het derde grootste budget
    van de ED.
    Marktwaarde selectie: 107 miljoen, hoe zo geen geld ?
    Van Geel vernietigd het vermogen echter, dat is de waarheid !
    Overmars maakt in 5 jaar 252 miljoen voor Ajax, gewoon slim kopen verkopen.....en van Geel......???? Wordt eens wakker daar in Rotterdam, moet ik jullie nu alles voorkauwen ?
    Vind ik leuk
    Copr +183
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:25
    Kan je toch niet vergelijken met elksar of denk je dat het de schuld v Vangeel is dat hij Boetius niet voor 17mln kan verkopen net zoals Overmars deed met Kluivert?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:32
    Van Geel is een domme, niet energieke, behoudende figuur, als Feyenoord met van Geel doorgaat komt het niet meer goed......dwz de afstand tussen PSV en Ajax wordt dan nog groter en onoverbrugbaar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:27
    107 miljoen is de hele selectie he. Of wil je 10 spelers verkopen om eens 1 top aankoop te kunnen doen? Alleen de Ligt en de Jong zijn al meer waard als de hele Feyenoord selectie . Daarin zit het grote verschil. Feyenoord glijd af.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:36
    Dat heeft een oorzaak........
    Ik loop al een hele tijd te roepen: Feyenoord ga eens grondig intern onderzoek doen, haal de hele boel boven, van Gio, naar van Geel, de hele zooi.
    Ga ook eens praten met oudgedienden, Koeman, van Hanegem etc.,
    Feyenoord City met dit management wordt een ramp.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9619
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:40
    Over dat onderzoek ben ik het met je eens.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:50
    Gewoon 1 keer de heleboel doen...ik beloof je dat dat veel minder pijnlijk is voor Feyenoord dan wekelijks langzaam maar zeker nog verder afzakken.
    Dat is een martelgang voor alle Feyenoord liefhebbers.
    Feyenoord hoort bij de top drie maar moeten als bedrijf wel hun nek uit durven steken maw "Zachte heelmeesters maken stinkende wonden"..........
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9619
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:54
    Net zoals die Cruyff revolutie?

    Maar wel eens dat het functioneren van met name de staf tegen het licht mag worden gehouden. En de scouting. Dit aanmodderen leidt tot ook niets nee.
    Vind ik leuk
    Wilex +1264
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:59
    Met het bord op schoot scouten daar zijn Ajax en Psv bijna van naar de klote gegaan en Van Geel heeft het nu opnieuw uitgevonden.
    In de laatste 4 jaar iets van 15 spelers bij de Nederlandse subtop gehaald, zonder uitzondering komen ze allemaal niveau tekort en hebben ze geen restwaarde.
    De 30 miljoen van Karsdorp en Kongolo eigen jeugd notabene plus de 20 miljoen uit de CL is binnen een jaar vakkundig verbrast.
    Geen kapitaal meer op het veld, nog erger geen kwaliteit meer en geen centjes meer op de bank.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:07
    Het is jammer dat veel Feyenoord supporters ziende blind zijn.....of het gewoon niet begrijpen.
    Die gaan dan dom wijzen naar de Trainer omdat ze totaal geen idee hebben hoe een organisatie werkt of niet werkt als geheel.
    Het is een complex gebeuren, maar de gemiddelde supporter komt niet verder dan: maar hij ( de Trainer ) wisselde verkeerd of nog erger "liet die en die" te lang warm lopen....ha ha en hangen daar dan de hele problematiek rond Feyenoord aan op.......pffhhhhh
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:27
    Kun jij gedachtes lezen? Ik dacht precies hetzelfde. Ik krijg wel het idee dat Gudde de voornaamste persoon is die het financieel weer stabiel heeft gemaakt. V Geel is te dominant. D'r uut met de keerl.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:40
    Ajax kwam ook uit een dal.........waarom geen Lozano of een Sanchez bij Feyenoord.....? nee liever Amrabat en Boetius......
    Je moet gewoon slim kopen en verkopen, van Geel begrijpt dat niet, rommelt maar wat aan zonder een goed scouting apparaat.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:48
    Ajax zat even in een dal maar kroop daar heel snel uit door idd goed beleid. Nu staan ze financieel ijzersterk. PSV kan straks ook niet meer meekomen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:08
    Ja en dan die hele domme meute;;;;"ja maar Ajax heeft meer geld ha ha" als of dat er in eens toevallig was.......
    En dan heb je dus van Geel die er niets van begrijpt en dan krijg je de Jong erbij die letterlijk nog nooit een cent verdient heeft als ondernemer bij een commercieel bedrijf maar altijd een zak belastinggeld er doorheen mocht jagen.....wel veel vergaderen natuurlijk en kijken "zit m;n haar wel goed"
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:24
    Maar het is wel waar dat spelers van Ajax meer marktwaarde hebben dan spelers van Feyenoord.
    Als een type speler als Justin Kluivert bij Feyenoord had gespeeld, had hij misschien maar 3 of 4 miljoen opgebracht na prestatie.
    Ajax vangt wonderwel 17 milj voor die snotneus.
    Ook zo bv Millik. Denk je werkelijk dat Feyenoord dat voor Jorgensen zou vangen terwijl die toch minstens zo goed is?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:31
    Ja maar ook dat heeft alles te maken met Marketing,
    je marktwaarde bewaken en uitbreiden....
    Net als dat kapitaal vergaren, dat is allemaal keihard werken, slim zijn en de mogelijkheden benutten.
    Feyenoord had dat ook doen, maar met ambtenaar Gudde en ingeslapen van Geel onmogelijk.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:27
    Het is gewoon een gegeven dat spelers van Ajax meer aanzien in europa hebben dan spelers van Feyenoord.
    Even leek het erop dat Feyenoord kon aanhaken doordat veel doorgebroken jeugd van Feyenoord gewild waren in Europa.
    Maar misschien heb je gelijk dat het komt doordat ze de marketing niet goed genoeg inschatte en te weinig bewaakte en uitbreidde.
    En Ajax daartegen is juist bekend in Europa door hun opgeleide spelers, maar moeten nu ook ervoor waken dat dit nu niet ondergesneeuwd wordt door de vele aankopen die ze momenteel doen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 11:28]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:30
    Ja precies! Als je maar 1 scout (lees v Geel) hebt, ja dan kom je niet veel verder dan de benelux. Ik zeg het al tijden; investeer in een scoutingsapparaat!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:51
    Hij wordt al moe als hij aan Mexico denkt en mag al helemaal niet naar Colombia van zijn vrouw natuurlijk....
    Gaat ook nooit naar het buitenland op vakantie, maar bezoekt al 15 jaar hetzelfde Familie Pension op de Veluwe, zo lekker rustig......
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9619
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:40
    Nee, je probeert telkens met die argumenten te strooien maar niet veel mensen luisteren.

    En Overmars en slim inkopen? Alleen Sanchez misschien.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 07:41]
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:41
    Nou ga ik huilen ! rotjoch......k'ben helemaal van slag....
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9619
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:46
    :)
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:46
    Lieve niet(s) wetende Gordootje,
    Overmars verdiende voor Ajax 252 miljoen in 5 jaar......;)
    ALS ? je kan lezen, lees dit dan even....

    https://nos.nl/artikel/2188689-overmars-haalt-bij-ajax-in-vijf-jaar-252-miljoen-binnen.html

    In het geval je nog meer onderwijs nodig hebt, de volgende keer stuur ik je de rekening hoor, ik blijf niet aan de gang.
    ( heb ik van Overmars geleerd, leuk he ? )
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9619
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:50
    Ja, dat weet ik. Had je de vorige keer ook al gemeld. En dat is knap van Marc, omdat het vooral zelf opgeleide spelers plus Sanchez betrof.

    Maar je had over slim "inkopen" van Overmars. Geef mij dan eens meer dan vijf voorbeelden. En met slim bedoel ik niet Tadic voor 17 miljoen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:50
    Tagliafico, Neres, Tadic, Blind en Dolberg zijn geweldige aankopen anders.
    Daar kan Feyenoord alleen maar van dromen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9619
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:52
    Nou, Tadic, Dolberg en misschien Neres ja. Maar sorry, Daley hoeven we niet.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10909
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:06
    Nee jij hebt liever vd Heijden.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9619
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:09
    Klopt. Ik en Jan Arie man, twee handen op 1 buik.

    Nee, ik zie liever een Pelle voor 2,5 of Jorgensen voor 3,5 miljoen. Of een transfervrij Janmaat.

    Tuurlijk mag er kritiek zijn op Van Geel op z'n aankopen. Maar z'n aankopen zijn nu oom weer niet zoveel slechter dan die van Overmars.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10909
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:20
    Van de 73 spelers zijn er maar op 3 winst gemaakt, geen geld is er meer in de pot, Overmars heeft voor 250 miljoen verkocht.Masr verder zit er niet zo'n verschil tussen die 2:)
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9619
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:22
    Geld wat in de pot zat, is dit keer naar investeringen in trainingscomplex gegaan. Volgens mij prima te verantwoorden.

    En nogmaals, die 250 miljoen zegt niet zo gek veel over het aankoopbeleid van Marc.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10909
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:30
    Neres,Ziyech, Sanchez,Milik en jeugdspelers verkoopt hij allemaal bijzonder goed.En hij is ook begonnen zonder geld in de pot.Ik wil niet alles goed praten want prijzen zijn er weinig gewonnen, maar toch staat er weer een kerngezond Ajax.Zoiets moet toch bij Feyenoord ook kunnen? De jeugdopleiding is in R'dam ook goed.Alleen v Geel wil t JONG team niet in de voetbalpyramide doen.Hij heeft een keer geroepen dat dat niet nodig is en wil nu geen gezichtsverlies lijden.Maar dit gaat ten koste van jouw club.Er valt meer uit de club Feyenoord te halen dan wat er nu gebeurt.Stop eens met t kopen van die spelers van de subtop,voegen niks toe en kost Feyenoord klauwen met geld.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9619
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:53
    Klopt. En heb het idee dat Van Geel ook wel aardig bezig is met creëren van kapitaal.

    Elke cent die nu buiten de begroting binnen komt (transfers, helaas Europees voetbal maar goed) kan direct worden geïnvesteerd in de selectie. De berg geld van vorig jaar is immers niet alleen aan aankopen opgegaan, maar ook in structurele zaken waar je op termijn hopelijk profijt van trekt.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10909
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:56
    Ik heb net dat trainingscomplex bekeken op YT, dat ziet er netjes uit.Is dat op varkenoord?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9619
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:58
    Nieuw trainingscomplex voor jeugd wordt nu gebouwd, daar zijn impressies van inderdaad. Trainingscomplex voor alleen selectie is al klaar.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10909
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:00
    Nu nog de voetbalpyramide in! Ik zie t niet zo somber in voor Feyenoord.T enige wat zorgelijk is zijn de bouwplannen voor t stadion.Als dat maar wel behapbaar wordt voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9619
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:02
    Jep. Daar hoor je zoveel verschillende geluiden over. Renovatie had ook allang en breed afgerond kunnen zijn...
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10909
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:08
    Had toch perfect geweest een gerenoveerde Kuip? Met een mooi trainingscomplex erbij had Feyenoord zonder zorgen de toekomst ingegaan.Ik hoop dat dit allemaal goed gaat.Feyenoord hoort gewoon structureel mee te doen om de titel.
    Vind ik leuk
    Wilex +1264
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:22
    En misschien Neres haha, die gozer gaat straks niet onder de 30 miljoen weg.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1755
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:02
    #langdurige prijzendroogte in de tweede voetbalhoofdstad
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10909
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:09
    Maar wel helemaal klaar voor de toekomst!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:13
    Haha, je klinkt erg afgunstig en zielig. Dadelijk worden jullie ook afgedroogd net zoals Luik dat overkwam want die zijn van hetzelfde niveau. Zorgen jullie nou maar dat die club uit dat gehucht van je de groepsfase haalt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:37
    Jij hoeft mij persoonlijk in ieder geval niet alles voor te kauwen want wat jij schrijft dat heb ik al diverse malen geschreven op VP maar dan wel in een andere vorm dat op hetzelfde neerkomt als wat jij schrijft. Maar met 1 ding ben ik het wel met je eens en dat is dat veel Rotterdammers slapen en dan noem ik o.a. Martin van Geel, van Bronckhorst en Jan de Jong.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:59
    Lekker de boel op de kop, studeren, doorlichten met heel veel mensen bij en rond Feyenoord praten en dan in 1 keer de bezem er doorheen !
    Feyenoord klaar stomen voor de komende 25 jaar.
    Ik kom niet veel kritische Feyenoord supporters tegen....en.....dan heb je ook niets te klagen.
    Een land krijgt de President die het verdient/verkiest en voetbal supporters kunnen ook veel meer invloed uitoefenen dan ze denken, maar ze blijven vaak slaafs en behoudend volgen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:54
    Ze moeten MIJ gewoon nemen als o.a. de opvolger van Martin van Geel en die Jan de Jong. Nou zal je vertellen dat Feyenoord snel en positief weer de club wordt die het hoort te zijn. En effe voor alle duidelijkheid, ik volg mijn club niet slaafs en behoudend want er zijn o.a. al diverse emails van mij naar de club gegaan.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:01
    Kijk, dat is nog eens taal ! niet lullen maar poetsen Feyenoord.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:23
    En vergeet niet, op z,n Rotterdams gezegd, er goed de T*ring in hebben althans ik wel.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11321
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:36
    Ook met deze selectie mag je never nooit met 4-0 verliezen van Trencin en niet met 2-0 van De Graafschap. En eigenlijk is het te zot voor woorden dat ze thuis dan ook nog niet eens winnen van Trencin.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:16
    Hij had veel eerder jeugd de kans moeten geven
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1516
    vrijdag 17 augustus 2018 om 06:57
    Gio had slim moeten zijn.
    Nadat hij enkele prijzen had gewonnen had hij meteen zijn koffers moeten pakken.

    Als hij nu zelf stopt of Feyenoord stuurt hem de laan uit.
    Laat het toch een bittere smaak na.

    En laten we wel zijn.
    Als je alles bekijkt.
    Heeft hij toch aardig wat prijsjes aan de prijzenkast toegevoegd.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:15
    Mee eens, maar het Management is hartstikke blij met hem, kijk eens naar al die prijzen.....verdoezelt ook mooi de onbekwaamheid van van Geel, van Geel is als de dood dat Gio vertrekt.......
    Nogmaals, je hebt helemaal gelijk, Gio moet zelf opstappen of ze moeten gaan re organiseren bij Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5048
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:52
    lul niet zo stom man. Jij doet net of Gio het ongelofelijke met deze selectie heeft gepresteerd. Als Feyenoord het goed doet ligt het bij jou bij Gio en gaat het slecht dan is het van Geel.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:59
    Hup Connie, wat zijn al die spelers goed he ? die Geeltje inkoopt ha ha Boetuis, Amrabat en dan de nieuwste "aanwinst" Clasie......
    Wat maakt van Geel ook veel winst he ? met in en verkopen.....
    Overmars dus 252 miljoen in 5 jaar.....en van Geel ?
    Dat is je huiswerk voor vanavond !
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9619
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:03
    Laat 'm Connie. Die 252 miljoen in vijf jaar is het enige wat ie kan melden. En je mag dan niet iets terugroepen over het aantal prijzen wat dat heeft opgeleverd, want dat is volgens Paulus navelstaren ;)
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:16
    Dus dat wist je niet.......kom nu eens terug als je wel weet waar je over praat knul.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9619
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:19
    Oké.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5048
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:05
    De spelers zijn niet zo slecht als ze nu laten zien. Daar draait het team te slecht voor. Feyenoord moet uit een vijver vissen waarbij het niet zeker is of ze uiteindelijk kunnen aanhaken. Een lozano is niet te betalen, om over Tadic maar te zwijgen. Als dit team draait en het beste in elkaar naar boven haalt, dan heb je de derde selectie van NL en dat strook met de begrotingen.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:14
    Ze zijn niet te betalen omdat van Geel niet weet hoe je geld moet genereren, dat is bij Ajax verdient met relatief kleine bedragen investeren om vervolgens ze voor mooie bedragen van de hand te doen.
    Wat je niet begrijpt is, dat geld komt niet in eens uit de lucht vallen, dat heeft Marc verdient.
    Het marktprincipe is toch zo simpel:
    Koop laag in en verkoop hoog........
    Het ergste is nog dat AD de Jong daar OOK helemaal geen verstand van heeft want die heeft altijd een zak belastinggeld op z'n buro gekregen, hoe zo geld maken....dat krijg je toch gewoon ? ha ha.
    Als jullie niet uitkijken wordt je een 2e FC Twente.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9619
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:21
    Een tweede Twente. Ja, want ook bij Feyenoord is er een megalomaan aan het roer. Die verplichtingen aangaat waar nog geen baten tegenover staan.

    Maar dank voor de waarschuwing! Kunnen ze vast wat mee.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:44
    https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/834656/el-ahmadi-laat-toch-ander-geluid-horen-dacht-er-over-om-langer-te-blijven-.html
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5048
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:01
    WAAROM zou je zo'n oude speler zijn contract open breken? Leg me dat eens uit. Contract liep nog een jaar he. Loopt ie met een rollator!
    Jij snapt het echt niet he!

    Feyenoord zou meewerken aan een vertrek, dat werd hem gegund en anders zou hij blijven. Dus verlengen kost alleen geld.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 10:02]
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:11
    Laten gaan,zonder dat je dus nieuwe schoenen hebt.......beetje dom.....kon prima mee, leeftijd zeg niet alles.
    Contract open breken en oud zijn.......Kijk maar naar Opa van Persie wat een drama die man zeg......die wordt binnengehaalfd of dat hij Sinterklaas is NIEUW CONTRACT GEKREGEN POPJE CONNIE ha ha ha
    Trouwens, jouw helden de Jong en van Geel steunen Gio 100%, zijn erg van hem gecharmeerd....
    dus je eigen helden zijn het niet me je eens......
    wie is er nu dom of slim?????
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5048
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:48
    schei toch uit man. Je hebt nu toch clasie. Feyenoord MOET eerst verkopen OF er moet een salaris af, alvorens ze kunnen kopen. Je bralt maar, maar bent totaal niet op de hoogte.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:00
    Clasie ? Clasie is al mislukt, heb je hem zien spelen tegen de Graafschap ? wat een afgang.

    Geldgebrek:
    Dan had van Geel ook aan Overmars moeten vragen hoe je spelers in en verkoopt.
    Dat gebrek aan cash flow ligt aan van Geel en niemand anders, of wil je ook daar Gio en of de terreinknecht de schuld van geven ?

    Ze hadden van Persie in de bejaardenafdeling moeten plaatsen daar in huize Kuipzicht, had je een mooi salaris kunnen besparen, meisje Connie !

    Maar dat doet Geeltje niet.......
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5048
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:19
    daaaaaaagggg
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:26
    Een hele fijne dag gewenst Connie, heb jij wat met Geiten ?
    Vind ik leuk
    T. Henry +173
    vrijdag 17 augustus 2018 om 06:59
    Amrabat is gewoon veel te licht voor top Eredivisie of kan druk niet aan met zoveel fans.

    Of misschien wel een statement naar van Geel toe dat zijn aankoop beleid een drama is.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9619
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:22
    Amrabat moet ff op z'n beurt wachten. Heeft paar kansen gehad maar niet laten zien. Dan zijn anderen aan de beurt.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10757
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:18
    Ja volgens mij heeft hij inderdaad zeer matig gespeeld, zoals wel meer momenteel. Kan het zijn dat Gio hem gewoon in bescherming neemt?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9619
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:19
    Precies.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:17
    ga jij nu eerst je huiswerk doen.....
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9619
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:18
    Oh ja, sorry.
    Vind ik leuk
    freek1958 +131
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:02
    was bij utrecht al niks ajoub zelfde speler ma ja is gio wel een goede trainer voor feijenoord
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3517
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:04
    Vorig jaar kreeg Van Geel haast een standbeeld met zijn aankopen (o.a.) Boetius en Amrabat.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9619
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:22
    Jep, toen was volgens VI dit "Feyenoord definitief voorbij PSV".
    Vind ik leuk
    BS +1127
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:08
    Het ging gelijk een stuk beter, 1-1 tegen Trecin is wel een uitslag die aanspreekt in Europa
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9880
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:09
    Heel goed, verjongen, prima beslissing van Gio, nu moeten ze het Management nog een beetje opfrissen met slimme, energieke en bekwame ONDERNEMENDE jonge mannen en vrouwen !
    ( geen ambtenaren svp )
    Vind ik leuk
    Blindsy +12455
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:09
    Benieuwd waar dit dan op gebaseerd is. Slappe inzet tijdens de training? Want obv wedstrijdbeleving konden er wel meer spelers op de tribune plaatsnemen.

    Het was wel opvallend, al die jonkies in de selectie.
    Had het al verwacht, de contouren van een schoonmaak worden zchtbaar. Aan het begin van een verloren seizoen...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 07:10]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:15
    Idd goed gezegd. Een blamage. Hoe is in hemelsnaam mogelijk dat je tegen Trencin er met dikke cijfers wordt uitgeknikkerd. Grote schoonmaak is wel aan de orde. Maar daar is weer geen geld voor.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12455
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:27
    Nee, en dus laten we jonkies instromen. Terug naar de Koeman-tijd. Maar dan zonder n type Koeman, helaas.. 😡
    En geen stap verder gekomen, na Koeman. Een kampioenschap, het lijkt lang geleden...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 07:28]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:28
    Klopt wat je zegt.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9619
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:42
    Beter (te) laat dan nooit.
    Vind ik leuk
    San Marco +448
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:10
    Gio zit aan een dood paard te trekken en neemt iedereen mee. Kan beter stoppen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 07:10]
    Vind ik leuk
    fc roodwit +684
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:10
    Zoveelste tv aankoop van v Geel die niets toevoegt net als Tapia en Bilal ,en nu gaat Gio een statement maken met allemaal jeugdspelers ,die normaal nooit een kans krijgen bij Gio, Gio hou de eer aan jezelf en stap op,de chemie is weg ,ook bij de jeugdspelers waar je eerst nooit naar omkeek.
    Vind ik leuk
    Floaz +944
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:13
    De naam was gekocht
    Vind ik leuk
    ElStylisto +424
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:16
    Ik vind het kapitaalvernietiging. Amrabat was een heel belangrijke speler bij FC Utrecht. Hij wordt gewoon verkeerd gebruikt door Feyenoord. Bij FC Utrecht speelde hij heel sterk. Hij heeft ook vaak overal moeten spelen en nooit een vaste plek gekregen. In tegenstelling tot JP is dit dom van Feyenoord en hoop ik dat een club als AZ of Vitesse deze jongen een tweede kans geeft. Want potentie heeft hij wel.
    Vind ik leuk
    Barry10 +1396
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:23
    Op welke manier wordt hij nu verkeerd gebruikt als ik vragen mag? En wat moet daarin anders dan hoe het nu gaat?
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1037
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:18
    Al eerder gezegd, Amrabat kan niks. Kan de discussie nog herinneren ( Marrokaans / Nederlands ) 😂 gelukkig de juiste keuze gemaakt ...
    Vind ik leuk
    Floaz +944
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:20
    Ws had hij de insta van boetius geliked, tsja dan kom je op de tribune
    Vind ik leuk
    Barry10 +1396
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:22
    Amrabat krijgt een beetje de deksel op zijn neus. Hij presteert niet, maar roept wel dat hij wil spelen, anders wil hij weg. Vechten voor je plek jongen, voor niets gaat de zon op.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:22
    Wat mij betreft mag hij zo weer in Utrecht komen spelen. Welke rechtshalf er dan uit moet wordt een beetje lastig, maar Jordy Zuidam houdt van een brede selectie aan zijn aankoopbeleid te zien.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23977
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:24
    Ik durf, op basis van wat ik van Amrabat bij FC Utrecht heb gezien en weet, rustig te stellen dat Sofyan Amrabat beter is dan wat Van Persie in twee wedstrijden tegen Trencin heeft laten zien. Bovendien zie je hem die rare dingen die Boëtius heeft uitgehaald, nooit doen. Hij was voor ons een goede speler, zeker van een basisplaats. De stap naar Feyenoord leek volkomen logisch als voortzetting van zijn carrière, dat bleken vorig jaar ook zo ongeveer alle Feyenoordsupporters te vinden.

    Misschien had Sofyan moeite met wennen, maar voetballen op dat niveau kan hij als de beste. Je moet eerst opgesteld worden voordat je jezelf kunt bewijzen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:32
    Hij is te onrustig en lijkt zomaar wat te doen. Hij heeft geen controle over het spel en is compleet de weg kwijt.
    Jammer.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:38
    Eigenlijk beschrijf je het seizoen van Feyenoord totnutoe in een notendop... onrustig, lijken zomaar wat te doen, geen controle over het spel en compleet de weg kwijt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:41
    Jammer.

    Vergat je nog.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1199
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:52
    Jammere ervan is dat hij op zijn positie ook geen reeks krijgt om zich te bewijzen
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:45
    Hij heeft al 10 a 15 wedstrijden gespeeld hoor. Hoeveel kansen wil je dan geven.
    Van Utrecht naar Feyenoord is geen reuze stap. Alleen de Kuip misschien.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1199
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:32
    Hoeveel in een reeks? Als je begrijpt wat ik bedoek zou je begrijpen dat ik het over een reeks op zijn positie heb
    Vind ik leuk
    Nielsk +1199
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:53
    Probleem mag je zoeken bij geen lange reeks op zijn positie, hoe kan den speler zich dan bewijzen op zijn positie? Erg jammer want er zit power in deze speler
    Vind ik leuk
    mcmodd +23977
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:44
    Je bedoelt, wat ik eerder ook beweerde, dat je de wedstrijden op de backpositie niet moet meetellen. Hij is middenspeler en daar een reeks van 10 wedstrijden kan hem in staat stellen om te laten zien wat hij werkelijk kan. Toen hij werd gescout door Feyenoord is hij ook niet op de backpositie te zien geweest, daar speelde hij in de FC Utrechtselectie gewoon nooit.
    Vind ik leuk
    Gutierres14 +1037
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:32
    Nee, niet het niveau. Creativiteit 0, handelingssnelheid te laag, vrij traag. In een 442 komt hij beter uit maar dat speelt Feyenoord niet. met clasie en Vilhena ernaast wordt het anders wel hèèl saai op het middenveld
    Vind ik leuk
    mcmodd +23977
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:46
    Dan ligt het dus aan Clasie en Vilhena, daar kan ik deels in meegaan.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9619
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:25
    Ergens wel grappig. Eerst zit men de afgelopen week te roeptoeteren dat de Amrabatjes en Hapsie's overbodig zijn. En Feyenoord de eigen jeugd de kans moet geven.

    En dan geef dit signaal af en geef je de jeugd de voorkeur, dan is het weer niet goed.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 07:25]
    Vind ik leuk
    Nielsk +1199
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:51
    Dat is helaas laatste tijd een trend, nou heb je alleen nog Bijlow en Burger in het veld gezien en de regelmatig invallende Vente die in 10 minuten zich ook niet kan bewijzen maar een speler afbranden die af en toe op zijn eigen positie mag spelen en voor de rest het niet eens slecht doet (in de media) vind ik weer zo typisch. De media is opzoek naar onrust
    Vind ik leuk
    Fc uuuuu +164
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:26
    Zonde hij had beter bij utrecht kunnen blijven dan had hij een basis plaats gehad ook.
    Vind ik leuk
    FcuFan1988 +166
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:18
    zo is het maarjah zo snel mogelijk na grote club kijk naar ramselaar zit ook op de bank was ook een dragende en bepalende speler bij ons maar wordt bij psv ook niet goed gebruikt.
    Vind ik leuk
    Fc uuuuu +164
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:46
    Precies amrabat,ramselaar en zie ayoub ook geen basis speler worden allemaal goede spelers bij utrecht jammer dat ze zijn weggegaan.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:30
    Er moet harder opgetreden worden tegen onkundige spelers.
    Trainers en bestuurders.
    Vind ik leuk
    Roel Boeli +239
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:34
    Wordt tijd dat Gio en MvG vertrekken.
    Wat een zooitje
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1744
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:37
    Rare beslissing van gio. Speelde erg sterk afgelopen seizoen .
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9619
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:43
    Bij Feyenoord? Nah...
    Vind ik leuk
    Bartho +240
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:41
    Toen ambarat gehaald werd, had ik nog hoge verwachtingen van hem. Bij Utrecht deed hij het meer dan uitstekend. Nooit waar kunnen maken. Ook op veel verschillende posities moeten spelen wat ook niet in zijn voordeel is. Nu logische zet om de voorkeur aan tallentvolle jeugdspelers te geven. Alleen wel de vraag, zijn die jeugdspelers echt wel zo talentvol... Veel onzekerheden in de Kuip;).
    Vind ik leuk
    gerras +77
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:46
    Doe Vilhena er ook maar bij , loop alleen maar lucht te dekken. Weg met dat trio.
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1769
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:47
    Amrabat begon heel goed bij Feyenoord, Tegen city vorig jaar was hij de enige die een beetje niveau haalde. Gio moet zelf in de spiegel kijken wat die blijf begin vorig jaar maar voor Vilhena kozen die zo uit vorm was als maar kan en er werkelijk niks van bakte.
    Vind ik leuk
    Nielsk +1199
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:48
    Sorry maar wat een raar artikel van alweer de Telegraaf. Lijkt uit de gratie, 1 speler in plaats van zijn positie (Burger), de reden van afwezigheid is bij Telegraaf niet bekend, dus gaan ze maar gokken wat het kan zijn. Rara waar komt het op neer, we schrijven iets negatiefs om maar negatief te zijn. Dit gebeurd trouwens bij elke club, Ajax had na Luik uit en Heracles ook zoveel stemmingmakerij in de media
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:54
    Het verschil is bij utrecht mag je voetballen,bij feijenoord moet je voetballen
    Vind ik leuk
    linkspoot +703
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:36
    Je moet om het hachje van de coach en technisch directeur te redden...
    Vind ik leuk
    heur es +721
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:56
    Kapitaalvernietiging!
    Vind ik leuk
    Nbl +527
    vrijdag 17 augustus 2018 om 07:59
    Gezellig sfeertje bij Feyenoord zeg .! Amrabat boetius jorgonson .hoelang duurt het nog voordat Gio de handdoek gooit . De situatie wordt onthoudbaar . Wat een ellende daar zeg .
    Vind ik leuk
    heur es +721
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:04
    Spelers van Feyenoord raak je aan de straatstenen niet kwijt op dit moment.

    Waar Marc Netto sterk staat in de onderhandeling en zelfs 50 miljoen voor De Ligt kan vragen moet Martin het op ALDI nivo gaan doen.

    Amrabat, Boetius, Jorgensen etc zijn niks meer waard.
    Vind ik leuk
    Pds010 +1218
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:06
    Ik had liever gehad dat hij klaar was met Botteghin en vd heijden...
    Vind ik leuk
    pinkelman +4161
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:07
    Selectie van Feyenoord is bijzonder pover.
    Moeten hard strijden om nog in de play offs te komen heb ik zo'n idee.
    Vind ik leuk
    Hans Worst +866
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:12
    Gio moet opstappen.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1523
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:14
    Dus klopt er iets niet met deze trainer . Hoeveel kans heeft Amrabat gehad ? Dat boek van Kuyt krijgt steeds meer waarheden. De trainer had ook problemen met Dirk en met Gufstafson en met Vermeer. En Feyenoord has wel veel kansen gister maar de slimheid is er niet. Want er was geen systeem via de flanken. Clasie wat een drama. Toornstra raakt werkelijk geen bal. En wat doet die van Gastel eigenlijk op de bank ??? SitFetenoorf komt kwaliteit tekort en heeft een zeer zeer zwakke tactische trainer !!!
    Vind ik leuk
    linkspoot +703
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:34
    van Gastel zit daar voor zijn salaris :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:15
    Waarom stapt die van Bronckhorst niet eens zelf op ?
    Na een meer geluk dan wijsheid kampioenschapje denk aan AJAX !
    en een mislukt seizoen vorig jaar heeft ie nu alles al verpest wat er
    maar te verpesten valt.
    In het belang van de club wegwezen jij !
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31893
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:28
    Jaja geluk. 34 werstrijden 1ste gestaan.

    Kampioenschap was terecht.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:45
    Met èèn punt meer kampioen worden ja ~1
    Als Ajax het niet zelf verpest op het einde worden ze gewoon tweede hoor ! Hoe sterk ze waren zagen we toen in de Champions League !
    Geen punt gehaald behalve een cadeautje in de laatste wedstrijd !
    Vind ik leuk
    Wilhelmus +465
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:16
    De talenten van Ajax zijn ook wel een klasse beter dan die van Feyenoord. Denk dat ze in Rotterdam zeker weer 18 jaar moeten wachten op een volgende landstitel
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:18
    FEYENOORD is klaar met van Bronckhorst !!
    Vind ik leuk
    Robby G +1285
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:20
    Wat een puinhoop...zie je op t veld terug
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:21
    Speelt veel liever Fifa met vriendje boëtius
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:26
    Was Amrabat het ‘lek’?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31893
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:28
    Gio opzouten aub.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:28
    Inderdaad beter met eigen jeugd verder als spelers na ruim een jaar nog niks laten zien in de Kuip.
    Vind ik leuk
    guusje +1184
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:32
    Whoehoehaha, het lied van Feye whoehoehaha Noord...
    Kunnen ze voortaan De Graafschap niet sturen? Grotere kans op het doorgaan in Europees verband. Wat een bagger. Toppunt van de avond was wel de ingooi van Bartje -gteam- Nieuwkoop. Het leek pieterburen wel...
    Dus als je twijfelt voor een avondje ongecompliceerde humor tussen Youp van het Heck of André van Duin; niet doen, gewoon naar een wedstrijdje van Feyenoord kijken. Whoehoehaha.......
    Vind ik leuk
    RtdDub +13610
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:36
    En toch legt Van Bronckhorst voor de wedstrijd uit waarom hij voor deze bank had gekozen: Je moet goals maken dus zoveel mogelijk aanvallende krachten op de bank en 1 verdediger.
    Je mag namelijk maar 18 man selecteren en niet zoals in NL zoveel als je wil.

    Maar laat dat alsjeblieft niet het speculeren over wie er nog wel toe doet en wie niet wegnemen.
    De krantjes en websites moeten ten slotte ook vol
    Vind ik leuk
    ritje +206
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:40
    hallo. Een krachtig signaal is! GVB opzij zetten! mvg ritje
    Vind ik leuk
    Kaar +907
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:50
    Toch wel apart. Hij heeft nog niet veel laten zien, maar ik heb nog steeds wel vertrouwen in Amrabat. Dat hij nu op de tribune zat zal toch met zijn instelling te maken hebben en wat hij op de training laat zien, of nouja, niet laat zien dus.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:53
    als ze zo blijven voetballen word het een heel moelijk seizoen
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2260
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:57
    Wanneer is van Bronckhorst klaar met zichzelf?
    Vind ik leuk
    torinofc +376
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:57
    Dead man walking
    Vind ik leuk
    torinofc +376
    vrijdag 17 augustus 2018 om 08:59
    Dead man walking, Gio is net Trump...alle aandacht weg van zijn eigen falen
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2076
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:06
    Ajax en PSV zijn er nagenoeg mee gestopt, nu Feyenoord nog. Binnenlandse transfers blijken meestal geen succes te zijn..
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:20
    Sterkte voor alle Feyenoord fans!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:31
    Ik als feyenoorder heb liever veel talenten die soms wat beginnersfouten maken dan allemaal middelmatige spelers die er niks van bakken zoals bij feyenoord nu centraal achterin.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3274
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:23
    Matige speler, altijd geroepen.
    De stap naar een topclub wordt zo onderschat door spelers.
    Vele die het niet redden.
    Vind ik leuk
    remakil +5925
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:24
    Toch knap dat ze bij Feyenoord zo’n uitstekende speler, als Amrabat, volledig om zeep kunnen helpen. Blonk wekelijks uit bij Utrecht, haalde een enorm hoog niveau en is nu geen schim meer van wat hij was... ze mogen hem wel teruggeven hoor, bouwen wij hem weer op. :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:27
    Ach ja deden we ook bij Vejinovic en Gustafson.
    Vind ik leuk
    remakil +5925
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:28
    Nu nog Ayoub verpesten...
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:27
    Dat klinkt positief want juist van de jeugd moet Feyenoord het hebben niet van die middelmatige spelers die telkens worden aangekocht. Het beste is een deel jeugd en een wat kleiner deel oudere spelers die de ploeg leiden.
    Vind ik leuk
    linkspoot +703
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:29
    Ik vind dat Feyenoord nu wel een potje van maakt. Ik vind dat de spelers niet goed worden begeleid of niet het vertrouwen krijgen. Zo jaag je al je spelers weg. Vorig seizoen werd Bilal geslachtofferd en nu Boetius en dan ga je een speler met serieuze potentie op de tribune zetten. Amrabat is fysiek heel sterk en moet spelen op de plek waar hij het beste in speelt. Nu halen ze een Clasie, zogenaamd het kind van de club, dat was met Torres ook bij Athletico. Het rammelt en het rammelt bij Feyenoord, het word gewoon eens tijd dat Gio en van Geel plaats maken voor mensen met nieuwe inzichten en beter tactiek. Ik wil genieten van het spel, maar ik erger me juist dood als Feyenoord speelt.
    Vind ik leuk
    donderdag 23 augustus 2018 om 16:31
    Bilal geslachttoffeerd. Please. Die heeft veel te veel kansen gehad. Met een bijdtage wat nagenoeg nihil is. Hoeveel doelpunten en assist had ie? De hele Kuip kotste die gozer uit.

    Iedereen roemt deze spelers dat ze t zo goed deden bij hun vorige club. Veelal bij de middenmoters of subtop. We hebben t over de eredivisie.

    Daarnaast moet je als speler een stap hoger ook aankunnen. Extra druk. Meer kritiek. Als je t niet aankunt moet je niet op je pik getrapt zijn als de club een vervanger voor Karim haalt. Of wilde jij beweren dat Amrabat de man is die de plek van Karim zonder problemen invult?

    Verder vraag ik me indd wel af wat er met de scouting gebeurd is. Al jaren achter elkaar presteert Feyenoord t de ene na de andere aankoop te doen die de verwachtingen niet waar kunnen maken.

    Diks. Bilal. Amrabat. Larsson. Zelfs Vormer kon t niet laten zien bij Feyenoord. En zo zijn er nog wel een aantal die flink door de mand zijn gevallen.
    Vind ik leuk
    linkspoot +703
    vrijdag 24 augustus 2018 om 09:19
    Vormer laat het wel zien bij Brugge, hoe kan dat dan?

    Als Diks, Bilal, Amrabat, Larsson en Tapia het niet laten moet je je niet afvragen of het door Feyenoord zelf komt? Over Larsson wordt er nog mild gesproken, men heeft het over "Kuipvrees".

    Tapia zou de plek van Karim overnemen, of tenminste zou er uitgevochten moeten worden tussen Tapia en Amrabat. Maar dan halen ze zomaar Clasie...

    Nogmaals, Feyenoord maakt er een potje van en het wordt eens tijd dat andere mensen komen voor een frisse wind.
    Vind ik leuk
    zondag 26 augustus 2018 om 19:20
    tsja. die vormer is een verhaal apart. die werd ineens een andere rol toebedeeld en ineens ging het lopen bij hem.

    dat is het probleem bij gio. hij toont te weinig lef om met dat soort dingen te experimenteren. er lijkt geen plan B te bestaan bij Feyenoord. daarnaast is de scouting ook niet meer wat t geweest is.

    verder tsja. kuipvrees. dat fenomeen zal allemaal wel bestaan. geloof ik echt wel. maar denk ook wel dat gio bepaalde kwaliteiten mist. net zoals ik zovaak heb gehoord dat cocu geen enkele speler beter zou hebben gemaakt, zie ik dat onder gio ook bij niemand terug.

    dus een frisse wind zowel in de directie als de ttainingstaf lijkt me niet heel erg ongunstig. miljoenen uitgegeven aan miskopen. maar een keer iets meer betalen voor 1 soeler is dan te duur. zeg t maar. er gaat vanalles mis lijkt me.

    met alle respect voor van geel wat hij heeft bereikt. maar het is overduidelijk tijd voor een frisse wind. of ze moeten het advies pierre van hooijdonk ten harte nemen. maar dat lijkt mij ook de minst natuurlijke oplossing

    Vind ik leuk
    berwi +453
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:32
    had nooit bij utrecht weg moeten gaan nu ziet hij het komt niet aan spelen oe
    Vind ik leuk
    DrDeef +2095
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:37
    Ik vind het verbazingwekkend dat hij slechts met 2 spelers klaar is. Ik zie er minstens 12 die minimaal op de tribune thuis horen.
    Vind ik leuk
    berwi +453
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:39
    amrabat altijd welkom bij onze fc utrecht
    Vind ik leuk
    bennings +313
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:19
    Is zijn niveau ook ,niks mis mee hoor maar komt report voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    berwi +453
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:15
    zoals er zo vele tekort komen bij feyenoord zagje gisteren weer eens
    Vind ik leuk
    bennings +313
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:49
    Zo is het
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1477
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:39
    Wellicht dat hij eens in de spiegel moet kijken en dan kan ie concluderen dat hij schromelijk tekort komt, maar dit zal ie niet doen want hij geen totaal geen reëel zelfbeeld...
    Vind ik leuk
    Vicente +1
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:39
    De invloed van een coach wordt overschat. v Bronckorst doet het prima; hem vervangen haalt niet veel uit. Ik denk eerder dat het technische beleid een nieuw hoofdstuk moet openen. De jeugdopleiding is redelijk goed, er is goed geinvesteerd in de faciliteiten. Maar nu komt de vraag: hoe gaat ook Feyenoord echte toppers opleiden? Waardoor halen zoveel talenten het toch niet?
    Maar dat is de ene helft van het technische beleid. De andere helft is al jarenlang ondermaats: de scouting. Martin van Geel doet aan ' studio-voetbal-scouting (alles wat daar wordt opgehemeld, koopt ie: amrabat, larsson, haps). Neem Haps: heeft ruim 5 mio gekost. Is die nou zoveel beter als wat we zelf in de jeugdopleiding hebben lopen?
    Kortom, ik denk dat martin van geel een stap terug moet gaan doen. Niet hals over kop, maar gewoon per komende zomer ofzo. Is ook beter voor directieteam (net nwe voorzitter, straks nieuwe td; per saldo frisse wind. Gio dan nog even laten zitten, die zet heus wel de juiste mannetjes op het veld. Hij moet echter wel de juiste mannetjes beschikbaar krijgen.).
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +704
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:01
    Vergeet vooral niet het scoutingsapparaat!! Verder sla je de spijker op zijn kop!
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1926
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:43
    Weer een marokaanse Nederlandse speler die via de achterdeur vertrekt. Veel slagen er niet vanwege de slechte mentaliteit helaas.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:45
    wat ik vreemd vind,is dat je bijna niets over de trainer hoort,zou het daar niet aan kunnen liggen,lijkt mij echt een watje
    Vind ik leuk
    Swout +731
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:59
    Het zou moeten zijn: Duo is klaar met van Bronckhorst
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +704
    vrijdag 17 augustus 2018 om 09:59
    Niet alleen van Bronckhorst....
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:01
    Oke. Ik als feyenoorder mag dit zeggen. Op een enkeling na is dit hele team niveau utrecht. Zo niet nog minder. Het hele aankoopbeleid van zijne konkinklijke hoogheid van Geel gaat nergens over. Daarbij.. Wat is er met de scouting gebeurd?

    Vroeger hadden ze nog spelers die vertrokken naar grote clubs. Nu halen ze keer op keer spelers die gigantisch door t ijs zakken. Het wordt gwn tijd voor een grote verandering daar.

    H

    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 10:05]
    Vind ik leuk
    meloen87 +787
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:48
    Nou, op dit moment zijn ze zelfs nog slechter dan De Graafschap. Ik ben het eens dat er inderdaad wat mutaties moeten gebeuren intern. Te beginnen met Van Geel.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:04
    Oke. Ik als feyenoorder mag dit zeggen. Op een enkeling na is dit hele team niveau utrecht. Zo niet nog minder. Het hele aankoopbeleid van zijne konkinklijke hoogheid van Geel gaat nergens over. Daarbij.. Wat is er met de scouting gebeurd?

    Vroeger hadden ze nog spelers die vertrokken naar grote clubs. Nu halen ze keer op keer spelers die gigantisch door t ijs zakken. Het wordt gwn tijd voor een grote verandering daar.


    Vind ik leuk
    peinke +2058
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:16
    Zwakke trainer die om zich heen begint te slaan omdat z'n positie nu toch wel heel erg kwetsbaar wordt en is.
    Vind ik leuk
    bennings +313
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:17
    Heb het vorig jaar al gezegd toen hij de stap naar Feyenoord maakte ,komt gewoon tekort voor de top net zoals Ayoub ..
    Vind ik leuk
    Tienus +1106
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:25
    Is de houding van Amrabat dan zo slecht of is hij gewoon uit vorm? Als het het laatste is snap ik Gio niet. Nu verpest je zon jongen. Daarnaast heeft hij vorig seizoen veelal op de RB positie gespeeld. Niet echt zijn plek!
    Vind ik leuk
    RubenVB +839
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:29
    'Duo is klaar met Giovanni Van Bronckhorst '
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:34
    Feyenoord is gewoon echt slecht, hoe kan dat want ze hebben helemaal niet een slecht elftal, misschien een beetje een gebrek aan bepalende, creatieve spelers, maar ze spelen nu wel echt enorm onder maats.
    Vind ik leuk
    Sjaakster +327
    vrijdag 17 augustus 2018 om 10:48
    Wat fijn dat Gio een statement maakt. Laat hem dat in de competitie ook maar doen, dan zijn die grote monden in 010 snel dicht.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3128
    vrijdag 17 augustus 2018 om 11:24
    kom maar terug.
    Vind ik leuk
    Harry.f +322
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:59
    Ik denk dat Amrabat van Bronckhorst heeft verraden door de vertrouwens stemming aan de krant door te geven. Dat lijkt mij de reden te zijn van de tribune plaats tijdens wedstrijd gisteren.
    Vind ik leuk
    fer65 +231
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:14
    Daarom is Martin ook heel trots op zijn aankopen die nu op de tribune zitten fantastoco Martin ga zo door en het word dit jaar geen vierde maar 10e plaats gaje goed.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:22
    Snap van Bronckhorst niet je hebt een speler als Amrabat juist nodig nu!! Ben idd bang dat het plaats 6-10 gaat worden er zijn te veel ploegen waar ze punten tegen gaan laten liggen! (Ploegen die gelijkwaardig of beter zijn bedoel ik daar valt de Graafschap nog geen eens onder maar die hebben wel gewonnen!?)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:24]
    Vind ik leuk
    Romo +879
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:46
    Hij kan beter eens een statement afgeven aan zijn vriendje Vilhena
    Wat een blinde draver
    Loopt overal waar hij juist niet zijn moet

    En als Gio met iedereen problemen heeft ...
    Is het misschien tijd om zelf op te stappen
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:47]
    Vind ik leuk
    Marco S +4730
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:22
    Tja.. loopt een beetje met zijn hoofd in de wolken.. geen moraal
    Vind ik leuk
    meloen87 +787
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:38
    Wat een wanorde bij Feyenoord, en dat precies tijdens het begin van het nieuwe seizoen. Totaal geen geloof en motivatie meer. Helpt ook natuurlijk niet dat hun nieuwe aanwinst Ayoub en beste speler Jörgensen geblesseerd zijn. Ook die keeperswissel gister vond ik bizar (alhoewel Vermeer een goede wedstrijd speelde). Wel goed om te zien dat de jeugd (zeer waarschijnlijk) eindelijk meer kansen zal krijgen. Dat Amrabat op de tribune zat is eigenlijk gewoon terecht, een totale miskoop. Volgens mij hebben die Burger en Kökcü 3x meer talent dan hem. Maar "Gio" heeft zat problemen om op te lossen: echt alle spelers verdienen een schop onder de kont.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws