'Draxler wordt slachtoffer van komst landgenoot en kan terugkeren naar Duitsland'

    'Draxler wordt slachtoffer van komst landgenoot en kan terugkeren naar Duitsland'

    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:44

    Julian Draxler heeft zijn langste tijd gehad bij Paris Saint-Germain, vermoedt het Franse medium Le10 Sport. De komst van landgenoot Thilo Kehrer lijkt nadelig uit te pakken voor de Duits international.

    Trainer Thomas Tuchel lijkt de van Schalke 04 overgekomen centrale verdediger in te willen zetten als extra controlerende middenvelder. Hierdoor zou er één van de posities voorin opgeofferd worden. Aangezien Neymar en Kylian Mbappé zijn concurrenten zijn, is het niet ondenkbaar dat Draxler het kind van de rekening wordt in Parijs.

    Volgens het Franse medium is er interesse vanuit de Bundesliga voor de 24-jarige vleugelaanvaller. Zijn oude liefde Schalke 04 zou hem graag weer terug willen halen, terwijl ook rivaal Borussia Dortmund en RB Leipzig aan Draxler worden gelinkt. PSG heeft echter nog geen concrete aanbiedingen ontvangen voor de Duitser, die in de Lichtstad nog tot medio 2021 onder contract staat.

    Plaats een reactie

    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:49
    Bij Schalke vond ik hem bij vlagen geweldig spelen, PSG volg ik uit principe niet.. Kutclub.
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5280
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:50
    Liverpool sla je slag.
    Vind ik leuk
    jesseee +915
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:55
    Te laat
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5280
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:57
    O ja stom 🤦🏻‍♂️
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1620
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:56
    Die hebben Shaqiri al als back-up gehaald.
    Vind ik leuk
    Streaker +3503
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:51
    Een aantal jaar terug had ik hem graag bij Arsenal gezien, maar hij lijkt zich niet tot een bepaald niveau door te ontwikkelen als ik had gedacht. Wat niet is kan nog komen uiteraard, maar ik verwacht niet dat PSG een wagon vol geld zal verdienen aan Draxler.
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1620
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:56
    Arsenal is toch een stap omlaag tov PSG, denk dat hij zeker een aanwinst voor Arsenal zou kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    Streaker +3503
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:36
    Als je kijkt naar de voorhoede van PSG dan is Arsenal zeker van lager niveau. Echter heeft Draxler wel veel wedstrijden mee mogen doen, maar met een tegenvallend rendement. Met zulke spitsen, die competitie en ook de grote uitslagen zou je meer verwachten dan 1 per 6 gespeelde competitie wedstrijden een assist.

    Hopelijk komt hij bij een goede club terecht waar hij alles speelt, want het is een leuk type speler om naar te kijken. Met een goede wedstrijdritme kan Löw ook niet om hem heen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:51
    Feyenoord?? Ruildeal voor Boëtius
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +5280
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:55
    Kennen ze niet maken tegenover neymar. Boetius speelt neymar dan met speels gemak uit de basis en dan zit zo dure speler ontevreden op de bank.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +704
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:06
    Haha kan die mooi op de tribune z'n handen blauw klappen! Ik zeg doen!!
    Vind ik leuk
    Motley +99
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:10
    Wel effe goed lezen francesco.totti .streaker schrijft heel duidelijk..hopelijk komt.hij bij een Goede.club.terecht. dus naar Feyenoord gaat hij niet ..denk dat je meer aan clubs zo als de.graafschap en trencin moet gaan denken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:49
    Haha Touché!
    Vind ik leuk
    rinirat +2653
    vrijdag 17 augustus 2018 om 12:57
    Draxler is een geweldige voetballer voor de top van Europa!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:02
    PSG= Voetbalhandelshuis,
    halen veel spelers maar je ligt er daar zo weer uit.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171736
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:02
    Tot 2021 kunnen we dus nog genieten in Eindhoven van hem...
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +704
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:07
    Ja De Lichtstad is zijn identiteit verloren....
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 13:27]
    Vind ik leuk
    badeend. +1411
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:38
    Wat denk je trouwens van marchisio als ervaren middenvelder erbij? Hij heeft vandaag zn contract ontbonden bij Juventus...
    Vind ik leuk
    stratumseind +171736
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:39
    Bij ons kan alles op de platte kar dus waarom niet
    Vind ik leuk
    badeend. +1411
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:40
    Daarom dus ;) maar dit zou toch een goede transfer zijn voor het middenveld lijkt me! Geef hem een mooi bedrag aan tekengeld en Champions League voetbal, wie wil dat nu niet?
    Vind ik leuk
    Bdog +5808
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:03
    Heeft Inter al een Duitser?
    Vind ik leuk
    stratumseind +171736
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:11
    Of Ac
    Vind ik leuk
    Leedz +7034
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:12
    Bayern zou een goede zijn als opvolger van Robben/Ribery
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:13
    Rummenigge, sla je slag
    Vind ik leuk
    Einstein71 +496
    vrijdag 17 augustus 2018 om 13:36
    Vreemde beslissing van de Fransen (als het zou kloppen). Draxler een van de grootste Duitse talenten. Maar misschien voor Draxler zelf wel beter als hij meer aan spelen toekomt.... Utrecht heeft wel vaker een speler van PSG gehuurd... Ik zeg...Jordy sla je slag!
    Vind ik leuk
    JAG89 +468
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:20
    Ajax sla je slag! 😅
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:47
    Van der drie clubs zie ik hem het liefst bij Schalke. Echter, Leipzig zou mogelijk het verst willen gaan. Op Fosberg (die er met de pet naar gooit) na hebben die zwakker bezette vleugels en dito aanvallend middenveld.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 14:48]
    Vind ik leuk
    Rodajc +14768
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:34
    Naar Bvb zal hij iig nooit gaan, heeft hij al eerder aangegeven. Bij Leipzig vind ik hem nu niet echt passen, Schalke zou idd het mooist zijn.
    Vind ik leuk
    Truth +3003
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:36
    Die kopen zonder dat daar een gedachte achter zit...kopen en hopen dat ze met speler x of y de CL gaan winnen ....om van te 🤮🤮🤮
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:37]
    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1584
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:37
    Mislukt bij PSG, maar salaris valt mee.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:55
    Kwam nooit echt uit de verf daar in Parijs, vind m erg goed en begrijp niet dat er geen Engelse club interesse heeft getoond. Arsenal bijv? Spurs?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws