Tubantia: ADO informeert één dag voor clash in Almelo naar Heracles-spits

    Tubantia: ADO informeert één dag voor clash in Almelo naar Heracles-spits

    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:10

    ADO Den Haag heeft interesse in Heracles Almelo-spits Vincent Vermeij, meldt TC/Tubantia vrijdagmiddag. De timing van ADO is opvallend, aangezien de Hofstedelingen zaterdagavond op bezoek gaan in Almelo.

    Heracles-trainer Frank Wormuth begrijpt dat de Hagenaars bezig zijn met een soort 'psychologische oorlogsvoering'. "We spelen tegen elkaar, als je dan vraagt naar een speler, zeg ik: geen kans. Maar bellen ze maandag, dan ligt dat weer anders", vertelt de 57-jarige Duitser. Wormuth is echter tevreden over de lange spits, hoewel deze de concurrentiestrijd van Adrian Dalmau heeft verloren. "Vincent zit dicht bij de eerste elf. Hij werkt hard en we zijn content met hem."

    Vermeij is begonnen aan zijn derde seizoen in het Polman Stadion, sinds hij in 2016 overkwam van De Graafschap. Heracles brak destijds het eigen transferrecord door een halve ton over te maken aan De Superboeren. De in Blaricum geboren spits moet een groot deel van het vorige seizoen vanwege een kruisbandblessure.

    Plaats een reactie

    ThomDH070 +918
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:12
    Gemengde gevoelens.....1,96 dus past in het systeem maar denk na zo lang wachten dat ze wel met wat beters zouden komen
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:14
    Kom op man. Er is vast nog iets beter te krijgen dan Vermeij. Waar zijn die lijstjes met al die namen?
    Vind ik leuk
    Caniggia +883
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:30
    Haha na Veerman had Ado dus echt geen opties meer.Das wel heel dom dat je die dan laat gaan en een onnozel lage prijs bied.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:21
    Inderdaad gewoon niet goed voorbereid.
    Vind ik leuk
    Enw02 +511
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:14
    Ag ag ag dit meen je niet
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8061
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:21
    Na verliezen tegen Emmen is ADO wanhopig. Kom op, Vermeij...
    Vind ik leuk
    ELD070 +832
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:22
    Wordt weer een jaartje net niks....Mooi dat El Khayati is gebleven maar moet wel echt een spits bij. Zhang doet het nu aardig met China U23, loopt 4 uit 4 maar er moet nog iemand die kan scoren bij komen. Ben bang dat het anders weer een jaartje knokken om plek 11/12 gaat worden
    Vind ik leuk
    Zekur +302
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:38
    Het is nog geen 31-8 hè. El khayati kan nog altijd weg..
    Vind ik leuk
    ELD070 +832
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:44
    Ja I know, maar gelukkig is de deadline in Engeland al verstreken, kunnen City, United en Liverpool hem in ieder geval niet meer weglokken :P
    Vind ik leuk
    TimKapNL +87
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:23
    hebben we op dit spitsen nieuws zo lang gewacht.........
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:26
    Netwerk van ADO is bedroevend zeg als ze bij hem uitkomen...
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:26
    Een half miljoen, toe maar weer.
    'T grote geld gaat aan Heracles ook niet voorbij, we doen gewoon mee.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:27
    Heracles brak destijds het eigen record door een halve ton over te maken?
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +14719
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:37
    Moest er ook wel om lachen, maar moet een half miljoen zijn.
    Vind ik leuk
    Nozem +162
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:28
    Als optie op de bank vind ik het kunnen maar deze jongen met alle respect vind ik niks als 1e spits!
    Vind ik leuk
    6ix9ine +505
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:28
    Ik denk dat er in Frankrijk op het 2e niveau minimaal 5 betere jongens rondlopen met de zelfde lengte
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:42
    Die spits van trancin 2.03
    Vind ik leuk
    Sota +93
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:50
    Alleen als de prijs heel goed is laten gaan, anders lekker blijven en knokken voor je plek
    Vind ik leuk
    Dorzon +4399
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:56
    Ajax streken
    Vind ik leuk
    JustH +15476
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:19
    Gaaf, je heb weer wat te zeggen.
    Vind ik leuk
    ForzaDH +66
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:04
    Dit past ook in het geruchtenrijtje: https://dagblad070.nl/ado-den-haag-heeft-zweedse-spits-in-vizier/
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5250
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:04
    Bij terugkeer zal Zhang dan wel eerste spits worden, want van hem verwacht Ik meer dan Vermeij.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4652
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:14
    Zou ADO niet beter voor Gladon gaan, die zit op de tribune bij Wolverhampton. Op huurbasis wellicht een goedkope versterking
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:14
    Wat een armoe! Het hele bewijs dat de scouting bedroevend is en de zogenaamde schaduwlijstjes puur was om de achterban tot rust te bekeren! Als je werkelijk maand nodig heb om een vervanger te zoeken en dan uiteinlijk vandaag informeerd naar een bankzitter bij Heracles zegt dat genoeg..
    Vind ik leuk
    mcmodd +23948
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:15
    Dit is gewoon een spelletje dat door Den Haag wordt gespeeld. Natuurlijk leest Vermeij dit ook en gaat hij twijfelen bij elke kans die hij krijgt, als hij wordt opgesteld. Zo niet, dan valt er wat hem betreft wel te praten vermoed ik, maar of ADO hem dan nog echt wil moeten we afwachten.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:31
    Haha die jongen zit op de bank dus dan gaan ze niet zijn naam noemen lijkt mij
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:31]
    Vind ik leuk
    Leading87 +63
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:33
    Ik verwacht niet dat hij gaat spelen. Ik denk dat Dalmau start.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23948
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:38
    Dann mag hij vast nu al naar ADO?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:20
    Als je blieft niet zeg wat een lul ken er helemaal niks van
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31703
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:27
    Heracles brak destijds het eigen transferrecord door een halve ton over te maken aan De Superboeren.

    Een halve ton je transfer record?

    Vind ik leuk
    Leading87 +63
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:00
    Had je niet verwacht? Heracles geeft zelden veel geld uit. Gewoon creatief scouten, werkt erg goed tot nu toe.
    Vind ik leuk
    Schaar +1532
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:14
    1 van de vele fouten van VP zoals in elk topic. Moet 450.000 euro zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:30
    als het daadwerkelijk tot een transfer komt dan zal De Graafschap hier ook nog van mee profiteren er is toen destijds een doorverkoop percentage afgedwongen
    Vind ik leuk
    mcmodd +23948
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:42
    Dat zou ik dan wel weer leuk vinden, zeker voor De Graafschap.
    Vind ik leuk
    Spekholz +528
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:10
    Normaal doet Ajax alleen zulke dingen..
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:21
    Is toch gewoon een beetje onrust zaaien van sjefke zeker?!
    Vind ik leuk
    Marco S +4682
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:24
    Ik zou die spits van trencin halen
    Kun je hem met de winterstop doorverkopen aan van geel want die is net zo scherp als zijn verdedigers..
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:58
    Gaan we de oorlog echt niet mee winnen. Zonde van het geld wat er toch al niet is.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22070
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:35
    Geld is er wel, alleen moet het goed besteed worden!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:35
    😂😂😂😂😂vermeij 🤪🤪🤪🤪
    Vind ik leuk
    the hague +274