Van Bommel geeft hoog op van oude liefde: 'Denk dat zij de verrassing worden'

    Van Bommel geeft hoog op van oude liefde: 'Denk dat zij de verrassing worden'

    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:12

    Mark van Bommel is niet van plan om spelers van PSV te sparen met het oog op het Champions League-voorrondeduel met BATE Borisov. Dat zei de trainer op de persconferentie in aanloop naar het competitietreffen met Fortuna Sittard.

    "Als je fit bent, zoals we allemaal zijn, kun je gewoon drie wedstrijden in een week spelen", laat Van Bommel weten op de clubsite. "Of ik wijzigingen doorvoer, hangt af van de wedstrijd. Ik denk dat we inmiddels zover zijn dat iedereen weet wat hij moet doen. Ongeacht wie er inkomt." PSV gaat zaterdag op bezoek bij Fortuna, waarna dinsdag de belangrijke wedstrijd in Wit-Rusland wacht.

    Van Bommel wil echter niet te ver vooruit kijken. Hij heeft een hoge pet op van de Limburgers. "Ik vind dat zij een beetje worden onderschat. Het is een degelijk, goed voetballend elftal met spelers die écht het verschil kunnen maken. Ik denk dat zij de verrassing worden van het seizoen. Met mijn achtergrond gun ik ze dat natuurlijk van harte."

    "Van mijn 9e tot mijn 22e heb ik daar rondgelopen. Ik ben er letterlijk opgevoed. Door de trainers, door mijn medespelers. Wat je normaal gesproken thuis of op straat meekrijgt, kreeg ik mee bij Fortuna", besluit Van Bommel.

    Plaats een reactie

    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:16
    Fortuna schat ik idd niet als degradatiekandidaat. Denk echter dat in de kkd Almere City de grote verassing is.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20466
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:19
    Ik kijk zo ontzettend uit naar de wedstrijd tegen BATE. Het mag eigenlijk niet misgaan, maar toch ben ik wel zenuwachtig. Staat heel veel op het spel qua geld, maar wat zijn we er weer aan toe. Zie nog die wedstrijden tegen Wolfsburg, United en Moskou voor me....wat een feest!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 14:21]
    Vind ik leuk
    PRICE +31972
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:22
    Fortuna is iets dat je absoluut niet mag onderschatten
    Vind ik leuk
    tannat +12176
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:29
    Je mag geen enkele club onderschatten
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:36
    @plattekar maak je niet druk, we hebben zoveul goei;).
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:23
    Dan moet je natuurlijk wél eerst tegen Bate spelen he? Maar goed. Je kan nu gerust Ramselaar opstellen en Luuk en Bergwijn dr na een uur uithalen.

    Verandert ie zn comment... Zorgen voor een goeie generale tegen fortuna en hopen dat Pereiro dit als een topwedstrijd ziet.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 14:24]
    Vind ik leuk
    mcmodd +22654
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:28
    Dat kan je allemaal nog niet tevoren zeggen. Na bovenstaande van Van Bommel verwacht ik dat hij met zijn sterkst mogelijke opstelling begint en pas tijdens de wedstrijd beslist wie hij eerder naar de kant haalt. Bate niet onderschatten is de volgende mindset. Een hele klus waarbij een zeer overtuigende winst het zelfvertrouwen nog verder opgevijzeld wordt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:44
    Heb zoiets van, als je ramselaar nu niet gebruikt ga je t wss nooit meer doen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22654
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:50
    Daar heb je volkomen gelijk in Dimitri, maar dat had vorig seizoen ook wel vaker gekund, zeker als invaller.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20466
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:58
    Ha ha ha, die was goed he Dimitri...zo hou ik je bezig, maat
    Vind ik leuk
    psv.040 +342
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:47
    vooral die tegen cska man wat een feest was het toen.
    Vind ik leuk
    PSVnh +88
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:19
    Die goal van Pröper. Stadion ontplofte gewoon. Wat een sfeer!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 04:30
    @PSVnh

    360 ook van Tadic, waarna hij de bal op Neres afgeeft, die vervolgens de 3 - 0 scoort. Beelden ging de hele wereld over...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 04:32]
    Vind ik leuk
    alffie +1915
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:58
    Platte, we hopen allemaal dat ze beide doorgaan. Zou mooi zijn.

    Natuurlijke spanning heb ik voor elke wedstrijd
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2021
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:03
    Eerst maar eens winnen denk ik zo en dat word lastiger dan je denkt.
    Vind ik leuk
    3-5-2 +770
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:21
    Mark heeft denk ik geleerd van de fout van onze trainer (ten Hag).... bovendien kan hij als PSV na 60 minuten met 3-0 voor staat alsnog 2 a 3 spelers rust geven....
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:17
    Van Bommel heeft het ook wat makkelijker, omdat Ajax al eerder was begonnen met meer WK spelers in het elftal, dan PSV. Die vergelijking kun je niet maken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:25
    Weet niet waar jij voetbal kijkt maar lijkt mij op jou ps4 want almere city is keukenkampioen divisie. En ja fortuna is samen met feyenoord degratie klant
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:26
    Ik zeg toch in de kkd.... afkorting keukenkampioendivisie... en nee je denkt leuk te zijn maar je hebt gefaald.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:01
    Kkd i l j b g
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:05
    Moet ik dat vertalen? K ga mn best doen: Keukenkampioendivisie is leuk jongens! Bijna geweldig.
    Vind ik leuk
    La Luz +530
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:17
    Een wijs man onze Bommel!
    Vind ik leuk
    PRICE +31972
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:18
    Kijk van Bommel,mannen praat,er op klappen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:26
    En in april klagen dat er zo veel blessures zijn. Of jammeren na verlies dat hij 3 wedstrijden per week moest spelen. Cocu 2e een jankerd.
    Vind ik leuk
    tannat +12176
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:31
    ach wat leuk. Weer een nieuw trol accountje
    Vind ik leuk
    mcmodd +22654
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:34
    Man, houd toch op hiermee. Je kunt komen stoken, maar erg veel plezie zal je er niet aan beleven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:10
    En nu nog je 'stoute Dobby'-act op de mat leggen en je hebt de verzamelde lachers op je hand.
    Vind ik leuk
    Arvin +2949
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:17
    Leuke wedstrijd voor Van Bommel persoonlijk gezien. Natuurlijk moeten de punten gewoon mee naar Eindhoven en dan Europees knallen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:22
    2 nlse ploegen in de CL. Elke week dinsdag en woensdagavond genieten (hoop ik)
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:18
    Kijk Mark die weet tenminste waar hij het over heeft. Ten Hag gaat mensen rust geven terwijl ze pas begonnen zijn....
    Vind ik leuk
    JustH +14894
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:20
    Als je goed leest, zegt hij als de spelers 100% fit zijn!
    Vind ik leuk
    Ballotelli +1069
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:19
    Tot nu toe erg onder de indruk van Van Bommel, hij zegt dingen die kloppen en komt goed over in de pers!

    Het voetbal tegen Utrecht sprak me natuurlijk ook prima aan!

    Punten zullen wel gewoon meegenomen moeten worden
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7113
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:21
    Tegen Feyenoord was het triest...
    Vind ik leuk
    La Luz +530
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:05
    Zit dus een stijgende lijn in
    Vind ik leuk
    JustH +14894
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:22
    Echt? Na 1 wedstrijd?
    Dan was je afgelopen dinsdag onder de indruk van Ten Hag.
    Of telt dat niet en hebben we het over de waan van de dag?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:23
    Wat begrijp je niet aan de uitdrukking "tot nu toe"? Van Bommel komt tot nu toe ook erg goed op mij over. Dat zegt toch niks over hoe het in de toekomst gaat? Ten Hag komt tot nu toe erg wispelturig op me over, om eerlijk te zijn. En dat kan uiteraard in de toekomst nog veranderen.
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1452
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:26
    Begrijpend lezen kan helaas niet iedereen......
    Vind ik leuk
    JustH +14894
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:33
    Nee, Van Bommel wordt niet als de verlosser gezien?
    Iedereen schrijft hem de hemel in. Ik hoop het voor hem,
    maar wacht het liever nog even af. Hij is net zo afhankelijk van zijn spelers dan Ten Hag.
    Vind ik leuk
    Senn +6802
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:57
    Iedereen schrijft hem de hemel in.....
    Wie dan?
    Vind ik leuk
    JustH +14894
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:05
    Lees maar, scrol maar door.
    Vind ik leuk
    Senn +6802
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:11
    Staat niets, je zal wel een trol zijn.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:23]
    Vind ik leuk
    JustH +14894
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:14
    Goed jongen als je het niet wil/kan lezen is het toch klaar.
    Vind ik leuk
    tannat +12176
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:57
    Verlosser?
    Wat moet er verlost worden?
    We zijn ajax niet!
    Marc is hopelijk gewoon een waardige opvolger voor Cocu
    Vind ik leuk
    JustH +14894
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:03
    Je vriendjes bewieroken hem, en noemen hem de verlosser.
    Ik bedenk dat niet, ik vind het wel snel na een wedstrijd voor een ED team.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:05
    Ik heb dat werkelijk waar nog niet 1 keer gelezen dat Van Bommel ergens 'de verlosser' genoemd zou worden.
    Vind ik leuk
    JustH +14894
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:07
    Ik wel, maar maakt verder niet uit, hoop dat het een goede trainer wordt.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:30
    Zou je eens wat van die reacties willen kopiëren in een notepad- (of word-) bestandje en aan me willen sturen? Ik heb inmiddels al weer een stuk of 40 reacties van verschillende reageerders hier die beweren dat Ajax wel even met gemak kampioen ging worden. Net als een aantal mensen die anderhalve week geleden riepen dat Ajax wel even met 7-0 van Heracles zou winnen ;)

    Maar los van dat: als er mensen zijn die nu al menen dat Van Bommel de verlosser is dan moeten ze maar snel hun muil houden. Vooralsnog kan Van Bommel me wel bekoren. Je ziet in alles dat het een speler is die op het hoogste niveau heeft gespeeld en ik hoop dat het hem lukt de mentaliteit die daarvoor nodig is over te brengen naar zijn spelers. Wat dat betreft vond ik Cocu altijd maar een beetje saai en voorspelbaar.
    Vind ik leuk
    JustH +14894
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:37
    Cocu, die ook op het hoogste niveau heeft gespeeld. En nee ik ga geen reacties kopiëren, volgens mij weet je namelijk best wel wat ik bedoel.
    PSV-ers roepen hetzelfde als de Ajax supporters, maar daar lees je waarschijnlijk overheen.
    De platte kar is ook al 40 x langs gekomen.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 16:38]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:48
    Euhm...nee, ik weet niet wat je bedoelt. De platte kar komt inderdaad soms voorbij, maar ik lees dat altijd als een grap. Jij zegt dat Van Bommel de verlosser wordt genoemd. Dan mag je me er wel eens op wijzen waar dat dan gezegd wordt.

    En ja, Cocu heeft ook op het hoogste niveau gespeeld, maar ik had bij hem altijd de indruk dat hij niet diezelfde mentaliteit van zijn spelers verwachtte. Dat viel me tegen. Bij Van Bommel zie ik veel meer van die topmentaliteit terug komen en ik hoop dat het hem lukt dat over te brengen.
    Vind ik leuk
    JustH +14894
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:23
    Ja de platte kar, en 4 jaar niks, kan je lezen als een grap. En de rest moet dan serieus genomen worden?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:47
    Platte kar en 4 jaar niks is nog steeds heel wat anders dan dat iemand Van Bommel de verlosser noemt. Want daar ging mijn reactie over.
    Vind ik leuk
    JustH +14894
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:01
    Ja kan wel zijn, mijn reactie gaat er over dat hij de verlosser wordt genoemd. En dat vind ik absurd, na 1 wedstrijd voor een ED team.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:06
    Maar wie zegt dat dan?!
    Vind ik leuk
    JustH +14894
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:11
    Me zuster
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:50
    Dan geef ik je maar een duimpje, dan is dit nietszeggende gesprek in ieder geval voorbij.
    Vind ik leuk
    JustH +14894
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:23
    Ja wat wil je, moet ik het bewijs op gaan zoeken van iets dat van de week is geschreven hier? Let zelf op wat je vriendjes schrijven.
    Maarje heb waarschijnlijk last van selectief lezen. Zijn er wel meer hier.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154439
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:09
    24x
    Vind ik leuk
    tannat +12176
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:12
    Bullshit. Er is hier niets wat verlost moet worden
    Vind ik leuk
    JustH +14894
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:39
    Ja jij, van je obsessie!
    Vind ik leuk
    tannat +12176
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:44
    ik ben jouw obsessie volgens mij.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154439
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:57
    Verlossen ? waarvan ? we zijn de landskampioen
    Vind ik leuk
    JustH +14894
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:28
    Van de obsessies naar Ajax toe, het gaat nergens anders over Straat, met jou voorop.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154439
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:30
    als het zo n probleem voor je is zou ik als ik jou was eens een praatsessie eraan spenderen , misschien lucht t op voor je
    Vind ik leuk
    Ballotelli +1069
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:28
    Ik weet niet hoe van Bommel op mij overkomt over een half jaar, maar voor zover komt hij erg goed op mij over.

    Spelers zijn enthousiast, hij komt in de media goed en duidelijk over en de wedstrijden (ook oefen) heb ik al dingen gezien die ik onder Cocu niet zag.. En nee het zal er niet altijd uitkomen.

    Verder snap ik niet waarom het over Ten Hag zou moeten gaan?
    Vind ik leuk
    JustH +14894
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:36
    Het gaat er om dat Bommel de hemel in wordt geschreven en Ten Hag de grond in geboord. Waarom is dat, Bommel heeft 1 wedstrijd voor een ED groep gestaan.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +1069
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:43
    Ik heb het helemaal niet over Ten Hag gehad en daar gaat dit hele stukje niet om want dit gaat over van Bommel.

    En je zegt dat van Bommel als de verlosser wordt gezien? Maar verlosser van wat? Cocu opvolgen is veel moeilijker dan een Bosz of wie dan ook opvolgen.. Cocu heeft prijs na prijs gepakt.. van Bommel moet het nog maar even zien te doen.

    maar IK, dus IK, en IK bedoel ik MIJZELF.. heb er vertrouwen in!
    Vind ik leuk
    PSVnh +88
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:22
    In tegenstelling tot Ajax draaide PSV ook een goede voorbereiding en dat was onder van Bommel, dus begrijp Ballotelli's punt.
    Vind ik leuk
    Donnygo +2953
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:31
    Dus dat janken dat hij deed na het verlies tegen Feyenoord vind jij een goede indruk en kloppend verhaal.

    Utrecht was een goede wedstrijd dat is dus 1 goede en 1 slechte wedstrijd.

    Is het zelfde gemiddelde als een Ten Hag dit seizoen heeft en slechter dan Dick Lukkien van Emmen ;)
    Vind ik leuk
    Ballotelli +1069
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:34
    Zit ik hier met een stelletje debielen te communiceren of wat?

    Lees nou eens gewoon wat ik zeg i.p.v. je eigen conclusie ergens uit te trekken..

    'Spelers zijn enthousiast, hij komt in de media goed en duidelijk over en de wedstrijden (ook oefen) heb ik al dingen gezien die ik onder Cocu niet zag.. En nee het zal er niet altijd uitkomen'

    En als je dan toch over Ten Hag zijn gemiddelde begint... Moet je nog een keertje rekenen;) Maar ik wil me niet met Ten Hag bemoeien! Het enige wat ik weet is dat ik meer dan tevreden ben met van Bommel, en blij ben dat Ten Hag bij jullie zit!
    Vind ik leuk
    Donnygo +2953
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:41
    Jouw naam maakt jou eerder de debiel, hoop dat jij je beter kunt aankleden dan hij hesjes aan trekt.

    Onder dat goed en duidelijk over komen in de pers zit ook dat zielige gejank van hem na de JC schaal als je dat goed vind dat mag ik vond het beschamend.

    Is dat dan zo moeilijk mooier voetbal te zien krijgen dan onder Cocu?

    Dit seizoen is een nieuwe kans en nieuwe kansen dat geldt ook voor Ten Hag.

    Wat ik daar mee wil zeggen is dat je conclusie snel getrokken is, Ten Hag is nu goed na een zeperd is hij slecht zal ook bij Van Bommel zo zijn.

    Spelers zijn altijd enthousiast bij een nieuwe trainer een frisse wind en natuurlijk hopen op meer kansen voor sommige spelers.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +1069
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:46
    Deed jij maar eens waar jouw naam voor staat;)

    Ik zal het eens in Jip en Janneke taal voor je vertellen knulletje!

    HET BOEIT ME NIET WAT ER OVER TEN HAG GESCHREVEN IS OF GESCHREVEN GAAT WORDEN!!!
    DUS STOP MET HELE TIJD OVER HEM TE PRATEN

    Je wilt het continu over ajax/ten hag hebben, prima maar doe dat thuis!
    Vind ik leuk
    Donnygo +2953
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:51
    Ik maak een vergelijking met een trainer die in het zelfde soort schuitje zit en dat als ik dat vergelijk met hoe positief jij al bent over V Bommel.

    Maar goed vies vuil stunk onkruid dat je er bent ga met caps lock ergens iemand anders uit maken voor knulletje.

    Merk dus al dat jij niks meer aan verstand hebt dan de persoon in jou naam.

    Ga dus lekker naar een andere site mensen op deze manier aanspreken want je hebt te weinig inhoud gezien jou reactie.

    Hoop dat je nog slim genoeg bent om op de stoep te lopen.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +1069
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:56
    Jij maakt mij uit voor dom?

    Ik help je ff knulletje:

    Het zelfde = hetzelfde
    Stunk = stuk (denk ik?)
    Jou reactie = Jouw reactie (voor jou uw*)
    Jou naam = Jouw naam

    Ik hoop dat je hier iets van leert zodat je ergens anders niet nogmaals zo achterlijk overkomt!

    Vies vuil stuk onkruid! slaap lekker knulletje!
    Vind ik leuk
    JustH +14894
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:07
    Het is net de echte Ballotelli!
    Vind ik leuk
    Ballotelli +1069
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:10
    Was ik het maar!
    Vind ik leuk
    JustH +14894
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:13
    Gekte heb je in ieder geval al.
    Vind ik leuk
    tannat +12176
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:46
    jij vindt iedereen gek die niet voor Ajax is
    Vind ik leuk
    JustH +14894
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:21
    Nee heb moeite met mensen voor wie Ajax een obsessie is, zoals jij.
    Vind ik leuk
    tannat +12176
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:27
    En dat kom je mij hier vertellen op een PSV topic?
    Hahaha ... kostelijk!
    Vind ik leuk
    Donnygo +2953
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:12
    Hoeveel klappen van een wiek heb jij gehad in je leven? Een schrijf fout maakt iemand dom ? hebben ze je laten vallen van 12 hoog ofzo.

    Dit is een voetbal forum niet een dictee dus als jij gaat letten op schrijf fouten ben je echt zielig maar er zijn er wel meer die dat doen.

    Knulletje gaat ie weer hoe zielig ben jij dat jij personen op die manier aanspreekt.

    Onkruid ja daar heeft iedereen last van zoals ze dat ook hebben van personen als jou.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +1069
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:21
    Wow ik weet gewoon niet hoe ik op iemand als jou moet reageren.. je spreekt jezelf continu tegen en je bent echt verschrikkelijk lomp!

    Normale personen spreek ik altijd normaal aan maar jij bent gewoon een simpel knulletje!

    Jij begint met iemand zomaar dom te noemen, of ik slim genoeg ben om op een stoep te lopen, vies vuil onkruid.. wie denk je dat je bent joh! stop gewoon lekker met reageren en ga onder je ajax vriendjes zitten joh! droeftoeter
    Vind ik leuk
    Donnygo +2953
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:28
    De enige droeftoeter ben jij!

    Wie denk jij dat jij bent malloot met je knulletje.

    Schrijf fouten geven aan hoe slim iemand is ga lekker een dictee geven.

    Stop jij zelf met reageren met capslock gebruik als een klein verwend kind.

    Vind ik leuk
    Ballotelli +1069
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:33
    Misschien moet je eens een keer je muil houden, jij begint met reageren op mij! Ik heb niks aan je gevraagd en je blijft maar reageren.

    Achterlijk stuk stront! niks meer en niks minder ben je knulletje!
    Vind ik leuk
    Donnygo +2953
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:40
    Het is een forum en daar reageren mensen op andere mensen is dat nieuw voor jou?

    Ik reageer op jou mening met een vraag maar jij hebt niet eens genoeg in lijf zitten om daar normaal op te reageren en ben ik een stuk stront, ie bunt nie wies.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +1069
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:42
    Alle normale mensen mogen er op reageren... maar jij hebt bewezen dat niet te zijn!
    Vind ik leuk
    Donnygo +2953
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:43
    HAHAHAHAHAHAHAH hoor wie ut zegt
    Vind ik leuk
    Ballotelli +1069
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:50
    Ik kopieer en plak even:

    Stop jij zelf met reageren met capslock gebruik als een klein verwend kind.

    Wat ben jij achterlijk Donny echt hou je tanden!
    Vind ik leuk
    Donnygo +2953
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:04
    Ik moet mijn tanden houden je eerste fucking zin is
    Zit ik hier met een stelletje debielen te communiceren of wat?

    En dan moet ik normaal doen je hebt ze echt niet op een rijtje he.

    Vervolgens als een klein verwend dat schreeuwt je caps lock aanzetten, nee jij bent echt geen helder licht.

    Er rest mij 2 vragen :
    1. Hebben ze weer medicijnen uit het zorgpakket gehaald
    2. Is er weer bezuinigd op toezicht in het gesticht.

    Misschien wel beide maar dat zul jij waarschijnlijk wel weten.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +1069
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:13
    Wat moeten jouw ouders balen dat jij eruit bent gekomen zeg...

    Maar ik ben de kwaadste niet, ik zal antwoorden op je vragen.

    Ps: je hebt wel echt enorm veel moeite met de taal he.. ik lach hier gewoon met 20 mensen om jouw taalgebruik!

    1) Welk zorgpakket bedoel je knul?
    2) Ik neem aan dat er bezuinigd is inderdaad, als je het nieuws had gevolgd, weet je wat dat is? Het nieuws? had je het geweten.

    Ik wens je een heel fijn weekend pik!

    Dat er maar veel mensen bij je op bezoek mogen komen!

    Ik neem alle nare dingen terug, je kunt er ook niks aan doen dat jij zo bent!

    Respect voor je ouders!
    Vind ik leuk
    Donnygo +2953
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:29
    Hopelijk zullen ze je straitjacket wel goed vast maken dit weekend zodat jij niet weer los komt op het internet.

    Dat jij je ergert aan iemands taal op een voetbal forum nadat jij begint met andere een debiel te noemen is echt lachwekkend.

    Waarom zal ik kijken naar nieuws wat geen waarde heeft voor mij, ik woon in het buitenland dus een zorgpakket en bezuinigingen op de zorg hebben op mij geen invloed maar duidelijk wel op jou.

    Is dit een nieuwe vorm van groepsbesteding in de instellingen samen op internet gezellig hoor.

    Vrienden komen een gezellig biertje drinken pakken waarschijnlijk nog een voetbal wedstrijd mee in Sheffield ofzo dus daar maak ik mij niet druk om. Weet is het nog steeds bezoek uur in de instelling of wordt dat al anders geregeld.

    Leuk dat je mijn ouders erbij haalt ik weet trouwens niet of het ouders zijn voor jou aangezien ze het nageboorte gehouden hebben ipv het kind zelf.

    Fijn dat je dingen terug neemt ik niet hoor want wanneer iemand het verdiend blijf ik bij mijn uitspraken.

    Vind ik leuk
    Ballotelli +1069
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:27
    Haha jouw hele bestaan is lachwekkend knul!

    Die 'vrienden' waar jij het over hebt zijn waarschijnlijk de zorgverleners die je weer eens een dagje mee uitnemen!

    Nee Donny (mooie naam trouwens) ben je zo'n kaal kneusje? Donny...

    Donny Donny Donny je moeder schaamt zich voor je! En je vader wilde een vrouw zijn!
    Vind ik leuk
    Donnygo +2953
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:39
    wat een geweldige reactie is dit zeg.

    Mijn vrienden zijn echte vrienden die net als mij een zeer goed en aangenaam bestaan hebben, ik weet niet hoe jouw bestaan is maar lijkt me een zielig bestaan.

    Leuk dat je een naam leuk vind is echter niet mijn echte dus ouders met kinderen die Donny heten zullen wel blij zijn dat jij het een leuke naam vind. Al zal die laatste zin Donny niet echt blij maken.

    Ik hoop dat je want anders bedoeld met Kaal kneusje dan ik denk anders is het wel heel erg slecht gesteld met het denkvermogen van jou.

    Dus vergeet niet je medicijnen in te nemen en te hopen dat je ouders jouw komen opzoeken dit weekend.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +1069
    maandag 20 augustus 2018 om 08:58
    Hee Donny,

    Dus je wilde eigenlijk graag Donny heten?

    En ik bedoel met Kaal Kneusje natuurlijk geen kanker patiënt, daar zou ik iemand mee beledigen. Al is alles vergeleken met jou natuurlijk een flinke belediging.

    Graag zou ik aan je vrienden willen vragen of ze met jou de Nederlandse taal nog beetje kunnen oefenen. Ik ben continu 10 minuten bezig met het ontrafelen van je teksten.

    Hoe kan jij mij proberen te beledigen met dit:

    Dus vergeet niet je medicijnen in te nemen en te hopen dat je ouders jouw komen opzoeken dit weekend. Denk nog eens na en doordat je zoveel fouten maakt klopt je belediging ook niet!

    Laag misselijk knulletje van me!
    Vind ik leuk
    Donnygo +2953
    maandag 20 augustus 2018 om 09:56
    HAHAHAH wat ben jij een zielig persoontje.

    Dus jij zou graag Ballotelli willen zijn of heten? Wat een logica ook weer.

    Nee ik woon in een stad welke in Engeland ligt, je weet wel dat grote eiland ten westen van Nederland waar Donny een afkorting voor is.

    Deze in jouw ogen zo slecht schrijvende persoon werkt toevallig als vertaler van meerdere talen niet zo slecht toch.

    Maar ik zie dat het wekelijkse internet uurtje weer begonnen is in de inrichting en zijn je ouders nog op bezoek geweest tijdens het bezoek uurtje of zat je alleen te huilen op je kamer.

    Dat kanker patientje kun je niet beledigen aangezien ik het zelf ben geweest.

    Maar dat ontrafelen is ligt misschien meer aan jou kennis van de taal dan aan die van mij.

    Het blijkt wel weer dat onkruid niet vergaat aangezien jij maar blijft reageren.

    Vind ik leuk
    Ballotelli +1069
    maandag 20 augustus 2018 om 10:05
    Ik kopieer en plak even:

    Stop jij zelf met reageren met capslock gebruik als een klein verwend kind.

    Hahaha ik wist het je bent een vertaler dus je zit hele dag met je dikke gore reet op je stoel te kopiëren en plakken!

    Donny ik hoop dat je een goed weekend hebt gehad en maar veel met je vriendjes hebt mogen spelen!
    Ik hoop je in het echt eens te mogen ontmoeten!
    Vind ik leuk
    Donnygo +2953
    maandag 20 augustus 2018 om 10:12
    Ik heb een mooi strak kontje volgens mij vriendin dus geen dikke gore reet. Daarnaast als jij denkt dat het zo werkt ben je nog verder van de werkelijkheid af dan al gedacht.

    Ik heb wel genoten dit weekend ja leuke wedstrijd gezien in Sheffield.

    Ik heb zelf niet gespeeld dus ook daarin niet met vrienden, ik weet niet wat voor spelletjes jij doet met je vriendjes.

    Dat gaat moeilijk worden ik hoef namelijk niet in de buurt van het Pieter Baan centrum te zijn, dus de kans dat ik daar uberhaupt naar binnen zal gaan is 0,00001% Dat gaat hem helaas niet worden.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +1069
    maandag 20 augustus 2018 om 10:15
    Heb jij door dat je al continu mensen met een beperking zit te beledigen en te kleineren? Mensen die daar bijvoorbeeld niks aan kunnen doen?

    En dan ga jij het over inlevingsvermogen hebben? Iedereen moet respect voor je hebben omdat je kanker hebt gehad?! Wat geweldig nieuws is dat je dat hebt overleefd natuurlijk!!

    Maar ga niet zo zielig lopen doen met je inlevingsvermogen als je continu mensen over een inrichting zit te kleineren en belachelijk loopt de maken mafkees!

    Want als je echt zo stoer bent als je via je computertje bent dan had je dat ook wel anders aangepakt.

    De reden waarom je hier zo stoer doet is omdat je in het echt geen vriendin hebt en die vriendin van je een opblaaspop is!

    Pak haar nog keertje knulletje!
    Vind ik leuk
    Donnygo +2953
    maandag 20 augustus 2018 om 10:46
    Ik beledig of kleineer hun niet ik heb over jouw niet over anderen hoor.

    Ik vraag geen respect om het feit dat ik een ziekte overleefd hebt alleen reageer ik op het feit dat het een beledeging zou zijn voor de patienten waar ik er zelf 1 van ben geweest.

    Hoe moet ik het anders aanpakken dan klein kind dat je bent.

    Ze lijkt af en toe op een Barbie vanwege de make up maar ik hoef haar niet op te blazen hoor. Leuk dat jij iemand hebt gevonden die in smaak valt en je moet opblazen dat wil niet zeggen dat een ander dat ook moet.

    Als ze geen hoofdpijn heeft komt het wel goed.

    Ik weet dat jouw pop geen toestemming hoeft te geven maar een echte meid wel natuurlijk, anders beland ik ook nog in een klein kamertje en dat wil ik niet.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +1069
    maandag 20 augustus 2018 om 10:51
    Wat ben jij dom... ow wat ben jij dom!

    Mocht je je ouders nog keer zien, geef ze respect namens mij!
    Vind ik leuk
    Donnygo +2953
    maandag 20 augustus 2018 om 10:58
    hahahaha its takes one to know one but even then they are often wrong because they are too stupid.

    I'm going to work now hope you can remember what you did and that your drugs did not cloud your memory.

    Ga lekker zielig in je kamertje naar de centerfold kijken en spelen met je pinkie. Leg de Playboy wel terug voor je begeleider merkt dat je hem hebt.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +1069
    maandag 20 augustus 2018 om 11:06
    En daar is weer een belediging... Denk je dat mensen die begeleiding nodig hebben dat leuk vinden?

    Geen idee wat Centerfold is en mijn Pinkie? geen idee wat jij in je vrije tijd doet (anders kom je er niet op stuk stront dat je bent)
    Maar nee ik heb lekker dagje vrij, ik ben net 25 en hoef maar 4 dagen in de week te werken.. Alles prima voor elkaar.
    Af en toe een idioot helpen met zijn communicatie op internet (wat vreemd is als je als vertaler werkt) Maar goed, goed dat je werk hebt en ergens niet zo streng zijn qua eisen!

    Donny misschien goed om elkaar nu lekker met rust te laten! Verder zijn ook veel mensen het met je eens zie ik qua reacties enz..

    Mocht je mij nog keertje nodig hebben voor je werk, als je hogerop wilt komen. schroom niet en neem contact op (hiermee bedoel ik dat je me altijd mag contacten) dan snap je dit in ieder geval!
    Vind ik leuk
    Donnygo +2953
    maandag 20 augustus 2018 om 11:45
    The idiot calls someone else a idiot what a fucking weird world we live in.

    Mijn gramatica is neit goed op deze site nee en dat intresseerd mij ook helemaal niks omdat het freaking voetbal forum is.

    Ik kom wel hogerop jouw hulp heb ik pas nodig als ik wil weten hoe het is om te leven in de goot.

    En psychologische hulp is wat jij moet doen dat is mijn tip voor jouw je waanideen nemen namelijk gevaarlijke vormen aan.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +1069
    maandag 20 augustus 2018 om 11:52
    InteresseerD

    En moet ik psychologische hulp DOEN? of nemen?

    En de Jou of JOUW heb je ook niet echt onder de knie he?

    Dyslexie-achtig knulletje

    En ik ben geen taalnazi, ik vind gewoon dat als jij mij ergens op aanspreekt of ik woon/leef in de put dat je dan op zijn minst kan zorgen dat wat je zegt klopt.

    Het lijkt nu net alsof ik met iemand zit te typen die 5 jaar oud is. En zo gedraag je je ook!

    Pikkie, ik verdien ik 3 dagen meer dan jij in een maand doet.Dus als je iets moet leven, geef ff je nummer!
    Vind ik leuk
    Donnygo +2953
    maandag 20 augustus 2018 om 12:00
    hahahahahahahahahahahaha.

    Ik schrijft het toch zoals ik dat wilt, Jij verdient in 3 dagen meer dan ik in een maand man je maakt jezelf met de minuut meer belachelijk.

    Ga nu maar snel je uitkering op halen en laat de grote mensen met rust.

    Better n oons verstand as n poond geleardheaid!

    Deze vraag blijft echt hangen
    He'j 'n good wies an diggeln?

    Maar goed
    Dom wean heendert nich ' t wördt pas slim a-j ' t zölf nich deur hebt

    If you earn more then me in 3 days then I do a month then your stupid to word even 4 days.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +1069
    maandag 20 augustus 2018 om 12:06
    Probeer je nu om volwassen over te komen af en toe iets in het Engels te zetten?

    En daar is het weer: de enorme fout van de grote baby"

    Ga nu maar snel je uitkering op halen en laat de grote mensen met rust.

    Je weet dat je pas recht hebt op een uitkering bij... jawel in jouw termen 'de grote mensen'

    Jij bent zo verschrikkelijk dom, en dat is nog zacht uitgedrukt! Ik hoef mijn uitkering ook niet op te halen.. Zojuist nog even naar mijn salaris gekeken, heerlijk man!

    En het als je net denkt dat je niks dommers kan typen of horen, schrijft meneer:

    ik Schrijf-t het toch zoals ik dat wil-t...

    Nee lompe lul daar is de taal voor bedoelt mafklapper!

    Kom gezellig eens langs, kijken we gelijk of je dan ook zo'n stoer knulletje bent!

    ps: in je Engelse zin zit ook een foutje! Ik help je even voor je vak!
    Vind ik leuk
    Donnygo +2953
    maandag 20 augustus 2018 om 12:16
    HAHHAHAHA.

    Ik schrijfen snel op werk ik daardoor ook reageer in engels.

    Wajong krijgt een kind van 16 geloof ik ook maar dat zul jij wel better weten denk ik.

    Als ik mafklapper ben wat moet jij dan wel niet zijn, nogmaals ik hoef niet in de buurt van het Pieter Baan centrum te zijn, plus ik weet niet wanneer het bezoek uurtje begint daardoor wordt het moeilijk om langs te komen.

    Schrijfen in meeerdereen tallen geevt vakker kleine voutjes, taal is bedoeld je hoorbaar te maken in woordt en geschrifdt en de besten maakt daar weleens een foutje bij.

    vergeedt niet ale voutjes in dezze tekst te verbettteren.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +1069
    maandag 20 augustus 2018 om 12:22
    Haha slim van je, expres fouten maken zodat je echt domheid niet opvalt! Dit is het eerste waarvan ik denk, zal hij dan toch al 7+ zijn?

    Ik zie jullie al zitten bij Sheffield, allemaal in een apart vak haha geweldig!

    Maar als je keer in de buurt bent dacht ik, maar goed je hebt inderdaad geen vrienden, familie of wat dan ook in Nederland die jou nog willen zien, dat snap ik! Je bent niet gewenst geweest en dat heb je ook gevoelt! Ik snap nu ook beter waarom je weg bent gegaan.

    Is dat lastig? Dat niemand je mag? En zelfs je ouders je uitkotsen? Omdat je het leven niet waard bent? Met je grafkop en je oerdomheid? Geeft nog wel iemand om je?

    Maar echt Donny, als er iets is wat ik voor je kan doen, weekendje weg of iets dergelijks, contact me.

    Als je dat niet wilt.

    Reageer dan niet. Laat me met rust!

    Achterlijk knulletje! Je bent het leven niet waard!
    Vind ik leuk
    Donnygo +2953
    maandag 20 augustus 2018 om 12:39
    Het is leuk hoor een wedstrijd van Sheffield United of Wednesday mooiere sfeer dan Nederlandse wedstrijden.

    Nogmaals ik kon niet in de buurt van het Pieter Baan centrum.

    Ik kom wel regelmatig bij mijn ouders en vrienden en familie in Nederland en hun komen met regelmaat ook bij mij op bezoek, ik weet dus niet hoe het voelt om niet geliefd te zijn misschien kun je me dat uitleggen.

    God man nu heb ik weer een grafkop en ben ik oerdom het wordt steeds gekker, heb je nu ook al waanideeen over hoe ik eruit zie? je gaat wel heel snel achteruit of niet.

    Mag je wel op weekend verlof dan? zoja zou ik aanraden een keer naar een voetbal wedstrijd te gaan is erg leuk.

    Zeg je nu tegen al die stemmetjes in je hoofd om je met rust te laten, dat is een goed begin, luister niet naar al die nare stemmen in je hoofd, dat is niet goed voor je knul.

    Hoezo is iemand het leven niet waard dan ? Jij hebt echt hulp nodig iemand is het leven niet waard wie ben jij om dat te bepalen dan, of is het 1 van de stemmetjes die zeggen dat jij dat kunt bepalen.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +1069
    maandag 20 augustus 2018 om 12:41
    En daar ga ik weer; kopieer en plak:

    Maar echt Donny, als er iets is wat ik voor je kan doen, weekendje weg of iets dergelijks, contact me.

    Als je dat niet wilt.

    Reageer dan niet. Laat me met rust!
    Vind ik leuk
    Donnygo +2953
    maandag 20 augustus 2018 om 12:43
    Het is beter het te schreeuwen tegen die stemmen in je hoofd dan het hier op te schrijven knul.

    Vind ik leuk
    Ballotelli +1069
    maandag 20 augustus 2018 om 12:44
    Maar echt Donny, als er iets is wat ik voor je kan doen, weekendje weg of iets dergelijks, contact me.

    Als je dat niet wilt.

    Reageer dan niet. Laat me met rust!
    Vind ik leuk
    Donnygo +2953
    maandag 20 augustus 2018 om 12:45
    nogmaals het is beter dat te zeggen tegen die stemmetjes in je hoofd jochie.
    Vind ik leuk
    Cruijffiaans +13603
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:20
    Helemaal mee eens.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:22
    'Als je fit bent, kun je drie wedstrijden per week spelen'

    Een man naar mijn hart. Veel beter dan dat gezeik van Klaassen destijds. Nu nog hopen dat PSV dit ook in de praktijk weet waar te maken. Maar dit is natuurlijk een uitspraak van een man die weet wat het is om op het allerhoogste niveau te spelen. Mooi om daar naar te streven.

    En excuses dat ik Klaassen erbij haal. Niet om te provoceren, maar ik heb altijd gevonden dat wanneer je (zoals Ajax) de ambitie hebt om zowel in de competitie als Europees mee te doen, je in staat moet worden geacht om 3 wedstrijden in de week te spelen. En dat dat dan geen excuus mag zijn waarom je in de competitie minder zou presteren.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:32
    Je hebt toch gelijk , die Klaassen loopt al te janken als hij oefenwedstrijden moet spelen. Lichaam van een 16 jarige heeft ie, ook bij bremen gaat hij door de mand vallen met zijn mentaliteit
    Vind ik leuk
    JustH +14894
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:19
    Je heb helemaal gelijk, als de spelers 100% wedstrijdfit zijn.
    En dat is nog niet met allemaal.
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1452
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:23
    Precies Mark. 3 wedstrijden moet idd geen probleem zijn, mits ze fit zijn. Gewoon knallen zaterdag en dan dinsdag de basis leggen voor het halen van de groepsfase CL.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154439
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:28
    Word zaterdag nog lastig zat . Fortuna voor het eerst sinds lange tijd thuis in de eredivisie en dan ook nog eens tegen de landskampioen.
    Psv zal vol gas moeten geven vanaf minuut 1
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:32
    Hou toch op, wordt gewoon 0-3 niks aan de hand
    Vind ik leuk
    stratumseind +154439
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:34
    In Nederland is niks gewoon
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:35
    Tegenwoordig wel ja
    Vind ik leuk
    Leeuw +5491
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:32
    We gaan ze ook niet sparen Stratum. 3 punten halen en niet minder. PSV wil 2 punten voor blijven op de concurrenten.
    Vind ik leuk
    Ballotelli +1069
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:35
    0-4!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:37
    Fortuna gaat voor eigen publiek vast niet de bus parkeren. Met snelle spelers als Lozano en Bergwijn en de continu opkomende backs van PSV kan het wel eens een waar doelpuntenfestijn worden. Zelfs de houterige spits gaat er een paar maken.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8387
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:58
    Als ze met veel ruimte in de rug gaan spelen kan het ook maar eens aan de andere kant vallen want Fortuna heeft ook voorin mensen lopen met behoorlijke snelheid en scorend vermogen.denk niet dat we van PSV winnen maar als we punt kunnen pakken dan hebben we al goed gepresteerd
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25330
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:31
    Van Bommel heeft gelijk. Zeker fysiek gezien. Mentaal is het een ander verhaal. Spelers moeten daar echt aan wennen.
    Vind ik leuk
    Bill +588
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:31
    Die van Bommel zwamt uit zijn nek. En alles wat hij zegt is met een minzame knipoog richting Ajax.
    1. Als je fit bent kan je 3 potjes per week spelen.
    Dan kun je ook zeggen: als je fit bent kan je 7 potjes per week spelen, of 10.
    Je bént gewoon niet fit meer na de tweede pot, zo simpel is het. Is medisch al vele malen onderbouwd.
    2. Hij zegt dit als sneer naar Ajax. Waarom de sneer.
    Hij wilde ooit graag naar Ajax maar er stonden geen warm badje en versgebakken koekjes klaar voor marc. Marc koos toen teleurgesteld maar voor psv.
    Vind ik leuk
    Leeuw +5491
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:33
    Hahaha.. Grootste onzin ooit.

    Bron?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:41
    Bron: Billy’s eigen fantasiewereld.
    Vind ik leuk
    La Luz +530
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:02
    Niet op reageren Leeuw is mijn advies, billijkheid is ver te zoeken......
    Vind ik leuk
    Bill +588
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:21
    Heeft hij redelijk vaak aangegeven in interviews. Hij kent een hoop frustratie richting Ajax. Hij probeerde ook schuurs te manipuleren. Gunde hem in feite niet de transfer die hij zelf graag had gewild. Ging hij inspelen op centiment van Schuurs. We zijn toch limburgers onder elkaar Per, kies toch voor psv net als ik Per dat gedoe. Het liefst nog achter zijn hand pratend met schoonpapatje knikkend en soufflerend op de achtergrond.
    Vind ik leuk
    La Luz +530
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:25
    Inspelen op centiment, dat riekt naar omkoperij?
    Vind ik leuk
    Bill +588
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:19
    Het valt me wel op dat mijn overwegend inhoudelijke reacties niet goed worden ontvangen of worden beantwoord met primitief gescheld. Kennelijk zit hier weinig parate kennis.
    Vind ik leuk
    La Luz +530
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:26
    Dan heb ik die inhoudelijke reacties gemist denk ik Billie, excuus, maar ik reageer toch ook gewoon puur inhoudelijk op jouw post?
    Vind ik leuk
    Bill +588
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:28
    Zekers ja jij wel LaLuz
    Vind ik leuk
    Unitas'59 +11
    zaterdag 18 augustus 2018 om 03:57
    Of jij ziet dingen die er niet zijn. Ik zie niet in waarom 3 wedstrijden per week moeten kunnen spelen een sneer is richting Ajax. Als jij dat uit de tekst haalt krijg je nog een zwaar jaar. Dan kan je elke week lopen klagen ben ik bang. Misschien een tip. Er zijn ook mensen die niet constant met Ajax bezig zijn.
    Vind ik leuk
    Bill +588
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:37
    Dan krijg jij slechts snapshots van het nieuws mee en niet het hele package.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13856
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:26
    Schuurs had ook beter naar PSV kunnen gaan achteraf, bij Ajax is ie nu kansloos.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:40
    Dat ben ik volledig net jou eens.
    Bij PSV had hij zijn plekje in het centrum echt wel al gepakt.
    Vind ik leuk
    FSCeara +8387
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:05
    Succes vanavond ! Jong Ajax moet thuis te doen zijn.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13856
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:24
    Ik verwacht een spectaculaire (maar niet echt) 1-1, doen en kunnen we verder helemaal niets mee haha. Succes morgenavond!
    Vind ik leuk
    FSCeara +8387
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:40
    En de eerste winst is er ;) gefeliciteerd !
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:34
    Bommel heeft helemaal niks met ajax, onsymthatieke club die totaal niet bij Brabanders of Limburgers past..
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:39
    Kleine kleutertjes en andere onvolwassen voelen zich meteen aangesproken, Billytje. Van Bommel kon destijds ook naar Ajax die van Bommel ook graag wilde inlijven. Echter van Bommel koos met zijn volle verstand wijselijk voor PSV waarmee hij prima successen behaalde. Wanneer is je eerste schooldag, Billytje?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:40
    Bennie girl. Nu je zoveel jaloerse onzin gebrald hebt krijg je geen sticker van de juf. Niet huilen....
    Vind ik leuk
    Senn +6802
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:01
    Whahaha jij hebt een hoop problemen
    Met jezelf
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:59
    sodemieter op Bill calimero... met je Ajax haat!
    Vind ik leuk
    stratumseind +154439
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:02
    hahahahahahaha


    mama!!!!! hij doet het weer , sneren naar ajax

    Vind ik leuk
    San Marco +472
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:41
    Dom gelul, Fortuna is niks, maar tegen Bate gaan ze het lastig krijgen
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:39
    Neemt jouw fantasie weer een loopje met je?
    Vind ik leuk
    San Marco +472
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:51
    Nee enorme realiteitszin
    Vind ik leuk
    Fritske01 +1961
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:54
    Zo is het, fitte spelers kunnen 3 wedstrijden per week aan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 04:14
    En zo heeft van Bommel er ook ballen verstand van...
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +4896
    vrijdag 17 augustus 2018 om 14:54
    Vriendjespolitiek. Van Bommel doucht ook met zn schoonvader na elke wedstrijd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:03
    Ja, kan PSV z'n borst nat maken...
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:03]
    Vind ik leuk
    Leozao +337
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:16
    Ik gun Fortuna Sittard alles dit weekend! 3 punten bijvoorbeeld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:38
    Ik ook maat, maar niet alleen dit weekend dan;))
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +403
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:27
    Ander geluid dan die raketgeleerde uit A'dam! Je moet inderdaad gewoon kunnen spelen als je fit bent!
    Vind ik leuk
    JustH +14894
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:23
    Klopt, als je fit bent wel.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +403
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:03
    Dan heeft die raketgeleerde het niet voor elkaar in A'dam! De competitie is net begonnen zeg, waar heb je het over!
    Vind ik leuk
    JustH +14894
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:26
    Ten Hag heeft niet in de hand Dat F de Jong uit een blessure komt en Blind nog niet wedstrijdfit is, Tadic ook niet helemaal.
    Waarom zeg je niet gewoon Ten Hag? Ik noem van Bommel toch ook geen jankerd.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +403
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:43
    Nou ik ben geen fan van ten Hag.....maar dat leek me wel duidelijk
    Vind ik leuk
    JustH +14894
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:12
    Ik niet van van Bommel, maar heb wel respect voor mensen.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +403
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:25
    Ik ook, ik zeg geen schokkende dingen ofzo....
    Vind ik leuk
    JustH +14894
    zondag 19 augustus 2018 om 00:47
    Noem de mensen dan gewoon bij hun naam.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +403
    zondag 19 augustus 2018 om 08:33
    Ten Hag alias de raketgeleerde! Niks mis mee!
    Vind ik leuk
    JustH +14894
    zondag 19 augustus 2018 om 11:17
    Als jij dat vind, laat je zien dat je een respectloze loser bent. Sterkte held!
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 11:46]
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +403
    zondag 19 augustus 2018 om 15:22
    😘 Dit getuigd van respect, chapeau!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 04:24
    @Jopi1982 Andere geluiden? Hij zegt toch gewoon wat iedereen wil horen. Van Bommel heeft weken kunnen voorbereiden en had zoveel tijd dat het van gekkigheidheid niet wist wat het doordeweeks moest doen. Ze hebben alleen tegen Feyenoord moeten ballen, maar daar heeft iedereen kunnen zien dat het degradatie nivo was.

    Ajax daartegen, had een super korte voorbereiding, en nu al 4 echte Europese wedstrijden achter de rug. En moeten in de competitie ook alles geven.

    Vindt je het gek dat PSV en zelfs Heracles frisser voor de dag komen? Lul alsjeblieft niet zo dom, jongen...
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +403
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:47
    Tuurlijk joh! Dit zijn echt argumenten van niks! Stuur ze dan op vakantie of ga wat anders doen! Je word betaald om te voetballen dus zorg je dat je een redelijke basissfitheid hebt! Blessures zijn in deze overmacht daar gaat het niet om, maar om nu al te roepen dat je moet rouleren omdat je spelers het weleens niet aan zouden kunnen, zegt natuurlijk alles! Een week later roept ie wat anders, sterker hij is er al op teruggekomen! Maar ik begrijp dat je niet kritisch mag zijn?
    Vind ik leuk
    JustH +14894
    zondag 19 augustus 2018 om 00:48
    Jij snapt volgens mij helemaal niet wat wedstrijdfit is?
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +403
    zondag 19 augustus 2018 om 08:06
    Ik wel....als je dat niet bent kun je gewoon niet spelen en is er van rouleren geen sprake!
    Vind ik leuk
    Maxidi +3720
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:27
    van Bommel heeft angst !!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 04:25
    @Maxidi Daar hoef je niet achteraan...
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:36
    Haha van bommel en nu graag je Fortuna bril afzetten
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:36]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 15:37
    Mooie reactie van een echt kind van de club.
    Ik gun van Bommel alle succes vsn de hele wereld, maar morgen even niet!😉😉
    Vind ik leuk
    FSCeara +8387
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:07
    Dat gelul over degradatiecandidaat.buiten een ploeg of 5 a 6 zit de rest allemaal in het zelfde schuitje en kan iedereen degraderen.denk dat we dit jaar gaan handhaven en volgend haar linkerrijtje.denk zelfs dat de Graafschap en Emmen er ook in gaan blijven met ons
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:44
    Wie 'lult' er dan over degradatiekandidaat hier??
    Vind ik leuk
    michelhx +3496
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:09
    Waken voor onderschatting, maar normaal gesproken moet PSV daar natuurlijk gewoon winnen. Ik zeg 0-3.
    Vind ik leuk
    ruudie +27
    vrijdag 17 augustus 2018 om 16:28
    welkom Mark bij de trots van het zuiden
    Vind ik leuk