Van Bronckhorst roept Berghuis tot de orde: Die momenten moet je niet hebben

Van Bronckhorst roept Berghuis tot de orde: "Die momenten moet je niet hebben"

Gepubliceerd: vrijdag 17 augustus 2018 om 14:43vr 17-08-2018 om 14:43

Feyenoord-trainer Giovannni van Bronckhorst heeft een goed gevoel overgehouden aan de Europa League-wedstrijd tegen AS Trencin van donderdagavond. De Rotterdammers speelden met 1-1 gelijk en zijn na de 4-0 nederlaag in Slowakije klaar in Europees verband.

Desondanks is Van Bronckhorst trots op de manier waarop zijn spelers tijdens de returnwedstrijd hebben gespeeld. "Als je zo'n wedstrijd op de mat legt, laat dat zien dat het team karakter heeft", vertelt de trainer tijdens de persconferentie van vrijdag. "Dit is de enige manier om door te gaan. De resultaten komen dan weer."

De kritiek dat hij te positief is ondanks de Europese eliminatie, schuift Van Bronckhorst terzijde. "We spelen een goede wedstrijd, dan mag ik niet positief zijn? Ik ben positief, mijn groep ook", wordt hij geciteerd door RTV Rijnmond. "Er zijn echt wel harde woorden gevallen. Maar jullie krijgen niet alles mee. Dat is maar beter ook."

Berghuis
De trainer had toch nog één puntje van kritiek: Steven Berghuis beging tegen Trencin een snoeiharde tackle op oud-Feyenoorder Joey Sleegers en mocht niet mopperen dat hij daar slechts een gele kaart voor kreeg. "Hij had rood kunnen krijgen. Die momenten moet je niet hebben, dan benadeel je je team."

Poll

Gaat Feyenoord zich tegen Excelsior herstellen van de Europese uitschakeling?

(5700 stemmen)

Plaats een reactie

vrijdag 17 augustus 2018 om 14:46
Als Gio zo doorgaat wordt hij door alles en iedereen uitgelachen..

Niet meer serieus te nemen dit.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 14:47]
Vind ik leuk
Enden +5067
vrijdag 17 augustus 2018 om 14:52
Hoe kan hij hier inderdaad tevreden mee zijn. In eigen stadion niet winnen van Trencin.
Vind ik leuk
Voebtal +7436
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:05
Ik denk dat gio naar buiten een ander verhaal vertelt dan tegen zijn team. Tenminste dat hoop ik. 1-1 thuis tegen Trencin? Daar past alleen schaamte bij. Dat je fanatieker oogt thuis tegen een amateur club is niets om trots op te zijn. Ook heel raar dat hij met twee maten meet aangezien boetius uit de selectie is gezet voor een actie waarbij hij zijn team benadeelt.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:06]
Vind ik leuk
Enden +5067
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:12
Voor die actie van Boetius had Gio hem al flink gewaarschuwd.
Welke optelsom was Berghuis schuldig aan?
Vind ik leuk
Pec010 +2808
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:19
Dit is ook niet de eerste keer dat Berghuis zo komt invliegen. Hij heeft al vaker op domme plekken en momenten zulke acties gehad.
Vind ik leuk
Enden +5067
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:21
Hoe vaak heeft hij tot dusver zijn club benadeeld?
Vind ik leuk
#Keizerout +50917
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:32
Maakt niet uit. Met zulke tackles loop je het risico. Hij benadeelde nu toch ook niemand?
Vind ik leuk
Enden +5067
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:56
Nee, jij trekt de vergelijking met waarom Boetius zwaarder gestraft werd.
Hij benadeeld zijn team terwijl hij twee weken daarvoor werk weigerde.
Vind ik leuk
#Keizerout +50917
vrijdag 17 augustus 2018 om 17:02
Ja, dat vind ik wel vreemd ja.
Botteghin benadeelde zijn team ook en die zou ook nog beter moeten weten.
Ik vind dat Boëtius een beetje de zondebok is.
En ja, hij wilde toen niet meedoen toch?
Nou afschuwelijk. Ik denk dat Gio hier spijt van gaat krijgen, want Larsson is ook niet geweldig en verder hebben ze volgens mij geen linksbuiten.
Vind ik leuk
Enden +5067
vrijdag 17 augustus 2018 om 17:22
Spelers kunnen in het veld sportieve fouten maken (Botteghin, Larsson).
Boetius speelt ook al een seizoen als een natte krant. Dat is niet moedwillig.
Laatste daden van Boetius wel
Vind ik leuk
#Keizerout +50917
vrijdag 17 augustus 2018 om 17:26
Boëtius had vorig jaar betere cijfers dan Berghuis in zijn eerste jaar. Dus dat valt wel mee.
En dat klappen kwam door frustratie. Kan ik me iets bij voorstellen op dat moment.
Ik vind het minstens even onprofessioneel dat Botteghin als een C-er Serrarens omver loopt en zijn tweede gele kaart pakt.
Maar dat vindt Gio gek genoeg geen enkel probleem.
Vind ik leuk
Enden +5067
vrijdag 17 augustus 2018 om 17:45
Dan hebben we daar een andere mening over. Vind de acties naar Boetius meer dan terecht
Vind ik leuk
#Keizerout +50917
vrijdag 17 augustus 2018 om 18:19
Dat kan. Ik vind het kinderachtig en onverstandig. Kijken hoelang het duurt tot hij hem uit wanhoop in genade aanneemt.
Vind ik leuk
Enden +5067
vrijdag 17 augustus 2018 om 18:42
Dat zal lang duren omdat het voetballend ook geen versterking is.
Ben benieuwd hoe lang van Bronkhorst het vol houdt want met deze selectie is het toch lastig om te presteren. De eerste die er dan uit gaat is van Bronkhorst.
Vind ik leuk
#Keizerout +50917
vrijdag 17 augustus 2018 om 18:46
Nou, Larsson is niet veel beter en als die ergens last van heeft of rood pakt of uit vorm is, wie gaat er dan spelen?
Ik ook. Van Geel zal hem niet snel ontslaan en wijzen naar de gewonnen prijzen. Hij heeft hem zelfs na 7 of 8 (wat was het?) keer op rij verliezen nog laten zitten.
Vind ik leuk
mcmodd +28822
vrijdag 17 augustus 2018 om 17:32
Hij zal ook echt Berghuis gezegd hebben dat het niet slim is om Boëtius’ voorbeeld te volgen. Ik weet niet wie er dommer is, Berghuis of Boëtius. Eigenlijk mag Berghuis al blij zijn dat hij geen geel of rood kreeg, maar misschien was het juist beter geweest als hij wel een kaart had gehad. Misschien dat hij het dan beter snapt.

Hoe dan Van Bronckhorst een slechtere trainer zou zijn, in vergelijking tot twee seizoenen geleden, dat snap ik niet. Misschien is het gewoon een beetje uitgewerkt, maar doe Van Bronckhorst niet te kort, dat staat een Feyenoorder niet.
Vind ik leuk
Enden +5067
vrijdag 17 augustus 2018 om 17:43
Ik weet wel wat dommer is want met geel gaan klappen is een zekerheidje voor rood die andere dus duidelijk niet
Vind ik leuk
#Keizerout +50917
vrijdag 17 augustus 2018 om 18:30
Was Gio 2 jaar geleden dan een goede trainer?
Vind ik leuk
mcmodd +28822
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:58
Ja, vond ik wel.
Vind ik leuk
#Keizerout +50917
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:07
Op basis waarvan?
Vind ik leuk
Voebtal +7436
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:29
Boetius was al gestraft voor zijn vorige domme actie. Na je straf begin je hopelijk weer opnieuw. Net als met een schorsing na een rode kaart. Zodra je straf erop zit begin je opnieuw.
Vind ik leuk
#Keizerout +50917
vrijdag 17 augustus 2018 om 18:30
Dat is best wel een goed punt
Vind ik leuk
Adjab +1392
vrijdag 17 augustus 2018 om 19:57
Aan zijn kut optreden uit en thuis tegen Trencin
Vind ik leuk
Thobar +4660
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:18
Tevreden met een 1-1 gelijkspel thuis, geen resultaat ondanks een redelijke partij. Dat kan alleen omdat je in de met 4-0 verloren uitpartij zwaar door de ondergrens bent gegaan en schandalig zwak speelde.
Over het geheel gezien is deze uitschakeling van dezelfde orde, miss zelfs slechter gezien de status welke Feyenoord zichzelf graag aanmeet, als de uitschakeling van FC Utrecht tegen Differdange 5 jaar geleden, namelijk een eerste klas blamage.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 16:19]
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:38
hij probeerd de moed er in te houden. Helaas tegen beter weten in ben ik bang. Van Excelsior zullen ze wel winnen. Maar dan is het lek nog niet boven. Nog lang niet.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:39]
Vind ik leuk
RtdDub +13291
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:48
Weer zo'n teletekst gluurder.
Heb je gekeken?
Als zelfs FOX al zegt dat het 4 of 5-1 bij de rust had kunnen staan en ze het zelfs qua kansen ook in de 2de helft nog hadden kunnen redden, kan je rot stellen dat je slecht gespeeld hebt.



Vind ik leuk
Enden +5067
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:56
Afmaken van kansen is ook gewoon een kwaliteit he. Wanneer je 1-1 speelt is dat g
Gewoon slecht.
Daarnaast voor het 4/5 - 1 kan staan moet je nog altijd eerst de 2-1 maken.
Wanneer Tremcin het echt wilt komen ze er gemakkelijk doorheen.
Vind ik leuk
RtdDub +13291
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:00
Is begrijpend lezen echt zo moeilijk .
Hij noemt het resultaat toch ook niet goed, of wel?

"Van Bronckhorst: 'We spelen een goede wedstrijd"

Probeer eens te begrijpen wat er echt staat en niet wat je wilt dat er staat.




Vind ik leuk
Enden +5067
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:09
Dat Trencin Feyenoord laat voetballen betekent niet dat Feyenoord goed speelt.
Op het moment dat Feyenoord het gevoel krijgt dat er iets te halen valt dan zet Trencin even aan en maken ze kinderlijk gelijk.
Laten ze voetballen tot de 16 en vervolgens schiet Feyenoord vanalles over en naast
Vind ik leuk
3Detti +170
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:57
Je zeg het totaal verkeerd. Je kunt wel doen alsof jij alles weet. Maar niets is minderwaar. Kritiek uiten op gisterenavond Is lachwekkend. 27x doelpunten kans moet erin. Zou het 10 tegen 1 moeten zijn.Dat gegeven. Is een kwaliteit. Het maken daarvan. Is zoals het heet in het voetbal UIT VORM
Vind ik leuk
Enden +5067
vrijdag 17 augustus 2018 om 17:03
Je zeg het totaal verkeerd. Je kunt wel doen alsof jij alles weet. Maar niets is minderwaar. Je opmerking is lachwekkend.

Jij noemt het gebrek aan vorm, ik noem het gebek aan kwaliteit.
We zullen het zien dit seizoen, maar ik denk dat Feyenoord dit seizoen niet hoger eindigt met dit elftal dan plaats 5
Vind ik leuk
Echt? +5214
vrijdag 17 augustus 2018 om 20:51
En ik denk dat Ajax weer geen prijs wint. Genoeg getrolt nu?!?
Vind ik leuk
Enden +5067
vrijdag 17 augustus 2018 om 22:43
Mening geven is trollen? Erg sterk.
Zeg ik rare dingen dan?
Vind ik leuk
3Detti +170
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:05
Ben je een aap idioot. Om alles na te praten. Zielig achterlijk gek. Je verstand ze genoeg met je domheid je heb nooit iets gewonnen met plek 5 DUS hou je muil
Vind ik leuk
Enden +5067
zaterdag 18 augustus 2018 om 14:08
Duidelijk. Goede argumenten.
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:05
Daar heb je gelijk in, maar de eerste wedstrijd had het ook wel 8-0 kunnen zijn. Zo gaat het in het voetbal. Trencin is over 2 wedstrijden natuurlijk gewoon terecht door.
Vind ik leuk
Mjblinker +869
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:10
Feyenoord speelde gisteren goed en had alle pech vd wereld; dat kan een keer gebeuren en is zeker Gio niet te verwijten; als ze met deze spirit blijven doorgaan worden ze gewoon kampioen of tweede, achter psv. Ajax is nu ineens weer erg enthousiast maar sturm graz en luik zijn erg slecht en heracles was al te goed. PSV is afwachten, kunnen ze die show van vorige week doorzetten? AZ is matig en vitesse is ook afwachten. Fijne middag allen😉
Vind ik leuk
pinkelman +4482
vrijdag 17 augustus 2018 om 18:04
Hoezo is AZ matig, waar baseer je dat op als ik vragen mag?
Vind ik leuk
Mjblinker +869
vrijdag 17 augustus 2018 om 19:18
Beste spelers van vorig jaar verkocht en ben niet kapot van vdbrom en de spirit in de zgn topwedstrijden; worden 4e of 5e denk ik; hopelijk heb ik u niet beledigd, “matig” tov ajax, psv en fey en beter dan de rest, vgl met vitesse; we gaan t zien
Vind ik leuk
pinkelman +4482
zaterdag 18 augustus 2018 om 15:54
nee hoor, ieder zijn mening maar als volger van de Alkmaarse club denk ik dat ze er in de breedte op vooruit zijn gegaan. Weghorst is vervangen dan een soort gelijke speler, plus nog eens het talent Boadu. Voor Alireza hebben ze nu zelfs 3 spelers; 2 internationals (Rotariu en Gudmundsson) en een jong oranje speler die te boek staat als het grootste talent van de eredivisie (Stengs).
Verder is het elftal ongewijzigd wat vorig seizoen zo succesvol was, dus ik denk dat ze minimaal weer 3e worden en nog dichter tegen de top 2 aan zitten.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 15:57]
Vind ik leuk
Mjblinker +869
zaterdag 18 augustus 2018 om 17:23
We gaan het zien komend jaar; Eenhoorn is een topper die ik graag eens in Rdam zou willen zien werken; good luck en nice weekend
Vind ik leuk
Kaar +4473
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:56
Pff ja echt he, zo vermoeiend. Ik zat in het stadion en had hetzelfde gevoel. Je merkte het ook aan de sfeer in het stadion. Maar blijkbaar weten de teletekstsupporters het hier veel beter...
Vind ik leuk
Barry Engels +32342
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:58
Precies.

#GIOout!!!
Vind ik leuk
14forever +9236
vrijdag 17 augustus 2018 om 14:46
3 puntjes voor Excelsior....
Hoppaaa
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:41
Is het niet veel leuker om je met je eigen club bezig te houden?
Vind ik leuk
14forever +9236
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:28
Doe lekker ff iemand anders trollen.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 12:48
Wat is trollen?
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 14:46
Nieuw auwhoeren. Ze hebben het goed gedaan. Maar hij wou er gewoon niet in. Berghuis wou even ze tanden laten zien. Prima gedaan jongens. Jammer dat we niet gewonnen hebben.
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6762
vrijdag 17 augustus 2018 om 14:51
Prima gedaan ? 😂 Zou met allen de Coolsingel weer op gaan! Je weet niet eens te winnen van een stel Slowaakse loodgieters, kom op zeg.
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:50
Gap, heb jij gekeken ? Denk 't niet.
Vind ik leuk
Barry Engels +32342
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:00
Het was toch 4-0 en 1-1?! Niet gewonnen dus....
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6762
vrijdag 17 augustus 2018 om 17:11
Zeker wel, en net zoals iedereen met voetbalverstand gezien dat Trencin een ploeg is die met 2 vingers in je neus op moet rollen.
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 23:53
2e wedstrijd opgerold maar helaas zonder overwinning.
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6762
zaterdag 18 augustus 2018 om 13:28
Dus niet opgerold.😂 2e helft mag je nog blij wezen dat je niet weer verliest.
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:11
Eens. Dat gezeur hier van die negativos, de beste stuurlui staan aan wal hier. Feyenoord speelde gewoon goed en had geen geluk, Trecin is ook veel beter dan wie dan ook had verwacht. Die gaan nog ver komen in de EL.
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:28
Feyenoord speelde met volle inzet en toonde karakter. Helaas zonder enige rust aan de bal met als resultaat tegenvallend rendement. Spelers als Larsson en Boëtius worden in hun intenties niet begrepen door hun medespelers.
Helaas heeft Feyenoord gisteren alle stereotypes bevestigt die we over de club kennen. Dat allemaal neemt niet weg dat het een spannende pot van twee ploegen die er vol ingingen .
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 17:08]
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:49
dat is juist. Om te denken dat Slowakije minder is als Nederland is iets geboren uit de '70's. Ze kunnen net zo goed ballen daar hoor het is geen wetenschap, Dat ze het geld niet hebben om de dure boys te kopen heeft te maken met een kleiner lbudget door betaal TV contracten, dus waar wij ook mee te maken hebben tegenover Engeland en zo. Maar ballen kunnen ze, net als wij.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 16:56]
Vind ik leuk
Enden +5067
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:19
Het is maar net wat je verwachtingspatroon is. Ik vind uit 4-0 verliezen en thuis in de Kuip niet winnen bar slecht.
Als deze trainer zijn reputatie niet mee had gehad waren ze al lang uit elke gegaan.
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 17:00
Slowakije en zo wordt gewoon heel erg onderschat, Daar is Gio mischien ook debet aan? Iedereen hier denkt zo.
Vind ik leuk
Enden +5067
vrijdag 17 augustus 2018 om 17:19
Denk niet dat dat het is.
Vind ik leuk
Enden +5067
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:23
Haha.... Ze kunnen inderdaad niet beter
Vind ik leuk
Zico Ali +478
vrijdag 17 augustus 2018 om 14:48
Gio moet roeien met de (inferieure) riemen die hij heeft. Het is een goede trainer in de dop maar de selectie van Feyenoord is zwaar ongebalanceerd
Vind ik leuk
ihvmmdk +7226
vrijdag 17 augustus 2018 om 14:49
hahahahah dit is de trainer van Feyenoord :D
Vind ik leuk
Casuals88 +2488
vrijdag 17 augustus 2018 om 14:49
Is ook heel hard nodig !
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6762
vrijdag 17 augustus 2018 om 14:50
Clasie wordt als een held teruggehaald. Maar het is nog een peuter. Als v Persie niet mee doet of wordt gewisseld heb je een aanvoerder die nog niet eens de baard in de keel heeft. Lachwekkend.
Vind ik leuk
Il Gordo +21327
vrijdag 17 augustus 2018 om 14:50
Nou, een goede wedstrijd. Veel strijd, veel opportunisme. Maar echt goed. Neuh...
Vind ik leuk
ElStylisto +404
vrijdag 17 augustus 2018 om 14:50
Gio stop ermee. Het is op. Stop ermee!!
Vind ik leuk
pinkelman +4482
vrijdag 17 augustus 2018 om 14:52
Desondanks is Van Bronckhorst trots op de manier waarop zijn spelers tijdens de returnwedstrijd hebben gespeeld.

Hier is dan ook alles mee gezegd, mocht men nog twijfels hebben dat Feyenoord een topclub is.
Vind ik leuk
Voebtal +7436
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:08
Als je het zo brengt... Dan mag hij inderdaad wel opstappen.
Vind ik leuk
HupHolland +4465
vrijdag 17 augustus 2018 om 14:52
"We spelen een goede wedstrijd, dan mag ik niet positief zijn? Ik ben positief, mijn groep ook"

Je ligt uit Europa en Trencin heeft Feyenoord de oren gewassen. Trencin is nagenoeg een amateur club. Als je dan nog steeds positief bent, dan begrijp je niet helemaal waar het om gaat lijkt mij. Dit is een ramp voor Feyenoord en het Nederlandse voetbal.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15323
vrijdag 17 augustus 2018 om 14:56
Een goede wedstrijd in de eigen Kuip tegen een club die in verhouding op elk gebied nog kleiner is dan Excelsior en dan nog gewoon 1-1 gelijk spelen, knap hoor...
Als Feyenoord echt een goede wedstrijd had gespeeld dan hadden ze zo’n tegenstander alle hoeken van het veld laten zien en uiteindelijk met ruime cijfers de wedstrijd gewonnen. Dat Feyenoord gister misschien de betere was betekent nog niet gelijk dat ze goed gespeeld hebben, het was gewoon opnieuw heel slecht. En misschien moeten ze de volgende vragen of de doelman een stapje naar rechts wil maken, hij stond namelijk telkens in weg voor de Feyenoorders..
Vind ik leuk
Dorzon +4832
vrijdag 17 augustus 2018 om 14:56
Trots??
Vind ik leuk
mcmodd +28822
vrijdag 17 augustus 2018 om 14:56
Ik heb een heel goed en gemotiveerd Trencin gezien, bij Feyenoord was dit deze tweede wedstrijd niet minder. Feyenoord moet nu door, gewoon vol het gas erop en vooral niet achterom kijken. Het gaat erom nu de kansen wel te benutten en dan, zal je zien, is Gio weer de beste trainer die Feyenoord zich kan wensen.
Vind ik leuk
Thobar +4660
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:42
Neem aan dat je bedoeld; " Die wij ons als tegenstander kunnen wensen". Mag hopen dat Van Bronckhorst er in oktober nog zit, hebben we toch een redelijke kans op 3 punten.
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:00
Hoog druk zetten dat is prima maar als je dan de fut niet hebt om het af te maken is de conditie niet goed. Strijd moet er elke wedstrijd zijn. Voor zondag hoop ik op een overwinnig maar heb er geen vertrouwen in .nicolai we missen je.
Vind ik leuk
mcmodd +28822
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:55
Nicolai moet je gewoon missen, vertrouw op Vente en geef hem ook het gevoel dat hij zijn kans krijgt. Met een beetje geluk scoort dat joch en kan je niet meer kapot.
Vind ik leuk
Donnygo +6141
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:04
Na zo'n week positief zijn kan toch echt niet. Hoop dat dit een act naar de pers is want anders mist hij gewoon de hardheid om een trainer te zijn.

Die zachte aanpak richting Boetius met hij gaat het moeilijk krijgen, nu met Berghuis ja dat is niet goed.

Zeg gewoon eens hoe het is ook naar buiten toe man.
Boetius kan het vergeten 2x het team in de steek gelaten dus hoef ik niet meer bij mijn selectie.

Berghuis moet zich gaan gedragen de volgende keer zijn we helemaal benadeeld door zo'n actie.

Wees een vent en zeg het want dit is gewoon lachwekkend.
Vind ik leuk
Blueman +1124
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:06
Laten ze Mance, de spits van Trencin, zo snel mogelijk halen. Gisteren is wel gebleken dat men met deze spelers tot de Kerst hadden kunnen doorvoetballen en dan was er nog niet gescoord.
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:07
een kinderhand is gauw gevuld
Vind ik leuk
poklane +5380
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:08
Misschien tijd dat er ook harde beslissingen worden genomen.
En iedereen lult alleen maar over het feit dat ij zo'n 9 doelpunten hadden en moeten kunnen scoren, maar iedereen inclusief Gio vergeet te melden dat Trencin er ook zomaar 3 had kunnen maken. De achterhoede was ook gisteren weer 1 grote teringzooi.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 15:09]
Vind ik leuk
fr1963 +4759
vrijdag 17 augustus 2018 om 17:06
9-3 had een mooiere uitslag geweest dan deze saaie en voor Feyenoord fatale 1-1.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6121
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:09
Drie spelers benadelen hun team. Botteghin en Berghuis mogen blijven....Boetius moet opkrassen?
Vind ik leuk
Jopi1982 +895
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:13
Een bij elkaar geraapt zootje clowneske figuren zijn het, geven corners weg door de bal tegen je medespeler aan te koppen. Het is te veel om op te noemen, bij toeval ontstaat de 1-0 en dan meteen de 1-1 om de oren krijgen en dan met droge ogen te beweren dat je trots bent op het team omdat ze karakter hebben laten zien? Het karakter wat ik heb gezien de eerste 8 minuten was dat ze wel wilden maar totaal geen idee hadden hoe! Ze deden maar wat en na de 1-1 is het een martelgang geweest tot aan het eindsignaal, het publiek roept nog alles of niets en wat denk je? Een verdediger voor een verdediger. Als er in de rust was gewisseld hadden we karakter gezien maar dit slaat werkelijk nergens op!
Vind ik leuk
sven1977 +173
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:17
wat een flapdrol eruit met dat half zacht gekookte ei.
Hij kan niks maakt niemand beter geeft de jeugd geen kans.
Vaart op prijzen die een ander ook wel gehaald zou hebben.
En heeft bewezen geen systeem in zijn ploeg te krijgen.
Een andere trainer ken het haast niet slechter doen.
En dan is ie trots!!!!!!!
Koekebakker is het.
Vind ik leuk
guusje +1674
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:33
nou ja, hij heeft het nog wel geprobeerd met de heer H.A.M. Burger die inviel.... En Geertruida, de nieuwe Klazien uit Zalk, is toch ook eigen jeugd?
Maar is het nou Koeken of Koekebakker? ik weet het echt niet, maar ik begrijp wat je bedoelt.
Vind ik leuk
sven1977 +173
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:37
Doet ie veel te weinig.
Koeke Koeken wat jij wil.
Het is een schijthuis trainer.
Vind ik leuk
Smithsonian +45342
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:26
Van Bronckhorst: 'We spelen een goede wedstrijd, dan mag ik niet positief zijn? Ik ben positief, mijn groep ook.

Pleur op man, wie roept hem eens tot de orde?

Lamzak.
Vind ik leuk
wijnsmaakt +306
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:29
Dit riekt naar rassendisciminatie
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:29
Wat `n onzin met lekkere wedstrijd op de mat gelegd!

De instelling was goed, maar dat hadden ze in Slowakije moeten doen daar hebben ze het weggegeven en was de instelling NUL!
Ja en nu liggen ze eruit, lekker voor het Nederlandse voetbal.

Gisteren zag je ook goed `n gebrek aan kwaliteit als je zoveel kansen krijgt moet je gewoon het `n paar keer AFMAKEN
Vind ik leuk
satesaus +1661
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:33
Gio, veel respect voor jou als mens, als trainer ben je de zwakste schakel.
Vind ik leuk
Maxidi +3816
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:35
Laat die jongen lekker... Hij wil toch weg !!!
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:36
De enigste prof die er rondloopt is de grasmeester,
Vind ik leuk
torinofc +599
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:54
Wanneer roept iemand gio tot orde?
Vind ik leuk
RtdDub +13291
vrijdag 17 augustus 2018 om 15:55
Kunnen al die lui die na afgelopen dinsdag ineens weer vol overtuiging Ajax supporter zijn (weliswaar via teletekst), niet gewoon lekker optieven naar hun eigen topics?
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:12
Wat een onzin. In mindere tijden is de gemiddelde ajax supporter JUIST kritisch. Niemand loopt weg, maar we verwachten wel meer. En onder Ajax topics wordt het meest gereageerd door geïrriteerde Ajax-haters als jij. Dus tief lekker op naar ergens waar jij je wel gelukkig voelt.
Vind ik leuk
Bill +1003
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:38
Ajax supporters hebben nu eenmaal andere verwachtingen van hun team dan feijenoord supporters. Dat kansloze gezemel over teletekst dit en successupporter dat is een gebrek aan empathie.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 16:38]
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:09
Maar even serieus. Je schorst Boëtius voor een rode kaart. En je schorst Berghuis niet omdat de scheids er geen rood in zag? Zou het iets te maken hebben met de waarde van Berghuis binnen dit team? Van 1 lijn is in ieder geval geen sprake bij Gio.
Vind ik leuk
rinirat +4241
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:10
Feyenoord heeft wat meer strijd geleverd,maar speelde opnieuw erg slordig.
De keeper lijkt een rustpunt,die moet hij laten staan.
Verdedigend is het nog steeds zwak de tegenstander van gisteren sneed er zo door heen,logisch als jezelf aanvalt.
Ze maakte op mij een slechte indruk,de strijd verbloemde veel.
Vooral clasie en Toornstra Larsson onvoldoendes.
Het grootste problem is de trainer,die is te soft en erg over datum die moet zo snel mogelijk weg met zijn onzin akties.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 16:12]
Vind ik leuk
Marco S +7118
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:18
Ik denk dat Berghuis gaat klappen als hij dit hoort.. die heeft 20 hersencellen minder dan boetedoeningitius
Vind ik leuk
Arvin +7856
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:18
Poh, wat een zwakke reactie weer van Gio. Ook als hij in de kleedkamer wat anders zegt, is het nog veel te soft. In de eigen kuip had je op z'n minst moeten winnen. Met veel mooie kansen win je geen potten. Gio gaat gewoon lekker de fouten herhalen waar we als voetballand net een beetje klaar mee zijn, en het dan ook nog als verdediging gebruiken.

Gio zou de perfecte assistent manager zijn, maar als coach vind ik hem echt ongeschikt.
Vind ik leuk
Bill +1003
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:35
Die berghuis wil weg. Maar waarheen.
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 16:41
Ik snap niet waarom men steeds roept dat Gio weg moet en Peter Bosz bij Feyenoord aangesteld moet worden. Wat heeft Bosz tot nu toe gewonnen? Bij Heracles kreeg hij vaak meer dan 3 doelpunten tegen, omdat hij zijn team 'lekker aanvallend' liet spelen. Dat kan je alleen doen als je er de spelers (kwaliteit) voor hebt.
Vind ik leuk
algarve33 +98
vrijdag 17 augustus 2018 om 17:03
Als ze tegen Excelsior niet winnen dan moet er echt iets gebeuren, helaas voor Gio en v Geel, anders gaan we echt regelrecht naar het rechterrijtje.
Vind ik leuk
Kaar +4473
vrijdag 17 augustus 2018 om 17:15
'Feyenoord brak donderdag in het duel met AS Trencin (1-1) een record. Nooit eerder in de historie creëerde het zoveel kansen in de eerste 45 minuten van een Europees duel'.

Nou als dat niet positief is... ;-) En ja ik weet het, kansen benutten is ook een kwaliteit.
Vind ik leuk
HanV +5741
vrijdag 17 augustus 2018 om 18:03
Als ze over statistieken beginnen is er een grote kans dat er niet is gewonnen.
Vind ik leuk
Toets +445
vrijdag 17 augustus 2018 om 17:19
Herstellen van de Europese uitschakeling tegen Excelsior? Daar heb je een andere tegenstander voor nodig dan Excelsior denk ik.
Vind ik leuk
mchollie +3699
vrijdag 17 augustus 2018 om 17:22
Hoe kan je positief zijn? Begrijp me niet verkeerd want AZ heeft het ook laten afweten, maar de 1-1 was al vroeg en daarna heel veel tijd om nog een keer te kunnen scoren. Niet gedaan en waarom? Niet de eerste keer dat feyenoord het heeft laten lopen na een mission impossibel omdat ze de competitie belangrijker vinden.
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 18:00
Wakker worden Gio!
Vind ik leuk
peinke +2393
vrijdag 17 augustus 2018 om 18:04
Slappe hap die Van Bronckhorst! Gisteren helemaal niets positiefs gezien. Werkelijk een schande dat je sommige spelers in Feyenoord 1 opsteld, maar goed, hij heeft niet beter. Te beginnen met Clasie, die is niet meer vooruit te branden. Wat een aanfluiting en zeker niet geschikt! En die Berghuis gaat pas weer voetballen als de transfer window weer gesloten is. Altijd bezig met een transfer en met name geld! Overschatte speler is nog te zacht uitgedrukt! En dan Van Persie, die speelt nog op 40 procent van z'n kunnen maar meent de demagoog uit te moeten hangen. Niet doen en op tijd stoppen.
Van Bronckhorst, dat gaat het na 3 wedstrijden zeker niet meer worden. Wie neemt die man na dit geleuter nog serieus. Dat deed ik overigens ook al niet! Het v.w.b. het hele team: gebrek aan kwaliteit!
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 18:08]
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 18:07
Een goed gevoel nadat je bent uitgeschakeld? Leg uit Gio. je moet je ogen uit je kop schamen dat je die gasten niet hebt kunnen motiveren om deze wedstrijden tot een goed einde te brengen. Jullie zijn een schande voor het Nederlandse voetbal. De KNVB zou AZ, Vitesse en Feyenoord 6 punten in mindering moeten brengen als straf.
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 18:49
Snap wel wat ie bedoelt maar eigenlijk is t triest dat de spelers dat karakter in 1 van de laatste 3 wedstrijden laten zien. Goed gevoel is met seizoen zonder Europees voetbal en verloren eerste kompetitiewedstrijd iets te optimistisch. Als ie had gezegd dat ie zich klote voelde omdat ie daar voor lul zat omdat ie genaaid was en niet eens een bos bloemen had gekregen had ik t ook gesnapt.
Vind ik leuk
vrijdag 17 augustus 2018 om 20:33
ik hoop en ik vrees ik twijfel en das niet goed maar dat heb ik al zolang ik me kan herinneren maarja het blijft je club het is nou eenmaal zo en eerlijk gezegd het zou gek zijn als het anders was.
[Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 20:38]
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws