Rapper in de NEC-selectie: 'Als we kampioen worden, ga ik optreden met Ali B'

    Rapper in de NEC-selectie: 'Als we kampioen worden, ga ik optreden met Ali B'

    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:52

    NEC heeft sinds deze zomer een rapper in de selectie. Brahim Darri wordt begeleid door Ali B en nam in mei samen met zijn zaakwaarnemer het nummer Amsterdam Marrakech op.

    "Nu is het Nijmegen Marrakech", lacht de 23-jarige vleugelaanvaller in gesprek met Voetbal Inside. Darri hoopt dat hij aan het einde van het seizoen kan rappen voor zijn nieuwe ploeggenoten. "Ik heb al met Ali afgesproken dat we samen gaan optreden, als we kampioen worden."

    Darri gelooft in een Keuken Kampioen Divisie-titel met de Nijmegenaren. "Ik had meerdere opties in de Eredivisie, maar ik had hier meteen een goed gevoel. Ik geloofde in het plan dat de technische staf heeft uitgesproken." De buitenspeler vertrok eerder deze zomer bij Heracles Almelo nadat hij meerdere malen had gebotst met de technische staf. "Ik voelde nog steeds niet de waardering, dus toen dacht ik: ik moet verder gaan."

    Darri kan vrijdagavond zijn officiële debuut voor NEC maken. De Nijmegenaren beginnen om 20.00 uur aan de competitie met een thuiswedstrijd tegen SC Cambuur.

    Poll

    Gaat NEC serieus meedoen om promotie?

    (1811 stemmen)

    Plaats een reactie

    Roy_87_ +1494
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:53
    We hoeven dus niet bang te zijn dat we aan het einde van de rit.
    1 of andere RAP te horen krijgen
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:54
    Hebben ze een vervanger voor Priester gevonden.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:58
    Amsterdam en Marrakesh.. inderdaad niet veel verschil
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9406
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:58
    Maak anders eerst ff een seizoen vol als onbetwiste basisspeler.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:58
    Laat hem maar beter voetballen, iets waar hij ook al moeite mee heeft..
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:59
    Haha die video, hahahahaha.
    Vind ik leuk
    The Duke +317
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:04
    Met zijn kameel.
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:05
    Die hele video is lachwekkend, die kerel met zijn leren jackie, haha, die neemt zichzelf veel te serieus.

    Gangsta Woooojoooooooo!
    Vind ik leuk
    The Duke +317
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:06
    Lekker spitten in de woestijn, je weet toch?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 19:06]
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:07
    Ik zou nooit een rapper kopen als club zijnde, maar dan ook echt nooit!
    Vind ik leuk
    The Duke +317
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:09
    Alleen huren op de kids-dag.
    Vind ik leuk
    stratumseind +170944
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:23
    is het raar als ik zeg dat ik er niet 1 woord van verstaan heb?
    Het is een gedeelte marokkaans maar de rest...???
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:36
    En jij bekijkt de clip, waar hij weer geld mee verdient om het leren jackie van te kopen. Wie is de sukkel nou eigenlijk dan? De man geniet van zijn leven, als hij er nou gelukkig van word. O.o
    Vind ik leuk
    14forever +8574
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:59
    Geen kans.op de titel, misschien via de nacompetitie
    Vind ik leuk
    Importbrabo +1503
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:01
    Vroeger waren de echte buitenspelers rapper, nu zijn ze rapper.
    Vind ik leuk
    JaJaBijna +85
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:05
    Geniaal 😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    JaJaBijna +85
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:56
    Ze hebben al 1 punt pas op ze zijn al kampioen 🙊😂😂😂😂😂😂
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:05
    Gaan denk ik wel kampioen worden. Joey van de Berg is voor KKD begrippen een fantastische speler en ook Van Eijsden en deze Darri zoud prima mee kunnen in de ED, maar spelen bij NEC. Kwaliteit is er genoeg.
    Vind ik leuk
    JaJaBijna +85
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:05
    Achja krijgen ze nu al grootspraak?? Net zoals vorig jaar (ze zouden wel eff promoveren want Fortuna zou de druk niet aankunnen laatste wedstrijd) ahhaha volgensmij ging NEC alweer ten onder succes today!! Jullie zullen nog wel wat jaartjes in dezelfde competitie zitten. 🙋🏽‍♂️🙋🏽‍♂️
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:33
    Is je kont geneukt door geelzwarte flikkertje?
    Vind ik leuk
    Finesse +71
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:07
    Ga je eerst eens leren gedragen bij een voetbalclub.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:37
    Dat gaat hem niet lukken
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:11
    Ben ik blij dat NEC geen kampioen gaat worden rap is geen muziek.
    Vind ik leuk
    stratumseind +170944
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:12
    Niet dat het mij ook maar iets uitmaakt wie er kampioen word maar met dit soort beloftes gaat nec niet bij mijn favorieten behoren
    Vind ik leuk
    Mr. O +1008
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:28
    Zijn geen rappers hier joh. Brabbelen allemaal monotoon wat door de microfoon.
    Ongekend dat veel van deze ‘artiesten’ veel geld verdienen...
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:29
    Ook als Vitesse supporter hoop ik dat nec weer in de eredivisie terugkomt, zijn toch 2 leuke wedstrijden die je per jaar mist.

    Maat laat ze dat nu nog maar een jaartje wachten of via de nacompetitie doen, die rap mag wel achterwege blijven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:35
    'Als we kampioen worden, ga ik optreden met Ali B'
    Alleen daarom al hoop ik niet dat NEC kampioen wordt,een duet met 2 Marokkanen die totaal geen muziek kunnen maken
    Vind ik leuk
    Kwikwek +2891
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:44
    Ali B kan geen muziek maken..? :-‘)
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:46
    Nee,wel lawaai, maar dat is geen muziek
    Vind ik leuk
    Kwikwek +2891
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:16
    Hahaha belachelijk. Je bent zeker al over de 60 jaar :-).
    Vind ik leuk
    jamesquinn +3524
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:46
    Het gebruik van de autotune staat gelijk aan een gebrek aan echt talent.
    Vind ik leuk
    Hesses +1048
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:47
    Pfff dan wordt je keuken kampioen kampioen....je schaamt je toch rot ;-)
    Vind ik leuk
    Marco S +4682
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:14
    Wat leuk zeg al die Taalkundige jongens die nog snel kunnen praten ook.. drs p of Ali b wat is het verskil..
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:25
    Dit: ongeëvenaard Dodenrit drs.P

    We rijden met de troïka door 't eindeloze woud
    Het vriest een graad of dertig, het is winter en vrij koud
    De paardehoeven knersen in de pasgevallen sneeuw
    't Is avond in Siberie en nergens is een leeuw

    We reizen met de kinderen, al zijn ze nog wat jong
    Door 't eindeloze woud waarover ik zo-even zong
    Een lommerrijk en zeer onoverzichtelijk terrein
    Waarin men zich gelukkig prijst dat er geen leeuwen zijn

    We zijn op weg naar Omsk, maar de weg daarheen is lang
    En daarom vullen wij de tijd met feestelijk gezang
    Intussen gaat zich iets bewegen in de achtergrond:
    Iets donkers en iets talrijks en het lijkt me ongezond

    Ze zijn nog vrij ver achter ons, ik zie ze echter wel
    Het is een hele massa en ze lopen nogal snel
    En door ons achterna te lopen halen zij ons in
    Wat onvoordelig uit kan pakken voor een jong gezin

    De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been
    Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
    Ze hebben grote tanden, dat is duidelijk te zien
    Het zijn waarschijnlijk wolven en kwaadaardig bovendien

    Al is de toestand zorgelijk, ik raak niet in paniek
    Ik houd de moed erin door middel van de volksmuziek
    We kennen onze bundel en we zingen heel wat af
    Terwijl de wolven nader komen in gestrekte draf

    Het is van hier naar Omsk nog een kleine honderd werst
    't Is prettig dat de paarden net vanmiddag zijn ververst
    Wel jammer dat de wolven ons toch hebben ingehaald
    Men ziet de flinke eetlust die hun uit de ogen straalt

    We doen heel onbekommerd en we zingen continu
    Toch moet er iets gebeuren onder moeders paraplu
    En zonder op te vallen overleg ik met mijn vrouw
    "Wie moet er aan geloven," vraag ik, "Toe, bedenk eens gauw"

    "Moet Igor het maar wezen?", "Nee, want Igor speelt viool"
    "Wat vind je van Natasja?", "Maar die leert zo goed op school!"
    "En Sonja dan?", "Nee, Sonja niet, zij heeft een mooie alt"
    Zodat de keus tenslotte op de kleine Pjotr valt.

    Dus onder het gezang pak ik het ventje handig beet
    Daar vliegt hij uit de trojka met een griezelige kreet
    De wolven hebben alle aandacht voor die lekkernij
    Nog vierentachtig werst en o, wat zijn wij heden blij

    We mogen Pjotr wel waarderen om zijn eetbaarheid
    Want daardoor raken wij die troep voorlopig even kwijt
    Zo jagen wij maar voort als in een gruwelijke droom
    Ajo ajo ajo al in die hoge klapperboom

    Daar klinkt weer dat gehuil en onze hoop is weer verscheurd
    De wolven zijn terug en nu is Sonja aan de beurt
    Daar gaat het arme kind, zij was zo vrolijk en zo braaf
    Nog achtenzestig werst en in Den Haag daar woont een graaf

    Ik zit nog na te peinzen en mijn vrouw stort menig traan
    En kijk daar komen achter ons de wolven al weer aan
    Dus Igor, 't is wel spijtig maar jij wordt geen virtuoos
    Nog tweeenvijftig werst en daar was laatst een meisje loos

    Nu Igor is verwijderd hebben wij weer even rust
    Maar nee, daar zijn de wolven weer, op nog een part belust
    De doodskreet van Natasja snijdt ons pijnlijk door de ziel
    Nog zesendertig werst en in blauwgeruite kiel

    Mijn vrouw en ik zijn over, dus we zingen een duet
    En als 't even mee wil zitten halen we het net
    Helaas, ik moet haar afstaan aan de hongerige troep
    Nu nog maar twintig werst en Hoeperdepoep zat op de stoep

    Ik zing nu weer wat lustiger want Omsk komt in zicht
    Ik maak een sprong van blijdschap en verlies mijn evenwicht
    Terwijl de wolven mij verslinden, denk ik "Dat is pech
    Ja Omsk is een mooie stad, maar net iets te ver weg"

    (Trojka hier, trojka daar)
    Ja, je ziet er veel dit jaar
    (Trojka hier, trojka daar)
    Overal zit paardehaar
    (Trojka hier, trojka daar)
    Steeds uit voorraad leverbaar
    (Trojka hier, trojka daar)
    Zachtjes snort de samovaar
    (Trojka hier, trojka daar)
    Met een Slavisch handgebaar
    (Trojka hier, trojka daar)
    Doe het zelf met naald en schaar
    (Trojka hier, trojka daar)
    Is dat nu niet wonderbaar
    (Trojka hier, trojka daar)
    Twee halfom en een tartaar
    (Trojka hier, trojka daar)
    Een liefdadigheidsbazaar
    (Trojka hier, trojka daar)
    Hulde aan het gouden paar
    (Trojka hier, trojka daar)
    Foei hoe suffend staat gij daar
    (Trojka hier, trojka daar)
    Moeder is de koffie klaar
    (Trojka hier, trojka daar)
    Kijk daar loopt een adelaar
    (Trojka hier, trojka daar)
    Is hier ook een abattoir
    (Trojka hier, trojka daar)
    Basgitaar en klapsigaar
    (Trojka hier, trojka daar)
    Flinkgebouwde weduwnaar
    (Trojka hier, trojka daar)
    Leve onze goede Tsaar!
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 09:37
    Loze beloftes ik kan ook zeggen aps NEC kampioen word loop ik een week lang in zn clown shirt van ze . Gaat toch niet gebeuren
    Vind ik leuk