LIVE-discussie: Duits wonderkind start bij Willem II na langste rit van seizoen

    LIVE-discussie: Duits wonderkind start bij Willem II na langste rit van seizoen

    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:03

    Willem II mag vrijdag de langste busreis van het seizoen ondernemen, voor de uitwedstrijd tegen FC Groningen. Beide clubs verloren hun eerste wedstrijd van het seizoen en zijn gebrand op revanche.

    De thuisploeg kreeg op bezoek bij Vitesse een 5-1 oorwassing. Desondanks ziet trainer Danny Buijs geen reden om te wisselen. De 36-jarige Zuid-Hollander stuurt voor zijn thuisdebuut als FC Groningen-trainer dezelfde elf spelers het veld op.

    Willem II-collega Adrie Koster heeft één wijziging toegepast ten opzichte van de 0-1 thuisnederlaag tegen VVV-Venlo. Elmo Lieftink wordt op het middenveld vervangen door Atakan Akkaynak. De negentienjarige Duitser, in eigen land gezien als groot talent, kwam deze zomer over van Bayer Leverkusen en maakt zijn officiële debuut voor de Tricolores.

    De opstellingen:

    FC Groningen: Padt; Zeefuik, Te Wierik, Memisevic, Warmerdam; Doan, Van de Looi, Drost, Hrustic; Van Weert, Mahi.

    Willem II: Wellenreuther; Dankerlui, Lewis, Heerkens, Palacios; Llonch, Akkaynak, Crowley; Croux, Sol, McGarry.

    Plaats een reactie

    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:08
    Weet iemand van de Groningers wanneer Cassierra weer fit is? Lijkt mij toch wel iemand die Groningen nu echt nodig heeft.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 19:08]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:21
    Kreeg een andere speler niet de voorkeur? Las zoiets laasts hier ergens. Zal jammer zijn vind dat cassiera een kans verdiend in ajax 1 KJH is 35 en niet meer so scherp en dolberg is er vaker niet dan wel..
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 19:22]
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25336
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:28
    Van Weert kreeg in de voorbereiding al de voorkeur boven Cassiera. Nog voordat Cassiera geblesseerd raakte.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:53
    Come one jong ajax 😁 helemaal niks in Kerkrade
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25336
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:36
    Vooralsnog idd helemaal niets in Kerkrade..

    En Jong FCU heeft nog weinig te vertellen in Deventer..
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 20:40]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:51
    Oke thanks voor de feedback
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5524
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:31
    Cassiera is fit, maar te licht.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25336
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:36
    Als Cassiera minder dan van Weert is, moet Ajax hem slijten..
    Vind ik leuk
    Koenbres +256
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:08
    Rare opstelling joh, geen Meibner en ook onze nieuwe vleugels niet. Gaat zo nog lastig worden verwacht ik
    Vind ik leuk
    Thobar +3978
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:14
    Nog nauwelijks meegetraind (misschien een invalbeurt wanneer ze op de bank zitten dan)
    Vind ik leuk
    Koenbres +256
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:34
    Kolovos en Meibner ook al niet erbij, toch raar zijn 4 nieuwe waarvan 2 er in de voorbereiding al waren.
    Vind ik leuk
    Thobar +3978
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:36
    Waren allebei geblesseerd
    Vind ik leuk
    Het Brein +3846
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:08
    Groningen kan nog wel een sterke middenvelder gebruiken!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:09
    Allebij eigenlijk een prima elftal en straks heeft Willem 2 er ook Avidija er nog bij en die was bij Roda heel goed! Dat Willem 2 die Sol nog heeft! Alleen hun hadden toch ook een hele goede Griekse linksback is mij verteld?

    Groningen nog beter elftal met Doan, Mahi, Cassiera straks en ook Padt is een uitstekende keeper.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:10
    Toptalent en dan bij Willem 2 spelen klinkt een beetje raar met alle respect voor Willem 2.
    Vind ik leuk
    Thobar +3978
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:17
    Toptalenten komen idd niet van en spelen niet bij Willem II
    (Frenkie de Jong, Virgil van Dijk, Moussa Dembele???)
    Vind ik leuk
    Koenbres +256
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:35
    Kunnen alleen in de topdrie spelen zeker?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:37
    In top 3 bij Feyenoord niet in ieder geval daar krijgen ze geen kans.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7137
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:47
    Nou, bij PSV nog minder.
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +952
    zaterdag 18 augustus 2018 om 03:52
    Nee die regelen het met boetius en zn vrindjes
    Vind ik leuk
    HupHolland +1874
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:55
    In Nederland hebben we slechts een top 2.

    Feyenoord heedft al 30 jaar geleden afgehaakt. Een beker club
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:10
    Gelijkspelletje.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5531
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:11
    Hup avdijaj ! Als die meedoet :p
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 19:11]
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:14
    Klinkt heerlijk duits ook.... ik zal eens gaan kijken wat het ventje kan
    Vind ik leuk
    Metsie +210
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:14
    3-0
    Vind ik leuk
    Zekur +172
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:52
    Eh... wat zei je?
    Vind ik leuk
    Zekur +172
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:41
    Jammer jongen.
    Vind ik leuk
    Nummertien +4501
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:26
    Onbegrijpelijk dat Cassierra niet de voorkeur krijgt..
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:29
    Hoelang traint hij al mee dan?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:30
    Zo heeft iedere club z'n eigen wonderkind. Ben benieuwd!
    Vind ik leuk
    R94 +1776
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:13
    Is het niet een idee om gewoon een algemeen live topic te hebben voor de KKD? Met Twente, Roda en NEC nu in deze divisie zijn er volgens mij genoeg fans die hier graag wat discussiëren over hun club die in actie komt op de vrijdag of maandagavond. Nu is er totaal geen aandacht voor.
    Vind ik leuk
    Rodapaus +5531
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:23
    Als VP slim is en een beetje kliks wil doen ze dat
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:18
    Het volgende wonderkind staat klaar om de wereld te veroveren!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:20
    Een Wonderkind van bijna 20 jaar oud, dat nog geen enkele wedstrijd voor het eerste of tweede elftal gespeeld heeft.
    Zal wel weer meevallen met dat wonder gedeelte, als hij ook nog eens bereid is voor Willem2 te gaan spelen.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2608
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:21
    Geen live topic over de Eerste divisie?
    Vind ik leuk
    johnz27 +72
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:31
    Dat Willem II daar is ook weinig Nederlands meer aan. Een compleet vreemdelingenlegioen. Dacht dat die club ook altijd wel een aardige jeugdopleiding had. Of krijgen die geen kans?
    Vind ik leuk
    Zekur +172
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:41
    Wat Willem II opleidt wordt door de poenclubs altijd weggekocht, dat is het probleem. Maar als dat a la Frenkie gaat, geen probleem. 15% van de transferwaarde (7,5 miljoen :)
    Vind ik leuk
    Koenbres +256
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:39
    Talenten worden vaak weggekocht kijk maar naar Frenkie de Jong. Verder ook 2 trainers gehad die de jeugd niet echt een kans gaven, hoop dat dit met Koster nu weer wat beter gaat worden. Vreemdenlingenlegion valt ook nog wel mee hoor trouwens in de basis elf.
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2608
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:42
    Wat een belachelijke beslissing...die penalty bij Twente.
    Vind ik leuk
    HupHolland +1874
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:52
    Het aantal wonderkinderen is niet meer te tellen tegenwoordig.
    Vind ik leuk
    Dezeun +4297
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:03
    Groningen is er nog niet op voorruit gegaan na vertrek faber
    Wat een zwak spel
    Vind ik leuk
    wil +949
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:38
    Wat speelde die Akkaynak goed tegen FC Groningen. Toppertje!!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 15:39]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    LIVE-discussie: Duits wonderkind start bij Willem II na langste rit van seizoen