Liverpool laat overbodige verdediger gaan: ex-Eredivisie-speler naar Cagliari

    Liverpool laat overbodige verdediger gaan: ex-Eredivisie-speler naar Cagliari

    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:45

    Ragnar Klavan heeft de deur bij Liverpool na twee jaar achter zich dichtgetrokken. De 32-jarige verdediger zet zijn loopbaan voort bij Cagliari in de Serie A, bevestigen beide clubs vrijdag.

    Klavan werd in de zomer van 2016 door manager Jürgen Klopp voor zo'n vijf miljoen euro van Augsburg naar Liverpool gehaald. De Est speelde verdeeld over twee seizoenen 43 officiële duels, maar na de komst van Virgil van Dijk raakte hij steeds meer uit beeld. Hij was de laatste tijd vierde keus, achter Van Dijk, Dejan Lovren en Joël Matip.

    The Reds beschikken daarnaast nog over het aanstormende talent Joe Gomez, waardoor Klavan mocht vertrekken. Klavan lijkt de knop wel te moeten omzetten. Cagliari eindigde het afgelopen seizoen als vijftiende, slechts vier punten boven de degradatiestreep.

    Cagliari wordt de negende werkgever in de carrière van Klavan, die van 2005 tot 2012 in de Eredivisie speelde voor Heracles Almelo en AZ. Verder kwam hij uit voor FC Elva, JK Viljandi, FC Flora, Valerenga en Agusburg.

    Plaats een reactie

    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:49
    Of topic edit vp sorry 🙏 NEC 1 voor doelpunt acharbar.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:54
    Wat boeit ons NEC?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:57
    Wat boeit mij jou?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:58
    Oké, het valt me erg op Bulldogs Time, dat jij erg kinderlijke reacties hebt. Zeer irritant.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:00
    Mooi voor jou doei tosti
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1145
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:05
    Als anderen je niet boeien, wat doe je dan hier?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:08
    Dat zeg ik niet goed lezen Utrecht fc.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:07
    En jij bent wel erg serieus, ben je dat soms, ook in het. echten Leven.?
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1145
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:12
    Is dit soms niet het echten Leven?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:28
    Dit is het digitale leven dus niet het echten leven.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:43
    Ik kan soms best onserieus zijn hoor, zoals nu kan ik best lachen om de 2-2.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:30
    2-0 nec sven braken!!! COAL
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:48
    Gefeliciteerd!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:50
    Dankje kerel
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 21:50]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:21
    Jammer 2-2... Kan eigenlijk niet gebeuren.. Mij maakt het niet zoveel uit, want gun het het eigenlijk iedereen in de KKD (behalve Jong PSV ;)).
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:33
    Je ziet alles kan wordt nog heel, moelijk 2 devisie is nog nooit zo sterk geweest het zit allemaal dicht bij me kaar, al vondt ik nec. beter maar wie denk jij dat kampioen wordt van kkd.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:37
    Ik heb al vaker aangegeven dat ik NEC denk puur om de selectie. Van den Berg, Darri, Van Eijden etc zijn gewoon spelers die in de ED bij clubs tussen plek 11 en 18 een basisplaats hebben. Ook Jack de Gier is een prima trainer van wat ik heb gezien bij Almere, dus zie het wel goed komen met jullie!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:39
    Ik hoop het kerel
    Maar ik hooo ook dat Ajax gaat winnen woensdag dat maakt deze 2-2 weer goed van nec pfff.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:43
    Tsja uit-VVV altijd lastig en met Ten Hag weet je het maar nooit. Heb wel vertrouwen dat we winnen, want de selectie heeft nu een goed gevoel, maar die lul geeft dan het nummer van Nouri aan een andere speler en is er meteen weer onrust... Kunnen ze die man niet gewoon ontslaan? Maakt alleen maar fouten!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:45
    Mijn trainer is het ook niet geef mij bosz maar veel rustiger persoon kwa alles ten hag is net een onrustige jack russel 😁 pffff
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:51
    Bosz idd goede trainer! Beetje type Pochettino, maar ook Keizer vond ik een hele goede trainer! Mijn oude account was niet voor niets Keizerin ;).

    Al vanaf dag 1 had ik totaal geen vertrouwen in die man en heeft ook nog niks goeds gedaan.. Het is beter als Ten Hag vertrekt en ik zoud graag: Bosz, Van 't Schip of Moniz als vervanger zien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:03
    Dat klinkt goed leuke naame ook moniz speelt ook leuk voetbal, lekker aanvallend, ja vondt het ook onzin dat keizer weg moest hij is sowieso, beter dan die haglaar!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:04
    Idd!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:54
    Hele mooie carrière uiteindelijk voor deze voetballer! Het is hem gegund nu voor Cagliari te mogen spelen, had idd geen "toekomst" (is 32 haha) meer bij Liverpool..
    Vind ik leuk
    RtdDub +13602
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:12
    Was ook 1 van de meest onbegrijpelijk transfers ooit... Klavan naar Liverpool.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:51
    Blijft vreemd dat iemand die wij amper goed genoeg voor Heracles vonden toch zon carrière heeft gehad.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws