Padt loopt boos weg: Blijf je hierover doorgaan? Dan ga ik lekker naar binnen

    Padt loopt boos weg: "Blijf je hierover doorgaan? Dan ga ik lekker naar binnen"

    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:17

    Sergio Padt wilde na de nederlaag tegen Willem II niets weten van opmerkingen over een vermeende nepblessure. De doelman van FC Groningen ging in de slotfase naar de grond, zodat trainer Danny Buijs instructies kon geven aan zijn spelers.

    "Of ik ambities heb als acteur? Hoezo? Een coachmoment van Buijs? Nee, dat heb ik niet gezien. Blijf je hierover doorgaan? Nou, dan ga ik lekker naar binnen", stelde Padt in gesprek met FOX Sports, voordat hij geïrriteerd naar binnenliep. Overigens gaf Buijs niet veel later tussen de regels door toe dat er wel degelijk sprake was van afgesproken werk.

    Voordat Padt boos de kleedkamers opzocht was hij kritisch over het optreden van Groningen. "Het was gewoon veel te weinig van onze kant. Op het einde moest er vuur komen, met hoge ballen en duels winnen, maar dat gebeurde veel te weinig. We hebben vandaag een dikke onvoldoende gescoord."

    Toch blijft de sluitpost optimistisch. "De meeste spelers hebben afgelopen seizoen aangetoond dat ze mee kunnen in de Eredivisie. Eind vorig seizoen hebben we goed gespeeld, dat kan niet ineens weg zijn. Nul punten is niet best, dat zijn de feiten. Maar we hebben voor hetere vuren gestaan. Dit komt zeker goed."

    Plaats een reactie

    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:19
    Padt de kapitein van een zinkend schip
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5193
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:45
    Hij keept niet in de hoofdstad.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:40
    Nee gelukkig niet. Wij hebben Onana de beste keeper van de ED.
    Vind ik leuk
    pietprecies +4197
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:43
    En volgende keer weer huilie doen zeker als men in een topic over een random club over PSV begint?
    Vind ik leuk
    QPK1985 +554
    zaterdag 18 augustus 2018 om 02:17
    Begint steeds meer op een pad te lijken ook
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +21271
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:53
    Lekkere kapitein , die vlucht na een kritisch vraagje
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:19
    Niet zoveel meer van groningen over als dat ze ooit waren. Maar als we groningen óók nog verliezen gaat het wel erg slecht met de competitie, ff wat beters laten zien jongens.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +5739
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:20
    Sergio is van het Padtje ;)
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +6417
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:25
    Doe maar niet.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +21271
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:54
    Hij krijgt Groningen ook niet op het rechte Padt
    Vind ik leuk
    broedkip +1553
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:21
    Van 't Padtje.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +6417
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:25
    Doe maar niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:22
    Padt dacht dat er een goede club voor hem zou komen. Net als Ziyech niet blij.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 02:07
    Voor Ziyech is een goede club gekomen, Ajax wil hem houden.

    ;-)
    Vind ik leuk
    QPK1985 +554
    zaterdag 18 augustus 2018 om 02:17
    Padt in Oranje is ook een aanfluiting toch!?!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 11:25
    Jij heb ook verstand van voetbal zeker
    Vind ik leuk
    QPK1985 +554
    zondag 19 augustus 2018 om 16:09
    Zeker
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29878
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:24
    Gaat een lang seizoen worden voor ze.
    Vind ik leuk
    Enden +3949
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:39
    Zo ken ik nog een paar clubs
    Vind ik leuk
    KMT +6
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:45
    Voor jullie ook kakkie, dus mond dicht.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29878
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:38
    Hoog niveau, noob.
    Vind ik leuk
    KMT +6
    dinsdag 21 augustus 2018 om 23:44
    Hou jij je nou maar bezig met je eigen cluppie ;)
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:30
    Padt de doelman die niet lang geleden door velen de hemel in werd geprezen blijkt ook maar een matig keepertje te zijn..
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 07:23]
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +6417
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:22
    Je krijgt een duimpje voor WERDT!! Schitterend.
    Ik werd, jij werdt, wij werden.
    Ben je volledig Italiaans trouwens?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:31
    Mijn Nederlands is niet zo goed. Dat komt puur omdat ik op school nooit veel interesse had voor Nederlands maar vooral voor veel andere vakken. Heb me er eigenlijk altijd prima mee kunnen redden. Ik ben niet volledig Italiaans. Groetjes,
    Vind ik leuk
    Ton Pol1 +60
    zaterdag 18 augustus 2018 om 04:10
    Maar staat wel dom
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:23
    Valt mee
    Vind ik leuk
    Counterattack +10456
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:04
    Vergeven en vergeten. :-)
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6245
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:42
    Net als continue je zin niet afmaken met een punt (of vraagteken in geval van vraag).
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6245
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:42
    Doe maar niet.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:30
    Doe de Neymar challenge!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:34
    Niet mee eens. Het enige zekerheidje dat Groningen nog heeft.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +6417
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:23
    Enige zekerheidje is Doan. De rest is abominabel.
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1238
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:31
    Slechte keeper
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:35
    Niet mee eens. Het enige zekerheidje dat Groningen nog heeft
    Vind ik leuk
    komoanFC +1975
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:39
    Motiveer dat eens?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 01:31
    Excuses ik lees het nu pas. Ik vind padt toch een van de betere keepers van Groningen in jaren. Ook vorige seizoen heeft hij zijn team toch geholpen om punten binnen te halen. Hij zorgt er toch voor dat de schade binnen de perken blijft.

    Daar komt ook wel bij dat ik toegeef dat ik fan van deze jongen ben.
    Vind ik leuk
    komoanFC +1975
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:25
    Was eigenlijk bedoeld voor |ajax|.
    Gewoon een losse flodder zonder motivatie vind ik raar.
    Vind ik leuk
    Ton Pol1 +60
    zaterdag 18 augustus 2018 om 04:11
    Hoeft toch niet
    Zie vorig seizoen
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6245
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:46
    Lamprou.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:33
    Padt de enige goeie speler moet maken dat hij bij een andere club komt.

    Kan beter dan FC Groningen.
    Vind ik leuk
    Asarkan +22
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:34
    Ach, deels is hij gefrustreerd over de verloren pot. Maar ik moet ook zeggen dat die interviews meestal ook van een laag pitje zijn.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:36
    'Een vermeende nepblessure'. Aldus het geflirt met een pleonasme met tautologisch tintje van het HBO-redactiemeisje van de weekendploeg.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 23:37]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6245
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:49
    Nee, je vergeet te vermelden dat de vragenlijst na afloop van de pot was opgesteld door een stagiaire.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +6417
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:24
    De pot? Serieus? OMG
    Vind ik leuk
    Il Gordo +6245
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:32
    Ja serieus. OMG.
    Vind ik leuk
    Marco S +4265
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:43
    Verkeerde Padt..
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +6417
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:25
    Doe maar niet.
    Vind ik leuk
    ElStylisto +428
    vrijdag 17 augustus 2018 om 23:50
    Padt de acteur onder de lat 😂
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +6417
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:25
    Doe maar niet.
    Vind ik leuk
    SimonSays +5848
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:24
    Hop padt, naar binnen!
    Vind ik leuk
    munkikiii +1652
    zaterdag 18 augustus 2018 om 00:34
    Moet zeggen padt is een meer dan redelijk goede keeper
    Vind ik leuk
    Steven77 +204
    zaterdag 18 augustus 2018 om 01:04
    Padt is pure middelmaat, maar daarmee met die Japanner nog steeds wel de 'beste' selectiespeler van de FC. Daarmee is alles wel gezegd. Zijn een duidelijke degradatiekandidaat.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 01:04]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 01:23
    Tuurlijk Buys, lekker geloofwaardig.
    Profvoetballers hebben echt geen trek in geintjes en gaan zeker geen vooraf geregisseerde geintjes uithalen na zo'n wanprestatie.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 01:23]
    Vind ik leuk
    QPK1985 +554
    zaterdag 18 augustus 2018 om 02:21
    Zegt ook wat over de communicatie daar. Slecht dat de aanvoerder en trainer zoiets niet even kortsluiten ja toch..
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 02:25
    Padt is aanvoerder, in mijn ogen slechte zaak, niet ten opzichte van padt, maar wat wij missen is een ervaren middenvelder die de leiding kan geven en vanuit daar aanvoerder kan zijn en de jonge talenten kan aansturen. Dat is het hele probleem momenteel.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 02:25]
    Vind ik leuk
    QPK1985 +554
    zaterdag 18 augustus 2018 om 02:29
    Ik hoop voor je dat Groningen snel punten gaat pakken. Een club die thuishoort in de Eredivisie met een mooi stadion.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 02:59
    Dankjewel! Hoop het ook en denk dat het ook wel goed gaat komen, Nog wel een hoop werk te doen maar kwaliteit is er genoeg, alleen zijn het allemaal nog jonge jongens zonder een wat ouder ervaren leider in het team. Dat is het nadeel nu helaas.
    Vind ik leuk
    Nbl +546
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:20
    Was toch gewoon de waarheid wat die interviewer zij . Zag iedereen .onze acteur
    Vind ik leuk
    Bosmeister +245
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:34
    Tjongejonge wat een boel “kenners” die de Buijs en de FC na 2! Wedstrijden al afschrijven, waanzin! Ja, het was niet best. Maar er zit wel ter dege meer in (zie eind vorig seizoen). Paniekerig trainers wisselen vind ik wel het laatste waar je aan moet beginnen en dat zie ik gelukkig ook niet zo snel gebeuren in Groningen. Een nieuwe trainer heeft gewoon tijd nodig, dat proces kost helaas soms punten. We hebben allemaal kunnen zien wat er gebeurt als je in blinde paniek je trainer gaat slachtofferen, Twente had er zelfs 3! Maar ook Ajax was mijns inziens met Keizer gewoon kampioen geworden vorig seizoen. Enfin, het is een pover begin maar nu al over degradatiekandidaat en trainerswissels spreken is mijns inziens prietpraat van het laagste niveau.
    Vind ik leuk
    Schaar +1377
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:06
    Als het Faber of Vd Looi waren geweest......
    Vind ik leuk
    Bosmeister +245
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:13
    Die hadden beide een soortgelijke start en zijn ook niet geslachtofferd. Wat is je punt?
    Vind ik leuk
    Schaar +1377
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:07
    Punt is dat jullie verwachtingen te hoog zijn. Vd Looi werd uitgekotst terwijl hij de enige tastbare prijs heeft gepakt in de hele historie. Verder wisten zowel Faber als Vd Looi maanden van tevoren dat ze eruit geknikkerd zouden worden. Groningen ontsloeg ze niet omdat dat centjes zou kosten.
    Vind ik leuk
    Bosmeister +245
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:42
    Beide heren hebben gewoon hun contract uitgediend en vooral Faber heeft gewoon een wanprestatie geleverd. Wil je nog een punt maken of heb je gewoon aversie jegens FC Groningen of haar bestuur?
    Vind ik leuk
    Schaar +1377
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:16
    Dat bedoel ik nou, jullie verwachtingen zijn te hoog voor het middelmatige spelersmateriaal jullie hebben. Geen trainer kan daaraan voldoen.
    Vind ik leuk
    Bosmeister +245
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:22
    Volstrekte nonsens. Faber stelde elke wedstrijd een compleet ander elftal op, die had Ajax nog in degradatiezorgen kunnen coachen.
    Vind ik leuk
    Schaar +1377
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:26
    En onder Vd Looi was het spel ook niet om aan te zien.... jullie klagen constant maar het is gewoon een gebrek aan kwaliteit. Wie je er ook voor zet het wordt moeizaam.
    Vind ik leuk
    Bosmeister +245
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:28
    Zelden zo’n nonsens gehoord. Wacht nou maar gewoon een paar rondes langer af. Groningen komt er wel weer bovenop, mét attractief voetbal.

    Sowieso had Groningen ondanks dat ze een stuk slechter speelden met een beetje geluk ook gewoon gewonnen gisteren. Kansen zat gehad.
    Vind ik leuk
    Cookee +9987
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:24
    Maar als die trainer dan van Vitesse verliest en roept dat het een schande is dan verbaas ik mij met jou zeer.
    Het is niet zo dat Groningen op dat niveau meekan.

    Hoop maar dat ze snel loskomen van de nul, want dat verkrampt heeel erg.
    Vind ik leuk
    Bosmeister +245
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:31
    Daar zit wel iets in, dat was geen doordachte uitspraak van ‘m.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:39
    Wat een ongekend slechte verliezer.... man man man
    Vind ik leuk
    Caniggia +846
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:55
    Padt had weg moeten gaan toen het kon,hoe kun je zo dom zijn als je je kunt verbeteren.Hij heeft toch vorig seizoen gezien hoe slecht ze waren,dan moet je toch kijken zijn we beter geworden ? nee dus dan gauw weg.
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2014
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:59
    Slap hoor, aangesproken worden op een "dommigheidje" en dan verongelijkt doen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:08
    Groningen bedroevend slecht, Willem II zou weleens kunnen gaan verrassen dit seizoen. Padt echt een rare vent, ook al eens tegen Willem II provocerend naar de fans en nu doet hij of zijn neus bloedt, op tv zag je duidelijk dat hij voor het blessuremoment contact had met zijn trainer...... streppel is hier ooit bij Willem II mee begonnen maar als dit de trend gaat worden kunnen we beter in elke helft een rustmoment van 2 minuten houden of zo. Willem II trouwens ook wel opzichtig tijd rekken. Maar een paar momenten gezien dat het geen tijdrekken was, met name die bodycheck van te wierik volgens mij zou in ieder geval niet misstaan bij een goede ijshockeywedstrijd
    Vind ik leuk
    LIO7 +1010
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:08
    Ik dacht dat dikke mensen altijd gezellig waren...
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:51
    Gewoon straffen die handel, net zoals Frazer toen bij Ado......
    Vind ik leuk
    heur es +498
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:05
    Ja, het is geen Kozakkenboys Danny.
    Vind ik leuk
    jos.drity +19
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:46
    Tja zo begon Roda vorig jaar ook aan het seizoen, en nu KK Divisie.
    Kijk het is nog vroeg in het seizoen maar als je de volgende ook verliest zijn de rapen gaar.
    En geloof maar, die neerwaartse spiraal gaat komen.

    De groeten
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:47
    Slechte acteur
    Vind ik leuk
    Cookee +9987
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:20
    Komt dat door dat baardje of is Padt gewoon 10 kg te zwaar?
    Of mag ik dit ook niet vragen?

    Hoop maar dat Grun dit snel oppakt, kom op Cassierra, pak je kans om te laten zien dat A'dam een appel heeft laten vallen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Padt loopt boos weg: "Blijf je hierover doorgaan? Dan ga ik lekker naar binnen"