'Heb de geruchten ook gehoord, maar toekomst ligt zeker komend seizoen bij Ajax'

'Heb de geruchten ook gehoord, maar toekomst ligt zeker komend seizoen bij Ajax'

Gepubliceerd: zaterdag 18 augustus 2018 om 06:55za 18-08-2018 om 06:55

Nicolas Tagliafico wil met Ajax de Champions League in en kampioen worden. De 25-jarige linksback is voorlopig niet van plan om te vertrekken uit Amsterdam. Dat vertelt hij in het Algemeen Dagblad als hem naar zijn toekomst wordt gevraagd.

"Die ligt zeker komend seizoen bij Ajax. Ik heb ook de geruchten gehoord over Betis Sevilla, maar ik blijf bij Ajax, hoor", aldus Tagliafico. "Ik ben hier net en voel me steeds beter op mijn gemak. Of ik later weer terug wil keren in de Primera División? Mijn jaartje bij Real Murcia was in een andere fase van mijn carrière. Ik zeg niet: mijn loopbaan is mislukt als ik daar niet terechtkom. Nu heb ik meer gevoel bij de Premier League. Ooit wil ik in de sterkste competitie van de wereld spelen."

Eerst wil Tagliafico dus Champions League spelen en kampioen worden met Ajax. "Voor dat eerste doel zijn we goed op weg. Het zal zwaar worden tegen Dynamo Kiev met die grote sterke spelers. Tegen Standard Luik was het soms genieten op het veld. Eigenlijk speelde iedereen goed. Het was het beste duel van Ajax sinds mijn komst. Wel grappig dat ik werd uitgeroepen tot man van de wedstrijd. Dat was ook zo na mijn debuut tegen Feyenoord. Laat ik maar zorgen dat het vaker gebeurt."

Tagliafico voelt zich goed. "Tegen Heracles kreeg ik rust ja. Bij de trainer had ik ook aangegeven dat ik dat nodig had. Maar vanaf nu wil ik gewoon weer in het ritme van twee wedstrijden per week komen. Dat heeft mijn lichaam ook nodig. Ik voel me goed. Hopelijk is dat in oktober ook nog zo..."

Plaats een reactie

zaterdag 18 augustus 2018 om 07:04
Aanwinst voor Ajax en de eredivisie,en hopen dat Ajax en PSV de groepsfase halen van het miljoenenbal
Vind ik leuk
Nbl +819
zaterdag 18 augustus 2018 om 07:09
Speelde een hele goede wedstrijd geen duel verloren . Klein maar gewoon zijn kop duels winnen ,en die inzet die geleverd wordt . Blij dat hij bij ons speelt !
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 07:19
Hij gaf dus zelf aan rust te willen hebben ipv roulatie van Ten Hag!
Vind ik leuk
Sigma +2892
zaterdag 18 augustus 2018 om 07:31
Wel mooi om te lezen dat bijna alle spelers de fout van ten Hag goed hebben gepraat door schuld op zich te nemen.....

Dat is een teken dat de spelers vertrouwen hebben in ten Hag en hem niet zomaar zullen laten vallen....en hem de fout van zaterdag hebben vergeven....
Vind ik leuk
wattenstaafje +24186
zaterdag 18 augustus 2018 om 08:06
Zo is dat!
Vind ik leuk
B3v3r +841
zaterdag 18 augustus 2018 om 08:19
Nooit meer weg doen, zo'n goede linksback heb je sinds Maxwell niet meer gehad.
Vind ik leuk
Champ1 +222
zaterdag 18 augustus 2018 om 08:37
De pl is te hoog gegrepen voor hem daar verzuipt hij matige back
Vind ik leuk
Come on Utreg +30207
zaterdag 18 augustus 2018 om 08:41
Na Hunter ook Tagliafico die aangeeft niets in een roulatiesysteem te zien.
Vind ik leuk
2cents +64985
zaterdag 18 augustus 2018 om 09:25
En als hij zelf niet had aangegeven dat hij rust nodig had was hij waarschijnlijk überhaupt nooit gerouleerd...
Vind ik leuk
Piet Ajacied +6020
zaterdag 18 augustus 2018 om 09:46
Precies. En het verschil was ook heel groot.
Werd de 1ste wedstrijd tegen Standard voorbij gelopen en de 2de was hij MOTM ;0)
Goed om te zien
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 08:43
Nicolas blijf maar lekker bij Ajax dit seizoen topper.
Vind ik leuk
Mari +13686
zaterdag 18 augustus 2018 om 08:50
Mooi.
Hij was ook heel goed, zodra de tegenstander de bal kreeg werd deze aangepakt en niet pas als hij zich had omgedraaid en face to face stond.
Dit werpt een ander licht op de wissels van ten Hag bij de cynici.

Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4123
zaterdag 18 augustus 2018 om 09:01
Mooi seizoen met ajax meemaken 👌👌
Vind ik leuk
rinirat +4240
zaterdag 18 augustus 2018 om 09:07
Je deze man is een Topper.
Wat een geweldige mentaliteit.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 09:15
De zwakste schakel bij Ajax ; ten Hag
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:13
Heerlijk nieuws!!!
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 10:51
Nico laat zien dat Ajax het zo goed heeft gezien en dat Nico een hele goede links achter is
Vind ik leuk
Marco S +7118