'Heb de geruchten ook gehoord, maar toekomst ligt zeker komend seizoen bij Ajax'

    'Heb de geruchten ook gehoord, maar toekomst ligt zeker komend seizoen bij Ajax'

    zaterdag 18 augustus 2018 om 06:55

    Nicolas Tagliafico wil met Ajax de Champions League in en kampioen worden. De 25-jarige linksback is voorlopig niet van plan om te vertrekken uit Amsterdam. Dat vertelt hij in het Algemeen Dagblad als hem naar zijn toekomst wordt gevraagd.

    "Die ligt zeker komend seizoen bij Ajax. Ik heb ook de geruchten gehoord over Betis Sevilla, maar ik blijf bij Ajax, hoor", aldus Tagliafico. "Ik ben hier net en voel me steeds beter op mijn gemak. Of ik later weer terug wil keren in de Primera División? Mijn jaartje bij Real Murcia was in een andere fase van mijn carrière. Ik zeg niet: mijn loopbaan is mislukt als ik daar niet terechtkom. Nu heb ik meer gevoel bij de Premier League. Ooit wil ik in de sterkste competitie van de wereld spelen."

    Eerst wil Tagliafico dus Champions League spelen en kampioen worden met Ajax. "Voor dat eerste doel zijn we goed op weg. Het zal zwaar worden tegen Dynamo Kiev met die grote sterke spelers. Tegen Standard Luik was het soms genieten op het veld. Eigenlijk speelde iedereen goed. Het was het beste duel van Ajax sinds mijn komst. Wel grappig dat ik werd uitgeroepen tot man van de wedstrijd. Dat was ook zo na mijn debuut tegen Feyenoord. Laat ik maar zorgen dat het vaker gebeurt."

    Tagliafico voelt zich goed. "Tegen Heracles kreeg ik rust ja. Bij de trainer had ik ook aangegeven dat ik dat nodig had. Maar vanaf nu wil ik gewoon weer in het ritme van twee wedstrijden per week komen. Dat heeft mijn lichaam ook nodig. Ik voel me goed. Hopelijk is dat in oktober ook nog zo..."

    Plaats een reactie

    PRICE +33993
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:01
    Deal blijft bij AJAX😁😁
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:05
    Maar goed dat Overmars hem uitgekozen had dan als MOTM.

    Was het nog ergens goed voor.

    Slijmjurk.
    Vind ik leuk
    Wilex +1072
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:57
    Nederland is er maar druk mee wie the man of the match is bij Ajax.
    Gister nog 10 min naar die kwallen op Veronica tegenwoordig zitten kijken, begonnen er ook al over, waar ze zich druk om maken? Nico speelde toch gewoon fantastisch.

    Vind ik leuk
    Snapje? +5434
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:11
    Idd, waar mensen zich druk om maken...gewoon proberen een vuurtje op te stoken met constante onzin over hoe het allemaal gaat bij Ajax. Een rugnummer...motm...en nog alle bs transfer geruchten. Nederland roddelland.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:18
    Haha. Daarom juist.

    Ik had vanacht ff VI terug geluisterd, omdat Krabbejurk er was. Oh, oh, oh, wat een domme uitspraken weer, van die verschrikkelijke man.
    De scouting van Feyenoord had moeten zien, dat Larsson het niet ging redden bij Feyenoord.
    Hoe dom kun je zijn? En dan heeft hij alle tijd om daar over na te denken.

    Het is een gebrek aan kwaliteit, als je kansen mist. Haha. En al die penalties die gemist worden dan? Nee, natuurlijk, van Persie kan er niks van.
    Wat een onzin allemaal. Gewoon pure pech.
    Ajax miste ook 12 kansen tegen Standaard en maakte 2 lullige goals. Hoe heet dat dan? Rare gekke vervelende kwast.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:37
    Je moet helemaal niet naar de kwallen van Veronica kijken.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6044
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:53
    Peterson was "man of the match" toch. Lijkt me helder.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:15
    waarom kijk je naar V.I.???. hypocriet. kijk dan niet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:26
    Vanwege Krabbendam. Ff luisteren wat hij ging zeggen, na zijn onzin in het begin van de week.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:36
    Het was ook gewoon terecht hoor. Dus hoezo slijmjurk? :(
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:47
    Hij had het ook niet druk achterin.

    Een aanvaller was meer op zijn plaats geweest. (Ziyech)
    Vind ik leuk
    Olfie +4262
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:07
    vergeet niet dat hij ook met zijn passes en aanvallende impulsen belangrijk was. hij deed nagenoeg niets fout en smoorde aanvallen direct in de kiem.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:12
    Dan had hij snel geleerd van de 1e wedstrijd. Want toen liepen die buitenspelers beiden backs lachend voorbij.

    Mij is hij niet opgevallen in ieder geval. Ik zat ook veel naar Frenkie de Jong te kijken.
    Maar ook bij hem zag ik weinig bijzonders. Veel tikkies van 10 meter. En misschien 5 leuke passes. Maar weinig drang naar voren, meer opzij lopend.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:40
    Let jij nou maar op je eigen kutclub, daar is het pas mis.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11294
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:48
    Komt omdat de vleugelsspelers niet goed mee verdededigden, beide backs kwamen te zwemmen.Thuis ging dit een stuk beter.Nico won al z'n duels.En Frenkie staat op een positie waar je simpel moet voetballen,veel passen op 5-10 meter doe je op die positie,logisch je staat midden op t veld.Frenkie mist nog wat wedstrijdritme en dat zag je terug aan t einde vd wedstrijd.Hij had een paar keer knullig balverlies.Ik denk dat dat conditioneel was.Maar hij creëert zoveel ruimte voor zich zelf met z'n schijnbewegingen, dat hebben maar weinig spelers.Maargoed deze jongen moet gewoon lekker een jaar ballen op die positie.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 09:49]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:00
    Jij hebt of geen verstand van voetbal , of je zit gewoon te irriteren .... houd jij lekker bij je eigen club . Frenky de jong beetje afzeiken terwijl je zelf met clasie loopt die overal de bal naar toe brengt met die korte beenties
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:20
    Ze leren het nooit die Tokkiesupporters uit Rotterdam Zuid.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:19
    Jij hebt helemaal geen verstand van voetbal. Je bent een Tokkiesupporter en Hypocriet. kom volgende keer met iets nuttig dan als een oude viswijf op de markt lopen janken.
    Vind ik leuk
    Adjab +732
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:12
    Ik ook maar dat onze back een dijk van een wedstrijd speelde dat zag ik ook en waarom moet er bijna altijd een aanvaller of middenvelder man van de wedstrijd zijn
    Vind ik leuk
    Padason +945
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:50
    Een verdediger/doelman die goed verdedigd/keept worden nooit opgevallen, want dat word gezien als normaal je werk doen/niet opvallend.

    Een aanvaller die scoort daarin tegen wordt gezien als een held, een middenvelder die de ballen aan aanvallers geeft ook, wees dan niet hypocriet en zeg dat zij dan ook gewoon hun job doen.

    In mijn optiek een keeper en verdediger die de 0 houden doen het beter dan wanneer de aanvallers/middenvelders nul keer scoren.

    Wanneer keeper/verdediger foutje maakt is het gauw een tegen goal en zijn het gelijk klootzakken. Een aanvaller die een foutje maakt, mist gewoon een doelpunt, wordt niet erg meegerekend, middenvelder Ziyech bv, die zo nu en dan foutjes maakt, man laten lopen, balletjes inleveren, vanaf de 16m kansloos op goal schieten (verbaasd mij zeer dat een prof voetballer niet echt gevaarlijk kan uithalen vanaf 16m) wordt ook niet erg gerekend.

    Kortom Tagliafico heeft minder fouten gemaakt en was zeer goed met de runs die hij maakte op de zijkant, goede passes en tegenstander geen lucht geven wanneer in balbezit. Prima gedaan.
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +510
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:13
    Spelers die niet opvallen bij het grote publiek zijn de besten
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:43
    Nico speelde een fantastische wedstrijd en heeft diverse verdedigende acties gedaan waarbij de handen op elkaar gingen op de tribune. Heb je de samenvatting gezien of? In de arena was het iig overduidelijk dat Nico motm was.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:55
    Gehele wedstrijd.

    Ik let nooit zo op verdedigers. Maar aanvallend kan hij weinig gebracht hebben, omdat in de 1e helft Tadic en Neres elkaar vreselijk in de weg liepen op de links voor positie.
    En Ziyech op rechts stond, maar toch ook weer niet.
    Die Mazaroui moest daar alles alleen doen.
    Rechtsback en rechtsbuiten. Nico niet dus.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 16:57]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 03:11
    Beste Wim. Alle respect voor jou constatering maar toch heb ik echt wat andere dingen gezien. We gaan er niet uitkomen denk ik maar des ondanks wil ik duidelijk maken dat ik alle respect voor jou mening heb. Laten we het hier bij houden, verder gaan we niet komen denk ik.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 06:11
    Zo simpel is het soms, zonder eeuwige discussies.

    Bedankt hiervoor.
    Vind ik leuk
    Melchester +122
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:05
    Speelde ook een puike partij afgelopen dinsdag. Was best verdient.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:03
    De sterkste of de rijkste competitie van de wereld. Sommigen spelen graag in de rijkste competitie, maar zeggen dan de sterkste.

    Maar iedereen weet natuurlijk wel, dat je niet mag liegen van je moeder. Dus dat doet hij natuurlijk niet.

    Stel je voor.
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1436
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:21
    Dan liegt hij dus toch?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:32
    Ssstt, anders hoort zijn moeder het.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:04
    Aanwinst voor Ajax en de eredivisie,en hopen dat Ajax en PSV de groepsfase halen van het miljoenenbal
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:08
    Ja, en dat ze daarom, maar lekker veel punten laten liggen in de ere divisie.

    Heerlijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:16
    Voor jouw kan ik dat begrijpen :),groningen heeft er toch niet veel aan,maar we hebben de punten hard nodig in europa
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:54
    Daar begrijp ik dus niks van als je zo bent afgeschminkt door Trencin. Straks moet Feijenoord volgend jaar weer Europa in...

    Gaat bij jullie ook ff niet top ouwe! Gister ff gekeken maar manman....
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11294
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:22
    Daarom moet de UEFA dit systeem opheffenm.Clubs moeten op basis van hun eigen prestaties een ticket krijgen.Wat kunnen wij als Ajax er nou aan doen dat Feyenoord schandalige prestaties neerzet in Europa? Waarom moeten wij daar voor boeten? Echt belachelijk systeem!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:26
    Ik werk in Groningen en mijn maat is fanatiek Grunninger. Ik heb niks tegen Groningen, sterker nog ik kom regelmatig bij de FC.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 12:26]
    Vind ik leuk
    Foden +3660
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:27
    Fun fact: FC Twente heeft in Europa vanaf 2010 meer punten gehaald voor Nederland dan Feyenoord sinds 2003
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:34
    En in 1975 ook.

    Maar in 2002 lekker niet.
    Vind ik leuk
    Vak-T +503
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:18
    Funfact Feyenoord is nog altijd de eerste en laatste club met een Europese hoofdprijs!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:26
    Het is ook de Nederlandse topclub die 18 jaar heeft moeten wachten op een schaaltje. het klopt dat Feyenoord in 1970 de ECI won maar wat gebeurde er in 1971, 1972, 1973 en 1995?
    Vind ik leuk
    Vak-T +503
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:25
    Ook respect voor Ajax en de prijzen die ze hebben gehaald.
    Ps, vergeet 78 en 88 niet.
    Vind ik leuk
    rinirat +2230
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:09
    Dat begrijpen we Wim,maar dan nog gaat Feyenoord die punten dan wel halen...
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:14
    Goeie vraag. Maar ik zie mogelijkheden, dat is alvast wat.
    Vind ik leuk
    rinirat +2230
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:28
    Ik hoop het echt,maak me wel een beetje zorgen.
    Zo een grote club en achterban,verdienden gewoon een goede ploeg.
    Succes het weekend met je cluppie.
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5712
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:44
    En als PSV en Ajax veel punten laten liggen verandert er alsnog weinig.
    Tja aan het einde vh seizoen staan ze allebei misschien maar 10 punten voor ipv 20 op de nummer 3....



    Vitesse
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:52
    Dat hoop ik dus van niet. Stel je voor dat Feijenoord volgend jaar weer Europa in moet....
    Vind ik leuk
    Degraaf +16411
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:41
    Jullie doen in beiden, zowel nationaal- en internationaal ;-)
    Vind ik leuk
    Nbl +544
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:09
    Speelde een hele goede wedstrijd geen duel verloren . Klein maar gewoon zijn kop duels winnen ,en die inzet die geleverd wordt . Blij dat hij bij ons speelt !
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:19
    Hij gaf dus zelf aan rust te willen hebben ipv roulatie van Ten Hag!
    Vind ik leuk
    Sigma +2423
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:31
    Wel mooi om te lezen dat bijna alle spelers de fout van ten Hag goed hebben gepraat door schuld op zich te nemen.....

    Dat is een teken dat de spelers vertrouwen hebben in ten Hag en hem niet zomaar zullen laten vallen....en hem de fout van zaterdag hebben vergeven....
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20409
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:06
    Zo is dat!
    Vind ik leuk
    B3v3r +554
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:19
    Nooit meer weg doen, zo'n goede linksback heb je sinds Maxwell niet meer gehad.
    Vind ik leuk
    Champ1 +249
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:37
    De pl is te hoog gegrepen voor hem daar verzuipt hij matige back
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25511
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:41
    Na Hunter ook Tagliafico die aangeeft niets in een roulatiesysteem te zien.
    Vind ik leuk
    2cents +53775
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:25
    En als hij zelf niet had aangegeven dat hij rust nodig had was hij waarschijnlijk überhaupt nooit gerouleerd...
    Vind ik leuk
    Piet Ajacied +5712
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:46
    Precies. En het verschil was ook heel groot.
    Werd de 1ste wedstrijd tegen Standard voorbij gelopen en de 2de was hij MOTM ;0)
    Goed om te zien
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:43
    Nicolas blijf maar lekker bij Ajax dit seizoen topper.
    Vind ik leuk
    Mari +7757
    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:50
    Mooi.
    Hij was ook heel goed, zodra de tegenstander de bal kreeg werd deze aangepakt en niet pas als hij zich had omgedraaid en face to face stond.
    Dit werpt een ander licht op de wissels van ten Hag bij de cynici.

    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1354
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:01
    Mooi seizoen met ajax meemaken 👌👌
    Vind ik leuk
    rinirat +2230
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:07
    Je deze man is een Topper.
    Wat een geweldige mentaliteit.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:15
    De zwakste schakel bij Ajax ; ten Hag
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:13
    Heerlijk nieuws!!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:51
    Nico laat zien dat Ajax het zo goed heeft gezien en dat Nico een hele goede links achter is
    Vind ik leuk
    Marco S +4296
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:04
    Toekomst ligt in Engeland staat er toch..
    Vind ik leuk
    krul +206
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:36
    WHUAHUHWUHAUUWUHAUHWUHAUHWUHAUHWUHAUHWUUAHWUHAUHWUHAUHWUUHAUHWUHW KKK GRAPIGGGG G
    Vind ik leuk
    Radya .G . +785
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:46
    Wat een moderne tijden zeg, de kleuteropvang al om 7 uur open en dat op Zaterdag!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Heb de geruchten ook gehoord, maar toekomst ligt zeker komend seizoen bij Ajax'