Verbazing om Mourinho-uitspraken over Pogba: 'Lijkt verteld vanuit het bestuur'

    Verbazing om Mourinho-uitspraken over Pogba: 'Lijkt verteld vanuit het bestuur'

    zaterdag 18 augustus 2018 om 08:56

    Manchester United-manager José Mourinho houdt er naar verluidt een moeizame relatie op na met Paul Pogba, maar verklaarde vrijdag dat hij 'nog nooit zo blij' is geweest met de Fransman. Volgens Sky Sports-verslaggever Aidan Magee is het doorgestoken kaart.

    "Ik denk niet dat er iets is veranderd. De uitspraken van Mourinho klinken licht belachelijk", zegt Magee. "Het komt op mij over alsof Mourinho vanuit het bestuur is verteld: 'maak de speler niet minder waard'. Maar Mourinho vindt het niet leuk om verteld te worden wat te doen. Zijn uitspraken zijn naar mijn mening over the top."

    Magee erkent dat Pogba nog niet het beste van zichzelf heeft laten zien bij United. "Er zullen vragen zijn over het feit dat hij bij Frankrijk in een meer aanvallende rol speelt. Misschien wordt hij niet goed gebruikt. Maar als hij vertrekt bij United en het elders goed doet, dan staat de club voor gek."

    Pogba insinueerde vorige week al dat hij niet helemaal gelukkig is op Old Trafford. "Er zijn dingen die ik kan zeggen en er zijn dingen die ik niet kan zeggen. Anders krijg ik een boete", liet hij weten.

    Plaats een reactie

    JonathanAjax +6315
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:07
    Mourinho snel ontslaan. Zidane snel halen, dan kan dit seizoen nog iets worden...
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18360
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:09
    Mourinho eruit lijkt me de beste zet. Heb je meer aan dan een karrenvracht aan nieuwe spelers, Mourinho zet ze toch allemaal in de eigen 16.
    Vind ik leuk
    zapperboy +599
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:10
    En gelijk Van Gaal halen.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9077
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:27
    Eigenlijk had pogba nooit terug naar man United moeten gaan .
    Maar had gewoon bij Juventus toendertijd moeten blijven.
    terug gaan je ex werkgever gaan is niet altijd garantie voor goede toekomst 😏
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 10:24]
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +6315
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:07
    Je hebt gelijk
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 10:33]
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9077
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:22
    Als je goed gelezen hebt wat ik schreef had je niet zo gereageerd.
    Ik zei (terug gaan naar je oude werkgever is niet altijd de garantie voor goede toekomst)

    De bedoeling is dus niet altijd
    Bij hem is het dus slecht bevallen.
    Als het bij jouw wel op zn plek valt moet je dat zeker doen....
    Maar waarom twijfel...
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +6315
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:32
    Je hebt weer gelijk.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 10:33]
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +6315
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:08
    Heftig.
    Garandatie!
    Mooi nieuw woord heb je gevonden 🤣
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9077
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:23
    Bedoelde eigenlijk garantie maar me telefoon en spellingcontrole is niet altijd zuiver.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31387
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:34
    Klopt. En ik snap Man United ook niet, want toen hij eerder naar Juventus vertrok naaide hij ze eigenlijk een oor aan.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9077
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:45
    Ja precies ik denken ook de media hype en zn oude team genoten van voor hij naar Juventus ging hem ook graag terug wouden Zien .
    Hem gedreven heeft om terug te gaan.
    Bleek achteraf nu Haast zijn carrière te kosten.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31387
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:47
    Ik vind het ook erg makkelijk om Mourinho "de schuld" van alles te geven. Er wordt op die manier voorbij gegaan aan een heleboel keiharde feiten en de invloed van andere krachten binnen de club.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9077
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:27
    Het ligt ook aan pogba manier van spelen in inzet op het veld .
    Het heeft inderdaad niet altijd te maken met de trainer .
    Maar zijn timming om terug te komen naar United wassen gewoon echt verkeerd pure pech ik gun hem daarom gewoon als Nog een transfer nu het nog kan.
    Hij speelt nu wel goed maar hij weet ook dat er naar hem gekeken wordt Door clubs waar de transfer deadline nog niet verstreken is hem altijd nog wel willen hebben .
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31387
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:30
    Ik veracht niet dat hij nog gaat. Bovendien ben ik van mening dat hij er goed aan doet om te blijven; United gaat hem dit seizoen nog hard nodig hebben.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9077
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:36
    Jaa dat denk ik ook wel dat ze hem hard nodig gaan hebben.
    Maar hoe zit het bij hem zelf zit hij lekker in zn vel .
    Ik hoor media suggereren en speculeren van niet.
    Maar goed helemaal de waarheid weet hij zelf natuurlijk en wij zullen het mee maken.
    Maar het zou United goed doen als hij bleef natuurlijk .
    het aankoop beleid was dit jaar niet echt ook goed bevangen mourihno hadden intern daar ook nog eens ruzie over gekeren begreep ik.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31387
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:38
    Media.... en Pogba is ook wel een behoorlijke diva he...

    En Mourinho heeft gewoon een heel goed punt; er zijn gewoon een paar kampen ontstaan binnen de club nadat Ferguson vertrokken is. Had niet gehoeven, maar dat kan gebeuren.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9077
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:50
    Media en pogba zijn inderdaad diva ja
    Mooi koppel samen 😂

    Ik vraag me zelf af of fugerson nog steeds wel aan het langste eind trekt intern van wegen zijn gezondheid 😕
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31387
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:55
    Ferguson houdt zich volgens mij veelal afzijdig. Al zullen er binnen de club best mensen zijn die prijs stellen op zijn mening. Juist die mensen zitten in de weg.
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9077
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:00
    Ik hoop dat hij nog heel heel lang grootdeels beetje de dienst uit gaat maken bij united.
    Ben eerder bang dat het zonder hem beetje zooitje gaat worden .
    De kriebels daarvan zijn nu al beetje bezin en zichtbaar helaas.
    Maar wel houden de goede hoop erin😉
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31387
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:02
    Ik hoop dat mensen als Woodward het veld ruimen.... en dat Mourinho de club dit seizoen naar de titel gaat leiden. Ik geloof dat het kan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:29
    Uitstekende oplossing, wat mij betreft vandaag al.
    Vind ik leuk
    RW1913 +2165
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:34
    Da zou geweldig zijn voor ManU. Zidane als nieuwe coach.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:10
    Hij heeft een redelijk WK gespeeld, maar verder is het niet veel toch?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:12
    Pogba is een goede voetballer natuurlijk maar meer ook niet. Hij mist vooral een stukje spelintelligentie.
    Vind ik leuk
    rinirat +2159
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:14
    Wie wil er nog onder Mourinho voetballen..
    Wat een schijtbak van een trainer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:03
    Ondanks dat ik het een lul vindt zoud ik het best willen. Lekker veel geld verdienen!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:20
    Eigenlijk zou de transfer window ook moeten gelden voor de trainers zou het veel leuker maken
    Vind ik leuk
    Objectief +3074
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:23
    Of voor leden op voetbalprimeur en andere voetbalsites. Heb je nog meer slimme opmerkingen?
    Vind ik leuk
    LIO7 +970
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:24
    Denk dat Pogba gelijk heeft. Weg met die gek van een Mourinho...
    Vind ik leuk
    TheMariner +3392
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:43
    Laar Mourinho maar fijn blijven zitten daar, het bevalt me prima hoe het gaat bij die club 👍🏻
    Vind ik leuk
    coci +333
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:52
    Landskampioen in Nederland, Spanje, Duitsland en Italië. Dat is van Bommel.
    Vind ik leuk
    rinirat +2159
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:57
    wie heeft het nou overdie lul.
    Vind ik leuk
    Marco S +4257
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:04
    Van Gaal terug zou echt sterk zijn..
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6553