'Kaartenpakker' Van den Berg grapt over reputatie en gaat weddenschap aan

    'Kaartenpakker' Van den Berg grapt over reputatie en gaat weddenschap aan

    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:47

    Joey van den Berg wijt het gelijkspel van NEC tegen SC Cambuur aan jeugdig enthousiasme. De Nijmegenaren gaven in de slotfase een 2-0 voorsprong weg: 2-2.

    "Je kunt er alle clichés op loslaten", reageert Van den Berg voor de camera van FOX Sports. "Een wedstrijd duurt negentig minuten, je moet geconcentreerd blijven. Maar zo is het uiteindelijk natuurlijk wél. Dit is een keiharde leerschool." De middenvelder stond zelf vanwege lichte klachten niet meer op het veld toen het misging.

    Van den Berg werd ook gevraagd naar zijn reputatie als kaartenpakker, hoewel hij vrijdag geen prent kreeg. "Ik dacht: ik doe het een keer niet, ook om de mensen een beetje te verrassen", grapt de routinier. "Nee, ik ben wel ietsje verstandiger geworden. Maar weet je hoeveel kaarten Sergio Ramos al heeft gepakt? Dat soort spelers heb je altijd in een elftal. Ik ben geen lieverdje geweest, maar dat moet je ook niet zijn."

    Van den Berg gaat vervolgens een weddenschap aan met FOX-verslaggever Christian Willaert, die de middenvelder 100 euro geeft, maar voor elke gele en rode kaart respectievelijk 10 en 50 euro terugkrijgt. "Wil jij die weddenschap met mij aangaan? Is goed. Heb je dat bij je? Je moet nu wel meteen aftikken, anders is het geen weddenschap."

    Plaats een reactie

    Barry Engels +31355
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:52
    Was een behoorlijke domper op een leuke avond.

    Maar wat ik gezien heb geeft aanleiding voor optimisme.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1475
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:50
    Vond het wel een leuk slot ;)
    Maar Nec heeft een leuk team. Die gaan zeker mee doen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 11:51]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31355
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:59
    Dat eerste.... nee niet echt... ;-))

    De rest; ik hoop het van harte. Het publiek en andere mensen die de club een warm hart toedragen hebben het wel verdiend.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:10
    Hopelijk halen ze nog een vleugelspeler erbij.. is wel nodig hoor.. denk overigens wel dat van den beg dit gaat verliezen..
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31355
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:14
    Natuurlijk gaat Van den Berg het zwaar afleggen!

    Misschien kan Boetius gehuurd worden?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:16
    Hahaha ik weet het niet.. zou die de kkdivisie aan kunnen ;)
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18934
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:58
    Leuk :)!
    Vind ik leuk
    ruud wubbers +12140
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:07
    Een hele veilige weddenschap ook.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18934
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:10
    Hehe, op zeker!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:58
    Jammer van die onterechte gelijkmaker, ik hoop dat nec snel weer terugkomt want ik mis de derby tegen mijn clubje vitesse .
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31355
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:03
    Liever op het veld dan hier bij VP.

    Al is de beleving bij de spelers aan de overzijde waarschijnlijk een stuk minder door dat vreemdelingenlegioen.

    Vroegah was t leuker.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:09
    Ouwe grappenmakert, de goddelijke negatieve energie stroomt door jouw lichaam en ik voel het! Vies zeg
    Vind ik leuk
    robertus +1891
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:27
    De uitslag is uiteindelijk een beetje jammer, maar heb een prima NEC gezien. Zeker de 2e helft begon goed, alleen Jammer dat je het weggeeft. Maar het voetbal biedt wel perspectief!
    Vind ik leuk
    Marco S +4255
    zaterdag 18 augustus 2018 om 11:28
    Je mag niet gokken op televisie.. ik denk dat hij van de arbitrage commissie nu een rode kaart krijgt..
    Vind ik leuk
    luccerd +3006
    zaterdag 18 augustus 2018 om 12:09
    Voor de verslaggever hopen dat hij steeds 2x geel en dus ook rood krijgt, is hij weer meteen 70 euro rijker. Haha
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:37
    ZAAGMACHINE
    Vind ik leuk
    Maxidi +3719
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:30
    Leuke actie van Christiaan Willaert.. Mooie gasten... Voetbalhumor !!!
    Vind ik leuk
    Spekholz +461
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:33
    Wat een mannetje!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Kaartenpakker' Van den Berg grapt over reputatie en gaat weddenschap aan