'Elke Premier League-club is goed, maar Ajax behoort wereldwijd tot de top-tien'

    'Elke Premier League-club is goed, maar Ajax behoort wereldwijd tot de top-tien'

    zaterdag 18 augustus 2018 om 13:59

    Dusan Tadic hoopt dat ploeggenoot Hakim Ziyech bij Ajax blijft, zo vertelt hij aan AT5. De Serviër benadrukt echter dat alleen Ziyech hierover kan beslissen.

    "Je kunt niemand dwingen", stelt Tadic. "Ziyech is een slimme jongen en hij heeft genoeg ervaring om te weten wat voor hemzelf het beste is. Zo is voetbal nu eenmaal, je weet nooit wat er kan gebeuren." De van Southampton overgekomen aanwinst heeft nog niet met zijn ploeggenoot gepraat over mogelijke transferperikelen, maar hoopt dat Ziyech er nog een seizoen in Amsterdam aan vastplakt. "We zijn blij dat hij bij ons is."

    Tadic heeft een goed gevoel overgehouden aan zijn eerste weken als Ajacied. "Ik vind het geweldig om te zien hoe groot de club is. Groter dan Southampton? Veel groter en met een veel rijkere geschiedenis. Elke Premier League-club is goed, maar Ajax blijft Ajax. Ze behoren tot de top-tien met beste clubs ter wereld."

    Lees ook: Tadic zet ploeggenoten op scherp: "Anders hebben we een groot probleem"

    Plaats een reactie

    ArieBombarie +40856
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:05

    Oei dit gaan ze in de provincie niet leuk vinden. Let maar is op hieronder...
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:07
    Ik denk inderdaad dat SC Heerenveen dit niet leuk gaat vinden. De provincie Friesland is woedend vermoed ik zo.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:15
    Klopt.
    Furieus zelfs.
    Vind ik leuk
    Heerenv1 +205
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:56
    Waar halen mensen inderdaad het lef vandaan....
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:10
    niet leuk vinden ????
    ze lachen hem gewoon uit ....
    vroeger was Ajax inderdaad een van de grootste van Europa
    tegenwoordig zijn de Nederlandse clubs gewoon subtop , of nog lager
    Vind ik leuk
    PSVFU +4765
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:19
    Juve, roma, inter, real, barca, atletico, manchester u & c, liverpool, chelsea, arsenal, bayern en dortmund, psg, PSV. Allemaal zijn ze beter dan ajax. Dus dusan kan beter van de whiskey afblijven.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 14:19]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:29
    PSV, hahaha.
    Vind ik leuk
    Wilex +1264
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:22
    Ik denk wel dat Juve, Roma, Inter, Atletico, Manchester u & c, Chelsea, Arsenal, Dordmund, Psg, psv hun internationale prijzenkast nog steeds graag zouden ruilen tegen die van AJAX.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 15:22]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:42
    aan een prijzenkast uit de vorige eeuw heb je niet zoveel als je op dit moment geen prijzen pakt
    allemaal leuk die prijzen , maar daar schiet je nu niks mee op
    Vind ik leuk
    Swout +731
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:27
    Ze zijn allemaal beter in het lenen van geld
    Vind ik leuk
    PSVFU +4765
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:29
    Hoe beschouw je de knaken die ajax met de beursgang heeft binnengeharkt??
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1062
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:46
    PSVFU, niet als lening, want het is geen lening. Daarnaast is Ajax (met uitzondering van Bayern) financieel gezonder dan elke club die jij opnoemt. Enne ja AJAX qua Club TOP 10 van de wereld en qua financiën 26e van de wereld! Deal with it!
    Vind ik leuk
    PSVFU +4765
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:50
    Nee het is geen lening inderdaad maar wel geld van externe partijen! Ajax doet t financieel zeer goed idd maar dat is ook weleens anders geweest.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4765
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:15
    Hij vergeet er alleen bij te zetten “top 10 uit het verleden” want je kunt toch niet zonder onder invloed te zijn van hallucinerende middelen beweren dat ajax nu tot de top 10 beste clubs behoort???
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:24
    Ik denk dat zijn definitie wat anders is. Tadic zal ook niet denken dat er maar negen clubs zijn die van Ajax kunnen winnen. Maar Ajax heeft wel een bepaalde status en een enorme fanbase (zelfs internationaal kennen ze Ajax altijd wel). Zelfs dan is top 10 waarschijnlijk wat ambitieus, maargoed. Wat gaat ie dan zeggen? Ajax is internationaal een kutclub maar ik kon hier 4 miljoen per jaar verdienen dus waarom niet?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 14:24]
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6794
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:33
    Koetcloeb ;)
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1062
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:32
    Ik ben niet onder invloed, ik begrijp dat er een verschil tussen Club en team is. Hij heeft namelijk feitelijk gelijk, is moeilijk voor jullie, snap ik, maar er is geen speld tussen te krijgen. AJAX behoort tot de TOP 10 'CLUBS' van de wereld!
    Vind ik leuk
    PSVFU +4765
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:34
    Gefeliciteerd! Alleen kun je van nostalgie niet vreten he!
    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1062
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:42
    Nee, dat klopt. Ajax hoort bij de 26 financieel sterkste clubs. (kun je op VP terug vinden).

    Ik vind het altijd grappig dat fans van andere clubs AJAX proberen te downsizen, echter kan ik dan gewoon met feiten gaan slaan. Voor de PSVers hier die dat altijd proberen: Vorig seizoen is ook historie!

    Net als vorig jaar en al die jaren ervoor, Ajax is over het algemeen voor de neutrale toeschouwer interessanter , kijk maar naar de intresse qua pers nationaal en internationaal.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 14:45]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:49
    26 sterkse clubs is geen top 10
    Ajax is een prachtige club , met een geweldige history , en je zou als speler blij moeten zijn als je daar kunt of mag spelen
    maar als je gaat beweren dat Ajax bij de top 10 van de wereld hoort , doe je dat alleen maar omdat je wilt kontekruipen bij de Ajax supporters
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:18
    Noem mij eens 10 clubs of meer op die vaker de EC1/CL gewonnen hebben dan Ajax.

    Ik zal je meteen uit de droom helpen, dat zijn er maar vijf !!! Real Madrid, AC Milan, Bayern Munchen, Barcelona en Liverpool.

    Tevens is Ajax 1 van de 5 clubs die de EC1/EC2/EC3 allemaal gewonnen heeft.

    En natuurlijk zijn dit resultaten uit het verleden, maar feit is wel dat als je naar club history kijkt, dat Ajax wel degelijk top 10 is.

    Vind ik leuk
    Cruijfffan +1062
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:34
    @ MILLWALL fc LONDON. Over 'Financieel' heen gelezen?....
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:23
    @Cruijfffan , ze horen dus ook financieel niet tot de top 10
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14437
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:36
    Top10 van de toekomst is ook zo lastig te onderbouwen. Ergens de beste van zijn ben je obv het verleden. Of ben jij wie je bent gebaseerd op je toekomst? Ik weet het is moeilijk toegeven dat Ajax zo groot is.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4765
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:37
    Was....
    Vind ik leuk
    companen +1361
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:54
    Waarin groot?
    Vind ik leuk
    Nistel +3590
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:11
    Top 10 grootste bek halen ze zeker. Misschien zelfs wel de Top 3.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4765
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:13
    Absolute Nr 1 hoor. Met afstand!!
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9619
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:16
    :)
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2005
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:41
    Tuurlijk vinden ze dat niet leuk kan toch ook niet anders je zou maar voor Psv wezen enz dat zijn alleen maar social media supporters
    Vind ik leuk
    SimonSays +6212
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:55
    Je zou maar in een kampioenswedstrijd met 3-0 aan de kont krijgen.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2005
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:08
    Kan en jullie werden van het kastje naar de muur gestuurd in de Arena met 3-0 dus tjah en ook nog verliezen van Willem 2 met 5-0
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 15:10]
    Vind ik leuk
    SimonSays +6212
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:12
    Er stond daar niks op het spel, dus hebben we het uiteraard gewoon laten lopen. Krachten sparen voor de tegenstanders die wél van belang waren.

    Natuurlijk in de wetenschap dat de echte kampioenswedstrijd in Eindhoven zou worden gespeeld, en dat de tegenstanders aldaar geen moment aanspraak zou maken op de titel. Dus tjah 😉
    Vind ik leuk
    PSVFU +4765
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:47
    Waarom zit de arena dan nooit vol??
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1951
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:12
    Ik ben doorgaans geen taalnazi, maar wat is er zo moeilijk aan EENS en geen is? Hoe moeilijk is dat nou man!
    Vind ik leuk
    SimonSays +6212
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:15
    Helemaal mee is.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40856
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:52
    Maar dat hij zijn vraag niet eindig met een vraagteken boeit je natuurlijk niks. Zal ongetwijfeld niks met je gedeelde clubvoorkeur te maken hebben toch?
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40856
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:36
    Ah, meneer de hypocriet. Eindig jij je vraag dan is (of eens?) met een vraagteken aub. Dank u wel.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1951
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:26
    Hypocriet? hahaha volgens mij kijk je over leestekens heen want er staat toch echt een vraagteken.

    De tweede zin is geen vraag overigens, als je daar op doelt.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 19:27]
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40856
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:21
    'Hoe moeilijk is dat nou man!'

    Als dit werkelijk waar geen vraag noemt, ben jij de allerlaatste die hier ooit nog ook maar iets over de Nederlandse taal mag zeggen.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1951
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:50
    Dus jij zet ook een vraagteken achter de zin rot toch op man?
    Maar zoals ik al aan je eerdere zin zag, heb je weinig gevoel voor taal. Maar vooral leesteken gebruik vergelijken met zoiets oliedoms als eens & is.

    Je bent gewoon niet zo slim. PUNT (geen vraagteken)
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +40856
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:58
    Eh? Jij begint met een 'hoe'. Dat is gewoon feitelijk een vraag haha. Dat ontkennen is wel echt heen zielig :')
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1951
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:03
    Hoe dom kan iemand zijn!! Maar blijf vooral is ipv eens gebruiken gast. Niet meer serieus te nemen!
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26559
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:05
    Geef Ziyech dan ff zijn rugnummer 10 terug ;-)
    Vind ik leuk
    Iggy +3846
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:06
    Daar is geen woord aan gelogen Dusan!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:10
    Geen spelt tussen te krijgen inderdaad.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6794
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:13
    Geef mij maar volkoren ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:16
    Hoe hij het ook speldt, we snappen wat hij bedoeld.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6794
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:19
    Geleikspelledje zou ik ook snappen :))
    Vind ik leuk
    PSVFU +4765
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:20
    Ja maar deze correctie was grappig😝
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:06
    tegenwoordig hoort helaas geen enkele Nederlandse club meer in de top thuis
    zieltjes winnen doe je op het veld Tadic
    niet door domme uitspraken te doen
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:07
    Die domme uitspraken van hem trekken wel jouw aandacht! Misschien ben je niet veel slimmer?
    Vind ik leuk
    Snapje? +7191
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:10
    Gewoon negeren zijn jaloerse psv trollen... proberen alleen maar Ajax onderuit te halen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:12
    hahahaha snap kut is weer op zijn pikkie getrapt
    wil jij dan beweren dat Nederlandse topclubs voortaan in de top 10 van Europa staan dan
    Vind ik leuk
    Snapje? +7191
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:19
    Jij bent iemand die wel redelijk probeert te zijn, ik ga je dan ook niet lastig vallen.... als ik psv onderuit haal is dat puur om ff af te reageren tegen de zgn psv trol. Laat mij maar lekker gaan, niet op reageren.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14437
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:38
    When people try to bring you down it means you are above them.

    Precies dat dus.
    Vind ik leuk
    baboushka +1354
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:03
    Ajax onderuit halen zal hier niet gebeuren maar wederom op het veld dit jaar.
    Vind ik leuk
    Snapje? +7191
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:11
    Klopt wat je zegt, Valt door geen 1 club wat aan te doen. Alleen Ajax zelf, is al jaren zo hoor.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:05
    Trollen komen toch uit Noorwegrn?
    Trollen hebben toch lange neuzen?
    Hebben 020-ers ook geen lange neuzen?
    Is het dan onlogisch om de conclusie te trekken dat de 020-ers meer op trollen lijken?
    Vind ik leuk
    Snapje? +7191
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:09
    Goed verhaal, wil je een ballon?
    Vind ik leuk
    baboushka +1354
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:19
    Ik een ballon? Uhh nee merci maar toch bedankt.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2656
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:11
    Hopelijk bereiken Ajax en PSV de groupsfase en dan wil ik nog wel eens zien hoe makkelijk de topclubs Ajax en PSV verslaan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:15
    dat hoop ik ook , maar tot de top 10 van Europa behoort Nederland helaas niet meer
    dat zeg ik ook in mijn reactie , maar dan zijn sommige gefrustreerde Amsterdammertjes op hun pikkie getrapt ,in de jaren 70, 80 en 90 behoorde Ajax tot de Europese top , tegenwoordig kunnen we helaas niet meer mee
    Vind ik leuk
    HupHolland +2656
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:37
    PSV en Ajax hebben het nadeel dat andere Nederlandse clubs hun Europees in de steek laten, anders had het er heel anders uitgezien.

    Alleen nu al heeft Ajax meer punten behaald dan Feyenoord, AZ en Vitesse tezamen.

    Dit heeft een sneeuwbal effect. Want hierdoor zijn Ajax en/of PSV niet meer verzekerd van de groupsfase, waardoor talenten eerder geneigd zijn om voor clubs uit andere landen te kiezen.

    Ondertussen bezet Ajax nog steeds de 31e plaats als het om de club coefficient gaat, ondanks de benadeelde positie waar ze door andere nederlandse clubs terrecht zijn gekomen en de dramatische afgang van vorig jaar.

    Ajax en PSV zijn een stuk beter dan het lijkt!
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14437
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:39
    Psv laat Nederland anders ook behoorlijk in de steek als het om de punten gaat. Hoevaak hebben zij de EL niet laten lopen waar Ajax gewoon de finale haalt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:53
    PSV heeft na Ajax de laatste 10 jaar de meeste punten gehaald in Europa
    dus ga lekker een pilletje pakken voor je PSV frustratie of laat je opnemen in een kliniek
    Vind ik leuk
    HupHolland +2656
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:27
    Vorig jaar was ronduit slecht voor Nederlandse clubs.

    Het jaar ervoor pakte Ajax aardig wat punten en het jaar daar weer voor juist PSV.

    De stand dit jaar:
    30e Ajax 43.5 punten
    40e PSV 31 punten
    62e (eigenlijk iets hoger) Feyenoord 20 punten
    114e (eigenlijk iets hoger) AZ 9 punten
    160e (eigenlijk iets hoger) Vitesse 5 punten

    De punten volgend jaar:
    Ajax 33 punten (met nog minimaal 8 wedstrijden te gaan)
    PSV 25 punten (met nog minimaal 8 wedstrijden te gaan)
    Feyenoord 11.5 punten
    AZ 10 punten
    Vitesse 6.5 punten

    Ajax doet het inderdaad wat beter dan PSV, maar PSV draagt wel degelijk bij.

    Zowel Ajax en met name PSV hebben een redelijke kans om hun coefficient te verhogen dit jaar, maar toch zal de totale Nederlandse coefficient omlaag gaan, omdat Feyenoord en clubs die ik niet heb genoemd aardig wat punten gaan verliezen.

    Hun positie verbeteren zal wat moeilijker worden, omdat alle Engelse, spaanse, Franse, Duitse en Italiaanse club aardig wat bonus punten krijgen toebedeeld.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 15:29]
    Vind ik leuk
    alffie +1907
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:12
    'm fc l
    Wat bedoel je?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 14:13]
    Vind ik leuk
    stratumseind +171727
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:06
    Gaan we nu ook al topics herhalen hier?
    Vind ik leuk
    El Cazador +6803
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:12
    jij herhaalt toch ook steeds je San Miguel handeling!!!!
    Vind ik leuk
    stratumseind +171727
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:13
    nee ik neem elke keer weer een nieuwe
    Vind ik leuk
    El Cazador +6803
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:46
    de handeling is een herhaling, de inhoud nieuw
    Vind ik leuk
    stratumseind +171727
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:01
    een groot verschil dus met deze herhalingstopic....
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:13
    Dat weet je toch? Sommigen worden slechts tien keer herhaald. Alleen worden er dan wat woorden gehusseld.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12852
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:13
    Was afgelopen dinsdag het scoreverloop bij de wedstrijd van je favoriete club ajax niet naar je zin? Je hebt niet gereageerd op dit forum....
    Vind ik leuk
    stratumseind +171727
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:13
    ben jij aan maar 1 oog of aan beide ogen blind?
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12852
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:00
    Toch wel jammer voor je. Je hebt daardoor alle interessante reacties van je mede fans gemist.
    Vind ik leuk
    Morris +22865
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:13
    Zegt meneer uitzending gemist 😂
    Vind ik leuk
    stratumseind +171727
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:14
    hetzelfde topic van gisteren middag
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 14:14]
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:38
    Ga jij het nou over herhalen hebben????? hahahaha
    Al 9 jaar elke dag heel de dag herhaal jij hier jouw Ajax obsessie hahaha
    Vind ik leuk
    Tim020 +70
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:07
    Ik pak je popcorn alvast ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:10
    Super dat je alvast mijn popcorn pakt, dat wordt gewaardeerd.
    Vind ik leuk
    Muscles +828
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:08
    En ik ben blij met Tadic....die derde goal tegen Luik met die geniale beweging van hem hoort nu al bij de hoogtepunten van het seizoen. Nu Kiev nog kraken!!!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:08
    En Heracles is de nummer 11 of 9 van de wereld? PSV eindigde vorig jaar eerder dus zijn die minimaal nummer 9.
    Vind ik leuk
    alffie +1907
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:11
    Ik snap jou niet
    Vind ik leuk
    Enden +4117
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:16
    Banaan
    Vind ik leuk
    Creeperd007 +1020
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:21
    Goed verhaal man.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2656
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:26
    Dus jij gelooft echt dat PSV groter is en een rijkere geschiedenis heeft, lol.

    Schijnbaar nooit in Amsterdam geweest en al helemaal niet in de Arena, anders kun je niet domweg niet beweren.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:27
    Ik wil best geloven dat ajax een geschiedenis heeft maar Feyenoord heeft de mooiste.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2656
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:43
    lol.

    Sinds afgelopen Donderdag wel ja. ;-)

    Ik hoop (voor je) dat Feyenoord snel weer opstaat,
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:47
    Bedankt die reactie waardeer ik.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:09
    Tadic je bent een man van mijn hart haha zo gaaf dat hij bij ons speelt en nog realistisch ook top vent !!
    Vind ik leuk
    Snapje? +7191
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:11
    Heerlijk hè!!
    Vind ik leuk
    Spekholz +528
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:11
    Top 10 ooit ja, in het heden zou Ajax niet lang overleven in de Premier League.
    Vind ik leuk
    Basschot +2237
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:38
    Tenzij Ajax ook het geld van tv rechten krijgt dat PL teams krijgen
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10909
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:12
    Volgens mij heb ik dit weken geleden al gelezen!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 14:12]
    Vind ik leuk
    stratumseind +171727
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:19
    nee hoor gisteren nog zelfs
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +10909
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:24
    Dan is dit dus de 3e keer, want ik heb een paar weken geleden hier exact t zelfde gelezen.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20986
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:13
    Tadic kunnen we dus ook niet meer serieus nemen. Ajax teert alleen op haar historie. Psv trouwens ook !!! Europees is het om te janken. Wordt verdomd lastig om het tij te keren. Het heeft allemaal met geld te maken.
    Vind ik leuk
    Vato75 +2239
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:13
    Ken lekker ballen die gozer maar iq van een aalbes
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:13
    Qua internationale uitstraling, internationale prijzen, befaamde jeugdopleiding?Nummer 9 qua wat?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 14:13]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:57
    haha
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12762
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:13
    Historisch gezien wel natuurlijk, volgens mij zelfs top-5 qua prijzen..
    Vind ik leuk
    phritzzz +2971
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:14
    Gelukkig wordt voetbal met de voet gespeeld en niet met de mond.
    Vind ik leuk
    Hulsink +509
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:14
    Ajax zal echt nog moeten bewijzen tot de beste top tien van de wereld te behoren!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:14
    Tsja ach, zo kan ik ook wel een wit voetje halen bij de supporters, maar helaas stelt Nederland europees en al helemaal wereldwijd niks meer voor.

    Mocht je dit wel serieus geloven ben je toch een beetje naiëf.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:15
    Ajax is de nummer 31 van de huidige UEFA Ranking, dus er staan nog 30 voetbalclubs boven / voor Ajax alleen al in Europa. Dat Ajax bij de beste 10 clubs van de wereld behoort is nonsens. Bovendien is niet elke PL club goed, zoals Tadic beweert. De club waar Tadic laatstelijk speelde in de PL is sowieso niet goed. Dat zijn de feiten. Hetgeen wat Tadic hier meldt, is louter en alleen populistisch en bedoelt om zieltjes te winnen.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 14:20]
    Vind ik leuk
    Sanders +3958
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:48
    Southampton, Ajax, psv allemaal één pot nat
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:55
    Juist ja!
    Vind ik leuk
    Hesses +1048
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:15
    Ajax behoort tot de top 10 van "top" clubs die al jaren geen prijzen gewonnen hebben ;-)
    Vind ik leuk
    Phoxy75 +597
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:15
    Is dat contractueel vastgelegd bij spelers van Ajax dat ze moeten roepen hoe goed Ajax is? Iedereen weet toch dat Watford, Westham United, Brighton enz. veel mooiere clubs dan Ajax zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:23
    Al aan de drank? En welke bril heb je op? WC-bril?😎
    Vind ik leuk
    Johan59 +719
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:16
    Mooi dat deze man dat zegt, hij heeft toch al wat gezien en meegemaakt, heeft in kleedkamers gezeten, waar wij nog niet mogen sneuffelen mooi hoor. WZAWZDB
    Vind ik leuk
    Robby G +1285
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:18
    Wat een aanwinst...blijft genieten..in en om t veld
    Vind ik leuk
    RR12 +496
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:20
    Ach joh die jongen is blij dat ie voor een dik salaris in Nederland mag ballen, daar staan dit soort teksten tegenover.
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1147
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:22
    Hahaha hij heeft in ieder geval wel humor.
    Vind ik leuk
    Floaz +944
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:24
    Top 10 van Europa speelt voorrondes champions league... Zitten wel veel clubs bij die top 10..
    Vind ik leuk
    Pimman +5072
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:24
    Kijk dat zijn mooie uitspraken...en berust op feiten!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:38
    Voor jou zijn dit inderdaad de feiten. Wat de daadwerkelijke feiten (bijvoorbeeld dat Ajax slechts nummer 31 is van de UEFA ranking) zijn, gaat geheel aan jou voorbij.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 14:40]
    Vind ik leuk
    Pimman +5072
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:27
    Kijk daar is Belchinees wéér hahaa..precies wat ik in dat andere forum over hem schreef. Er als de kippen bij zijn zodra hij iemand die iets positiefs over Ajax schrijft kan afzeiken. Wéér een recent bewijs hoe Ajax jou bezighoud..de fascinatie én afgunst druipt eraf. Viel je zwaar he mijn vorige reactie? Snap ik.wel omdát het exact weergeeft hoe kleinzielig triest jij híer op dit forum gedraagt dus óók herkenbaar voor je moet zijn als ik jou daar op wijs. Eigenlijk kan je niet anders dan toegeven en beamen. Maar dat is je eer te na. Haal dat bord voor je kop weg..en ik herhaal ( is schijnbaar nodig).. Koop vandaag de grootste spiegel die er is...Ga er een tijd inkijken dan zal je hopelijk zien wat voor type je bent en ik bedoel. Anders naar de huisarts en je laten doorverwijzen. Naar wat/wie? Ja dat hoor je dan wel!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:39
    Pimmannetje, de laatste reactie kwam vanuit mijn zijde op die PSV-topic over Zoet. Dat jij daarna niet meer durft te reageren, zegt natuurlijk meer dan voldoende. Dat zal wellicht te maken, hebben met het feit dat jij de echte feiten niet onder ogen durft te zien, of wellicht niet kunt zien. Iemand mag best iets positiefs over Ajax schrijven en daar is niets mis mee. Behalve wanneer het nonsens, gebluf, onzin is zoals Tadic hier doet. En dat jij deze onwaarheid van Tadic als waarheid ziet, is vanzelfsprekend niet vreemd en zegt veel over jouw fantasie / belevingswereld / IQ.
    Vind ik leuk
    Pimman +5072
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:27
    Ik ken geen Pimmannetje... Maar wát jij schrijft over onwaarheid Tadic is jóuw mening...Ajax is nu eenmaal veruit de grootste club van Nederland én een van de bekendste ter wereld ( dus groot) ...heb ik niet bedacht is óók geen arrogantie maar een gegeven. Jij bent zelfs zó met Ajax bezig uit frustratie dat jij weet op wélke plaats Ajax op de UEAFA-ranglijst staat.. de kleinzieligheid én tegelijkertijd humor ten top hahaa! Ik respecteer bijvoorbeeld PSV, Feyenoord en jou...ik noem jou geen Chineesje waar jij mij Pimmannetje en kleutertje noemt. Moet je allemaal lekker zelf weten maar is sowieso een teken van kleinzieligheid, zwakte en respectloos.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:37
    Pimman, Ajax behoort niet tot de beste 10 clubs van de wereld.
    Vind ik leuk
    Pimman +5072
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:35
    Belchinees, ik schreef grootste clubs!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:20
    Ook dat is niet de waarheid. Maar wanneer jij dat vindt / denkt, moet je dat vooral blijven doen.
    Hierbij de objectieve top 30, bron goal.com:
    1 Real Madrid
    2 PSG
    3 Juventus
    4 Barcelona
    5 Bayern München
    6 Atlético Madrid
    7 Manchester United
    8 Chelsea
    9 Manchester City
    10 Napoli
    11 AS Monaco
    12 Liverpool
    13 Borussia Dortmund
    14 Sevilla
    15 Tottenham Hotspur
    16 AS Roma
    17 Arsenal
    18 Benfica
    19 RB Leipzig
    20 Porto
    21 Internazionale
    22 River Plate
    23 Boca Juniors
    24 Corinthians
    25 Atlético Nacional
    26 Zenit Sint-Petersburg
    27 Santos
    28 Valencia
    29 Besiktas
    30 Lyon
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 18:41]
    Vind ik leuk
    Pimman +5072
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:32
    Dat is een onzinnig lijstje..Het gaat om alle behaalde prijzen!
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3519
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:25
    We zijn bij ajax zo geweldig...!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:27
    Echte voetbalmannen kennen maar 1 nederlandse club waar voetbal gespeeld wordt, niks dat Rotterdamse die alleen door knvb kampioen worden en zeker niks dat provincieclubje die alles op de counter doen, forza AJAX
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 14:27]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:28
    Ik heb net de eerste helft van Cardiff v Newcastle gezien, die kennen er he-le-maal niets van! hihihi
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:29
    Tadic mag wel eens uitleggen hoe hij de punten verdeelt voor de klassering.
    Ik heb het idee dat hij het zo ervaart, tuurlijk Ajax heeft grote naam en faam, historisch of heden maar top 10 is wel heel ver weg op dit moment! Ga eerst die poulefase van de CL maar eens halen!
    En dan elke wedstrijd spelen alsof je leven ervan afhangt en dan bidden op je knietjes dat je het mag halen. Na de huldiging en de komende jaren daarin stabiel meedoen, en dan mag je zulke praatjes krijgen meneertje Tadic.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:30
    Wat een onzin
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1804
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:30
    Hahahahhahahahaha
    Vind ik leuk
    La Luz +594
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:31
    Hele slimme jongen die Tadic ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:31
    Historisch gezien misschien wel. Maar op basis van de actualiteit van de laatste 20 jaar is dit natuurlijk gezwam in de ruimte. Daarom ging hij van Twente naar Southampton en toen niet naar Ajax.....
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 14:31]
    Vind ik leuk
    RedNas +3459
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:33
    Zeg maar gerust top-vijf Dusan.
    Vind ik leuk
    ExSFRJ +10
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:42
    Dusane nog twee drie zulke uitspraken en standbeeld in Amsterdam gegarandeerd
    Vind ik leuk
    Roel Boeli +239
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:33
    Hahaha
    Qua resultaten zeker niet
    Vind ik leuk
    Bill +783
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:36
    Top 5 is realistischer.
    Tadic is bescheiden, dat siert hem.
    Vind ik leuk
    JoeyC +2530
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:38
    Laat het dit seizoen dan maar wel weer een keertje zien. Overwinteren in de CL is wel het minimale wat je kan verwachten van 1 van de 10 beste clubs van de wereld. Iets wat Ajax overigens al 13 jaar niet is gelukt. Bij de beste 10 van Europa is nog langer geleden. Veel geblaat, weinig wol.
    Vind ik leuk
    Basschot +2237
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:39
    Verdeling van de CL is niet echt eerlijk. Merendeel is uit Spanje, Engeland, Duitsland en Italië. Terug naar CL voor alleen kampioenen!
    Vind ik leuk
    Toes010 +1651
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:41
    Hmm.. Real Madrid, FC Barcelona, Valencia, Sevilla, Atletico Madrid, Inter Milan, Napoli, Juventus, As Roma, Lazio Roma, Arsenal, Manchester United, Chelsea, Liverpool, Tottenham, Manchester City, Benfica, FC Porto, Bayern Munchen, Borussia Dortmund, Bayer Leverkusen, PSG, AS Monaco, RB Salzburg, de Graafschap. Zomaar een rijtje van clubs die toch echt beter zijn dan Ajax. Maar Europese subtop is Ajax zeker
    Vind ik leuk
    Ajax 410 +98
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:42
    Danny onze anti Ajax figuur is er weer geen nieuws over dat schijtclubje uit Brabant ofzo
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:54
    Met zo'n naam ben je echt een hooligan. Pffffff... mwahahahaha. Sneu figuur.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:43
    Kijk hier spreekt een echte voetballer en niet zo'n hooivork uit Eindhoven.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:02
    Echte voetballer??? Tadic heeft het niet gered in de PL 😊
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1908
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:44
    Ajacieden kunnen weer met een semi-stiffy verder vandaag.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:51
    Zo VP kan ook een knuppel in het hoenderhok gooien. Man man man... omdat 1 man iets zegt en alle nerds beginnen hier gelijk te gillen dat Ajax de grootste is. Pfff. Hoe oud zijn jullie pubertjes?
    Vind ik leuk
    ˩ens1999 +48
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:51
    Beetje rare opmerking van Tadic maar meer van een soort van "Wij van WC Eend" filosofie".
    Nederlandse clubs behoren niet tot de top 20 van de wereld. Ik kan al 20 clubs opnoemen die beter zijn dan Ajax en dat zal altijd zo blijven.

    Waarom kan niemand eens bij Ajax een keer met beide benen op de grond staan? We zijn al 4 jaar geen kampioen geworden. Komt er een afgedankte speler van een degradatiekandidaat in de PL een interviewtje geven hoe het hier werkt.

    Ga je kapot schamen man en had gepresteerd tegen een notabene Heracles!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 14:56]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:53
    Geen enkele club in NL is top tien vd wereld, sorry...
    Vind ik leuk
    COYG +6179
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:57
    Eerst was het top 20. Nu top 10. Make your mind up!
    Qua huidige prestaties in ieder geval niet. Qua prijzen is het Europese top 5.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 14:59
    'Elke Premier League-club is goed, maar Ajax behoort wereldwijd tot de top-tien'

    Tadic heeft dus gefaald in de PL
    Vind ik leuk
    Floaz +944
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:06
    Straks lekker gelijkspel tegen VVV, maar we hebben wel van Luik gewonnen, gaat echt lekker
    Vind ik leuk
    heur es +721
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:06
    Enige topclub van NL.

    De Nederlandse Voetbal School pur sang.
    Pak Kiev en bewijs je op CL nivo 👏🏼👏🏼
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:07
    En de ophemeling gaat lekker door.......
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1477
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:07
    Wij van wc-eend...
    Vind ik leuk
    La Foca +198
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:07
    Waarom zeggen spelers dit soort onzin, wat doet het er ook toe. Ajax is echt geen wereldtop, anders had tadic er niet gespeeld. Dat hij het een mooie club vindt, is natuurlijk in orde maar laat de rest achterwege.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 15:09]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:10
    Word je toch moe van bij de 10 beste club s van de wereld hou die arogante grootspraak eens voor je en probeer eerst de champions league eens te halen en dan verwacht ik minimaal halve finale want als je bij de beste 10 clubs hoort arogante dik neus is dat appeltje eitje maar hoop dat je er nu meteen uit vlieg


    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 15:11]
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1620
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:13
    Top 10 van de wereld haha niet echt serieus te nemen, maar neem het met een kilo zout.

    Top 10 Benelux zeker wel.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 15:13]
    Vind ik leuk
    Polly11 +3903
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:14
    Mooi om te lezen! PSV is dan top 5
    Vind ik leuk
    soccer02 +584
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:15
    Hij krijgt 4 miljoen per jaar. Dat krijgt geen enkele andere speler in de eredivisie. Zelfs bij southampton kreeg hij niet zoveel. Het maakt hem ook niet uit wat de resultaten zijn. Zolang hij 4 miljoen krijgt lijkt hij het allemaal wel best te vinden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:17
    Ajax bij de top tien in de wereld ! Zie hun resultaten de afgelopen jaren in de ChampionsLeague. Misplaatste arrogantie dus !
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5263
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:20
    "Yes yes" heerlijke aankoop van Overmars :D
    Vind ik leuk
    Ben +102
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:21
    Beetje dom verhaal. Ruim 40 jaar geleden hoorden ze wellicht bij de beste 10, maar nu niet bij de eerste 100. Die tijd komt echt nooit meer terug. Met korfbal horen we bij d e wereldtop.
    mt
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:23
    Die jonge heeft dus ook nog humor
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:24
    Die €4000.000,- helpen ook wel
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:26
    Amsterdam- Cruijf, van Basten, Neeskens, Rijkaard wereldwijd bekend

    Feyenoord- van Hanegem, Moulijn, Kuyt, Marion Been
    in Nederland en.omgeving bekend

    PSV- v.d.Kuylen, van Beveren, Nistelrooij, Nilis
    in Eindhoven en daarbuiten bekend

    Maar Ajax bij de beste 10 v.d Wereld, al heel lang niet meer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:30
    Is Tadic bang dat ie niet betaald krijgt? Hij is nu wel de paaier van de club pff
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:30
    Hahahaha dat is wel heel lang geleden hahahahaha
    Vind ik leuk
    fr1963 +3120
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:34
    Dat bedoel ik.....hij heeft zijn hersenspoeling duidelijk gehad. I-phone met oordopjes en de tekst: "wij zijn ajax en wij zijn de beste...wij zijn ajax en wij zijn de beste...en dat 24/7. Dan ga je vanzelf dom lullen.
    Uefa ranking 30 is hoogst haalbare op dit moment. Eens kijken of Kiev als hobbel genomen kan worden. Met alke respect, blijf gewoon met je voetjes op de grond...1 uurtje leuk voetbal in 2 maanden tijd incl 2 gelijke spelen en vele nederlagen in de oefenduels. Laat gewoon zien dan de komende weken en maanden. Dan zeggen wij wel hoe goed ajax wel niet is, maar schei er nou eens mee uit met die zelfverheerlijking...gadver....zo amsterdams.....zo ajax.....bah!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 01:01
    Vooral hoe ironisch ook de verontwaardiging van ajax- leden als er om een misstap word gelachen
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31278
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:36
    Ik weet niet wat Dusan gebruikt.... maar ik wil het ook!
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +549
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:40
    Enschede behoort in de top 10 steden van de wereld.
    Vind ik leuk
    alaaf +1289
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:41
    Top 10? Hahaha ze winnen nog geeneens van Heracles!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:43
    Gevalletje van 'Ik wil graag populair worden bij de supporters'.
    Vind ik leuk
    JWK +420
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:44
    Ik nodig jullie allemaal uit om een keertje naar de AFC Ajax Hall of fame te komen.
    En dan al die gewonnen prijzen te aanschouwen om daarna weer met beide beentjes op de grond te staan.
    De 6e grootste en succesvolste club van Europa.
    Vind ik leuk
    volharding +720
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:06
    Probeer vanavond maar gewoon van VVV te winnen...blaaskaak
    Vind ik leuk
    JWK +420
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:09
    Ik heb het gvd toch niet over dat kutVVV!
    Ik heb het over prijzen jonguh!!!!
    Daar horen we mee bij de TOP!
    Ik weet dat het bij menigeen steekt, maar die bekers zijn toch echt hoor!
    Vind ik leuk
    volharding +720
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:50
    Welke instelling zit jij , kan wel een bloemetje sturen...Je źit in adam nog niet in de top 30 man!! En beetje meer respect voor VVV is ook wel op zijn plaats..
    Vind ik leuk
    JWK +420
    zondag 19 augustus 2018 om 00:20
    Met de prijzen die Ajax gewonnen heeft horen we bij de top 10 beste clubs maar dat wil jij niet weten kennelijk.
    En waarom moet ik respect hebben voor dat anti voetbal van vvv?
    Vind ik leuk
    volharding +720
    zondag 19 augustus 2018 om 00:30
    jij niet, want jij bent nu eenmaa ookl een simpele ziel...
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:46
    gezopen Dusan?
    Vind ik leuk
    volharding +720
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:47
    Top tien met beste clubs , dus als ik het goed begrijp zit PSV dan bij de beste 9 clubs ter wereld...maar hij zal wel arogantste clubs bedoelen!!
    Vind ik leuk
    Fritske01 +3140
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:49
    Nee, geen enkele Nederlandse club hoort nog bij de top 20
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5264
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:49
    Als je tot de tien beste wereldwijd behoort, plaatst de club zich met groot gemak tot de achtste finales van de CL.
    Laat maar zien dus.
    Vind ik leuk
    Maxidi +3734
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:52
    Feit !!!
    Vind ik leuk
    MM +146
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:55
    Hij verwart zijn mening met een feit. Hebben mensen wel vaker last van.
    Vind ik leuk
    Paceking +41
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:56
    Goeie drugs daar in amsterdam
    Vind ik leuk
    mo26 +415
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:58
    Man Man als je denkt dat de arrogantie in Amsterdam geen grotere hoogtes kan bereiken is er toch altijd iemand in het AJAXse die echt nog een stapje hoger gaat.

    van kluivertje die nooit meer van psv zou verliezen zolang hij er speelde tot ziyech die na het kampioenschap van PSV met droge ogen durft te roepen dat AJAX toch de beste is , van Ten Hag die roept dat PSV bang is voor Ajax. Krijgt men lessen in arrogantie in Amsterdam ofzo want er zitten er wel een paar tussen die inmiddels wel het predicaat Hoogleraar met de leerstoel Arrogantie verdienen?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:58
    Sjezus man, wat heeft hij in Engeland gegeten joh? Die gast mist werkelijk elke vorm van realiteitszin... man man...
    Vind ik leuk
    pinkelman +4161
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:59
    Zo, zo..top 10 van de wereld en dan nog zoveel moeite hebben met clubs als Heerenveen, heracles, etc.
    Kan niet anders dat dan de eredivisie tot de toonaangevenste behoort want een wekelijkse overwinning zal ook dit seizoen niet gebeuren.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 16:01]
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1744
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:05
    Blaaskaakvirus is besmettelijk zo te zien. Loopt er nu een paar weken rond en heeft het nu al te pakken... arme sloeber en het wordt nog erger dit virus zal zich verder evalueren in het zwaardere grootheidswaanzinvirus. Ik vrees er voor. Ook deze ajacied is niet meer te redden.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 16:06]
    Vind ik leuk
    Bassie666 +375
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:09
    Bla bla bla...zó vermoeiend al die grootspraak. Ik lach straks echt mijn lul uit mijn broek als Ajax dit seizoen naast de titel grijpt en er binnenkort uit ligt in Europa
    Vind ik leuk
    pinkelman +4161
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:38
    retteketet
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:39]
    Vind ik leuk
    McRobbos +812
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:09
    Hahahahaha
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2469
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:09
    Top tien mislukkingen..
    Vind ik leuk
    Tweey +2148
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:11
    Degene die dit schreef is een mislukte stand-up comedian?
    Vind ik leuk
    baron69 +101
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:22
    Whahahaha echt zeer goede voetballer maar verstand van een kersenpit
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +551
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:28
    Nu voelen er zich weer honderdduizenden nep-amsterdammers hun minderwaardigheidscomplex beter worden.


    Moet oe iens kieken, wij sjijn top 10 aauwe
    Vind ik leuk
    VZW291 +735
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:29
    Op de uefa club ranking van vorig seizoen stond Ajax op plek 31. Momenteel staat Ajax op plek 29.

    Nog niet eens in de buurt van de top 10.
    Vind ik leuk
    Wessel-NG +13
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:31
    Natuurlijk behoort Ajax niet to de top 10 beste clubs ter wereld. Nog niet tot de top 50. Die grootspraak van Ajax altijd is zo irritant!
    Vind ik leuk
    VZW291 +735
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:47
    De top 50 wel, als je de Uefa ranglijst erop na kijkt staat Ajax eigenlijk al jaren rond plek 30 op de ranglijst.
    Vind ik leuk
    Daaniet123 +359
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:35
    Hahahahahahahahahahahahahahaha wat een zeg gek
    Vind ik leuk
    Asarkan +102
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:36
    Tikkie overdreven maar ach, goed voor het moreel. Laat ze eerst maar van VVV en Kiev winnen..
    Vind ik leuk
    Vak-DD +11395
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:36
    Ze zijn al kampioen voor het seizoen, en nu ook al de beste van de wereld. Het moet niet gekker worden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:40
    Wat een uitspraak.. Vorig jaar bijna gedegradeerd met Southampton en als hij speelde stak hij er niet bovenuit. Nu bij Ajax is hij (een van de) beste.. Niet de meest snuggere en objectieve uitspraak van hem..
    Vind ik leuk
    Arie1976 +718
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:42
    leuk allemaal maar in het sport felt alleen het heden...
    Het verleden is dood..
    Vind ik leuk
    Kletsmajoor +1543
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:43
    Top tien is lief bedoeld maar complete onzin natuurlijk
    Vind ik leuk
    Argentario +490
    zaterdag 18 augustus 2018 om 16:52
    Real Madrid
    Barcelona
    ManUnited
    Bayern München
    Juventus
    Inter Milan
    Ac Milan
    Chelsea
    Dortmund
    Atletico Madrid
    PSG
    liverpool
    Die Tadic is een billentikker.. Ajax van nu komt niet eens in de top 20 gozer, Ajax uit de jaren 90 was een heel ander Ajax
    Vind ik leuk
    Argentario +490
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:00
    Oh ja
    Man city
    Tottenham
    Arsenal
    Napoli
    Vind ik leuk
    Mjblinker +789
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:21
    Dream on; 40-50 jaar geleden wellicht
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:40
    Domme opmerking, want qua history qua prijzen qua grootte horen we in de top 10 beste ooit, daar heeft hij het over...
    Vind ik leuk
    Mjblinker +789
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:57
    U leeft wellicht in het verleden? Voor Tadic is een club al snel groter dan al zijn vorige clubs al kun je je nog afvragen wat hij bedoelt met “groter” en of ajax nu wel echt beter is dan southampton, waarschijnlijk niet.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:34
    Qua history qua grootte horen we zeker in de top 10 beste ooit. Dat is een feit...
    Een feit waar veel Psvers hier niet tegen kunnen, maar ze bevestigen het wel door elke dag heel de dag 97% over Ajax te praten en 3% over hun eigen club.............
    Vind ik leuk
    Mjblinker +789
    zaterdag 18 augustus 2018 om 17:59
    Waarom maak je je zo druk over psv-ers en wat zij ergens van vinden; is het niet leuker om gewoon over je eigen club te praten?
    Vind ik leuk
    JWK +420
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:05
    Zo is het maar net nummertien!
    Die historie pakken ze ons niet meer af!😃
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3274
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:01
    Wat een grappenmaker die Tadic. Hij zorgt voor de sfeer in de kleedkamer.
    Vroeger tot de top 10, nu al een tijdje niet meer. We kunnen als NL niet meer op tegen het grote geld.
    Vind ik leuk
    kees ee +605
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:42
    . . gelukkig !!?
    Vind ik leuk
    JWK +420
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:15
    Goed gesproken Dusan!⚪️🔴⚪️❌❌❌
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +704
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:22
    Moehahahahaha zo alles neusjes zitten hier nu met een strakke plasser zeker? Wist dat mensen onzin uit kunnen kramen, maar dit? Ow wacht als je op alfabet kijkt heeft ie gelijk, sorry!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31894
    zaterdag 18 augustus 2018 om 18:47
    Goedkoop scoren.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:44
    Je kunt zowat elke club wel in de top 10 schalen, als je de criteria en weegfactoren niet noemt.

    Supportersaantallen
    Naamsbekendheid
    Hoe lang bestaat de club
    Aantal prijzen
    Recente resultaten
    Historische resultaten
    Mooiste shirt
    Lekkerste spelersvrouwen
    Etc

    Op kwaliteit zijn ze nu niet top 10 en als ik een pakket realistische gewogen criteria zou selecteren denk ik ook niet. Puur historisch zeker wel top 10.
    Vind ik leuk
    kees ee +605
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:41
    . . . er zijn plmn twee a drie engelse clubs, europese sub-top, en een fiks aantal jaren geleden hoorde daar psv en ajax ook weleens bij ??
    Vind ik leuk
    Truth +3003
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:43
    Wat neemt die want dat wil ik ook ?
    Top tien ?
    Volgens de uefa ranking van de afgelopen 5 jaar zie ik ajax nooit lager dan 26 ste 😳
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:54
    Ten Hag moet zorgen dat Tadic zijn pilletjes op tijd inneemt, zodat deze onzin niet naar via de pers naar buiten komt.

    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws