Tadic zet ploeggenoten op scherp: Anders hebben we een groot probleem

    Tadic zet ploeggenoten op scherp: "Anders hebben we een groot probleem"

    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:46

    Dusan Tadic staat aan de vooravond van zijn eerste wedstrijd op kunstgras in vier jaar tijd. De Serviër reist zaterdag met Ajax af naar De Koel om het op te nemen tegen VVV-Venlo.

    Tadic heeft het 'koenstgraaz' niet bepaald gemist tijdens zijn periode bij Southampton. "Ik denk dat het heel slecht is voor het Nederlandse voetbal om op kunstgrasvelden te blijven spelen. Hopelijk komen we niet te veel van dat soort velden tegen dit seizoen", vertelt hij aan AT5. "Geen enkele voetballer houdt ervan, dus ik hoop dat alle clubs in de toekomst weer normaal gras hebben."

    De vleugelaanvaller denkt dat Ajax sowieso op zijn hoede moet zijn voor de uitwedstrijd in Venlo. De Amsterdammers hebben in de eerste competitiewedstrijd tegen Heracles Almelo punten laten liggen en kunnen zich niet nog meer misstappen permitteren. "We hebben gezien wat er kan gebeuren als je niet honderd procent bent", zet Tadic zijn ploeggenoten op scherp. "We kunnen niet achterover leunen, anders hebben we een groot probleem en worden we geen kampioen."

    Poll

    Moet kunstgras verboden worden?

    (5384 stemmen)

    Plaats een reactie

    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:49
    Vergeleken met het "gras" in de Arena is het super dat kunstgras. Maar kunstgras moet er uit overal
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11294
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:01
    Hoe slecht gras ook is, t blijft altijd beter als kunstgras! Anders kunnen we net zo goed beton neer leggen met een kwastje groene verf erop.Blijft altijd egaal dat beton!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:04
    Zou tegen een aantal jankerds wel de oplossing zijn. Misschien even van Basten inschakelen. Dak erover, zuivere speeltijd en geen Buitenspel
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11294
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:06
    Kijken of Neymar dan nog elke keer gaat liggen!
    Vind ik leuk
    Niels92 +22250
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:13
    Na de CLwedstrijd tegen Kiev komt er een nieuwe mat in de Arena.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 18:34]
    Vind ik leuk
    Baddenmen +445
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:18
    Is die na 2x gauw zat 😂😂😂
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11294
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:29
    Dan leert hij t wel af!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9086
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:29
    En toch ben ik wel nieuwsgierig naar wedstrijden zonder buitenspel regel......Zijn er wel eens proefwedstrijden gespeeld op die manier, ook die ingooi vervangen door een trap lijkt mij veel beter en logisch bovendien.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:23
    Ik ook dus voer maar in bij de fjes
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9086
    zaterdag 18 augustus 2018 om 07:31
    Speel je daar ? leuk...!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:12
    Nee mijn dochtertje binnenkort misschien
    Vind ik leuk
    Baddenmen +445
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:18
    Helemaal mee eens kan toch niet dat er in de eredivisie op zulke velden wordt gespeeld...
    Als je als club niet eens een grasveld kan betalen dan heb je ook niks te zoeken in de eredivisie topvoetbal wordt op gras gespeeld
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9086
    zaterdag 18 augustus 2018 om 10:20
    In de eredivisie / topvoetbal........Als dat zo zou zijn, stond Feyenoord er heel wat beter voor.....zonde van die puike grasmat en dan van die slome voetballers op hun retour.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:56
    Van mij apart spelen ze weer gelijk, als ze tegen Kiev gas geven en een 3 0 voorsprong meenemen. Daarna knallen in de competitie
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:10
    Profclubs moeten altijd natuurgras hebben. Kunstgras is voor de amateurclubs.
    Vind ik leuk
    Boefje +229
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:35
    Ook voor amateurclubs is kunstgras gewoon ku.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 18:36]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:42
    Nee man ik speel er zelf op. Veel beter dan zo'n grasveld.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:07
    Het verbaast me dat er nog mensen zijn die in deze poll hebben gestemd dat het niet verboden moet worden, snap daar helemaal niets van. Kan niet anders dat ze gewoon scheel gedrukt hebben :)
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:54
    Al groeide er nog geen verdorde grasspriet in de Arena, dan is het alsnog beter als kunstgras....
    Vind ik leuk
    pietprecies +4181
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:12
    Het zal altijd lastig blijven met het gras in de ArenA, desalniettemin heeft Ajax het een aantal jaren op rij toch prima voor elkaar gekregen en die “waardeloze” mat is meermaals door de clubs uit de ED verkozen tot beste mat dus het kán wel.

    Het blijft echter lastig door de beperkte lichtinval enz.

    Het hitteplan van afgelopen maanden zal ook niet meegeholpen hebben.

    Alsnog blijft het beter dan zo’n stuk plastic, met name in Venlo want dat is echt een waardeloze mat en bovendien zijn ze er in Venlo niet vies van om bij 30 graden gewoon niet te besproeien. Sure, hun goedrecht maar het werkt blessures in de hand. Eigenlijk schandelijk.
    Vind ik leuk
    Bill +626
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:49
    Goed dat dit soort ervaren jongens dit uitspreken.
    Weg met die plastic rommel!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:53
    Ja, kan echt niet. Toen Ik hier voor Het eerst hoorde dat er op kunstgras gespeeld werd.. dacht Ik dat er grappen gemaakt werden.

    Maar goed zo denk Ik ook over de naam “keuken kampioen” divisie. Hoe verzin je het. Slecht voor Het imago
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 17:57]
    Vind ik leuk
    Pimman +2928
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:02
    Ja Lechia wat een naam he?! Keuken Kampioen Divisie op Kunstgras...erger kan niet!! Ik dacht dat de KNVB bezig was om het voetbal in NL weer een serieus aanzien te geven..
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:05
    Snap het ook niet. Dat 1 iemand bij de knvb Het wou, okee.. Maar dat die hele club daar heeft toegestemd om ‘keuken kampioen’ het te noemen die league.. echt ongeloof
    Vind ik leuk
    Spiegel +9309
    vrijdag 17 augustus 2018 om 22:56
    Ze hebben de competitienaam gewoon voor een x bedrag te koop gezet en keuken kampioen wilde dit bedrag neerleggen, of in ieder geval meer neerleggen dan andere gegadigden, gewoon commercieel gedacht dus.

    Je kan een koper niet uitsluiten op basis van naam.

    Ik ga de verkoop van mijn huis toch ook niet annuleren omdat het mij niet aanstaat wat de koper van plan is met de voortuin...
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:19
    Ga geen landen vergelijken. Nederland heeft het misschien beter als Polen maar wil niet zeggen dat in Polen alles slecht is! Ik ben verschillende keren in Polen geweest ook langs verschillende stadions geweest en de meeste zijn wel een stuk groter als in de eredivisie en ligt ook een prima grasmat ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:22
    Eindelijk👊🏻
    En daarnaast groeit de economie enorm in Polen de laatste jaren.
    Maar veel mensen blijven hangen in de geschiedenis boeken én denken dat we nog in 1980 leven ofzo
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:35
    Hoeveel moet de economie daar nog groeien voordat al die polen weer terug gaan dan? ;)
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 19:26]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:40
    Engerd. 🤢
    En dit is Europa, iedereen mag werken en studeren waar ze maar willen. Dus doe niet zo egoistisch, engnek.
    Vind ik leuk
    pietprecies +4181
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:20
    Precies, over het algemeen zijn Polen nette mensen die hard werken en waar je geen last van hebt, dat vind ik een goed voorbeeld. Kunnen een hoop waardeloze lui hier nog wat van leren.

    En ja, ik heb mn huis ook laten stucen door een paar Polen maar werken als een malle en zijn dankbaar dat je een pan stevige pasta voor ze klaar maakt en koffie voor ze haalt in tegenstelling tot sommige NL aannemers die je een poot uit willen draaien en zelfs later nog mailen dat ze meer geld willen.. ik wil best goed betalen maar dan wil ik wel resultaat en service.. een paar van die lui komen hier nog wel eens op de borrel als ze in de buurt zijn en lach me altijd een breuk met ze.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 19:21]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:26
    Haha rustig..
    Ik werk wel een met polen samen niks mis mee hoor ze lopen mij niet in de weg.
    En in hun situatie zou ik waarschijnlijk precies hetzelfde doen.
    Ik zie je gewoon vaak reageren soms heel serieus soms ook totaal niet, was gewoon nieuwschierig na je reactie deze keer
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27289
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:50
    Beetje nare opmerking dit
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:58
    Toch heeft ie best een punt, de statistieken liegen er niet om. Er zitten meer dan 200.000 'forensen' uit het oostblok hier in Nederland, allemaal aan het werk, terwijl er nog tegen de 400.000 Nederlanders, werkzoekend bij huis zitten.

    (En kom aub niet aan met het k*targumentje van 'Die mensen werken harder, of, Nederlanders stellen te veel eisen etc'...dat is bullshit, en uiteindelijk van toepassing op nog geen 5% van die 400.000 Nederlanders, en die pik je dr zó uit!)

    Deze 'open grenzen' kosten ons land MILJARDEN per jaar.. Miljarden aan uitkeringen voor Nederlanders die maar niet aan een baantje kúnnen komen, en miljarden aan belastingen en andere in komsten die vooral in Polen bv, en niet in Nederland worden besteed!

    Ik geef die Polen oid, geen ongelijk trouwens, want ze verdienen hier in Nederland 3 tot 5x zo veel als waar ze in Polen een maand voor krom moeten liggen. De fout ligt op bestuursniveau... zoals zo vaak,,
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27289
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:03
    Hij heeft helemaal geen punt.
    Je zegt net zelf dat het te maken heeft met het open grenzenbeleid en dus niet met de staat van de Poolse economie.
    Hij wil gewoon dat de Polen oprotten en legt dat neer bij de Polen.
    Ik snap waar het vandaan komt, maar hij heeft absoluut geen punt.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 19:04]
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:42
    Het punt is, de altijd nog veel zwakkere economie van bv Polen tov Nederland, dat zorgt voor de gigantische loon en prijsverschillen.

    Zolang die verschillen zo groot zijn, kán je die grenzen niet zo opengooien, daar draai ie de betere landen de nek mee om, en dat is precies wat gebeurt, want de grenzen zíjn open.

    Nederland moet gewoon zsm die EU uit, kost ons veels te veel, en levert ons niks op. De EU hoort vooral kleinere landen als Nederland te 'beschermen' tegen het massakapitaal van swerelds grootste en machtigste multinationals, maar het is juist het tegenovergestelde geworden; De EU is de schoothond ván deze megaconcerns.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27289
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:57
    Ja, dat weet ik wel.
    Alleen dat punt maakte hij helemaal niet.
    Dus hoewel het klopt wat je zegt, maakt dat in dit geval niet uit.

    Weet je wat ik leuk vind? Hoe ontzettend naar de EU doet als je eruit wilt. Hoezo criminele motorclub?
    Vind ik leuk
    035 +5102
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:05
    Hij heeft geen punt. Lechia is een forumlid die zijn mening geeft op VP. Door hem te stigmatiseren omdat hij een Pool is wordt het discriminatie, wat nergens voor nodig is. Zul jij ook wel snappen Farmer. Hetzelfde om alle Farmers voor Boeren uit te maken. :-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:32
    Farmers zijn toch boeren?
    En iedereen moet goed weten het is de boer die zorgt voor uw eten
    Vind ik leuk
    035 +5102
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:36
    Ik ga er van uit dat je begrijpt wat ik wil aangeven!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:50
    Ja hoor, maar aan een vraag stellen zit na mijn idee weinig racistisch aan.
    Hoe iemand die vraag op vat en op reageert is iedereen natuurlijk vrij in
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:01
    Aub even niet de discriminatiekaart spelen omdat ik even voor het gemak generaliseer. de zgn 'Werkende Pool' is een stereotiepje geworden op onze arbeidsmarkt, dus ik noem het 'beestje gewoon bij de naam".

    Die Polen/Tsjechen/Roemenen/Bulgaren/Waar ze ook weg komen, doen niks fout, als ze jou aanbieden om voor 10 tot 13 duizend in de maand in Budapest te gaan spouwisolaren voor 40 uur per week, zit je ook gelijk in de auto... koffetje mee, tandenborstel ingepakt :P

    Het zit hem in de regelgeving; de EU had al lang moeten zorgen dat die oost-europese inkomens al meer genivelleerd, dan wat in de buurt waren gekomen tov het westen, maar toch nog veel van die regeringen blijven doorzaait met corruptie (oligarchen), waardoor de werkelijke resultaten uitblijven: geld blijft overal aan strijkstokjes hangen, procedures gaan over veels te veel schijven waardoor alles té veel tijd en geld kóst, en er te weinig wordt bereikt.
    Vind ik leuk
    035 +5102
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:07
    Ik speel geen racismekaart!!!!! Snap even niet waarom jij zo op mij reageert.
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:10
    quote: "Door hem te stigmatiseren omdat hij een Pool is wordt het discriminatie".

    :P Daarom reageer ik zo.
    Vind ik leuk
    035 +5102
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:11
    Maar ik heb toch niet over racisme? Pool is geen ras.
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:16
    T gaat mij ook niet om Polen specifiek of Tsjechen oid.. die mensen doen hetzelfde als wat jij of ik zouden doen in die situatie.

    Het zit vast op bestuurlijk/politiek niveau, het is wellicht ingewikkeld je voor te stellen, maar probeer je in te beelden dat die uitzendbureaus etc die veel oostblokkers hier in het westen werkzaam hebben, bákken met geld verdienen, die uitzendbureaus zijn eigendom van een paar investeringsgroepen, die op hun beurt weer eigendom zijn van bv een bepaald multinational: Dat multinational heeft een paar vétte lobbyisten in de EU, en regeringen rondlopen die deze regeltjes elke keer door zitten te drukken. Regeringsbobo's worden erebaantjes toegedrukt, als ze hun politieke geloofwaardigheid kwijt zijn, die gastjes vullen rijkelijk hun zakken..

    Over de ruggen van álle europese volken, op deze manier.
    Vind ik leuk
    035 +5102
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:24
    Nu snap ik het. Jij wil een politiek standpunt uitdragen. Dan pas ik dus.
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:42
    Dat is de origine van het hele probleem. Nu ik richting een oplossing wijs, laat je het afweten? Waarom?
    Vind ik leuk
    pietprecies +4181
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:29
    Sorry maar hier moet ik je toch echt een corrigerende tik op je neus geven.

    1. Daar zijn we zelf verantwoordelijk voor door ze zelf in te huren.

    2. Hoewel ik recruitment doe in een hoger segment spreek ik vaak collega’s die bijv logistiek personeel werven en het aantal NLers die in de WW zitten en bij ons een prima salaris (14 per uur) weigeren omdat ze liever in de WW of bijstand zitten met toeslagen..

    We mogen daar echt wel eens wat meer in naar onszelf kijken. Hoeveel mensen er wel niet hun neus hier ophalen voor prima banen is echt schrijnend..
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:49
    14 eu per uur? en ze weigeren? Mijns inziens mag je dat even netjes bij de WW of Bijstand mélden!

    Dát is pure werkweigering...

    Ik heb werktrajecten zitten doorkleunen waar ze me, na 2 maand "werken met behoud van uitkering'(niet)zouden aannemen voor iets meer dan een tientje per uur BRUTO... via een uitzendbureau voor 2 jaar op oproepbasis...

    En dat gaat dan onder toeziend oog van een overheids-gesubsidieerd 'trajectbureau'....
    Vind ik leuk
    pietprecies +4181
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:59
    Ja precies, da’s toch achterlijk? Ik heb letterlijk mensen gesproken die zeiden: ja maar ik moet het wel ff narekenen want ik krijg van de gemeente x y z toeslagen omdat ik kinderen heb dus ik wil wel weten of ik dan niet in hoef te leveren..

    Hand in eigen boezem hoor want het meldingstraject hiervoor werkt nauwelijks dus kan dat soort krapuul gewoon op kosten van onze zak doorgaan met niks doen...
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:13
    Die instanties zitten ook puur zichzelf in stand te houden. Toezichthouders op werktrajecten melden je liever 10x opnieuw aan, ipv dat ze 1x een bedrijf een boete opleggen omdat ze je na een goed traject van 1 of 2 maanden, geen contract aanbieden oid.
    Nee, jij wordt weggestuurd met een vaag smoesje, en 'pietje of klaasje' mag 1 of 2 maand naar hetzelfde bedrijf...Jij bent over een maandje of 6 weer aan de beurt.
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1893
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:34
    dus die 400.000 mensen die in Nederland een opleiding en opvoeding genoten hebben kunnen niet aan werk komen en dat komt door een groep Polen die uit een land komen met een slechter onderwijsstelsel?

    Als je als Nederlander de schuld voor je eigen falen bij een ander moet zoeken dan ben je serieus gefaalt in het leven. Nederlanders worden geboren met minstens 500% voorsprong op de meeste mensen in de wereld. Ben je dan nog arm en werkeloos, dan ben je gewoon echt een loser van de bovenste plank. Leuk hoor al dat rechts gezwam, maar wees dan ook zo recht voor z'n raap om te zeggen waar het echt op staat. Teveel van de falende Nederlanders zijn laaggeschoolde losers die vinden omdat ze met een Nederlands paspoort geboren zijn dat ze boven anderen staan die hier vaak 10x harder komen werken.
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:07
    Hoog gegeneraliseer, en aannames. Wat weet jij van die 400.000 mensen bv?

    Waarop baseer je dat die 400k* werkzoekenden zogenaamd boven een ander staan?
    Het is juist andersom: die mensen worden zwaar ondergesteld! Hoezo moet een bijstandsgerechtigde eerst maandenlang in een proeftijd zitten, uitgemolken te worden, wel de kosten en de inspanning, maar niet eens het minimumsalaris?

    Dat minimumsalaris is geen 'boven anderen staan', dat is de financiële ondergrens om hier in dit land, elke maand een béétje rond te kunnen komen...

    Toezicht en controle hierop IS er haast niet, en de paar reintegratie-bureaus die dat horen te doen, schrijven je liever 10x opnieuw in, ipv dat ze je 1x aan een baan helpen op die manier...

    *
    Uitzonderingen daargelaten, ik ken zelf ook wel een aantal die het wel prima vinden met hun uitkerinkje etc, lekker afgekeurd in de WAO, hoeven ze niks voor te doen, eens per zoveel maand eventjes met een zielepoot snifferig aan een bureautje zitten en hoppa...

    Die controle mag van mij érnstig verscherpt worden wat dát schept juist het verkeerde beeld van mensen.
    Er is, ook in de bijstand idd, een selecte groep, die het wel prima vind, en juist door die minderheidsgroepering, wordt de meerderheid van werkzoekenden, over dezelfde kam geschoren.
    En dat is waar het werkelijk op staat.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 20:09]
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1893
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:20
    Waar ik het op baseer? Ten eerste doelde ik op Nederlanders en niet per se op de 400k mensen. Als Nederlander wordt je in een land geboren waar je onderwijs krijgt die ver boven dat van andere landen staat. Je gaat dus met een voorsprong de banenmarkt op en als je dan de concurrentie weet te verliezen van één of andere buitenlander met mindere scholing dan doe je toch echt iets verkeerd in je leven.

    DUO geeft tegenwoordig zelfs leningen (tegen hele gunstige tarieven) aan volwassenen om zich om te scholen. Dus zelfs als je in de 40 bent kan je besluiten een ander pad te nemen als je niets vindt in jouw sector.

    bovenstaand verhaal is natuurlijk niet van toepassing op mensen die d.m.v. ziekte of andere fysieke ongemakken thuis zitten, maar ik ga ervan uit dat jullie dat best snappen.
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:42
    Je baseert het vooral op die randstad van je. Als je in het noorden komt bv, is er al lang niet zo veel keuze mbt werk vinden.

    "Voorsprong de banenmarkt in' is ook onzin, dat komt zo uit het draaiboekje met politiek-correcte uitspraken. Net als je argumentje van 'een of andere buitenlander met minder scholing'... Dat ligt hem niet in de werknémer, maar de werkGEVER; die neemt die buitenlander aan, want die is goedkoper! De Nederlander weet dat hij voor die papieren gewoon een fatsoenlijk salaris mag ontvangen, en dát is wat er in de realiteit gebeurt 'tussen die regels die je nu opnoemt'.

    Je beredenatie dat mensen in de Bijstand maar achterlijk zijn als ze de trajectvorming in gestuurd worden, slaat nog minder ergens op. Klaarblijkelijk heb jij dus nooit in zo'n situatie gezeten, en kun je dr geen goede mening over geven. Ook goed, maar zeg dát dan, en ga niet domweg mensen zo lopen beledigen.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:18
    Was ook niet echt heel serieus bedoelt.
    Zal de volgende keer er wel een knipoogje achter zetten
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27289
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:35
    Dat is met alle twijfelachtige reacties op VP wel verstandig :p
    Overigens zou het antwoord zijn geweest 'als je in Polen meer betaald krijgt voor hetzelfde werk.'
    Dat zou tevens het moment zijn dat Nederlanders naar Polen gaan om te werken.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:46
    Ja pff ik heb het in de gaten zeg. Ik mag dan soms wel graag de grens opzoeken maar het meeste van mij in zulke gevallen hoeft niet zo heel serieus opgevat te worden hoor.
    Maar goed iedereen mag er op reageren hoe die wilt
    Deze reactie van jouw is idd gewoon een goed antwoord op de vraag die ik stelde zo kan dat dus ook. :)
    En ja als er een tijd komt dat ik in Polen voor hetzelfde werk zoveel meer verdien als hierzo bestel ik ook alvast een woordenboekje ;)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27289
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:00
    Haha, ja, maar een knipoog is in zo'n geval wel handig.
    Ja, Nederlanders zijn daar denk ik net zo makkelijk in. En dan zul je zien dat Risicofactorski1985 op voetbalprimeur.pl net zo doet over ons :p
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:11
    Ach ja had ik direct een knipoog achter die vraag gezet, kreeg ik waarschijnlijk aleen leuke reacties.
    Nu begin ik zonder die knipoog krijg ik toch heel andere reacties.
    Het is maar net hoe je zelf iets opvat natuurlijk he, want het blijft gewoon dezelfde vraag ;)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27289
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:12
    Ja, dat klopt helemaal. Alleen is die knipoog voor de toon van de opmerking wel belangrijk.
    Vind ik leuk
    035 +5102
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:02
    Jij spoort niet!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:19
    Ik ben dan ook geen trein
    Vind ik leuk
    035 +5102
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:34
    Die is wel leuk van jou. :-)
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:48
    Laat me raden, je bent een vliegtuig, en als mensen je niet geloven, stappen ze maar uit! "WHOEEEE!!"
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:02
    Wat moeten wij doen, zodat jij je terug trekt van dit forum smerige kwal dat je rond loopt
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 15:57
    Wie is wij dan? En hoezo smerige kwal?
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 21:01
    Ik heb veel bekende en vrienden in Polen die verdienen goed genoeg maar sommige dingen zijn er gewoon duur voor de mensen maar buiten alles komen de meeste er wel rond
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:50
    Koenstgras what the fuck vp en nou niet weer mijn tekst verwijderen hé?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 17:50]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:52
    Koenstgraaz*.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:59
    Koenstgraaz daar kunnen die 🐮 flink op koenstgraazen!
    Vind ik leuk
    Enden +3936
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:53
    Sterkte reactie... serieus echt sterk. Inhoudelijk goed. Mooie opbouw ook.

    Wordt tijd om kunstgras definitief te verbannen. Echt geen meerwaarde
    Vind ik leuk
    Sil95 +10631
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:55
    Precies. Kunstgras? Idd WTF. Weg ermee.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:55
    Ze verwijderen je tekst voor een reden.
    Omdat je een leeg hoofd bent🤦‍♂️
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:57
    Hwahwa dan moeten ze jou acount helemaal opdoeken hwahwa!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:58
    ‘Hwahwa’ ?? Probeer je een Afrikaanse stam na te doen ofzo.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:00
    ?
    Vind ik leuk
    035 +5102
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:07
    Zinloze opmerkingen zouden altijd verwijderd moeten worden!
    Vind ik leuk
    Sil95 +10631
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:52
    Verademend om dit te lezen.. Eindelijk eens een geroutineerde en gelouterde speler die zijn veelal jongere ploeggenoten een spiegel durft voor te houden.
    Vind ik leuk
    HanV +4028
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:14
    Meen je dat? Zelden zulke prietpraat gelezen.
    "We hebben gezien wat er kan gebeuren als je niet honderd procent bent. We kunnen niet achterover leunen, anders hebben we een groot probleem en worden we geen kampioen."
    Dat zal voor spelers die alleen de eredivisie gewend zijn echt een ontdekking zijn dat de punten in de wedstrijd worden verdeeld.
    Vind ik leuk
    14forever +8494
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:52
    Lastige uitwedstrijd, maar zou gewonnen moeten worden.

    Hatrickje VELTMAN morgen dan maar.
    Vind ik leuk
    Mr-MZ +112
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:53
    Wow wat een niveau weer.. behoorlijk kinderachtig om dat zo neer te zetten in een artikel. Maar voor de rest helemaal mee eens!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 17:54]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:55
    Achja ze moeten op een bepaalde manier de aandacht trekken..
    Vind ik leuk
    Mr-MZ +112
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:58
    Klopt;)
    Vind ik leuk
    pico323 +5325
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:55
    Kunstgras daar is mede het Nederlands voetbal zo gedaald. Daar wi toch niemand op ballen. Bedankt KNVB voor het verzieken van het Nederlands voetbal.
    Vind ik leuk
    HanV +4028
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:19
    O, het ligt niet puur aan clubs die verliezen van Keirat, Trencin, Osiek of Rosenberg?
    Vind ik leuk
    Pimman +2928
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:57
    Kunstgras is veel erger dán koenstgraaz!
    Vind ik leuk
    Foebele +53902
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:59
    Koenstgrazz, kunstgras, het is en blijft kut en een doodsteek voor ons voetbal, verbieden en wel heel gauw. Sterker nog, vanavond nog alle stadions omploegen waar ze die rommel hebben liggen, de fik er in!
    Vind ik leuk
    Bosmeister +282
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:05
    De fik erin vind ik geen duurzame gedachte. Dat kunstgras kan beter hergebruikt worden om op te hockeyen. Verder vind ik dat je gelijk hebt.
    Vind ik leuk
    Foebele +53902
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:06
    Haha ook goed, misschien inderdaad een beetje slecht voor het milieu, maar laten we het dan spreekwoordelijk doen! ;-)
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:08
    Voor hockey gras zijn de kunstsprieten te lang. (Ik heb thuis hergebruikt voetbal kunstgras liggen. Hockey is 2 cm en voetbal 4 of 5 cm hoog). Voor mooie prijs per M2 heb je dan mooi veldje thuis liggen.
    Vind ik leuk
    MN223 +1000
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:25
    Kwestie van 1 x maaien.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156975
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:59
    wie is je vriendje en heb je al een huis?

    Prima "journalist"..........
    Vind ik leuk
    Danny b +11
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:00
    Lol wij gebruiken hybrid dus kunstgras erin verwerkt :p
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4076
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:01
    Waarom is het kunstgras inmiddels niet afschaft? Waarom duurt het zo lang?
    Vind ik leuk
    MN223 +1000
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:44
    De clubs wachten tot het dor is...
    Vind ik leuk
    Aja020 +59
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:04
    Off-topic : Waar is perr schuurs? Is hij aangesloten bij jong Ajax ?
    Vind ik leuk
    MN223 +1000
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:26
    31 augustus wordt hij uitgeleend aan Willem II
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:07
    Lach wekkend dat je de ploeg op scherp moet zetten maar ja dat krijg je als je denkt geweldig te zijn
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25511
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:11
    Lekkere poll ook.. Natuurlijk verbieden die plastic troep!!
    Vind ik leuk
    rinirat +2230
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:14
    Competitie vervalsing!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:14
    Maakt niks uit iedereen speelt erop het is niet alleen hij.
    Vind ik leuk
    harryheck +1413
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:20
    Tadic:even mondje houden en zorgen dat de kunstgreep die Ajax met Southampton heeft bekokstoofd wordt teruggedraaid. Jouw 2 clubs en jijzelf werden er niet beter of slechter van, alleen je vorige club in Nederland werd tekortgedaan
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12664
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:05
    Ja, want anders had Southampton alsnog een deel af moeten staan en hadden ze nu net zo veel overgehouden, dan had het Ajax alleen extra geld gekost en zou Southampton er niks aan hebben. En het is een deal tussen deze 2 clubs dus we gaan geen rekening houden met nog een club die er voor de rest niks mee te maken heeft.
    Prima regeling, we gaan niet zomaar geld weggeven uiteraard.
    Vind ik leuk
    harryheck +1413
    zaterdag 18 augustus 2018 om 06:23
    MaximaalAFCA ken de feiten: het geld dat Ajax minder aan Southampton betaalde is /wordt verrekend in salaris van Tadic. Hiermee wordt meteen de mond van jullie en de aandeelhouders gesnoerd, omdat Tadic ver boven de salarisnorm uitstijgt, zelfs zonder dit deel verkapte transfersom.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2049
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:52
    Zal me niks verbazen dat ze weer punten verspelen is vaak bij Ajax en vooral op Kunstgras
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:47
    Natuurlijk de eerste Kut smoes is binnen.
    Dus Vink,als het misloopt weten wij waar het aanlag,bedankt.
    En niet dat VVV op dat moment een klasse beter was.
    Maar goed Vink ik zal je geruststellen,Ajax verliest niet.😉

    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:39
    Dus tegen Heracles was Ajax niet 100% gefocust.
    En dat noem men Profspelers,de werkgever moet gelijk hun maand salaris intrekken.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 19:47]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:59
    Echt gras moet een voorwaarde zijn om in de eredivisie te spelen. Zo niet dan blijf je lekker in de eerste divisie spelen.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2042
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:13
    Kunstgras is slecht voor je botten, dat is een feit.

    Hoe kan een land als Nederland zich verlagen door te spelen op kunstgras?

    Als het nou een tropisch land zou zijn, maar nee, in tropische landen speelt niemand op kunstgras.
    Vind ik leuk
    Marco S +4296
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:20
    Goed gesproken Dusan..
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:21
    Kunstgras,beton, zand of gras come on boys knallen en minimaal VVV verslaan en Kiev ook aanpakken! Kan een mooi seizoen worden als Ten Hag het slim aanpakt!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Tadic zet ploeggenoten op scherp: "Anders hebben we een groot probleem"