Tadic zet ploeggenoten op scherp: Anders hebben we een groot probleem

    Tadic zet ploeggenoten op scherp: "Anders hebben we een groot probleem"

    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:46

    Dusan Tadic staat aan de vooravond van zijn eerste wedstrijd op kunstgras in vier jaar tijd. De Serviër reist zaterdag met Ajax af naar De Koel om het op te nemen tegen VVV-Venlo.

    Tadic heeft het 'koenstgraaz' niet bepaald gemist tijdens zijn periode bij Southampton. "Ik denk dat het heel slecht is voor het Nederlandse voetbal om op kunstgrasvelden te blijven spelen. Hopelijk komen we niet te veel van dat soort velden tegen dit seizoen", vertelt hij aan AT5. "Geen enkele voetballer houdt ervan, dus ik hoop dat alle clubs in de toekomst weer normaal gras hebben."

    De vleugelaanvaller denkt dat Ajax sowieso op zijn hoede moet zijn voor de uitwedstrijd in Venlo. De Amsterdammers hebben in de eerste competitiewedstrijd tegen Heracles Almelo punten laten liggen en kunnen zich niet nog meer misstappen permitteren. "We hebben gezien wat er kan gebeuren als je niet honderd procent bent", zet Tadic zijn ploeggenoten op scherp. "We kunnen niet achterover leunen, anders hebben we een groot probleem en worden we geen kampioen."

    Poll

    Moet kunstgras verboden worden?

    (5385 stemmen)

    Plaats een reactie

    Bill +783
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:49
    Goed dat dit soort ervaren jongens dit uitspreken.
    Weg met die plastic rommel!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:50
    Koenstgras what the fuck vp en nou niet weer mijn tekst verwijderen hé?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 17:50]
    Vind ik leuk
    MichPSV +8760
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:52
    Koenstgraaz*.
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:59
    Koenstgraaz daar kunnen die 🐮 flink op koenstgraazen!
    Vind ik leuk
    Enden +4117
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:53
    Sterkte reactie... serieus echt sterk. Inhoudelijk goed. Mooie opbouw ook.

    Wordt tijd om kunstgras definitief te verbannen. Echt geen meerwaarde
    Vind ik leuk
    Sil95 +10796
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:55
    Precies. Kunstgras? Idd WTF. Weg ermee.
    Vind ik leuk
    035 +5850
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:07
    Zinloze opmerkingen zouden altijd verwijderd moeten worden!
    Vind ik leuk
    Sil95 +10796
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:52
    Verademend om dit te lezen.. Eindelijk eens een geroutineerde en gelouterde speler die zijn veelal jongere ploeggenoten een spiegel durft voor te houden.
    Vind ik leuk
    HanV +4375
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:14
    Meen je dat? Zelden zulke prietpraat gelezen.
    "We hebben gezien wat er kan gebeuren als je niet honderd procent bent. We kunnen niet achterover leunen, anders hebben we een groot probleem en worden we geen kampioen."
    Dat zal voor spelers die alleen de eredivisie gewend zijn echt een ontdekking zijn dat de punten in de wedstrijd worden verdeeld.
    Vind ik leuk
    14forever +8591
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:52
    Lastige uitwedstrijd, maar zou gewonnen moeten worden.

    Hatrickje VELTMAN morgen dan maar.
    Vind ik leuk
    Mr-MZ +127
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:53
    Wow wat een niveau weer.. behoorlijk kinderachtig om dat zo neer te zetten in een artikel. Maar voor de rest helemaal mee eens!
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 17:54]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:55
    Achja ze moeten op een bepaalde manier de aandacht trekken..
    Vind ik leuk
    Mr-MZ +127
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:58
    Klopt;)
    Vind ik leuk
    pico323 +6053
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:55
    Kunstgras daar is mede het Nederlands voetbal zo gedaald. Daar wi toch niemand op ballen. Bedankt KNVB voor het verzieken van het Nederlands voetbal.
    Vind ik leuk
    HanV +4375
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:19
    O, het ligt niet puur aan clubs die verliezen van Keirat, Trencin, Osiek of Rosenberg?
    Vind ik leuk
    Pimman +5072
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:57
    Kunstgras is veel erger dán koenstgraaz!
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:59
    Koenstgrazz, kunstgras, het is en blijft kut en een doodsteek voor ons voetbal, verbieden en wel heel gauw. Sterker nog, vanavond nog alle stadions omploegen waar ze die rommel hebben liggen, de fik er in!
    Vind ik leuk
    Bosmeister +394
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:05
    De fik erin vind ik geen duurzame gedachte. Dat kunstgras kan beter hergebruikt worden om op te hockeyen. Verder vind ik dat je gelijk hebt.
    Vind ik leuk
    Foebele +54941
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:06
    Haha ook goed, misschien inderdaad een beetje slecht voor het milieu, maar laten we het dan spreekwoordelijk doen! ;-)
    Vind ik leuk
    stratumseind +171739
    vrijdag 17 augustus 2018 om 17:59
    wie is je vriendje en heb je al een huis?

    Prima "journalist"..........
    Vind ik leuk
    Danny b +9
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:00
    Lol wij gebruiken hybrid dus kunstgras erin verwerkt :p
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4719
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:01
    Waarom is het kunstgras inmiddels niet afschaft? Waarom duurt het zo lang?
    Vind ik leuk
    MN223 +1063
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:44
    De clubs wachten tot het dor is...
    Vind ik leuk
    Aja020 +70
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:04
    Off-topic : Waar is perr schuurs? Is hij aangesloten bij jong Ajax ?
    Vind ik leuk
    MN223 +1063
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:26
    31 augustus wordt hij uitgeleend aan Willem II
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:07
    Lach wekkend dat je de ploeg op scherp moet zetten maar ja dat krijg je als je denkt geweldig te zijn
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26559
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:11
    Lekkere poll ook.. Natuurlijk verbieden die plastic troep!!
    Vind ik leuk
    rinirat +2653
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:14
    Competitie vervalsing!
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:14
    Maakt niks uit iedereen speelt erop het is niet alleen hij.
    Vind ik leuk
    harryheck +1446
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:20
    Tadic:even mondje houden en zorgen dat de kunstgreep die Ajax met Southampton heeft bekokstoofd wordt teruggedraaid. Jouw 2 clubs en jijzelf werden er niet beter of slechter van, alleen je vorige club in Nederland werd tekortgedaan
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13183
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:05
    Ja, want anders had Southampton alsnog een deel af moeten staan en hadden ze nu net zo veel overgehouden, dan had het Ajax alleen extra geld gekost en zou Southampton er niks aan hebben. En het is een deal tussen deze 2 clubs dus we gaan geen rekening houden met nog een club die er voor de rest niks mee te maken heeft.
    Prima regeling, we gaan niet zomaar geld weggeven uiteraard.
    Vind ik leuk
    harryheck +1446
    zaterdag 18 augustus 2018 om 06:23
    MaximaalAFCA ken de feiten: het geld dat Ajax minder aan Southampton betaalde is /wordt verrekend in salaris van Tadic. Hiermee wordt meteen de mond van jullie en de aandeelhouders gesnoerd, omdat Tadic ver boven de salarisnorm uitstijgt, zelfs zonder dit deel verkapte transfersom.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2005
    vrijdag 17 augustus 2018 om 18:52
    Zal me niks verbazen dat ze weer punten verspelen is vaak bij Ajax en vooral op Kunstgras
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:47
    Natuurlijk de eerste Kut smoes is binnen.
    Dus Vink,als het misloopt weten wij waar het aanlag,bedankt.
    En niet dat VVV op dat moment een klasse beter was.
    Maar goed Vink ik zal je geruststellen,Ajax verliest niet.😉

    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:39
    Dus tegen Heracles was Ajax niet 100% gefocust.
    En dat noem men Profspelers,de werkgever moet gelijk hun maand salaris intrekken.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 17 augustus 2018 om 19:47]
    Vind ik leuk
    vrijdag 17 augustus 2018 om 19:59
    Echt gras moet een voorwaarde zijn om in de eredivisie te spelen. Zo niet dan blijf je lekker in de eerste divisie spelen.
    Vind ik leuk
    HupHolland +2656
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:13
    Kunstgras is slecht voor je botten, dat is een feit.

    Hoe kan een land als Nederland zich verlagen door te spelen op kunstgras?

    Als het nou een tropisch land zou zijn, maar nee, in tropische landen speelt niemand op kunstgras.
    Vind ik leuk
    Marco S +4731
    vrijdag 17 augustus 2018 om 20:20
    Goed gesproken Dusan..
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 09:21
    Kunstgras,beton, zand of gras come on boys knallen en minimaal VVV verslaan en Kiev ook aanpakken! Kan een mooi seizoen worden als Ten Hag het slim aanpakt!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws