FOX Sports-analisten over afgekeurde VVV-goal: 'Topclub krijgt weer de voorkeur'

    FOX Sports-analisten over afgekeurde VVV-goal: 'Topclub krijgt weer de voorkeur'

    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:37

    Het is het meest besproken moment tijdens de eerste helft van VVV-Venlo tegen Ajax: de afgekeurde goal vlak voor rust. Martin Samuelsen leek de thuisploeg op voorsprong te schieten, maar de Noor werd na tussenkomst van de videoscheidsrechter teruggefloten, tot verbazing van de FOX Sports-analisten.

    Arbiter Kevin Blom had zelf niet gezien dat Samuelsen aan het shirt van Nicolas Tagliafico trok, maar keurde na het bekijken van de beelden de treffer van VVV af. Hedwiges Maduro noemt de beslissing 'zwaarbestraft' en stelt dat er sprake is van een 'fifty-fifty' situatie. Arnold Bruggink is uitgesproken. "Nu zie je dat de topclub weer de voorkeur krijgt. Ik vind het echt veel te zwaar. Dit is een stuk lichter dan vorig seizoen bij Sparta-FC Emmen (Sparta kreeg geen strafschop na vasthouden door Jeroen Veldmate en degradeerde uiteindelijk, red.)."

    Glenn Helder sluit zich aan bij Bruggink. "Dit is het geluk van een topclub. Als het andersom zou gebeuren, zou Blom niet gefloten hebben", aldus de voormalig Oranje-international. "Ik ben een voorstander van de VAR, maar nu ga ik toch twijfelen. Als je dit bestraft, moet je alles bestraffen."

    Poll

    Terecht afgekeurde goal?

    (5391 stemmen)

    Plaats een reactie

    Rene80 +2143
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:38
    topic 3 van 14 over een afgekeurde goal!
    Vind ik leuk
    HanV +3994
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:40
    Nee, niet nog 11 erbij.
    Vind ik leuk
    Nvd88 +4290
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:44
    Moet wel eerlijk zeggen dat dit gewoon een goal is. Groeten uit Amsterdam !
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 19:46]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:53
    Was gewoon de 1-0 voor VVV.
    Maar ja, Blom..
    De VAR maakt het ipv eerlijker nu nog schever.
    Vind ik leuk
    Nvd88 +4290
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:55
    Volgens mij zeg ik dat ook.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:06
    Er gaat niks boven een beetje bevestiging.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:20
    mee eens
    Vind ik leuk
    Entombed +903
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:22
    Technisch gezien si wat er daar gebeurde een overtreding. Eerlijk is braaf. Ook de penalty voor de overtreding is een penalty. Maar goed, dit zou moeten betekenen dat er veel minde rgegevingsgezind gefloten moet worden. Ik ben HEEEEEL benieuwd of dat het hele seizoen gebeurd.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
    Sjaak Swart was vandaag de VAR. ;((
    Schandalig.
    Vind ik leuk
    Entombed +903
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Die laatste situatie daar in de 16 bij Ajax... Was dan ook een overtreding! Maar goed... dat klopt ECHT NIET!
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42678
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Shirtje trekken in de 94e minuut. Waarom geen VAR nu voor VVV?
    Dit stinkt gewoon.

    Blom is een schande voor het scheidsrechterkorps!!!
    Vind ik leuk
    Sluisje +526
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:41
    Kijk uit wat je zegt, Blom heeft jullie al zo vaak gematst :)
    Vind ik leuk
    Entombed +903
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:02
    Maar nog nooit na videobeelden!
    Vind ik leuk
    Sluisje +526
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:13
    Dat is maar goed ook, anders waren jullie de afgelopen vier jaar op zeker geen kampioen geworden 😁
    Vind ik leuk
    Entombed +903
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:26
    Goed... het enige dat ik daar op kan zeggen is... niet mee eens.. en ik, denk, dat wij dat ook nooit zullen worden. PSV- vs Ajax-bril... gaat geen constructief gesprek worden denk ik ;)
    Vind ik leuk
    Sluisje +526
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:38
    Klopt, laten we het daarom gewoon aan de var overlaten :)
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 02:04
    Het enige wat stinkt ben jij gigantische mafkees.
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1276
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:45
    Nee ben ik het niet mee eens. Hij trekt aan het shirt, waardoor die jongen zn balans verliest en hij de vrije schietkans krijgt. Nmi is deze goal terecht afgekeurd. Voor dit soort situaties heb je de VAR.
    Daarentegen vond ik het geen pingel. Het is nog steeds een contactsport en hij gaat gewoon makkelijk liggen. Maar volgens mij was het een schouderduw.
    Vind ik leuk
    Entombed +903
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:30
    Ach... ze konden allebei gegeven worden. Maar wanner je voor dit soort dngen gaat fluiten. Dan moet Blom oof fluiten voor de acties in de 16 bij Ajax tegen VVV. Dat doet hij dan weer niet. Was net zo licht als de afgekeurde goal. Dat maakt het geheel zwak en had Blom op zijn minst... al was het voor de show het spel stil moeten leggen en naar het beeld gaan kijken. Ik vond dat namelijk op basis vand e eerdere besluiten ook een penalty.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:57
    Was overtreding. Dus geen goal en wel een gele jaart voor spel bederf en overtreding.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:22
    Geen goal T. wordt overduidelijk weggetrokken. Goede beslissing. Groeten uit Den Haag
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:25
    Terecht afgekeurd. T. werd weggetrokken, overtreding. Hij had meteen moeten fluiten. Groeten uit Den Haag
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 21:25]
    Vind ik leuk
    PRICE +32114
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:42
    Grote kans op punt verlies voor de Amsterdammers
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1646
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:44
    Nee, je vergeet Blom, makkelijk gegeven vrije ballen rond de 16 voor Ajax gaan volgen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:45
    Correctie : een onterecht afgekeurde goal !.
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1411
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:05
    Wederom wordt ajax geholpen. Zelfs nu met de var.
    Vind ik leuk
    Sluisje +526
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:44
    Haha, waarom is PSV al vier keer achter elkaar kampioen, in ieder geval niet omdat ze de scheidsrechter tegen hadden 😉
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:08
    Je vergeet Feyenoord tussen door.
    En ja, Ajax krijgt wel vaker het voordeel van de twijfel
    Vind ik leuk
    Sluisje +526
    zondag 19 augustus 2018 om 13:51
    Jammer dat een Twente supporter dit zegt, deze club heeft te vaak het voordeel van de twijfel gehad en had niet meer mogen bestaan
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 16:31
    Als Teente 20 jaar eerder had gefraudeerd, had je er niemand over gehoord.
    Of als Ajax 20 jaar later had gefraudeerd had het al 3 X niet meer mogen bestaan.
    Vind ik leuk
    Sluisje +526
    zondag 19 augustus 2018 om 17:10
    Haha, Dream on.
    Heb je feiten of ga je af op anderen die wat schreeuwen op dit forum
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:11
    Volgens mij ben je nog heel jong dat je nog nooit van zwart geld affaire Arverladze gehoord heb of inval fiod wat nog enkele miljoenen niet betaalde belasting kwam ophalen. Zijn feiten. Google maar effe zou ik zeggen.
    Vind ik leuk
    Sluisje +526
    maandag 20 augustus 2018 om 19:34
    Oh dat ken ik zeker, maar ik hou me meer bezig met het heden, Ajax is gestraft en dat kun je van Twente niet echt zeggen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 23:33]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 21:10
    Sorry?????
    Niet Ajax, maar de voorzitter is gestraft zoals het hoort.
    Ajax heeft nooit punten aftrek gehad, niet uitgesloten van europees voetbal en geen boetes gehad.
    Daartegen Twente wel en ging de voorzitter vrij uit.
    By the way werd Twente ook bij sommige zaken ten onrechte bestraft zoals achteraf gebleken was na grondig onderzoek.
    Dus de te lichte straffen met de ten onrechte straffen vind jij niet genoeg.
    Jouw mening maar dan is mijn mening dat Ajax er weer eens heel genadig af is gekomen.
    Vind ik leuk
    Sluisje +526
    maandag 20 augustus 2018 om 23:34
    Het zit diep hè...........
    Laten we hopen dat Twente nog lang in de keukenkampioendivisie te zien is.....
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 07:47
    Wat zit diep?
    Kun je niet tegen oprechtheid en reageer je dan maar op zo'n niets zeggende manier?

    Ik kan leven met de situatie die Twente zichzelf aangedaan heeft.
    Ik wil ook toegeven dat Twente in het verleden foute dingen heeft gedaan.
    Maar ik kan niet uitstaan dat mensen zoals jij alleen met een beschuldigende vinger wijzen, niet eens alles afweten, en over hun eigen club het zwijgen opleggen of ontkennen.
    Dat vind ik zielige personen die groot achter hun PC zijn en domme dingen uitkraaien en niets willen aannemen als hun feiten worden weerlegt en dan alleen maar met achterlijke reacties komen.

    De haat zit je diep hè.
    Vind ik leuk
    Sluisje +526
    donderdag 23 augustus 2018 om 02:06
    Nee hoor, vindt Twente allen een Sc.....club, sorry.....
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:18
    Nog nooit vertoond, maar nu bewezen... KNVB schaam je kapot.
    Blom schaam je kapot.
    Vind ik leuk
    J. Staatsen +5509
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:39
    Andersom had ie geteld
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20471
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:41
    Daar kun je gif op innemen.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42678
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:48
    Samengevat wat de gemiddelde ajax fan vanavond meldt:
    - het is een kutveld, je reinste competitievervalsing
    - jullie hebben allemaal een psv brilletje op hier op VP
    - de analisten bij fox sport? nou ja, die hebben ook een psv brilletje
    - zij zijn groot en wij zijn klein...
    Vind ik leuk
    Iggy +3621
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:56
    Zout toch op hypocriete droeftoeter.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42678
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:58
    heb jij pech :)

    Overigens het is een echte samenvatting van de reacties.
    Zie hieronder al wat nederlandse turk schrijft.

    ach bekijk het positief joh. Ajax heeft nog geen wedstrijd verloren!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:19]
    Vind ik leuk
    Hvdp +729
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:44
    Haha
    Ik zou toch echt eens een spelregelcursus gaan volgen!
    Blom zag het weer eens niet en de var wel
    Gerechtigheid
    Als je het er niet mee eens bent moet je een aanvraag indienen om de spelregels te veranderen!!
    Haha
    Vind ik leuk
    Sluisje +526
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:46
    Zullen we ook even opsommen wat iedere PSV supporter te melden heeft vanavond, inderdaad datgene wat ze al vier jaar lang meehebben......geluk en de knvb
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:00
    Op alle punten heb je gelijk!! Het mooiste en dat had is al langer, het Calimero gedrag neemt toe 🤣.. zekerheid neemt af...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 23:01]
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1411
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:16
    Dieptriest dat deze man op dit niveau mag fluiten. En nu geeft hij een onterechte penalty voor ajax. Wat een competitievervalsing.
    Vind ik leuk
    Iggy +3621
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
    Ach jochie toch!
    Vind ik leuk
    Sluisje +526
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:49
    Haha, een onterechte strafschop.....
    Oh ik zie het al, niet serieus nemen, wederom een PSV supporter....
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:39
    Ja hoor. Hiddink met zijn gekleurde psv bril weer. Helder nemen we al helemaal niet serieus.
    Vind ik leuk
    Deck010 +4652
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:44
    Jou gelukkig wel. Jij hebt zeker geen Ajax bril op? Je zou gewoon stil moeten zijn en jezelf schamen. De duurste aankoop van het seizoen die uitverdedigt als een F-je en vervolgens dan ook nig eens de scheids mee hebben 🙈
    Vind ik leuk
    Jur74 +8195
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:56
    Heb je de gesprekken in de rust gezien?
    Vind ik leuk
    Deck010 +4652
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:18
    Ik wel, die Turk niet denk ik
    Vind ik leuk
    Jur74 +8195
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:19
    Dat weet ik zeker van niet.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:20]
    Vind ik leuk
    Sluisje +526
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:51
    Haha inderdaad, Arnold Bruggink met zijn PSV brilletje
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:13
    Is een Twente man.
    Vanaf de jeugd daar doorgebroken en ja, toen door zijn goede spel een contract bij PSV verdiend.
    Maar hij woont nog steeds in het mooie Twente.
    Vind ik leuk
    Sluisje +526
    zondag 19 augustus 2018 om 13:50
    Het doorgesnoven Twente ?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 16:33
    Liever een doorgesnoven tukker dan een volgespoten amsterdammer die onschuldige stewards in elkaar slaan tot een hart infarct toe.
    Vind ik leuk
    Sluisje +526
    zondag 19 augustus 2018 om 17:09
    Haha, kom zeker niet uit Amsterdam en alles beter dan een drugshok in het eigen stadion.....
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:39
    Wat een gelul! Zijn shirt wordt half uitgetrokken!
    Vind ik leuk
    5by5 +1275
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:46
    Een shirt kan je uittrekken via je hoofd niet door een zacht trekje aan je mouw
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:49
    Vind het redelijk zwaar bestraft om de goal af te keuren.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42678
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:49
    De overdrijvingsfactor wordt ingezet.
    Neen, hij had zijn shirt gewoon nog aan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:40
    Als dit al een overtreding is dan hoeven we nu achteraf niet meer te twijfelen of de penalty van Luuk de Jong tegen AZ terecht was. Die was dan volkomen terecht en ik denk dat iedere Ajacied dat nu wel met me is is.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20138
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:41
    Met me is is?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:43
    Ja, ik ben er achter gekomen dat "eens" vervangen door "is" heel gangbaar eens op dit forum. Het scheelt mij ook weer een heleboel typen. Ben je dat met me is?
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 19:49]
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1328
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:47
    Is in de zoveel tijd zijn we het met elkaar is hier op VP ook is?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:49
    Ik bent het helemaal met je is.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:53
    En die van Bergwijn tegen Twente dan ook gelijk maar goedkeuren? Die werd gelemaal niet geraakt namelijk. Maar dat telt niet volgens Stratum want dat was de 3-0 of zo...Waarom altijd andere situaties er bij halen?? Of twijfelde je ook wel een beetje bij die penal voor Lucy de Jong?? Waarschijnlijk wel....
    Vind ik leuk
    Neuzekneus +1276
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:48
    Precies, waarom. Vorig seizoen was er geen VAR, nu wel, deal with it!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:54
    Luuk de Jong was meer penalty dan Huntelaar.
    Nieuwe competitie, nieuwe regels. Leuk?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:04
    Hahahahahahahahahaha.......
    Vind ik leuk
    Sluisje +526
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:53
    Haha, niemand die neutraal is zal het met je eens zijn....
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:40
    Dit zal de knvb niet leuk vinden 😂😂
    Vind ik leuk
    Hoekie89 +455
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:40
    Blom heeft zijn Ajax shirtje weer aan..
    Vind ik leuk
    Sluisje +526
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:54
    Yep, stiekem zit die van PSV er nog onder van vorig seizoen.....
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20471
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:40
    Zwaar onterecht dit! Blom loopt in een doorzichtige roodwitte pyama rond.#mafkees
    Vind ik leuk
    Sluisje +526
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:55
    Met een PSV logo ?
    Vind ik leuk
    Arie1976 +706
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:40
    Belachelijk..
    Dan kunnen we wel voor alles gaan flouted dit seizoen..
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +42678
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:50
    Elk doelpunt uit een corner kan je sowieso affluiten ja, want er wordt bij elke corner geduwd en getrokken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:11
    Schouderduwtje, 5 wedstrijden schorsen! Minimaal!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:11]
    Vind ik leuk
    Marco S +4255
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:40
    zijn er geen anderen te krijgen? Helder, Waterreus, Heitinga en Maduro, die gasten hebben toch geen ene flikker te melden
    Vind ik leuk
    Floaz +955
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:41
    Geen zorgen Blom geeft Ajax nog een penalty in blessuretijd
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 19:41]
    Vind ik leuk
    Ari as +239
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:43
    Op basis van videobeelden.
    Vind ik leuk
    Floaz +955
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:49
    Stel je voor 1 vinger uitsteken in het strafschopgebied, meteen rood voor VVV
    Vind ik leuk
    Ari as +239
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:16
    Zie je wel
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Helderziende.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
    Helderziende
    Vind ik leuk
    Arie1976 +706
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:41
    Fluiten excuses
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:42
    niets geen geluk vd topclub die worden gewoon altijd bevoordeeld want ja het grote vriendje ajax mag niet verliezen en zo gaat het al jaren.
    Vind ik leuk
    Swout +256
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:43
    Var oneens met Helder en Bruggink 'ze mogen blij zijn dat ze op tv komen'
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:43
    Welnee. Een voorkeur? Hoezo?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:43
    Je ziet maar wat de kenners er van vinden..........
    Vind ik leuk
    Sluisje +526
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:57
    Kenners....?
    Serieus :):):)
    Vind ik leuk
    5by5 +1275
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:44
    Ben ik de enige die vermoed dat Ajax de teleurstelling van het seizoen gaat worden? Ik bedoel met het geld wat ze geinvesteerd hebben moeten ze op de eerste plek eindigen dit jaar maar tot dusver zie ik daar weinig van, nu hebben ze hulp van de scheids nodig om een doelpunt af te keuren wat een te zware straf is als je de beelden ziet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:44
    Blonde Dollie weer door de bocht.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:44
    Nadat de KNVB de nieuwe thuisinstructie vorige week heeft ingevoerd , een kwartier verlengen bij een ongunstige stand, treed vandaag ook de tweede aanpassing in werking : elke tegengoal bij een 0-0 stand is ongeldig.

    Zo komen we er wel.nl
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:50
    Sinds vandaag is de regel aangepast, Ajax mag 2x een kwartier verlengen. Met ... een wissel van speelhelft en een drinkpauze.

    Alleen geldig bij een ongunstige tussenstand natuurlijk. Over een evt strafschoppenserie word nog druk overlegt.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:19
    de strafschoppen zijn al ingevoerd bij een ongunstige stand......
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:56
    Verdomme, weer met jou eens, Straat...
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:56
    Dan wordt Ajax derde en PSV vierde dit seizoen dus.....Krijgen we weer een seizoen dat Feijenoord geholpen wordt... Of zou het dit seizoen eens eerlijk gaan?
    Vind ik leuk
    stratumseind +154491
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:59
    te laat , jullie hebben pas anderhalve pot gespeeld en het eerlijke is er al vanaf
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:03
    We hebben nog 33 wedstrijden van vorig seizoen tegoed! Nou vooruit, 30 dan....
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:05
    Soms zit het mee ... en de volgende keer ook.
    Vind ik leuk
    Sluisje +526
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:00
    In dat geval zal PSV weer kampioen worden, want zo gaat het al vier jaar...
    Vind ik leuk
    JoeyC +1721
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:45
    Als dit de standaard wordt, dan zal Blom met behulp van de VAR nog heel veel doelpunten moeten gaan afkeuren.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:57
    En een heleboel penalty's niet geven....en rode kaarten niet. Hoeven ze ook niet geseponeerd te worden...
    Vind ik leuk
    Sluisje +526
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:01
    Wel jammer, dan kan iedereen zien hoe PSV de laatste jaren kampioen is geworden.
    Vind ik leuk
    Ryanaz +2068
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:45
    Die maduro is ook een slappe zak.. geeft nooit echt zijn mening.. gister niet en vandaag weer niet
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:45
    Bij fox zitten echt vervelende mensen.
    Vind ik leuk
    Hammie +1099
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:46
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 19:48]
    Vind ik leuk
    Peany +440
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:48
    Ik had Ajax een penalty gegeven! Belachelijke overtreding ....
    Vind ik leuk
    Iefmeister +7839
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:48
    Belachelijk dit. Maar dit gaan we veel zien in de toekomst. We bekijken de beelden en daat is dan iets op te zien. En op basis daarvan neemt de scheids een negatieve beslissing.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +1995
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:49
    Waardeloos elftal !
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:50
    die 2 rangs analisten weten er ook niks van wat een gelul
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:51
    Iedereen word tegenwoordig analist
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:53
    Heb je nog tijd?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:55
    Miss kan je me over 5 jaar nog op tv zien.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29452
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:52
    Luckyy.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:52
    Zuur dit weer, maar wij zullen ook vast wel dit soort momenten meekrijgen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:53
    En dat geloof jij?

    Jij gelooft ook alles hè.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:55
    K geloof t niet, k weet t wel zeker. Als je Ajax of PSV bent krijg je altijd wel een paar van dit soort momenten in je voordeel in een seizoen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:55
    Maar niet tegen zeker?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:58
    Als er getwijfelt wordt is meestal de conclusie: de club die het populairst is van de 2 het voordeel geven in een situatie. En als t 2 van dezelfde tegen elkaar is dan de thuisploeg. Eerlijk is het niet maar heb zo langzamerhand wel t gevoel dat de KNVB hiernaar streeft.

    Geen wonder dat we nie meer meekomen in europa. Dan hebben we namelijk geen voordeel van de scheids meer. Zag je tegen atletico 2 jaar geleden ook in eigen huis, we verdienden gelijkspel maar kregen een verlies...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 19:59]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:03
    En daar verandert een VAR niks aan. Want veel situaties kun je op 2 manieren beoordelen.

    Het kan wel of niet. Doe maar wel dan. En soms maar niet.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:04
    Precies dat ja. Uiteindelijk is t nog steeds een mens die een keuze moet maken,
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:06
    Juist.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:54
    Wordt het niet eens tijd dat Blom van wedstrijden van Ajax gehaald wordt?
    Dit is toch allemaal te opzichtig.

    En Psv ook niet meer laten fluiten om omgekeerde reden
    Vind ik leuk
    Sluisje +526
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:04
    Dan zal het lastig worden om nog een scheidsrechter voor PSV te vinden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:55
    Die Arnold Bruggink moeten ze echt Prins Carnaval in Eindhoven maken komend jaar.
    Altijd over alles zeuren bij Ajax, negatief belichten en bij PSV is volgens hem alles hossanah.
    Ik ben geen Ajacied, noch PSV'er, maar dit valt zelfs de meest neutrale toeschouwer op!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:00
    Kom op... Maduro is een ex ajacied. En helder is in principe neutraal en heeft zelfs in de ajaxjeugd gespeeld.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:01]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:06
    Ik heb het echt specifiek ver Arnold Bruggink erelid van de anti Ajax fanclub!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:11
    T zal wel komen omdat ik een psver ben maar k vind bruggink itt waterreus nog wél zinnige analyses maken. Idd niet de grootste fan van ajax, maar om op een ajaxgezinde televisie ook wat psv naar voren te zien komen vind ik niet erg. Bij de cruyffschaal bijvoorbeeld zaten Ronald de boer en Willem. Dan denk ik: Waarom een ajacied en en feyenoorder? Bij een pot tussen psv en feyenoord.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:11]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:18
    Dat man ik me van jou ook weer helemaal voorstellen
    PSV doet het momenteel natuurlijk zeer aardig en dat gun ik ze van harte, maar vanavond klopt mijn hart toch echt voir Fortuna.
    Verder wens ik je heel veel succes met PSV
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:19
    K snap dat wel. En jij ook succes dit seizoen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:23
    Dank je wel maat;)
    Vind ik leuk
    HaagseHaas +1494
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:55
    Schandalig gewoon, maar het is niet de eerste keer dat scheidsrechters Ajax een handje helpen
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:56
    Logisch dat die afgekeurd wordt.
    Het zou toch ook niet eerlijk zijn Ajax meteen een negatief gevoel te geven na de topprestatie van afgelopen week in Europa??Komop ,zeg;)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 19:56]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:57
    Op het WK floten ze hier niet voor.

    Maar de KNVB gelukkig wel.
    Vind ik leuk
    Nar +475
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:57
    Wat een onzin... Als het een overtreding is, moet je gewoon fluiten. Of het nu ernstig is of niet. Anders kan je net zo goed alle regels versoepelen.
    Vind ik leuk
    JoeyC +1721
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:57
    Dit heeft weinig met geluk te maken. Meer met clubvoorkeur.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:08
    Wordt zijn shirt vast gehouden of niet? Jullie krijgen bij elk contact in de 16 een penalty mee, sterker nog soms ook als er geen contact is...
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:59
    Als dit straks tijdens de klassieker gebeurt, dan mogen ze de VAR studio, wel goed gaan bewaken.
    Vind ik leuk
    Dtc0314 +1051
    zaterdag 18 augustus 2018 om 19:59
    Amen
    Vind ik leuk
    Blindsy +10403
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:00
    Ja zeg, als nu Lucky Ajax óók al weer terug is, is er dit seizoen natuurlijk geen hóuden meer aan... 😉
    Vind ik leuk
    Nar +475
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:02
    Pas als Ajax met 0-1 voorkomt ga ik je geloven, met je Lucky Ajaxzzzz....
    Vind ik leuk
    Blindsy +10403
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:16
    Nou, een zuivere tegengoal afgekeurd zien worden valt ook onder 'lucky', echt...
    Maar het was overigens een grap. Zal ik er de volgende keer voor je bij zetten... 👍
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:17]
    Vind ik leuk
    Nar +475
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:19
    Dat “zuivere” houden we maar in het midden dan.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:19]
    Vind ik leuk
    Blindsy +10403
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Of schuiven we terzijde, net als vriend Blom...
    Vind ik leuk
    Vinnie J +634
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:01
    Top goal, tob scheids
    Vind ik leuk
    Floaz +955
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:03
    Nog 16 minuten
    Vind ik leuk
    Teamgeest +1516
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:04
    Straks nog 6 minuten blessuretijd erbij.
    Vind ik leuk
    Spekholz +461
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:05
    Lucky Ajax..
    Vind ik leuk
    Floaz +955
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:07
    12...
    Vind ik leuk
    Martinnat +693
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:07
    Labyad ziet niets
    Blind zwaar onder niveau
    De Ligt krijgt praatjes loopt constant te ouwehoeren
    Ziyech laat niets zien
    Dat zomaar effe kampioen worden wat ze allemaal denken of dachten dat gaat iedergeval niet zomaar even
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:16]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:08
    Er is maar 1 club die aan het voetballen is!!
    Dan verdien je ook niet te zeuren
    Vind ik leuk
    Bowy +5
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:11
    Triest wat een lulo.Als het andersom was geweest had hij hem goedgekeurd.Er gebeuren wel zwaardere overtredingen waar hij niet voor fluit

    .
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:13]
    Vind ik leuk
    HanV +3994
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:11
    Ziyech past niet bij Ajax, die geeft de bal soms diep en niet zoals de rest in de voeten.
    Vind ik leuk
    AFFA +1537
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:12
    Gewoon terecht afgekeurd.
    Vind ik leuk
    JoeyC +1721
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:12
    Nu ontsnapt VVV aan rood vind ik. Wat dat betreft nu ook gelijk.
    Vind ik leuk
    Nbl +551
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:13
    Weer punten verlies 👍👍alleen maar gemotiveerd voor CL slappe hap
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:13
    Zoals al eerder gezegd, als Ajacied, overtuigd van de kwaliteit van de selectie: met deze spelopvatting tijdens ‘kleine’ wedstrijden ben je niet beter dan het rechterrijtje. Indien uitslag 0-0, gefeliciteerd VVV, dik terecht.
    Vind ik leuk
    HJR +7053
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:14
    Ze hadden hem moeten tellen, misschien dat Ajax dan eens wakker wordt
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:16
    Nu weer met heel veel geluk een penalty, terwijl de goal van VVV wat mij betreft niet had moeten worden afgekeurd.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2143
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:17
    hoezo met geluk? Het was een beuk en NIET op de bal van vvv! Hoe kun je dit geluk noemen? Gewoon een absoluut stomme move van vvv
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:57
    Ik ben ook gewoon Ajacied he, maar ja, geluk van de VAR. Het was een overtreding, zeker, maar als de scheidsrechter er niks van vindt en o.b.v. videobeelden achteraf nog een penalty wordt gegeven mag je wat mij betreft spreken van geluk. Ajax had qua veldspel geen aanspraak op de overwinning. Ook vond ik op basis van de VAR de goal van VVV makkelijk afgekeurd.
    Vind ik leuk
    HJR +7053
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:18
    Ik zei het van de week al. Tis gewoon een motivatie van niks in de competitie
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:15
    schandalig nu geeft hij hem wel natuurlijk knjb duidelijk nu
    Vind ik leuk
    Floaz +955
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:15
    Ik zei het toch penalty voor ajax
    Vind ik leuk
    Nar +475
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:20
    En terecht.... Top die VAR
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:16
    Tja.........
    Vind ik leuk
    Rene80 +2143
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:16
    we kunnen lullen wat we willen, maar pingel is toch echt terecht! Niets meer niets minder!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:16
    Als ik aan het eind van het filmpje die VVV supporter met die van Ajax zie, daar word ik nou vrolijk van, zo kan het dus ook, was het altijd maar zo :)
    Vind ik leuk
    Martinnat +693
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:16
    Labyad ziet niets
    Blind zwaar onder niveau
    De Ligt krijgt praatjes loopt constant te ouwehoeren
    Ziyech laat niets zien
    Dat zomaar effe kampioen wat ze allemaal denken of dachten dat gaat iedergeval niet zomaar even
    Vind ik leuk
    Ari as +239
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:17
    Blom houd ajax in de titelrace.
    Vind ik leuk
    Martinnat +693
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:22
    Blom heeft 20 jaar lang seizoen kaart van Ajax gehad wat verwacht je dan .
    Ik zit me kapot ergeren , dat Ajax verdiend nog geeneens een punt vandaag
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:17
    Eerst VAR tegen VVV en nu VAR voor Ajax.
    Tweemaal is hier sprake van klassejustitie.
    Schande.
    Vind ik leuk
    Ron777 +58
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:17
    Weer foutje van de VAR de jong werd vol op zijn enkel geraakt en de speler die het deed kwam met zijn noppen naar voren en bal was er niet meer dus moet VAR rood geven kijk naar bruins van excelsior vorige week nu weer strafschop door die VAR na dat er al 2 minuten verder zijn duurde veel te lang
    Vind ik leuk
    Floaz +955
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:17
    Misselijk
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:17
    Wat een trieste bedoeling elke wedstrijd speelt die neuzen ploeg met 12 man. Bah bah
    Vind ik leuk
    Martinnat +693
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:17
    Wat wordt dat Ajax in het zadel geholpen zeg door Blom de man die 20 jaar een seizoen kaart voor Ajax had
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13378
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:17
    Bammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    0-1 moet je maat voetballen VVV. Met 11 man voor die goal hangen, bah.
    Gewoon 100% pingel, dat hier nog een VAR voor nodig is zeg.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:19
    Nu ben ik met Silvana Simons eens Pietje moet weg, schandelijke vertoning die pieten.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:23
    Schei toch uit. Dan kunnen er per wedstrijd 85 penalty's gegeven worden.
    Vind ik leuk
    Vvgimmurt +447
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:18
    En ze worden weer geholpen....
    Vind ik leuk
    Nbl +551
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:20
    PSV is vorig seizoen genoeg geholpen huil niet
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:18
    Terecht hij trekt aan zijn shirt dus niet zeuren!!!
    Vind ik leuk
    Garinsha +4602
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:18
    Zo wil ik echt geen wedstrijden winnen hoor.. SLAPPE HAP WEER HOOR AJAX BAH!!!!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:21]
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5170
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:18
    VAR voorkomt een doelpunt voor VVV en geeft Ajax ook nog een strafschop.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:19
    Dat noemen ze genaaid worden!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:19
    Kom op jongens dit wordt een leuke competitie met de var ik denk 1000 strafschoppen 😂
    Vind ik leuk
    Nbl +551
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:19
    Kijken of ze ook zo tegen PSV spelen
    Vind ik leuk
    Natnek +2
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:19
    Schandalig deze beslissing, penalty Ajax terecht. 1-1 was verdiende uitslag geweest
    Vind ik leuk
    Mari +7594
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:20
    VVV was uit op1 puntje thuis. Ik snap dat niet hoor
    Bijna gelukt.
    Nu ze achter staan gaan ze het pas proberen dom dom en nog eens dom.
    Waarom niet proberen te winnen vanaf de 70ste minuut of zo
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5170
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:23
    Nou weet Ik niet meer wanneer VVV de 1-0 maakte, maar je kunt niet zeggen dat ze het niet hebben geprobeerd ruim voor de 70e minuut.
    Vind ik leuk
    Mari +7594
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Ze kuinnen veel beter. Vorig jaar bewezen dat ze kunnen tikken/ goed kunnen voetballen.
    En je zag het nadat Ajax op een voorsprong kwam, toen gingen ze veel aanvallender spelen.
    Ze kunnen het wel, maar speelden dom
    Vind ik leuk
    Swout +256
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:20
    Met de Var in hun zak word Ajax zeker kampioen :D
    Vind ik leuk
    Floaz +955
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:21
    Nog blij ook die ajacieden, niet op aan te zien...
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1230
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:21
    Ik zou me kapot schamen als Ajax.
    De scheids nodig om 3 punten te pakken tegen VVV

    Schande
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:21
    Overmars is de loonsverhoging van Blom al aan het bijschrijven.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 21:05]
    Vind ik leuk
    Tfoe +3020
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    En jij bent niet wijs.Met je achterlijke reactie.Wat nou doodschop geven..
    Vind ik leuk
    Jur74 +8195
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:21
    VAR: Voor Amsterdamse Rust
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1621
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:23
    Grootste voordeel was nar, na de Amsterdamse rust met de pingel.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8195
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
    Laatste minuut word er geen gebruikt gehoor van de var. Duidelijk toch?
    Vind ik leuk
    Daaniet123 +310
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:21
    Deze competitie is nu al verneukt!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:21
    Wat een tob club.
    Vind ik leuk
    Breezer4u +1621
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:22
    Simpel, als je en overtreding waarneemt moet je bestraffen ook. Een nadeel van de var helaas voor de vvv aanhang.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4831
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:23
    Nou wat ik in 2 competitiewedstrijden van ajax heb gezien blijft t op het veld kilometersver achter wat er allemaal met het mondje is gezegd....
    Vind ik leuk
    Tfoe +3020
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    En daar ben ik het wel mee eens.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:23
    Je kan niet anders verwachten als Blom een duel als deze fluit.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2028
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:23
    Wat is die labyat slecht pffff.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1311
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
    Het geluk van een kampioen 😋
    Vind ik leuk
    Lulhoer +47
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
    Wat daar allemaal gebeurd is gewoon SCHANDALIG! Zo moeten winnen bah bah wat een vieze kutclub is het.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
    haha weer een wervelend Ajax gezien! duidelijk dat deze godenzonen het voetbal hebben uitgevonden! helemaal op eigen kracht gehakt gemaakt van een topclub die vorig seizoen nog in de finale champions league stond! waarom naar andere clubs wijzen? hebben jullie toch helemaal niet nodig! toptrainer! topspelers! inzet van 200% loopt als een tierelier! VVV geluk dat het geen 0-10 is geworden.. ja op een slof en een oude voetbalschoen toch? haha laat me niet lachen!😂😂😂
    Vind ik leuk
    Tfoe +3020
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
    Ajax heeft verdiend gewonnen.
    Aanvoerder VVV vind dat ook.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4831
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:32
    😂😂😂😂😂😂😂🤦🏻‍♂️
    Vind ik leuk
    Tfoe +3020
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:40
    Nabeschouwing he?Altijd informatie.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3020
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
    Oh enne......3 punten.....geluk van de kampioen toch?😂
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:38
    Als jullie zo blijven spelen zal er nog heel wat geluk nodig zijn om kampioen te worden... denk niet dat er genoeg is op deze wereld..
    Vind ik leuk
    Tfoe +3020
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:39
    Ach dat word wel beter....
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
    Var bullshit
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +5151
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Schandalig!
    Vind ik leuk
    TheMariner +3395
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Wat is Ajax een matig elftal. Die gaan een lastig seizoen krijgen.
    Vind ik leuk
    Romo +623
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Grote schande ... dit
    Ajax moet zeker kampioen worden dit jaar
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Met de kamera gaat de KNVB dit jaar Ajax kampioen maken !!!
    Vind ik leuk
    Janste +66
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Vanaf nu ben ik psv supporter. Kut ajax...
    Vind ik leuk
    klaasvaak +145
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Het geluk van de kampioen😁
    Vind ik leuk
    Molukker +97
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Alsjeblieft Ten Hag, geef nu alsjeblieft geen interview. Je mond moet gesnoerd zijn, want Ajax speelde als een zak hooi. Belachelijk! Ten Hag, je mag op zijn zachtst gezegd, opdonderen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
    Ik mag toch hopen dat alles en iedereen die wat te maken heeft met ajax, zich doodschaamt voor deze gestolen punten. Schandalig dat we hiervoor moeten juichen. Vanaf deze plek wil ik VVV bedanken voor het leuke voetbal dat ze hebben laten zien. Schandalig hoe ons team voetbalt.
    Vind ik leuk
    Swout +256
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:32
    Doodschamen is niet meer van deze tijd.. je kan van een Telstar achtig clubje verliezen thuis en er vervolgens toch een positief gevoel aan overhouden
    Vind ik leuk
    Champ1 +235
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
    Ajax krijgt de titel lucky weer terug
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1646
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
    Matchfixing.
    Vind ik leuk
    14forever +8520
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
    Dit gezien via een paar filmpjes en is gewoon duidelijk een overtreding...
    Vind ik leuk
    Snake +184
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
    Pfffff Var beslissend. Afgekeurde goal zoals ik het zag, onterecht. Na herhaling en geprobeerd is dat extra zetje bij het achteruit lopen behoorlijk van invloed. De beuk op huntelaar, is er niets bij dat hij de bal wilde spelen, geen intentie om te koppen of de voet de bal te spelen. Maar sommige zaken worden ook niet gezien, de smerige overtreding op de jong. Rood, donker rood. Daar was de var niet. Aparte wedstrijd gezien.
    Vind ik leuk
    plein19 +1619
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:39
    Zacht trekken maar als het invloed heeft gehad dan had hij niet de kans moeten geven het doelpunt af te keuren. Heeft het trekken verschil gemaakt dan is er terecht afgekeurd. Domme aanvaller als je weet van de VAR
    Vind ik leuk
    Remko +88
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:39
    Ja zeg het maar,omgekeerd in zulke situaties heb ik ze op de stip zien gaan.neemt niet weg dat ajax vandaag ontsnapt is,slechte wedstrijd btw niet om aan te gluren.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:41
    De KNVB zal d.m.v. de videoscheidsrechter dit jaar Ajax kampioen maken. Hopelijk zullen journalisten dit seizoen dit vergelijken met PSV.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:42
    Ajax: als je het voetballend niet winnen kan, zijn er altijd nog de hulplijnen Kevin Blom, de KNVB hotline en een VAR.
    Vind ik leuk
    edje2307 +364
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:42
    Tyfus neuzenbende in Zeist!!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:23
    Simpele ziel
    Vind ik leuk
    edje2307 +364
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:28
    je ouders!!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:25
    Die Bruggink is een eikel en een hele slechte anaalist met zijn p$v voorkeur.
    Die kun je niet serieus nemen. En voor de rest barst het hier weer van de AJAX- haters. De goal is terecht afgekeurd en de penalty ook terecht gegeven
    Vind ik leuk
    Animal +9
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:55
    bullshit. die goal had nooit afgekeurd mogen worden en in de voorlaatste minuut had VVV een pingel moeten krijgen !! KNVB is maffia...Ajax moest winnen van zeist...en de VAR gaatballes nog erger maken.ieder twijfelgeval bij een top 3 wordt nu tegen de kleintjes gebruikt...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 02:01
    Ik denk dat jij maar even opgenomen moet worden.
    Vind ik leuk
    Eric 1966 +141
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:27
    Ongelooflijk dit alles werkt toch weer in voordeel Ajax gewoon jammer
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 02:01
    Uhm omdat het ook terecht was Eric.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 02:02]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:19
    jammer voor jou en je club psv?
    Vind ik leuk
    Eric 1966 +141
    zondag 19 augustus 2018 om 09:38
    Nee nee voor mij geen PSV
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:50
    Ajax zal ook heus wel eens een beslissing tegen krijgen na het raadplegen van videobeelden. Het zij zo. Het spelletje wordt er eerlijker van en dat is precies wat we allemaal willen
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:40
    Shirt trekken mag niet, basta!. Met de var worden die zeverzakken in een keer wakker.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 01:59
    Wtf sorry hoor maar natuurlijk was dit een overtreding. Tagliafico werd gewoon naar achteren getrokken waardoor de vv venlo speler er makkelijk voor kon komen en vrij kon schieten. En Huntelaar kreeg gewoon een beuk oftewel ook een terecht penalty. En wat betreft het laatste moment in de 16 meter dat kun je niet vergelijken met de afgekeurde doelpunt, er gebeurde ook werkelijk niets. Blom vind ik geen beste scheidsrechter maar in dit geval waren het prima beslissingen met de hulp van de Var.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:16
    nu is de twijfel weg genomen door de video en TERECHT. dan word eindelijk aanvallend voetbal beloont van AJAX
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:49
    Bruggink heeft altijd een negatieve mening als het om Ajax gaat. Als voetballer mag je tegen Ajax zijn maar als commentator moet je dit los laten en gewoon verslag geven.
    Vind ik leuk
    hefbrug38 +509
    zondag 19 augustus 2018 om 11:23
    Allemaal gezeik terecht afgekeurd of het nu een top club is of niet heeft er niets mee te maken
    En die analisten daar wordt hellemaal scheid ziek van
    Lang leve de VAR
    Vind ik leuk
    Ikkedus +260
    zondag 19 augustus 2018 om 11:34
    Ongelooflijk dat dit door VAR afgekeurd wordt.
    Als je dan idd die 2 voorbeelden van Sparta ziet tegen Emmen, is nogmaals duidelijk geworden dat de VAR alleen maar gebruikt wordt om uitleg aan hun vooringenomen stelling te geven...
    Schadelijk!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 12:38
    Terecht afgekeurd..... overtreding dus geen goal
    En laten die boeren nou niks zeggen met hun gestolen 2 punten
    Vind ik leuk