FOX Sports-analisten over afgekeurde VVV-goal: 'Topclub krijgt weer de voorkeur'

FOX Sports-analisten over afgekeurde VVV-goal: 'Topclub krijgt weer de voorkeur'

Gepubliceerd: zaterdag 18 augustus 2018 om 19:37za 18-08-2018 om 19:37

Het is het meest besproken moment tijdens de eerste helft van VVV-Venlo tegen Ajax: de afgekeurde goal vlak voor rust. Martin Samuelsen leek de thuisploeg op voorsprong te schieten, maar de Noor werd na tussenkomst van de videoscheidsrechter teruggefloten, tot verbazing van de FOX Sports-analisten.

Arbiter Kevin Blom had zelf niet gezien dat Samuelsen aan het shirt van Nicolas Tagliafico trok, maar keurde na het bekijken van de beelden de treffer van VVV af. Hedwiges Maduro noemt de beslissing 'zwaarbestraft' en stelt dat er sprake is van een 'fifty-fifty' situatie. Arnold Bruggink is uitgesproken. "Nu zie je dat de topclub weer de voorkeur krijgt. Ik vind het echt veel te zwaar. Dit is een stuk lichter dan vorig seizoen bij Sparta-FC Emmen (Sparta kreeg geen strafschop na vasthouden door Jeroen Veldmate en degradeerde uiteindelijk, red.)."

Glenn Helder sluit zich aan bij Bruggink. "Dit is het geluk van een topclub. Als het andersom zou gebeuren, zou Blom niet gefloten hebben", aldus de voormalig Oranje-international. "Ik ben een voorstander van de VAR, maar nu ga ik toch twijfelen. Als je dit bestraft, moet je alles bestraffen."

Poll

Terecht afgekeurde goal?

(5392 stemmen)

Plaats een reactie

Rene80 +2430
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:38
topic 3 van 14 over een afgekeurde goal!
Vind ik leuk
HanV +5707
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:40
Nee, niet nog 11 erbij.
Vind ik leuk
Nvd88 +6874
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:44
Moet wel eerlijk zeggen dat dit gewoon een goal is. Groeten uit Amsterdam !
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 19:46]
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:22
Geen goal T. wordt overduidelijk weggetrokken. Goede beslissing. Groeten uit Den Haag
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:25
Terecht afgekeurd. T. werd weggetrokken, overtreding. Hij had meteen moeten fluiten. Groeten uit Den Haag
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 21:25]
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:45
Correctie : een onterecht afgekeurde goal !.
Vind ik leuk
Herendivisie +1926
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:05
Wederom wordt ajax geholpen. Zelfs nu met de var.
Vind ik leuk
Sluisje +1096
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:44
Haha, waarom is PSV al vier keer achter elkaar kampioen, in ieder geval niet omdat ze de scheidsrechter tegen hadden 😉
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 09:08
Je vergeet Feyenoord tussen door.
En ja, Ajax krijgt wel vaker het voordeel van de twijfel
Vind ik leuk
Sluisje +1096
zondag 19 augustus 2018 om 13:51
Jammer dat een Twente supporter dit zegt, deze club heeft te vaak het voordeel van de twijfel gehad en had niet meer mogen bestaan
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 16:31
Als Teente 20 jaar eerder had gefraudeerd, had je er niemand over gehoord.
Of als Ajax 20 jaar later had gefraudeerd had het al 3 X niet meer mogen bestaan.
Vind ik leuk
Sluisje +1096
zondag 19 augustus 2018 om 17:10
Haha, Dream on.
Heb je feiten of ga je af op anderen die wat schreeuwen op dit forum
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 21:11
Volgens mij ben je nog heel jong dat je nog nooit van zwart geld affaire Arverladze gehoord heb of inval fiod wat nog enkele miljoenen niet betaalde belasting kwam ophalen. Zijn feiten. Google maar effe zou ik zeggen.
Vind ik leuk
Sluisje +1096
maandag 20 augustus 2018 om 19:34
Oh dat ken ik zeker, maar ik hou me meer bezig met het heden, Ajax is gestraft en dat kun je van Twente niet echt zeggen.
[Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 23:33]
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 21:10
Sorry?????
Niet Ajax, maar de voorzitter is gestraft zoals het hoort.
Ajax heeft nooit punten aftrek gehad, niet uitgesloten van europees voetbal en geen boetes gehad.
Daartegen Twente wel en ging de voorzitter vrij uit.
By the way werd Twente ook bij sommige zaken ten onrechte bestraft zoals achteraf gebleken was na grondig onderzoek.
Dus de te lichte straffen met de ten onrechte straffen vind jij niet genoeg.
Jouw mening maar dan is mijn mening dat Ajax er weer eens heel genadig af is gekomen.
Vind ik leuk
Sluisje +1096
maandag 20 augustus 2018 om 23:34
Het zit diep hè...........
Laten we hopen dat Twente nog lang in de keukenkampioendivisie te zien is.....
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 07:47
Wat zit diep?
Kun je niet tegen oprechtheid en reageer je dan maar op zo'n niets zeggende manier?

Ik kan leven met de situatie die Twente zichzelf aangedaan heeft.
Ik wil ook toegeven dat Twente in het verleden foute dingen heeft gedaan.
Maar ik kan niet uitstaan dat mensen zoals jij alleen met een beschuldigende vinger wijzen, niet eens alles afweten, en over hun eigen club het zwijgen opleggen of ontkennen.
Dat vind ik zielige personen die groot achter hun PC zijn en domme dingen uitkraaien en niets willen aannemen als hun feiten worden weerlegt en dan alleen maar met achterlijke reacties komen.

De haat zit je diep hè.
Vind ik leuk
Sluisje +1096
donderdag 23 augustus 2018 om 02:06
Nee hoor, vindt Twente allen een Sc.....club, sorry.....
Vind ik leuk
J. Staatsen +7492
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:39
Andersom had ie geteld
Vind ik leuk
elmagico070 +23636
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:41
Daar kun je gif op innemen.
Vind ik leuk
Herendivisie +1926
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:16
Dieptriest dat deze man op dit niveau mag fluiten. En nu geeft hij een onterechte penalty voor ajax. Wat een competitievervalsing.
Vind ik leuk
Iggy +4637
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
Ach jochie toch!
Vind ik leuk
Sluisje +1096
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:49
Haha, een onterechte strafschop.....
Oh ik zie het al, niet serieus nemen, wederom een PSV supporter....
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:39
Wat een gelul! Zijn shirt wordt half uitgetrokken!
Vind ik leuk
5by5 +1323
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:46
Een shirt kan je uittrekken via je hoofd niet door een zacht trekje aan je mouw
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:40
Dit zal de knvb niet leuk vinden 😂😂
Vind ik leuk
Hoekie89 +522
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:40
Blom heeft zijn Ajax shirtje weer aan..
Vind ik leuk
Sluisje +1096
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:54
Yep, stiekem zit die van PSV er nog onder van vorig seizoen.....
Vind ik leuk
elmagico070 +23636
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:40
Zwaar onterecht dit! Blom loopt in een doorzichtige roodwitte pyama rond.#mafkees
Vind ik leuk
Sluisje +1096
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:55
Met een PSV logo ?
Vind ik leuk
Arie1976 +737
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:40
Belachelijk..
Dan kunnen we wel voor alles gaan flouted dit seizoen..
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:11
Schouderduwtje, 5 wedstrijden schorsen! Minimaal!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:11]
Vind ik leuk
Marco S +6963
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:40
zijn er geen anderen te krijgen? Helder, Waterreus, Heitinga en Maduro, die gasten hebben toch geen ene flikker te melden
Vind ik leuk
Floaz +899
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:41
Geen zorgen Blom geeft Ajax nog een penalty in blessuretijd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 19:41]
Vind ik leuk
Ari as +445
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:43
Op basis van videobeelden.
Vind ik leuk
Floaz +899
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:49
Stel je voor 1 vinger uitsteken in het strafschopgebied, meteen rood voor VVV
Vind ik leuk
Ari as +445
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:16
Zie je wel
Vind ik leuk
Arie1976 +737
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:41
Fluiten excuses
Vind ik leuk
4everfcu +5479
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:42
niets geen geluk vd topclub die worden gewoon altijd bevoordeeld want ja het grote vriendje ajax mag niet verliezen en zo gaat het al jaren.
Vind ik leuk
Swout +2265
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:43
Var oneens met Helder en Bruggink 'ze mogen blij zijn dat ze op tv komen'
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:43
Je ziet maar wat de kenners er van vinden..........
Vind ik leuk
Sluisje +1096
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:57
Kenners....?
Serieus :):):)
Vind ik leuk
5by5 +1323
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:44
Ben ik de enige die vermoed dat Ajax de teleurstelling van het seizoen gaat worden? Ik bedoel met het geld wat ze geinvesteerd hebben moeten ze op de eerste plek eindigen dit jaar maar tot dusver zie ik daar weinig van, nu hebben ze hulp van de scheids nodig om een doelpunt af te keuren wat een te zware straf is als je de beelden ziet.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:44
Blonde Dollie weer door de bocht.
Vind ik leuk
JoeyC +4426
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:45
Als dit de standaard wordt, dan zal Blom met behulp van de VAR nog heel veel doelpunten moeten gaan afkeuren.
Vind ik leuk
De Liefhebber +12988
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:57
En een heleboel penalty's niet geven....en rode kaarten niet. Hoeven ze ook niet geseponeerd te worden...
Vind ik leuk
Sluisje +1096
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:01
Wel jammer, dan kan iedereen zien hoe PSV de laatste jaren kampioen is geworden.
Vind ik leuk
Ryanaz +2813
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:45
Die maduro is ook een slappe zak.. geeft nooit echt zijn mening.. gister niet en vandaag weer niet
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:45
Bij fox zitten echt vervelende mensen.
Vind ik leuk
Hammie +1140
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:46
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 19:48]
Vind ik leuk
Peany +462
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:48
Ik had Ajax een penalty gegeven! Belachelijke overtreding ....
Vind ik leuk
Iefmeister +7866
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:48
Belachelijk dit. Maar dit gaan we veel zien in de toekomst. We bekijken de beelden en daat is dan iets op te zien. En op basis daarvan neemt de scheids een negatieve beslissing.
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1924
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:49
Waardeloos elftal !
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:50
die 2 rangs analisten weten er ook niks van wat een gelul
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:51
Iedereen word tegenwoordig analist
Vind ik leuk
Smithsonian +45139
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:52
Luckyy.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:54
Wordt het niet eens tijd dat Blom van wedstrijden van Ajax gehaald wordt?
Dit is toch allemaal te opzichtig.

En Psv ook niet meer laten fluiten om omgekeerde reden
Vind ik leuk
Sluisje +1096
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:04
Dan zal het lastig worden om nog een scheidsrechter voor PSV te vinden.
Vind ik leuk
Nar +1193
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:57
Wat een onzin... Als het een overtreding is, moet je gewoon fluiten. Of het nu ernstig is of niet. Anders kan je net zo goed alle regels versoepelen.
Vind ik leuk
JoeyC +4426
zaterdag 18 augustus 2018 om 19:57
Dit heeft weinig met geluk te maken. Meer met clubvoorkeur.
Vind ik leuk
De Liefhebber +12988
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:08
Wordt zijn shirt vast gehouden of niet? Jullie krijgen bij elk contact in de 16 een penalty mee, sterker nog soms ook als er geen contact is...
Vind ik leuk
Blindsy +20416
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:00
Ja zeg, als nu Lucky Ajax óók al weer terug is, is er dit seizoen natuurlijk geen hóuden meer aan... 😉
Vind ik leuk
Nar +1193
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:02
Pas als Ajax met 0-1 voorkomt ga ik je geloven, met je Lucky Ajaxzzzz....
Vind ik leuk
Blindsy +20416
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:16
Nou, een zuivere tegengoal afgekeurd zien worden valt ook onder 'lucky', echt...
Maar het was overigens een grap. Zal ik er de volgende keer voor je bij zetten... 👍
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:17]
Vind ik leuk
Nar +1193
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:19
Dat “zuivere” houden we maar in het midden dan.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:19]
Vind ik leuk
Blindsy +20416
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
Of schuiven we terzijde, net als vriend Blom...
Vind ik leuk
Vinnie J +1911
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:01
Top goal, tob scheids
Vind ik leuk
Floaz +899
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:03
Nog 16 minuten
Vind ik leuk
Teamgeest +1930
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:04
Straks nog 6 minuten blessuretijd erbij.
Vind ik leuk
Spekholz +548
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:05
Lucky Ajax..
Vind ik leuk
Floaz +899
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:07
12...
Vind ik leuk
Martinnat +983
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:07
Labyad ziet niets
Blind zwaar onder niveau
De Ligt krijgt praatjes loopt constant te ouwehoeren
Ziyech laat niets zien
Dat zomaar effe kampioen worden wat ze allemaal denken of dachten dat gaat iedergeval niet zomaar even
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:16]
Vind ik leuk
045Brunssum +1116
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:08
Er is maar 1 club die aan het voetballen is!!
Dan verdien je ook niet te zeuren
Vind ik leuk
Bowy +70
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:11
Triest wat een lulo.Als het andersom was geweest had hij hem goedgekeurd.Er gebeuren wel zwaardere overtredingen waar hij niet voor fluit

.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:13]
Vind ik leuk
HanV +5707
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:11
Ziyech past niet bij Ajax, die geeft de bal soms diep en niet zoals de rest in de voeten.
Vind ik leuk
JoeyC +4426
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:12
Nu ontsnapt VVV aan rood vind ik. Wat dat betreft nu ook gelijk.
Vind ik leuk
Nbl +819
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:13
Weer punten verlies 👍👍alleen maar gemotiveerd voor CL slappe hap
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:13
Zoals al eerder gezegd, als Ajacied, overtuigd van de kwaliteit van de selectie: met deze spelopvatting tijdens ‘kleine’ wedstrijden ben je niet beter dan het rechterrijtje. Indien uitslag 0-0, gefeliciteerd VVV, dik terecht.
Vind ik leuk
HJR +9145
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:14
Ze hadden hem moeten tellen, misschien dat Ajax dan eens wakker wordt
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:16
Nu weer met heel veel geluk een penalty, terwijl de goal van VVV wat mij betreft niet had moeten worden afgekeurd.
Vind ik leuk
Rene80 +2430
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:17
hoezo met geluk? Het was een beuk en NIET op de bal van vvv! Hoe kun je dit geluk noemen? Gewoon een absoluut stomme move van vvv
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:57
Ik ben ook gewoon Ajacied he, maar ja, geluk van de VAR. Het was een overtreding, zeker, maar als de scheidsrechter er niks van vindt en o.b.v. videobeelden achteraf nog een penalty wordt gegeven mag je wat mij betreft spreken van geluk. Ajax had qua veldspel geen aanspraak op de overwinning. Ook vond ik op basis van de VAR de goal van VVV makkelijk afgekeurd.
Vind ik leuk
HJR +9145
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:18
Ik zei het van de week al. Tis gewoon een motivatie van niks in de competitie
Vind ik leuk
4everfcu +5479
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:15
schandalig nu geeft hij hem wel natuurlijk knjb duidelijk nu
Vind ik leuk
Floaz +899
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:15
Ik zei het toch penalty voor ajax
Vind ik leuk
Nar +1193
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:20
En terecht.... Top die VAR
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:16
Tja.........
Vind ik leuk
Rene80 +2430
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:16
we kunnen lullen wat we willen, maar pingel is toch echt terecht! Niets meer niets minder!
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:16
Als ik aan het eind van het filmpje die VVV supporter met die van Ajax zie, daar word ik nou vrolijk van, zo kan het dus ook, was het altijd maar zo :)
Vind ik leuk
Martinnat +983
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:16
Labyad ziet niets
Blind zwaar onder niveau
De Ligt krijgt praatjes loopt constant te ouwehoeren
Ziyech laat niets zien
Dat zomaar effe kampioen wat ze allemaal denken of dachten dat gaat iedergeval niet zomaar even
Vind ik leuk
Ari as +445
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:17
Blom houd ajax in de titelrace.
Vind ik leuk
Martinnat +983
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:22
Blom heeft 20 jaar lang seizoen kaart van Ajax gehad wat verwacht je dan .
Ik zit me kapot ergeren , dat Ajax verdiend nog geeneens een punt vandaag
Vind ik leuk
Floaz +899
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:17
Misselijk
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:17
Wat een trieste bedoeling elke wedstrijd speelt die neuzen ploeg met 12 man. Bah bah
Vind ik leuk
Martinnat +983
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:17
Wat wordt dat Ajax in het zadel geholpen zeg door Blom de man die 20 jaar een seizoen kaart voor Ajax had
Vind ik leuk
Pietje2015 +17978
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:17
Bammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
/>
0-1 moet je maat voetballen VVV. Met 11 man voor die goal hangen, bah.
Gewoon 100% pingel, dat hier nog een VAR voor nodig is zeg.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:23
Schei toch uit. Dan kunnen er per wedstrijd 85 penalty's gegeven worden.
Vind ik leuk
Vvgimmurt +496
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:18
En ze worden weer geholpen....
Vind ik leuk
Nbl +819
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:20
PSV is vorig seizoen genoeg geholpen huil niet
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:18
Terecht hij trekt aan zijn shirt dus niet zeuren!!!
Vind ik leuk
Garinsha +5121
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:18
Zo wil ik echt geen wedstrijden winnen hoor.. SLAPPE HAP WEER HOOR AJAX BAH!!!!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:21]
Vind ik leuk
tikkietoe +6444
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:18
VAR voorkomt een doelpunt voor VVV en geeft Ajax ook nog een strafschop.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:19
Dat noemen ze genaaid worden!
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:19
Kom op jongens dit wordt een leuke competitie met de var ik denk 1000 strafschoppen 😂
Vind ik leuk
Nbl +819
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:19
Kijken of ze ook zo tegen PSV spelen
Vind ik leuk
Natnek +6
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:19
Schandalig deze beslissing, penalty Ajax terecht. 1-1 was verdiende uitslag geweest
Vind ik leuk
Mari +13254
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:20
VVV was uit op1 puntje thuis. Ik snap dat niet hoor
Bijna gelukt.
Nu ze achter staan gaan ze het pas proberen dom dom en nog eens dom.
Waarom niet proberen te winnen vanaf de 70ste minuut of zo
Vind ik leuk
tikkietoe +6444
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:23
Nou weet Ik niet meer wanneer VVV de 1-0 maakte, maar je kunt niet zeggen dat ze het niet hebben geprobeerd ruim voor de 70e minuut.
Vind ik leuk
Mari +13254
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Ze kuinnen veel beter. Vorig jaar bewezen dat ze kunnen tikken/ goed kunnen voetballen.
En je zag het nadat Ajax op een voorsprong kwam, toen gingen ze veel aanvallender spelen.
Ze kunnen het wel, maar speelden dom
Vind ik leuk
Swout +2265
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:20
Met de Var in hun zak word Ajax zeker kampioen :D
Vind ik leuk
Floaz +899
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:21
Nog blij ook die ajacieden, niet op aan te zien...
Vind ik leuk
Roy_87_ +1558
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:21
Ik zou me kapot schamen als Ajax.
De scheids nodig om 3 punten te pakken tegen VVV

Schande
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:21
Overmars is de loonsverhoging van Blom al aan het bijschrijven.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 21:05]
Vind ik leuk
Tfoe +3835
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
En jij bent niet wijs.Met je achterlijke reactie.Wat nou doodschop geven..
Vind ik leuk
Daaniet123 +411
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:21
Deze competitie is nu al verneukt!
Vind ik leuk
Breezer4u +2496
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:22
Simpel, als je en overtreding waarneemt moet je bestraffen ook. Een nadeel van de var helaas voor de vvv aanhang.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:23
Je kan niet anders verwachten als Blom een duel als deze fluit.
Vind ik leuk
Hugo59 +2134
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:23
Wat is die labyat slecht pffff.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +4095
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
Het geluk van een kampioen 😋
Vind ik leuk
Lulhoer +38
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
Wat daar allemaal gebeurd is gewoon SCHANDALIG! Zo moeten winnen bah bah wat een vieze kutclub is het.
Vind ik leuk
Marcelcocu +130
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
haha weer een wervelend Ajax gezien! duidelijk dat deze godenzonen het voetbal hebben uitgevonden! helemaal op eigen kracht gehakt gemaakt van een topclub die vorig seizoen nog in de finale champions league stond! waarom naar andere clubs wijzen? hebben jullie toch helemaal niet nodig! toptrainer! topspelers! inzet van 200% loopt als een tierelier! VVV geluk dat het geen 0-10 is geworden.. ja op een slof en een oude voetbalschoen toch? haha laat me niet lachen!😂😂😂
Vind ik leuk
Tfoe +3835
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
Ajax heeft verdiend gewonnen.
Aanvoerder VVV vind dat ook.
Vind ik leuk
Tfoe +3835
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
Oh enne......3 punten.....geluk van de kampioen toch?😂
Vind ik leuk
Marcelcocu +130
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:38
Als jullie zo blijven spelen zal er nog heel wat geluk nodig zijn om kampioen te worden... denk niet dat er genoeg is op deze wereld..
Vind ik leuk
Tfoe +3835
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:39
Ach dat word wel beter....
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
Var bullshit
Vind ik leuk
Tjoep Cola +7180
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
Schandalig!
Vind ik leuk
TheMariner +4192
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
Wat is Ajax een matig elftal. Die gaan een lastig seizoen krijgen.
Vind ik leuk
Romo +1605
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
Grote schande ... dit
Ajax moet zeker kampioen worden dit jaar
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
Met de kamera gaat de KNVB dit jaar Ajax kampioen maken !!!
Vind ik leuk
Janste +395
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
Vanaf nu ben ik psv supporter. Kut ajax...
Vind ik leuk
klaasvaak +248
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Het geluk van de kampioen😁
Vind ik leuk
Molukker +220
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Alsjeblieft Ten Hag, geef nu alsjeblieft geen interview. Je mond moet gesnoerd zijn, want Ajax speelde als een zak hooi. Belachelijk! Ten Hag, je mag op zijn zachtst gezegd, opdonderen.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
Ik mag toch hopen dat alles en iedereen die wat te maken heeft met ajax, zich doodschaamt voor deze gestolen punten. Schandalig dat we hiervoor moeten juichen. Vanaf deze plek wil ik VVV bedanken voor het leuke voetbal dat ze hebben laten zien. Schandalig hoe ons team voetbalt.
Vind ik leuk
Swout +2265
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:32
Doodschamen is niet meer van deze tijd.. je kan van een Telstar achtig clubje verliezen thuis en er vervolgens toch een positief gevoel aan overhouden
Vind ik leuk
Champ1 +223
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
Ajax krijgt de titel lucky weer terug
Vind ik leuk
TopsyKrets +1571
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
Matchfixing.
Vind ik leuk
14forever +9230
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
Dit gezien via een paar filmpjes en is gewoon duidelijk een overtreding...
Vind ik leuk
Snake +192
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
Pfffff Var beslissend. Afgekeurde goal zoals ik het zag, onterecht. Na herhaling en geprobeerd is dat extra zetje bij het achteruit lopen behoorlijk van invloed. De beuk op huntelaar, is er niets bij dat hij de bal wilde spelen, geen intentie om te koppen of de voet de bal te spelen. Maar sommige zaken worden ook niet gezien, de smerige overtreding op de jong. Rood, donker rood. Daar was de var niet. Aparte wedstrijd gezien.
Vind ik leuk
plein19 +3390
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:39
Zacht trekken maar als het invloed heeft gehad dan had hij niet de kans moeten geven het doelpunt af te keuren. Heeft het trekken verschil gemaakt dan is er terecht afgekeurd. Domme aanvaller als je weet van de VAR
Vind ik leuk
Remko +409
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:39
Ja zeg het maar,omgekeerd in zulke situaties heb ik ze op de stip zien gaan.neemt niet weg dat ajax vandaag ontsnapt is,slechte wedstrijd btw niet om aan te gluren.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:41
De KNVB zal d.m.v. de videoscheidsrechter dit jaar Ajax kampioen maken. Hopelijk zullen journalisten dit seizoen dit vergelijken met PSV.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:42
Ajax: als je het voetballend niet winnen kan, zijn er altijd nog de hulplijnen Kevin Blom, de KNVB hotline en een VAR.
Vind ik leuk
edje2307 +382
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:42
Tyfus neuzenbende in Zeist!!!
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:23
Simpele ziel
Vind ik leuk
edje2307 +382
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:28
je ouders!!!
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:25
Die Bruggink is een eikel en een hele slechte anaalist met zijn p$v voorkeur.
Die kun je niet serieus nemen. En voor de rest barst het hier weer van de AJAX- haters. De goal is terecht afgekeurd en de penalty ook terecht gegeven
Vind ik leuk
Animal +12
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:55
bullshit. die goal had nooit afgekeurd mogen worden en in de voorlaatste minuut had VVV een pingel moeten krijgen !! KNVB is maffia...Ajax moest winnen van zeist...en de VAR gaatballes nog erger maken.ieder twijfelgeval bij een top 3 wordt nu tegen de kleintjes gebruikt...
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 02:01
Ik denk dat jij maar even opgenomen moet worden.
Vind ik leuk
Eric 1966 +190
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:27
Ongelooflijk dit alles werkt toch weer in voordeel Ajax gewoon jammer
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 02:01
Uhm omdat het ook terecht was Eric.
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 02:02]
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 09:19
jammer voor jou en je club psv?
Vind ik leuk
Eric 1966 +190
zondag 19 augustus 2018 om 09:38
Nee nee voor mij geen PSV
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 09:50
Ajax zal ook heus wel eens een beslissing tegen krijgen na het raadplegen van videobeelden. Het zij zo. Het spelletje wordt er eerlijker van en dat is precies wat we allemaal willen
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:40
Shirt trekken mag niet, basta!. Met de var worden die zeverzakken in een keer wakker.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 01:59
Wtf sorry hoor maar natuurlijk was dit een overtreding. Tagliafico werd gewoon naar achteren getrokken waardoor de vv venlo speler er makkelijk voor kon komen en vrij kon schieten. En Huntelaar kreeg gewoon een beuk oftewel ook een terecht penalty. En wat betreft het laatste moment in de 16 meter dat kun je niet vergelijken met de afgekeurde doelpunt, er gebeurde ook werkelijk niets. Blom vind ik geen beste scheidsrechter maar in dit geval waren het prima beslissingen met de hulp van de Var.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 09:16
nu is de twijfel weg genomen door de video en TERECHT. dan word eindelijk aanvallend voetbal beloont van AJAX
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 09:49
Bruggink heeft altijd een negatieve mening als het om Ajax gaat. Als voetballer mag je tegen Ajax zijn maar als commentator moet je dit los laten en gewoon verslag geven.
Vind ik leuk
hefbrug38 +536
zondag 19 augustus 2018 om 11:23
Allemaal gezeik terecht afgekeurd of het nu een top club is of niet heeft er niets mee te maken
En die analisten daar wordt hellemaal scheid ziek van
Lang leve de VAR
Vind ik leuk
Ikkedus +273
zondag 19 augustus 2018 om 11:34
Ongelooflijk dat dit door VAR afgekeurd wordt.
Als je dan idd die 2 voorbeelden van Sparta ziet tegen Emmen, is nogmaals duidelijk geworden dat de VAR alleen maar gebruikt wordt om uitleg aan hun vooringenomen stelling te geven...
Schadelijk!
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 12:38
Terecht afgekeurd..... overtreding dus geen goal
En laten die boeren nou niks zeggen met hun gestolen 2 punten
Vind ik leuk