Ajax wordt twee keer gered door videoscheids en verslaat VVV in extremis

    Ajax wordt twee keer gered door videoscheids en verslaat VVV in extremis

    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:23

    Ajax heeft met veel pijn en moeite de eerste competitiezege van het seizoen geboekt. De Amsterdammers leken zaterdagavond, na de 1-1 thuis tegen Heracles Almelo, punten te laten liggen door VVV-Venlo, maar wonnen dankzij een late penalty van Dusan Tadic.

    David Neres kreeg in de openingsfase de grootste kans van de eerste helft. De Braziliaan dook vrij op voor doelman Lars Unnerstall, maar schoof de bal onbeholpen naast. Kort daarna wist André Onana een Venlose corner maar net buiten zijn eigen doel te houden. Nadat Ajax meerdere kansen had laten liggen en Neres geblesseerd was uitgevallen, leek VVV op een 1-0 voorsprong te komen.

    Martin Samuelsen schoot gedecideerd raak nadat Daley Blind de bal niet lekker weg kon werken. Arbiter Kevin Blom keurde de treffer goed, maar werd tot de orde geroepen door de videoarbitrage. Deze stelde vast dat de Noor aan het shirt van Nicolas Tagliafico trok. Blom ging hierin mee en keurde de treffer af.

    Ook na rust had Ajax de grootste moeite met de Noord-Limburgers. VVV verdedigde gedisciplineerd en de gasten uit Amsterdam wisten nauwelijks tot uitgespeelde mogelijkheden gekomen. In de slotfase werden ze echter opnieuw gered door de videoscheidsrechter. Roel Janssen duwde Klaas-Jan Huntelaar in de rug en Blom wees na het bekijken van de beelden naar de stip. Dusan Tadic schoot de verlossende 0-1 binnen. Daar bleef het bij, ondanks een slotoffensief van VVV.

    Ajax wacht nu de Champions League-confrontatie met Dynamo Kiev op woensdag. VVV mag zich voorbereiden op een uitwedstrijd tegen FC Utrecht.

    Plaats een reactie

    ArieBombarie +37916
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
    1. Vd Beek stel je altijd als eerste op. Onze enige loper met diepgang op t middenveld.
    2. Labyad stal je ergens ver weg. Totaal niks in Ajax te zoeken.

    Twee punten die wij allemaal al maanden roepen, maar onze eigenwijze domme Ten Hag heeft er weer een tijd voor nodig.

    De trainer die wat leert. En 3 punten gepakt. Dubbele winst.
    Ten Hag: dwaas.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25]
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1462
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Competitie vervalsing. Functioneren blom na deze wedstijd duidelijk. Zelfs met de var krijgt hij het voor elkaar ajax te bevoordelen. Dieptriest.

    1. Vvv goal onterecht afgekeurt.
    2. Speler van vvv had eraf gemoeten in de 81e minuut. ( ongelooflijk dat je dit niet ziet als var , maar wel een goal afkeurt voor een "duw")
    3. Penalty ajax discutabel.
    4. Overtreding de ligt in de 94e minuut wordt niet bestraft. (2 maten meten)
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:43]
    Vind ik leuk
    Nvd88 +4405
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    ? Mijn 4 jarige zoontje tYpT 0ok AltIjD Zoowwww. 20:33 O wacht zie dat hij het heeft aangepast. 20;46 weer aanpassing Herendivisie, Jezus man je bent net Vp.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:49]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
    Nog best knap voor iemand van 4 jaar.
    Vind ik leuk
    Nvd88 +4405
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:29
    Ja als je het gaat vergelijken met het niveau hier.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:32
    Dat niveautje is hier wel vaker ver te zoeken.
    En het niveau van Ajax is trouwens ook ver te zoeken.
    Als Ajax zo door gaat mogen ze blij zijn als ze dit seizoen in het linker rijtje eindigen. En wat een kans nog in de blessuretijd voor VVV.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:33]
    Vind ik leuk
    jollyrogers +4788
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:40
    door de VAR is de competitie nog minder leuk geworden.
    Vind ik leuk
    B. Alrond +1296
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:59
    Ja helaas Jolly. VAR wordt nu misbruikt om Ajax nog meer te bevoordelen lijkt het wel.
    Vind ik leuk
    mesterspsv +578
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:03
    VAR of geen VAR! De.scheids of videoref beslist.
    Heb wel gevoel dat het een dingetje gaat worden dat hele VAR gebeuren.Elk contact in de zestien word penalty 😉
    Vind ik leuk
    jollyrogers +4788
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:04
    vandaag gaf het iig de doorslag op een negatieve manier
    Vind ik leuk
    mesterspsv +578
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:14
    De ene scheidsrechter is de andere niet hé..We zullen het meemaken dit seizoen
    Vind ik leuk
    RebelVox +6801
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:58
    Ben zeker blij met VAR, eindelijk eens gerechtigheid.
    Al jarenlang wordt Ajax benadeeld door scheidsrechters die het gewoon niet goed zien.
    Lucky Ajax is al jarenlag Lucky Psv, nu eindelijk gerechtigheid.

    @ArieBombarie ben het niet met je eens vwb vd Beek in zijn huidige vorm heeft hij niks te zoeken als basisspeler van Ajax, de spelers die nu "vast"staan op het middenveld zijn toch de sterksten.

    Zit hier v reselijk fanatiek te duimen voor Neres, hopelijk valt de blesure mee en is hij woensdag fit, zou eeuwig zonde zijn wanneer hij er niet bij is.
    Vind ik leuk
    mesterspsv +578
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:19
    Overdrijven is ook een kunst hé 😉😂. Ben benieuwd welke scheids echt de ballen heeft om een echte belangrijke beslissing te nemen tegen welke club dan ook! VAR word onderwerp van het jaar hier in Nederland!
    Vind ik leuk
    Counterattack +10725
    zondag 19 augustus 2018 om 17:10
    Het benadelen wat jij benoemt hoor ik van alle supporters mbt eigen club. Gisteren hadden jullie VAR-Blom. De illusie dat met de VAR de gerechtigheid is gewaarborgd is onterecht. Nijhuis zou na revisie beelden de goal van VVV goedgekeurd hebben, evenals Kuipers en Makkelie , die objectief het systeem van WK kennen. Ditmaal mazzeltje voor jullie. Lucky is zowel door ajax als door psv veelal afgedwongen, zo ook gisteren voor allebei.
    Vind ik leuk
    Henk 1971 +7011
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:39
    Behalve overtredingen tegen Luuk de Jong 😉
    Vind ik leuk
    mcmodd +22895
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:44
    Als VVV dit kan is het voor alle ED-clubs mogelijk om Ajax een poepie te laten ruiken. Wat valt me dit tegen. De VAR is een goed middel, ook nu weer. Maar als je dat, met de ambitie van Ajax, nodig hebt om drie punten binnen te slepen en wel op de valreep, dan weet je dat het erg slecht was. Maar gefeliciteerd Ajacieden, je hebt er hard voor moeten knokken.
    Vind ik leuk
    mesterspsv +578
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:07
    Wat ik niet snap is dat minuten later pas werd terug gekeken en alsnog penalty geeft! Is daar geen regel voor?
    Vind ik leuk
    jollyrogers +4788
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:11
    dat ligt aan de club...
    kan best zo zijn dat ajax maandag nog n strafschop krijgt voor de wedstrijd tegen heracles ;)
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1249
    zondag 19 augustus 2018 om 16:32
    ze hadden lang nodig om een excuus te zoeken voor een penalty :)
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 00:32
    Ik begreep dat het spel hervat mag worden als de VAR is beoordeeld. Dus als VAR bij deze situatie pas na hervatten van spel een sein geeft aan Blom dan is het te laat geweest. Heb niet gezien hoe het gegaan is, geen TV gekeken.
    Vind ik leuk
    Bergwag +735
    maandag 20 augustus 2018 om 12:29
    Blom kan moeilijk tijdens de wedstrijd naar de tv lopen he;)
    Het spel gaat door totdat het spel stil ligt. Dan wordt de VAR beoordeeld. Het kan namelijk zijn dat VVV in de counter had gescoort en Blom de VAR beoordeeld als niets aan de hand. Je kunt dus niet ineens gaan fluiten om rustig de beelden te bekijken.

    Nadat het spel weer hervat wordt kun je niet meer teruggaan naar het VAR-moment.
    Vind ik leuk
    3Bier +7745
    zondag 19 augustus 2018 om 00:47
    Dank je maar bij mij overheerst een kut gevoel. Tuurlijk het is na een CL pot op het verschrikkelijkste kunstgras veld wat er is in NL maar dan nog. Als je een paar dagen hiervoor Luik compleet scheel speelt en dan tegen VVV de VAR nodig heb om te winnen dan ontbreekt het je aan 1 ding: mentaliteit. En daarvoor zijn Blind en Tadic gehaald. Ik zie het niet terug. Ondanks de 3 punten toch een rotsgevoel over vanavond.
    Vind ik leuk
    mcmodd +22895
    zondag 19 augustus 2018 om 09:05
    Dat moet wel even wennen zijn, maar het werkt nu in je voordeel, dat zal ook wel eens anders uitpakken. Huntelaar was de eerste die begon te gillen en het vierkantje aanduidde, eigenlijk was toen het doelpunt gewoon al toegekend. Goh, denkt de scheids, da’s waar ook. Laten we de VAR eens vragen. Elders is het systeem op dat moment gewoon uitgevallen en zou die pingel nooit gegeven zijn, zo kan het ook werken. Schavuiten proberen op dit moment de VAR voor hun wedstrijd ook monddood te maken, wellicht duurt het dan ook weer een half uur voordat men dit via een gewoon telefoontje wordt opgelost. In jullie geval: stop rustig die drie punten in je tas en vraag of er misschien nog snel 50 miljoen kan worden aangewend om nog een paar Blinden en Tadic’en op te kopen. Of het helpt weet ik niet, maar dan kan je echt zeggen: aan het geld heeft het niet gelegen.
    Vind ik leuk
    Bergwag +735
    maandag 20 augustus 2018 om 12:32
    'Elders is het systeem op dat moment gewoon uitgevallen en zou die pingel nooit gegeven zijn.'

    Dan loopt het contact via mobiele telefoon of portofoon met de vierde official, aldus de KNVB.

    Vind ik leuk
    mcmodd +22895
    maandag 20 augustus 2018 om 13:17
    Tja, dat heb je met die goedkope systemen, wat was het, drie miljoen in alle stadions dacht ik?
    Vind ik leuk
    Bergwag +735
    maandag 20 augustus 2018 om 23:23
    Ik heb echt geen idee. Bedoel je totaal bedrag of per club?
    Duur tvtje dan :P
    Vind ik leuk
    mcmodd +22895
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:12
    Totaalbedrag.
    Vind ik leuk
    Remko +88
    zondag 19 augustus 2018 om 11:46
    Mentaliteit is het zeker.het valt op dat ajax niet constant is,2 wedstrijden in de ed die niet goed waren en europees goed gespeeld.het kan en mag best voorkomen dat er wat verschil in zit maar niet zo'n groot verschil.ajax moet echt constanter worden en meer het nivo halen als tegen standaard,anders wordt het een zwaar seizoen,en met de ervaring in de ploeg moet dat ook kunnen,de vraag is wie gaat er op staan en de ploeg op sleeptouw nemen naar een hoger constanter nivo.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 11:50]
    Vind ik leuk
    Raptor +88
    zondag 19 augustus 2018 om 16:25
    Mee eens.

    Misschien komt dat mentaliteits verschil wel door het gebrek aan weerstand in de competitie. Het niveau verschil is zo groot dat de topclubs zich moeilijk kunnen oprichten tegen laagvliegers (met alle respect) en juist daardoor krijgen ze het moeilijk tegen omdat ze denken dat ze met 50% inzet ook kunnen winnen.

    Top 10 van Nederland zou moeten fuseren met de top 8 van Belgie. Dan krijg je meer interessantere games dan nu. Anderlecht-Ajax spreken de spelers meer aan dan met alle respect Vvv-Ajax
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 16:26]
    Vind ik leuk
    mcmodd +22895
    maandag 20 augustus 2018 om 13:20
    Ik lees 50% inzet, dat zou kunnen kloppen, maar dan mankeert er ook 50% aan mentaliteit. Dat is nog veel erger en zou naar arrogantie kunnen neigen.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4302
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:43
    Inhoudelijk sterke reactie.... beschamend
    Vind ik leuk
    Dj Storm +91
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:25
    Niet veel mis met de post van " herendivisie " ! Ben blij dat bij jou de appel wel ver van de boom gevallen is 😂😂😂.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:28
    Ja joh die PSVers hebben gewoon de pest in 😂😂😂 Ze winnen vaak zelf op zo n manier dus laat ze toch lekker in hun sop gaarkoken Haha
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:57
    Jij begrijpt het....
    Vind ik leuk
    RebelVox +6801
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:01
    Top reactie @Michelangelo818
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:37
    Over die smerige overtreding van de ligt hoor ik jou en de VAR niet. Een klein tikje op een of andere f. De jong valt iedereen elke over. VAR is gewoon voor Ajax.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:56
    Ja heel sterk verhaal hoor. Bravo! Haha
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:52
    Dus die ovetreding van de ligt is er géén??
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:05
    Het was geen overtreding.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:25
    Tja als je alles door een Ajax bril bekijkt zal je het geen overtreding vinden .
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20409
    zondag 19 augustus 2018 om 03:16
    Boehoe
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1462
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:09
    Goed verhaal.
    Vind ik leuk
    Foden +3660
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    JALALALALAALALLA HET GELUK VAN DE KAMPIOEN
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
    De kampioen van 4 jaar geleden? Sorry kon t niet laten. Gefeliciteerd.
    Vind ik leuk
    Foden +3660
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
    WIJ STAAN BOVENAAN WIJ STAAN BOVENAAN!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
    Geef t tijd... over iets meer dan 90 minuten kan dat alweer anders zijn
    Vind ik leuk
    Foden +3660
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:33
    Ik snap jullie helemaal. Dus zo voelt het om op z’n psv’s te winnen
    Vind ik leuk
    Ari as +239
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:34
    Losertje
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:35
    Op zn psv’s is als je pas wanneer er écht geen hoop meer is wint. En das net zoals koffie. Ff een fikse oppepper en daarna zak je in elkaar van ellende
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:35]
    Vind ik leuk
    mesterspsv +578
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:40
    😂😂😂😋
    Vind ik leuk
    Nar +523
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:35
    Hahahahahaha
    Vind ik leuk
    patatboer +373
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36
    Waar heb je 't over? Vroeger won ajax ook vaak in de laatste minuten.
    Vind ik leuk
    LuckyLuksch +11538
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:45
    Dit is wel een feitje ja 😁
    Vind ik leuk
    mesterspsv +578
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:51
    In Duitsland is het allemaal géén probleem winnen in blessuretijd 😂 wat een ophef om niks. Ik noem het géén geluk maar kwaliteit en wilskracht 😉
    Vind ik leuk
    Nar +523
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36
    Dat dan weer wel. Het is je gegund hoor... Als wij maar op het eind bovenaan staan...;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:38
    Bovenaan het topscoordersklassenment mag. Maar ons PSV gaat meedoen om de titel. Succes in de titelstrijd want jullie gaan t van niemand cadeau krijgen. (De Var misschien ;) ) grapje
    Vind ik leuk
    Nar +523
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:40
    Ajax begint altijd kwakkelend... Dus ik maak me nog niet echt zorgen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:42
    K weet t, maar ja een goed begin is het halve werk. Dus als psv geen half werk levert maken we zeker een goede kans.
    Vind ik leuk
    Nar +523
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:43
    Het zal een leuk seizoen worden. Ik hoop wel dat Eric het een beetje aan het draaien krijgt, want vandaag was echt slecht.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:45
    K hoop t voor jullie. K ga nou mn cluppie kijken. Op naar de volgende overwinning.
    Vind ik leuk
    mesterspsv +578
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:59
    VAR= Voordelig Amsterdams Ruksysteem😂.. Sorry vind het wel grappig. Niet om uit te dagen hoor
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:02
    Var bestaat uit 3 letters. De illuminatie heeft 3 kanten.
    Als je het aantal A’s van Ajax en Var opteld krijg je 3.
    Deel dat door het aantal Var momenten en je krijgt 1
    De illuminatie heeft 1 oog. Zou het?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
    Geniet er maar van want langer dan een paar uur zal het niet duren.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
    Pff overdrijf niet zo man. We komen ook goed weg hoor.
    Vind ik leuk
    PSVFU +4865
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
    Als ajax zo speelt als deze twee competitiewedstrijden kun je dat echt wel op je buik schrijven.
    Vind ik leuk
    Nar +523
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:35
    Ja, dat dan weer wel. Wat waren we bizar slecht zeg.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:42
    Feyenoord moet morgen pas spelen hoor :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:20
    Keuken kampioenen!
    Vind ik leuk
    mcmodd +22895
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:45
    Zo voetballend wordt je geen kampioen Foden, en zelfs geen derde.
    Vind ik leuk
    Foden +3660
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:47
    uh wel dus, zie psv vorig jaar :D
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Waren 2 prima beslissingen. VAR 💪
    Vind ik leuk
    Vowtar +4528
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
    En De Ligt die in de allerlaatste minuut met twee armen een VVV-spits tegen de grond werkt? Vele malen erger dan die twee momenten waarvoor wel gefloten wordt.. Schandalig
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
    VVV had ook rood moeten krijgen voor van Ooijen met de schandalige overtreding op Frenkie de Jong, maar daar hoor ik niemand over.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3334
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:32
    jawel mij!😁
    Vind ik leuk
    Ari as +239
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:35
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:43]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:37
    Wat ben jij een zieke? Niet hard genoeg? Je kijkt de verkeerde sport ben ik bang. Wat een zielig figuur.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:38
    Donder op joh gek! Als die hem harder raakt voetbalt Frenkie het hele seizoen niet meer. Rivaliteit okee maar ik wens niemand een ernstige blessure, jij schijnbaar wel.
    Vind ik leuk
    zwollie +7274
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36
    Dieprood
    Vind ik leuk
    Mario1984 +548
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:45
    Dat was idd rood, net als de slaande beweging van Ziyech. Dat Blom en de VAR wel de situatie terug kijken bij Ajax en niet voor VVV is wel opmerkelijk.
    Vind ik leuk
    pim4ever +1031
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:37
    Ziyech raakte hem op de borst, en niet in het gezicht als de simulant suggereerde..
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:37
    Slaan = slaan...ongeacht waar men iemand raakt.
    Vind ik leuk
    Mario1984 +548
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:57
    Slaande beweging is een slaande beweging toch?
    Vind ik leuk
    Tfoe +3334
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:32
    overtreding op de Jong gezien?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:32
    Daarvoor was het al hands vriend. Misschien even neutraal naar de wedstrijd kijken. Wees blij dat het eerlijk gaat. Of ben je fan van vals spelen?
    Vind ik leuk
    Vowtar +4528
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:34
    Sorry, ik wist niet dat het alleen eerlijk is als Ajax voordeel heeft.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36
    Kijk het terug dan. Dan zie je dat hij hands maakt voordat de bal in de zestien komt. Maar ik begrijp de frustratie wel, maar blijf eerlijk kijken man.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:38
    Ja de VAR is in het leven geroepen om ajax te helpen. Wat een zielige vertoning dit weer.
    Vind ik leuk
    jollyrogers +4788
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:40
    eerlijk?? je vond de beslissingen van blom serieus.. eerlijk??? man man man
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:42
    Leg mij maar in detail uit wat je een foute beslissing vond?
    Vind ik leuk
    jollyrogers +4788
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:51
    1) de goal van vvv mag nooit afgekeurd worden: dit gebeurt de hele wedstrijd en de aanvaller zorgt er niet voor dat de verdediger er niet bij kan, want deze was al uit balans
    2) de penalty voor ajax is geen overtreding. ook dit soort contact gebeurt de hele wedstrijd door
    3) de overtreding van De Ligt in de laatste minuut wordt niet eens bekeken. Als het bij Huntelaar een overtreding was, dan was dit het zeker.
    4) de overtreding op De Jong was een duidelijke rode kaart. wordt ook niet eens naar gekeken.

    Conclusie: de VAR en Blom hebben hopeloos gefaald!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:56]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:56
    Bedankt dat je zoveel opgeschreven hebt. Doe ik niks mee, want ik ben het er toch niet mee eens.
    Vind ik leuk
    jollyrogers +4788
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:57
    toch reageer je ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:59
    Haha oke oke. Nee we gaan het toch niet eens worden.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31512
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:45
    Gortdroge feiten.

    Afschaffen die VAR tot ze bij de KNVB hun zaakjes voor elkaar hebben.
    Vind ik leuk
    Pep1964 +302
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:34
    Als omver trekken aan de ene kant genoeg is om een doelpunt af te keuren, dan is omver trekken aan de andere kant genoeg voor een strafschop inderdaad.

    Kan er maar een woord voor bedenken: “Klassejustitie!”
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:34
    Dacht ik eerst ook,maar wordt hands gemaakt door VVV voor dat moment. Denk dat de VAR dat zag en gewoon door liet spelen. Alles voor de penalty wordt ook bekeken volgens mij.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:27
    Dat is volgens alle ajacieden geen overtreding!!
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23964
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
    Ik hoorde dat vvv op t einde ook een pingel kon krijgen, maar dat scheids de var niet wilde raadplegen? Wat gebeurde er?
    Vind ik leuk
    Enden +3936
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:33
    Zo werkt het niet. Het is niet zo dat de scheids geen VAR wilde. Scheids gaf geen strafschop, waarna de mensen achter het scherm van de VAR het geen strafschop vonden.
    Net als diezelfde mensen achter het scherm een speler op het veld liet staan na een aanslag op Frenkie
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36]
    Vind ik leuk
    VZW291 +770
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:34
    @dhrwobo

    De scheidsrechter de VAR niet wilde raadplegen? nee, niet op advies van schreeuwende VVV-ers.

    Als ze vanuit het VAR centrum in Zeist hadden gedacht dat dit de moeite waard was om te bekijken hadden ze Blom dat in zijn oortje verteld en was hij gaan kijken.

    Vind ik leuk
    Artikia +241
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36
    Wat Enden hieronder zegt.

    De Ligt hield een speler van Venlo een beetje vast, die op zijn beurt met twee handen in het shirt van De Ligt hing. Geen strafschop dus.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36
    De Ligt dacht even dat hij aan judo deed ipv voetbal.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
    Er had ook één van VVV af gemoeten voor de trap op de enkel van Frenkie.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:35
    Als de var het dan goed wil doen, moeten ze daar zeker ingrijpen. Vieze overtreding. Als de jong pech had lig je er zo een paar maanden uit.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36]
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1462
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36
    Zeker waar. Maar dat was in de 81 minuut. Vvv goal had nooit afgekeurt mogen worden. Ben benieuwd wie er in het var hokje de instructies gaf. Wel deze goal afkeuren, maar geen rode kaart voor deze overtreding.
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:40
    Zeer vreemde beslissingen idd, en erg toevallig dat het gros van die beslissingen in Ajax' voordeel waren. Dat die zgn 'gruweltrap' van van Ooijen op de Jong dna 'door de vingers wordt gezien', maar het juist nóg discutabeler...
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:39
    Ik gá er even vanuit dat de Aanklager vd KNVB die beelden nogmaals zal herzien, en alsnog van Ooijen een schorsing oplegt daarvoor.

    Valt toch in de categorie 'Horrortackle'? Als ie em íestje voller raakt(als de Jong z'n poot niet wegtrok), zou hij de rest van het seizoen, waarschijnlijk niet meer in actie komen, iig de rest van het kalenderjaar niet meer...
    Vind ik leuk
    patatboer +373
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:33
    Alweer kontjes kussen van ajax fans?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:35
    Precies, jij snapt het.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36
    Haha jij krijgt geel vanwege uitlokking
    Vind ik leuk
    Nar +523
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36
    Zeker
    Vind ik leuk
    Adje80 +8236
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Jaja duidelijk
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Haha heb je een beroerte ofzo
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:11
    Hij niet, maar bv mijn ouweheer heeft er al dríe overleeft...

    De gevolgen zijn altijd nog merkbaar, en ernstig, iig niks GRAPPIGS om te lachen, dus denk misschen toch even na voor je zoiets belachelijk-stompzinnigs zegt aub...

    Je snapt zelf wel toch dat je met zulke uitspraken, en dan zo'n forumnaam, al snel 'De Grootste Sukkel van Mokum' als bijnaam krijgt?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:39
    Je kan ook overdrijven man, ga je ook iedereen die met ziektes scheldt hier op de vingers tikken? Alsof ik jouw ouweheer persoonlijk aanval met mijn comment.
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    zondag 19 augustus 2018 om 00:02
    Meestal wel, bepaalde ziektes hoor je de spot niet mee te drijven. Zoiets getuigt van fatsoen, en deugdelijkheid.

    Beroerte is daar 1 voorbeeld van. Kanker is een bekendere...

    Als je over een fractie empathie en mentale ontwikkeling beschikt, snap je dat, en dóe je dat gewoon niet.

    Jij doet het wel, en probeert het nog te rectificeren ook.. Wat zegt dat wérkelijk over jou?
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 00:02]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:25
    Een goed persoon zijn hangt niet af van een comment lol. Zeker niet een comment die niet persoonlijk aan jou gericht is. Als je met iedereen rekening moest houden kunnen ze beter het internet afschaffen, wat ik daarop allemaal wel niet lees.

    Het is hier cafépraat, maar hoe ik mij in het echte leven gedraag zorgt ervoor dat ik geen moment geen nachtrust heb gehad vanwege mijn geweten.

    Als laatste wil ik mijn excuses aanbieden dat ik jou heb gekwetst. Het lijkt mij logisch dat mijn comment niet bedoelt was om mensen te kwetsen. Hiermee heb ik het laatste gezegd hierover.
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    zondag 19 augustus 2018 om 05:29
    Cafe-praat of niet, als je een tíkje serieus genomen wilt worden, verlaag je jezelf niet tot een dergelijke ondergrens....

    Maar het siert je dat je wél netjes aangeeft, niet de intentie te hebben óm deze ondergrens te 'herdefiniëren' bv, dus ik zal je 'comment' laten voor wat het is :) (excuses aanvaard - no hard feelings :P)

    Maar denk in het vervolg éven een telletje verder aub. Je kunt hetzelfde zeggen met een stuk minder ziekelijke comment bv :)

    En het scheelt je toch enorm in het soort commentaar wat je terug krijgt :)
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20995
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Wat een lamlendig Ajax gezien dat door Blom gezichtsverlies wist te voorkomen. VAR is een lachertje en Blom is een opperneus!
    Vind ik leuk
    Utca030 +12484
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:32
    Blom is een Ajacied inderdaad, nooit meer laten fluiten.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3334
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:33
    en wij hebben 4 punten!🤩
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20995
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:06
    Onverdiende punten zijn het!
    Vind ik leuk
    mason +1865
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36
    DE VAR mogen ze van mijn part wel weer afschaffen. Het verneukt compleet de charme van het spel. Je kunt nu helemaal niks meer flikken. Het lijkt verdorie onze overheid wel. Ik kan me niet voorstellen dat de profs dit fijner voetballen vinden. Ik zou er geen kloten meer aan vinden iig.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12181
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:46
    Totdat jouw club het voordeel krijgt. Je zal over het hele seizoen altijd voor- en nadeel hebben
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20409
    zondag 19 augustus 2018 om 03:25
    Als ze een wedstrijd tegen Ajax spelen en voordeel hebben van VAR dan is het het beste middel.
    Vind ik leuk
    mason +1865
    zondag 19 augustus 2018 om 08:57
    Inderdaad alleen bij wedstrijden tegen ajax VAR inzetten en voor de rest die VAR lekker thuis laten.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12181
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:44
    Hoe groot is jouw neus? Hij heeft gewoon twee keer gelijk. Dat het slecht was daar is iedereen het wel over eens.
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43593
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Blom is een schande.
    In de 94e minuut werd er aan het shirt getrokken van een VVV-er in het strafschopgebied van Ajax. Waarom nu geen VAR?

    Dit neigt naar matchfixing middels VAR
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27]
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20153
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
    Omdat we er allemaal niks aan hebben als het 1-1 wordt...
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    zondag 19 augustus 2018 om 05:33
    "Dus moet de arbitrage maar ingrijpen, want de marktwaarde-Ajax mág geen verlies lijden op de aandelenbeurs."?...

    NB 1-1 thuis tegen Heracles, en dan nu 1-1 of erger in Venlo is toch uiterst dramatisch gezien de voorbereiding(lees: dikke inkopen! :P) Stel je toch voor dat die effecten-henkiebende eens een ander ideetje krijgt....
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
    Blom is niet ingeseind dus de andere officials zagen er niets in
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:29
    Blom is sws een rotscheids en dat zal met of zonder var nooit veranderen. Herinnerde me wel hoe hij een al gegeven penal voor pereiro alsnog meteen terugdraaide.
    Vind ik leuk
    davidben +4605
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:29
    Jullie selectie is een schande. :)
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20995
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
    VVV-VAR 0-2 en echte overtedingen worden over het hoofd gezien. BELACHELIJK GEWOON!!!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:30
    Alles om Ajax te helpen!!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20995
    zondag 19 augustus 2018 om 13:51
    Duidelijker kan bijna niet.
    Vind ik leuk
    Mr bien +774
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
    Calimero
    Vind ik leuk
    Tfoe +3334
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:33
    de var attendeert.ze keken er ook naar.was niks blijkbaar....
    Vind ik leuk
    Nar +523
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:42
    Geloof je ook in Aliens??.... Doe niet zo kinderachtig joh.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12181
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:48
    Want dat beeld heb jijj gezien? Er is helemaal geen herhaling geweest en tenzij je zelf in het strafschopgebied stond was dat niet te zien. Ja de supporters (ook achter het dol van onana) gillen. Ik begrijp dat het voor jou dan een pingel is?
    Vind ik leuk
    pim4ever +1031
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:43
    Jaja psv snapt niet hoe de VAR werkt..
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12181
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
    Jij hebt toch wel hetzelfde beeld gezien? Twee keer terecht, maar wat een baggerwedstrijd op een ongelofelijk kutveld. Deze kan je maar gehad hebben.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:49]
    Vind ik leuk
    Deck010 +5139
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:29
    Hahahahaha je gelooft het bijna nog zelf ook 🙈🙈
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43593
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
    Shirtje trekken..schei toch uit man.
    Dan mag je elk doelpunt uit een corner, allemaal afkeuren komend seizoen. Echt ELK doelpunt afkeuren.

    Ajax en mannelijk voetbal gaan niet samen. Winnen kan ajax zelf niet, ze hebben SUBJECTIEVE VAR nodig.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:33]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:35
    De jong kon er vorig seizoen bij jullie wat van, dus niet gaan huilen. De VAR is er voor de eerlijkheid en dat is gebeurd klaar. Over de goal van VVV valt te discussiëren, maar ik vind dat hij terecht niet is afgekeurd.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3334
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36
    Dat is een subjectief antwoord van een subjectief persoon behorend tot een concurrerende ploeg.😁
    Vind ik leuk
    jaja_PSV +43593
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:52
    Lees de header maar van VP.
    Luister naar de analisten.
    Lees maandag de kranten.

    Overigens; ajax heeft nu in twee wedstrijden, twee keer slecht gespeeld.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:54]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:37
    Duidelijke overtreding op klaas Jan, toch...…...
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:41
    koekje van eigen deeg calimero. nu weet je hoe het voelt, winnen in PSV style.
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12181
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:50
    De hunt werd niet onder het kunstgras gelegd?
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:16
    Voetbal van de toekomst: 2x 25 minuten zuivere speeltijd, wat onderbroken wordt, per helt, door minstens 15 VAR-momenten.
    Uitslagen als 22-40 bv, omdat het ene team gewoon 15 penalty's krijgt in 1 wedstrijd, en de andere maar 11. En men aan de andere kant van het veld, de Buitenspelval maar niet ziet.

    Subjectief te beoordelen, en het voegt vooral nóg een 'manipulatiefactor' toe aan het voetbal, ipv dat er meer duidelijkheid komt.

    Die zgn 'elleboog' gisteren van Mendes-Moreira tegen Willem II: Niks aan de hand, gewoon een simpele schouderduw op het lichaam, toch gaat men naar de grond alsof men zwaar in het gezicht is geraakt; VAR moet dr bij komen, Spel komt stil te liggen... VAR zegt: Niks loos... En ipv een gele kaart voor theater, gebeurt er niks....

    Wáárdeloze toevoeging zo.
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    zondag 19 augustus 2018 om 05:35
    "De zeep laten vallen" is tegenwoordig 8 wedstrijden, plus een 2 maand lange benefiet voor een sociale instantie!....
    Vind ik leuk
    Jorik1040 +462
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:29
    Wat kinderachtig het was 100% een strafschop daarnaast hoor ik je niet over die gruwelijke overtreding die begaan werd op f de jong dikke rode kaart! Matig ajax maar wel 3 punten focus ligt duidelijk al bij dinsdag.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:29
    Maar was het ook geen rood die overtreding van VVV? De VAR is er juist voor eerlijkheid. Dit zijn gewoon terechte beslissingen.
    Vind ik leuk
    Ron777 +59
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:43
    Ja was rood maar de VAR zag het niet was niet belangrijk dacht hij maar vorige week kreeg bruins van excelsior wel kreeg van de VAR daar zit hij toch voor die man niet meer achter de tv zetten die begrijpt het niet
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    zondag 19 augustus 2018 om 05:37
    En inconsequent...

    Die afgekeurde goal had prima doorgang kunnen vinden...
    Die penalty voor Ajax was dan net zo goed 'loepzuiver gezien', maar die rode kaart voor van Ooijen is dan een zware blunder.. Frenkie de Jong had daar een half-tot driekwart jaar aan blessure kunnen ontvangen bv...

    Dát mogen ze ook zien idd!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
    Even op jacht naar likes als Ajax hater?? Dat Blom zelf niet ziet dat dit een penalty is, da's pas treurig...
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
    Lul niet zo dom joh!
    Vind ik leuk
    Tfoe +3334
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
    overtreding op de Jong ook gezien?
    Vind ik leuk
    Camacho +118
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:32
    Prima, 3 puntjes. En weer verder!
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9086
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:33
    Een mooi bloemetje van Ajax voor VAR maar niet voor Blom, je keert het om.....!
    Vind ik leuk
    HJR +7121
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:34
    Blom kiest 2x over tegen Ajax hoor. Dus als je zeurt, zeur dan over de VAR ;).
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:35
    Blom heeft meer fouten gemaakt in deze wedstrijd. En die gingen beide kanten op. De charge op De Jong was donkergeel waard. Voor de handbalklem van De Ligt in de 94. Minuut had Blom een pingel kunnen geven. Mee eens dat Blom matig heeft gefloten maar hij heeft Ajax niet bewust bevoordeeld. Dan kijk je te eenzijdig.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:35
    en een volle overtreding op de enkels die donker rood moest zijn word niet voor gefloten, dus indd competitie vervalsing!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:37
    Ajax heeft goed ingekocht dit jaar

    Tadic, 20 miljoen naar Southampton
    Blind, 20 miljoen naar united

    VAR, 40 miljoen naar de KNVB
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2049
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:39
    Jankbal was gewoon een strafschop en terecht afgekeurde goal
    Vind ik leuk
    Swout +267
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:44
    En nu gaan mensen klagen als de eredivisie gebruikt gaat maken van de Var ( video ajax revs )
    Vind ik leuk
    bennings +311
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:44
    Lucky (var) Ajax,te belachelijk ...
    Vind ik leuk
    Padason +945
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:44

    ░░░░░░░░░░░░░░░▄▄░░░░░░░░░░░
    ░░░░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░░░
    ░░░░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░░░
    ░░░░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░░░
    ░░░░░░░░░░░░░░█░░█░░░░░░░░░░
    ██████▄███▄████░░███▄░░░░░░░
    ▓▓▓▓▓▓█░░░█░░░█░░█░░░███░░░░
    ▓▓▓▓▓▓█░░░█░░░█░░█░░░█░░█░░░
    ▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░█░░█░░░
    ▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░░░█░░░░
    ▓▓▓▓▓▓█░░░░░░░░░░░░░░██░░░░░
    ▓▓▓▓▓▓█████░░░░░░░░░██░░░

    Met dank aan Danny 😁
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:46]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:46
    Zeik niet allebei de VAR momenten terecht.
    Vind ik leuk
    Pvm9 +782
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:50
    Verander je naam maar in baby divisie. Penalty was niet discutabel. Overtreding de ligt was er niet.
    Vind ik leuk
    rinirat +2230
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:02
    Het is zi als jij het zag,gelukkig keken er ook verstandige mensen.
    Lastige momenten maar wel duidelijk waarneembaar.
    Alleen jij zag het niet.
    Discutabel ja, maar terecht
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:19
    Kom op jongens, maar dit vind ik dus erg zwak. Ik heb de wedstrijd zelf niet gezien, maar ik ga er 100% vanuit dat met de VAR de spelregels veel beter en gedetailleerder gevolgd kunnen worden. De VAR is een team met mensen die de scheids kunnen consulteren. Ik ga er dan ook gewoon vanuit dat het doelpunt van VVV terecht is afgekeurd en dat de penalty voor Ajax terecht was. Zwak om nu zo tekeer te gaan over de scheids.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:55
    Welke wedstrijd heb je gezien dan. Samuelson trok aan een shirt, dat mag niet. Terechte beslissing dus. Huntelaar kreeg een flinke beuk toen hij op het punt stond te scoren, terechte penalty dus. Daarnaast hadden 2 VVV speler met rood het veld af kunnen gaan na aanslagen op de enkels van Ajacieden. Oké Ajax was niet best maar wel terecht gewonnen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:59
    Psv jankerd
    Vind ik leuk
    pietprecies +4181
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:06
    Piep piep
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1354
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:35
    Logies want var = vooral ajax redden😂😂
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 22:36]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31512
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:42
    Schandalig optreden van de arbitrage.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:56
    Zeker een psv-er?
    Vind ik leuk
    markie +331
    zondag 19 augustus 2018 om 09:26
    En dat er in de 94e minuut vlak voor de voorzet bij de bal aanname hands wordt gemaakt is niet belangrijk?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:48
    Bij randnummer 2 schrijf je dat een speler van VVV in de 81ste minuut eraf gestuurd had moeten worden. In de aanhef vermeld je dat Blom Ajax bevoordeeld heeft. Niet alleen Blom meet met twee maten maar jij dus ook. En doe nou niet zo raar joh, ik heb de wedstrijd in het stadion gezien en het is dat Ajax 5 opgelegde kansen niet heeft benut. Neres, Huntelaar, Tagliafigo, Ziyech en Mazraoui kregen kansen om Ajax naar een ruime overwinning te leiden. Daarom ook is de keeper van VVV tot man van de wedstrijd gekozen.
    Van de 94 minuten beheerste Ajax er 73 van. Dus hoezo competitievervalsing ??
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1462
    maandag 20 augustus 2018 om 18:13
    Omdat als blom eerlijk fluit de eindscore 2-1 voor vvv bedraagt ( als vvv de niet gegeven penalty benut) En met 10 tegen 11 staan.
    Vind ik leuk
    Mari +7757
    maandag 20 augustus 2018 om 13:15
    Als Blom op de hand van Ajax was geweest dan zou hij;
    1. direct de goal hebben afgekeurd. Dit gebeurde pas na ingrijpen door de VAR
    2. Ajax direct een penalty hebben gegeven voor de duw in de rug van Huntelaar. Dit gebeurde pas na ingrijpen door de VAR
    3. De walgelijke overtreding op de Jong met rood hebben bestraft
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Onbeschoft
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6044
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Mag Blom Europees ook voor Ajax fluiten? Schandalig!!!!
    Vind ik leuk
    Wilex +1072
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Lekker ook een keer op zen Psv 's winnen
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4302
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:42
    Calimero
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    3. VAR: Video Ajax Redmiddel
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25]
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +37916
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Jammer dat t zo moest ja, maar waren gewoon twee terechte beslissingen natuurlijk. Iets wat we jaren niet meekregen krijgen we nu eindelijk wel terecht mee.
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23964
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
    En geen pingel na overtreding De Ligt?
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20153
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:32
    Was inderdaad een pingel
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:37
    en geen rood na tackle op enkels bij frenkie de jong?
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23964
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:33
    Was rood. En 1-1 geweest. Geluk aan jullie zijde. Zonder geluk vaart niemand wel
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
    Ga maar lekker huilen, terechte beslissingen..
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7482
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
    Klopt. Maar dan mag je de overtreding van De Ligt ook bekijken....
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:32
    Misschien moet je even je zak leeg kloppen, lucht erg op
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20153
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:42
    Of een vinger in je kont
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:45
    Of met een vinger in de kont de zak leegkloppen, ook een optie
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:35
    @hoofddorp gefeliciteerd...ook met je woonplaats, wat een kutdorp is dat zeg met die kutvliegtuigen de hele dag. Geniet ervan.
    Vind ik leuk
    psvfan101 +26
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Ik moet wel eerlijk zeggen dat de twee VAR momenten gewoon correct zijn beoordeeld
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Vond jij de 1e terrecht afgekeurd?
    Mijn voorkeur is Ajax en ik lach me de ballen uit mijn broek. 😂
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +37916
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Dat is zeer eerlijk van je.
    Blijft schandelijk dat we t zo moeten redden.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +21755
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Het was misschien n pingel, maar het was ook geen overtreding bij de 1e VAR. Hij timed volledig verkeerd. 100 situaties per wedstrijd op deze manier. VAR - AJAX 0-1. Unerstahl wel toekomst bij PSV
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28]
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1188
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Je grap klopt niet als je de knvb pro ajax vindt... daarbij kan je lang en kort lullen maar het is gewoon een pingel!
    Vind ik leuk
    davidben +4605
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
    Ajax speelde uit.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
    Het was misschien een pingel zegt ie ook...De Jong kreeg in Almaar natuurlijk ook zo'n beuk....
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20153
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Nog nooit iemand zo slecht zien invallen als die labyad

    Ik vind hem eerlijk gezegd nog slechter dan ten hag
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27]
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18335
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Sigthorsson misschien?? Zal nipt zijn hoor.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20153
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:39
    De meeste Ajacieden vonden het een aanwinst. Voor mij was het een zwarte dag
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
    Misschien de achterlijn met flurosizend oranje kallen?
    Vind ik leuk
    Utca030 +12484
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:35
    Komt die goed tot zijn recht bij jullie.
    Vind ik leuk
    Adje80 +8236
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Poeh labyad kan er echt helemaal niks van
    Wat een slechte wedstrijd en inderdaad vd beek moet er altijd in
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18335
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Vd Beek is onbegrijpelijk dat die niet speelt. Zowat je enige scorende middenvelder en dat is het grote gebrek. Goals.
    Vind ik leuk
    410hhw +1752
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
    Heerlijk gun het al die Ajax haters.
    Vind ik leuk
    DrJ +1036
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:34
    En nog steeds vraag ik me af waarom die F. de Jong 50 miljoen waard moet zijn?
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +37916
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:35
    60! Barca heeft er geen kijk op joh. Speelt nooit aan de top en zo.
    Vind ik leuk
    Paulus1962 +1227
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:38
    Weer een verloren seizoen voor Ajax, weer geen prijzen maar oké wzawzdb, droom verder daar.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:38
    Ajax heeft goed ingekocht dit jaar

    Tadic, 20 miljoen naar Southampton
    Blind, 20 miljoen naar united

    VAR, 40 miljoen naar de KNVB
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:30
    Terecht gewonnen, over de hele wedstrijd misschien, maar... Kom op zeg, zo wíl je niet winnen toch? Dit spookt je het hele seizoen nog na, hoe Blom hier toch duidelijk VOOR Ajax aan het fluiten is?

    Zelfs als Ajacied kun je dat niet ontkennen. Belachelijk gewoon.

    En om de schijn op te houden, 'zien ze die gore streek van van Ooijen door de vingers'... Sorry waar díent die VAR nu voor dan?
    Wedstrijd/score-manipulatie tbv... of.. Een eerlijk systeem dat duidelijkheid verschaft, en het voetbal weer centraal stelt?
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +37916
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:42
    Blom floot niet voor Ajax. De VAR verbeterde Blom juist.
    En nee, Ajax was niet goed.
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:24
    Ongeacht het wedstrijd-overwicht.. 2e ronde, en de eerste discutabele 3-punten heeft Ajax al te pakken. NB de éérste drie punter van het seizoen.

    Even los hiervan: Ik vind het steeds zwaarder naar competitie-vervalsing neigen dat deze Ku(ns)t-grasvelden maar slecht/niet gesproeid worden om de thuisclub een voordeel te verschaffen.

    Ku(ns)tgras spéélt al heel anders, en als het veld dus NIET nat genoeg is (vooral met dit zomerse, hete weer), is het hetzelfde alsof je een sliding op een sudderende bakplaat maakt.

    Van mij mogen spelers dit nog veel zwaarder gaan tegenhangen: Ga maar staken! Weiger maar gewoon op die schijtvelden te spelen.

    Laat het er maar op aankomen. Als dr 1 club is die een seizoen kan laten schieten om de KNVB eens te DWINGEN hier een competente beslissing te nemen, dan is Ajax dat wel.


    De KNVB zal wel overstag móeten dan: als de helft vd competitie weigert om tegen een dérde van die clubs(met K-grasvelden) te spelen, is het snel voorbij met de autoriteit van Zeist.
    Vind ik leuk
    Herendivisie +1462
    maandag 20 augustus 2018 om 18:17
    Edwin van de var en marc ovarmars misschien
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
    En zoals gedacht.. gewoon op 20% inzet de wedstrijd gewonnen door Ajax.
    Wat waren Labyad, Blind en Huntelaar slecht trouwens. Vooral Labyad.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +37916
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Blind slecht? Wat deed ie nu weer fout?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Heb jij zijn passen niet gezien joh?
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +37916
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
    Ruim 95% kwam aan en enorm veel vooruit. Hij maakte prima keuzes.
    Vind ik leuk
    Deck010 +5139
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
    En zijn manier van uitverdedigen waaruit het, onterecht afgekeurde, doelpunt van VVV viel.
    Vind ik leuk
    HanV +4028
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:33
    Ik zag op een gegeven moment wel een staatje van drie Ajax-spelers die meer dan 90% nauwkeurig waren in het elkaar de bal toeschuiven.
    Verder heeft Ajax 9x op goal geschoten waarvan er denk ik 7 van buiten het strafschopgebied waren in de hoop dat de keeper een dutje deed.
    Vind ik leuk
    Farmer +11622
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:28
    Sorry maar... fuck die statistieken zeg...

    Spanje-Rusland: 91% passingszuiverheid voor het hele spaanse elftal, meer dan 900 passes gegeven, 68% balbezit...

    En verloren op Penalty's in de 8e Finales..

    Denemarken-Frankrijk; 0-0.. Frankrijk; 74% balbezit, ook ene dikke 90% passings-zuiverheid...

    en DRIE schoten op goal...

    Weet je wat, neem al die statistieken van je, schrijf ze op een rolletje closetpapier, en doe er iets nuttigs mee...

    De bal is rond,

    'Und jetzt fertig mit das geloel, Fussball Spielen!' :P

    Vind ik leuk
    AllAdIn +15076
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
    Labyad had geen idee waar de achterlijn was, die gast loopt er met bal en al overheen hahaha
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3561
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
    Het was een terechte penalty. Echt zonde, want Ajax verdiende gewoon vandaag weer afgestraft te worden. Eigenlijk zielig om te zien dat een club dat meer dan vijf keer heeft uitgegeven aan transfers dit seizoen, dan de begroting van hun tegenstander, op deze wijze nog de punten moet smokkelen.

    Nu vond ik de beslissing bij dat doelpunt van VVV een ''nnnja...'' situatie hoor. Die Tagliafico was sowieso kansloos met het wegwerken van de bal. Labyrat trouwens, echt slechte wedstrijd gespeeld. Lijkt mij een dikke miskoop, gezien de aanvallers die je er nu al hebt staan.

    Van dit Ajax ben ik kortom gewoon niet onder de indruk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Ajax heeft gewonnen maar zeker niet leuk gespeeld. Zonde maar ja, onze Lars keepte trouwens wel goed!
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12074
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
    Ja, die pakte een paar ballen erg goed.. Daarom snap ik ook niet dat ze hem niet laag proberen te passeren, denk dat hij daar wat minder in is.. Maar zeker een goede keeper, die staat volgend seizoen bij jullie onder de lat..
    Vind ik leuk
    Artikia +241
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:45
    Die bal die Labyad (geloof ik?) tussen zn benen probeerde door te schieten had hij anders goed te pakken ;).
    Vind ik leuk
    Janste +83
    zondag 19 augustus 2018 om 03:10
    Laag is Lars ook erg sterk hoor. Heeft een snelle reactievermogen
    Vind ik leuk
    14forever +8494
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
    Zoals.ik het gehoord heb(radio 1), liep die lekker te keepen
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +37916
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:29
    Zo idd zeg, wat keepte die geweldig. Alweer tegen ons haha.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12074
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:32
    Daar hebben wel meer keepers een handje van helaas.. :)
    Vind ik leuk
    Skkky50 +3561
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
    Klopt. Benieuwd of hij volgend seizoen doelman nummer 1 is.

    Voor Ajax ben ik vooralsnog niet bang. Echt slecht hoe ze spelen, wat me lijkt me te maken heeft met motivatieproblemen. Ajax heeft gewoon een trainer a la De Boer nodig die die jongens op de klote geeft zo nodig, maar nu hebben ze een schore trainer daar die allesbehalve intimiderend overkomt.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:32
    Absoluut. Ten Hag past helemaal niet bij ajax en gaat dit seizoen of volgend seizoen ontslagen worden.
    Vind ik leuk
    Pvdsluis +3390
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
    Schaam me kapot voor dit ajax. Als er niet gauw iets veranderd gaat worden, wordt dit geen kampioenschap.
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20153
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
    Waardeloos gespeeld, zeer weinig motivatie

    Toch drie punten
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +557
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
    Virtual Ajax Reality

    nog meer ajax-brillen
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:32]
    Vind ik leuk
    Hyena +28187
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
    Ik schaam me echt de ogen uit mijn kop, wat een verschrikkelijke vertoning. Heb hier geen woorden voor verder.

    Die Labyad ook, man man man. Geel voor tijdrekken ook nog, alle geluk met de VAR, dieptriest deze wedstrijd.
    Vind ik leuk
    2cents +53775
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
    VVV - VAR 0-1

    Wel lekker dan die punten, maar zonder VAR hadden we gewoon verloren. Blom had niets gezien.

    Blom ging wel raar om met tijdrekken. VVV werd ervoor beloond en Onana gestraft.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12074
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Daarom is de VAR juist goed, tegen grote aanvallende teams worden veel sneaky overtredingen gemaakt..
    Vind ik leuk
    dhrwobo +23964
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
    Zoals de overtreding van De Ligt in de laatste minuut? Of kwam dat even niet goed uit als de VAR geraadpleegd zou worden?
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12074
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
    Dat was geen overtreding, houd op man..
    Vind ik leuk
    Fritz Korbach +20153
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:41
    Als je nou gewoon zegt dat het er wel 1 was, is de frustratie nog groter
    Vind ik leuk
    2cents +53775
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
    Penalty beslissing was zeker terecht, dat vasthouden bij de 1-0 was best zwaar bestraft. Wel een rode kaart gemist natuurlijk.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12074
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:33
    Shirtje trekken in de 16 is een overtreding, niks zwaar aan bestraft..
    Vind ik leuk
    2cents +53775
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:42
    Als het andersom was gebeurd hadden ze een Ajax goal niet afgekeurd denk ik.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12074
    zondag 19 augustus 2018 om 00:35
    Dat is speculeren..
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +37916
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:38
    Zeker zwaar, maar wel terecht.
    Vind ik leuk
    Deck010 +5139
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:33
    Lekker sportief....spelers die op papier veel beter horen te zijn zouden het ook zonder hulp moeten kunnen toch?
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12074
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:37
    Hoezo ? Er worden toch duidelijk overtredingen gemaakt ? Ja, ik heb ook liever dat ze met 0-5 winnen, dat wel..
    Vind ik leuk
    Deck010 +5139
    zondag 19 augustus 2018 om 00:28
    Het kan nogal verkeren hé? De ene week wordt er geroepen dat Ajax gezien de selectie en begroting toch zeker landskampioen zal worden. De andere week begin je al te juichem als je een kutwedstrijd tegen VVV wint door inmenging van de VAR. toegegeven de pingel was terecht maar het afgekeurde doelpunt voor VVV was echt onterecht. Ik begrijp dan ook niet dat jij blij kan zijn met zo’n overwinning.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12074
    zondag 19 augustus 2018 om 00:34
    Hoezo onterecht ? Hij trekt Tagliafico gewoon aan z'n shirt.. En nee, ik word ook niet vrolijk van zo'n overwinning..
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +37916
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
    Met VAR waren we de afgelopen 8 jaar kampioen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36
    Ehm... Nee. Terugkijken van de ffouten in duels hadden in 2015 (onnodig, verschil van 17 punten)
    2016 (Nog voor Ajax de Graafschap)
    gewezen dat PSV meer aan dat zzou hebben overgehouden dan Ajax, die net wat vaker onterechte beslissingen meekrijgen
    Vind ik leuk
    volharding +575
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:44
    Ja idd eerst hadden jullie alleen de scheids , nu ook de VAR.
    Dus wordt moeilijk voor de andere clubs 13 tegen 11.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:34
    Blom had die penal ook niet gezien.....het blijft een lastig ploegje met een kutveld!
    Vind ik leuk
    2cents +53775
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:41
    Zeker in de hitte op dat veld is echt drama. Vorig jaar had Ajax daar ook al zoveel last van.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:45
    En alles gaat 100% op de CL......maar best was het niet! Maar wel 2 overtredingen....
    Vind ik leuk
    2cents +53775
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:48
    Zoals Steijn ook al zei, het waren overtredingen.
    Vind ik leuk
    Artikia +241
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:43
    Leuk dat je er met een beetje zelfspot op kan reageren. Het zat natuurlijk flink mee, maar dat geluk heb je ook alleen nodig als Blom het verkeerd ziet. Die vent fluit altijd rare wedstrijden.

    Ik vind het wel zorgwekkend hoe weinig jullie scoren. Echt grote kansen zijn er niet veel geweest. Jullie missen voor mijn gevoel buitenspelers, zeker als Neres wegvalt. Ze stonden met 8 man op de as..
    Vind ik leuk
    2cents +53775
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:47
    Het gemis van Neres deed zich inderdaad heel erg voelen. Hij zorgde wel voor de diepgang en kreeg ook een mega kans. Daarbij raakte hij schijnbaar direct geblesseerd. Daar had Ajax heel veel last van. Hopelijk valt dat mee, want geen idee wie dat kan overnemen.
    Vind ik leuk
    Artikia +241
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:39
    Je gaat Kluivert bijna missen, haha. Cerny lijkt me wel zo'n speler, als hij zijn potentieel nog een beetje waar kan maken zodra hij fit is zou dat een mooie back-up kunnen zijn.
    Vind ik leuk
    2cents +53775
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:52
    Die zou het kunnen, alleen spelen we woensdag alweer een aardig potje.
    Vind ik leuk
    Janste +83
    zondag 19 augustus 2018 om 03:12
    Onana probeerde het vies te spelen hoor. Man wat heb ik me aan die kwal geërgerd
    Vind ik leuk
    2cents +53775
    zondag 19 augustus 2018 om 09:29
    Onana probeerde in twee doeltrappen net zo veel tijd te rekken als VVV in de hele tweede helft.
    Vind ik leuk
    Janste +83
    zondag 19 augustus 2018 om 12:52
    Ik heb het ook niet over tijdrekken
    Vind ik leuk
    2cents +53775
    zondag 19 augustus 2018 om 13:04
    Waar dan over?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
    Als Ajax zo door gaat mogen ze blij zijn als ze dit seizoen in het linker rijtje eindigen. En wat een kans nog in de blessuretijd voor VVV.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:58
    Alle onzin van Henkie..
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
    Hoeveel geluk moeten we hebben. Ajax moet zich schamen wat een slecht spel zeg.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
    Klassenjustitie!

    Het is na vanavond weer eens glashelder geworden waar de voorkeur van Zeist ligt.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +37916
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
    Zeist? Die beelden zijn toch zo duidelijk als wat? Haha.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2368
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:33
    ja heel duidelijk vandaar de voorkeur.
    Vind ik leuk
    ArieBombarie +37916
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:34
    Haha, je meent het ook nog :')
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:34
    Dit seizoen in Amsterdam ja??
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
    Zeer terechte overwinning. :)
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
    Gefelicteerd maar laat nou ook eens een keer zien dat je écht beter bent want zo is er voor niemand wat aan. Hoewel ik dit met vorig seizoen in achterhoofd niet mag zeggen
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25]
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12664
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:58
    Gewoon een lastige wedstrijd op een vreselijk veld tegen een ploeg die niet wil voetballen en alleen maar staan te verdedigen.
    Ajax was vandaag gewoon de betere partij, maar het is zo lastig om hier doorheen te voetballen en te scoren.
    Qua scorend vermogen moet het ook veel beter, desnoods een extra buitenspeler. We hebben te weinig buitenspelers die voor dreiging kunnen zorgen. Kluivert en Younes zijn weg, Cerny en Bandé geblesseerd en nu staat er steeds een middenvelder op de vleugel.
    Het wordt pas leuk wanneer beide ploegen willen voetballen. Als de ene alleen maar gaat verdedigen en genoegen neemt met een gelijkspel dan weet je dat het zo’n saaie kut wedstrijd kan gaan worden, zeker als het ook nog heel lang 0-0 blijft.
    Vind ik leuk
    Rene80 +2155
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
    sorry maar dit is echt belachelijk! ik ben altijd neutraal dus ook nu.. Dat van ajax was gewoon een strafschop! De afgekeurde goal was zwaar gestraft.. maar komop IEDEREEN kan zien dat de laatste kans een strafschop moest zijn voor vvv!!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
    Dan zou ik echt naar de specsavers gaan. De ligt word echt duidelijk vastgehouden en het enige wat die doet is zichzelf losrukken
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
    Dit slaat werkelijk alles .Niet meer geloofwaardig.2 minuten voor tijd een pingel via de var.Schande schande schande!!!.Ik dacht dat de var het voetbal eerlijker zou maken .....
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26]
    Vind ik leuk
    14forever +8494
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Wil je een zakdoekje
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
    Kan die beter aan jou geven een witte! om mee te zwaaien in die graftombe van jullie!.
    Vind ik leuk
    14forever +8494
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:29
    Zulke lange.armen heb ik niet.
    Vind ik leuk
    mokum75 +199
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:32
    Als je uit Mokum komt is die graftombe ook van jou.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3630
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Het zit je diep he? Terechte strafschop. Lekker huilie huilie doen vanavond!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
    idd een terechte strafschop voor vvv, maar niet gegeven natuurlijk!.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +5004
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Ook dit weekend krijg jij de groeten van de Ajacied uit Slowakije.
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18335
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
    Alle mede-Ajacieden alvast gefeliciteerd. De VAR gaat ons kampioen maken dit seizoen!!!
    Vind ik leuk
    Deck010 +5139
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:37
    Wees er maar trots op. WZAWZDB 🙈
    Zonder hulp komen jullie er niet
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18335
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:39
    Wij worden de eerlijkste kampioen uit de geschiedenis van de eredivisie.
    Vind ik leuk
    Deck010 +5139
    zondag 19 augustus 2018 om 00:20
    Is toch al iets anders als “ met twee vingers in de neus” kampioen worden zoals, onder andere door jou, hier op VP meerdere malen gezegd is. Ik ben bang dat de tob 3 van Nederland straks nacompetitie tegen elkaar spelen als we zo doorgaan.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1260
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    VVV is goed genaaid vandaag
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
    Ja ondanks dat die post rood moest krijgen. Ga toch janken man!!! Heerlijk!!!
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1260
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:39
    Wel erg dat het ''Grote Ajax'' een club als VVV niet de wil kan opleggen en op eigen houtje hen alle hoeken van het veld laat zien.

    Nope.

    En dan zie je Tadic juichen alsof ze heel wat gepresteerd hebben vandaag 🤣

    Gaat nog leuk worden tegen Kiev

    Voorspelling CL gaat aan de neus voorbij
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Armoe
    Vind ik leuk
    AllAdIn +15076
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Lekker!
    Fijne avond iedereen.... :-)
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +5004
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Dik verdiend.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12074
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Gewoon terecht, waren 2 overtredingen.. Ben blij met de VAR..
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    100% terecht gewonnen! 200% zeker strafschop!! Gefeliciteerd Ajacieden!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27289
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    3x, dat in de laatste minuut mag je ook best terugkijken.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    De Var maakt het niet leuker maar wel eerlijker. Is vandaag gebleken
    Vind ik leuk
    Jur74 +8397
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
    Zeker niet eerlijker, arbitrage bepaalt namelijk of er word terug gekeken of niet.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15261
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Sjaak Swart was de VAR vandaag in Venlo
    Vind ik leuk
    14forever +8494
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Pfewwwwww
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Genaaid worden noemen ze dat,!
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3630
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Goed dat de VAR er is. Duidelijke strafschop en gewoon dom van die verdediger. Matige pot, 3 punten binnen, op naar Dynamo Kiyv thuis!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Blom held. WZAWZDB.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Var bedankt. Maar wat waren we slecht. En kunstgras mag echt niet meer. Gewoon een schande!
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1496
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
    Dit smoesje hoor ik nu altijd terwijl Ajax de helft van de tijd traind op kunstgras
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:41
    Op welk kunstgras dan ?
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1496
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:05
    In de overdekte trainings hal
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:56
    lees je effe eerst goed in grote vriend.

    Hij wordt namelijk voor het volgende gebruikt.

    De opblaashal wordt gebruikt om allerlei aspecten van talenten uit de jeugdopleiding door te meten met speciale apparatuur. Hoe zetten ze hun voet neer tijdens het schieten, hoe is hun houding tijdens het sprinten en wat kan er beter? Aan dat soort zaken wordt allemaal gewerkt.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 22:59]
    Vind ik leuk
    gurdi +51
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    VVV ontsnapt aan rood met die tackle op de Jong
    Vind ik leuk
    nulzeven2 +557
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:29]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
    Mooi verhaal!
    Vind ik leuk
    HJR +7121
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Deze tel ik niet mee als overwinning. Echt een focus van niks. Als Ajacied schaam ik me dood wat een wedstrijd. Zonde voor VVV, ook al was Ajax beter, zo hoeft het voor mij niet.
    Als je Standaard van de mat kan spelen met 3-0, moet je op zn minst, gewoon normaal winnen van VVV, met alle respect.
    Maar goed op naar Dinamo!!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    De meerwaarde van de VAR voor het Nederlandse voetbal is vanavond wel duidelijk geworden, sportverenigingen als PSV zullen 'm wel knijpen bij een structurele invoer hiervan.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:41
    Kan je niet gewoon blij zijn met je overwinning zonder dat je ons zonder er altijd bij moet betrekken?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Op psv wijze gewonnen, maar wat waren blind en labyad slecht, samen 25 miljoen, ongelofelijk.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:42
    Psv wijze? Ajax is altijd al de ploeg geweest die voorgetrokken wordt.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:12
    Spel praat ik over niet var
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:57
    Dan geef ik je wel gelijk, met als voorbeeld fortuna-psv vandaag.
    Vind ik leuk
    DOEMAAR133 +6099
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    Lang leve de var
    Vind ik leuk
    Garinsha +4659
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
    3punten zijn van harte welkom.. MAAR het spel... pff en zo winnen hoeft van mij niet.. wat een K** wedstrijd van ajax zijde.
    Vind ik leuk
    Rikkie1993 +731
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Knvb gaf vorig jaar 200% en dit jaar 300% geef ze dit jaar het kampioenscha0 maat anders mogen ze volgend jaar 30 spelers opstellen en wordt het wel heel lachwekkend
    Vind ik leuk
    Foebele +53898
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Echt een grove schande! Geen inzet, geen enkele beweging zonder bal, slappe hap, geen strijd, geen creativiteit, echt iedereen moet de ogen uit zijn kop schamen voor 2 van zulke trieste potjes tegen matige ploegjes in de eredivisie!

    Echt, straf training iedere dag de komende 2 weken, ik ben die omhooggevallen kut voetballertjes zo enorm zat, schijt volk zonder inzet en met waan ideeen, dat is wat voetballers van tegenwoordig zijn, gewoon schijtvolk!
    Vind ik leuk
    cj_fey +4223
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:39
    Ze willen zich blijkbaar allen Europees laten gelden de jomgens. Het kan nu niet meer geweten worden aan te weinig ervaring.... Maar goed in R’dam is het nog vele malen dramatischer.
    Vind ik leuk
    Kees Bman1 +1553
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:41
    Rustig blijven zo zullen ze geen twintig wedstrijden spelen want dan is het wel ... .
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Nou kom maar op met de Blom commentaren. Maar okee dit was verre van goed maar wat voelt de 3 punter lekker.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +12664
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Belachelijk slecht gespeeld, gelukkig dat die VAR aanwezig waardoor je deze wedstrijd nog weet te winnen.
    Overigens wel 2 juiste beslissingen.
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1496
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Dit Ajax heeft nog heel veel werk aan de winkel
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13249
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Dik en dik verdiende overwinning.
    Moet je gaan voetballen VVV en niet met 11 man voor die goal gaan hangen.
    3 Hele dik verdiende punten.
    Het enige team dat wilde voetballen !
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:40
    Dit is wel het domste wat ik ooit gehoord heb. VVV heeft alle recht verdedigend te spelen.
    VVV speelde naar hun mogelijkheden iets wat je van ajax niet kan zeggen.
    Vind ik leuk
    Janste +83
    zondag 19 augustus 2018 om 03:17
    Klopt helemaal. Vvv had ook anders gevoetbald als ze 80 miljoen meer te besteden hadden
    Vind ik leuk
    Jur74 +8397
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Laatste actie in het strafschopgebied van ajax word er geen gebruikt gemaakt van de var. Dat ding kan dus gewoon in de prullenbak, met of zonder de topclubs worden bevoordeeld.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13249
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
    De vieze overtreding op de enkel van Frenkie ook niet.
    Dat was donker rood.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8397
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:42
    Die zag ik later in herhaling. Voor zo een gore overtreding hoef je de var niet eens te gebruiken, heel donkerrood.
    Vind ik leuk
    Arbee +2129
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Van Wij Zijn Ajax Wij Zijn De Beste naar Wij Zijn Ajax de VAR is de Beste?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Het is wat... Wat een stelletje clowns.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Duidelijk duwe de ligt maar daar word niks aan gedaan. Team blom proficiat met jullie 3 punten! Zal rijkelijke ontvangst worden voor blom
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +3345
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Voortaan beter met 10 man spelen in plaats van labyad inbrengen. Man man man
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Was totaal geen penalty! Dit was echt lachwekkend slecht! Onterechte overwinning! Ik schaam me als Ajacied!

    #TenHagOut
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27]
    Vind ik leuk
    Mdam +464
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:29
    Hij speelde de bal wil je zeggen haha hou toch op man
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:32
    Gewoon een schouderduw.. Huntelaar verliest een duel. Schouder tegen schouder totaal geen penalty..
    Vind ik leuk
    Brobby +18
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36
    Een beuk in zijn rug. Zuivere penalty.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:49
    Haha in de rest van de wereld zouden ze gewoon een gele kaart aan Huntelaar geven!
    Vind ik leuk
    Brobby +18
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:55
    Kijk de herhaling nog een keer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:04
    Ja gewoon mannelijk voetbal!
    Vind ik leuk
    Brobby +18
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:06
    Haha mannelijk voetbal, lompe actie van die verdediger zul je bedoelen.
    Vind ik leuk
    Mdam +464
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:40
    Ik weet niet waar jij je schouder hebt zitten dan
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:39
    Geen penal? Vorig seizoen werden ze voor minder gegeven hoor! Of had jij het idee dat hij voor de bal ging?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:43
    Is gewoon een schouderduw en zeker geen beuk ofz. Huntelaar is gewoon een oud wijf kan niet eens een schouderduw winnen!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:47
    Nee joh! Die verdediger zet zijn schouder tussen de schouderbladen van Huntelaar! Ik Luik kregen we voor minder een penal tegen!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Hopen dat de var dit vasthoudt deze competitie dan wordt emmen kampioen hoppa
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Ten eerste alle psv fans die blijkbaar alle wedstrijden van ajax live volgen sit down b*tche@s.. Lange leven de VAR gerechtigheid, alle beslissingen waren terecht en goed gefloten.. ajax slecht gespeeld en complimenten voor vvv.. en hoezo onana geel terwijl die lange Jan 88 min lang tijdrekt.. maar heerlijk, slecht voetballen maar toch winnen!!!
    Vind ik leuk
    Romario9 +11324
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
    Met hangen en wurgen noemen ze dit.
    Vind ik leuk
    :O +4881
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
    Schijtbakkenvoetbal 2.0
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +13249
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:35
    Schijtbakken voetbal speelde VVV. (Geen enkele intentie om te voetballen). En dan later klagen. Hadden ze eerder met het spelletje voetbal moeten binnen ipv een wolkenkrabber metselen voor de goal.
    Vind ik leuk
    SlideAway +101
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
    Geluk dwing je af ;-)
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4302
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:49
    En soms krijg je het op een presenteerblaadje
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1643
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
    1 woord: MATCHFIXING.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:34
    Ga huile
    Vind ik leuk
    TopsyKrets +1643
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:52
    huilen*
    Vind ik leuk
    Gein +384
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:09
    Hou die onzin lekker in de keukenkampioen divisie.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1856
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
    Het geluk van een tobclub
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:29
    Nee, het geluk van de club uit de tweede voetbalhoofdstad van het land
    Vind ik leuk
    danny1974 +1856
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
    Genau
    Vind ik leuk
    gustare +599
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
    Terechte beslissingen van de VAR en terechte overwinning van Ajax. En dat knollenkunstgrasveld is jereinste competitievervalsing.
    Vind ik leuk
    Blcity +50
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
    Zo veel geld geïnvesteerd en het is nog niks , haha....
    Vind ik leuk
    91050 +59
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
    Haah, Ajax heeft weer zijn VAR (Virtual Ajax Recovery) ingezet.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3398
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
    Gaat een moeilijk jaar worden voor Ajax. Bedroevend niveau weer.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2368
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36
    nee hoor die krijgen het hele seizoen strafschoppen cadeau van de knvb nog meer dan in vorige jaren want stel je voor dat ajax weer geen kampioen word
    Vind ik leuk
    TheMariner +3398
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:40
    Dus dat bedoelde Erik toen hij het had over meest fascinerende club.
    Vind ik leuk
    Foebele +53898
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
    Lekker zo je bek vol met korrels na de wedstrijd.... Verschrikkelijk spul is het, je staat onder de douche zelfs die ellende uit je hol te peuteren! Afschaffen en wel vandaag nog!
    Vind ik leuk
    reggie +1578
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
    Er is nog niet een limburger die nog voor ajax is, wat een lucky ajax met Blom.
    Vind ik leuk
    Nummertien +4712
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
    We hebben toevallig heel veel supporters in Limburg ;)
    Vind ik leuk
    reggie +1578
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:41
    Namen?
    Vind ik leuk
    Nummertien +4712
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:49
    Haha gekkie

    Veel uit Limburg die naar onze thuiswedstrijden komen, we hebben ontzettend veel supporters in Limburg
    Vind ik leuk
    reggie +1578
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:38
    Ik kan er geen een in ieder geval.
    Vind ik leuk
    Nummertien +4712
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:44
    Dan moet je meer onder de mensen komen......
    Vind ik leuk
    reggie +1578
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:47
    Hoe zien ajax supporters er eigenlijk uit dan, kan ze er niet uithalen.
    Zit dagelijks tussen honderden mensen.
    Vind ik leuk
    Nummertien +4712
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:02
    Dan moet je wat meer met de mensen praten, veel Ajax seizoenkaarthouders ook in Limburg
    Vind ik leuk
    reggie +1578
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:20
    Kan me niet voorstellen dat die elke 14 dagen naar Abcoude rijden, onmenselijk.
    Vind ik leuk
    Nummertien +4712
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:36
    Je hebt toch wel in de gaten dat je je gedraagd als een kinderachtige calimero...
    Vind ik leuk
    reggie +1578
    zondag 19 augustus 2018 om 09:15
    Graag inhoudelijk blijven reageren, niet je niveau laten zakken.
    Vind ik leuk
    Nummertien +4712
    zondag 19 augustus 2018 om 14:53
    Er is bij jou geen niveau dus waar heb je het over....
    Vind ik leuk
    reggie +1578
    zondag 19 augustus 2018 om 19:51
    Dat bedoel ik.........
    Vind ik leuk
    stratumseind +156970
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
    goh ze zijn echt veel te goed voor de eredivisie..........................
    Vind ik leuk
    Nummertien +4712
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:29
    Calimero!
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1496
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:32
    Die term is wel jouw stokpaardje hé
    Vind ik leuk
    Nummertien +4712
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36
    Er zijn gewoon veel calimero's hier zie alleen deze topic al haha
    Vind ik leuk
    Brobby +18
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:37
    Kijk daar heb je nog een, grappig hoe al die psv'ers lopen te janken op Ajax topics haha
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4302
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:56
    @Nummertien
    Simpelheid ten top... de eenvoud en het ontwijkende doet mij vermoeden dat jij meer overeenkomsten hebt met je favoriete inhoudloze kreet dan de mensen waar je op reageert.. pijnlijk niveau. Nog erger is dat je een duimpje krijgt...
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:57]
    Vind ik leuk
    Brobby +18
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:03
    Haha nog zo een ballenlikker van stratum.
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4302
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:36
    Eencellige.... verdiep je voordat je iets zegt.. serieus...
    Soms denk ik wel eens hoeveel beter de wereld af zou zijn wanneer meer mensen niet konden lezen of schrijven... jij zou zeker bij die groep horen. Nogmaals, verdiep je eens
    Vind ik leuk
    Nummertien +4712
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:04
    Ja daar heb je gelijk in er zijn idd veel calimero's hier, en idd daar mag wat van gezegd worden, ja we zitten zeker op één lijn Martinus

    Zitten we ook op één lijn dat de plaatselijke krant wel wat meer plaatselijker mag worden? Vind ik iig wel.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 21:05]
    Vind ik leuk
    stratumseind +156970
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36
    Blufke kan het maar geen plek geven dat ik hem niet meer te woord sta en dan strand het in dit soort hoogstaande reacties van hem.
    Vind ik leuk
    Nummertien +4712
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:42
    En je blijft maar op mij reageren haha
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:56]
    Vind ik leuk
    Brobby +18
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:51
    Hij moet een keer een leven zoeken. Elke dag 24/7 met Ajax bezig. Elk topic dat je van Ajax opent heeft hij gereageerd en zelfs in andere topics begint hij over Ajax. Heeft hij geen sociaal leven? En dat is dan een volwassen man. Het ergste van al is dat hij zelf niet doorheeft hoe een zielig geval hij is.
    Vind ik leuk
    Nummertien +4712
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:57
    Hij heeft totaal geen leven, ja Ajax dat is zijn leven ;)
    Vind ik leuk
    Brobby +18
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:02
    Hij is stiekem gevlucht uit Brabant omdat ze door hadden dat hij voor Ajax was. En dan nog maar te zwijgen over het leger aan ballenlikkers dat hij hier heeft.
    Vind ik leuk
    Foebele +53898
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:33
    Het verschil tussen het niveau in Europa en de Eredivisie is schrijnend. En niet roepen dat we in de eredivisie tegen een muur aan moeten lopen, want in Europa hebben we ook tegen teams gespeeld die met veel man voor de goal hingen.

    Het is gewoon een gebrek aan inzet, totale zelfoverschatting van pisventjes die nog niets gepresteerd hebben, maar wel schermen met interesse van topclubs...

    Echt, als Barcelona morgen 60 miljoen biedt gelijk verkopen die de Jong, ik ben zulke ventjes echt kotsbeu, laat het eerst eens zien in de fucking eredivisie voordat je ove Barcelona begint!!
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:34]
    Vind ik leuk
    stratumseind +156970
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:37
    jouw schip vol zelfvertrouwen zinkt ook snel foeb......
    Vind ik leuk
    Foebele +53898
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:39
    Nee, ik zie dat ze geen inzet tonen en zwaar ondermaats presteren in de eredivisie tegen matige ploegen, dat zegt veel als je de Europese potjes ziet.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156970
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:40
    misschien waren luik en sturm graz wel niet zo goed als men doet voorkomen
    Vind ik leuk
    Foebele +53898
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:44
    Nog slechter dan Heracles en VVV? Geloof je zelf niet toch?
    Vind ik leuk
    stratumseind +156970
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:48
    sturm is niks beter luik normaal gesproken natuurlijk wel
    Vind ik leuk