Ajax wordt twee keer gered door videoscheids en verslaat VVV in extremis

Ajax wordt twee keer gered door videoscheids en verslaat VVV in extremis

Gepubliceerd: zaterdag 18 augustus 2018 om 20:23za 18-08-2018 om 20:23

Ajax heeft met veel pijn en moeite de eerste competitiezege van het seizoen geboekt. De Amsterdammers leken zaterdagavond, na de 1-1 thuis tegen Heracles Almelo, punten te laten liggen door VVV-Venlo, maar wonnen dankzij een late penalty van Dusan Tadic.

David Neres kreeg in de openingsfase de grootste kans van de eerste helft. De Braziliaan dook vrij op voor doelman Lars Unnerstall, maar schoof de bal onbeholpen naast. Kort daarna wist André Onana een Venlose corner maar net buiten zijn eigen doel te houden. Nadat Ajax meerdere kansen had laten liggen en Neres geblesseerd was uitgevallen, leek VVV op een 1-0 voorsprong te komen.

Martin Samuelsen schoot gedecideerd raak nadat Daley Blind de bal niet lekker weg kon werken. Arbiter Kevin Blom keurde de treffer goed, maar werd tot de orde geroepen door de videoarbitrage. Deze stelde vast dat de Noor aan het shirt van Nicolas Tagliafico trok. Blom ging hierin mee en keurde de treffer af.

Ook na rust had Ajax de grootste moeite met de Noord-Limburgers. VVV verdedigde gedisciplineerd en de gasten uit Amsterdam wisten nauwelijks tot uitgespeelde mogelijkheden gekomen. In de slotfase werden ze echter opnieuw gered door de videoscheidsrechter. Roel Janssen duwde Klaas-Jan Huntelaar in de rug en Blom wees na het bekijken van de beelden naar de stip. Dusan Tadic schoot de verlossende 0-1 binnen. Daar bleef het bij, ondanks een slotoffensief van VVV.

Ajax wacht nu de Champions League-confrontatie met Dynamo Kiev op woensdag. VVV mag zich voorbereiden op een uitwedstrijd tegen FC Utrecht.

Plaats een reactie

ArieBombarie +41769
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
1. Vd Beek stel je altijd als eerste op. Onze enige loper met diepgang op t middenveld.
2. Labyad stal je ergens ver weg. Totaal niks in Ajax te zoeken.

Twee punten die wij allemaal al maanden roepen, maar onze eigenwijze domme Ten Hag heeft er weer een tijd voor nodig.

De trainer die wat leert. En 3 punten gepakt. Dubbele winst.
Ten Hag: dwaas.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25]
Vind ik leuk
Herendivisie +1979
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
Competitie vervalsing. Functioneren blom na deze wedstijd duidelijk. Zelfs met de var krijgt hij het voor elkaar ajax te bevoordelen. Dieptriest.

1. Vvv goal onterecht afgekeurt.
2. Speler van vvv had eraf gemoeten in de 81e minuut. ( ongelooflijk dat je dit niet ziet als var , maar wel een goal afkeurt voor een "duw")
3. Penalty ajax discutabel.
4. Overtreding de ligt in de 94e minuut wordt niet bestraft. (2 maten meten)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:43]
Vind ik leuk
Nvd88 +5878
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
? Mijn 4 jarige zoontje tYpT 0ok AltIjD Zoowwww. 20:33 O wacht zie dat hij het heeft aangepast. 20;46 weer aanpassing Herendivisie, Jezus man je bent net Vp.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:49]
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
Nog best knap voor iemand van 4 jaar.
Vind ik leuk
Nvd88 +5878
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:29
Ja als je het gaat vergelijken met het niveau hier.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:32
Dat niveautje is hier wel vaker ver te zoeken.
En het niveau van Ajax is trouwens ook ver te zoeken.
Als Ajax zo door gaat mogen ze blij zijn als ze dit seizoen in het linker rijtje eindigen. En wat een kans nog in de blessuretijd voor VVV.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:33]
Vind ik leuk
jollyrogers +6164
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:40
door de VAR is de competitie nog minder leuk geworden.
Vind ik leuk
B. Alrond +1670
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:59
Ja helaas Jolly. VAR wordt nu misbruikt om Ajax nog meer te bevoordelen lijkt het wel.
Vind ik leuk
mesterspsv +536
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:03
VAR of geen VAR! De.scheids of videoref beslist.
Heb wel gevoel dat het een dingetje gaat worden dat hele VAR gebeuren.Elk contact in de zestien word penalty πŸ˜‰
Vind ik leuk
jollyrogers +6164
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:04
vandaag gaf het iig de doorslag op een negatieve manier
Vind ik leuk
mesterspsv +536
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:14
De ene scheidsrechter is de andere niet hΓ©..We zullen het meemaken dit seizoen
Vind ik leuk
RebelVox +8686
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:58
Ben zeker blij met VAR, eindelijk eens gerechtigheid.
Al jarenlang wordt Ajax benadeeld door scheidsrechters die het gewoon niet goed zien.
Lucky Ajax is al jarenlag Lucky Psv, nu eindelijk gerechtigheid.

@ArieBombarie ben het niet met je eens vwb vd Beek in zijn huidige vorm heeft hij niks te zoeken als basisspeler van Ajax, de spelers die nu "vast"staan op het middenveld zijn toch de sterksten.

Zit hier v reselijk fanatiek te duimen voor Neres, hopelijk valt de blesure mee en is hij woensdag fit, zou eeuwig zonde zijn wanneer hij er niet bij is.
Vind ik leuk
mesterspsv +536
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:19
Overdrijven is ook een kunst hΓ© πŸ˜‰πŸ˜‚. Ben benieuwd welke scheids echt de ballen heeft om een echte belangrijke beslissing te nemen tegen welke club dan ook! VAR word onderwerp van het jaar hier in Nederland!
Vind ik leuk
Counterattack +11282
zondag 19 augustus 2018 om 17:10
Het benadelen wat jij benoemt hoor ik van alle supporters mbt eigen club. Gisteren hadden jullie VAR-Blom. De illusie dat met de VAR de gerechtigheid is gewaarborgd is onterecht. Nijhuis zou na revisie beelden de goal van VVV goedgekeurd hebben, evenals Kuipers en Makkelie , die objectief het systeem van WK kennen. Ditmaal mazzeltje voor jullie. Lucky is zowel door ajax als door psv veelal afgedwongen, zo ook gisteren voor allebei.
Vind ik leuk
Henk 1971 +8212
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:39
Behalve overtredingen tegen Luuk de Jong πŸ˜‰
Vind ik leuk
mcmodd +25177
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:44
Als VVV dit kan is het voor alle ED-clubs mogelijk om Ajax een poepie te laten ruiken. Wat valt me dit tegen. De VAR is een goed middel, ook nu weer. Maar als je dat, met de ambitie van Ajax, nodig hebt om drie punten binnen te slepen en wel op de valreep, dan weet je dat het erg slecht was. Maar gefeliciteerd Ajacieden, je hebt er hard voor moeten knokken.
Vind ik leuk
mesterspsv +536
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:07
Wat ik niet snap is dat minuten later pas werd terug gekeken en alsnog penalty geeft! Is daar geen regel voor?
Vind ik leuk
jollyrogers +6164
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:11
dat ligt aan de club...
kan best zo zijn dat ajax maandag nog n strafschop krijgt voor de wedstrijd tegen heracles ;)
Vind ik leuk
SirUltionem +3048
zondag 19 augustus 2018 om 16:32
ze hadden lang nodig om een excuus te zoeken voor een penalty :)
Vind ik leuk
Bergwag +985
maandag 20 augustus 2018 om 12:29
Blom kan moeilijk tijdens de wedstrijd naar de tv lopen he;)
Het spel gaat door totdat het spel stil ligt. Dan wordt de VAR beoordeeld. Het kan namelijk zijn dat VVV in de counter had gescoort en Blom de VAR beoordeeld als niets aan de hand. Je kunt dus niet ineens gaan fluiten om rustig de beelden te bekijken.

Nadat het spel weer hervat wordt kun je niet meer teruggaan naar het VAR-moment.
Vind ik leuk
3Bier +11615
zondag 19 augustus 2018 om 00:47
Dank je maar bij mij overheerst een kut gevoel. Tuurlijk het is na een CL pot op het verschrikkelijkste kunstgras veld wat er is in NL maar dan nog. Als je een paar dagen hiervoor Luik compleet scheel speelt en dan tegen VVV de VAR nodig heb om te winnen dan ontbreekt het je aan 1 ding: mentaliteit. En daarvoor zijn Blind en Tadic gehaald. Ik zie het niet terug. Ondanks de 3 punten toch een rotsgevoel over vanavond.
Vind ik leuk
mcmodd +25177
zondag 19 augustus 2018 om 09:05
Dat moet wel even wennen zijn, maar het werkt nu in je voordeel, dat zal ook wel eens anders uitpakken. Huntelaar was de eerste die begon te gillen en het vierkantje aanduidde, eigenlijk was toen het doelpunt gewoon al toegekend. Goh, denkt de scheids, da’s waar ook. Laten we de VAR eens vragen. Elders is het systeem op dat moment gewoon uitgevallen en zou die pingel nooit gegeven zijn, zo kan het ook werken. Schavuiten proberen op dit moment de VAR voor hun wedstrijd ook monddood te maken, wellicht duurt het dan ook weer een half uur voordat men dit via een gewoon telefoontje wordt opgelost. In jullie geval: stop rustig die drie punten in je tas en vraag of er misschien nog snel 50 miljoen kan worden aangewend om nog een paar Blinden en Tadic’en op te kopen. Of het helpt weet ik niet, maar dan kan je echt zeggen: aan het geld heeft het niet gelegen.
Vind ik leuk
Bergwag +985
maandag 20 augustus 2018 om 12:32
'Elders is het systeem op dat moment gewoon uitgevallen en zou die pingel nooit gegeven zijn.'

Dan loopt het contact via mobiele telefoon of portofoon met de vierde official, aldus de KNVB.

Vind ik leuk
mcmodd +25177
maandag 20 augustus 2018 om 13:17
Tja, dat heb je met die goedkope systemen, wat was het, drie miljoen in alle stadions dacht ik?
Vind ik leuk
Bergwag +985
maandag 20 augustus 2018 om 23:23
Ik heb echt geen idee. Bedoel je totaal bedrag of per club?
Duur tvtje dan :P
Vind ik leuk
mcmodd +25177
woensdag 22 augustus 2018 om 10:12
Totaalbedrag.
Vind ik leuk
Remko +382
zondag 19 augustus 2018 om 11:46
Mentaliteit is het zeker.het valt op dat ajax niet constant is,2 wedstrijden in de ed die niet goed waren en europees goed gespeeld.het kan en mag best voorkomen dat er wat verschil in zit maar niet zo'n groot verschil.ajax moet echt constanter worden en meer het nivo halen als tegen standaard,anders wordt het een zwaar seizoen,en met de ervaring in de ploeg moet dat ook kunnen,de vraag is wie gaat er op staan en de ploeg op sleeptouw nemen naar een hoger constanter nivo.
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 11:50]
Vind ik leuk
Raptor +180
zondag 19 augustus 2018 om 16:25
Mee eens.

Misschien komt dat mentaliteits verschil wel door het gebrek aan weerstand in de competitie. Het niveau verschil is zo groot dat de topclubs zich moeilijk kunnen oprichten tegen laagvliegers (met alle respect) en juist daardoor krijgen ze het moeilijk tegen omdat ze denken dat ze met 50% inzet ook kunnen winnen.

Top 10 van Nederland zou moeten fuseren met de top 8 van Belgie. Dan krijg je meer interessantere games dan nu. Anderlecht-Ajax spreken de spelers meer aan dan met alle respect Vvv-Ajax
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 16:26]
Vind ik leuk
mcmodd +25177
maandag 20 augustus 2018 om 13:20
Ik lees 50% inzet, dat zou kunnen kloppen, maar dan mankeert er ook 50% aan mentaliteit. Dat is nog veel erger en zou naar arrogantie kunnen neigen.
Vind ik leuk
Martinus69 +5064
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:43
Inhoudelijk sterke reactie.... beschamend
Vind ik leuk
Dj Storm +269
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:25
Niet veel mis met de post van " herendivisie " ! Ben blij dat bij jou de appel wel ver van de boom gevallen is πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:28
Ja joh die PSVers hebben gewoon de pest in πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ Ze winnen vaak zelf op zo n manier dus laat ze toch lekker in hun sop gaarkoken Haha
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:57
Jij begrijpt het....
Vind ik leuk
RebelVox +8686
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:01
Top reactie @Michelangelo818
Vind ik leuk
Herendivisie +1979
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:09
Goed verhaal.
Vind ik leuk
Foden +4567
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
JALALALALAALALLA HET GELUK VAN DE KAMPIOEN
Vind ik leuk
Nar +576
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:35
Ja, dat dan weer wel. Wat waren we bizar slecht zeg.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:42
Feyenoord moet morgen pas spelen hoor :)
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:20
Keuken kampioenen!
Vind ik leuk
mcmodd +25177
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:45
Zo voetballend wordt je geen kampioen Foden, en zelfs geen derde.
Vind ik leuk
Foden +4567
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:47
uh wel dus, zie psv vorig jaar :D
Vind ik leuk
Adje80 +9616
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Jaja duidelijk
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Haha heb je een beroerte ofzo
Vind ik leuk
Farmer +12867
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:11
Hij niet, maar bv mijn ouweheer heeft er al drΓ­e overleeft...

De gevolgen zijn altijd nog merkbaar, en ernstig, iig niks GRAPPIGS om te lachen, dus denk misschen toch even na voor je zoiets belachelijk-stompzinnigs zegt aub...

Je snapt zelf wel toch dat je met zulke uitspraken, en dan zo'n forumnaam, al snel 'De Grootste Sukkel van Mokum' als bijnaam krijgt?
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:39
Je kan ook overdrijven man, ga je ook iedereen die met ziektes scheldt hier op de vingers tikken? Alsof ik jouw ouweheer persoonlijk aanval met mijn comment.
Vind ik leuk
Farmer +12867
zondag 19 augustus 2018 om 00:02
Meestal wel, bepaalde ziektes hoor je de spot niet mee te drijven. Zoiets getuigt van fatsoen, en deugdelijkheid.

Beroerte is daar 1 voorbeeld van. Kanker is een bekendere...

Als je over een fractie empathie en mentale ontwikkeling beschikt, snap je dat, en dΓ³e je dat gewoon niet.

Jij doet het wel, en probeert het nog te rectificeren ook.. Wat zegt dat wΓ©rkelijk over jou?
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 00:02]
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 00:25
Een goed persoon zijn hangt niet af van een comment lol. Zeker niet een comment die niet persoonlijk aan jou gericht is. Als je met iedereen rekening moest houden kunnen ze beter het internet afschaffen, wat ik daarop allemaal wel niet lees.

Het is hier cafΓ©praat, maar hoe ik mij in het echte leven gedraag zorgt ervoor dat ik geen moment geen nachtrust heb gehad vanwege mijn geweten.

Als laatste wil ik mijn excuses aanbieden dat ik jou heb gekwetst. Het lijkt mij logisch dat mijn comment niet bedoelt was om mensen te kwetsen. Hiermee heb ik het laatste gezegd hierover.
Vind ik leuk
Farmer +12867
zondag 19 augustus 2018 om 05:29
Cafe-praat of niet, als je een tΓ­kje serieus genomen wilt worden, verlaag je jezelf niet tot een dergelijke ondergrens....

Maar het siert je dat je wΓ©l netjes aangeeft, niet de intentie te hebben Γ³m deze ondergrens te 'herdefiniΓ«ren' bv, dus ik zal je 'comment' laten voor wat het is :) (excuses aanvaard - no hard feelings :P)

Maar denk in het vervolg Γ©ven een telletje verder aub. Je kunt hetzelfde zeggen met een stuk minder ziekelijke comment bv :)

En het scheelt je toch enorm in het soort commentaar wat je terug krijgt :)
Vind ik leuk
elmagico070 +23009
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Wat een lamlendig Ajax gezien dat door Blom gezichtsverlies wist te voorkomen. VAR is een lachertje en Blom is een opperneus!
Vind ik leuk
Tfoe +3858
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:33
en wij hebben 4 punten!🀩
Vind ik leuk
elmagico070 +23009
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:06
Onverdiende punten zijn het!
Vind ik leuk
mason +2241
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36
DE VAR mogen ze van mijn part wel weer afschaffen. Het verneukt compleet de charme van het spel. Je kunt nu helemaal niks meer flikken. Het lijkt verdorie onze overheid wel. Ik kan me niet voorstellen dat de profs dit fijner voetballen vinden. Ik zou er geen kloten meer aan vinden iig.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13835
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:46
Totdat jouw club het voordeel krijgt. Je zal over het hele seizoen altijd voor- en nadeel hebben
Vind ik leuk
wattenstaafje +22746
zondag 19 augustus 2018 om 03:25
Als ze een wedstrijd tegen Ajax spelen en voordeel hebben van VAR dan is het het beste middel.
Vind ik leuk
mason +2241
zondag 19 augustus 2018 om 08:57
Inderdaad alleen bij wedstrijden tegen ajax VAR inzetten en voor de rest die VAR lekker thuis laten.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13835
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:44
Hoe groot is jouw neus? Hij heeft gewoon twee keer gelijk. Dat het slecht was daar is iedereen het wel over eens.
Vind ik leuk
jaja_PSV +48536
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Blom is een schande.
In de 94e minuut werd er aan het shirt getrokken van een VVV-er in het strafschopgebied van Ajax. Waarom nu geen VAR?

Dit neigt naar matchfixing middels VAR
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27]
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24813
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
Omdat we er allemaal niks aan hebben als het 1-1 wordt...
Vind ik leuk
Farmer +12867
zondag 19 augustus 2018 om 05:33
"Dus moet de arbitrage maar ingrijpen, want de marktwaarde-Ajax mΓ‘g geen verlies lijden op de aandelenbeurs."?...

NB 1-1 thuis tegen Heracles, en dan nu 1-1 of erger in Venlo is toch uiterst dramatisch gezien de voorbereiding(lees: dikke inkopen! :P) Stel je toch voor dat die effecten-henkiebende eens een ander ideetje krijgt....
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
Blom is niet ingeseind dus de andere officials zagen er niets in
Vind ik leuk
davidben +5802
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:29
Jullie selectie is een schande. :)
Vind ik leuk
elmagico070 +23009
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
VVV-VAR 0-2 en echte overtedingen worden over het hoofd gezien. BELACHELIJK GEWOON!!!
Vind ik leuk
Mr bien +4580
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
Calimero
Vind ik leuk
Tfoe +3858
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:33
de var attendeert.ze keken er ook naar.was niks blijkbaar....
Vind ik leuk
Nar +576
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:42
Geloof je ook in Aliens??.... Doe niet zo kinderachtig joh.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13835
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:48
Want dat beeld heb jijj gezien? Er is helemaal geen herhaling geweest en tenzij je zelf in het strafschopgebied stond was dat niet te zien. Ja de supporters (ook achter het dol van onana) gillen. Ik begrijp dat het voor jou dan een pingel is?
Vind ik leuk
pim4ever +1079
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:43
Jaja psv snapt niet hoe de VAR werkt..
Vind ik leuk
Antikunstgras +13835
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
Jij hebt toch wel hetzelfde beeld gezien? Twee keer terecht, maar wat een baggerwedstrijd op een ongelofelijk kutveld. Deze kan je maar gehad hebben.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:49]
Vind ik leuk
Deck010 +8420
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:29
Hahahahaha je gelooft het bijna nog zelf ook πŸ™ˆπŸ™ˆ
Vind ik leuk
jaja_PSV +48536
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
Shirtje trekken..schei toch uit man.
Dan mag je elk doelpunt uit een corner, allemaal afkeuren komend seizoen. Echt ELK doelpunt afkeuren.

Ajax en mannelijk voetbal gaan niet samen. Winnen kan ajax zelf niet, ze hebben SUBJECTIEVE VAR nodig.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:33]
Vind ik leuk
Creeperd007 +1048
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:35
De jong kon er vorig seizoen bij jullie wat van, dus niet gaan huilen. De VAR is er voor de eerlijkheid en dat is gebeurd klaar. Over de goal van VVV valt te discussiΓ«ren, maar ik vind dat hij terecht niet is afgekeurd.
Vind ik leuk
Tfoe +3858
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36
Dat is een subjectief antwoord van een subjectief persoon behorend tot een concurrerende ploeg.😁
Vind ik leuk
jaja_PSV +48536
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:52
Lees de header maar van VP.
Luister naar de analisten.
Lees maandag de kranten.

Overigens; ajax heeft nu in twee wedstrijden, twee keer slecht gespeeld.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:54]
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:37
Duidelijke overtreding op klaas Jan, toch...…...
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1375
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:41
koekje van eigen deeg calimero. nu weet je hoe het voelt, winnen in PSV style.
Vind ik leuk
Antikunstgras +13835
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:50
De hunt werd niet onder het kunstgras gelegd?
Vind ik leuk
Farmer +12867
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:16
Voetbal van de toekomst: 2x 25 minuten zuivere speeltijd, wat onderbroken wordt, per helt, door minstens 15 VAR-momenten.
Uitslagen als 22-40 bv, omdat het ene team gewoon 15 penalty's krijgt in 1 wedstrijd, en de andere maar 11. En men aan de andere kant van het veld, de Buitenspelval maar niet ziet.

Subjectief te beoordelen, en het voegt vooral nΓ³g een 'manipulatiefactor' toe aan het voetbal, ipv dat er meer duidelijkheid komt.

Die zgn 'elleboog' gisteren van Mendes-Moreira tegen Willem II: Niks aan de hand, gewoon een simpele schouderduw op het lichaam, toch gaat men naar de grond alsof men zwaar in het gezicht is geraakt; VAR moet dr bij komen, Spel komt stil te liggen... VAR zegt: Niks loos... En ipv een gele kaart voor theater, gebeurt er niks....

WÑÑrdeloze toevoeging zo.
Vind ik leuk
Farmer +12867
zondag 19 augustus 2018 om 05:35
"De zeep laten vallen" is tegenwoordig 8 wedstrijden, plus een 2 maand lange benefiet voor een sociale instantie!....
Vind ik leuk
Jorik1040 +451
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:29
Wat kinderachtig het was 100% een strafschop daarnaast hoor ik je niet over die gruwelijke overtreding die begaan werd op f de jong dikke rode kaart! Matig ajax maar wel 3 punten focus ligt duidelijk al bij dinsdag.
Vind ik leuk
Creeperd007 +1048
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:29
Maar was het ook geen rood die overtreding van VVV? De VAR is er juist voor eerlijkheid. Dit zijn gewoon terechte beslissingen.
Vind ik leuk
Farmer +12867
zondag 19 augustus 2018 om 05:37
En inconsequent...

Die afgekeurde goal had prima doorgang kunnen vinden...
Die penalty voor Ajax was dan net zo goed 'loepzuiver gezien', maar die rode kaart voor van Ooijen is dan een zware blunder.. Frenkie de Jong had daar een half-tot driekwart jaar aan blessure kunnen ontvangen bv...

DΓ‘t mogen ze ook zien idd!
Vind ik leuk
De Liefhebber +10463
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
Even op jacht naar likes als Ajax hater?? Dat Blom zelf niet ziet dat dit een penalty is, da's pas treurig...
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
Lul niet zo dom joh!
Vind ik leuk
Tfoe +3858
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
overtreding op de Jong ook gezien?
Vind ik leuk
Camacho +202
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:32
Prima, 3 puntjes. En weer verder!
Vind ik leuk
rpaulp50 +12410
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:33
Een mooi bloemetje van Ajax voor VAR maar niet voor Blom, je keert het om.....!
Vind ik leuk
HJR +8341
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:34
Blom kiest 2x over tegen Ajax hoor. Dus als je zeurt, zeur dan over de VAR ;).
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:35
Blom heeft meer fouten gemaakt in deze wedstrijd. En die gingen beide kanten op. De charge op De Jong was donkergeel waard. Voor de handbalklem van De Ligt in de 94. Minuut had Blom een pingel kunnen geven. Mee eens dat Blom matig heeft gefloten maar hij heeft Ajax niet bewust bevoordeeld. Dan kijk je te eenzijdig.
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1375
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:35
en een volle overtreding op de enkels die donker rood moest zijn word niet voor gefloten, dus indd competitie vervalsing!!
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:37
Ajax heeft goed ingekocht dit jaar

Tadic, 20 miljoen naar Southampton
Blind, 20 miljoen naar united

VAR, 40 miljoen naar de KNVB
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1964
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:39
Jankbal was gewoon een strafschop en terecht afgekeurde goal
Vind ik leuk
Swout +1307
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:44
En nu gaan mensen klagen als de eredivisie gebruikt gaat maken van de Var ( video ajax revs )
Vind ik leuk
bennings +385
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:44
Lucky (var) Ajax,te belachelijk ...
Vind ik leuk
Padason +944
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:44

β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–„β–„β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘
β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘
β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘
β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘
β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘
β–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–„β–ˆβ–ˆβ–ˆβ–„β–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–‘β–‘β–ˆβ–ˆβ–ˆβ–„β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘
β–“β–“β–“β–“β–“β–“β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–ˆβ–ˆβ–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘
β–“β–“β–“β–“β–“β–“β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–‘
β–“β–“β–“β–“β–“β–“β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–‘
β–“β–“β–“β–“β–“β–“β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘
β–“β–“β–“β–“β–“β–“β–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–ˆβ–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘
β–“β–“β–“β–“β–“β–“β–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–ˆβ–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–‘β–ˆβ–ˆβ–‘β–‘β–‘

Met dank aan Danny 😁
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:46]
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:46
Zeik niet allebei de VAR momenten terecht.
Vind ik leuk
Pvm9 +881
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:50
Verander je naam maar in baby divisie. Penalty was niet discutabel. Overtreding de ligt was er niet.
Vind ik leuk
rinirat +3023
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:02
Het is zi als jij het zag,gelukkig keken er ook verstandige mensen.
Lastige momenten maar wel duidelijk waarneembaar.
Alleen jij zag het niet.
Discutabel ja, maar terecht
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:55
Welke wedstrijd heb je gezien dan. Samuelson trok aan een shirt, dat mag niet. Terechte beslissing dus. Huntelaar kreeg een flinke beuk toen hij op het punt stond te scoren, terechte penalty dus. Daarnaast hadden 2 VVV speler met rood het veld af kunnen gaan na aanslagen op de enkels van Ajacieden. OkΓ© Ajax was niet best maar wel terecht gewonnen.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:59
Psv jankerd
Vind ik leuk
pietprecies +9563
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:06
Piep piep
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +2780
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:35
Logies want var = vooral ajax reddenπŸ˜‚πŸ˜‚
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 22:36]
Vind ik leuk
Barry Engels +31958
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:42
Schandalig optreden van de arbitrage.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:56
Zeker een psv-er?
Vind ik leuk
markie +1831
zondag 19 augustus 2018 om 09:26
En dat er in de 94e minuut vlak voor de voorzet bij de bal aanname hands wordt gemaakt is niet belangrijk?
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 12:48
Bij randnummer 2 schrijf je dat een speler van VVV in de 81ste minuut eraf gestuurd had moeten worden. In de aanhef vermeld je dat Blom Ajax bevoordeeld heeft. Niet alleen Blom meet met twee maten maar jij dus ook. En doe nou niet zo raar joh, ik heb de wedstrijd in het stadion gezien en het is dat Ajax 5 opgelegde kansen niet heeft benut. Neres, Huntelaar, Tagliafigo, Ziyech en Mazraoui kregen kansen om Ajax naar een ruime overwinning te leiden. Daarom ook is de keeper van VVV tot man van de wedstrijd gekozen.
Van de 94 minuten beheerste Ajax er 73 van. Dus hoezo competitievervalsing ??
Vind ik leuk
Herendivisie +1979
maandag 20 augustus 2018 om 18:13
Omdat als blom eerlijk fluit de eindscore 2-1 voor vvv bedraagt ( als vvv de niet gegeven penalty benut) En met 10 tegen 11 staan.
Vind ik leuk
Mari +10851
maandag 20 augustus 2018 om 13:15
Als Blom op de hand van Ajax was geweest dan zou hij;
1. direct de goal hebben afgekeurd. Dit gebeurde pas na ingrijpen door de VAR
2. Ajax direct een penalty hebben gegeven voor de duw in de rug van Huntelaar. Dit gebeurde pas na ingrijpen door de VAR
3. De walgelijke overtreding op de Jong met rood hebben bestraft
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
3. VAR: Video Ajax Redmiddel
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25]
Vind ik leuk
ArieBombarie +41769
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Jammer dat t zo moest ja, maar waren gewoon twee terechte beslissingen natuurlijk. Iets wat we jaren niet meekregen krijgen we nu eindelijk wel terecht mee.
Vind ik leuk
dhrwobo +36779
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
En geen pingel na overtreding De Ligt?
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24813
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:32
Was inderdaad een pingel
Vind ik leuk
AFCA_Scooby +1375
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:37
en geen rood na tackle op enkels bij frenkie de jong?
Vind ik leuk
dhrwobo +36779
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:33
Was rood. En 1-1 geweest. Geluk aan jullie zijde. Zonder geluk vaart niemand wel
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
Ga maar lekker huilen, terechte beslissingen..
Vind ik leuk
Werner1913 +9517
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
Klopt. Maar dan mag je de overtreding van De Ligt ook bekijken....
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:32
Misschien moet je even je zak leeg kloppen, lucht erg op
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24813
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:42
Of een vinger in je kont
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:45
Of met een vinger in de kont de zak leegkloppen, ook een optie
Vind ik leuk
psvfan101 +26
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
Ik moet wel eerlijk zeggen dat de twee VAR momenten gewoon correct zijn beoordeeld
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Vond jij de 1e terrecht afgekeurd?
Mijn voorkeur is Ajax en ik lach me de ballen uit mijn broek. πŸ˜‚
Vind ik leuk
ArieBombarie +41769
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Dat is zeer eerlijk van je.
Blijft schandelijk dat we t zo moeten redden.
Vind ik leuk
Plattekar bv +28884
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
Het was misschien n pingel, maar het was ook geen overtreding bij de 1e VAR. Hij timed volledig verkeerd. 100 situaties per wedstrijd op deze manier. VAR - AJAX 0-1. Unerstahl wel toekomst bij PSV
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28]
Vind ik leuk
j-roen11 +1851
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Je grap klopt niet als je de knvb pro ajax vindt... daarbij kan je lang en kort lullen maar het is gewoon een pingel!
Vind ik leuk
davidben +5802
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
Ajax speelde uit.
Vind ik leuk
De Liefhebber +10463
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
Het was misschien een pingel zegt ie ook...De Jong kreeg in Almaar natuurlijk ook zo'n beuk....
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24813
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
Nog nooit iemand zo slecht zien invallen als die labyad

Ik vind hem eerlijk gezegd nog slechter dan ten hag
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27]
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19115
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Sigthorsson misschien?? Zal nipt zijn hoor.
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24813
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:39
De meeste Ajacieden vonden het een aanwinst. Voor mij was het een zwarte dag
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
Misschien de achterlijn met flurosizend oranje kallen?
Vind ik leuk
Adje80 +9616
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
Poeh labyad kan er echt helemaal niks van
Wat een slechte wedstrijd en inderdaad vd beek moet er altijd in
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19115
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Vd Beek is onbegrijpelijk dat die niet speelt. Zowat je enige scorende middenvelder en dat is het grote gebrek. Goals.
Vind ik leuk
410hhw +1734
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
Heerlijk gun het al die Ajax haters.
Vind ik leuk
DrJ +1066
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:34
En nog steeds vraag ik me af waarom die F. de Jong 50 miljoen waard moet zijn?
Vind ik leuk
ArieBombarie +41769
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:35
60! Barca heeft er geen kijk op joh. Speelt nooit aan de top en zo.
Vind ik leuk
Paulus1962 +1298
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:38
Weer een verloren seizoen voor Ajax, weer geen prijzen maar okΓ© wzawzdb, droom verder daar.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:38
Ajax heeft goed ingekocht dit jaar

Tadic, 20 miljoen naar Southampton
Blind, 20 miljoen naar united

VAR, 40 miljoen naar de KNVB
Vind ik leuk
Farmer +12867
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:30
Terecht gewonnen, over de hele wedstrijd misschien, maar... Kom op zeg, zo wΓ­l je niet winnen toch? Dit spookt je het hele seizoen nog na, hoe Blom hier toch duidelijk VOOR Ajax aan het fluiten is?

Zelfs als Ajacied kun je dat niet ontkennen. Belachelijk gewoon.

En om de schijn op te houden, 'zien ze die gore streek van van Ooijen door de vingers'... Sorry waar dΓ­ent die VAR nu voor dan?
Wedstrijd/score-manipulatie tbv... of.. Een eerlijk systeem dat duidelijkheid verschaft, en het voetbal weer centraal stelt?
Vind ik leuk
ArieBombarie +41769
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:42
Blom floot niet voor Ajax. De VAR verbeterde Blom juist.
En nee, Ajax was niet goed.
Vind ik leuk
Farmer +12867
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:24
Ongeacht het wedstrijd-overwicht.. 2e ronde, en de eerste discutabele 3-punten heeft Ajax al te pakken. NB de éérste drie punter van het seizoen.

Even los hiervan: Ik vind het steeds zwaarder naar competitie-vervalsing neigen dat deze Ku(ns)t-grasvelden maar slecht/niet gesproeid worden om de thuisclub een voordeel te verschaffen.

Ku(ns)tgras spéélt al heel anders, en als het veld dus NIET nat genoeg is (vooral met dit zomerse, hete weer), is het hetzelfde alsof je een sliding op een sudderende bakplaat maakt.

Van mij mogen spelers dit nog veel zwaarder gaan tegenhangen: Ga maar staken! Weiger maar gewoon op die schijtvelden te spelen.

Laat het er maar op aankomen. Als dr 1 club is die een seizoen kan laten schieten om de KNVB eens te DWINGEN hier een competente beslissing te nemen, dan is Ajax dat wel.


De KNVB zal wel overstag mΓ³eten dan: als de helft vd competitie weigert om tegen een dΓ©rde van die clubs(met K-grasvelden) te spelen, is het snel voorbij met de autoriteit van Zeist.
Vind ik leuk
Herendivisie +1979
maandag 20 augustus 2018 om 18:17
Edwin van de var en marc ovarmars misschien
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24813
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
Waardeloos gespeeld, zeer weinig motivatie

Toch drie punten
Vind ik leuk
nulzeven2 +551
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
Virtual Ajax Reality

nog meer ajax-brillen
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:32]
Vind ik leuk
Hyena +30267
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
Ik schaam me echt de ogen uit mijn kop, wat een verschrikkelijke vertoning. Heb hier geen woorden voor verder.

Die Labyad ook, man man man. Geel voor tijdrekken ook nog, alle geluk met de VAR, dieptriest deze wedstrijd.
Vind ik leuk
2cents +57668
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
VVV - VAR 0-1

Wel lekker dan die punten, maar zonder VAR hadden we gewoon verloren. Blom had niets gezien.

Blom ging wel raar om met tijdrekken. VVV werd ervoor beloond en Onana gestraft.
Vind ik leuk
MojoRisin +13583
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Daarom is de VAR juist goed, tegen grote aanvallende teams worden veel sneaky overtredingen gemaakt..
Vind ik leuk
dhrwobo +36779
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
Zoals de overtreding van De Ligt in de laatste minuut? Of kwam dat even niet goed uit als de VAR geraadpleegd zou worden?
Vind ik leuk
MojoRisin +13583
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
Dat was geen overtreding, houd op man..
Vind ik leuk
Fritz Korbach +24813
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:41
Als je nou gewoon zegt dat het er wel 1 was, is de frustratie nog groter
Vind ik leuk
2cents +57668
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
Penalty beslissing was zeker terecht, dat vasthouden bij de 1-0 was best zwaar bestraft. Wel een rode kaart gemist natuurlijk.
Vind ik leuk
MojoRisin +13583
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:33
Shirtje trekken in de 16 is een overtreding, niks zwaar aan bestraft..
Vind ik leuk
2cents +57668
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:42
Als het andersom was gebeurd hadden ze een Ajax goal niet afgekeurd denk ik.
Vind ik leuk
MojoRisin +13583
zondag 19 augustus 2018 om 00:35
Dat is speculeren..
Vind ik leuk
ArieBombarie +41769
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:38
Zeker zwaar, maar wel terecht.
Vind ik leuk
Deck010 +8420
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:33
Lekker sportief....spelers die op papier veel beter horen te zijn zouden het ook zonder hulp moeten kunnen toch?
Vind ik leuk
MojoRisin +13583
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:37
Hoezo ? Er worden toch duidelijk overtredingen gemaakt ? Ja, ik heb ook liever dat ze met 0-5 winnen, dat wel..
Vind ik leuk
Deck010 +8420
zondag 19 augustus 2018 om 00:28
Het kan nogal verkeren hΓ©? De ene week wordt er geroepen dat Ajax gezien de selectie en begroting toch zeker landskampioen zal worden. De andere week begin je al te juichem als je een kutwedstrijd tegen VVV wint door inmenging van de VAR. toegegeven de pingel was terecht maar het afgekeurde doelpunt voor VVV was echt onterecht. Ik begrijp dan ook niet dat jij blij kan zijn met zo’n overwinning.
Vind ik leuk
MojoRisin +13583
zondag 19 augustus 2018 om 00:34
Hoezo onterecht ? Hij trekt Tagliafico gewoon aan z'n shirt.. En nee, ik word ook niet vrolijk van zo'n overwinning..
Vind ik leuk
ArieBombarie +41769
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
Met VAR waren we de afgelopen 8 jaar kampioen.
Vind ik leuk
Timmiraq +22320
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36
Ehm... Nee. Terugkijken van de ffouten in duels hadden in 2015 (onnodig, verschil van 17 punten)
2016 (Nog voor Ajax de Graafschap)
gewezen dat PSV meer aan dat zzou hebben overgehouden dan Ajax, die net wat vaker onterechte beslissingen meekrijgen
Vind ik leuk
volharding +1059
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:44
Ja idd eerst hadden jullie alleen de scheids , nu ook de VAR.
Dus wordt moeilijk voor de andere clubs 13 tegen 11.
Vind ik leuk
De Liefhebber +10463
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:34
Blom had die penal ook niet gezien.....het blijft een lastig ploegje met een kutveld!
Vind ik leuk
2cents +57668
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:41
Zeker in de hitte op dat veld is echt drama. Vorig jaar had Ajax daar ook al zoveel last van.
Vind ik leuk
De Liefhebber +10463
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:45
En alles gaat 100% op de CL......maar best was het niet! Maar wel 2 overtredingen....
Vind ik leuk
2cents +57668
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:48
Zoals Steijn ook al zei, het waren overtredingen.
Vind ik leuk
Janste +311
zondag 19 augustus 2018 om 03:12
Onana probeerde het vies te spelen hoor. Man wat heb ik me aan die kwal geΓ«rgerd
Vind ik leuk
2cents +57668
zondag 19 augustus 2018 om 09:29
Onana probeerde in twee doeltrappen net zo veel tijd te rekken als VVV in de hele tweede helft.
Vind ik leuk
Janste +311
zondag 19 augustus 2018 om 12:52
Ik heb het ook niet over tijdrekken
Vind ik leuk
2cents +57668
zondag 19 augustus 2018 om 13:04
Waar dan over?
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
Als Ajax zo door gaat mogen ze blij zijn als ze dit seizoen in het linker rijtje eindigen. En wat een kans nog in de blessuretijd voor VVV.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:58
Alle onzin van Henkie..
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
Hoeveel geluk moeten we hebben. Ajax moet zich schamen wat een slecht spel zeg.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
Klassenjustitie!

Het is na vanavond weer eens glashelder geworden waar de voorkeur van Zeist ligt.
Vind ik leuk
ArieBombarie +41769
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
Zeist? Die beelden zijn toch zo duidelijk als wat? Haha.
Vind ik leuk
4everfcu +4254
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:33
ja heel duidelijk vandaar de voorkeur.
Vind ik leuk
ArieBombarie +41769
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:34
Haha, je meent het ook nog :')
Vind ik leuk
De Liefhebber +10463
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:34
Dit seizoen in Amsterdam ja??
Vind ik leuk
Rene80 +2166
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
sorry maar dit is echt belachelijk! ik ben altijd neutraal dus ook nu.. Dat van ajax was gewoon een strafschop! De afgekeurde goal was zwaar gestraft.. maar komop IEDEREEN kan zien dat de laatste kans een strafschop moest zijn voor vvv!!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25]
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
Dan zou ik echt naar de specsavers gaan. De ligt word echt duidelijk vastgehouden en het enige wat die doet is zichzelf losrukken
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
Dit slaat werkelijk alles .Niet meer geloofwaardig.2 minuten voor tijd een pingel via de var.Schande schande schande!!!.Ik dacht dat de var het voetbal eerlijker zou maken .....
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26]
Vind ik leuk
14forever +8911
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Wil je een zakdoekje
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
Kan die beter aan jou geven een witte! om mee te zwaaien in die graftombe van jullie!.
Vind ik leuk
14forever +8911
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:29
Zulke lange.armen heb ik niet.
Vind ik leuk
mokum75 +215
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:32
Als je uit Mokum komt is die graftombe ook van jou.
Vind ik leuk
MagicFeeling +4049
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Het zit je diep he? Terechte strafschop. Lekker huilie huilie doen vanavond!
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
idd een terechte strafschop voor vvv, maar niet gegeven natuurlijk!.
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6842
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Ook dit weekend krijg jij de groeten van de Ajacied uit Slowakije.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19115
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24
Alle mede-Ajacieden alvast gefeliciteerd. De VAR gaat ons kampioen maken dit seizoen!!!
Vind ik leuk
Deck010 +8420
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:37
Wees er maar trots op. WZAWZDB πŸ™ˆ
Zonder hulp komen jullie er niet
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19115
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:39
Wij worden de eerlijkste kampioen uit de geschiedenis van de eredivisie.
Vind ik leuk
Deck010 +8420
zondag 19 augustus 2018 om 00:20
Is toch al iets anders als β€œ met twee vingers in de neus” kampioen worden zoals, onder andere door jou, hier op VP meerdere malen gezegd is. Ik ben bang dat de tob 3 van Nederland straks nacompetitie tegen elkaar spelen als we zo doorgaan.
Vind ik leuk
Roy_87_ +1590
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
VVV is goed genaaid vandaag
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
Ja ondanks dat die post rood moest krijgen. Ga toch janken man!!! Heerlijk!!!
Vind ik leuk
Roy_87_ +1590
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:39
Wel erg dat het ''Grote Ajax'' een club als VVV niet de wil kan opleggen en op eigen houtje hen alle hoeken van het veld laat zien.

Nope.

En dan zie je Tadic juichen alsof ze heel wat gepresteerd hebben vandaag 🀣

Gaat nog leuk worden tegen Kiev

Voorspelling CL gaat aan de neus voorbij
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
Armoe
Vind ik leuk
AllAdIn +20962
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
Lekker!
Fijne avond iedereen.... :-)
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6842
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
Dik verdiend.
Vind ik leuk
MojoRisin +13583
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
Gewoon terecht, waren 2 overtredingen.. Ben blij met de VAR..
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
100% terecht gewonnen! 200% zeker strafschop!! Gefeliciteerd Ajacieden!
Vind ik leuk
#Keizerout +38087
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
3x, dat in de laatste minuut mag je ook best terugkijken.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
De Var maakt het niet leuker maar wel eerlijker. Is vandaag gebleken
Vind ik leuk
Butsbal +14876
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
Sjaak Swart was de VAR vandaag in Venlo
Vind ik leuk
14forever +8911
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
Pfewwwwww
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
Genaaid worden noemen ze dat,!
Vind ik leuk
MagicFeeling +4049
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
Goed dat de VAR er is. Duidelijke strafschop en gewoon dom van die verdediger. Matige pot, 3 punten binnen, op naar Dynamo Kiyv thuis!
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
Blom held. WZAWZDB.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
Var bedankt. Maar wat waren we slecht. En kunstgras mag echt niet meer. Gewoon een schande!
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1425
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
Dit smoesje hoor ik nu altijd terwijl Ajax de helft van de tijd traind op kunstgras
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:41
Op welk kunstgras dan ?
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1425
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:05
In de overdekte trainings hal
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:56
lees je effe eerst goed in grote vriend.

Hij wordt namelijk voor het volgende gebruikt.

De opblaashal wordt gebruikt om allerlei aspecten van talenten uit de jeugdopleiding door te meten met speciale apparatuur. Hoe zetten ze hun voet neer tijdens het schieten, hoe is hun houding tijdens het sprinten en wat kan er beter? Aan dat soort zaken wordt allemaal gewerkt.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 22:59]
Vind ik leuk
gurdi +51
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
VVV ontsnapt aan rood met die tackle op de Jong
Vind ik leuk
nulzeven2 +551
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:29]
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
Mooi verhaal!
Vind ik leuk
HJR +8341
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
Deze tel ik niet mee als overwinning. Echt een focus van niks. Als Ajacied schaam ik me dood wat een wedstrijd. Zonde voor VVV, ook al was Ajax beter, zo hoeft het voor mij niet.
Als je Standaard van de mat kan spelen met 3-0, moet je op zn minst, gewoon normaal winnen van VVV, met alle respect.
Maar goed op naar Dinamo!!
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
De meerwaarde van de VAR voor het Nederlandse voetbal is vanavond wel duidelijk geworden, sportverenigingen als PSV zullen 'm wel knijpen bij een structurele invoer hiervan.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27]
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
Op psv wijze gewonnen, maar wat waren blind en labyad slecht, samen 25 miljoen, ongelofelijk.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:42
Psv wijze? Ajax is altijd al de ploeg geweest die voorgetrokken wordt.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:12
Spel praat ik over niet var
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 00:57
Dan geef ik je wel gelijk, met als voorbeeld fortuna-psv vandaag.
Vind ik leuk
DOEMAAR133 +6076
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
Lang leve de var
Vind ik leuk
Garinsha +4871
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:25
3punten zijn van harte welkom.. MAAR het spel... pff en zo winnen hoeft van mij niet.. wat een K** wedstrijd van ajax zijde.
Vind ik leuk
Rikkie1993 +1118
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Knvb gaf vorig jaar 200% en dit jaar 300% geef ze dit jaar het kampioenscha0 maat anders mogen ze volgend jaar 30 spelers opstellen en wordt het wel heel lachwekkend
Vind ik leuk
Foebele +53738
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Echt een grove schande! Geen inzet, geen enkele beweging zonder bal, slappe hap, geen strijd, geen creativiteit, echt iedereen moet de ogen uit zijn kop schamen voor 2 van zulke trieste potjes tegen matige ploegjes in de eredivisie!

Echt, straf training iedere dag de komende 2 weken, ik ben die omhooggevallen kut voetballertjes zo enorm zat, schijt volk zonder inzet en met waan ideeen, dat is wat voetballers van tegenwoordig zijn, gewoon schijtvolk!
Vind ik leuk
cj_fey +4188
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:39
Ze willen zich blijkbaar allen Europees laten gelden de jomgens. Het kan nu niet meer geweten worden aan te weinig ervaring.... Maar goed in R’dam is het nog vele malen dramatischer.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Nou kom maar op met de Blom commentaren. Maar okee dit was verre van goed maar wat voelt de 3 punter lekker.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +14383
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Belachelijk slecht gespeeld, gelukkig dat die VAR aanwezig waardoor je deze wedstrijd nog weet te winnen.
Overigens wel 2 juiste beslissingen.
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1425
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Dit Ajax heeft nog heel veel werk aan de winkel
Vind ik leuk
Pietje2015 +15721
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Dik en dik verdiende overwinning.
Moet je gaan voetballen VVV en niet met 11 man voor die goal gaan hangen.
3 Hele dik verdiende punten.
Het enige team dat wilde voetballen !
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:40
Dit is wel het domste wat ik ooit gehoord heb. VVV heeft alle recht verdedigend te spelen.
VVV speelde naar hun mogelijkheden iets wat je van ajax niet kan zeggen.
Vind ik leuk
Janste +311
zondag 19 augustus 2018 om 03:17
Klopt helemaal. Vvv had ook anders gevoetbald als ze 80 miljoen meer te besteden hadden
Vind ik leuk
Arbee +2424
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Van Wij Zijn Ajax Wij Zijn De Beste naar Wij Zijn Ajax de VAR is de Beste?
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Het is wat... Wat een stelletje clowns.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Duidelijk duwe de ligt maar daar word niks aan gedaan. Team blom proficiat met jullie 3 punten! Zal rijkelijke ontvangst worden voor blom
Vind ik leuk
Johnny Cash +8133
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Voortaan beter met 10 man spelen in plaats van labyad inbrengen. Man man man
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Was totaal geen penalty! Dit was echt lachwekkend slecht! Onterechte overwinning! Ik schaam me als Ajacied!

#TenHagOut
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27]
Vind ik leuk
Mdam +533
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:29
Hij speelde de bal wil je zeggen haha hou toch op man
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:32
Gewoon een schouderduw.. Huntelaar verliest een duel. Schouder tegen schouder totaal geen penalty..
Vind ik leuk
Brobby +17
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36
Een beuk in zijn rug. Zuivere penalty.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:49
Haha in de rest van de wereld zouden ze gewoon een gele kaart aan Huntelaar geven!
Vind ik leuk
Brobby +17
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:55
Kijk de herhaling nog een keer.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:04
Ja gewoon mannelijk voetbal!
Vind ik leuk
Brobby +17
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:06
Haha mannelijk voetbal, lompe actie van die verdediger zul je bedoelen.
Vind ik leuk
Mdam +533
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:40
Ik weet niet waar jij je schouder hebt zitten dan
Vind ik leuk
De Liefhebber +10463
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:39
Geen penal? Vorig seizoen werden ze voor minder gegeven hoor! Of had jij het idee dat hij voor de bal ging?
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:43
Is gewoon een schouderduw en zeker geen beuk ofz. Huntelaar is gewoon een oud wijf kan niet eens een schouderduw winnen!
Vind ik leuk
De Liefhebber +10463
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:47
Nee joh! Die verdediger zet zijn schouder tussen de schouderbladen van Huntelaar! Ik Luik kregen we voor minder een penal tegen!
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30]
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Hopen dat de var dit vasthoudt deze competitie dan wordt emmen kampioen hoppa
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Ten eerste alle psv fans die blijkbaar alle wedstrijden van ajax live volgen sit down b*tche@s.. Lange leven de VAR gerechtigheid, alle beslissingen waren terecht en goed gefloten.. ajax slecht gespeeld en complimenten voor vvv.. en hoezo onana geel terwijl die lange Jan 88 min lang tijdrekt.. maar heerlijk, slecht voetballen maar toch winnen!!!
Vind ik leuk
Romario9 +12672
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:26
Met hangen en wurgen noemen ze dit.
Vind ik leuk
:O +5205
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
Schijtbakkenvoetbal 2.0
Vind ik leuk
Pietje2015 +15721
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:35
Schijtbakken voetbal speelde VVV. (Geen enkele intentie om te voetballen). En dan later klagen. Hadden ze eerder met het spelletje voetbal moeten binnen ipv een wolkenkrabber metselen voor de goal.
Vind ik leuk
SlideAway +99
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
Geluk dwing je af ;-)
Vind ik leuk
Martinus69 +5064
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:49
En soms krijg je het op een presenteerblaadje
Vind ik leuk
TopsyKrets +1590
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
1 woord: MATCHFIXING.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:34
Ga huile
Vind ik leuk
TopsyKrets +1590
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:52
huilen*
Vind ik leuk
Gein +465
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:09
Hou die onzin lekker in de keukenkampioen divisie.
Vind ik leuk
danny1974 +1727
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
Het geluk van een tobclub
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:29
Nee, het geluk van de club uit de tweede voetbalhoofdstad van het land
Vind ik leuk
danny1974 +1727
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
Genau
Vind ik leuk
gustare +645
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
Terechte beslissingen van de VAR en terechte overwinning van Ajax. En dat knollenkunstgrasveld is jereinste competitievervalsing.
Vind ik leuk
Blcity +72
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
Zo veel geld geΓ―nvesteerd en het is nog niks , haha....
Vind ik leuk
91050 +55
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
Haah, Ajax heeft weer zijn VAR (Virtual Ajax Recovery) ingezet.
Vind ik leuk
TheMariner +3757
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
Gaat een moeilijk jaar worden voor Ajax. Bedroevend niveau weer.
Vind ik leuk
4everfcu +4254
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36
nee hoor die krijgen het hele seizoen strafschoppen cadeau van de knvb nog meer dan in vorige jaren want stel je voor dat ajax weer geen kampioen word
Vind ik leuk
TheMariner +3757
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:40
Dus dat bedoelde Erik toen hij het had over meest fascinerende club.
Vind ik leuk
Foebele +53738
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
Lekker zo je bek vol met korrels na de wedstrijd.... Verschrikkelijk spul is het, je staat onder de douche zelfs die ellende uit je hol te peuteren! Afschaffen en wel vandaag nog!
Vind ik leuk
reggie +1924
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:27
Er is nog niet een limburger die nog voor ajax is, wat een lucky ajax met Blom.
Vind ik leuk
Nummertien +4837
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
We hebben toevallig heel veel supporters in Limburg ;)
Vind ik leuk
reggie +1924
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:41
Namen?
Vind ik leuk
Nummertien +4837
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:49
Haha gekkie

Veel uit Limburg die naar onze thuiswedstrijden komen, we hebben ontzettend veel supporters in Limburg
Vind ik leuk
reggie +1924
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:38
Ik kan er geen een in ieder geval.
Vind ik leuk
Nummertien +4837
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:44
Dan moet je meer onder de mensen komen......
Vind ik leuk
reggie +1924
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:47
Hoe zien ajax supporters er eigenlijk uit dan, kan ze er niet uithalen.
Zit dagelijks tussen honderden mensen.
Vind ik leuk
Nummertien +4837
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:02
Dan moet je wat meer met de mensen praten, veel Ajax seizoenkaarthouders ook in Limburg
Vind ik leuk
reggie +1924
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:20
Kan me niet voorstellen dat die elke 14 dagen naar Abcoude rijden, onmenselijk.
Vind ik leuk
Nummertien +4837
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:36
Je hebt toch wel in de gaten dat je je gedraagd als een kinderachtige calimero...
Vind ik leuk
reggie +1924
zondag 19 augustus 2018 om 09:15
Graag inhoudelijk blijven reageren, niet je niveau laten zakken.
Vind ik leuk
Nummertien +4837
zondag 19 augustus 2018 om 14:53
Er is bij jou geen niveau dus waar heb je het over....
Vind ik leuk
reggie +1924
zondag 19 augustus 2018 om 19:51
Dat bedoel ik.........
Vind ik leuk
stratumseind +187381
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
goh ze zijn echt veel te goed voor de eredivisie..........................
Vind ik leuk
Nummertien +4837
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:29
Calimero!
Vind ik leuk
WZPWZDB. +1425
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:32
Die term is wel jouw stokpaardje hΓ©
Vind ik leuk
Nummertien +4837
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36
Er zijn gewoon veel calimero's hier zie alleen deze topic al haha
Vind ik leuk
Brobby +17
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:37
Kijk daar heb je nog een, grappig hoe al die psv'ers lopen te janken op Ajax topics haha
Vind ik leuk
Martinus69 +5064
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:56
@Nummertien
Simpelheid ten top... de eenvoud en het ontwijkende doet mij vermoeden dat jij meer overeenkomsten hebt met je favoriete inhoudloze kreet dan de mensen waar je op reageert.. pijnlijk niveau. Nog erger is dat je een duimpje krijgt...
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:57]
Vind ik leuk
Brobby +17
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:03
Haha nog zo een ballenlikker van stratum.
Vind ik leuk
Martinus69 +5064
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:36
Eencellige.... verdiep je voordat je iets zegt.. serieus...
Soms denk ik wel eens hoeveel beter de wereld af zou zijn wanneer meer mensen niet konden lezen of schrijven... jij zou zeker bij die groep horen. Nogmaals, verdiep je eens
Vind ik leuk
Nummertien +4837
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:04
Ja daar heb je gelijk in er zijn idd veel calimero's hier, en idd daar mag wat van gezegd worden, ja we zitten zeker op één lijn Martinus

Zitten we ook op één lijn dat de plaatselijke krant wel wat meer plaatselijker mag worden? Vind ik iig wel.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 21:05]
Vind ik leuk
stratumseind +187381
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36
Blufke kan het maar geen plek geven dat ik hem niet meer te woord sta en dan strand het in dit soort hoogstaande reacties van hem.
Vind ik leuk
Nummertien +4837
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:42
En je blijft maar op mij reageren haha
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:56]
Vind ik leuk
Brobby +17
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:51
Hij moet een keer een leven zoeken. Elke dag 24/7 met Ajax bezig. Elk topic dat je van Ajax opent heeft hij gereageerd en zelfs in andere topics begint hij over Ajax. Heeft hij geen sociaal leven? En dat is dan een volwassen man. Het ergste van al is dat hij zelf niet doorheeft hoe een zielig geval hij is.
Vind ik leuk
Nummertien +4837
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:57
Hij heeft totaal geen leven, ja Ajax dat is zijn leven ;)
Vind ik leuk
Brobby +17
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:02
Hij is stiekem gevlucht uit Brabant omdat ze door hadden dat hij voor Ajax was. En dan nog maar te zwijgen over het leger aan ballenlikkers dat hij hier heeft.
Vind ik leuk
Foebele +53738
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:33
Het verschil tussen het niveau in Europa en de Eredivisie is schrijnend. En niet roepen dat we in de eredivisie tegen een muur aan moeten lopen, want in Europa hebben we ook tegen teams gespeeld die met veel man voor de goal hingen.

Het is gewoon een gebrek aan inzet, totale zelfoverschatting van pisventjes die nog niets gepresteerd hebben, maar wel schermen met interesse van topclubs...

Echt, als Barcelona morgen 60 miljoen biedt gelijk verkopen die de Jong, ik ben zulke ventjes echt kotsbeu, laat het eerst eens zien in de fucking eredivisie voordat je ove Barcelona begint!!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:34]
Vind ik leuk
stratumseind +187381
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:37
jouw schip vol zelfvertrouwen zinkt ook snel foeb......
Vind ik leuk
Foebele +53738
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:39
Nee, ik zie dat ze geen inzet tonen en zwaar ondermaats presteren in de eredivisie tegen matige ploegen, dat zegt veel als je de Europese potjes ziet.
Vind ik leuk
stratumseind +187381
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:40
misschien waren luik en sturm graz wel niet zo goed als men doet voorkomen
Vind ik leuk
Foebele +53738
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:44
Nog slechter dan Heracles en VVV? Geloof je zelf niet toch?
Vind ik leuk
stratumseind +187381
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:48
sturm is niks beter luik normaal gesproken natuurlijk wel
Vind ik leuk
reggie +1924
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:41
Foebele, jij snapt het, verkopen die rotzooi zijn alleen met zichzelf bezig en zien de euro's al voorbij komen.
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6842
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:50]
Vind ik leuk
Cappie +7546
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:29
Herinner jij je vorig jaar nog? Toen was het lucky PSV omdat wij in de laatste minuten van een wedstrijd scoren, maar ik begrijp het wel, dat zijn niet de regels van het spelletje natuurlijk.... Heerlijk dat meten met twee maten!
Vind ik leuk
Pietje2015 +15721
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:39
Klopt maar wel 8 wedstrijden lang.
Vind ik leuk
Bertus040 +312
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
lucky Ajax
Vind ik leuk
Cappie +7546
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
Nou de felicitaties voor wat betreft het kampioenschap kunnen alweer naar Amsterdam. Toch fijn dat je na twee wedstrijden al weet dat je kampioen gaat worden.
Vind ik leuk
Nummertien +4837
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
Heeeeerlijk op deze manier smaakt goed!

Ja het was niet goed, maar nu moeten we over dat dood punt heen zijn!

Elke overwinning hoe dan ook, op kunstgras is er één. Na de CL wedstrijd 3 punten op kunstgras ik teken ervoor!

En was gewoon een pingel! grappig weer iedereen die daar overheen valt lol

VVV complimenten! Dat moet zeker gezegd worden! Op het laatst kwamen we nog goed weg.


Ajacieden heeeerlijk helder 3 punten!

#opluchting!

Goede week CL voorronde doorgekomen, en deze lastige uitwedstrijd gewonnen. De manier waarop niet goed, maar Ajax kan beter zagen we ook tegen Luik dus daar maak ik me niet zo zorgen om...
Vind ik leuk
Brobby +17
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:42
Je vergeet dat die keeper van VVV overal tussen zat. Is altijd een lastige wedstrijd daar in de koel. Zijn wel meer topclubs die daar punten verspelen.
Vind ik leuk
Smithsonian +38200
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
Lucky ajax.
Vind ik leuk
Enieese +32
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
Edit VP: Reactie verwijderd
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:32]
Vind ik leuk
ajax1973 +2361
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
was weer een ten hag wedstrijd zo zwak zonder idee en energie en wat doet labyad bij ajax wat een drama is dat
Vind ik leuk
Ajacied_8 +19115
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
Die speler van VVV heeft het halve kunstgras aan zijn gezicht hangen bij het Fox interview.
Gras? Die korrels dus.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
KNVAJAXBond !!?
Vind ik leuk
Butsbal +14876
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
Voor Ajax Referee
Vind ik leuk
Mdam +533
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
Wat een slechte pot zeg. Moet wel zeggen dat het wel een penalty was. Doelpunt van vvv had gewoon goedgekeurd kunnen worden. Maar ook dit soort wedstrijden moet je winnen. Wel gewoon van de beek opstellen dan heb je in ieder geval nog diepgang, nu komt iedereen in de bal.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:29
Weer geen moer geleerd dus. Het was weer verschrikkelijk.... Zouden we dan ook een keer op een lelijke manier kampioen worden?
Vind ik leuk
JoeyC +3393
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:29
Varjax.
40 miljoen uitgeven en dan zoveel hulp nodig hebben van de (video)arbitrage.
KNVB = competitievervalsing.
Vind ik leuk
VZW291 +730
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:48
Aangifte doen is optie
Vind ik leuk
Blueman +968
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:29
Kunnen we Ajax niet direct kampioen maken? Ik dacht dat de VAR er was om de wedstrijden eerlijker te laten verlopen, maar ik heb het blijkbaar verkeerd begrepen: het is om Ajax kampioen te maken!
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:29
Mazzelaars komt niet voor niks van het 'Amsterdamse' woord mazzeltov...
Vind ik leuk
Jeroen77 +541
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:43
Mazaltov betekent gefeliciteerd.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:52
Mazzeltof (of mazzeltov) bestaat eigenlijk uit twee Hebreeuwse woorden: ΧžΧ–Χœ mazal 'sterrenbeeld' en Χ˜Χ•Χ‘ tov 'gunstig'; ΧΧ–Χœ Χ˜Χ•Χ‘: mazal tov kan dan worden vertaald met 'gunstig gesternte'. Via het Jiddisch zijn 'mazzel(tje)' (meevaller) en 'de mazzel' (tabee) als leenwoorden in het Nederlands terechtgekomen.
Dat 'mazzeltov' 'gefeliciteerd' betekent staat los van wat ik zei.

Jij wilde mij corrigeren? Try again!
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:56]
Vind ik leuk
Jeroen77 +541
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:32
Ik wil je helemaal niet corrigeren. Anders zei ik je wel dat het geen Amsterdams woord was. Ik spreek ivriet. En ken dus ook jou uitleg.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:29
Jullie vergeten allemaal ff de rode kaart die gegeven had moeten worden aan vvv? Ajax terecht gewonnen.. klaar.
Vind ik leuk
4everfcu +4254
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:39
en vvv had ook nog een strafschop moeten hebben maar dan kijkt de var niet ach ook toeval haha
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:40
Weet niet of je de herhaling hebt gezien maar dat was dus geen penalty..
Vind ik leuk
poklane +5487
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
Zou dat moment op het laatst nog wel is willen zien, De Ligt hield volgensmij zijn handjes niet echt thuis.
Vind ik leuk
Hyena +30267
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:33
Werd eerst zelf vastgehouden en rukte zich vervolgens inderdaad los.
Vind ik leuk
Darter 876 +792
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
Ajax was beter vandaag! Zonder VAR verlies je hier gewoon.....

Maar die keeper van VVV speelde echt een wereldpot!!

Op naar woensdag, daar maar weer vlammen naar een overwinning!!
Vind ik leuk
Bobo48 +12
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
Moet er in blessuretijd ook niet ff terug gekeken worden door Blom? Had Vvv dan ook nog een eerlijker oordeel gehad over het moment in ajaxs strafschopgebied...
Vind ik leuk
Teamgeest +2100
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
Hahahahag ... πŸ‘ŽπŸ»
Vind ik leuk
Natnek +2
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
Ben van dit Ajax helemaal niet gecharmeerd. Stralen buiten Europees weinig bezieling uit. Zo van dat doen wij wel eventjes... slechte instelling tot met geluk 3 punten
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
Wat een schande dit weer. KNVB Maffia zet de VAR selectief in.
Vind ik leuk
Tjoep Cola +6604
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:30
Dit geloof je toch niet? Wat een afgang voor de arbiter en zijn assistenten. KNVB bedankt voor het misleiden van de competitie.
Vind ik leuk
Maxidi +3806
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
Post (vvv) de man, je geef en je krijg wat... (var)
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
Jan joost van gangelen is de grootste schandknaap ooit.
90 minuten met 11 man voor de pot op een plastic mat.
Ajax verdiend gewonnen.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:32]
Vind ik leuk
markie +1831
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
Tja... Was niet best. Maar vorige seizoenen viel het kwartje vaak de andere kant op met dit soort wedstrijden. Hoe vaak kroop psv vorig jaar door het oog van de naald en het jaar daarvoor feyenoord?

Geluk van een kampioen? πŸ€—
Vind ik leuk
4everfcu +4254
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
nee niet gered maar weer geholpen vanuit zeist zoals gewoonlijk.
Vind ik leuk
Mr.Dee +341
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
Echt ongelooflijk en bizar dit! Absoluut een te makkelijk gegeven penalty en absoluut een onterecht afgekeurd doelpunt. Partijdigheid ten top!
Vind ik leuk
Pimman +7995
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:49
Penalty was zéér terecht.. Huntelaar getorpedeerd. Tafgliafico werd uit balans getrokken..kan je over discuseren. VVV had rode kaart moeten krijgen na doodschop op Frenkie de Jong.
Vind ik leuk
Kopstootje +9639
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
Dit Ajax mag blij zijn als ze minder dan 15 verliespunten hebben voor de kerst.
Wat is dit slecht.
Overmars en vd Sar kunnen hun bureau vast leeg gaan maken.
Vind ik leuk
Vinnie J +2028
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
Wat een in en in trieste dag voor de supporters. Ik neem aan dat de scheidsrechterscommissie deze scheidsrechter eens uitvoerig gaat beoordelen. Ik zeg alvast #ongeschikt
Vind ik leuk
DrDeef +2360
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:33
Dat zien wel al een jaar of 10. Volgens mij krijgt de KNVB subsidie omdat ze met Blom een visueel beperkte werknemer in dienst hebben. Wat een blindvink.
Vind ik leuk
DrDeef +2360
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
Waarom ging ie in de 94e minuut niet op de stip dan? Was de VAR ineens ff pissen ofzo?
Vind ik leuk
stratumseind +187381
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
labyad en blind maken wekelijks een onuitwisbare indruk....kost un paar centen maar dan heb je ook wat
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1964
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:35
Labyad Psv product slecht dus !
Vind ik leuk
stratumseind +187381
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:38
daarom is ie ook al jaren weg, veel plezier er mee
Vind ik leuk
Blindsy +15906
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
Zie dat het Video Ajax Registratie-systeem inmiddels op de gewenste wijze functioneert?
Vind ik leuk
Pimman +7995
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:43
Het Vvv Antivoetbal Rugby werkt uitstekend!
Vind ik leuk
Hansdeg +1391
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:32
Die VAR gaat Ajax wel kampioen maken zo
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:38
Dat denk ik dus ook
Vind ik leuk
Pimman +7995
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:38
Hansdeg...VVV moΓ©t gewoon geen domme overtredingen maken.. dan was dit niet gebeurd. VAR is in het voordeel van de aanvallende clubs. Het voetbal wint!
Vind ik leuk
Hansdeg +1391
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:06
Nou als ik jouw reacties lees, kijk je niet alleen door een roze bril, maar loop je ook in een roze pak
Vind ik leuk
Pimman +7995
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:55
Flauwekul niet zo zeuren..de VAR zorgt jΓΊist voor eerlijke beslissingen. Alle voetballiefhebbers zijn er voorstander van.
Vind ik leuk
Hansdeg +1391
zondag 19 augustus 2018 om 09:41
Ook de VAR is mensen werk en ja de KNJB is echt voor Ajax.
Vind ik leuk
Pimman +7995
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:45
Gerechtigheid gaat zegevieren!
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:32
Vorige week vvv - willem ii waar vvv goed weg kwam, nu dus de andere kant van de medaille. Ik ben er na anderhalve competitieronde wel achter dat dir de hele charme uit het voetbal haalt en alles wordt nog meer onder een vergrootglas gezet. 1 keer per team per heldt var aanvragen oke, maar zo vaak wachten op de var slaat nergens meer op, scheidsrechters zullen ook geen zelfvertrouwen krijgen. Als ze de hele tijd gecorrigeerd worden door een collega achter een schermpje.
Vind ik leuk
Pimman +7995
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36
Ronnie deels mee eens...die spelers van VVV zullen volgende keer voorzichtiger zΓ­jn in strafschopgebied... het komt de eerlijkheid van het voetbal ten goede. Iedereen moet er nog aan wennen.
Vind ik leuk
Pimman +7995
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:33
1 Terecht afgekeurde goal vvv Tagliafigo wordt weggetrokken
2 Terecht penalty Huntelaar wordt getorpedeerd
3 VVV had rode kaart moeten krijgen na smerige overtreding op Frenkie de Jong
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:33
Terecht, VAR for president!
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1964
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:34
2x terecht maar wat speelt Ajax slecht zeg ! En nogmaals Kunstgras vreselijk! Als Neres een zware Blessure heeft rekening naar VVV sturen.
Vind ik leuk
Floaz +928
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:38
Wat zal jij blij zijn dat het 'terecht' is
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1964
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:47
Ja nu weet ik hoe Psv supporters zich vorig seizoen voelde die hadden altijd geluk.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:49
ZEKER
Vind ik leuk
stollie38 +17378
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:34
Gefeliciteerd Ajacieden, maar een wrange nasmaak. Het verlies van Neres en winnen via de de VAR en terwijl je het al eerder had moeten beslissen. Het moet echt beter en de wedstrijd tegen Standard niet als incident beschouwen,want straks wacht Kiev en dat is een stuk lastiger tegenstander. Vroeger met Bobby Haarms liepen ze de plaggen uit het veld en dat moet weer terug. De tegenstander moe spelen en het simpel uitspelen.
Vind ik leuk
Strijp +14026
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:34
Een matig Ajax wat ter verdienste van Venlo niet in zn spel kon komen. De penalty kon gegeven worden dus terrecht.
Vind ik leuk
Zomaarwat +228
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:34
Welk rugnummer heeft Blom gekregen van Overmars?
Vind ik leuk
Floaz +928
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:37
12 van 12de man
Vind ik leuk
Pimman +7995
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:40
Jij lult zomaarwat?!
Vind ik leuk
Zomaarwat +228
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:00
Natuurlijk! Ik vond het een absolute penalty op Huntelaar maar ik heb 15 keer naar de herhaling gekeken bij het afgekeurde doelpunt van VVV maar snap totaal niet waarom dit doelpunt is afgekeurd. Hij zou aan het shirtje van Tagliafico hebben getrokken maar dat was zo minimaal zichtbaar en nauwelijks voelbaar geweest. Ik vond het wel knap hoe Tagliafico er zo'n toneelspelletje van maakte alsof hij gigantisch aan zjjn shirtje getrokken werd. Hij kan dit nooit gevoeld hebben.
Vind ik leuk
Pimman +7995
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:00
Ik zag het óók pas in de herhaling..maar zag het toen wel in één keer. Hij werd in ieder geval uit balans gebracht zodat die knaap ongehinderd kon inschieten. Dat is aan de VAR én scheidsrechter om daarover te beslissen...die zijn daar tenslotte voor opgeleid.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:35
Wat een zaad wedstrijd.. net zo klote als tegen Heracles.. en blom is ook een aanfluiting.. 90min naar gapend voetbal zitten kijken
Vind ik leuk
Fritske01 +4085
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:35
Man man man man.
Enige positieve dat er te melden is is dat het na 2 wedstrijden nog steeds spannend is πŸ˜‚
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36]
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36
OkΓ©

De penalty was zeker weten terecht gegeven.
Maar laten we nu wel eerlijk zijn dat ongeacht dat 'kleine' okselhaar trekken van onze vriendelijke Noor die Argentijn nooit te nimmer op tijd was geweest om die bal te verdedigen en zichzelf gewoon knullig aan de kant gezet had. Want de beste man springt zelf gewoon volledig mis.
Vind ik leuk
Floaz +928
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36
AJAX is vandaag kampioen geworden door de VAR! Iedereen die voor Ajax is van harte gefeliciteerd!!!
Vind ik leuk
Fritske01 +4085
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:38
Kampioen? Ze zijn na 2 wedstrijden niet hopeloos in het rechter rijtje beland.
Vind ik leuk
Drobtine +2491
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36
Niet verdient maar wel lekker VVV verdiende een punt Ajax dramatisch net als het veld maar dat is geen excuus
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:37
Dus dit is de bedoeling van de VAR, nou het is soms een toegevoegde waarde en hier is het dus echt een nadeel voor een clubje als VVV. Niet om Ajax maar ik twijfel echt over de eerste beslissing. Wordt het dus echt niet beter van.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:37]
Vind ik leuk
VZW291 +730
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:45
Je zult discussie blijven houden, feit is wel dat Tagliafico vastgehouden wordt en dat dit volgens de regels een overtreding is. Vraag is alleen hoe zwaar of licht vasthouden moet al worden bestraft? En wat als beide spelers vasthouden?

De strafschop van Ajax was echter wel duidelijk.
Vind ik leuk
pinkelman +4124
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:37
Tja, Tadic ziet ajax als top 10 wereldclub.
Realiteit is dat deze wereld club alle zeilen moet bij trekken om te winnen van clubs als VVV, de Graafschap, etc.
Nogmaals de bovenste clubs bovenin ontlopen elkaar echt niet zo veel daar doen aankopen als Blind echt niet het verschil in maken.
Vind ik leuk
Nummertien +4837
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:37
Waarom reageren veel Psvers zoveel meer in Ajax topics dan in Psv topics, zie alleen deze topic al haha
Vind ik leuk
Wong Ho +316
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:45
omdat ze in een oer saai dorp wonen waar geen moer te doen is ,die mensen liggen om 22.00 op bed ,als jij daar zou wonen ,zou je ook op alles wat over ons mooie Ajax gaat reageren,pik, geloof me.
Vind ik leuk
Nummertien +4837
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:47
Ik ben een Ajacied ;-)
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:37
Ajax heeft goed ingekocht dit jaar

Tadic, 20 miljoen naar Southampton
Blind, 20 miljoen naar united

VAR, 40 miljoen naar de KNVB
Vind ik leuk
Nummertien +4837
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:40
Tadic 13,7 miljoen plus mogelijke bonus. Blind 16 miljoen plus mogelijke bonus

We zijn blij met hun, hebben genoeg geld! Alleen Frenkie gaat al veel meer opleveren dan die twee kosten haha ook De Ligt en Neres
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:12
Gelukkig wordt je binnenkort 13 ken je een nieuwe pyama vragen.
Vind ik leuk
Nummertien +4837
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:14
En weer een dom antwoord van een klein jochie haha ja je kon geen antwoord erop vinden he haha
Vind ik leuk
bennings +385
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:54
Geweldig ,zielige joodjes hebben de VAR omgekocht om eindelijk een x weer een titel te pakken
Vind ik leuk
Nummertien +4837
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:38
Heerlijk de reacties haha
Vind ik leuk
broedkip +1853
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:38
Gemazzeld is terecht geconstateerd. In extramis slaat weer eens helemaal nergens op. Tip voor VP: wordt zorgvuldiger in jullie commentaar of ontsla dit soort mensen met deze domme onzin.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:38]
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1964
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:38
Vind Ajax niks opgeschoten met deze selectie ! Totaal geen diepgang.Labyad is echt een aandluiting 1e klas wat een miskoop. Zou hem weer verpatsen in de winterstop voor een knaak en een handje vol rijst. Overmars moet echt nog wel de transfermarkt op voor een buitenspeler.
Vind ik leuk
Wong Ho +316
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:38
Kevin Blom en VAR bedankt voor jullie eerlijkheid!, iedereen die tegen ons is... lekker puh!
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:38
Prima pot van Ajax. De kansen niet benutten brak ze bijna op.
Ploegen als vvv op die plastic mat zijn een schande voor het voetbal en jan joost van gangelen verdiend interne stokslagen wat een naar reetriddertje met zijn gay krulletjes
Vind ik leuk
Larrush +261
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:38
KUnsTgras moet zsm verboden worden. Daar krijg je zaadpotjes van.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:40
Varjax heeft gewonnen..hoezo!!??
Vind ik leuk
Wong Ho +316
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:40
nu Fortuna nog winnen of in ieder geval gelijk spelen ,dan hebben we een heel fijn weekend,hup ,Fortuna !
Vind ik leuk
barry m +463
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:41
het was een zuiver doelpunt.
arbiter helpt ajax om het record van 60 jaar geleden niet te evenaren.

Vind ik leuk
Wong Ho +316
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:58
is dat zo lang geleden? , Ik dacht dat we onder Co Adriaanse ook een keer een hele slechte start hadden met 2 verlies partijen of geijke spelen in de eerste 2 , 3 matches
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:41
Wie was de VAR, Sjaak Swart?
Vind ik leuk
stollie38 +17378
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:41
En FC Calimero moet niet piepen hoeveel geluk hun vorig seizoen hadden.
Vind ik leuk
Wong Ho +316
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:48
zo is dat, het geluk van de kampioen noemen ze dat vorig jaar hadden we deze wedstrijd gelijk gespeeld of zelfs verloren,nou moeten onze Jongens nog ritme en scherpte vinden en dan gaan we iedereen, zeker in NL oprollen!
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:42
Ik stond net nog achter de beslissing van de VAR.
Maar twijfel echt of VVV ook geen Penalty moest hebben de laatste min?
Maar nogmaal ik sta erachter de beslissing.
Maar als Ajax zulke wedstrijden nog meer speelt.
Gaan ze echt geen Kampioen worden.
Vind ik leuk
Wong Ho +316
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:55
we moeten er geen gewoonte van maken,maar na die ambiance van vorige week is het gewoon moeilijk tegen zoΒ΄n club als VVV, het is hetzelfde als je vd week heb liggen wippen met Pamela Anderson en vandaag moet je bij Erica Terpstra( met alle respect hΓ©) dr op ,dan presteer je nu ook minder,geloof me pik
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:12
De laatste zin heb je gelijk.
Maar eerlijk,tegen bijvoorbeeld Utrecht Heerenveen AZ Vitesse zeg maar de subtoppers.
Hoeft Ajax zo niet voor de dag komen.
Dan ga ze echt met 0 punten naar huis.
Hoogstens 1 punt als ze geluk hebben.
Vind ik leuk
Wong Ho +316
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:27
we zullen zeker een keer punten gaan verliezen na een zware Europese uitwedstrijd,maar als we goed draaien in de EL/ hopelijk de CL,gaan we juist beter spelen in de ED ,en hetzelfde geld voor Psv, zij gaan ook Europa in en krijgen dan ook daarna in de ED moeilijk wedstrijden ,in Feyenoord zie Ik niet echt een gevaar(met alle respect) dit seizoen,hoewel je nooit iemand moet onderschatten,en we spelen nu nog niet zo goed maar Ik zie het positief in en weet zeker dat het alleen nog maar beter gaat worden!
Vind ik leuk
barry m +463
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:55
De scheits had gewoon bij verschillende acties zijn ajax bril op.
Vind ik leuk
Padason +944
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:42
Labyad is totaal ongeschikt, blind speelde zo enorm slecht. Daarnaast na neres uitviel totaal geen diepgang, labyad kan beter in de supermarkt werken en Ziyech loopt uit frustratie altijd vanaf recht naar het midden toe 0,0 diepgang op vleugels wat resulteert dat de overlappende backs ook niks kunnen.

Ziyech was vandaag enorm slecht, bijna geen bal goed en gaf mede spelers de schuld. Zag niets anders dan een zuur pruim gezicht.

Blom mag voor half jaar geschorst worden, dankzij VAR toch gebleken dat Blom tegen Ajax is. Wilde een onterechte doelpunt goed keuren, onterecht een penalty wegwuiven, gelukkig tikte VAR op zijn vingers.

Als dat nog niet genoeg is voor onze droplul, rode kaart overtreding op de jong wordt niet eens voor gefloten, Venlo mag 89 minuten lang tijdrekken, keeper die ballen 15 seconden in de handen mag houden (Denk aan de 7 sec regel) en meerdere malen balen bij cornervlaggen ging ophalen, Onana wordt bij de 2e keer gelijk bestraft met geel. Ballenjongens heb ik tot aan de 89e minuut niet 1x kunnen spotten.

Komt Ajax goed weg? Nee, zonder VAR was het een onterechte overwinning van Venlo.

Treurig dat Ajax op deze manier wint? Jazeker.

Vind ik leuk
Koenbres +1621
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:42
Vorige week had VVV de VAR mee en deze keer mogen ze ook niet klagen. Overtreding op Frenkie was een benenbreker en ik vraag me af hoe je als Blom zijnde die in godsnaam kan missen.
Vind ik leuk
VZW291 +730
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:43
Ajax ontsnapt opnieuw aan puntverlies, maar over 90 minuten mag je de overwinning van Ajax wel verdiend noemen. VVV heeft eigenlijk (op dat moment in de blessuretijd na) eigenlijk geen serieuze kansen weten te creeren. En die had Ajax meer als voldoende.

VAR speelde een cruciale rol vandaag en wat gelijk opvalt is dat ook VAR niet alle discussie weg haalt. Het blijft natuurlijk in sommige gevallen gaan om interpetatie van de situatie.
Vind ik leuk
edje2307 +376
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:43
Blom ...GORE STINKNEUS
Vind ik leuk
Wong Ho +316
zaterdag 18 augustus 2018 om 21:18
wat is er met Blom zijn Reukorgaan ?
Vind ik leuk
Gerro +7976
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:44
Lekker 3 punten terechte overwinning
Vind ik leuk
Tebannet +176
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:44
Bah bah. Veel te laag tempo. Labyad meent dat het veld 4 meter verder is. Was een penalty en Blom had het gezien moeten hebben.
Vind ik leuk
Nar +576
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:45
Wat een sportieve coach is die Steijn.
Vind ik leuk
fcfc +363
zaterdag 18 augustus 2018 om 20:45
Niemand kan ontkennen dat ajax hier heel goed wegkomt. De VARmomentjes zijn terecht. Ik vond het ook sneu voor VVV , maar niets meer dan terecht. Wel raar dat blom het allemaal niet in een keer ziet. Was voor de tv makkelijk te zien. Net zoals die smerige schop op de Jong.

Ik had meer gehoopt op de volgende klap voor ten Hag met deze wedstrijd. Had hij zeker verdiend. Ziyech die speelde nog wel aardig. Hoe hij bij de zoveelste te late loopactie van zijn medespelerd helemaal gek werd, tekent hem ook wel.

Leuk hoor die 3 punten, maar zo wil je niet winnen als 'ajaxfan'.
Vind ik leuk