Chelsea verslaat stadsgenoot Arsenal in heerlijke wedstrijd: 3-2

    Chelsea verslaat stadsgenoot Arsenal in heerlijke wedstrijd: 3-2

    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:22

    In een heerlijke wedstrijd heeft Chelsea zaterdag stadsgenoot Arsenal weten te verslaan. The Blues namen in eigen stadion een 2-0 voorsprong, maar nog voor rust trok Arsenal de stand gelijk. In de tweede helft tekende Marcos Alonso voor de winnende treffer.

    Arsenal kende een beroerde start op Stamford Bridge. The Gunners keken na twintig minuten al tegen een 2-0 achterstand op. Binnen tien minuten tekende Pedro voor de openingstreffer op aangeven van Alonso.

    Binnen twintig minuten verdubbelde Chelsea de score. Alvaro Morata werd weggestuurd: de aanvaller kapte Shkodran Mustafi uit en liet Petr Cech voor de tweede maal kansloos. Daarmee leek Arsenal een verloren wedstrijd te spelen.

    Dat veranderde echter toen Alex Iwobi zijn ploeggenoot Henrikh Mkhitaryan bereikte op de rand zestienmeter. Mkhitaryan tekende met een droge knal voor de aansluitingstreffer en bracht daarmee de spanning terug in de wedstrijd.

    Daarna had Arsenal niet lang nodig om op gelijke hoogte te komen. Dit keer was het Iwobi zelf die Kepa Arrizabalaga voor de tweede keer in korte tijd kansloos liet. Met een gelijke stand zochten de ploegen de rust op.

    In de tweede helft wist Chelsea de wedstrijd alsnog naar zich toe te trekken. Een goede actie van Eden Hazard eindigde met een strakke voorzet, waar Marcos Alonso tegenaan wist te lopen. De bal ging onder Cech door en leverde Chelsea toch nog drie punten op: 3-2.

    Plaats een reactie

    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:22
    Klassenjustitie!

    Het is na vanavond weer eens glashelder geworden waar de voorkeur van Zeist ligt.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 20:24]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:22
    .
    Vind ik leuk
    Mr bien +644
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:28
    Ga je weer janken kleine calimero kneusje
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:22
    0-1 ajax tadic een wonderschoonen penalty COAL!!!
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +889
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:42
    Deze topic gaat over Chelsea-Arsenal idioot.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:48
    Ow dat wist ik niet bedankt idioot. Xxx
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +889
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:49
    Geen dank idioot. ‘Xxx’.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:53
    Gaat feyenoord dit weekend ook winnen.
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +889
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:54
    Ik verwacht van wel, maar heeft dit met deze topic te maken? Inderdaad, nee.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:16
    Ik ben meneer of topic doei 👋
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1239
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:22
    Lekker begin voor Arsenal 0 uit 2
    Kan wel eens een lang seizoen vol teleurstelling worden voor The Gunners
    Vind ik leuk
    Streaker +3204
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:31
    Nieuwe trainer, 2 van de top 5 ploegen gehad. Stemmingsmakerij.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1708
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:41
    Niet in paniek raken nu ja. Je krijgt nu een redelijk leuk programma.
    Vind ik leuk
    Streaker +3204
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:59
    Tot de kerst verwacht ik geen goede resultaten, Unai moet eerst zijn stempel drukken.
    Vind ik leuk
    Roffel1998 +257
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:22
    Was nog niet eens afgelopen toen dit bericht er op werd gezet?
    Vind ik leuk
    Johnny Cash +3121
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:55
    Heeft met dat uur tijdverschil te maken. Duhhhh ;)
    Vind ik leuk
    Mr bien +644
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:29
    Heerlijk 0 punten uit 2 wedstrijden.
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +889
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:43
    Tegen twee top-6 ploegen met een nieuwe trainer...
    Vind ik leuk
    Mr bien +644
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:49
    Alsof dat een excuus is
    Feyenoord verliest 2 wedstrijden van een veredeld amateur club en een degradatiekandidaat .
    Ook een excuus
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +889
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:51
    Gaan we het weer over Feyenoord hebben. Zielig, tenzij je een Ajacied/PSV’er bent.
    Vind ik leuk
    Mr bien +644
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:54
    Oeh het is wel een belediging als je denkt dat ik een calimero boertje uit Eindhoven ben.
    Haha
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +889
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:55
    Je bent dus een Ajacied. Aha. Dan neem ik het niet kwalijk als je over Feyenoord begint.
    Vind ik leuk
    Mr bien +644
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:56
    Heb niet gezegt dat ik Ajacied ben.
    Maar ik zei alleen dat ik geen calimero boertje ben.
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +889
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:59
    Wat ben je dan?
    Vind ik leuk
    Mr bien +644
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:01
    Niet goed wijs ;)
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +889
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:02
    Dat zie ik aan je naam ;)
    Vind ik leuk
    Mr bien +644
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:03
    Ik mis die boer bien.
    Is die eindelijk weg hier ?
    Of weer onder accountnaam 19823
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1708
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:36
    Begin onder de indruk te raken van dit Chelsea. Eerste helft zag het er bij vlagen echt prima uit. Daar komt dalijk ook Hazard weer bij. Goed bezig die Sarri.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:58
    Verdedigend zal het wel een stuk beter moeten, het kan niet zo zijn dat Arsenal er een stuk of 6/7 kan maken op Stamford Bridge als ze wat zorgvuldiger waren geweest in de afronding.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1708
    zaterdag 18 augustus 2018 om 21:33
    Daar heb je helemaal gelijk in. Tegen een goed draaiende ploeg loop je zo tegen een paar tikken aan. Qua voetbal is het echter wel dag en nacht verschil vergeleken met vorig seizoen.

    En jij natuurlijk over the moon met Kane die van zijn curse af is. Ben benieuwd hoe jullie het gaan doen zonder aankopen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:18
    Het ziet er inderdaad al een stuk beter uit en dat zal waarsch. alleen maar beter worden als Hazard en Kovacic vanaf het begin gaan spelen.

    Over Kane heb ik mij nooit zo'n zorgen gemaakt, al is het voor hem wel lekker dat hij nu alweer een goaltje heeft te pakken; zeker met het oog op volgende week als we op Old Trafford spelen, dat wordt ook een heel interessant duel!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 20:49
    En weer geen kampioenschap dit jaar...tob ploeg
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Chelsea verslaat stadsgenoot Arsenal in heerlijke wedstrijd: 3-2