Ten Hag vreest voor Neres: 'Het ziet er niet goed uit'

    Ten Hag vreest voor Neres: 'Het ziet er niet goed uit'

    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:01

    David Neres viel zaterdagavond uit tijdens de competitiewedstrijd van Ajax tegen VVV-Venlo. De kans lijkt klein dat de Braziliaan op tijd fit is voor de heenwedstrijd in de play-offs van de Champions League. 

    De 21-jarige Neres moest na 26 minuten naar de kans wegens een blessure aan zijn hamstring. "Het is nog moeilijk te zeggen hoe ernstig de blessure is, maar ziet er in ieder geval niet goed uit. Het is afwachten wat de exacte diagnose is", aldus Ten Hag tegenover FOX Sports na afloop van de wedstrijd in Venlo.

    Ajax staat woensdag tegenover Dinamo Kiev. Zes dagen later wacht de return in Oekraïne. Mocht Neres niet kunnen spelen lijkt Zakaria Labyad zijn logische vervanger. Die wissel voerde Ten Hag in Venlo in ieder geval wel door. "Hij had direct een goede loopactie en creëerde daardoor een goede kans, het was alleen jammer dat het geen doelpunt werd. Die jongen is hier net binnen en moet nog integreren, al kan hij wel wat overtuigender spelen", aldus Ten Hag over de invalbeurt van Labyad.

    Plaats een reactie

    Strijp +12722
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:04
    Weg met dat kunstgras.
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1215
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:06
    Eens.
    Vind ik leuk
    Voebtal +7548
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:09
    Hamstring.. 6 weken minimaal.
    Vind ik leuk
    Mr bien +2701
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:14
    De ham string van mijn vriendin is eerder uit dan 6 weken
    Vind ik leuk
    Voebtal +7548
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:21
    Ik dacht dat je op jongens viel?
    Vind ik leuk
    Mr bien +2701
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:22
    Je moet ook niet denken dat niveau kan je nog niet aan ;)
    Vind ik leuk
    Voebtal +7548
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:25
    Ik weet het zeker.. bij je vorige profiel gaf je aan op jongens te vallen. Je mag er best voor uitkomen. Ik val op vrouwen.. so?
    Vind ik leuk
    Mr bien +2701
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:26
    Weet niet op welke site jij kijkt , maar ik val gewoon op vrouwen.
    Vind ik leuk
    91050 +56
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:31
    Waarom verzwijg je onze relatie nou? We hebben het hier toch over gehad?!?
    Vind ik leuk
    Mr bien +2701
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:00
    Mafklapper
    Vind ik leuk
    Gerro +6676
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:14
    Had dan gezegd de hamstring van mijn vriendin gaat de komende zes weken uit.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7078
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:20
    Wat een dijenkletser....
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6796
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:33
    Labyad is een waardige vervanger ;)
    Vind ik leuk
    VanGoal +708
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:07
    Niet mee eens. Het verschil tussen Labyad en Neres is vooral de diepgang zonder bal. Neres blijft maar gaan en voelt Tadic en Ziyech erg goed aan. Labyad had 1 sterke loopactie, voor de rest alle ballen in de voet lopen vragen.
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6796
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:13
    Is ook maar een grapje, maar Ajacieden waren zo enthousiast over Labyad ;)
    Vind ik leuk
    Ale +4730
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:42
    Ja we stonden te springen. Ten Hagen is de enige.
    Vind ik leuk
    VanGoal +708
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:49
    Ajacieden enthousiast? Heb toch zeer veel negatieve reacties gelezen. Als wisselspeler prima maar geen basismateriaal. Heb het idee dat dat de publieke opinie is
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6796
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:55
    Ik mocht niet zeggen dat Labyad een miskoop is en werd uitgemaakt voor "hater" :))
    Vind ik leuk
    VanGoal +708
    zondag 19 augustus 2018 om 00:24
    Nou je hebt gelijk het is ook een miskoop. Teveel geld voor een bankzitter
    Vind ik leuk
    Filip_FCU +11746
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:06
    Ben het met je eens maar lag het in dit geval wel aan het kunstgras?
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:22
    Ja, maar ik ben niet perse tegen, maar wel tegen dit gras bij VVV. Het kunstgras bij Heracles en PEC is prima!
    Vind ik leuk
    diekertjedap +4500
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:25
    moet wel, want er gebeuren nooit hamstring blessures op echt gras...
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13071
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:34
    Het gebeurde op het moment dat hij bleef haken toen hij die grote kans miste, dus ja grote kans dat het door het veld komt.
    En buiten dat vind ik het sowieso al belachelijk dat kunstgras wordt toegestaan. Al jaren krijgt die van alle kanten een hoop commentaar over zich heen, spelers geven aan liever niet op kunstgras te spelen, buitenlandse spelers willen niet naar Nederland komen of ze willen juist vertrekken omdat ze op deze rotzooi moeten voetballen.
    Daarnaast is het ook nog gevaarlijk voor de voetballers en is het totaal anders voetballen dan normaal gras.
    Kunstgras is competitievervalsing en de KNVB maakt zichzelf belachelijk door dit al jaren te accepteren, belachelijk.
    Als een club geen natuurgras kan betalen dan heeft die club ook niks te zoeken in de ED, maar ze kunnen het wel gewoon betalen alleen met kunstgras zijn ze over de langere termijn goedkoper uit en houden ze geld over voor andere zaken. Van hun kant snap ik het wel, het zijn gewoon bedrijven die alleen maar naar de financiële voordelen kijken en niet naar wat het beste is voor de sport, maar als voetballiefhebber zie je toch het liefst dat kunstgrasvelden op het hoogste niveau verboden worden.
    Vind ik leuk
    3Bier +9577
    zondag 19 augustus 2018 om 00:25
    Helemaal mee eens. En weet je wat het meest frappant is? Dat de armste club in Nederland, FC Dordrecht, is overgestapt van kunstgras naar natuurgras. Als 1 van de kleinste clubs in NL dat kan, waarom dan niet de eredivisie clubs? Alle clubs kunnen makkelijk overstappen op natuurgras. Ze hebben liever een extra linksback dan een mooie grasmat. Het is dus net waar je prioriteiten liggen als club.
    Vind ik leuk
    mazu +2012
    zondag 19 augustus 2018 om 09:39
    En weer lekker janken op kunstgras. Tuurlijk, elke blessure die tijdens een wedstrijd op kunstgras ontstaat ligt aan kunstgras......dream on. Wat een gezeik elke keer, Pec gaat over 3 jaar over naar een hybride mat omdat dan het huidige contract met de kunstgras leverancier is afgelopen. Als de eredivisie en Knvb dit eerder willen, dan moeten ze met geld over de brug komen om dit af te kopen. Zolang de Knvb het niet verbied kun je kunstgras clubs niets kwalijk nemen, dus stoppen met dat gejank.
    Vind ik leuk
    3Bier +9577
    zondag 19 augustus 2018 om 10:02
    Ja dat klopt alleen dat gelul dat ze het financieel niet kunnen veroorloven is dikke bullshit. Ze willen het niet veroorloven. Dat is het verschil. Dus kappen met die smoesjes en gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je liever selectiespeler nr 24 wilt aantrekken dan een natuurgras mat. Dus nogmaals, het is net waar je prioriteiten liggen.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3063
    zondag 19 augustus 2018 om 13:24
    je bedoeld waarschijnlijk dat de var competitie vervalsing is puur een instrument vd knvb om een bepaalde club te helpen.
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13071
    zondag 19 augustus 2018 om 19:01
    Vervalsing? Het maakt het juist eerlijk ;-)
    De commerciële belangen zijn zo groot dat het misschien zelfs nodig is.
    Wat nou als jouw club Europees voetbal misloopt vanwege een buitenspeldoelpunt? Dan piep je wel anders ;-)
    Vind ik leuk
    4everfcu +3063
    zondag 19 augustus 2018 om 19:07
    alsnog beter dan dat een club bevooroordeeld word wat toch echt het geval was bij jou club die gewoon een terechte goal afgekeurd zien worden en nog ff een strafschop cadeau krijgen in min 88
    Vind ik leuk
    MaximaalAFCA +13071
    maandag 20 augustus 2018 om 09:22
    Was het geen strafschop dan volgens jou?
    Maar wie weet is het de volgende keer wel in ons nadeel.
    Vind ik leuk
    Hast57 +2000
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:12
    Wie is diegene die Labyad een logische vervanger vindt??? Ik heb het idee dat deze persoon er op uit is om hier een flinke discussie op gang te brengen. Nou dat gaat niet lukken denk ik. Want iedereen met een paar goede ogen en een beetje voetbal verstand zal moeten constateren dat dit de minst logische keuze is. Speelde vanavond dramatisch.
    Vind ik leuk
    flater +14
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:44
    Denk niet dat ze ander hebben op die positie.
    Ik vrees dar we Neres nog heel erg gaan missen.
    Vind ik leuk
    Hast57 +2000
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:50
    Tadic- links, Zyech- rechts en van de Beek achter Huntelaar. Probleem op gelost.
    Vind ik leuk
    Creeperd007 +1020
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:05
    Eens, maar dat gaat Ten Hag niet doen denk ik.
    Vind ik leuk
    Ari as +237
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:24
    Ik niet hoor.
    Vind ik leuk
    MN223 +1039
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:33
    Wie dat is? Erik ten Hag denk ik.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2005
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:13
    Indd bedankt Vvv 🖕
    Vind ik leuk
    HJR +7874
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:17
    Het is al bewezen dat er minder kans is op blessures bij het huidige kunstgras. Neemt niet weg dat het weg moet, maar blessures is geen juiste reden.
    Vind ik leuk
    Starkoo +618
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:39
    Zeker, op echt gras had hij de 0-1 gemaakt!
    Vind ik leuk
    Ton Pol1 +65
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:50
    Onzin.
    Heeft er niets mee te maken
    Vind ik leuk
    Mr bien +2701
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:07
    Die jongen is hier net binnen en moet nog integreren

    Duurt wel lang voordat een Morokkaan integreert dan ;)
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:14
    Normaal heeft een Marokkaan zich vrij snel aangepast aan de andere! Handje open :)
    Vind ik leuk
    Mr bien +2701
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:15
    Maar niet aan de cultuur en regels
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:16
    Regels vooral niet...
    Vind ik leuk
    Jan3611 +140
    zondag 19 augustus 2018 om 00:27
    Andere regels
    Vind ik leuk
    Maxxx +82
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:07
    Nog stoned door het kunstgras?
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:07
    Maakt niet uit. Bande heb je ook helemaal niet nodig. Waarom zou je vleugelspelers opstellen als je er ook een middenvelder kan neerzetten?
    Labyad gaat een basisplaats krijgen natuurlijk.
    Vind ik leuk
    Leggooafca +121
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:14
    Volg jij ajax uberhaupt wel? Bandee is er wss een half jaar uit...
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:19
    Sodemieter toch een eind op joh.
    Vind ik leuk
    Leggooafca +121
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:29
    Ahhww gelijk janke
    Vind ik leuk
    Hyena +29641
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:08
    Wat een gelul weer over Labyad, viel gewoon verschrikkelijk in.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17761
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:09
    Precies, hij wist niet eens waar de achterlijn was..
    Vind ik leuk
    Op afstand +670
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:47
    Zou hij niet van een lijntje houden?
    Vind ik leuk
    ajax1973 +2361
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:10
    hij is gewoon niet beter
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1282
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:50
    Labyad is gewoon een hele goede speler. Goede trap , sterk , inzicht ... dus slap gelul als iemand beweert dat t geen goede speler is , completer dan neres
    Vind ik leuk
    Hyena +29641
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:50
    Erik, ben jij dat??
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:04
    Mafkees
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17761
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:08
    Wegwezen met die klote ondergrond, die shit mag de naam 'gras' niet eens hebben!
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:11
    De KNVB moet daar geld voor vrijmaken, clubs desnoods via een subsidieregeling een grasmat laten neerleggen, kosten van het onderhoud is dan voor van de clubs.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17761
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:15
    Ja zoiets, en BVO's moeten niet zeuren over dat echt gras te duur is.
    Wil je betaald voetbal spelen, dan op echt gras. Graag of niet!
    Zelfs Almere City speelt vanaf dit seizoen op echt gras..
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:21
    Het probleem zit hem niet in het aanleggen van een grasveld maar meer in het aanleggen van een trainings accomendatie.
    De Knvb heeft kunstgras toegestaan en daar trainen de clubs nu ook op in het stadion.
    Hierbij ligt de taak voor de knvb maar ook voor de clubs zelf om een goede regeling te treffen voor de de betrefende clubs met b.v. lage rente op leningen specifiek voor echt gras/ trainings locaties en eventueel tv gelden die gelijk verdeeld worden clubs als ajax en psv maar ook de subtop kunnen dit best missen.

    Uiteindelijk heeft iedreen er belang bij.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14380
    zondag 19 augustus 2018 om 00:46
    De KNVB gaat helemaal niks doen en al helemaal niks betalen. Anders zou het de KNVB niet zijn hey.
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +549
    zondag 19 augustus 2018 om 11:36
    Als ze nou al dat geld van de boetes gebruiken. Voor vuurwerk spreekkoren en bananen. Dan heeft zo iedere dag weer een mooie grasmat dankzij Feyenoord
    Vind ik leuk
    Ton Pol1 +65
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:56
    Slsp gelul
    Slap gelul
    Als je niet op kunstgras kunt voetballen , heb je geen techniek.En dus ongeschikt voor eredivisie
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17761
    zondag 19 augustus 2018 om 07:56
    👌😂😂
    Vind ik leuk
    Butsbal +15270
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:09
    Dan maar Nereserve
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19564
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:11
    Of tribuNeres.
    Vind ik leuk
    Butsbal +15270
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:14
    Doe je mee ? Nee res
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +3471
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:10
    Nu kan je je afvragen of Neres er wel eens goed uit ziet...
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2005
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:11
    Mooi klote hebben we helemaal geen fatsoenlijke buitenspeler meer alleen maar verkapte middenvelder doei diepgang ! Bedankt Overmars ! Dat je geen echte buitenspeler heb gehaald maar Labyad en die speeltuin voetballer Bande die we pas ergens volgend jaar weer terug zien ! Koop pedrinho maar snel of Kostic ! En Anders Kuhn maar voor de leeuwen gooien snel behendige speler ! Labyad en johnson maar lozen in de winterstop.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14380
    zondag 19 augustus 2018 om 00:47
    Waarom Johnson lozen? Prima speler.
    Vind ik leuk
    pietprecies +6092
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:12
    Tja, natuurlijk heb je op gras ook blessures maar als je simpel nadenkt, als je doorschiet op gras, dan ploeg je het gewoon wat om, kunstgras geeft 0,0 mee en die mat in Venlo is nog eens extra stug em waardeloos, hier vlakbij hebben ze kortgeleden een waterveld aangelegd (vergelijkbaar met wat je bij de betere hockeyclubs ziet alleen net anders, wel zonder dat rubber) en dat is al tig keer beter maar kom op zeg, dit is gewoon schandelijk en minachting van voetballers
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:13
    Tadic-Huntelaar-Ziyech voorin en vd Beek erbij op het middenveld. Prima opstelling lijkt me. Labyad heeft naar mijn mening nog geen minuut goed gespeeld voor Ajax. Jammer dat er zoveel hopen dat Ajax er uit vliegt tegen Kiev. Terwijl juist Ajax en PSV de punten voor het Nl voetbal moeten gaan pakken
    Vind ik leuk
    Hast57 +2000
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:36
    Ik ga helemaal mee met jou opstelling, maar er zal weer iets anders uit de hoge hoed komen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:54
    in europa leugue halen ze meer punten waarschijnlijk dan in CL. Daarom dus.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:15
    Heeft nou nog steeds niemand door bij ajax dat labyad geen linksbuiten kan spelen?
    Ik zei het al toen ajax hem haalde dat ze hem enkel voor de 10 positie kunnen gebruiken we hebben bij vitesse gezien dat hij absoluut niet op links kan spelen.
    Vind ik leuk
    Verratti +2017
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:49
    Labyad is zeker geen linksbuiten. Als ze hem voor die positie hebben aangekocht, hebben ze niet goed opgelet.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:15
    Kut kunstgras!!! een schande clubs die geen gras kunnen betalen tja, ik vind dat niet betaald voetbal waardig...


    Ziyech op de flank en vdBeek erin..
    Vind ik leuk
    Patje41 +766
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:15
    Ajax heeft duidelijk snelheid op de flanken nodig, nu is het eenheidsworst van spelers die de bal in de voeten willen en bepalend willen zijn. Dat werkt erg vertragend. Vorig seizoen hadden we Neres, kluivert en younes voor de flanken, nu alleen neres...en die is geblesseerd. Ajax heeft nog een paar dagen en een hoop geld....
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2005
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:18
    Indd maar ze gaan echt niemand meer halen vrees ik en trouwens heeft weinig zin moeten toch alijd wennen volgens Ajax onzin
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:35
    Kluivert was nog redelijk maar Younes maakte er 3 per jaar en weinig assists.......Ajax heeft een echte spits nodig.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:18
    Kom niet aan het vroendje van Ten Hag. Labyad is gewoon niet geschikt voor Ajax. Hij moet nog intregeren? Het lijkt wel een AZC
    Vind ik leuk
    Butsbal +15270
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:25
    Idd wat een woordkeuze zeg
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1282
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:52
    Lul niet man als je labyad geen goede speler vind heb je gewoon geen verstand van voetbal , zeg jij dan wat de minpunten van labyad zijn
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:01
    Totaal geen diepgang, uitstraling, waardeloze aankoop.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14380
    zondag 19 augustus 2018 om 00:49
    En haar zit verkeerd, zijn schoenen zijn niet mooi en hij lacht te weinig zeker?
    Vind ik leuk
    Jeroen77 +549
    zondag 19 augustus 2018 om 11:43
    Kom op man, hij is gewoon slecht hoor. En ik heb er kijk op. Ik kijk al 35 jaar naar Feyenoord.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12698
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:18
    Doe dan Vd Beek er maar in en Ziyech naar de rechterflank, Labyad lijkt me geen goed idee..
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 10:44
    Doe dan
    Vind ik leuk
    j-roen11 +1358
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:20
    Tadic gaat dan naar de linksbuiten neem ik aan. Met die labyad kunnen we (nog) niet komen aankakken lijkt me!
    Vind ik leuk
    Butsbal +15270
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:21
    Ten Hag vreest voor Neres. Doet dat toch iemand 🤣
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 22:21]
    Vind ik leuk
    Mari +9311
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:32
    Het kan snel gaan
    Neres tegen Standaard en uitroepteken
    Neres tegen Dinamo ineens een vraagteken
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:32
    Toch nog maar een spitsje halen Marc ?
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:37
    De enige man met diepgang, dat is mooi klote. De backs zullen nu nog meer op moeten komen, want Tadic en Ziyech hebben stukken minder diepgang, die moeten andere dingen brengen.

    Vind dat Labyad tot op heden nog niets heeft laten zien, niet in oefenduels en niet in die minuten die hij heeft gekregen tijdens invalbeurten. Ook hij is niet een man die bekend staat om het hebben van diepgang.

    Waar zijn die buitenspelers met diepgang, een actie en een voorzet?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:00
    Precies mijn mening, grote miskoop met Blind, 25 miljoen.
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14380
    zondag 19 augustus 2018 om 00:49
    Wat heeft Blind er mee te maken?
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    zondag 19 augustus 2018 om 14:02
    Niks, is ook helemaal geen miskoop, is gewoon een treurige poging irritant te zijn.
    Vind ik leuk
    Nbl +527
    zondag 19 augustus 2018 om 13:49
    Labyad is gewoon gehaald door Th komt gewoon te kort voegt niks toe in deze selectie . Ik zie ook nog steeds Th het liefst gaan past gewoon niet bij Ajax . .
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2261
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:37
    Weg met labyad
    Vind ik leuk
    voetbalkneus +1575
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:41
    Kan die mooi een keer uitslapen, want hij ziet er maar slaperig uit..
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:45
    Dennis johnsen is eerder een logische vervanger.
    Vind ik leuk
    John040 +2380
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:50
    Ja nu dan Huntelaar nog over 1 week dan is het gedaan met Ajax
    Vind ik leuk
    edje2307 +370
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:54
    AUFWIEDERSEHEN!!!
    Vind ik leuk
    mcmodd +23956
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:57
    Dat deelwoord -gras wil ik hier niet horen. Het heeft niets met dat groeiende en bloeiende natuurproduct te maken.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +14704
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:57
    Als het serieus de hamstring is loop je zo niet van het veld af.
    Die is er tegen Kiev gewoon bij.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11592
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:14
    Mee eens Piet.
    Vind ik leuk
    Toffee +11
    zaterdag 18 augustus 2018 om 22:59
    Heerlijk om te lezen hoe anti kunstgras alle ajax supporters telkens zijn na een belabberde pot, terwijl hun “talentjes” op kunstgras groot gebracht worden en jong ajax hun thuiswedstrijden op nepgras afwerkt😂
    Vind ik leuk
    Creeperd007 +1020
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:07
    Ajax heeft geen kunstgras meer hoor? Het is ook niet de reden van het slechte spel, maar wel voor de blessures die erdoor ontstaan.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:10
    Labyad speelde ver onder de maat. Geen enkele dreiging ging er vanuit. Was verreweg de slechtste speler op het veld. Wat mij betreft nu al een miskoop.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:58
    Helemaal eens met je, samen met Blind
    Vind ik leuk
    Counterattack +11592
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:13
    Indien echte hamstringblessure dan is Neres er niet bij tegen Dynamo, jammer.
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:44
    beter voor iedereen, wordt ajax niet minder van
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 23:44]
    Vind ik leuk
    zaterdag 18 augustus 2018 om 23:58
    Nu wordt Ten hag wakker, geen vervanger op de vleugel, totaal geen diepgang, Labyad is geld weggegooid.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 00:13
    Als de donder snel een vervanger aantrekken in deze beslissende weken wel of niet naar het miljoenenbal , ook de competitie is belangrijk zodat een lange afwezigheid van Neres een vervanger en een reserve speler voorhanden is !
    Vind ik leuk
    Jan3611 +140
    zondag 19 augustus 2018 om 00:28
    Goed dat labyrat bij Ajax speelt. Binnen een maand zit hij permanent op de bank haha.
    Vind ik leuk
    Storm015 +238
    zondag 19 augustus 2018 om 07:16
    Tuinkabouter Erik: "Hij had direct een goede loopactie en creëerde daardoor een goede kans, het was alleen jammer dat het geen doelpunt werd. Die jongen is hier net binnen en moet nog integreren, al kan hij wel wat overtuigender spelen". Gaat over Labbezak!! Aankoop van ruim 4 milioen, 8 weken voorbereiding en 1 goede loopactie.lijkt mij een niet de goede vervanger van Nergens, uh Neres. Maar goed tuinkabouter Erik met zijn punthoofd zal het wel , ongevraagd overigens, gaan uitleggen.
    Vind ik leuk
    Staaijman74 +1053
    zondag 19 augustus 2018 om 08:56
    Tegen kiev kan je ook met tadic en zyech op de vleugels starten en donny op 10 zetten
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 09:30
    Kunstgras is voor fake voetballers en fake supporters. Echt gras is voor voetballers. Hoeveel blessures hebben voetballers al opgelopen op dat verschrikkelijke kunstgras. WEG ERMEE
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 09:30]
    Vind ik leuk
    NESAFCA +151
    zondag 19 augustus 2018 om 10:59
    Een speler met het kaliber van Neres moeten missen woensdag is een groot gemis. Een Labyad als vervanger zal het wel worden aangezien het de stiefzoon is van Erik . Maar of dit de beste keus zal zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 11:25
    Ik denk dat Labyad gewoon kwaliteit tekort komt... :-(
    Vind ik leuk
    Nbl +527
    zondag 19 augustus 2018 om 13:45
    Idd
    Vind ik leuk
    Nbl +527
    zondag 19 augustus 2018 om 13:45
    Ik zei t laatst nog er moet een spits en een buitenspeler bij iedereen verklaarde mij voor gek zie hier het bewijs .
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws