Ten Hag vreest voor Neres: 'Het ziet er niet goed uit'

Ten Hag vreest voor Neres: 'Het ziet er niet goed uit'

Gepubliceerd: zaterdag 18 augustus 2018 om 22:01za 18-08-2018 om 22:01

David Neres viel zaterdagavond uit tijdens de competitiewedstrijd van Ajax tegen VVV-Venlo. De kans lijkt klein dat de Braziliaan op tijd fit is voor de heenwedstrijd in de play-offs van de Champions League. 

De 21-jarige Neres moest na 26 minuten naar de kans wegens een blessure aan zijn hamstring. "Het is nog moeilijk te zeggen hoe ernstig de blessure is, maar ziet er in ieder geval niet goed uit. Het is afwachten wat de exacte diagnose is", aldus Ten Hag tegenover FOX Sports na afloop van de wedstrijd in Venlo.

Ajax staat woensdag tegenover Dinamo Kiev. Zes dagen later wacht de return in Oekraïne. Mocht Neres niet kunnen spelen lijkt Zakaria Labyad zijn logische vervanger. Die wissel voerde Ten Hag in Venlo in ieder geval wel door. "Hij had direct een goede loopactie en creëerde daardoor een goede kans, het was alleen jammer dat het geen doelpunt werd. Die jongen is hier net binnen en moet nog integreren, al kan hij wel wat overtuigender spelen", aldus Ten Hag over de invalbeurt van Labyad.

Plaats een reactie

Strijp +14026
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:04
Weg met dat kunstgras.
Vind ik leuk
MaxFR010 +1491
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:06
Eens.
Vind ik leuk
Voebtal +7436
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:09
Hamstring.. 6 weken minimaal.
Vind ik leuk
Mr bien +9092
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:14
De ham string van mijn vriendin is eerder uit dan 6 weken
Vind ik leuk
Voebtal +7436
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:21
Ik dacht dat je op jongens viel?
Vind ik leuk
Mr bien +9092
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:22
Je moet ook niet denken dat niveau kan je nog niet aan ;)
Vind ik leuk
Voebtal +7436
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:25
Ik weet het zeker.. bij je vorige profiel gaf je aan op jongens te vallen. Je mag er best voor uitkomen. Ik val op vrouwen.. so?
Vind ik leuk
Mr bien +9092
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:26
Weet niet op welke site jij kijkt , maar ik val gewoon op vrouwen.
Vind ik leuk
91050 +55
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:31
Waarom verzwijg je onze relatie nou? We hebben het hier toch over gehad?!?
Vind ik leuk
Mr bien +9092
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:00
Mafklapper
Vind ik leuk
Gerro +9622
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:14
Had dan gezegd de hamstring van mijn vriendin gaat de komende zes weken uit.
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6762
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:20
Wat een dijenkletser....
Vind ik leuk
Heer Bommel +6484
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:33
Labyad is een waardige vervanger ;)
Vind ik leuk
VanGoal +1337
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:07
Niet mee eens. Het verschil tussen Labyad en Neres is vooral de diepgang zonder bal. Neres blijft maar gaan en voelt Tadic en Ziyech erg goed aan. Labyad had 1 sterke loopactie, voor de rest alle ballen in de voet lopen vragen.
Vind ik leuk
Heer Bommel +6484
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:13
Is ook maar een grapje, maar Ajacieden waren zo enthousiast over Labyad ;)
Vind ik leuk
Ale +6208
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:42
Ja we stonden te springen. Ten Hagen is de enige.
Vind ik leuk
VanGoal +1337
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:49
Ajacieden enthousiast? Heb toch zeer veel negatieve reacties gelezen. Als wisselspeler prima maar geen basismateriaal. Heb het idee dat dat de publieke opinie is
Vind ik leuk
Heer Bommel +6484
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:55
Ik mocht niet zeggen dat Labyad een miskoop is en werd uitgemaakt voor "hater" :))
Vind ik leuk
VanGoal +1337
zondag 19 augustus 2018 om 00:24
Nou je hebt gelijk het is ook een miskoop. Teveel geld voor een bankzitter
Vind ik leuk
Filip_FCU +11963
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:06
Ben het met je eens maar lag het in dit geval wel aan het kunstgras?
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:22
Ja, maar ik ben niet perse tegen, maar wel tegen dit gras bij VVV. Het kunstgras bij Heracles en PEC is prima!
Vind ik leuk
diekertjedap +5456
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:25
moet wel, want er gebeuren nooit hamstring blessures op echt gras...
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15323
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:34
Het gebeurde op het moment dat hij bleef haken toen hij die grote kans miste, dus ja grote kans dat het door het veld komt.
En buiten dat vind ik het sowieso al belachelijk dat kunstgras wordt toegestaan. Al jaren krijgt die van alle kanten een hoop commentaar over zich heen, spelers geven aan liever niet op kunstgras te spelen, buitenlandse spelers willen niet naar Nederland komen of ze willen juist vertrekken omdat ze op deze rotzooi moeten voetballen.
Daarnaast is het ook nog gevaarlijk voor de voetballers en is het totaal anders voetballen dan normaal gras.
Kunstgras is competitievervalsing en de KNVB maakt zichzelf belachelijk door dit al jaren te accepteren, belachelijk.
Als een club geen natuurgras kan betalen dan heeft die club ook niks te zoeken in de ED, maar ze kunnen het wel gewoon betalen alleen met kunstgras zijn ze over de langere termijn goedkoper uit en houden ze geld over voor andere zaken. Van hun kant snap ik het wel, het zijn gewoon bedrijven die alleen maar naar de financiële voordelen kijken en niet naar wat het beste is voor de sport, maar als voetballiefhebber zie je toch het liefst dat kunstgrasvelden op het hoogste niveau verboden worden.
Vind ik leuk
3Bier +15907
zondag 19 augustus 2018 om 00:25
Helemaal mee eens. En weet je wat het meest frappant is? Dat de armste club in Nederland, FC Dordrecht, is overgestapt van kunstgras naar natuurgras. Als 1 van de kleinste clubs in NL dat kan, waarom dan niet de eredivisie clubs? Alle clubs kunnen makkelijk overstappen op natuurgras. Ze hebben liever een extra linksback dan een mooie grasmat. Het is dus net waar je prioriteiten liggen als club.
Vind ik leuk
mazu +4070
zondag 19 augustus 2018 om 09:39
En weer lekker janken op kunstgras. Tuurlijk, elke blessure die tijdens een wedstrijd op kunstgras ontstaat ligt aan kunstgras......dream on. Wat een gezeik elke keer, Pec gaat over 3 jaar over naar een hybride mat omdat dan het huidige contract met de kunstgras leverancier is afgelopen. Als de eredivisie en Knvb dit eerder willen, dan moeten ze met geld over de brug komen om dit af te kopen. Zolang de Knvb het niet verbied kun je kunstgras clubs niets kwalijk nemen, dus stoppen met dat gejank.
Vind ik leuk
3Bier +15907
zondag 19 augustus 2018 om 10:02
Ja dat klopt alleen dat gelul dat ze het financieel niet kunnen veroorloven is dikke bullshit. Ze willen het niet veroorloven. Dat is het verschil. Dus kappen met die smoesjes en gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je liever selectiespeler nr 24 wilt aantrekken dan een natuurgras mat. Dus nogmaals, het is net waar je prioriteiten liggen.
Vind ik leuk
4everfcu +5487
zondag 19 augustus 2018 om 13:24
je bedoeld waarschijnlijk dat de var competitie vervalsing is puur een instrument vd knvb om een bepaalde club te helpen.
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15323
zondag 19 augustus 2018 om 19:01
Vervalsing? Het maakt het juist eerlijk ;-)
De commerciële belangen zijn zo groot dat het misschien zelfs nodig is.
Wat nou als jouw club Europees voetbal misloopt vanwege een buitenspeldoelpunt? Dan piep je wel anders ;-)
Vind ik leuk
4everfcu +5487
zondag 19 augustus 2018 om 19:07
alsnog beter dan dat een club bevooroordeeld word wat toch echt het geval was bij jou club die gewoon een terechte goal afgekeurd zien worden en nog ff een strafschop cadeau krijgen in min 88
Vind ik leuk
MaximaalAFCA +15323
maandag 20 augustus 2018 om 09:22
Was het geen strafschop dan volgens jou?
Maar wie weet is het de volgende keer wel in ons nadeel.
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1924
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:13
Indd bedankt Vvv 🖕
Vind ik leuk
HJR +9202
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:17
Het is al bewezen dat er minder kans is op blessures bij het huidige kunstgras. Neemt niet weg dat het weg moet, maar blessures is geen juiste reden.
Vind ik leuk
Starkoo +681
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:39
Zeker, op echt gras had hij de 0-1 gemaakt!
Vind ik leuk
Ton Pol1 +152
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:50
Onzin.
Heeft er niets mee te maken
Vind ik leuk
Mr bien +9092
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:07
Die jongen is hier net binnen en moet nog integreren

Duurt wel lang voordat een Morokkaan integreert dan ;)
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:14
Normaal heeft een Marokkaan zich vrij snel aangepast aan de andere! Handje open :)
Vind ik leuk
Mr bien +9092
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:15
Maar niet aan de cultuur en regels
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:16
Regels vooral niet...
Vind ik leuk
Jan3611 +194
zondag 19 augustus 2018 om 00:27
Andere regels
Vind ik leuk
Maxxx +81
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:07
Nog stoned door het kunstgras?
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18787
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:07
Maakt niet uit. Bande heb je ook helemaal niet nodig. Waarom zou je vleugelspelers opstellen als je er ook een middenvelder kan neerzetten?
Labyad gaat een basisplaats krijgen natuurlijk.
Vind ik leuk
Leggooafca +112
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:14
Volg jij ajax uberhaupt wel? Bandee is er wss een half jaar uit...
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18787
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:19
Sodemieter toch een eind op joh.
Vind ik leuk
Leggooafca +112
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:29
Ahhww gelijk janke
Vind ik leuk
Hyena +30644
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:08
Wat een gelul weer over Labyad, viel gewoon verschrikkelijk in.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:09
Precies, hij wist niet eens waar de achterlijn was..
Vind ik leuk
Op afstand +1412
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:47
Zou hij niet van een lijntje houden?
Vind ik leuk
ajax1973 +2345
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:10
hij is gewoon niet beter
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2335
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:50
Labyad is gewoon een hele goede speler. Goede trap , sterk , inzicht ... dus slap gelul als iemand beweert dat t geen goede speler is , completer dan neres
Vind ik leuk
Hyena +30644
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:50
Erik, ben jij dat??
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:08
Wegwezen met die klote ondergrond, die shit mag de naam 'gras' niet eens hebben!
Vind ik leuk
Ton Pol1 +152
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:56
Slsp gelul
Slap gelul
Als je niet op kunstgras kunt voetballen , heb je geen techniek.En dus ongeschikt voor eredivisie
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 07:56
👌😂😂
Vind ik leuk
Butsbal +14182
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:09
Dan maar Nereserve
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18787
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:11
Of tribuNeres.
Vind ik leuk
Butsbal +14182
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:14
Doe je mee ? Nee res
Vind ik leuk
Kim Jung-On +6121
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:10
Nu kan je je afvragen of Neres er wel eens goed uit ziet...
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1924
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:11
Mooi klote hebben we helemaal geen fatsoenlijke buitenspeler meer alleen maar verkapte middenvelder doei diepgang ! Bedankt Overmars ! Dat je geen echte buitenspeler heb gehaald maar Labyad en die speeltuin voetballer Bande die we pas ergens volgend jaar weer terug zien ! Koop pedrinho maar snel of Kostic ! En Anders Kuhn maar voor de leeuwen gooien snel behendige speler ! Labyad en johnson maar lozen in de winterstop.
Vind ik leuk
JCJWZ +15106
zondag 19 augustus 2018 om 00:47
Waarom Johnson lozen? Prima speler.
Vind ik leuk
pietprecies +12632
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:12
Tja, natuurlijk heb je op gras ook blessures maar als je simpel nadenkt, als je doorschiet op gras, dan ploeg je het gewoon wat om, kunstgras geeft 0,0 mee en die mat in Venlo is nog eens extra stug em waardeloos, hier vlakbij hebben ze kortgeleden een waterveld aangelegd (vergelijkbaar met wat je bij de betere hockeyclubs ziet alleen net anders, wel zonder dat rubber) en dat is al tig keer beter maar kom op zeg, dit is gewoon schandelijk en minachting van voetballers
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:13
Tadic-Huntelaar-Ziyech voorin en vd Beek erbij op het middenveld. Prima opstelling lijkt me. Labyad heeft naar mijn mening nog geen minuut goed gespeeld voor Ajax. Jammer dat er zoveel hopen dat Ajax er uit vliegt tegen Kiev. Terwijl juist Ajax en PSV de punten voor het Nl voetbal moeten gaan pakken
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:54
in europa leugue halen ze meer punten waarschijnlijk dan in CL. Daarom dus.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:15
Heeft nou nog steeds niemand door bij ajax dat labyad geen linksbuiten kan spelen?
Ik zei het al toen ajax hem haalde dat ze hem enkel voor de 10 positie kunnen gebruiken we hebben bij vitesse gezien dat hij absoluut niet op links kan spelen.
Vind ik leuk
Verratti +2465
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:49
Labyad is zeker geen linksbuiten. Als ze hem voor die positie hebben aangekocht, hebben ze niet goed opgelet.
Vind ik leuk
Nummertien +4774
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:15
Kut kunstgras!!! een schande clubs die geen gras kunnen betalen tja, ik vind dat niet betaald voetbal waardig...


Ziyech op de flank en vdBeek erin..
Vind ik leuk
Patje41 +1229
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:15
Ajax heeft duidelijk snelheid op de flanken nodig, nu is het eenheidsworst van spelers die de bal in de voeten willen en bepalend willen zijn. Dat werkt erg vertragend. Vorig seizoen hadden we Neres, kluivert en younes voor de flanken, nu alleen neres...en die is geblesseerd. Ajax heeft nog een paar dagen en een hoop geld....
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1924
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:18
Indd maar ze gaan echt niemand meer halen vrees ik en trouwens heeft weinig zin moeten toch alijd wennen volgens Ajax onzin
Vind ik leuk
rpaulp50 +14533
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:35
Kluivert was nog redelijk maar Younes maakte er 3 per jaar en weinig assists.......Ajax heeft een echte spits nodig.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:18
Kom niet aan het vroendje van Ten Hag. Labyad is gewoon niet geschikt voor Ajax. Hij moet nog intregeren? Het lijkt wel een AZC
Vind ik leuk
Butsbal +14182
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:25
Idd wat een woordkeuze zeg
Vind ik leuk
Ajaxroermond +2335
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:52
Lul niet man als je labyad geen goede speler vind heb je gewoon geen verstand van voetbal , zeg jij dan wat de minpunten van labyad zijn
Vind ik leuk
Jeroen77 +515
zondag 19 augustus 2018 om 11:43
Kom op man, hij is gewoon slecht hoor. En ik heb er kijk op. Ik kijk al 35 jaar naar Feyenoord.
Vind ik leuk
MojoRisin +16304
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:18
Doe dan Vd Beek er maar in en Ziyech naar de rechterflank, Labyad lijkt me geen goed idee..
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 10:44
Doe dan
Vind ik leuk
j-roen11 +2562
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:20
Tadic gaat dan naar de linksbuiten neem ik aan. Met die labyad kunnen we (nog) niet komen aankakken lijkt me!
Vind ik leuk
Butsbal +14182
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:21
Ten Hag vreest voor Neres. Doet dat toch iemand 🤣
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 22:21]
Vind ik leuk
Mari +13689
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:32
Het kan snel gaan
Neres tegen Standaard en uitroepteken
Neres tegen Dinamo ineens een vraagteken
Vind ik leuk
rpaulp50 +14533
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:32
Toch nog maar een spitsje halen Marc ?
Vind ik leuk
Foebele +52753
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:37
De enige man met diepgang, dat is mooi klote. De backs zullen nu nog meer op moeten komen, want Tadic en Ziyech hebben stukken minder diepgang, die moeten andere dingen brengen.

Vind dat Labyad tot op heden nog niets heeft laten zien, niet in oefenduels en niet in die minuten die hij heeft gekregen tijdens invalbeurten. Ook hij is niet een man die bekend staat om het hebben van diepgang.

Waar zijn die buitenspelers met diepgang, een actie en een voorzet?
Vind ik leuk
Nbl +819
zondag 19 augustus 2018 om 13:49
Labyad is gewoon gehaald door Th komt gewoon te kort voegt niks toe in deze selectie . Ik zie ook nog steeds Th het liefst gaan past gewoon niet bij Ajax . .
Vind ik leuk
Hugo59 +2134
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:37
Weg met labyad
Vind ik leuk
voetbalkneus +2342
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:41
Kan die mooi een keer uitslapen, want hij ziet er maar slaperig uit..
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:45
Dennis johnsen is eerder een logische vervanger.
Vind ik leuk
John040 +2433
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:50
Ja nu dan Huntelaar nog over 1 week dan is het gedaan met Ajax
Vind ik leuk
edje2307 +382
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:54
AUFWIEDERSEHEN!!!
Vind ik leuk
mcmodd +28823
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:57
Dat deelwoord -gras wil ik hier niet horen. Het heeft niets met dat groeiende en bloeiende natuurproduct te maken.
Vind ik leuk
Pietje2015 +18065
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:57
Als het serieus de hamstring is loop je zo niet van het veld af.
Die is er tegen Kiev gewoon bij.
Vind ik leuk
Counterattack +11629
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:14
Mee eens Piet.
Vind ik leuk
Toffee +11
zaterdag 18 augustus 2018 om 22:59
Heerlijk om te lezen hoe anti kunstgras alle ajax supporters telkens zijn na een belabberde pot, terwijl hun “talentjes” op kunstgras groot gebracht worden en jong ajax hun thuiswedstrijden op nepgras afwerkt😂
Vind ik leuk
Creeperd007 +1054
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:07
Ajax heeft geen kunstgras meer hoor? Het is ook niet de reden van het slechte spel, maar wel voor de blessures die erdoor ontstaan.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:10
Labyad speelde ver onder de maat. Geen enkele dreiging ging er vanuit. Was verreweg de slechtste speler op het veld. Wat mij betreft nu al een miskoop.
Vind ik leuk
Counterattack +11629
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:13
Indien echte hamstringblessure dan is Neres er niet bij tegen Dynamo, jammer.
Vind ik leuk
zaterdag 18 augustus 2018 om 23:44
beter voor iedereen, wordt ajax niet minder van
[Reactie gewijzigd op zaterdag 18 augustus 2018 om 23:44]
Vind ik leuk
Oud Fluks +1241
zondag 19 augustus 2018 om 00:13
Als de donder snel een vervanger aantrekken in deze beslissende weken wel of niet naar het miljoenenbal , ook de competitie is belangrijk zodat een lange afwezigheid van Neres een vervanger en een reserve speler voorhanden is !
Vind ik leuk
Jan3611 +194
zondag 19 augustus 2018 om 00:28
Goed dat labyrat bij Ajax speelt. Binnen een maand zit hij permanent op de bank haha.
Vind ik leuk
Storm015 +265
zondag 19 augustus 2018 om 07:16
Tuinkabouter Erik: "Hij had direct een goede loopactie en creëerde daardoor een goede kans, het was alleen jammer dat het geen doelpunt werd. Die jongen is hier net binnen en moet nog integreren, al kan hij wel wat overtuigender spelen". Gaat over Labbezak!! Aankoop van ruim 4 milioen, 8 weken voorbereiding en 1 goede loopactie.lijkt mij een niet de goede vervanger van Nergens, uh Neres. Maar goed tuinkabouter Erik met zijn punthoofd zal het wel , ongevraagd overigens, gaan uitleggen.
Vind ik leuk
Staaijman74 +1421
zondag 19 augustus 2018 om 08:56
Tegen kiev kan je ook met tadic en zyech op de vleugels starten en donny op 10 zetten
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 09:30
Kunstgras is voor fake voetballers en fake supporters. Echt gras is voor voetballers. Hoeveel blessures hebben voetballers al opgelopen op dat verschrikkelijke kunstgras. WEG ERMEE
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 09:30]
Vind ik leuk
NESAFCA +197
zondag 19 augustus 2018 om 10:59
Een speler met het kaliber van Neres moeten missen woensdag is een groot gemis. Een Labyad als vervanger zal het wel worden aangezien het de stiefzoon is van Erik . Maar of dit de beste keus zal zijn.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 11:25
Ik denk dat Labyad gewoon kwaliteit tekort komt... :-(
Vind ik leuk
Nbl +819
zondag 19 augustus 2018 om 13:45
Idd
Vind ik leuk
Nbl +819
zondag 19 augustus 2018 om 13:45
Ik zei t laatst nog er moet een spits en een buitenspeler bij iedereen verklaarde mij voor gek zie hier het bewijs .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws