VVV-goal afgekeurd na 'dramatisch verdedigen': 'Hij kon nooit meer bij de bal'

VVV-goal afgekeurd na 'dramatisch verdedigen': 'Hij kon nooit meer bij de bal'

Gepubliceerd: zondag 19 augustus 2018 om 07:45zo 19-08-2018 om 07:45

Bij VVV-Venlo kan men moeilijk leven met de videoarbitrage, die zaterdagavond tijdens VVV-Ajax een doelpunt van de Venlonaren afkeurde. Scheidsrechter Kevin Blom leek kort voor rust zijn zegen te geven aan een doelpunt van Martin Samuelsen, maar keurde de treffer van de Noor af na het bekijken van de beelden.

Samuelsen beaamt dat hij contact zocht met Nicolas Tagliafico, maar vindt het niet terecht dat zijn treffer is afgekeurd. "Het was gewoon dramatisch verdedigd", oordeelt de 'doelpuntenmaker' in gesprek met Voetbal International. "Hij draait zijn rug naar de bal als hij het kopduel aangaat, wie heeft hem dat geleerd? Ik timede wel goed en maakte het goed af. Het was gewoon een goal."

Trainer Maurice Steijn sluit zich aan bij de woorden van Samuelsen. "Ik zag wel dat Tagliafico aan zijn shirtje getrokken werd, maar ik denk dat hij al uit balans was en nooit meer bij de bal kon." Ajax kreeg in de blessuretijd nog een penalty van de VAR, maar die beslissing was volgens Steijn wél terecht. "Daar kan ik niets van zeggen", aldus de trainer. "Jammer dat je door zo'n moment de wedstrijd verliest, dat is heel jammer. Het was helemaal niet nodig dat Roel Janssen Huntelaar in zijn rug springt."

Lees ook: Post teleurgesteld na 'VAR-momenten': 'Moet je daar een goal voor afkeuren?'

Poll

Terecht afgekeurde goal?

(5392 stemmen)

Plaats een reactie

Floaz +927
zondag 19 augustus 2018 om 07:48
Heel Amsterdam erop en zeg dat het terecht is
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 07:48]
Vind ik leuk
Nbl +833
zondag 19 augustus 2018 om 08:04
Trekt m gewoon onderuit wat is hier niet terecht aan ? Was het bij PSV of Feyenoord was het zeker wel terecht ?
Vind ik leuk
mcmodd +26115
zondag 19 augustus 2018 om 09:56
Nbl, lees eerst mijn commentaar eens, kijk dan naar het filmpje en blijf een keer of drie vier achter elkaar kijken. Je ziet dat hij in balans komt voordat hij snel nog even achteruit wankelt. De bal was voor dat wankelen al helemaal vrij om op doel geschoten te worden.
Vind ik leuk
Nbl +833
zondag 19 augustus 2018 om 09:59
Heb ik gedaan anders reageer ik niet. Maar na meerdere malen gekeken te hebben blijf ik erbij en dat is mijn mening hij trekt m aan zijn shirt raakt uit balans en die VVV schiet raak . gewoon een goeie beslissing van de var
Vind ik leuk
mcmodd +26115
zondag 19 augustus 2018 om 10:01
Zo is het jongen, want zo wil je dat zien. Iedereen zijn eigen waarheid, weet je wel?
Vind ik leuk
Nbl +833
zondag 19 augustus 2018 om 10:03
Var is er niet voor niks toch . Ze hebben het meerdere malen bekeken .met 5 man dus wat wil je nou beweren ??
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 10:05]
Vind ik leuk
Nbl +833
zondag 19 augustus 2018 om 10:05
Is kijken als zoiets zich voor doet bij Utrecht of je dan ook zo reëel bent dat moment gaat komen spreken wij mekaar nog .
Vind ik leuk
Remko +409
zondag 19 augustus 2018 om 16:37
Wil hem ook horen als utrecht dit overkomt,gewoon terecht afgekeurde goal.👍
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 16:43]
Vind ik leuk
NvC +7364
zondag 19 augustus 2018 om 07:51
VVV had minimaal een punt verdiend.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 08:19
Door alleen maar te verdedigen, zelfs de aanvoerder van ze zei dat het terecht was.
Vind ik leuk
Nar +755
zondag 19 augustus 2018 om 08:53
Die had tenminste zijn voetjes nog op de grond...
Vind ik leuk
richard37 +1702
zondag 19 augustus 2018 om 08:53
Want?? Omdat ze 2 kansen hadden?
Vind ik leuk
NvC +7364
zondag 19 augustus 2018 om 14:18
Omdat ze een terecht doelpunt krijgen afgepakt.
Vind ik leuk
AllAdIn +22489
zondag 19 augustus 2018 om 07:52
En daar gaan we weer.. 😂
Vind ik leuk
Paul1982 +11955
zondag 19 augustus 2018 om 07:54
Als Onana gewoon die bal had gepakt, ipv dat Blind hem zo slecht had weggeknipt, was er nu geen discussie geweest.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 07:59
Als.. als.. als.. als Ajax gewoon voetbalt na de kwaliteiten die ze hebben win je gewoon met 0-4 dan is het de moeite ook niet waard te discuseren over een doelpuntje
Vind ik leuk
thierryer +1973
zondag 19 augustus 2018 om 08:02
Was ook gewoon terecht geweest na de1e helft.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 08:05
Eerlijk gezegt Ik heb het eerste half uurtje daarvan gemist, maar wat ik daarna zag vond ik echt niet om aan te gluren.
Vind ik leuk
Paul1982 +11955
zondag 19 augustus 2018 om 08:05
Omdat Neres die bal er niet inschoot en Mazraoui de val niet breed legde inderdaad.
Vind ik leuk
Paul1982 +11955
zondag 19 augustus 2018 om 08:04
Ik vind het nog steeds een terecht beslissing, maar omdat het nu in een wedstrijd van Ajax gebeurt is de VAR direct geen goed middel meer.....
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 08:12
Ach ja de VAR is ook nog wel een beetje nieuw dingetje he,
Dus dan krijg je dit gedoe toch wel idd zekers waneer Ajax er voordeel mee heeft
En ik verwacht ook wel dat clubs als Ajax hier vaker voor als nadeel van gaat krijgen
Het heeft denk ik wel even zijn tijd nodig om hiermee een goede balans te vinden, maar de VAR op zich vind ik wel een goed idee
Vind ik leuk
Paul1982 +11955
zondag 19 augustus 2018 om 08:18
Wat ik me afvraag, kan de aanklager nog een schorsing eisen voor die speler van VVV, nadat de scheids en VAR er niets mee hebben gedaan?

En ik vind het altijd makkelijk om te zeggen dat topclubs altijd meer voordeel hebben... Nijhuis laat bijvoorbeeld altijd heel fysiek voetbal toe en dat is nooit in het voordeel van Ajax. Bovendien is Ajax doorgaands meer in de aanval dan de tegenstander dus is de kans op dit soort momenten groter. En ik vind dat je de penalty ook al moet geven zonder VAR, dat was zo duidelijk
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 08:29
Zover ik weet kan die speler nu nog wel geschorst worden omdat die overtreding niet bestraft is, dan kan dat later nog wel
Mocht de scheids wel voor een overtreding fluiten maar geen kaart geven kan die later niet meer geschorst worden

En ik bedoel ook dat de topclubs waarschijnlijk meer voor als nadeel hiervan krijgen omdat ze meer in de aanval zijn en vaak minder overtredingen maken
Nijhuis laat idd veel meer toe aleen nu met de VAR kan dat natuurlijk wel overruled worden
Vind ik leuk
Paul1982 +11955
zondag 19 augustus 2018 om 08:37
Oké, ik had hem anders begrepen. De VAR kan niemand overrulen, zoals bij hockey. Ze kunnen alleen adviseren de scheids nog eens naar de beelden te kijken dacht ik.
Vind ik leuk
035 +7202
zondag 19 augustus 2018 om 12:50
De overtreding is toch bestraft door een penalty? Dus beoordeeld.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 16:08
Ja klopt die overtreding is wel bestraft dus daar blijft het dan ook bij.
Ik dacht dat paul1982 die overtreding op het middenveld op frenkie als ik het goed heb bedoelde
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 08:36
Je gekleurde mening spat van het scherm.
Heeft ajax niet genoeg onterecht voordeel behaald met de var gisteravond,dat je ook nog denkt dat er een speler van vvv geschorst moet worden?.

Vind ik leuk
Paul1982 +11955
zondag 19 augustus 2018 om 08:40
Nee vind ik niet. Als die speler van VVV niet aan het shirt had getrokken had hij hem waarschijnlijk ook gescoord, maar vasthouden is nu eenmaal een overtreding. Daar zou op het middenveld ook voor worden gefloten.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 08:44
Vasthouden een overtreding ,maar niet als de ligt zijn tegenstander volledig omarmd in de 16 meter?.

Dan is een var natuurlijk niet aan de orde?.
...........kom nou toch!.
Vind ik leuk
Paul1982 +11955
zondag 19 augustus 2018 om 08:47
Mijn mening is misschien gekleurd, maar de jouwe duidelijk ook. Anders had je gezien dat er door beide werd vast gehouden. En in dat soort situatie's wordt bijna nooit gefloten.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 08:51
Niet misschien gekleurd hoor, maar alvast succes woensdag zonder die var.

Zal nog een stuk moeilijker worden dan, gezien het niveau van ajax dat veel hoger wordt ingeschat dan het in feite is.
Vind ik leuk
Paul1982 +11955
zondag 19 augustus 2018 om 08:55
Ik zou willen dat ik jou donderdag succes kon wensen, maar de blamage van Feyenoord heeft Nederland weinig goeds gebracht.
Vind ik leuk
Maan88 +6576
zondag 19 augustus 2018 om 08:54
Doelpunt van VVV gaf hij wel met zijn persoonlijke mening en dus zonder VAR en de penalty voor ajax niet. Leg maar is uit! Puur omdat VVV nu een duidelijk doelpunt is ontnomen en zeer onterecht. Penalty vind ik overigens ook zwaar bestraft. Had wel rood voor VVV moeten zijn maar mag hopen nu ze al Zo bestolen zijn dat ze daar niets meer mee zullen doen anders zou ik als VVV de Var en KNVB aan gaan klagen
Vind ik leuk
Nbl +833
zondag 19 augustus 2018 om 08:20
Je vergeet een paar clubs te noemen. Beetje rare redenatie.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 08:32
Hoezo rare redenatie dan? En welke clubs ben ik vergeten dan?
Vind ik leuk
Maan88 +6576
zondag 19 augustus 2018 om 08:59
Ik had het wel is willen zien als PSV zo geholpen was en daardoor de 3 punten cadeau kreeg en bij ajax ineens geen var was door een onverklaarbare storing ( de hele wedstrijd lang?!?! ) en dat zij daardoor gewoon enkel door de scheids beoordeeld zouden worden dan had ajax gewoon heel terecht met 1-0 verloren. Kijken hoe je dan over de VAR had gesproken.
Vind ik leuk
Paul1982 +11955
zondag 19 augustus 2018 om 09:05
Is er in de wedstrijd bij PSV überhaupt zo'n moment geweest? Dat de VAR iets moest doorgeven. Bovendien was er via een mobiel gewoon contact, ipv via de oortjes, dus wat je zegt klopt al niet eens.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 08:20
Zelf reflectie is niet het sterkste punt in 020....ik heb die wedstrijd gezien....niveau was weer om te janken.....net als elke andere wedstrijd die een Nederlandse club speelt....het is allemaal zo lafjes, geen mannen voetbal....jongetjes van glas met tenen van 10 cm......het Nederlands elftal uit 98 met al die late 40ers tegen het Ajax van nu gaat, krijgt Ajax nog een pak slaag.....
Vind ik leuk
Nar +755
zondag 19 augustus 2018 om 08:33
Nou, ik vond Fortuna gister echt goed spelen hoor. Naar hun kunnen, 100% inzet.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 08:36
Ik kan hier verder wel op reageren maar ben het zo met je eens dat ik waarschijnlijk gewoon het meeste van je zou copieren :)
Nou ja behalve dat van de zelfreflectie want ook buiten de Ajax supporters om hebben er daar veel moeite mee
En 020 is bij mij gewoon Ajax maar als supporter van die club zou het ook beetje raar zijn als ik die naam niet wou noemen he ;)
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 08:41
Ik ben een Feyenoorder, maar kan genieten van het spel van Ajax, zoals ze weleens als underdog tegen Barca speelde.....het probleem van niet alleen Ajax maar van heel de competitie is gewoon mentaliteit...zowel bij Ajax, PSV en bij Feyenoord...divas die nog nooit wat bereikt hebben, maar Europees nog nooit wat bereikt hebben......finale Europees League is leuk. Maar het is gewoon een veredelde troostprijs als je daarin mag meedoen
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 08:43]
Vind ik leuk
Maan88 +6576
zondag 19 augustus 2018 om 08:50
Finale Europa league is inmiddels al 3 jaar geleden. Mag toch hopen dat ze daar niet nu nog op teren. Het was namelijk een verloren finale. Dus wederom geen prijs. Prijzen die Feyenoord en PSV de laatste jaren wel winnen! Maar over het mentaliteit probleem heb je verder wel gelijk
Vind ik leuk
Paul1982 +11955
zondag 19 augustus 2018 om 09:10
2 jaar...
Vind ik leuk
Maan88 +6576
zondag 19 augustus 2018 om 09:20
3e seizoen dus voor mij 3 jaar! Maar je kunt jezelf ook goedpraten nadat je al zolang niets gewonnen hebt
Vind ik leuk
Paul1982 +11955
zondag 19 augustus 2018 om 09:22
Wat jij wil joh
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 18:29
een verloren finale is dan wel geen 1e prijs, Het is nog steeds wel een hele prestatie daar te komen.
Het gaat hier nog steeds wel om de Uefa Cup he en niet de Knvb beker waar je hoe dan ook 2 Nl clubs in de finale hebt staan.
Dus jouw opmerking over prijzen die psv en feyenoord de laatste jaren wel winnen gaat hier niet echt op he.
Volgens die coeffiecenten lijstje van de Uefa kan niet aleen Ajax maar heel Nl voetbal hier trouwens 5 jaar van teren
Vind ik leuk
Nar +755
zondag 19 augustus 2018 om 08:58
Zeker, Ten Hag moet de inzet en overgave waarmee Fortuna gisteren speelde laten zien. Als Ajax zo speelt, moet de kwaliteit doorslaggevend zijn.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 18:40
Gezien hoeveel moeite het kost voor sommige clubs in NL om zich te plaatsten voor die Uefa cup denk ik dat je niet meer kunt praten alsof dat een veredelde troostprijs is jammer genoeg :(
Maar idd als ik de wedstrijd van Ajax ook zie tegen Vvv hoe traag alles ook gaat pff het is puur frustratie om zon wedstrijd te kijken
Ik vind het wel mooi dat je zegt als Feyenoorder ook van Ajax te kunnen genieten hoor je niet zo vaak ;)
Zelf heb ik dat trouwens ook wel met Feyenoord maar ook met clubs als een Ado,
Als ik zie hoe fanatiek en gepasioneerd de supporters daarzo zijn en dat in sommige wedstrijden zijn vruchten af lijkt te werpen op de spelers en de wedtrijd
Vind ik leuk
Paul1982 +11955
zondag 19 augustus 2018 om 09:08
Heb je iemand horen zeggen dat Ajax goed speelde? Het was inderdaad weer slecht, vooral de 2e helft. Maar dat neemt niet weg dat de beslissingen van de VAR terecht waren.

En hou eens op met dat 020, je komt zo kinderachtig over, vind je zelf ook niet?
Vind ik leuk
Storm015 +278
zondag 19 augustus 2018 om 09:38
Paultje, paultje ...... het gaat toch bijna altijd over 020 in de media, dus niet huilie huilie
Vind ik leuk
Paul1982 +11955
zondag 19 augustus 2018 om 09:44
Je kunt me nu heel respectloos Paultje gaan noemen, maar waarom zou ik huillie huillie doen als het toch altijd over Ajax gaat en de VAR volgens jou altijd zorgt dat we winnen? Dan lijkt me het huillie huillie beter bij jou te passen.
Vind ik leuk
Storm015 +278
zondag 19 augustus 2018 om 20:56
Het lezen gaat je niet zo af he paulus. Ikvind Paulus beter bij je passen. Wat te denken vanPaulus de Boskabouter en Erik de tuinkabouter met de puntmuts. Ik zou dat liken😜😜😜😜😜😜
Vind ik leuk
Paul1982 +11955
zondag 19 augustus 2018 om 21:00
Ik zou je ouders vragen waar het mis is gegaan met jouw opvoeding
Vind ik leuk
Storm015 +278
zondag 19 augustus 2018 om 21:15
Kom op ik heb geen belangsteliing voor je jeugd en je trauma’s. Lastig hoor, niveau fabeltjeskrant. Stop maar bedtijd!!!
Vind ik leuk
Paul1982 +11955
zondag 19 augustus 2018 om 22:16
Slaap lekker dan!
Vind ik leuk
Nar +755
zondag 19 augustus 2018 om 08:26
Klopt, Onana was niet best.... Had hem gewoon moeten pakken.
Vind ik leuk
Storm015 +278
zondag 19 augustus 2018 om 07:58
VAR staat voor Veel Ajax Resultaten of Vrendelijke Ajax Regie. Kortom Verschrikkelijke Armoedige Rotzooi!!!!

Zal wel de nodige reacties geven van aanhangers van de warmste klup van Nl. Ik vermoed nu ook waarom jullie de shirts uittrekken bij een wedstrijd. Natuurlijk door de hitte die het Amsterdamse clupje uitstraalt. Bij een slecht resultaat en die gaan ongetwijfeld komen onder leiding van tuinkabouter Erik kan je ze altijd nog verbranden op het Museumplein, zoals het blinde scholletje al voorgesteld heeft
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 09:06]
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 08:01
Op de nodige reacties ben je natuurlijk wel op uit maar Zulke onzin is beter gewoon te negeren denk ik en ik hoop dat er ook niemand serieus op ingaat
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 08:03]
Vind ik leuk
Storm015 +278
zondag 19 augustus 2018 om 21:17
Ik ook niet
Vind ik leuk
Nbl +833
zondag 19 augustus 2018 om 08:07
Sorry ik moest even. Lachen 😂😂
Vind ik leuk
3puntertje +1520
zondag 19 augustus 2018 om 08:13
Dat blote basten gedoe is zodat ze goed kunnen zien wie ze vanavond mee naar huis moeten nemen.
Vind ik leuk
Storm015 +278
zondag 19 augustus 2018 om 09:08
Maar je bent nog een klein ventje, je naam is niet voor niets pukkeltje, uh sorry puntertje
Vind ik leuk
Storm015 +278
zondag 19 augustus 2018 om 21:17
Jongens onder of op elkaar👎🏿👎🏿
Vind ik leuk
3puntertje +1520
maandag 20 augustus 2018 om 07:25
Goh. Jij bent er wel aardig vol van zeg. Jij bent duidelijk 1 van de bruine kern, je weet precies hoe het werkt.
[Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 07:26]
Vind ik leuk
Storm015 +278
maandag 20 augustus 2018 om 10:51
Nee joh , jullie zijn niet voor niets de warmste neuzenklup van Nl. Gaat overal in toch......😜👍
[Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 10:52]
Vind ik leuk
AllAdIn +22489
zondag 19 augustus 2018 om 08:23
Sjezus wat slecht! 😂😂
Vind ik leuk
Storm015 +278
zondag 19 augustus 2018 om 21:18
Vind ik ook , zou niet moeten kunnen😜
Vind ik leuk
Nar +755
zondag 19 augustus 2018 om 08:25
Boehoe...😇 Grow up, dude....
Vind ik leuk
Storm015 +278
maandag 20 augustus 2018 om 10:52
Vindt ook pukkeltje, wordt puist
Vind ik leuk
Paul1982 +11955
zondag 19 augustus 2018 om 08:32
Deze reactie vind ik te treurig om inhoudelijk op te reageren. Bovendien is een discussie met een dom kleutertje zoals jij sowieso zinloos.
Vind ik leuk
Storm015 +278
maandag 20 augustus 2018 om 10:53
Nog steeds huilie huilie??
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 09:35
Heb je lang over moeten nadenken hè. Wil je een tissue om je traantjes weg te halen. Komt goed jongen. Vandaag blijven de punten sowieso in Rotterdam.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 07:59
Al dat gezeik over wel of geen penalty, als die gozer zijn handen thuis houdt wat blijkbaar volgens hem niets uitmaakte was het een doelpunt geweest
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 07:59]
Vind ik leuk
Spekholz +545
zondag 19 augustus 2018 om 08:02
Deze had gewoon goed gekeurd moeten worden..
Vind ik leuk
Roy_87_ +1582
zondag 19 augustus 2018 om 08:04
Shirtje vasthouden NOPE
Ajacied die VVV speler omver duwt : ga gerust je gang joh
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 08:20
Slik die dikke stront eens door, je praat poep
Vind ik leuk
Roy_87_ +1582
zondag 19 augustus 2018 om 08:33
beren stront staat helaas niet op mijn menu,
Misschien volgende keer
Vind ik leuk
Maan88 +6576
zondag 19 augustus 2018 om 08:47
Enigste wat er uit jou komt is poep! Al jou reacties master beer zijn poep. Jou ajax shirt zit waarschijnlijk ook helemaal onder de poep. Net nieuw en al zo bezig. Frikandel 1e klas jij
Vind ik leuk
Breezer4u +1922
zondag 19 augustus 2018 om 08:12
mensen, jullie zien het verkeerd! Enige dat vvv nalaat is een doelpunt meer maken dan Ajax. Als ze dat gedaan hadden, was deze dicussie er niet geweest!
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 08:15
Voetbal word helemaal verkracht door de VAR......homofiele zaalvoetballertjes worden het zo
Vind ik leuk
Nar +755
zondag 19 augustus 2018 om 08:22
Objectieve frustratie???.... Grow up.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 08:24
???? Padam tss
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 08:16
De goal is echt terecht afgekeurd. Vervelend voor VVV maar shirtje trekken in het strafschop gebied is gewoon een overtredeing. Penalty Ajax was idd terecht.
Vind ik leuk
Korm +39562
zondag 19 augustus 2018 om 08:25
Eens maar fluit dan wel consequent. Daar zit heel het discussie punt... Var valt mij erg tegen en dan heb ik het niet over vvv-ajax maar heb je heracles-ado gezien?? Ik vind het schandalig!
Vind ik leuk
Breezer4u +1922
zondag 19 augustus 2018 om 08:42
Hee, dan zijn we bijna bij een oplossing! Je bent dus niet boos op de var maar op de scheidsen die er al tijden niet op fluiten. Of meestal niet. Dus feitelijk is de var top maar de scheidsen nop! Je richt je frustratie op de verkeerde...
Vind ik leuk
Korm +39562
zondag 19 augustus 2018 om 09:50
Heb je ado gezien? Iedereen ziet dat het buitenspel was maar VAR durf er geen beslissing in te nemen. Ik vind dat slappe hap en dus geen verbetering..
Vind ik leuk
Breezer4u +1922
zondag 19 augustus 2018 om 10:20
Ahaa, ik snap je punt! Sorry!
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 08:19
Stelletje jankballen! En vooral dat kutvolk uit Eindhoven!

Vorig jaar Twente vergeten met jankbal Lucy de jong?
Vind ik leuk
Korm +39562
zondag 19 augustus 2018 om 08:24
Volwassen reactie hoor... zucht!
Vind ik leuk
Maan88 +6576
zondag 19 augustus 2018 om 08:45
Enigste kutvolk in Nederland loopt in regio amsterdam frikandel! Jullie zijn gewoon zwaar geholpen en dat weet jezelf ook. Ga jij PSV aanhalen. Niet de momenten waarbij je vorig jaar ook al zo geholpen bent zoals Twente thuis?? Maar dat wil je niet toegeven zeker? Huilbaby.. zo geholpen de laatste jaren en nog geen prijzen. Dit seizoen proberen ze het in Zeist al vanaf de 2e wedstrijd met helpen misschien dat het dan wel gaat lukken want op eigen kracht kunnen die supertalenten en godenzonen het helaas niet. Hahaha stumpertje zeg
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 09:38
Enige...
Vind ik leuk
Maan88 +6576
zondag 19 augustus 2018 om 09:39
Voor mij is het enigste!
Vind ik leuk
Mr.Dee +401
zondag 19 augustus 2018 om 08:20
Ligt het aan mijnof is Blind eigenlijk al een westrijd of 3 één van de zwakste spelers bij AJAX?
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 08:29
Hij is inderdaad nog niet best...….
Vind ik leuk
Nar +755
zondag 19 augustus 2018 om 08:40
Hij staat daar ook niet goed. Hij moet op 6 voor Schone en geef Wober maar eens een kans.
Vind ik leuk
Nar +755
zondag 19 augustus 2018 om 08:20
Als je iemand aan de andere kant van het veld omver duwt is het ook een overtreding. Het feit dat je er wel of niet bij kunt is geen factor. Shirtje trekken is een overtreding, punt.
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5164
zondag 19 augustus 2018 om 08:22
De VAR leidt ertoe dat scheidsrechters beroerder gaan fluiten. Bij spannende situaties in de 16: gewoon wachten tot de VAR ingrijpt en na afloop jezelf verdedigen met 'fair play'...

En de VAR zal ook in het voordeel zijn van de grote clubs. Je denkt toch niet dat de goal van VVV gecorrigeerd zou worden als het omgekeerd (voor ajax) in de arena zou hebben plaatsgevonden?
Vind ik leuk
stollie38 +17354
zondag 19 augustus 2018 om 08:27
Tja het is zeker Pasen, want de eierdopjes zijn vroeg dit jaar, misschien een serie.
Vind ik leuk
Nar +755
zondag 19 augustus 2018 om 08:37
Nou he, intense afgunst maakt je blind voor de realiteit....
Vind ik leuk
Vak-T +1552
zondag 19 augustus 2018 om 08:35
Als je voor het shirtje trekken een penalty geeft, kan dat........ maar geef hem dan ook voor duwen in de rug in de laatste minuut in de 16.
Ja de VAR is een mooi speeltje om de wedstrijd te manipuleren.
Vind ik leuk
Nar +755
zondag 19 augustus 2018 om 08:38
Was geen duw, dat was een duel. Werd aan beide kanten “geworsteld”. Wel reëel blijven.
Vind ik leuk
Muscles +1441
zondag 19 augustus 2018 om 08:38
VAR beslist en dat is nieuw en zal voor veel momenten zorgen die in vorige seizoenen onbestraft bleven. Topploegen spelen meer in strafschopgebied dus zullen vaker de VAR meekrijgen. Echter, een overtreding blijft een overtreding...... leer maar op een andere manier verdedigen, 3.0
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 08:38
Andersom was die goal niet afgekeurd.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 08:39
Als Nico al uit balans was en nooit meer bij de bal kon, waarom dan ook nog aan het shirt trekken? Beetje dom, niet?
Vind ik leuk
Nar +755
zondag 19 augustus 2018 om 08:45
Zeker, maar allemaal niet relevant. Shirtje trekken, elke vorm van, is een overtreding. Punt.
Vind ik leuk
Maan88 +6576
zondag 19 augustus 2018 om 08:41
Veel zuiverder worden de doelpunten niet! Zwaar onterecht afgekeurd. En de penalty was wel heeeel makkelijk gegeven. VVV wordt hier enorm benadeeld! Had 3 punten voor VVV moeten zijn ipv voor ajax. Ergste van alles is dat de scheids bij het doelpunt van VVV er zelf bovenop staat en zelf beoordeeld als doelpunt. Als je alles terug gaat kijken in microslowmotion kun je altijd wel een reden vinden om iets af te keuren. Dit is gewoon echt een schande dat hier überhaupt de var aan te pas komt. Dan kunnen we beter zonder scheidsrechters in het spel spelen. Had overigens wel rood moeten zijn bij die overtreding op Frenkie zeg, pff.. en bij PSV zijn we goed weggekomen bij het hands van Dumfries.
Vind ik leuk
Breezer4u +1922
zondag 19 augustus 2018 om 08:48
Volgens mij ben je aan een diaree remmer toe.

Loop jij even leeg.

Met je laatste zin over dumfries laat je precies de hypocrisie zien!
Vind ik leuk
Only1nr7 +1510
zondag 19 augustus 2018 om 08:42
Op twitter zag ik een screenshot van het moment vlak voor het vasthouden van Samuelsen. Tagliafico duwt daar de hand in het gezicht van Samuelsen. Als er voor dit lichte vasthouden wordt gefloten dan moet er denk ik ook gekeken worden naar dat moment. Ik vind de goal daardoor onterecht afgekeurd.
Maar díe incompetente var die de overtreding op De Jong door laat gaan is ook schandalig. Net zoals de vvv er die de penalty veroorzaakt. Als supports zou ik me op die lul richten. Wat een idioot om zo'n overtreding te maken.
Vind ik leuk
JoeyC +3653
zondag 19 augustus 2018 om 10:26
Ik heb het moment nogmaals teruggekeken en inderdaad. Tagliafico “slaat” eerst met zijn hand in het gezicht van Samuelsen. Hoe licht ook, het is een overtreding en dus een penalty.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 08:42
En vorige week had vvv geluk dat een zuivere goal is afgekeurd. O dat zijn ze ineens vergeten
Vind ik leuk
Floaz +927
zondag 19 augustus 2018 om 08:43
Als Frenkie de Jong zwaar geblesseerd was door die overtreding had je die ajacieden eens moeten horen over de scheids nee maar nu niet
Vind ik leuk
Nar +755
zondag 19 augustus 2018 om 08:43
Dan is een elleboog ook geen overtreding meer, als het niet bij de bal in de buurt gebeurt. Leer eens logisch nadenken en wees niet zo kinderachtig.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 08:52
Goal VVV had moeten tellen. Penalty zwaar terecht al kon de scheids dat zelf ook wel zien
Vind ik leuk
Nbl +833
zondag 19 augustus 2018 om 08:54
Gewoon je handen thuis houden !
Vind ik leuk
Asarkan +177
zondag 19 augustus 2018 om 08:55
Ik dacht dat Ajax wereldwijd tot de top 10 hoorde, was weinig van te zien
Vind ik leuk
Nar +755
zondag 19 augustus 2018 om 09:00
Dat zeker, ze hebben wederom niet thuis gegeven. Ondanks de stoere woorden van Huntie.
Vind ik leuk
Asarkan +177
zondag 19 augustus 2018 om 09:57
Volgens mij was het Tadic
Vind ik leuk
Nar +755
zondag 19 augustus 2018 om 17:04
Huntelaar was ook lekker bezig...
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 08:57
Het is zo vreemd dat de scheidsrechter eerst laat doorspelen en vervolgens door de VAR wordt ingeschakeld.

Liever zou ik zien, dat de scheidsrechter het spel stil legt door te fluiten en dan de VAR ernaar te laten kijken. Nu lijkt het alsof de scheids het beoordeeld heeft als legaal en pas seconden later wordt terug gegaan naar die specifieke situatie. Slecht voor het spel.
Vind ik leuk
Robby G +1440
zondag 19 augustus 2018 om 08:59
Ik denk dat je er voor kunt fluiten al is t zwaar bestraft. Maar wat nou als Ajax zo gescoord had, zou hij dan dezelfde beslissing genomen hebben.
Vind ik leuk
Maan88 +6576
zondag 19 augustus 2018 om 09:02
Door al die gekleurde brillen van ajax voor en tegenstanders en ook bij andere wedstrijden ga je hier nooit uitkomen. Oplossing is heel simpel. De scheids moet alles gewoon beoordelen en de VAR moet enkel en alleen gebruikt worden om te zien of iets een schwalbe is en of iemand een rode kaart verdiend voor slaande beweging, doodschoppen en of opstootjes. Schiet helemaal niet op zo. Spel ligt meer stil als iets anders en vervolgens wordt het alleen gebruikt als ze het willen gebruiken. Beetje manipulatief zo wat mij betreft.
Vind ik leuk
ajaxdev +592
zondag 19 augustus 2018 om 09:02
Goal VVV onterecht afgekeurd
Vind ik leuk
Sazzz +11026
zondag 19 augustus 2018 om 09:02
Een overtreding blijft een overtreding....
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 09:03
volgens mij zijn alle mensen die dit geen overtreding vonden blind !!
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 09:10
Uit balans of niet: als hij van hem af was gebleven was het een zuivere goal geweest...
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 09:11
Tsja, voor beide is wat te zeggen. De Ajax verdediger was al uit balans. Aan de andere kant kun je hieruit ook concluderen dat die aanvaller dus nooit aan z'n shirtje had hoeven trekken.

Anyway, ik vond het een licht begrijp met een zware straf, maar goed .. de scheids beslist!
Vind ik leuk
DuWijk +352
zondag 19 augustus 2018 om 09:12
Proffesionele reactie van Steijn
Vind ik leuk
stratumseind +191636
zondag 19 augustus 2018 om 09:16
Je mag veredelde juffrouwtjes niet aan hun nieuwe jurkje trekken.

Ze draaien in nederland steeds verder door.

Als er ook maar iemand is die denkt dat er komende week voor zoiets onbenulligs word afgefloten in de cl dan raad ik diegene aan om te gaan kantklossen want van voetbal hebben ze geen kaas gegeten.


Het niveau tov andere landen word met de var in een nog groter tempo naar beneden getrokken.
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 09:31]
Vind ik leuk
MojoRisin +14576
zondag 19 augustus 2018 om 09:18
Dat hier een discussie over is, gewoon een overtreding, shirtje trekken mag gewoon niet.. Je moet het omdraaien, anders was er gewoon onterecht gescoord..
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 09:35
De laatste man van Ajax, de VAR.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 09:42
3 punten en door... woensdag weer een belangrijke wedstrijd voor het Nederlandse voetbal.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 09:49
De overtreding op de jong mogen ze van mij elke week wel op hem maken weet van arogante niet hoe hij lopen moet en over de var zullen we het maar niet hebben is in het leven geroepen voor 020 maar ook dit gaat ze niet redden
Vind ik leuk
torinofc +612
zondag 19 augustus 2018 om 09:53
Wat is dit ajax slecht zeg!
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 10:01
zinloze discussie,als de VAR zo doorgaat,en de scheidsrechters niet goed worden opgeleid en achter zo een scherm,dan moeten ze niet iedere pietluttig heid het spel onderbreken,dan is voetbal ten dode opgeschreven.blom keurde de goal goed en hij had bij zijn stand punt moeten blijven,maar ja blom is al een paar keer overroelt en is nu een twijvelaar geworden en niet meer geschikt om eredivisie te fluiten.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 10:03
De goal is terecht afgekeurd. Ondanks het feit dat Tagliafico de bal nooit meer had kunnen hebben is shirtje trekken niet toegestaan, dus een overtreding. Het is dus gewoon dom van Samuelsen. Zuur voor VVV, maar zo is het nou eenmaal.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 10:03
Weet je waar ik zo moe van wordt. Dat gezeik op Arbiters. Elke wedstrijd zijn er wel wat arbitrale missers te zien en ook de VAR-medewerkers maken fouten. Vergeet niet dat de Top 3 van Nederland een streepje voor heeft op de rest. Getuige de laatste 48 kampioenschappen van Nederland. AZ 2 x Twente 1 x en de rest is fijn verdeeld onder de Top 3. Feyenoord 6 x, Ajax 19 x en PSV 20 x. Hoezo eerlijke competitie............
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 10:16
Een primeur voor Kevin Blom: een ploeg benadelen en een andere ploeg aan de overwinning helpen op basis van de VAR.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 10:24
Blom niet, de VAR wel, eindelijk gerechtigheid.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 10:23
Stel je voor, als de VAR 20 jaar geleden was ingevoerd. Dan had Ons Aller Ajax al 5 sterren op het shirt mogen dragen :p Kun je nagaan hoe vaak Ajax genaaid is.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 10:24
Bizar, er gebeurt helemaal niets! Blom kan niet anders zijn dan bevooroordeeld
Vind ik leuk
abraksas +1885
zondag 19 augustus 2018 om 11:50
Toen ik dit las dacht ik "zal wel een VVVer of een Feyenoorder zijn" En ja hoor, een Feyenoorder.
Vind ik leuk
De Haan +464
zondag 19 augustus 2018 om 10:27
Ik vond m makkelijk gegeven. Maar ja blij met de 3 punten.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 10:36
Argumenten als : " hij kon er niet bij als hij naar achteren loopt". Oké true maar vasthouden is vasthouden.
Vind ik leuk
Siemjo +299
zondag 19 augustus 2018 om 10:44
Terecht afgekeurd shirtje trekken is een overtreding. Hou je aan de spelregels en laat je niet leiden door commentatoren, analytici die deze discussie ondanks de VAR weer gaan oprakelen. De VAR scheidsrechter en de wedstrijdscheidsrechter geven beide aan dat er een overtreding is gemaakt na het zien van de beelden. Men heeft jarenlang om de VAR geroepen maar ga hem dan nu bekritiseren en zeker niet in de studio door oud voetballers.
Vind ik leuk
renemar +735
zondag 19 augustus 2018 om 10:55
Wat maak het uit of hij wel of niet meer bij de bal kon? Als een verdediger de bal in de zestien in zijn handen pakt zonder er een tegenstander in de buurt is, is het toch ook een strafschop. Of als iemand natrapt als de bal weg is. Dat zijn toch gewoon overtredingen.
Probleem is niet de VAR maar de slechte scheidsrechters. Als Blom niet ze hemeltergend slecht was geweest had hij zelf gezien dat die jongen aan het shirtje trok, dat Huntelaar een strafschop had moeten krijgen en dat de speler van VVV rood had moeten krijgen na de actie op De Jong.
Vind ik leuk
abraksas +1885
zondag 19 augustus 2018 om 11:35
Precies, overtreding is overtreding, of het nou invloed op het spel heeft of niet. Als je de benen van de tegenstander raakt nadat de bal al weg is is het ook gewoon een overtreding, terwijl daardoor dus geen balverlies gewleden wordt gezien de bal al weg was.
Als er nou altijd alleen gefloten zou worden voor overtredingen die echt invloed op het spel hebben wordt het een chaos aangzien dan iedereen gewoon iedereen omver zal trekken of schoppen .Zolang de tegenstander niet aan de bal is is het immers inorde, toch?
Vind ik leuk
Eddy T67 +2193
zondag 19 augustus 2018 om 11:05
Het grote nadeel is dat nu de arbiter bepaald wanneer de VAR geraadpleegd wordt. Daar schuilt willekeur in. Geeft de clubs, net zoals bij tennis, een aantal keer de mogelijkheid een situatie terug te laten kijken. Die goal van VVV afkeuren was een lachtertje. Dan kan je bij elke goal wel iets vinden om hem af te keuren. Was andersom nooit afgekeurd.
Vind ik leuk
abraksas +1885
zondag 19 augustus 2018 om 11:29
Waarom was het een lachertje die goal af te keuren? Shirtje trekken is een overtreding en voor een overtreding dient gefloten te worden. Ow wacht, als na die overtreding een goal valt moet je maar gewoon niet affluiten he want ja, zonde een goal af te keuren wegens een overtreding.

Als je niet wilt dat de scheids voor een overtreding fluit dan maak gewoon geen overtreding.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2193
zondag 19 augustus 2018 om 11:33
Dan moet er bij elke goal goed gespeurd worden. Want zoals ik al zei. Dan vind je altijd wel iemand die een duwtje, zetje geeft of even een shirtje vastpakt. Ze durven hier straks geen duel meer aan te gaan. Volgens de spelregels heb je gelijk. Maar in de praktijk is er niemand die hier een penalty voor geeft. Gisteren even Engels voetbal gezien? Zoek de verschillen. Daar halen ze het niet eens in het hoofd om dit soort situaties te gaan bekijken. Heb je er 100 van in een wedstrijd. En dan zeg ik op mijn beurt. Of je kijkt dan alles of niks. Dit is pure willekeur. En toevallig weer in het voordeel van de topclub. Tot twee keer toe.
Vind ik leuk
abraksas +1885
zondag 19 augustus 2018 om 11:47
Je kunt het natuurlijk ook overdrijven he. Maar weet je wat? Komt wel eens voor dat er gefloten wordt voor een overtreding op iemand die niet in de buurt van de bal is. Volgens mij zijn er zelfs al penalties voor gegeven.
Maar je moet dit wel ff in het juiste context plaatsen he. De speler aan wiens shirt getrokken werd was niet zomaar ergens op het veld maar precies daar waar de bal ook was Sterker nog, hij was de direkte tegenstander van degene met de bal.
Ik denk dat de meeste scheidsrechters hier geen VAR voor nodig hadden gehad om de overtreding te zien. Zelfs in Engeland zouden ze hiervoor denk ik wel een overtreding geven. Ik moet je echter wel gelijk geven hoe dan ook. Want idd had niemand hiervoor een penalty gegeven, zelfs Blom in overleg met de VAR heeft hier geen penalty voor gegeven.
Maar om uitgerekend Engeland erbij te halen is natuurlijk ook niet het beste om je punt te maken he. Iedereen weet dat ze in Engeland minder snel fluiten dan in elk ander land.Trouwens, ik herinner me nog een moment van Ajax tegen AC Milaan waar vRhijn vlak voor einde aan het shirt van Balotelli trok, die daarop wel heel makkelijk naar de grond ging en een penalty kreeg. Was nog minder dan de situatie gisteren maar toch werd er gevloten, en dat notabene in de CL. Geen NL scheids dus.
Krotom, grote onzin wat je hier verspreid.
Vind ik leuk
Eddy T67 +2193
zondag 19 augustus 2018 om 14:09
Laten we het er maar op houden dat we een meningsverschil hebben. Jij mag dat onzin vinden. Geen enkel probleem.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 11:21
Tagliafico wordt in de neergaande beweging uit balans getrokken en doet daardoor de stap achterwaarts. Als die Samuelsen al zo zeker van zijn zaak was, waarom trekt ie Tagliafico dan alsnog aan zijn shirt?
Vind ik leuk
abraksas +1885
zondag 19 augustus 2018 om 11:25
We zijn hier zeker goed weggekomen. Maar ja, overtreding is overtreding, zelfs al had die overtreding helemaal geen invloed op het spel. Wil je niet dat de scheids voor een overtreding fluit? Dan ga gewoon niet aan shirtjes trekken. Zo simpel is dat.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 11:25
Iemand aan shirt trekken mag toch gewoon niet. Om dan te zeggen dat iemand toch al uit balans was en niet meer bij de bal kon komen is helemaal belachelijk. Want waarom zou je dan nog aan zijn shirt moeten trekken?
Vind ik leuk
jef81 +2
zondag 19 augustus 2018 om 11:26
Blom moet zich schamen
Zuivere goal van vvv
En geen pen voor ajakkes
Ze worden weer gematst de neuzen jammer voor vvv
Vind ik leuk
wattenstaafje +23631
zondag 19 augustus 2018 om 11:47
3 punten. Jank lekker kansloos door..
Vind ik leuk
kikokiko +47
zondag 19 augustus 2018 om 11:51
Nu kan een ieder weer zeuren over deze 2 momenten, maar laten we eerlijk zijn als je als VVV thuis speelt en 90 minuten gaat verdedigen hopen op een counter dat is toch om te janken.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 12:03
Vorige week trok VVV aan het langste eind en werd Willem II genaaid. Een zuivere goal afgekeurd vanwege vermeend hands. Een bal op je schouder is geen hands, dus als de beelden worden bekeken en er worden vervolgens spelregels verzonnen door de VAR, wat moet je dan nog. In plaats van
duidelijkheid komt er steeds meer verwarring en willekeur.
Vind ik leuk
Remko +409
zondag 19 augustus 2018 om 12:17
Soms win je wat en soms verlies je wat,dat gebeurt bij elke club.
Ik lees hier weer van alles over prijzendroogte en behaalde prijzende afgelopen jaren,maarja ook dat is verleden tijd,net zoals alle gewonnen prijzen in de 1ste voetbalhoofdstad van nederland😀uiteindelijk hebben ze in amsterdam de meeste prijzen gewonnen (ook al is dat in het verleden gebeurt).
Ajax heeft de beste selectie momenteel maar speelt (nog) niet goed in de ed en heb feyenoord gezien en psv,en daar ben ik ook niet van onder de indruk geraakt.
Hoop dat het bij deze clubs wel gaat komen en dat het een spannend seizoen gaat worden en dat de VAR de juiste beslissingen neemt zodat aan het einde van dit seizoen de kampioen ook de terechte kampioen is.
Vind ik leuk
krul +262
zondag 19 augustus 2018 om 13:13
hele viesje gastjes … die bij ajax.. hoop dat ze snel geissoleerd raken....
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 13:41
De scheidsrechters moeten duidelijke richtlijnen krijgen of mensen opleiden want die nu beoordelen doen dat hoe zij ook een wedsrijt leiden en dat is ook een allegaartje.
Vind ik leuk
Johnny020 +136
zondag 19 augustus 2018 om 15:31
Gewoon terecht afgekeurd. Als het zo zou zijn dat Nico al uit balans was dan had hij zijn handen gewoon thuis moeten houden. Was er niets aan de hand geweest. Dus overtreding en meer dan terecht afgekeurd.
Vind ik leuk
yuuup +10436
zondag 19 augustus 2018 om 16:05
Mooi die supporters aan het einde van het filmpje.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 16:06
Hij houd gewoon vast, en dit mag niet.. Hij word duidelijk naar achteren getrokken. En dat mag gewoon niet. Hij belemmerd een speler.. Maar ja he het is ajax. Dan vind iedereen dat het geen overtreding is en dat het doelpunt goedgekeurd had moeten worden. Dus helemaal mee eens dat het doelpunt werd afgekeurd.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 16:58
Mensen stop eens met appels en peren vergelijken! Een doelpunt ligt altijd onder de loep van de VAR, dus ja, shirtje trekken bij ieder doelpunt zal worden bestraft maar dat zegt niets over situaties bij corners etc.
Vind ik leuk
MOKUM*** +1905
zondag 19 augustus 2018 om 17:51
Nadat Ajax 4 jaar op rij kampioen werd, en de 5e keer zelf weggaf, werd het schijnbaar tijd dat Feijenoord en PSV kampioen werden door toedoen van de KNVB cq het scheidsrechterskorps. Ajax zal er nu wel weer recht op hebben volgens Zeist.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws