LIVE-discussie: FC Utrecht speelt met derde doelman en haalt defensie overhoop

    LIVE-discussie: FC Utrecht speelt met derde doelman en haalt defensie overhoop

    zondag 19 augustus 2018 om 11:21

    FC Utrecht heeft de basisopstelling flink door elkaar gegooid na de 4-0 nederlaag tegen PSV. De meest opvallende wissel heeft plaatsgevonden onder de lat: derde doelman Maarten Paes maakt tegen PEC Zwolle zijn debuut in het betaald voetbal, bij afwezigheid van David Jensen en Nick Marsman.

    Ook de zomerse aanwinsten Joris van Overeem, Emil Bergström en Nicolas Gavory zijn nieuw in de basis. Het drietal vervangt de verdedigers Mark van der Maarel, Giovanni Troupée en Ramon Leeuwin. De twee nieuwste aanwinsten, Timo Letschert en Oussama Tannane, beginnen op de bank.

    PEC heeft één wijziging toegepast ten opzichte van de 2-3 thuisnederlaag tegen sc Heerenveen. Younes Namli keert terug in de startformatie en verdringt de Australiër Dennis Genreau naar de bank. De Zwollenaren haalden deze week Stanley Elbers binnen, maar de buitenspeler zal de aftrap om 12.15 uur vanaf de bank gadeslaan.

    De opstellingen:

    FC Utrecht: Paes; Klaiber, Bergström, Janssen, Guwara; Van Overeem, Gustafson, Emanuelson, Gavory; Van de Streek, Kerk.

    PEC Zwolle: Boer; Ehizibue, Lachman, Marcellis, Van Polen; Hamer, Flemming, Leemans; Namli, Van Duinen, Van Crooij.

    Plaats een reactie

    Utrecht FC +1177
    zondag 19 augustus 2018 om 11:24
    Jensen is ziek en Marsman is geblesseerd. Ben benieuwd naar Paes, en de andere nieuwe jongens. Heb er vertrouwen in. Come on boysss!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 11:26
    Nee He, is die keeper van jullie ziek? Daar gaan de coach van het jaar punten. Nu hopen dat Zwolle wint. Haha, geintje man succes.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11943
    zondag 19 augustus 2018 om 11:28
    Hoe is het weer in Utrecht?

    Sorry, grapje
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1177
    zondag 19 augustus 2018 om 11:29
    24 graden, we moeten ons niet te warm aankleden volgens de weerman! Huilbuien uit het uitvak voorspeld dus op de Cityside is het misschien verstandig om een regenjas mee te nemen.

    Edit: De weerman heeft aangegeven dat de regenjassen aan mogen! Zit zelf nog even lekker in het buitenland maar de jassen zijn aankomende weken ook nodig als Klaiber en Gustafson zo spelen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 13:11]
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11943
    zondag 19 augustus 2018 om 11:31
    Hahaha. Kan jij me uitleggen waarom ze een weerman hebben aangetrokken?
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1177
    zondag 19 augustus 2018 om 11:34
    Nee .. heb werkelijk waar geen idee :D
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11943
    zondag 19 augustus 2018 om 11:36
    Oké ik ook niet. Er werden wat redenen genoemd, maar buienradar en het KNMI zijn er ook nog
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 11:35
    Van seumeren had nog wat geld over
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    zondag 19 augustus 2018 om 12:15
    voor de lol kost de club niets.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11943
    zondag 19 augustus 2018 om 13:57
    Denk het ook niet, want die man krijgt zijn brood bij de bakker gratis en hoeft bij de supermarkt ook niet te betalen natuurlijk
    Vind ik leuk
    038power +132
    zondag 19 augustus 2018 om 11:39
    Onderschatting is dodelijk,dus juich niet te vroeg.
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1177
    zondag 19 augustus 2018 om 11:41
    Was maar een geintje. Wordt zeker niet makkelijk. Pec had meer verdiend vorige week.
    Vind ik leuk
    Mr bien +679
    zondag 19 augustus 2018 om 11:25
    Vind Utrecht er op vooruit gegaan met de wedstrijd van vorige week qua opstelling
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11943
    zondag 19 augustus 2018 om 11:30
    3 verdedigers vervangen voor 1 verdediger en 2 vrij aanvallende middenvelders. Ik ben benieuwd.
    Vind ik leuk
    Mr bien +679
    zondag 19 augustus 2018 om 11:33
    Zijn juist de verdedigers die vervangen zijn.
    Leeuwin en van der Maarel kunnen echt niet meer.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11943
    zondag 19 augustus 2018 om 11:35
    Dat zeg ik toch ook? 3 verdedigers vervangen voor....
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:19
    vd Maarel was vorig seizoen toch belangrijk. Heeft veel goals gemaakt (voor een verdediger) en kan op alle posities achterin spelen.
    Voetballend minder maar altijd 150% inzet.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31355
    zondag 19 augustus 2018 om 12:44
    Dat valt te bezien, maar die Leeuwin was in ieder geval heel erg slecht.
    Vind ik leuk
    Mr bien +679
    zondag 19 augustus 2018 om 12:46
    Die is ook heel erg slecht.1 van de zwakste schakels.
    Utrecht heeft wel goed ingekocht verder
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31355
    zondag 19 augustus 2018 om 12:47
    Daar heeft het alle schijn van. Toch verwacht ik er niet heel veel van. De club heeft wel mijn sympathie.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 11:29
    Dat wordt dus een nederlaag voor domstreek.
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1177
    zondag 19 augustus 2018 om 11:34
    Want?
    Vind ik leuk
    Summit +435
    zondag 19 augustus 2018 om 11:40
    Laat die vent lullen, snapt er niet veel van. Daarnaast is ie een van de grrotste trollen op VP
    Vind ik leuk
    TheMariner +3395
    zondag 19 augustus 2018 om 13:07
    Als je een keer de toto wilt winnen dan moet je goed naar de NederlandseTurk luisteren.

    En dan precies het tegenovergestelde op je formuliertje invullen.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    zondag 19 augustus 2018 om 12:16
    dat hoopt hij omdat hij voor ajax is en die kunnen er niet van winnen.
    Vind ik leuk
    GetRekt +1677
    zondag 19 augustus 2018 om 11:33
    De weerman op de bank?
    Vind ik leuk
    Mr bien +679
    zondag 19 augustus 2018 om 11:37
    Ja komt erin als er huilbuien dreigen te komen ;)
    Vind ik leuk
    TheMariner +3395
    zondag 19 augustus 2018 om 13:10
    Vandaag lachbuien.

    🎼Jij krijgt die lach niet van mij gezicht🎶🎵
    Vind ik leuk
    NorthSide +884
    zondag 19 augustus 2018 om 13:24
    Lachman
    Vind ik leuk
    TheMariner +3395
    zondag 19 augustus 2018 om 13:29
    Lágman in Utreg joggie.
    Vind ik leuk
    NorthSide +884
    zondag 19 augustus 2018 om 13:39
    ?
    Vind ik leuk
    stratumseind +154501
    zondag 19 augustus 2018 om 11:35
    Hopelijk een mooi potje zonder var
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1177
    zondag 19 augustus 2018 om 11:36
    En dat de var werkt, indien nodig :)
    Vind ik leuk
    tikkietoe +5170
    zondag 19 augustus 2018 om 11:38
    Ik hoop dat derde doelman Paes niet nog slechter is dan Marsman, want anders heb ik de overwinning voor FC Utrecht te rooskleurig ingeschat.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 11:40
    Zwolle kan die veranderingen wel gebruiken.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8074
    zondag 19 augustus 2018 om 11:43
    Ben benieuwd naar de aankopen.
    Hoop alleen nog steeds op Bahebeck.
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1177
    zondag 19 augustus 2018 om 11:52
    Inderdaad. Selectie zou dan helemaal compleet zijn maar ik zie hem niet meer komen.
    Vind ik leuk
    johnz27 +72
    zondag 19 augustus 2018 om 11:52
    Kon een paar jaar geleden nog naar PSV maar NEC hield dat tegen.
    Vind ik leuk
    El buitre +34
    zondag 19 augustus 2018 om 12:09
    Jammer dat utrecht weer zonder spits speelt
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 12:57
    Waar heb jij het over? Ze spelen zelfs met 2 spitsen!
    Vind ik leuk
    El buitre +34
    zondag 19 augustus 2018 om 13:13
    Ik heb het over van der streek, dat is een middenvelder.
    En kerk is een hardloper, die zich uiteindelijk altijd vast loopt.
    Dessers en makienok zijn spitsen.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    zondag 19 augustus 2018 om 13:33
    vd streek en kerk zijn idd de spitsen.
    Vind ik leuk
    El buitre +34
    zondag 19 augustus 2018 om 13:39
    Slappe hap
    Vind ik leuk
    Floaz +955
    zondag 19 augustus 2018 om 12:13
    Ey 0343, waar ben je, de aan az gelinkte Tannane en Letchert op de bank, hopelijk komen ze er snel in, succes
    Vind ik leuk
    0343 +449
    zondag 19 augustus 2018 om 13:31
    Mooie brede selectie he... inderdaad op de bank, nog niet klaar voor een hele wedstrijd!
    Vind ik leuk
    ADOswansea +277
    zondag 19 augustus 2018 om 12:27
    Mijn vriendin zit bij de wedstrijd en zij appt net dat er gezeik schijnt te zijn tussen de trainers en Jensen/Marsman, waarop de 2 keepers weggelopen zijn! Zou niet best zijn. Nogmaals het is een gerucht wat te ronde gaat op de Bunnikside
    Vind ik leuk
    Floaz +955
    zondag 19 augustus 2018 om 12:38
    Ai misschien krijgt die derde keeper sowieso de voorkeur
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    zondag 19 augustus 2018 om 12:40
    jensen is gewoon ziek niets aan de hand
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    zondag 19 augustus 2018 om 12:40
    buitenspel haha natuurlijk video ajax ref .
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20487
    zondag 19 augustus 2018 om 12:42
    Nu kan het ineens weer wel VAR raadplagen vanwege buitenspel. Stelletje gluiperds daar in het hok.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    zondag 19 augustus 2018 om 12:42
    het was ook nog eens geen buitenspel
    Vind ik leuk
    Mysob +106
    zondag 19 augustus 2018 om 12:43
    Grappig dat het moment ook niet is herhaald. Duiidelijk geen buitenspel bij de eerste herhaling ...
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20487
    zondag 19 augustus 2018 om 12:44
    Alsnog op voorsprong👍
    Vind ik leuk
    Mysob +106
    zondag 19 augustus 2018 om 12:49
    Als je de camera positie zag van de VAR, vraag ik mij werkelijk af hoe ze vanaf die positie een goed oordeel kunnen geven over een buitrnspelval ...
    Vind ik leuk
    HanV +3995
    zondag 19 augustus 2018 om 13:07
    Ik heb begrepen dat ze in Nederland bij de VAR 6 camera's hebben.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    zondag 19 augustus 2018 om 13:17
    gisteren kon dat gek genoeg niet
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    zondag 19 augustus 2018 om 12:44
    als ik de var was had ik deze ook gewoon afgekeurd kut knvb die hele var is een farce en alleen om bepaalde clubs te helpen snel afschaffen weer die onzin.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 12:45]
    Vind ik leuk
    Floaz +955
    zondag 19 augustus 2018 om 12:44
    Ex-az joris echt een topper...
    Vind ik leuk
    TheMariner +3395
    zondag 19 augustus 2018 om 12:52
    1-0 lekker hoor.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 12:54]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:02
    Is er al iemand aan zijn shirtje getrokken?
    Vind ik leuk
    HanV +3995
    zondag 19 augustus 2018 om 13:27
    Meer dan een omarming door Bergstrom van van Crooy, heb ik niet gezien.
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3550
    zondag 19 augustus 2018 om 13:07
    Gaat lekker zo met mijn uuuuuuuuu
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    zondag 19 augustus 2018 om 13:21
    Lekker veel publiek ook! En maar Ajax uitlachen die soms de ArenA die ruim 2 x zo groot is als jullie stadion niet gord gevuld is.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    zondag 19 augustus 2018 om 13:35
    ook twee keer zo leeg helemaal vanaf de winterstop als er weer niets meer te winnen valt.
    ps sinds 2012 niet zoveel bezoekers geweest als vandaag dus hoezo leeg haha de haat komt van een kant lol
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 13:38]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    zondag 19 augustus 2018 om 13:40
    Moet je nagaan hoe leeg t dus was.Nee, denk dat jullie wel ff je mond mogen houden.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    zondag 19 augustus 2018 om 14:02
    ik denk dat je dat zelf moet doen als de hele bovenste ring leeg is va de winterstop als er niets te winnen is meer en dat noemt zich een topclub ik noem dat successupporters.
    Vind ik leuk
    Forza u +1471
    zondag 19 augustus 2018 om 13:25
    Gelukkig is marsman geblesseerd. Word het vast niet slechter van. Leuk een jonge gast.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    zondag 19 augustus 2018 om 13:43
    en weer de var die utrecht naait kut knvb
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:47
    Gelul...als deze overtreding door een zwolle speler werd gemaakt loop je niet te maauwen...
    Vind ik leuk
    TheMariner +3395
    zondag 19 augustus 2018 om 13:49
    Werd 2 minuten later ook gemaakt door één van Zwolle.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    zondag 19 augustus 2018 om 14:03
    niets geen gelul vovereem was te laat dus geel.
    Vind ik leuk
    pietprecies +4210
    zondag 19 augustus 2018 om 13:52
    Ga toch fietsen, terecht rood, gelukkig was het niet tegen Ajax want dan was het weer een maand lang KNVB loves Ajax..
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    zondag 19 augustus 2018 om 14:05
    de knvb heeft ajax gisteren al geholpen hoor.
    Vind ik leuk
    pietprecies +4210
    zondag 19 augustus 2018 om 14:36
    Piep piep
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    zondag 19 augustus 2018 om 20:02
    maar ondertussen weet je wel beter geen club in de eredivisie die zoveel cadeautjes krijg als ajax en toeval bestaat niet.
    Vind ik leuk
    HanV +3995
    zondag 19 augustus 2018 om 13:46
    Bij die VAR-momenten ga je wel denken dat ze ze allemaal gaan opvolgen. Maar wat een idioot om zo'n overtreding te maken in een wedstrijd die 2-0 of 3-0 eindigt.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 13:47]
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3973
    zondag 19 augustus 2018 om 13:51
    PEC zal toch nog een paar spelers erbij moeten halen. Met de verkoop van Sandler en Thomas en ook Saymak en Mokthar die vertrokken zijn hebben ze flink wat kwaliteit ingeleverd. Ook nog jongens als Bakker, Nijland en Parsyszek wat opties minder. Ik vind Leemans, van Crooij en van Duinen dan wel goede versterking maar een basis middenvelder mag er minimaal bij.
    Vind ik leuk
    Carl +3965
    zondag 19 augustus 2018 om 14:03
    Hé, Dessers mist een grote kans. Dat zie je hem ook niet vaak doen.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3973
    zondag 19 augustus 2018 om 14:06
    Wat is dit voor amateur toneel
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    LIVE-discussie: FC Utrecht speelt met derde doelman en haalt defensie overhoop