Weerman Utrecht tegen Verbeek: 'Je mag zo in ieder geval je vest uitdoen'

    Weerman Utrecht tegen Verbeek: 'Je mag zo in ieder geval je vest uitdoen'

    zondag 19 augustus 2018 om 12:45

    FC Utrecht rondde deze week de meest opvallende transfer van de zomer af door weerman Martin Jansen aan te trekken. Zondagmiddag beleefde hij zijn vuurdoop voor het competitieduel tussen FC Utrecht en PEC Zwolle.

    Daarin had de weerman, die werkzaam is voor Bingo FM, direct een tip voor analist Gert-Jan Verbeek. "Gert-Jan mag in ieder geval zo zijn vest uitdoen. Die ga ik ook zo meteen uitdoen", stelt hij tegenover de camera van FOX Sports. "Het is in het stadion 24 graden. Het is een beetje bewolkt, maar daar tegenover gaat het zonnetje ook nog schijnen zo. Het windje komt uit het zuidwesten en die is matig", aldus Jansen.

    En wat als het straks echt een keer bloedheet is? "Moeten ze dan in hun bikini of badpak komen? Dan gaan we gewoon in onze korte broek naar het stadion", concludeert hij.

    Wanneer FC Utrecht een competitiewedstrijd speelt, doet Jansen drie uur voor aanvang een weersvoorspelling. Deze zal vervolgens te zien zijn op de Facebook-, Twitter- en Instagram-kanalen van de club. 

    Lees meer over:EredivisieFC Utrecht

    Poll

    Gaat het versterkte FC Utrecht Europees voetbal halen?

    (1497 stemmen)

    Plaats een reactie

    Mr bien +679
    zondag 19 augustus 2018 om 12:48
    Zijn al huilbuien op komst met leeuwin en van de maarel in de basis
    Vind ik leuk
    J de Wit +1299
    zondag 19 augustus 2018 om 12:52
    Die zitten gewoon op de bank. Ben wel erg venieuwd naar Utrecht dit seizoen. In mijn beleving zeer goed ingekocht
    Vind ik leuk
    Mr bien +679
    zondag 19 augustus 2018 om 12:53
    En terecht ook na vorige week wat een aanfluiting die 2
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 12:54
    Huh?
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3550
    zondag 19 augustus 2018 om 13:14
    Nee die schijnen al een jaar of 4 boven Amsterdam te hangen.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13845
    zondag 19 augustus 2018 om 12:49
    Toch leuk zo'n originele acties van een club, ook nog functioneel.
    Vind ik leuk
    Tweey +2075
    zondag 19 augustus 2018 om 13:01
    Het functionele deel ontgaat me.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13845
    zondag 19 augustus 2018 om 13:07
    Een specifiek weerbericht voor het wedstrijdtijdstip en eromheen voor specifiek het stadion en eromheen, is toch handig.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 13:07]
    Vind ik leuk
    Tweey +2075
    zondag 19 augustus 2018 om 14:50
    Hebben jullie in Limburg geen Apps?
    Vind ik leuk
    Rodajc +13845
    zondag 19 augustus 2018 om 14:58
    Wat zijn dat? Windows 3 is hier wel net uitgekomen.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    zondag 19 augustus 2018 om 12:49
    klopt huilbuien in zwolle.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20487
    zondag 19 augustus 2018 om 12:50
    Zo zo de weerman krijgt ook podium op VP.
    Vind ik leuk
    PRICE +32210
    zondag 19 augustus 2018 om 12:50
    Beetje ver gezocht om zo iemand in de functie aan te nemen. Geloof niet dat meerdere clubs dit ook gaan doen.
    Vind ik leuk
    Foebele +53988
    zondag 19 augustus 2018 om 12:53
    Ik vind dit echt zo iets onnozels, dit voegt echt helemaal niks toe en kost alleen maar geld.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3395
    zondag 19 augustus 2018 om 13:15
    Kost 2 consumptiebonnen die beste man.
    Vind ik leuk
    Spiegel +9296
    zondag 19 augustus 2018 om 14:09
    Levert ze anders genoeg publiciteit op ;)
    Vind ik leuk
    remakil +5502
    zondag 19 augustus 2018 om 14:36
    Het heeft al meer geld opgebracht, dan het gekost heeft. Er is landelijke aandacht voor en die man krijgt echt geen 1000 piek per maand hoor. Veel meer dan een seizoenskaart en een onkostenvergoeding zal er niet inzitten. Daarvoor heeft FCU wel aandacht gegenereerd en is het in deze social media maatschappij gewoon een toegevoegde waarde.

    Vind ik leuk
    Foebele +53988
    zondag 19 augustus 2018 om 14:41
    Utrecht heeft aandacht gecreerd... En nu? Miljoenen meer aan sponsor inkomsten? Stadion beter gevuld?
    Vind ik leuk
    remakil +5502
    zondag 19 augustus 2018 om 14:57
    Nou, wel het hoogste aantal bezoekers bij de eerste wedstrijd, sinds tijden...

    Verder maakt het niet uit wat je zegt, het is gewoon een toegevoegde waarde in de service van Utrecht...
    Vind ik leuk
    Foebele +53988
    zondag 19 augustus 2018 om 15:20
    En dat ga jij koppelen aan het feit dat er een weerman is aangenomen? Bijzonder!

    Die meerwaarde is een verzinsel, marketing afdelingen slaan volledig door en dit is daar een voorbeeld van, net als die debiele filmpjes om een speler aan te kondigen!
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 15:20]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 15:38
    Je steekt er nogal wat energie in anders moet ik zeggen....:-)
    Vind ik leuk
    remakil +5502
    zondag 19 augustus 2018 om 15:57
    Die debiele filmpjes is gewoon de tijd waarin we leven. Misschien is het wel debiel om te blijven hangen in het verleden...

    Het draait allemaal om gezien worden, social media is van belang. Sponsoren vinden het fijn als hun naam gezien wordt en al dat soort dingen bepaald een waarde. Dat jij het niet ziet, prima... maar doe niet alsof het er niet is...

    Of een weerman van belang is? Nee, maar het is wel een stukje extra service en het genereerd duidelijk een nieuwswaarde. Aktie geslaagd..
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    zondag 19 augustus 2018 om 19:02
    nee maar wel reclame voor de club maar dat zal jij toch niet begrijpen.
    ajax heeft toch ook de var in dienst.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    zondag 19 augustus 2018 om 19:00
    kost helemaal niets betweter
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27136
    zondag 19 augustus 2018 om 12:55
    Het regent nog geen doelpunten.
    Vind ik leuk
    Snuck +518
    zondag 19 augustus 2018 om 16:41
    2 was vandaag genoeg. Jammer van Overeem. Speelde erg sterk. Ging iets te fel door. Kan me niet voorstellen dat het bewust was. Wel terecht rood trouwens.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27136
    zondag 19 augustus 2018 om 16:45
    Toen stond het nog maar 1-0 :p
    Ik heb de overtreding niet gezien. Leuk ploegje staat er trouwens bij Utrecht.
    Vind ik leuk
    Snuck +518
    zondag 19 augustus 2018 om 17:09
    Ja Jordy Zuidam is goed bezig. 😀
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27136
    zondag 19 augustus 2018 om 17:38
    Wie had dat gedacht toen hij 20 jaar geleden debuteerde
    Vind ik leuk
    Blindsy +10410
    zondag 19 augustus 2018 om 12:57
    Ik denk dat Utreg het net niet gaat redden. Maar met Feyenoord, AZ en Vitesse strijden ze wel mee om plek 3 t/m 5.
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20487
    zondag 19 augustus 2018 om 13:01
    Wat redden ze net niet dan?
    Vind ik leuk
    Blindsy +10410
    zondag 19 augustus 2018 om 13:58
    Kwalificatie voor Europees voetbal. Denk dat ze t net niet redden.
    Was vraag van die poll, was inderdaad niet zo duidelijk..
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 14:00]
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20487
    zondag 19 augustus 2018 om 14:00
    Denk het ook niet.
    Vind ik leuk
    Snuck +518
    zondag 19 augustus 2018 om 16:44
    Warom niet. Ze hebben pas 2 wedstrijden gespeeld. Zo ga je nog zeggen dat Vitesse en AZ mee gaan doen om de titel.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2341
    zondag 19 augustus 2018 om 19:05
    ik zou niet weten waarom niet heb je de concurenten zien voetballen dat was toch echt een stuk minder vandaag.
    net zoals het onzin is om utrecht bij de eerste drie te zetten plek 4 tm 6 zou uitstekend zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 12:59
    Binnenkort krijgen alle clubs ook sterrenkundigen (die voorspellen de uitslag alvast zodat je niet naar het stadion hoeft te komen als de thuisploeg gaat verliezen) en waarzeggers om de persvoorlichters en trainers te ondersteunen bij het uitkramen van onzin. 😎⭐☀️🌨⛈
    Vind ik leuk
    Nbl +551
    zondag 19 augustus 2018 om 13:33
    Je vergeet de waarzegster .glazenbol enzo .🤔
    Vind ik leuk
    Blindsy +10410
    zondag 19 augustus 2018 om 12:59
    Er schijnt vanmiddag een depressie te hangen boven de Domstad.. 😉
    Vind ik leuk
    stratumseind +154501
    zondag 19 augustus 2018 om 12:59
    Heerlijk toch het gat met manchester city zal zo gedicht zijn.

    Nederland is al heeeel lang aan het doorslaan
    Vind ik leuk
    Tweey +2075
    zondag 19 augustus 2018 om 13:00
    Hebben ze geen internet in Utreg?
    Vind ik leuk
    Tweey +2075
    zondag 19 augustus 2018 om 13:02
    Er is prima visweer voor de keeper van Zwolle voorspelt. Maar dat is al sinds januari zo.
    Vind ik leuk
    stratumseind +154501
    zondag 19 augustus 2018 om 13:03
    2-0 utrecht mooie goal , wat een beetje zon al niet teweeg kan brengen
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:08
    Scheidsrechter helpt Utrecht wel heel erg.
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1177
    zondag 19 augustus 2018 om 13:15
    Met? Het afkeuren van een goal? Hamer niet z'n tweede gele geven? Van Crooij geen geel geven?
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 13:39]
    Vind ik leuk
    |Ajax| +1215
    zondag 19 augustus 2018 om 13:10
    Eerst ff goede spelers halen voordat je een weerman contracteert!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 15:39
    ach 6 punten tegen jullie daar doen we het voor ....
    Vind ik leuk
    Utca030 +12206
    zondag 19 augustus 2018 om 17:37
    Zei een Ajacied die alleen strontvoetbal ziet van ajax
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:11
    Waß Sich liebt Das Pect Sich.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    zondag 19 augustus 2018 om 13:19
    En alle Utrechters die commentaar op Ajax hebben dat de ArenA niet vol zit die mogen vanaf nu ook de mond houden.Zie enorm veel rode stoeltjes.En dat met een capaciteit van nog geen een 50% of de ArenA.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3395
    zondag 19 augustus 2018 om 13:27
    Bij Utrecht zitten enkel mensen uit de stad en omliggende gemeente. Daar hebben ze geen Limburgers, Zeeuwen, of Brabanders nodig om een stadion half te vullen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    zondag 19 augustus 2018 om 13:32
    Verschil tussen een regionale club en een landelijke.Net zoals Feyenoord z'n supporters ook door t land heen heeft.Maar eerst ons uitlachen en daarna zelf dat kleine stadionetje niet eens vol kunnen krijgen, lachwekkend is t!
    Vind ik leuk
    TheMariner +3395
    zondag 19 augustus 2018 om 13:41
    Zelfs de gloryhunters komen niet meer naar die Johan Druif arena. Komen pas terug als er weer wat te vieren valt om met van die gesponsorde plastic vlaggies te wapperen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    zondag 19 augustus 2018 om 13:46
    Wel prachtige letters die witte U en de T in t vak, ze zijn prima te lezen.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3395
    zondag 19 augustus 2018 om 13:55
    Komt omdat er geen plastic vlaggetjes op liggen. Ik vind het ook wel mooi idd.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:49
    Je team na al 30 minuten in het nieuwe seizoen uitfluiten. Dat is pas lachwekkend. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    zondag 19 augustus 2018 om 13:51
    En een geweldige ovatie krijgen als je t goed doet.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 16:25
    Is in Eindhoven niet anders.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12206
    zondag 19 augustus 2018 om 17:39
    Zo zijn we achter je club staan, doen die nepsupporters uit dat stinkende stad niet.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3395
    zondag 19 augustus 2018 om 14:06
    Dat is een bekend fenomeen bij de godenzonen. Als het goedgaat is het altijd: "wij", en als het slechtgaat is het "zij". Dat is nooit anders geweest. Ooit was er een wachtlijst voor seizoenkaarten terwijl ze ze nu aan de straatstenen niet kwijt raken.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    zondag 19 augustus 2018 om 14:35
    Je zet je eigen goed voor lul.In juni was t al uitverkocht met 42.000 man.Nac heeft nog meer verkochte seizoenskaarten als jullie.
    Vind ik leuk
    fons2018 +780
    zondag 19 augustus 2018 om 14:40
    En wat is je punt nou om je haat te laten zien tegen Utrecht of iets anders anders snappen de mensen het hier niet meer
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    zondag 19 augustus 2018 om 14:45
    Jullie supporters zijn 24/7 op mijn club aan t bashen in Ajax topics.Lachen om lege plekken, nou jullie krijgen niet eens een fietsenrek vol.Nac heeft nog meer verkochte seizoenskaarten.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3395
    zondag 19 augustus 2018 om 14:41
    Ik heb het te druk om me bezig te houden met hoeveel seizoenkaarten er verkocht worden. Ik baseerde me op de lege stoeltjes die ik altijd zie in die Arena. En dan bedoel ik niet de mensen die na een kwartier binnen komen en 20 minuten voortijd weer weglopen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    zondag 19 augustus 2018 om 14:48
    Die zien we bij jullie ook toch? Dus snap niet dat jullie dan wat te zeiken hebben over Ajax.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3395
    zondag 19 augustus 2018 om 15:00
    Utrecht leeft. Je volgt ze op tv en bent zeer actief op Utrecht topics. Ga zo door knul, maar onthoud wel dat Utrecht supporters écht zijn en geen luitjes uit Santsappermeer, Wipstrik of Boerengat die naar Amsterdam komen om andere clubs voor boer uit te maken.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 15:00]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    zondag 19 augustus 2018 om 15:06
    En die hebben wij niet? Van de 50.000 supporters zijn er 20.000 Successupporters, de rest zijn gewoon die hard fans, die er altijd zitten.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3395
    zondag 19 augustus 2018 om 15:10
    Gáááááááp.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    zondag 19 augustus 2018 om 15:12
    T blijft lastig antwoorden voor je hè als ik met feiten kom! Dan krijg je van die standaard oneliners als je t niet meer weet.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 15:42
    zoals dat we alleen tegen jullie ons best doen en zo?? simpele
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    zondag 19 augustus 2018 om 16:15
    Weet ik niet, moet je aan jullie spelers vragen.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12206
    zondag 19 augustus 2018 om 17:41
    Rot op jan lul jij bent ook zo, n nep supporter.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 16:26
    Wat is er mis met een boerengat? ;)
    Vind ik leuk
    fons2018 +780
    zondag 19 augustus 2018 om 14:32
    Ho ho het verschil is dat er bij Feyenoord echte fans in het stadion zitten maak nou niet zo grote fout om fans van Ajax te vergelijken met Feyenoord .

    Want wat fans betreft ligt Ajax een straatlengte achter op Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    zondag 19 augustus 2018 om 14:38
    Volgens hebben we t hier over Utrecht en Ajax.
    Vind ik leuk
    fons2018 +780
    zondag 19 augustus 2018 om 14:30
    Wel bij de les blijven het is nog vakantie en sinds 2012 de meeste toeschouwers bij een openingswedstrijd van Utrecht .

    Dus voordat je weer poep roept even de feiten leren .
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    zondag 19 augustus 2018 om 14:36
    Ohhh, 2 weken geleden tegen. Graz was t ook vakantie,volledig uitverkocht!
    Vind ik leuk
    fons2018 +780
    zondag 19 augustus 2018 om 14:39
    Ik heb het niet over leeg of uitverkocht maar over de fans Bij Feyenoord fluiten ze eigen spelers niet uit enz enz
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    zondag 19 augustus 2018 om 14:40
    Bij de Jostiband ook niet.Het is maar net wat je verwachtingspatroon is he.Bij Ajax mag je wat verwachten.
    Vind ik leuk
    fons2018 +780
    zondag 19 augustus 2018 om 14:44
    Laat maar om te reageren op iemand die zo duidelijk zijn haat laat zien tegen een bepaalde club heeft reageren geen zin.

    Nog gefeliciteerd met de mooie overwinning van Ajax op Luik zeer verdiend en bedankt voor de punten voor nederland.

    Zo zie je wij haten niemand.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    zondag 19 augustus 2018 om 14:47
    Dank je wel, ik haat jouw club zeker niet.Vindt t zelfs een mooie club.Alleen een hoop supporters van FC U mag ik niet.Gefeliciteerd met de 3 punten!
    Vind ik leuk
    Utca030 +12206
    zondag 19 augustus 2018 om 17:42
    Hou je bek dan dicht.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    zondag 19 augustus 2018 om 17:57
    Oh gut, de op zolder levende PSV supporter in Utrecht kleding wordt ook wakker!
    Vind ik leuk
    Utca030 +12206
    zondag 19 augustus 2018 om 18:25
    Zeg de nepsupporter die 20 kilometer verder op woont die geen seizoenskaart heeft.achter de tv zit te kijken.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    zondag 19 augustus 2018 om 18:39
    Dat gaat ook moeilijk als je 5 a 6 dagen per week in t buitenland zit.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12206
    zondag 19 augustus 2018 om 18:41
    Smoesjes, daar ben je goed in.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    zondag 19 augustus 2018 om 18:50
    Haha waarom zou ik hierom liegen.Maar 1 ding scheelt, kan gewoon foxxie kijken, en heb toen geconstateerd dat er wel erg veel lege plekkies in dat galgenwaardje waren vandaag!
    Vind ik leuk
    Utca030 +12206
    zondag 19 augustus 2018 om 19:52
    Was gewoon goed gevuld, met echte supporters die achter hun club staan, Ajax heeft supporters zoals jij meelopers, die op fox kijken met een grote bek.






    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    zondag 19 augustus 2018 om 20:33
    Nou de U en T waren heel goed te lezen, en dat voor een stadionetje wat ruim 2 x zo klein is als de ArenA.Zelfs NAC verkoopt meer seizoenskaarten.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12206
    zondag 19 augustus 2018 om 20:52
    19000 gemiddeld mooi aantal voor een mooie club.met echte supporters. Wij hebben geen nep.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    zondag 19 augustus 2018 om 20:54
    En dat voor een club uit de 4e stad van NL! NAC heeft er al meer, zelfs Twente in de KKD.Bijzonder weinig dus
    Vind ik leuk
    Utca030 +12206
    zondag 19 augustus 2018 om 20:59
    Wij zijn er blij mee, NAC en Twente hebben ook echte supporters. Geen nepper zoals jij, achter het schermpje.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 20:59]
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    zondag 19 augustus 2018 om 21:02
    Ik zal elke week ff t vliegtuig nemen uit t buitenland.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12206
    zondag 19 augustus 2018 om 21:03
    Heb dan niet zo,n grote bek, als nepsupporter.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    zondag 19 augustus 2018 om 21:05
    Hoezo? Heb er altijd gezeten, maar nu ik werk in t buitenland gaat t niet meer.Dus dan ben je een nepperd?
    Vind ik leuk
    Utca030 +12206
    zondag 19 augustus 2018 om 21:10
    Inderdaad
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    zondag 19 augustus 2018 om 21:13
    Voor jouw wel makkelijk lullen hè, jij zit bij je ouders op een zolderkamer een beetje de PC hooligan uit te hangen,betaald een meier kostgeld en rijdt eens in de 2 weken 40 km naar t galgenwaardje! Als je al een siezoemskaart hebt, betwijfel ik ook.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12206
    zondag 19 augustus 2018 om 21:18
    Woon er om de hoek, trouwe supporter dat durf ik wel te zeggen.maar probeer je eigen maar te verschonen neppert.de rollen proberen om te draaien daar zijn Ajacieden goed in. De schuld bij een ander leggen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11399
    zondag 19 augustus 2018 om 21:21
    Zou ik ook zeggen als ik jouw was😂😂
    Vind ik leuk
    Utca030 +12206