LIVE-discussie: Feyenoord met Van Persie, Van Beek vervangt Botteghin

    LIVE-discussie: Feyenoord met Van Persie, Van Beek vervangt Botteghin

    zondag 19 augustus 2018 om 13:21

    Feyenoord wil in de stadsderby tegen Excelsior op zoek naar het goede gevoel. Trainer Giovanni van Bronckhorst voert in de verdediging één wijziging door. Eric Bottegin is geschorst en wordt vervangen door Sven van Beek.

    Verder staat Justin Bijlow weer onder de lat bij Feyenoord. Sofyan Amrabat ontbreekt in de selectie. Yassin Ayoub zit wel bij de selectie, maar begint op de bank. Feyenoord begon de competitie met een nederlaag bij De Graafschap en werd doordeweeks door AS Trencin uit de Europa League geknikkerd.

    Bij Excelsior start de nieuwe IJslandse spits Elías Már Ómarsson in de basis. Daarom schuift Anouar Hadouir naar de zijkant. Excelsior kwam in de eerste competitiewedstrijd niet verder dan een 1-1 gelijkspel tegen promovendus Fortuna Sittard.

    Opstelling Feyenoord: Bijlow; Nieuwkoop, Van Beek, Van der Heijden, Malacia; Clasie, Toornstra, Vilhena; Berghuis, Van Persie en Larsson

    Opstelling Excelsior: Stevens; Burnet, Matthys, Mattheij, Fortes; Schouten, Messaoud, Koolwijk; Hadouir, Omarsson en Anderson

    Plaats een reactie

    zondag 19 augustus 2018 om 13:23
    Succes Feyenoord!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:25
    En maar vast houden aan Larson en Toornstra, wat een drama coach is het toch.
    Vind ik leuk
    Nick1980 +575
    zondag 19 augustus 2018 om 13:30
    Met dit spelersmateriaal.. wie zou hij dan moeten opstellen?
    Vind ik leuk
    DrDeef +1736
    zondag 19 augustus 2018 om 13:42
    Sinistera en köcku.
    Vind ik leuk
    Nick1980 +575
    zondag 19 augustus 2018 om 13:48
    Allemaal jeugdspelers van 18 er in zetten zonder enige ervaring, in een wedstrijd waar veel druk opstaat, lijkt me niet de beste manier om uit deze crisis te komen.
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1638
    zondag 19 augustus 2018 om 13:55
    Spelers die al structureel een aantal maanden niet presteert wel? Larsson heeft nog geen 1 keer ze niveau van Heerenveen gehaald en Toornstra loopt als een blind paard met overgewicht over dat veld te strompelen. Doe maar dan inderdaad maar een aantal jeugdspelers slechter dan dit wordt het toch niet.
    Vind ik leuk
    DrDeef +1736
    zondag 19 augustus 2018 om 14:04
    Aan de andere kant verwacht niemand wat van ze maar van de spelers om hun heen. Kunnen redelijk onbevangen en zonder druk de wedstrijd in. Iedereen verwacht dat van Persie en Berghuis het verschil maken. Als deze jongens normaal meespelen doen ze al meer dan Larsson en Toornstra op t moment.
    Vind ik leuk
    Nick1980 +575
    zondag 19 augustus 2018 om 15:14
    Tegendeel is bewezen; goede assist van Larsson. Je kan natuurlijk niet zeggen dat een jonge jongen zonder druk de wedstrijd in gaat (omdat je toch niks van hem mag verwachten). Als je speler van Feyenoord bent, ken je de situatie, en dus zal je wel met druk spelen
    Vind ik leuk
    DrDeef +1736
    zondag 19 augustus 2018 om 15:31
    Nee, maar als Larsson 3 keer wat fout doet gaan ze fluiten en daar wordt ie niet beter van. Een jeugdspeler heeft de gunfactor en mag een hoop mis doen voordat het publiek het niet meer slikt. Niet goed allemaal maar zo werkt het wel.
    Vind ik leuk
    Bobo48 +8
    zondag 19 augustus 2018 om 15:37
    Zou wat zijn als Larsson geen goede bal meer kon geven. Maar ik denk dat hij dat vanaf een 10 positie ook kan en dat bijvoorbeeld die colombiaam vanaf links dreigender kan zijn. Maar Giovanni probeert niks. Toorstra mag draken van wedstrijden spelen terwijl je soms ook poppetjes op andere posities uit kan proberen. Gio houd vast en lijkt te hopen dat het vanzelf allemaal weer beter gaat.... Dat vraagt keer op keer bij elke dip een hoop geduld
    Vind ik leuk
    PRICE +34004
    zondag 19 augustus 2018 om 13:33
    Waarom niet gewoon Vermeer,goede keeper. Zou met zijn ervaring zeker niet misstaan nu.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:38
    Aan de keepers ligt het niet, wel aan het belachelijke slechte middenveld en Larson kan gewoon niet meer. Er zijn zoveel talentvolle middenvelders bij Feyenoord, maar Gio blijft volharden in zijn falende basisspelers .
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:41
    Kom op man. Feyenoord heeft pas 1 keer verloren in de competitie en nu al paniek?

    Wacht maar op die andere 10 verlieswedstrijden ...

    Ook dat is Feyenoord!! De mooiste, de beste, de goeiste ...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:45
    Geen paniek , alleen maar ergernis over zoveel gebrek aan tactisch inzicht.
    Vind ik leuk
    PRICE +34004
    zondag 19 augustus 2018 om 13:56
    Wim,mooie tekst alleen de goeiste??😁😁
    Misschien oeh aah Ed😁
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 13:56]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:26
    Van Beek alweer terug? Zijn uitwedstrijd tegen Trencin waarschijnlijk al weer vergeten
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:30
    Speelde inderdaad belachelijk slecht.. maar om nu meteen na één wedstrijd de jongeling te slachtofferen voor het collectieve falen gaat wat te ver m.i.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 13:31]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:39
    En jij die seizoenen er voor.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:56
    Tsja, maar dan is het toch des te vreemder dat hij toen geslachtofferd werd, om hem de week erna alweer op te stellen?
    Vind ik leuk
    stratumseind +156975
    zondag 19 augustus 2018 om 13:26
    3-0 feijenoord
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:30
    Gebaseerd op de goeie resultaten van de afgelopen weken?
    Vind ik leuk
    stratumseind +156975
    zondag 19 augustus 2018 om 13:35
    nee gebaseerd op de aloude voetbalwet
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:37
    En dat is, uit bij Trencin onderuit en dan winnen thuis van excelsior?
    Vind ik leuk
    stratumseind +156975
    zondag 19 augustus 2018 om 13:48
    je bent nog niet zo oud?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:49
    Ligt eraan wat jij oud vind natuurlijk.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156975
    zondag 19 augustus 2018 om 13:50
    daar zit wat in inderdaad....
    Vind ik leuk
    stratumseind +156975
    zondag 19 augustus 2018 om 16:25
    volgende keer maar weer luisteren wat een ouwe lul je probeert te leren?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:33
    Ruststand.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156975
    zondag 19 augustus 2018 om 13:35
    je geeft ze een vinger......
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:38
    En ze pakken gelijk je t shirt.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156975
    zondag 19 augustus 2018 om 16:24
    eindstand dus....
    Vind ik leuk
    PRICE +34004
    zondag 19 augustus 2018 om 13:34
    Doe ik er 3 bij voor Excelsior,word het een mooie pot 3-3😁
    Vind ik leuk
    stratumseind +156975
    zondag 19 augustus 2018 om 13:36
    ok goed.....
    Vind ik leuk
    orion73 +1358
    zondag 19 augustus 2018 om 13:27
    Ik had gehoopt op een kans voor Geertruida.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:39
    Nee de gebochelde van de Notre Dame mag weer met zijn houten poot het veld in.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:27
    Waar blijven de jeugdspelers i.p.v. zo’n houten klaas
    Vind ik leuk
    Bertje 54 +35
    zondag 19 augustus 2018 om 13:36
    Dat durft scheitert van Bronckhorst niet
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:44
    Anderen klagen weer dat hij teveel wisselt.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:44
    Wat is van Beek dan?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:30
    1-1
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:33
    8-0 voor de allermooiste club van ...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:35
    Laten we al blij zijn met een overwinning, Wimpie...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:37
    Natuurlijk niet. Je moet nooit helemaal tevreden zijn, het had ook 9-0 kunnen worden.

    Pessimist.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:38
    Zulke hoge verwachtingen?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:43
    Verwachtingen is een overdreven woord ...
    Vind ik leuk
    rinirat +2230
    zondag 19 augustus 2018 om 13:39
    Je gaat er hoog in zitten,eerst maar een doelpunt zien te maken met deze zwakke selectie.
    De andere tob ploegen waren ook niet best.
    Succes!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:43
    Daarom, dat geeft weer hoop.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:33
    wat is er toch met amrabat aan de hand? gevalletje boetius aan het worden zo
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:52
    Idd. Hij mag weg.
    Vind ik leuk
    orion73 +1358
    zondag 19 augustus 2018 om 14:04
    Weer 4mln door de plee gespoeld.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:07
    Dat gebeurd overal. Het is dan beter om dat snel onder ogen te zien ipv doormoddderen zoals bij Bilal.
    En Feyenoord krijgt nog een beetje terug.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:15
    gebeurd bij ons laatste tijd wel een beetje veel helaas.
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1496
    zondag 19 augustus 2018 om 14:48
    Met alle respect maar Martin van geel koopt alleen maar de net niet spelers uit de ED
    Kijk eens over de grens met name in zuid Amerika en Afrika kan je ook wel een aantal slopers krijgen
    Vind ik leuk
    orion73 +1358
    zondag 19 augustus 2018 om 14:16
    Ben ik met je eens maar ik zit te wachten dat Feyenoord dit soort spelers eens met winst verkoopt.
    Vind ik leuk
    rinirat +2230
    zondag 19 augustus 2018 om 14:20
    Lijkt alsof er achter de schermen ook dingen gebeuren bij Feyenoord die wij niet weten.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:34
    Helaas, de mooiste club van R'dam speelt in de KK divisie...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:43
    Je bedoelt het Ajax van Rotterdam? Vreselijk nep club dat Sparta, heeft alleen nog wat seniele supporters en wat zwak begaafde over.
    Vind ik leuk
    orion73 +1358
    zondag 19 augustus 2018 om 14:06
    Houden zo.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:35
    Succes Excelsior
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:37
    n.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 13:40]
    Vind ik leuk
    rinirat +2230
    zondag 19 augustus 2018 om 13:38
    Bylow ,Nieuwkoop vd Beek v der Heyden ,Toornstra, Larsson,dat is vragen om problemen.
    Wat een middelmaat.
    Succes !
    Vind ik leuk
    WZPWZDB. +1496
    zondag 19 augustus 2018 om 13:38
    4-1
    Vind ik leuk
    rinirat +2230
    zondag 19 augustus 2018 om 13:40
    Zou zo maar een verrassende 0-2 kunnen worden.
    Feyenoord durft geen enkele jeugdspeler de kans te geven te starten.
    Dat is gewoon jammer..
    Ik had ook Vermeer laten spelen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 13:41]
    Vind ik leuk
    stratumseind +156975
    zondag 19 augustus 2018 om 13:52
    Feyenoord durft geen enkele jeugdspeler de kans te geven te starten.

    en dan

    Ik had ook Vermeer laten spelen.

    Heb je het zelf in de gaten of moet ik het je uit leggen?
    Vind ik leuk
    rinirat +2230
    zondag 19 augustus 2018 om 14:17
    Je hoeft mij niets uit te leggen, de keeper is niet goed genoeg.
    Dus zet Vermeer er in...voor het middenveld moet hij andere de kans geven.
    Malacia zie ik niet meer als jeugd speler.. bijv die Hamburger wel.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 15:53
    De keeper is beter dan Vermeer.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6547
    zondag 19 augustus 2018 om 13:43
    Toch weer Bijlow
    Die jongen zijn talent staat buiten kijf maar je hebt nu toch ervaring nodig
    Vermeer biedt meer zekerheid

    En van Persie kan beter stoppen
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:48
    Wees blij dat je nog mag genieten van RVP, zoveel kwaliteit loopt er niet meer op de Nederlandse voetbalvelden.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6547
    zondag 19 augustus 2018 om 14:00
    Ieder zijn mening maar genieten noem ik het niet

    Alles gaat traag
    En als RVP gaat roepen dat de kwaliteit van de trainingen bij Feyenoord (of überhaupt in Nederland) van het niveau Arsenal en United zijn dan kan ik het niet meer serieus nemen

    Ik hoop evengoed voor iedereen op een mooie pot
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:11
    Ik geef je gelijk over zijn opmerking, dat is een beetje overdreven. Maat kijk zijn goals van vorige seizoen nog maar is terug, de klasse druipt daar nog steeds vanaf en dat blijft in mijn ogen genieten.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6547
    zondag 19 augustus 2018 om 14:31
    Dat ben ik met je eens maar het zijn momenten
    Conditioneel is het echt te zien dat RVP het nauwelijks kan belopen allemaal
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 15:23
    Maar je ziet het, scoren kan hij nog wel.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6547
    zondag 19 augustus 2018 om 15:41
    Dat zeker
    Vind ik leuk
    fr1963 +2860
    zondag 19 augustus 2018 om 15:19
    Heb je zijn sublieme doelpunt gezien? Zijn zoveelste al...klasse die geen enkele NL spits heeft.
    Vind ik leuk
    Argento8523 +6547
    zondag 19 augustus 2018 om 15:41
    Sublieme goal?

    Een dood normaal doelpunt wat vele andere spitsen ook zouden maken

    Fraai gedaan hoor daar niet van maar echt heel spectaculair is het ook allemaal niet
    Vind ik leuk
    fr1963 +2860
    zondag 19 augustus 2018 om 22:29
    De dieptepass....de aanname en afronding binnen een halve seconde...zonder na te denken....rustig in de verre hoek geplaatst....
    Ik heb het andere spitsen weinig zo zien doen hoor.
    Vind ik leuk
    psv02 +40
    zondag 19 augustus 2018 om 13:47
    Mensen alsof feyenoord opeens een amateurploeg is
    Vind ik leuk
    Sil95 +10631
    zondag 19 augustus 2018 om 14:07
    Nee allerminst , maar het moge duidelijk zijn dat Feyenoord momenteel in een crisis verkeerd.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:47
    Als Feyenoord niet wint en ze spelen weer Kut voetbal dan gaat er een hele boze en aangetekende brief naar die Martin van Geel. Niet dat het zal helpen maar ik ben dan tenminste mijn frustratie,s kwijt......Maar wal lul ik nou, gewoon 3 punten vanmiddag voor Feyenoord.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:50
    Ik denk dat er dan zo'n 100 man jouw brief vanmiddag wel bij het Maasgebouw willen afleveren...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 13:51
    Ik kan helaas niet meer blij zijn met alleen maar 3 punten, ik wil gewoon een afgetekende overwinning, dus minimaal 4-0. Aan de andere kant waren de 2 fantastische topploegen in Nederland ook geweldig op dreef gisteren, not!
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1638
    zondag 19 augustus 2018 om 14:00
    Al verliezen ze vanmiddag! Ik wil een Feyenoord zien met een idee erachter, Een feyenoord dat knokt voor elke centimeter op dat veld die het gras opvreet als het niet goed gaat. Als je dan verliest heb je er als club en ploeg alles aan gedaan! Al weet ik zeker als je zo speelt je gewoon minstens 25 potjes wint in een seizoen. Maarja wij hebben Gio en Martin.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5045
    zondag 19 augustus 2018 om 13:52
    laat ayoub er maar eens inkomen voor vilhena. Zijn optreden tegen Basel smaakt naar meer.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:04
    Geblesseerd, en net pas terug.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5045
    zondag 19 augustus 2018 om 14:24
    daarom lekker 25 minuten laten invallen
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5045
    zondag 19 augustus 2018 om 17:34
    viel erg sterk in. Ik hoop dat deze week de transfer rond komt van Vilhena. Miljoen of 8 en strik erom. Meer gaan ze toch niet bieden en ze zijn de enige met interesse.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 17:36
    Juistum. En hij wil erg graag. Wouter Burger komt er ook al aan. En Tapia nog.

    Vilhena is zeer bruikbaar, maar ook geen wereldtopper.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5045
    zondag 19 augustus 2018 om 17:47
    burger vind ik al wel een aardige speler. Ook zeer benieuwd wat die kan.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2860
    zondag 19 augustus 2018 om 22:08
    Vilhena liep vandaag gewoon in weg...voor beide ploegen. Zoveel dom balverlies....lopen met de bal zonder idee....onnodige overtredingen....snel wegdoen en Tapia vertrouwen geven. Samen met Ayoud en Clasie of Toornstra knokken om een plek. Larson moet naar een voetbalpsycholoog. Hij durft echt helemaal niets. Zo besluiteloos, zonder enig vertrouwen. Echt doodzonde want ik weet zeker dat er veel meer in zit. Berghuis ook vandaag weer redelijk onzichtbaar, vormcrisis of transferkoorts...
    Vind ik leuk
    Moep Huys +11
    zondag 19 augustus 2018 om 13:55
    Maar wel via de vleugels aub
    Trekken te vaak naar binnen
    Berghuis en larson
    Vind ik leuk
    Sil95 +10631
    zondag 19 augustus 2018 om 13:56
    Op zoek naar het goede gevoel? Lijkt mij niet nodig. Er heerst zelfs een gevoel van trots in Rotterdam-Zuid. Men is erin geslaagd om veel kansen te creëren tegen het grootse AS Trencin die met een gigantisch budget van 2 miljoen euro werken.
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1638
    zondag 19 augustus 2018 om 13:58
    Nieuwkoop, Toornstra en Larsson die al weken bewijzen het niveau niet aan te kunnen stelt onze coach gewoon weer op. Waarschijnlijk als die vandaag gelijk speelt neemt die ze spelers nog geen eens iets kwalijk want ze hadden wat kansen gecreeerd. Schaam me kapot als supporter
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:08
    Messi is ook niet elke wedstrijd in vorm. Niemand! Nee, dan moet je elke week 11 andere spelers op gaan stellen.

    Nee, dat is goed.
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1638
    zondag 19 augustus 2018 om 14:12
    Nieuwkoop, Larsson en Toornstra zijn niet een wedstrijd uit vorm maar al maanden. Dan mag je toch best wel een keer ingrijpen dat moet je met me eens zijn Wim. Hoelang moeten ze het vertrouwen nog krijgen? Gio blijft vast houden aan spelers waarmee die kampioen geworden is die hebben krediet tot grote hoogte. Zie vorig jaar Jones maakte blunder op blunder oo blunder bleef maar vertrouwen krijgen.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:14
    Hij kan weinig anders met die geblesseerden.

    En nu jeugd spelers inbrengen??
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1638
    zondag 19 augustus 2018 om 14:27
    Waarom niet? Onze jeugdspelers hebben ons uit die gigantische crisis gehaald. Of ga als Gio iets proberen zet dan Larsson op 10 misschien loopt het daar wel met die jongen gooi Van der Heijden op het middenveld en zet Vilhena op 10. Maar probeer iets anders.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:07
    Rot nou eens op met die toornstra, zie nog liever ayoub op zijn plaats.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:09
    Die is linksbenig, dus ipv Vilhena. En net terug van een blessure.

    Nee, Gio heeft het idd nog niet zo makkelijk.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 14:10]
    Vind ik leuk
    Spekholz +458
    zondag 19 augustus 2018 om 14:07
    Zie hier wel een grote uitslag komen!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:15
    Succes Feyenoord, samen met Ajax nationaal en internationaal de meest aansprekende club van ons land.
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1025
    zondag 19 augustus 2018 om 15:01
    Je vergeet weer is PSV!! Feyenoord heeft trouwens nauwelijks aanzien meer sinds Trencin en vorige keer nul punten pakken in de poule.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:29
    Ik word gek van die vd Heijden in de basis, die gozer kan niet verdedigen, niet rennen en met zn zogenaamde ervaring en intelligentie in positie kiezen zit ie er vaan een metertje of vier naast! Als je een sterkere ketting wil moet je eerst de zwakste schakel vervangen, na 3 jaar laten zien dat je dit niveau verdedigend niet aankan moet t eens afgelopen zijn, jan Arie is niveau keukenkampioen divisie.
    Vind ik leuk
    Nbl +544
    zondag 19 augustus 2018 om 14:31
    Wat schattig die kids helemaal onder de indruk van van Persie . Echt grappig om te zien . Wel mooi dat hij er aandacht aan geeft top .
    Vind ik leuk
    derksen +8734
    zondag 19 augustus 2018 om 14:43
    Begin is goed
    Pffffffff
    Vind ik leuk
    AFFA +1522
    zondag 19 augustus 2018 om 14:44
    Volle bak weer😂
    Vind ik leuk
    derksen +8734
    zondag 19 augustus 2018 om 14:46
    Ja dit gaat hem weer niet worden gewoon helemaal door Excelsior er uit worden gecounterd
    Sorry wordt wel beetje lachwekkend nu terwijl het absoluut niet om te lachen is
    Vind ik leuk
    AFFA +1522
    zondag 19 augustus 2018 om 14:48
    Hoop dat Feyenoord ooit weer terug keert bij de top,en dat ze zich kunnen opladen tegen elke ploeg en niet alleen tegen Ajax.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:47
    Al die middenvelders zijn allemaal hetzelfde, wat moet ik met een ayoub, terwijl ik gustavson gewoon in mijn selectie had, man die tenminste visie heeft, maar vlug verkopen, sukkels.
    Vind ik leuk
    derksen +8734
    zondag 19 augustus 2018 om 14:51
    Gelukkig hebben we rvp nog anders waren we met kerst al in de keuken kampioen divisie
    Vind ik leuk
    fr1963 +2860
    zondag 19 augustus 2018 om 14:53
    Wat doet Vilhena op het veld? Balverlies , wandelen, verschrikkelijk! Weg met die gast!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 15:22
    Waar zit ik in vredesnaam naar te kijken
    Vind ik leuk
    poklane +4717
    zondag 19 augustus 2018 om 15:25
    Wat is het weer vreselijk
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 15:56
    2e helft wordt al beter.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31512
    zondag 19 augustus 2018 om 16:01
    Het is weer eens inspiratieloos.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15377
    zondag 19 augustus 2018 om 15:36
    Ik zit nog eens naar de herhalingen te kijken van die actie van Larsson maar dat is toch gewoon een overtreding? Ik zie alleen de benen van Larsson die geraakt worden en niet de bal. Of ben ik nou blind?
    Vind ik leuk
    AFFA +1522
    zondag 19 augustus 2018 om 15:56
    Sfeertje weer hoor in de kuip nou nou.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31512
    zondag 19 augustus 2018 om 16:00
    Het ziet er alweer niet uit..... wat een slap zooitje.
    Vind ik leuk
    derksen +8734
    zondag 19 augustus 2018 om 16:03
    Rvp gaat dus 90 minuten vol maken
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31512
    zondag 19 augustus 2018 om 16:08
    Over 10 minuten maakt Excelsior een goal en dan is het weer hommeles
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31512
    zondag 19 augustus 2018 om 16:10
    Wij hebben echt een goede coach... Gouden Wissel!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    LIVE-discussie: Feyenoord met Van Persie, Van Beek vervangt Botteghin