Van Bronckhorst over afwezigheid Amrabat: 'Hij wil liefst weg bij Feyenoord'

    Van Bronckhorst over afwezigheid Amrabat: 'Hij wil liefst weg bij Feyenoord'

    zondag 19 augustus 2018 om 14:07

    Sofyan Amrabat wil weg bij Feyenoord. De middenvelder heeft een transferverzoek ingediend bij de club uit Rotterdam-Zuid.

    Dat vertelt Giovanni van Bronckhorst in gesprek met FOX Sports, voorafgaand aan het competitieduel met stadsgenoot Excelsior. "Of er voor Sofyan nog een toekomst is bij Feyenoord ligt aan hemzelf en wat hij zelf wil", aldus de trainer. "Wat hij wil weet ik en daarom kies ik voor andere mensen. Hij heeft aangegeven dat hij het liefst weg wil bij Feyenoord, daarom maak ik nu andere keuzes. Hierdoor houd ik geen rekening meer met hem in de plannen."

    Amrabat kwam vorig seizoen over van FC Utrecht. In zijn eerste seizoen in De Kuip kwam Amrabat tot 21 competitiewedstrijden, maar dat was wel vaak als invaller. Hij kwam in die wedstrijden tot een doelpunt en twee assists. De Marokkaans international kan ook dit seizoen niet rekenen op een vaste basisplaats en wil daarom vertrekken.

    Plaats een reactie

    Ajacied_8 +19551
    zondag 19 augustus 2018 om 14:10
    Die wil net als zijn broertje geld verdienen in de zandbak?
    Vind ik leuk
    4everfcu +3137
    maandag 20 augustus 2018 om 20:28
    dat heeft hij jou verteld zeker
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6647
    zondag 19 augustus 2018 om 14:10
    Nooit begrepen wat men in hem zag. Weer zn typische M v Geel aankoop. Lekker goedkoop, niks mis mee :D
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3202
    zondag 19 augustus 2018 om 14:23
    Bij de Action gehaald ,combi met clasie in de kortingsbak
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9635
    zondag 19 augustus 2018 om 14:24
    Ja.
    Vind ik leuk
    Jafio +1789
    zondag 19 augustus 2018 om 14:25
    Allemaal middelmaat uit de Eredivisie. Leuk bij Utrecht maar niet meer dan dat en die fout maakt Van Geel iets te vaak, zie een Larsson, Tapia enz! Ik hoop dat Ayoub goed genoeg is maar vrees met grote vrezen.
    Vind ik leuk
    mcmodd +23974
    maandag 20 augustus 2018 om 13:56
    In jouw ogen zal ook Ayoub vast tegenvallen. Maar begrijp goed: iedere speler speelt beter als zijn team goed draait, andersom is het niet anders. Feyenoorders hebben er dan een handje van om slechts één speler daarvoor te blameren en de eveneens slecht presterende “corifeeën” buiten beschouwing te laten. Ik zeg hierbij ook: er zijn waarschijnlijk meer normale Feyenoorders die zich hierin niet laten meeslepen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9635
    zondag 19 augustus 2018 om 14:11
    Gelijk afscheid van nemen. Dat soort gasten kun je niet gebruiken.
    Vind ik leuk
    mason +1909
    zondag 19 augustus 2018 om 14:15
    Guys like Amrabat do grow on trees.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9635
    zondag 19 augustus 2018 om 14:23
    Exact. Geloof ik.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:24
    Zooi, net terug van Engelse les nr. 10
    Vind ik leuk
    Galacticos +1844
    zondag 19 augustus 2018 om 14:11
    Oww das is wel heeeel snel!!!!!
    Vind ik leuk
    Foebele +54937
    zondag 19 augustus 2018 om 14:12
    Gaat lekker, Vilhena gaat mogelijk weg, Boetius heeft zijn eigen glazen ingegooid, Amrabat wil na een jaar alweer weg. Zonde toch hoe het na die titel weer volledig lijkt in te storten.
    Vind ik leuk
    Sil95 +10828
    zondag 19 augustus 2018 om 14:18
    Tel daarbij ook de afwezigheid van Jorgensen en het vertrek van El Ahmadi op. Feyenoord gaat een zwaar seizoen tegemoet.
    Vind ik leuk
    Foebele +54937
    zondag 19 augustus 2018 om 14:32
    Dood zonde, echt waar, zou beter zijn als ze gewoon jaarlijks mee strijden om de titel.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31286
    zondag 19 augustus 2018 om 15:53
    Inderdaad.... en we hebben natuurlijk ook nog een fantastische coach....
    Vind ik leuk
    orion73 +1483
    zondag 19 augustus 2018 om 14:12
    Proberen nog wat van het weggegooide geld terug te krijgen.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1521
    zondag 19 augustus 2018 om 14:12
    Denk dat bij Feyenoord ook de vlag uitgaat als je vertrek
    Vind ik leuk
    Hansdeg +1323
    zondag 19 augustus 2018 om 14:13
    Lekker terug naar opa en oma en in de woestijn gaan voetballen.
    Vind ik leuk
    davidben +5281
    zondag 19 augustus 2018 om 14:22
    Daar had Addi kampen moeten bouwen. De woestijn. Wedden dat niemand het ooit had geweten.
    Vind ik leuk
    Dharmpie +600
    zondag 19 augustus 2018 om 14:13
    Als ik Amrabat was zou ik ook weg willen. Hij was 1 vd beteren bij Utrecht en toen hij kwam geloofde ik ook wel in hem. Bij Feyenoord=Gio heeft hij naar mijn mening nooit een goede of eerlijke kans gekregen= eigen positie.
    Dat hij dan beoordeeld wordt voor het spelen op andere posities is dan niet helemaal eerlijk. Overigens is het steeds schrijnender om vast te stellen dat bijna alle spelers ondet Gio slechter presteren dan dat zij “ooit” gepresteerd hebben.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30329
    zondag 19 augustus 2018 om 14:17
    Ik denk ook dat het slim is. 1 seizoen op de bank kan nog, maar kijk naar Amrabat en Ramselaar, als het er in seizoen 2 nog niet inzit kun je beter voor jezelf kiezen.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:13
    Oke dan, next.
    Vind ik leuk
    heur es +719
    zondag 19 augustus 2018 om 14:13
    Kon je verwachten. Die jongen heeft groot gelijk.
    Is werkelijk niets mee gedaan.

    Beter scouten Martin.
    Vind ik leuk
    stratumseind +172122
    zondag 19 augustus 2018 om 14:14
    Hij is klaar voor een stap hogerop?
    Vind ik leuk
    Glazenbol +141
    zondag 19 augustus 2018 om 18:28
    Wordt hij bergbeklimmer?
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +7072
    zondag 19 augustus 2018 om 14:15
    Topaankoop volgens vele Feyenoorders 😂
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9635
    zondag 19 augustus 2018 om 14:25
    En vele anderen vorig jaar.
    Vind ik leuk
    TonS +34
    zondag 19 augustus 2018 om 14:15
    Feyenoord nooit begrepen dat ze zo'n matige speler haalde!!
    Vind ik leuk
    Dani82 +1965
    zondag 19 augustus 2018 om 14:18
    Dat dacht ik ook van tapia, diks en natuurlijk boetius niet te vergeten
    Vind ik leuk
    VLUUPIK +171
    zondag 19 augustus 2018 om 14:16
    Doei.. als dit een prof is.. sjongejonge snel opgeven.
    Vind ik leuk
    Dharmpie +600
    zondag 19 augustus 2018 om 19:01
    Als je geen eerlijke kans krijgt kun je beter voor jezelf kiezen.
    Hij krijgt geen eerlijke kans ..
    Vind ik leuk
    Sil95 +10828
    zondag 19 augustus 2018 om 14:16
    Tja joh.. Zo kan het allemaal toch heel anders lopen dan vooraf gedacht werd. Amrabat werd met relatief veel bombarie binnengehaald. Men zag in hem de ideale opvolger van Karim El Ahmadi. Allesbehalve werkelijkheid geworden. Kapitaalsvernietiging...

    Overigens zegt het wel iets over de instelling van zo'n Amrabat om het al na 1 seizoen op te geven en het dus maar voor gezien te houden.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 14:16]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30329
    zondag 19 augustus 2018 om 14:18
    Als hij nog een jaar moet invallen schiet het niet op met z'n carrière
    Vind ik leuk
    Sil95 +10828
    zondag 19 augustus 2018 om 14:19
    Tja je kunt ook alles in het werk stellen je trainer te overtuigen dat jij de man bent die hij nodig heeft.. Nee de voetballers van tegenwoordig willen dan liever weg..
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30329
    zondag 19 augustus 2018 om 14:24
    Dat kan, maar in het geval van Amrabat snap ik het wel. Volgens mij was hij gehaald met het idee dat hij een jaar kon wennen en dan door zou schuiven naar de basis. Hij heeft nauwelijks op zijn plek mogen spelen en vooralsnog heeft hij meer concurrentie dan vorig jaar. En Ayoub en Clasie zijn volgens mij niet minder.
    Als hij nog een jaar op de bank zit wordt het een soort Maher of Ramselaar verhaal.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9635
    zondag 19 augustus 2018 om 14:26
    Ach, dit verhaal gaat op bij elke topclub. Blijkbaar wil ie ergens anders kijken. Prima. Doei.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30329
    zondag 19 augustus 2018 om 14:29
    Ik noem toch ook Maher en Ramselaar van PSV?
    Is voor jullie ook niet slecht denk ik. Als hij nog een jaar invalt wordt hij niet meer waard en ook niet heel veel beter.
    Vind ik leuk
    stephank +123
    zondag 19 augustus 2018 om 14:39
    Laten we niet vergeten dat El Ahmadi in zijn eerste jaar(jaren?) ook bagger was...alleen dat lijken we allemaal te zijn vergeten doordat hij de laatste jaren altijd een van de sterksten was op het veld. Na zijn terugkeer uit Engeland zeker een topper, maar hij moest daar eerst even een volwassen voetballer worden.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1938
    zondag 19 augustus 2018 om 14:17
    Totaal geen doorzettingsvermogen blijkbaar
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:17
    Feyenoord zou hem tenminste een seizoen moeten verhuren. Een speler in zijn tweede contractjaar van de hand doen naar zo`n dramatisch jaar gaat je miljoenen kosten. Verder vind ik het erg zwak van Amrabat om de handdoek nu al in de ring te gooien al krijgt hij misschien voor zijn gevoel ook geen eerlijke kans. Feyenoord haalt tenslotte steeds een middenvelder voor een middenvelder terug.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30329
    zondag 19 augustus 2018 om 14:19
    Is het dan zwak of verstandig?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:38
    Ik vind het persoonlijk kiezen voor de makkelijke weg. Anderzijds begrijp ik Amrabat wel.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30329
    zondag 19 augustus 2018 om 14:39
    Dat het makkelijker is dan je in de basis proberen te spelen zal ik niet ontkennen. Alleen is het misschien wel het beste voor iedereen.
    Als Feyenoord hem echt had willen houden hadden ze ook wel gewoon nee kunnen zeggen.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +2033
    zondag 19 augustus 2018 om 14:18
    Ik vind deze zin wel vreemd,
    Hij kwam in die wedstrijden een keer en gaf twee assists.
    De voetballende rukker ofzo.
    Vind ik leuk
    Jalapeno +919
    zondag 19 augustus 2018 om 14:30
    Hij vond het blijkbaar een lekkere wedstrijd..
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:19
    “Hij kwam in die wedstrijden een keer en gaf 2 assists”......de viezerik!
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17895
    zondag 19 augustus 2018 om 14:19
    Samen met Luckassen naar Team VVCS..
    Vind ik leuk
    Vato75 +2238
    zondag 19 augustus 2018 om 14:20
    Met zo een instelling komt er al helemaal niet
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1145
    zondag 19 augustus 2018 om 14:20
    Welkom terug! ;)
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 15:30
    Nee dank je
    Vind ik leuk
    JanTa48 +5618
    zondag 19 augustus 2018 om 14:21
    Als je niet eens weet door te dringen als basisspeler met deze selectie, dan is er mentaal iets goed mis.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:21
    Met zo'n mentaliteit red je het wel hoor. Na jaartje direct opgeven, meteen weg gaan getuigt ook niet echt van ruggengraat.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 14:21]
    Vind ik leuk
    hassel +814
    zondag 19 augustus 2018 om 14:21
    Gegokt en verloren, heeft de stap niet kunnen maken. Zoveel fouten ook.
    Vind ik leuk
    Enden +4122
    zondag 19 augustus 2018 om 14:21
    Hij heeft in de gaten dat van Bronkhorst speler niet beter kan maken
    Vind ik leuk
    Steven77 +221
    zondag 19 augustus 2018 om 14:23
    Wat een jankmuil. Eerste invalbeurt bij Feyenoord was nog hoopgevend. Maar wat hij in de thuiswedstrijden tegen Ajax en PSV liet zien leek wel op sabotage. Daarna nooit meer een fatsoenlijke wedstrijd van hem gezien.

    Rot maar lekker op bangerik
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:24
    geen geduld dus jonge jonge snel afscheid van nemen v an zulke spelers.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:24
    Helaas mislukt
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11849
    zondag 19 augustus 2018 om 14:24
    Ik vind het een beetje makkelijk, maar misschien iets voor AZ of Vitesse?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9635
    zondag 19 augustus 2018 om 14:29
    Exact. Daar is minder druk. Minder concurrentie. Daarom is het ook altijd zo makkelijk roepen om die en die van de Nederlandse subtop te halen.
    Vind ik leuk
    Paul1982 +11849
    zondag 19 augustus 2018 om 14:32
    Mee eens. De druk om elke week te moeten winnen is voor sommige te groot gebleken, voorbeelden genoeg de afgelopen jaren
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:25
    Fijne voetballer, komt vast weer aan een fatsoenlijke club
    Vind ik leuk
    Spekholz +526
    zondag 19 augustus 2018 om 14:25
    Waar wil die heen dan..
    Vind ik leuk
    elmagico070 +22084
    zondag 19 augustus 2018 om 14:43
    Heeft keuze zat.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:25
    Had te dat niet kunnen zeggen toen die naar Feyenoord ging. De strijd aangaan, vechten voor je plek. Slappe was. Weer een paar miljoen weg gepleurd
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:59
    Basisplek moet je verdienen
    Vind ik leuk
    Nummertien +5048
    zondag 19 augustus 2018 om 14:26
    Feyenoord haalt heel veel spelers van de subtop. Ajax en Psv minder en bij Ajax en Psv slagen ze ook niet altijd, maar omdat Feyenoord haar netwerk niet groot is, en ook de mogelijkheden die er veel minder zijn dan bij Ajax en Psv, een Lozano, Pereiro aankoop zie je bij Feyenoord ik zeg maar een voorbeeld. Het zijn vaak de Bilals, Larssons, Haps, Amrabats enz van deze wereld. Er zijn er niet veel die slagen via de subtop, Feyenoord heeft veel geld daarmee over de balk gegooid.

    Ik heb het tijd gezegd, na Feyenoord haar titel had het naar een volgend level moeten gaan. vGeel daar afscheid van nemen en iemand daar neer zetten met een groter netwerk die Feyenoord echt naar een volgend niveau kan brengen. Nu staat Feyenoord weer jaren stil en gaat het weer bergafwaards. Financieel heeft het weer minder lucht, sportief gaat het slecht, heel het gedoe met het stadion enz, gaat gewoon niet goed bij Feyenoord. Ajax en Psv staan echt mijlenver op Feyenoord op dit moment is er weer een top 2 op sportief en financieel vlak en geen top 3, en dat is jammer.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9635
    zondag 19 augustus 2018 om 14:32
    Och, Ajax kun je niet vergelijken. En vergeet niet dat bij PSV ook een Maher, Ramselaar en Luckassen voor miljoenen zijn gehaald. En Pereiro dreigt nu door te breken na drie jaar?

    Feyenoord mag wel iets creatiever scouten maar zo ontzettend slecht tov PSV is het nu ook weer niet.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5048
    zondag 19 augustus 2018 om 14:38
    Ik zeg Ajax en Psv hebben ook sutoppers gehaald die niet doorbreken, maar Ajax en Psv hebben meerdere vijfers waar het uit vist en wat ze erg veel geld opleverd en dus miskopen kunnen opvangen financieel.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:37
    Kan niet geloven dat ik dit schrijf maar goed geschreven gozer ,hard maar wel realistisch...helaas.
    Vind ik leuk
    Nummertien +5048
    zondag 19 augustus 2018 om 14:50
    Thx, en ik had het graag anders gezien. Meerdere zeiden ook na de titel had Feyenoord moeten verder bouwen en dat betekend mensen op posities zetten met meer gewicht qua netwerk. Nu glijd Feyenoord langzaam weer af naar waar het is geweest toen ze weer gingen opbouwen met vGeel en Gudde. Voor elke periode heb je andere mensen nodig, voor de opbouw periode Gudde en vGeel, en om te groeien als topclub weer andere mensen.

    Vind ik leuk
    Swout +731
    zondag 19 augustus 2018 om 14:29
    Ik zou ook dit zinkende schip willen verlaten.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26587
    zondag 19 augustus 2018 om 14:29
    Dat is al snel na 1 seizoen.. Had beter nog bij Utrecht kunnen blijven. Nu wat tegenslag en meneer wil alweer weg..Slappe instelling.
    Vind ik leuk
    DrDeef +2094
    zondag 19 augustus 2018 om 14:30
    Aan de enen kant, slappe zak. Aan de andere kant, als een niet fitte Clasie speelt en jij zit op t bankje, da's best kut. En als je als rechtsback het niet slechter doet(wat ook niet moeilijk is) dan Nieuwkoop en toch op t bankje zit, ook niet best. Maar toch had ik meer fighting spirit van hem verwacht.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:30
    Lekkere aankoop weer van Martin van Geel, de zoveelste al.
    Vind ik leuk
    Sanji +966
    zondag 19 augustus 2018 om 14:43
    Ik denk dat de aankopen die Van Geel heeft gedaan, met name op voorhand echt goed waren.
    Ayoub, Amrabat, Bacasikougelulalulalulablabla, larson, berghuis, Juste, Haps, diks, boetius enzovoorts

    Toch echt aankopen met kwaliteit en/of potentie.

    Ik denk dat de fout eerder bij Van Bronckhorst ligt. Zegt echt genoeg dat al deze spelers die tot de beste spelers van de eredivisie behoorden vlak voor hun transfer of interesse genoten van ajax en psv of iniedergeval veel potentie bezitten, allemaal totaal aan het mislukken zijn.
    Je kan niet verwachten dat ze allemaal hun potentie halen of het waar maken, maar zegt wel genoeg dat al deze spelers die door analisten en scouts als belovend werden beschouwd door de mand vallen.

    Dat zegt genoeg over Van Bronckhorst die faalt in het goed neerzetten van de poppetjes, strategie en tactiek kiezen waarbij het spelersmateriaal kan uitblinken en het beter maken door trainingen. Al deze zaken faalt de trainer hard in. Zegt ook genoeg dat die haast elk seizoen een periode met verlies op verliest heeft gekend. Dat hij de hulp nodig had van een andere trainer als mentor en daarna Kuyt als mentor. Kuyt gaf niks voor niks harde kritiek op hem.

    Persoonlijk vind ik Van Bronkhorst echt net een Cocu, in de zin dat Cocu ook spelers niet beter kon maken. Maar Cocu was tenminste een goede tacticus en kon de spelers in hun kracht zetten door de juiste strategie, speelswijze en posities te kiezen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9635
    zondag 19 augustus 2018 om 15:26
    Klopt. Onder Van Bronckhorst is echt geen enkele speler beter geworden. Onder Rutten of Koeman had je dat nog wel.
    Vind ik leuk
    remakil +5922
    zondag 19 augustus 2018 om 14:32
    Zo heerlijk.. we verkopen ze voor veel en daarna worden ze volledig afgeschreven door de koper. Amrabat, Ramselaar... ze mogen zo terugkomen hoor ;-)
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:33
    Prima, inpakken en wegwezen! Je moet spelers hebben die zich dood willen vechten voor Feyenoord!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:33
    Ik ben trots en heb goed wk achter de rug op de bank van Marokko. Dus te goed voor Feyenoord deze stakker? Haha, lekker opdonderen.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:34
    "Hij kwam in die wedstrijden een keer en gaf twee assists." VoetbalPrimeur houdt er aparte statistieken op na.
    Vind ik leuk
    soksa +1551
    zondag 19 augustus 2018 om 14:34
    Zonde. Vond hem met zijn fysiek i.c.m met redelijke techniek een meer dan nuttige kracht indien el ahmadi en/of Vilhena zou vertrekken. Leek alleen of hij altijd zoekende was waardoor het er nooit echt helemaal uit kwam.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:35
    Na 1 jaar al dat is wel triest.
    Vind ik leuk
    Korm +36722
    zondag 19 augustus 2018 om 14:36
    Niet goed genoeg denk ik
    Vind ik leuk
    Speedy +348
    zondag 19 augustus 2018 om 14:43
    Niet echt een professionele houding van deze speler. Wordt dan geen prof als je geen ruggengraat hebt
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4730
    zondag 19 augustus 2018 om 14:43
    Dit zijn geen jongens waar je de oorlog mee wint natuurlijk.

    Amrabat komt gewoon voetballend tekort, bij Utrecht gehyped door de media. Typische van Geel aankoop. We typisch dat die jongen op de bank terecht komt en gelijk weg wil. Maar goed, zijn keuze.

    Boëtius vind ik een nog vreemder verhaal. Toen hij debuteerde een leuke frisse buitenspeler. Echter nooit doorontwikkeld, naar het buitenland gegaan, twee keer mislukt. Feyenoord heeft een geste gedaan door hem ondanks alles een tweede kans te geven. Maar in plaats van deze met beide handen aan te grijpen lijkt hij een beetje van het padje af.

    Ik zou zelf als club dan niet aan dit soort slappelingen beginnen maar het zou typisch zijn dat hij toch weer ergens een kans krijgt.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12489
    zondag 19 augustus 2018 om 14:49
    Dat wordt echt n paar niveautjes lager voor JP. Zandbakje, of 1e divisie in Turkije, zoiets.

    Kostte die Amrabat geen 5,5 en Boetius geen 1,2 miljoen of zo? Daar kun je zo 5 miljoen tt op afschrijven. Er is echt nooit 'n aankoop die met winst wordt doorverkocht, snetverdrie.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4730
    zondag 19 augustus 2018 om 14:53
    Ik dacht dat Boëtius vrij goedkoop was want Basel wilde van hem af, anderhalf ofzo en Amarabt drieënhalf ofzo.

    Feyenoord heeft veel subtop spelers gekocht. Amper jongens die nog veel beter kon worden. Van alle jongens van subtop clubs vind ik alleen Haps een versterking. Dat is voor Feyenoord denk ik een prima back. Jorgensen was een schot in de roos, een van de weinige ‘exotische’ aankopen van van Geel. Jongens als Tapia, St Juste en Larsson hebben ook amper overtuigd.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12489
    zondag 19 augustus 2018 om 15:23
    Maar dat zeggen we achteraf.
    Larsson was de beste linksbuiten in NL toen we hem haalden ('Ajax moet hem halen!!' aldus velen), van St Juste werd verwacht dat het n grote kon worden en van Amrabat zei elke pseudo-kenner dat het Oranje-materiaal was waar men plechtig van hoopte dat hij na Ziyech niet óók voor Marokko zou kiezen.
    Kortom de betere talentvolle spelers van max 23-24 waarvan verwacht werd dat ze allemaal stappen zouden maken.
    Op dit moment lijkt alleen Haps inderdaadte hebben overtuigd, en St Juste daar kort achter, maar achteraf is makkelijk praten.
    Overigens, de laatste keer dat we de talentvollere spelers bij de subtoppers wegtrokken roemde elke sportjournalist de doortastendheid van Feyenoord en dat het zo geweldig was dat wij zoveel Nederlanders in de basis hadden (ipv het vreemdelingenlegioen van PSV en Ajax).
    En wat gebeurde er? Met subtoppers als Pauwe, Konterman, Bosvelt, Van Wonderen werd F kampioen in 99 kampioen en met zon zelfde subtopteam de UEFA cup in 02 gewonnen.
    Nogmaals, achteraf is het makkelijk praten, maar elke kenner vond vorig jaar dat F fantastisch had ingekocht.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 15:27]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9635
    zondag 19 augustus 2018 om 15:32
    Amen.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12489
    zondag 19 augustus 2018 om 16:20
    Ik blijf het zeggen, hoor 😉.
    Maar zo leg ut gewoon. Soms heb je pech, maar als je voor 26 miljoen 5-6 jochies uit t buitenland haalt, heb je ook geen garantie dat t n succes wordt...
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9635
    zondag 19 augustus 2018 om 18:09
    Precies. En ook die voorbeelden zijn talrijk.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9635
    zondag 19 augustus 2018 om 15:33
    Tsja, aan dit soort slappelingen niet beginnen. Als je alles vooraf wist, dan maak je nooit een miskoop.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:45
    Ruilen tegen Ramselaar hebben ze beiden een frisse start.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4730
    zondag 19 augustus 2018 om 14:53
    En wat moet PSV met twee mislukte Feyenoorders?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 15:29
    Wat bij de ene club niet lukt kan elders zo maar goed uitpakken.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4730
    zondag 19 augustus 2018 om 16:04
    Juist, dus twee jongens die bij Feyenoord niet mee kunnen moet PSV gaan halen? Zou jij blij zijn met twee bankzitters van pak hem beet Emmen waarbij de Emmen trainer aangeeft dat hij niet tevreden is over deze twee spelers? Zeker als je club niet veel geld heeft en het beschikbare geld beter kan besteden aan 1 echte versterking?
    Vind ik leuk
    Blindsy +12489
    zondag 19 augustus 2018 om 14:45
    Het begint inmiddels wel n beetje op n soap te lijken. Amrabat heeft er weinig van gebakken maar wil niet voor zn kans gaan, maar meteen vertrekken.
    Nieuw seizoen 'Onderweg naar morgen'.
    Vind ik leuk
    Vinnie J +1546
    zondag 19 augustus 2018 om 14:47
    Verwonderlijk. Kan nog geen bal aannemen. Dat dit door Nederland werd overwogen om op te roepen? Wat heeft dit menneke nu gepresteerd? Dat ze hem gewoon een jaar op de tribune zetten.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20983
    zondag 19 augustus 2018 om 14:50
    Feijenoord moet Luckassen en Isimat halen. Prima spelers voor die club.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9635
    zondag 19 augustus 2018 om 15:35
    Ja. Echt. En PSV moet er nog maar 1 bij AZ ophalen.
    Vind ik leuk
    Bizzy +20983
    zondag 19 augustus 2018 om 18:21
    Seizoenkaarten zijn uit verkocht.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9635
    zondag 19 augustus 2018 om 18:23
    Bij PSV? Echt?
    Vind ik leuk
    Bizzy +20983
    zondag 19 augustus 2018 om 18:25
    Alleen de vraag stellen is al antw geven. Kennelijk is het voor jouw een verrassing. De wonderen zijn de wereld niet uit.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3202
    zondag 19 augustus 2018 om 14:51
    Mooi van van persie ..echt de beste feyenoorder en een vd beste in de eredivisie ik heb het over de goal
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 14:51]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:55
    Eindelijk laten Larsson en Karsdorp zich een zien.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +3202
    zondag 19 augustus 2018 om 14:57
    Ja precies .
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9635
    zondag 19 augustus 2018 om 19:08
    Ja, Karsdorp speelde goed inderdaad.
    Vind ik leuk
    Cowboy +64
    zondag 19 augustus 2018 om 14:51
    Terecht! Hij heeft niet echt een kans gehad. Was tijdens het Champions League de betere en dan kan je zien dat hij wel degelijk het niveau heeft. En met inval beurten alleen kom je er niet. Je moet er gewoon een hele tijd staan.
    De trainer komt zelf gewoon veel tekort. Helaas maar jammer, Feyenoord verdient gewoon beter.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 14:53]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:54
    En maar zeggen dat het geen mentaliteits kwestie is....geld niet alleen voor Marokkaanse jongeren, maar alle jongere soelers,. Zie ook boetius en menig ander talent.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 14:54
    Typisch die mentaliteit van tegenwoordig. Verkopen die gast aan een zandbak club
    Vind ik leuk
    berwi +453
    zondag 19 augustus 2018 om 14:56
    heeft voor mij groot gelijk
    Vind ik leuk
    Bassie666 +374
    zondag 19 augustus 2018 om 14:57
    "...Hij kwam in 21 wedstrijden één keer..." Tja...bij Utreg werd er blijkbaar meer gepijpt onder de douche :P :P
    Vind ik leuk
    kees ee +604
    zondag 19 augustus 2018 om 14:57
    . . en weet'ie zijn transferbedrag nog ??, . . nou dat bedrag, plus twee jaarsalarissen, en dan kan'ie zich zo vrijkopen toch ??
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 15:04
    Gewoon contract laten uitdienen in het 2. Kijken hoe Meneer dan gaat piepen.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 15:04
    Weer een grote miskoop van de hr van Geel.Schwalboetius van het zelfde laken een pak,en ik kan nog wel even doorgaan.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 15:06
    Hij kwam in die wedstrijden een keer.. Das gek
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 15:07
    Ja iedereen schreeuwt altijd over de zogenaamde miskopen van Ajax maar dit is er ook één. Wat een kluns is deze man, kan zo naar FC Oss of RKC.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1522
    zondag 19 augustus 2018 om 15:14
    Dit is absoluut geen miskoop . Gij heeft gewoon geen kans en geen serie in de basis gestaan . Die dikke Clasie die niet eens kan lopen mag wel gelijk erin zon dat ook maar 1 moment fit te zijn.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9635
    zondag 19 augustus 2018 om 15:37
    Hahaha, dikke Clasie niet fit. Man man man. Niveautje hoor.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1522
    zondag 19 augustus 2018 om 16:22
    Het gaat om het verschil he Clasie niet fit gelijk basis . Amrabat heeft geen eerlijke kans.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9635
    zondag 19 augustus 2018 om 18:08
    Klopt. Gaat om een andere positie. Daarnaast heeft Clasie ook wel een iets ander track record (als neo international). Dus niet met elkaar te vergelijken.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 15:08
    Auf nie wiedersehen.
    Vind ik leuk
    Bassie666 +374
    zondag 19 augustus 2018 om 15:09
    Doei!
    Vind ik leuk
    Enw02 +511
    zondag 19 augustus 2018 om 15:11
    Volgena vele een aderlating dat hij niet voor oranje koos maar voor marokko 😂😂😂
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1522
    zondag 19 augustus 2018 om 15:13
    Ongelofelijk deze trainer maakt meer kapot dan beter. Hoeveel wedstrijden heeft hij in de basis gestaan?Vergelijk het is met Toornstra of als Vihlena weg zou gaan wat dan ? Ik begrijp wel dat hij weg wil. Ook hij ziet dat Clasie niet fit is geen volledige wedstrijd kan spelen en zeer zwak speelt maar wel gelijk i de basis mag staan. Trainer out !!!! Zit in de zon dat is wel lekker nu maar gvd niet om aan te gluren .
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9635
    zondag 19 augustus 2018 om 15:36
    Zit je te kijken vandaag? Als je dan nog vindt dat Clasie slecht speelt, dan zie je het niet helemaal goed.
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1522
    zondag 19 augustus 2018 om 16:23
    Vandaag valt het mee Excelsior wel maat minder als Graafschap Trecin en hup 70 minuten en op
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9635
    zondag 19 augustus 2018 om 18:07
    Ja, Excelsior maatje minder dan De Graafschap. Tuurlijk. Laat Clasie nu maar een wedstrijd of tien ballen. Zit ie gewoon op z'n oude niveau.
    Vind ik leuk
    Truth +3003
    zondag 19 augustus 2018 om 15:17
    Is gewoon een matige speler !
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 15:19
    wat een waardeloos mentaliteit..
    Vind ik leuk
    Kramertje +888
    zondag 19 augustus 2018 om 15:19
    Amrabat is waarschijnlijk weer zo'n type speler die zich te goed vindt.

    Dalijk is er geen interesse zit je minimaal een half jaar op de tribune heb je niks aan.

    Vind ik leuk
    WilcoS64 +1589
    zondag 19 augustus 2018 om 15:21
    Verlaat het zinkende schip maar en neem Boetius en Vilhena maar mee.
    Vind ik leuk
    bennings +312
    zondag 19 augustus 2018 om 15:49
    Ook van die nare mannetjes idd ....
    Vind ik leuk
    Guio Oiug +36
    zondag 19 augustus 2018 om 15:26
    Kwam hij 1 keer in een wedstrijd en gaf hij 2 assists, ja? In welke wedstrijd kwam hij dan? Ajax?
    Vind ik leuk
    poklane +4949
    zondag 19 augustus 2018 om 15:26
    Na een jaartje bankzitten de handdoek gooien, triest zeg. Dikke doei!
    Vind ik leuk
    hefbrug38 +514
    zondag 19 augustus 2018 om 15:27
    Laat lekker gaan
    Vind ik leuk
    Ron Vinke +14
    zondag 19 augustus 2018 om 15:28
    Blijft bizar. Dit is dezelfde Amrabat die PSV, praktisch in zijn eentje, kapot speelde nadat Feyenoord met 10 man kwam te staan in Eindhoven. Waarom slaagt zo’n jongen dan niet?
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 15:30]
    Vind ik leuk
    Hoen1 +41
    zondag 19 augustus 2018 om 15:41
    Omdat we een trainer hebben die voetballers niet beter kan laten voetballen. #Gioout
    Vind ik leuk
    Horas +559
    zondag 19 augustus 2018 om 15:29
    Jammer, leek echt een goede speler, maar met deze mentaliteit komt hij zelfs niet in aanmerking voor een basisplaats als hoekvlag.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 15:29]
    Vind ik leuk
    Lubje +742
    zondag 19 augustus 2018 om 15:32
    Gaat niets aan verloren. Ik denk trouwens niet dat de clubs voor hem in de rij zullen staan.
    Vind ik leuk
    bennings +312
    zondag 19 augustus 2018 om 15:48
    Waar wil hij heen Emmen ......
    Vind ik leuk
    Sunil010 +198
    zondag 19 augustus 2018 om 15:33
    20 miljoen en niet minder!!!
    Ook zo'n snotaap die denkt boven iedereen te staan!
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 15:34]
    Vind ik leuk
    Hoen1 +41
    zondag 19 augustus 2018 om 15:40
    En weer een speler die Gio niet beter maakt en met verlies verkocht gaat worden! #Gioout en #JPout. Ik voor zie weer jaren frustratie en wilde geld plannen (stop Feyenoord city). #Schijtbeleid
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31900
    zondag 19 augustus 2018 om 15:46
    Niet goed genoeg. Strik erom.
    Vind ik leuk
    bennings +312
    zondag 19 augustus 2018 om 15:46
    Lekker laten gaan ,weer een verkeerde aankoop van Feyenoord.Echt een speler die in 1tempo speelt en als hij wissel staat een heel vervelend ventje word in de groep .
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 15:46
    Hij kwam in die wedstrijden een keer en gaf twee assists , VP, was hij opgewonden en spoot het er zomaar uit???
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 15:49
    Ik lach me rot dat hij weg wilt bij feyenoord
    Vind ik leuk
    BoRiNo13 +275
    zondag 19 augustus 2018 om 15:51
    Hij Kwam in die wedstrijden een keer en gaf 2 assists..

    VP, lees eens eerst voor je wat plaatst joh. Dit klinkt wel heel verkeerd. Man man man
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 15:53]
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9790
    zondag 19 augustus 2018 om 15:55
    Leg een bod neer van 10.000 euro.
    Vind ik leuk
    psv02 +38
    zondag 19 augustus 2018 om 15:57
    Veel succes nog Amrabat met je carriere verneuken
    Vind ik leuk
    El buitre +34
    zondag 19 augustus 2018 om 15:58
    En zo zal het ook gaan met ayoub, leuke spelers voor hooguit subtop maar missen de mentaliteit voor de top.
    Vind ik leuk
    rinirat +2648
    zondag 19 augustus 2018 om 16:08
    Wat Feyenoord op dit moment laat zien is erg pover 1-0 tegen een niet voetballend excelsior.
    Ik verwacht nog wel een 1-1 in het laatste kwartier.
    Amrabat veel beter dan ee Toornatra die alles kan in een vertraging
    Vind ik leuk
    Glenn55 +112
    zondag 19 augustus 2018 om 16:13
    Zegt ook iets over Gio, geen trainer die spelers beter maakt, een voor een vallen spelers af of wordt vervangen door een ander totdat die ook minder gaat spelen.
    Het is een relen van zwakte en ja natuurlijk ligt ook een beetje aan de speler, maar noemt noe een speler die onder van Gio echt stappen heeft gemaakt.
    Gio houdt volgens mij niet van lastige en mondige spelers, moeten allemaal ideale schoonzonen zijn, net zoals hij zelf was.
    Vind ik leuk
    Hugo59 +2258
    zondag 19 augustus 2018 om 16:14
    Ik zou daar ook weg willen.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 16:27
    Vertrekken heel snel
    Vind ik leuk
    pinkelman +4161
    zondag 19 augustus 2018 om 16:27
    Kan niet al te veel gaan kosten, weer een enorme verliespost voor de Rotterdammers.
    Vind ik leuk
    barry m +350
    zondag 19 augustus 2018 om 16:33
    zet hem in het 2e van feyenoord als hij dat niveau aan kan.
    aan zo n speler heb je niks die maken vaak ook de sfeer kapot in een team.
    lopen alleen maar te klagen en presteerd niks.
    ik ben niet voor feyenoord maar hoop wel dat ze weer eens het oude vecht spel van hun gaan spelen, daar stond feyenoord toch wel om bekent.
    ik vond dat altijd geweldig om naar tekijken.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 16:34]
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2932
    zondag 19 augustus 2018 om 16:37
    Zo VI.... "hij kwam in die wedstrijden een keer en gaf 2 assists" ?
    Dan snap ik dat hij geen toekomst heeft in de Kuip......natte boel....
    Vind ik leuk
    5by5 +1280
    zondag 19 augustus 2018 om 16:41
    Amrabat was een miskoop heeft het nooit waar kunnen maken. Feyenoord verliest niets wanneer hij weggaat. Boeitius vind ik zonde hij kan beter alleen het komt er niet uit.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 16:49
    Mooi! Een harde werker met een flinke fysiek. Punt. Meerwaarde voor Feyenoord is minimaal gebleken. Als hij, samen met JP Boëtius, Tony Vilhena en Sven van Beek, nog verkocht kan worden voor de transfer deadline, dan kunnen we misschien nog Janmaat en een leuke aanvaller halen.
    Middenvelders genoeg, en vergeet vooral niet dat de jeugd op de deur klopt. Alleen al Burger en Geertruida zijn klaar voor de volgende stap, en dan lopen er nog een paar die die stap binnenkort ook wel aan kunnen.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5269
    zondag 19 augustus 2018 om 17:05
    "Wat hij wil weet ik en daarom kies ik voor andere mensen. Hij heeft aangegeven dat hij het liefst weg wil bij Feyenoord,

    Wat een enorme tering lijer is die Gio van Bronkkots, eerst lekker hem buiten de selectie houden en geen minuten gunnen, en dan net doen alsof het aan hem ligt omdat hij niet meer bij Feyenoord wilt blijven, om kotsmisselijk van te worden.

    Wees dan gewoon eerlijk en zeg dat je hem niet goed genoeg vind en door gebrek en perspectief zou amrabat openstaan om te vertrekken.

    Niet dit misselijke verhaal waardoor Gio weer zogenaamd onschuldig lijkt en de alles bij Amrabat neerlegt.

    hoe langer dit seizoen duurt des te meer begin ik van Gio te walgen.

    Waar is dat leuke ventjes gebleven dat hij als voetballer was???? zou die nog wel eens naar zichzelf in de spiegel kijken ? hij is totaal veranderd en een enorme tering lijer geworden.....
    Vind ik leuk
    barry m +350
    zondag 19 augustus 2018 om 17:10
    als hij weg wil en heeft nog een contract tot 2020 en gooit er met de pet na das toch werk weigering of zie ik dat verkeerd?
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3346
    zondag 19 augustus 2018 om 17:11
    Amrabat moet een grote jongen zijn en voor zijn plaats vechten. Als hij genoeg kwaliteiten heeft gaat hij straks gewoon spelen...
    Vind ik leuk
    Tebannet +142
    zondag 19 augustus 2018 om 17:23
    Zo jammer bij Utrecht voetbalde hij toch goed. Druk van de kuip of aat is met hem?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 22:22
    gewoon gelijk verkopen, is ook geen speler met doorzettingsvermogen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws