'Mister positivo' Van Persie ontkent: 'In de groep was er geen onrust'

    'Mister positivo' Van Persie ontkent: 'In de groep was er geen onrust'

    zondag 19 augustus 2018 om 16:37

    De selectie van Feyenoord heeft weinig gemerkt van de onrust rond de club. Dat stelt Robin van Persie, die tevreden was met de eerste overwinning van Feyenoord. In eigen stadion was Feyenoord te sterk voor stadsgenoot Excelsior.

    "Het klinkt gek, maar in de groep was er geen onrust. We zijn bezig met een proces. Ik hoor de mensen thuis al denken: heb je hem weer die positivo. Maar het is echt zo", verklaart hij tegenover de camera van FOX Sports.

    Van Persie, tegen Excelsior verantwoordelijk voor de 1-0, stelt dat het proces tijd nodig heeft. "Dat kan niet gefixt zijn in een week. Dat duurt soms gewoon eventjes. In dat proces zie je dat we elke dag stappen maken. De bereidheid is groot, iedereen wil beter worden. Ik ook. Ik wil ook beter worden, ik wil ook leren. Ik kan ook leren van Gio, van andere spelers. Iedereen staat heel erg open voor elkaar. Dat moeten we vooral blijven doen, dat is ongeacht winst of verlies of gelijkspel."

    Plaats een reactie

    Jan_Boskamp +1102
    zondag 19 augustus 2018 om 16:39
    Jaaaaa werelds Robert! We worden kampioen! Klasse!
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 16:40]
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15309
    zondag 19 augustus 2018 om 16:40
    Hij heet Robin!
    Vind ik leuk
    Jan_Boskamp +1102
    zondag 19 augustus 2018 om 16:42
    Wat loop je nou te zeiken man. Ik word toch zo moe van deze vent.
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15309
    zondag 19 augustus 2018 om 16:45
    Wie is Robert?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 17:10
    Van de schoonmaak politie?
    Vind ik leuk
    Voebtal +5808
    zondag 19 augustus 2018 om 17:26
    Feyenoord haalt Europees voetbal!
    Vind ik leuk
    buddha +8344
    zondag 19 augustus 2018 om 19:59
    yuuup de grap van de maand is bekend hoor.
    Vind ik leuk
    Ropa +17
    zondag 19 augustus 2018 om 17:26
    Nee, van negatief lullen krijg je wel energie. Als dat bij jou wel zo werkt, dan snap ik dat je er moe van wordt, maar laat Robin vooral proberen zolang mogelijk positief te zijn.
    Volgens wetenschappelijk onderzoek werkt dat beter dan negatief gelul.
    Dus lekker zo doorgaan Robin.!
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12290
    zondag 19 augustus 2018 om 17:01
    De geest van dirk waart nog steeds rond in de kuip...
    Vind ik leuk
    davidben +4600
    zondag 19 augustus 2018 om 17:10
    Ik heb de piemel van Dirk Kuyt weleens gezien.
    Vind ik leuk
    Streaker +3203
    zondag 19 augustus 2018 om 17:17
    Tot op z'n kuit?
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +2706
    zondag 19 augustus 2018 om 19:00
    Nee ze naam zei het al een beetje het bleek een kut
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12290
    zondag 19 augustus 2018 om 18:15
    Zal wel indruk gemaakt hebben..
    Vind ik leuk
    davidben +4600
    zondag 19 augustus 2018 om 19:03
    Menig man zal ervan dromen om de piemel van Dirk te hebben. En sommige zouden hem zelfs willen zijn. Lekkere hartige boel!
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12290
    zondag 19 augustus 2018 om 19:41
    Ik heb zo mijn voorkeuren en ik kan je vertellen dat je dirk daar niet onder kan scharrn. Open deuren bingo is bovendien mijn ding niet.
    Vind ik leuk
    buddha +8344
    zondag 19 augustus 2018 om 20:00
    en jij als dirk fan moet zn naam toch weer even noemen he ;)
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12290
    zondag 19 augustus 2018 om 22:41
    Dirk de open deuren koning? Een held is het...
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15309
    zondag 19 augustus 2018 om 16:40
    Alles staat open!
    Vind ik leuk
    PRICE +32111
    zondag 19 augustus 2018 om 16:40
    Eerst maar eens 10 speelronden ver zijn,dan evalueren
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15309
    zondag 19 augustus 2018 om 16:42
    Ik evalueer niet 2e reactiekoning! Leer lezen!
    Vind ik leuk
    PRICE +32111
    zondag 19 augustus 2018 om 17:08
    T jonge wat ben jij agressief.
    Prima wat jij wil.
    En verder betreft evalueren,kijk het eerst eens een paar wedstrijden af. Zegt toch totaal niks de Graafschap uit verliezen en Excelsior thuis winnen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +5746
    zondag 19 augustus 2018 om 18:27
    Precies. Dan zien we allemaal wel waar we staan. En wie er zogenaamd een miskoop is en wie niet.
    Vind ik leuk
    Jan_Boskamp +1102
    zondag 19 augustus 2018 om 16:41
    Ik heb je graag, maar straks geef ik je toch een pak rammel.
    We worden kampioen!
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14845
    zondag 19 augustus 2018 om 16:46
    Sjezus man, een account maken alleen voor dit soort onzin?

    Boskamp zal blij zijn dat je zijn naam gebruikt, tering!
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +2706
    zondag 19 augustus 2018 om 19:02
    Boskamp is al een karikatuur van zich zelf niemand kan zijn naam nog meer verkloten
    Vind ik leuk
    J Kiprich +15309
    zondag 19 augustus 2018 om 16:46
    Je mag me helemaal in elkaar beuken na de titel!
    Vind ik leuk
    Johan59 +474
    zondag 19 augustus 2018 om 17:46
    Je imitatie slaat nergens op en is een grote mislukking, begin gewoon opnieuw Jan
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 16:41
    Onee? Je nam de felicitaties van Larsson na de 1 - 0 niet echt van harte...
    Vind ik leuk
    Kim Jung-On +2608
    zondag 19 augustus 2018 om 16:44
    We zijn bezig met een proces...jaja. Wie zei dat ook alweer?
    Vind ik leuk
    Streaker +3203
    zondag 19 augustus 2018 om 17:21
    Ezequiel (3%)
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 16:45
    Het middenveld Vilhena Toornstra Ayoub is wel een verbetering. Nou moeten Larsson Toornstra Vilhena en Berghuis weer gaan scoren. Leuk voor St Juste. Malacia en Bijlow speelden een leuke wedstrijd.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 16:47]
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1496
    zondag 19 augustus 2018 om 17:14
    Ik hoop op clasie ,ayoub en vilhena
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 17:16
    Ayoub en Vilhena zijn links.

    Als Jørgensen weer terug komt : Vilhena / van Persie - Ayoub.
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1496
    zondag 19 augustus 2018 om 17:22
    Ja dat is waar. Ik denk dat ayoub het wel gaat redden.
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1328
    zondag 19 augustus 2018 om 17:25
    Je hebt in ieder geval mocht Vilhena nog vertrekken de vervanger al in huis! Maakte goeie eerste indruk!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 17:28
    Ik zou Vilhena maar verkopen. Hij wil zo graag. Wouter Burger is er ook nog.
    Dan maar 6 a 7 miljoen voor Vilhena, beter dan een gefrustreerde speler.
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1328
    zondag 19 augustus 2018 om 17:55
    Mwaah zou toch zeker nog voor 10 gaan. Wat zou Amrabat nog op leveren 2,5? Hier moet dan toch zeker 2 versterkingen voor kunnen worden gehaald? Wie zou je graag zien komen wim?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 18:01
    Niemand. Volgend jaar maar weer.

    Misschien volgend jaar Jørgensen en Berghuis nog verkopen en dan 2 a 3 echte versterkingen halen. Van ca. 22 jaar.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 18:02]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +5746
    zondag 19 augustus 2018 om 18:27
    Niemand. Je hebt Tapia nog ;)
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1328
    zondag 19 augustus 2018 om 18:41
    Ik zou die Linssen op de vleugels graag zien komen. Vind het een speler met karakter die past in het plaatje van Feyenoord.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +5746
    zondag 19 augustus 2018 om 18:49
    Nee. Krijg je weer het commentaar dat de scouting simpel is.

    En hoeveel spelers vanuit de subtop maken nu het verschil in de Nederlandse top?

    Linssen is wel een gifkikker trouwens. Kun je er beter bin hebben dan Boetius of Labyad.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 18:50]
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1328
    zondag 19 augustus 2018 om 20:04
    Daarom zeg ik ook Linssen, het is lang niet de mees talentvolle speler in de eredivisie maar wel een type als Berghuis. 1 waarvan ik zeg he dat is nou een typische Feyenoord speler. Veel meer dan bijvoorbeeld een Larsson die weer beter bij een Ajax zou passen met zijn manier van voetballen(bij heerenveen toen dan he). Verder denk ik dat de eredivisie niks heeft rond lopen. Van Drongelen zou ik een goeie voor centraal achterin vinden.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2785
    zondag 19 augustus 2018 om 22:53
    Tapia ipv Vilhena graag...dan gaan we voetballen met aanvallende creatieve impulsen vanuit het middenveld...
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27130
    zondag 19 augustus 2018 om 16:47
    Kennelijk moet je Van Persie heten als je het woord proces wilt gebruiken.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 16:51
    Hoe wil je het dan noemen?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27130
    zondag 19 augustus 2018 om 16:53
    Ik bedoel meer dat onze trainer voor gek wordt verklaard als hij het woord gebruikt, maar als Van Persie het zegt is het prima.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 17:19
    Is proces zo'n raar woord dan?

    Ontwikkeling? Groeien? Lekker met elkaar bezig zijn? Teambuilding?

    Dat kan ook hoor. Roep maar wat.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27130
    zondag 19 augustus 2018 om 17:20
    Nee, ik ben helemaal voor het woord proces. Alleen was ik verbaasd dat er geen enkele hysterische opmerking stond onder het artikel. Dat is bij Ten Hag wel zo.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 17:24
    Om dat hij wel meer ongelukkige woorden gebruikt.
    En dat roep jezelf over je af, als je je verdedigend opstelt. Van Halst komt een beetje onzeker over en zijn media rituelen, spreken niet tot de verbeelding.
    Hij praat een beetje moeilijk.

    Je voorkomen en uitstraling, zijn heel belangrijk in de media ... tegenwoordig. Je moet een goed acteur zijn.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27130
    zondag 19 augustus 2018 om 17:29
    Ja, het is inderdaad wel verklaarbaar. En ook droevig.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9012
    zondag 19 augustus 2018 om 21:49
    Of goed kunnen rijmen, dan lukt het ook wel....

    Feyenoord, mooi resultaat zeg.......maar ja, met Gio wat wil je ?
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +2706
    zondag 19 augustus 2018 om 19:05
    Ten hag kan dat na een half seizoen niet meer zeggen. Het spel is gewoon dramatisch slecht zo gaan wij geen kampioen worden. Frank staat al klaar iedereen ziet en weet dat.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27130
    zondag 19 augustus 2018 om 19:11
    goed verhaal man
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +2706
    zondag 19 augustus 2018 om 19:25
    Ja blijf maar keizer bashen terwijl ten hag het slechter doet!
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27130
    zondag 19 augustus 2018 om 19:44
    Doe ik allang niet meer. Wedstrijden tegen Sturm Graz en Luik alweer vergeten? Lekker geheugen heb je dan.
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +2706
    zondag 19 augustus 2018 om 19:54
    Ja door Heracles en vvv

    Daarbij sturmgraz amateurs en werden fouten gemaakt.. standaard de nummer 8 van België idem. Je moet niet zo aan scorebord journalistiek doen en de wedstrijden bekijken.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27130
    zondag 19 augustus 2018 om 19:56
    Nee, dan heb je er verstand van.

    Tuurlijk, standard de nummer 8 van België wijs hoor. Jij moet even opzoeken wat scorebord journalistiek betekent voordat je het in een zin gebruikt.
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +2706
    zondag 19 augustus 2018 om 20:07
    Kereltje hag is kut face it
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27130
    zondag 19 augustus 2018 om 20:29
    op basis van zo'n flutverhaal? Nee dankje, ik vorm m'n eigen mening wel.
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +2706
    zondag 19 augustus 2018 om 20:34
    Op basis van de resultaten
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27130
    zondag 19 augustus 2018 om 20:39
    je bedoelt op basis van scorebord journalistiek?
    Want dat is scorebord journalistiek, dat je alleen naar de resultaten kijkt.
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +2706
    zondag 19 augustus 2018 om 20:42
    Nee statestieken ga eens dieper kijken teletekst supporter
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27130
    zondag 19 augustus 2018 om 20:46
    Oh, statestieken. Tuurlijk, nu heb je helemaal gelijk.
    Noem eens wat van die geinige statestieken dan?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9012
    zondag 19 augustus 2018 om 21:50
    Zo is het !
    Vind ik leuk
    #Keizerout +27130
    zondag 19 augustus 2018 om 21:56
    Ach wat weet jij nou man, teletekstsupporter :p
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9012
    zondag 19 augustus 2018 om 22:01
    Je kan ook zeggen Frank is nog steeds werkeloos....... mislukt overal en geen enkele verstandige Directie wil hem hebben.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1929
    zondag 19 augustus 2018 om 16:47
    Dat getuigt overigens ook van weinig professionaliteit.. als feyenoord ooit een topclub wil zijn, dan mag ik toch op z'n minst hopen dat er onrust heerst bij de spelers als er met 2-0 wordt verloren van de Graafschap..
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 16:49
    1 wedstrijdje.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1929
    zondag 19 augustus 2018 om 17:05
    1 wedstrijdje van PSV of Ajax verliezen zal niet zo'n probleem zijn, maar ze hebben verloren van de Graafschap.. en zijn uit Europa geschopt door een ploeg met een begroting van 2 miljoen.. en dan zegt van Persie dat ze niks hebben gemerkt.. dat is natuurlijk gelul, maar mocht het echt zo zijn dan is er berhoolijk wat mis daar..
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 17:07
    Luister er naar zoals jij wilt. Het 1e begin is er weer.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6052
    zondag 19 augustus 2018 om 17:19
    Hoe zat dat vorig jaar in Amsterdam en Eindhoven dan? Geen speler had het toen over onrust, of wil je beweren dat Ajax en PSV ook uit de kluiten gewassen amateurclubs zijn?

    Nu betreft het Feyenoord en kan iedereen lekker los gaan..
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 17:32
    Alleen bij Feyenoord is alles een drama in de media. Bij Ajax en PSV ... een tegenvaller.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6052
    zondag 19 augustus 2018 om 17:34
    Geeft goed weer wat de media de grootste club van Nederland vindt ;).

    Bij de grootste horen geen tegenvallers, dan is het meteen een drama
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 17:38
    Feyenoord word altijd gelijk neergezet als een amateuristisch kleuterschooltje.

    Net als 2 jaar geleden. Feyenoord? Nee, die kunnen geen kampioeen worden.
    Of kampioen van de armoede.
    Vind ik leuk
    Hoogeveen +6052
    zondag 19 augustus 2018 om 17:42
    Pure afgunst, of nee... Calimero gedrag ;) Heb dat woord altijd al eens willen gebruiken
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 17:44
    De media is krom, maar in Amsterdam recht.
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +1929
    zondag 19 augustus 2018 om 17:59
    Hoeveel wedstrijden heeft PSV vorig jaar in de competitie verloren dan? Sowieso tegen Heerenveen, dat werd niet geaccepteerd in de groep..
    Vind ik leuk
    Il Gordo +5746
    zondag 19 augustus 2018 om 18:31
    Osijek. Ach, en volgens mij was er onrust vorige week? Wat moet je dan als speler? Vooral zeggen dat "het nu echt onrustig is"?

    Nee joh, al die kut interviews na afloop zeggen niets.

    Europees is het 1 grote afgang. In de competitie sta je 1 punt achter op de hier vaak genoemde favoriet. Terwijl je nog 32 potjes hebt te gaan.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 16:48
    Van persie had beter kunnen stoppen! Kan mij niet voorstellen dat hij nog met plezier gaat...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 16:50
    Jammer voor jou dan.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 16:59
    Ik vind wel dat van Persie plezier uitstraalt. Hij is ook rustig en positief in interviews en dat is wel eens anders geweest. Mooi op hem nog even op de Nederlandse velden te zien.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 17:00
    Absoluut! Voorbeeldprof
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1496
    zondag 19 augustus 2018 om 17:17
    Weer 1 die gaat uitmaken dat van Persie had moeten stoppen.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 17:24
    Ik maak niets uit hoor! Maar je bent het toch met mij eens dat Feyenoord dit jaar echt een kut team heeft?
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1496
    zondag 19 augustus 2018 om 17:29
    Ik denk dat dat kut team wel meeval. Het zit gewoon erg tegen, en de vorm is bij 80% van de spelers weg.
    Vind ik leuk
    Streaker +3203
    zondag 19 augustus 2018 om 17:26
    Als een vader voor z'n kindje, natuurlijk doe je er alles aan om er het beste van te maken. Hij heeft een positieve uitstraling en is aan het genieten.
    Vind ik leuk
    Zoonvanmnoma +4987
    zondag 19 augustus 2018 om 16:49
    Polonaise in Rotterdam. Wat een topploeg 😂
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 16:50
    Jaloers?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 16:55
    Natuurlijk is zoonvanmnoma jaloers! Hun hebben 11 spelers, een scheidsrechter en een VAR-team nodig voor de punten, wij doen het met zijn elven...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 17:01
    Alles komt weer goed. Let maar op.
    Vind ik leuk
    Red de Kuip +1496
    zondag 19 augustus 2018 om 17:21
    Je mag natuurlijk een kut opmerking maken als je miljoenen investeert, en met veel moeite gelijk speelt tegen Heracles en net win van VVV.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2785
    zondag 19 augustus 2018 om 22:58
    Nu al meer gescoord dan de rivaal ondanks enorme vormcrisis. Dat beloofd wat als het gaat draaien!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 17:00
    Leuk al die jaloerse reacties, uit Amsterdam.
    Vind ik leuk
    jari_ +799
    zondag 19 augustus 2018 om 17:34
    Van Persie komt op mij volwassener over. Maakt een goede indruk zoals een aanvoerder betaamt. Klasse.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 19:52
    Als Jörgensen weer terug is en de slectie fit, ontdaan van jankers als Amrabat en Boëtius kunnen ze weer verder.
    Vind ik leuk
    fr1963 +2785
    zondag 19 augustus 2018 om 22:59
    Maar Jorgensen lijkt voorlopig niet terug....
    Vind ik leuk
    repeP +713
    maandag 20 augustus 2018 om 00:03
    Geen onrust in de groep? Nee, die was foetsie na die blamage uit tegen Trencin. Hoe kun je een tegenstander zo onderschatten.
    Vind ik leuk
    fer65 +231
    maandag 20 augustus 2018 om 00:08
    Ieder jaar weer het zelfde gezeik ,voorbereiding best goed ,en dan komt het er op aan hebje ineens een invalide elftal .
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Mister positivo' Van Persie ontkent: 'In de groep was er geen onrust'