'Mister positivo' Van Persie ontkent: 'In de groep was er geen onrust'

'Mister positivo' Van Persie ontkent: 'In de groep was er geen onrust'

Gepubliceerd: zondag 19 augustus 2018 om 16:37zo 19-08-2018 om 16:37

De selectie van Feyenoord heeft weinig gemerkt van de onrust rond de club. Dat stelt Robin van Persie, die tevreden was met de eerste overwinning van Feyenoord. In eigen stadion was Feyenoord te sterk voor stadsgenoot Excelsior.

"Het klinkt gek, maar in de groep was er geen onrust. We zijn bezig met een proces. Ik hoor de mensen thuis al denken: heb je hem weer die positivo. Maar het is echt zo", verklaart hij tegenover de camera van FOX Sports.

Van Persie, tegen Excelsior verantwoordelijk voor de 1-0, stelt dat het proces tijd nodig heeft. "Dat kan niet gefixt zijn in een week. Dat duurt soms gewoon eventjes. In dat proces zie je dat we elke dag stappen maken. De bereidheid is groot, iedereen wil beter worden. Ik ook. Ik wil ook beter worden, ik wil ook leren. Ik kan ook leren van Gio, van andere spelers. Iedereen staat heel erg open voor elkaar. Dat moeten we vooral blijven doen, dat is ongeacht winst of verlies of gelijkspel."

Plaats een reactie

Jan_Boskamp +1040
zondag 19 augustus 2018 om 16:39
Jaaaaa werelds Robert! We worden kampioen! Klasse!
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 16:40]
Vind ik leuk
J Kiprich +18553
zondag 19 augustus 2018 om 16:40
Hij heet Robin!
Vind ik leuk
Jan_Boskamp +1040
zondag 19 augustus 2018 om 16:42
Wat loop je nou te zeiken man. Ik word toch zo moe van deze vent.
Vind ik leuk
J Kiprich +18553
zondag 19 augustus 2018 om 16:45
Wie is Robert?
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 17:10
Van de schoonmaak politie?
Vind ik leuk
Voebtal +7435
zondag 19 augustus 2018 om 17:26
Feyenoord haalt Europees voetbal!
Vind ik leuk
buddha +10600
zondag 19 augustus 2018 om 19:59
yuuup de grap van de maand is bekend hoor.
Vind ik leuk
Antikunstgras +14339
zondag 19 augustus 2018 om 17:01
De geest van dirk waart nog steeds rond in de kuip...
Vind ik leuk
davidben +6766
zondag 19 augustus 2018 om 17:10
Ik heb de piemel van Dirk Kuyt weleens gezien.
Vind ik leuk
Streaker +3868
zondag 19 augustus 2018 om 17:17
Tot op z'n kuit?
Vind ik leuk
Antikunstgras +14339
zondag 19 augustus 2018 om 18:15
Zal wel indruk gemaakt hebben..
Vind ik leuk
davidben +6766
zondag 19 augustus 2018 om 19:03
Menig man zal ervan dromen om de piemel van Dirk te hebben. En sommige zouden hem zelfs willen zijn. Lekkere hartige boel!
Vind ik leuk
Antikunstgras +14339
zondag 19 augustus 2018 om 19:41
Ik heb zo mijn voorkeuren en ik kan je vertellen dat je dirk daar niet onder kan scharrn. Open deuren bingo is bovendien mijn ding niet.
Vind ik leuk
buddha +10600
zondag 19 augustus 2018 om 20:00
en jij als dirk fan moet zn naam toch weer even noemen he ;)
Vind ik leuk
Antikunstgras +14339
zondag 19 augustus 2018 om 22:41
Dirk de open deuren koning? Een held is het...
Vind ik leuk
J Kiprich +18553
zondag 19 augustus 2018 om 16:40
Alles staat open!
Vind ik leuk
Jan_Boskamp +1040
zondag 19 augustus 2018 om 16:41
Ik heb je graag, maar straks geef ik je toch een pak rammel.
We worden kampioen!
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 16:46
Sjezus man, een account maken alleen voor dit soort onzin?

Boskamp zal blij zijn dat je zijn naam gebruikt, tering!
Vind ik leuk
J Kiprich +18553
zondag 19 augustus 2018 om 16:46
Je mag me helemaal in elkaar beuken na de titel!
Vind ik leuk
Johan59 +1187
zondag 19 augustus 2018 om 17:46
Je imitatie slaat nergens op en is een grote mislukking, begin gewoon opnieuw Jan
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 16:41
Onee? Je nam de felicitaties van Larsson na de 1 - 0 niet echt van harte...
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5985
zondag 19 augustus 2018 om 16:44
We zijn bezig met een proces...jaja. Wie zei dat ook alweer?
Vind ik leuk
Streaker +3868
zondag 19 augustus 2018 om 17:21
Ezequiel (3%)
Vind ik leuk
#Keizerout +49698
zondag 19 augustus 2018 om 16:47
Kennelijk moet je Van Persie heten als je het woord proces wilt gebruiken.
Vind ik leuk
Gyrosregime +2746
zondag 19 augustus 2018 om 16:47
Dat getuigt overigens ook van weinig professionaliteit.. als feyenoord ooit een topclub wil zijn, dan mag ik toch op z'n minst hopen dat er onrust heerst bij de spelers als er met 2-0 wordt verloren van de Graafschap..
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 16:48
Van persie had beter kunnen stoppen! Kan mij niet voorstellen dat hij nog met plezier gaat...
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 16:59
Ik vind wel dat van Persie plezier uitstraalt. Hij is ook rustig en positief in interviews en dat is wel eens anders geweest. Mooi op hem nog even op de Nederlandse velden te zien.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 17:00
Absoluut! Voorbeeldprof
Vind ik leuk
Red de Kuip +2678
zondag 19 augustus 2018 om 17:17
Weer 1 die gaat uitmaken dat van Persie had moeten stoppen.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 17:24
Ik maak niets uit hoor! Maar je bent het toch met mij eens dat Feyenoord dit jaar echt een kut team heeft?
Vind ik leuk
Red de Kuip +2678
zondag 19 augustus 2018 om 17:29
Ik denk dat dat kut team wel meeval. Het zit gewoon erg tegen, en de vorm is bij 80% van de spelers weg.
Vind ik leuk
Streaker +3868
zondag 19 augustus 2018 om 17:26
Als een vader voor z'n kindje, natuurlijk doe je er alles aan om er het beste van te maken. Hij heeft een positieve uitstraling en is aan het genieten.
Vind ik leuk
Zoonvanmnoma +6762
zondag 19 augustus 2018 om 16:49
Polonaise in Rotterdam. Wat een topploeg 😂
Vind ik leuk
Red de Kuip +2678
zondag 19 augustus 2018 om 17:21
Je mag natuurlijk een kut opmerking maken als je miljoenen investeert, en met veel moeite gelijk speelt tegen Heracles en net win van VVV.
Vind ik leuk
fr1963 +4621
zondag 19 augustus 2018 om 22:58
Nu al meer gescoord dan de rivaal ondanks enorme vormcrisis. Dat beloofd wat als het gaat draaien!
Vind ik leuk
jari_ +915
zondag 19 augustus 2018 om 17:34
Van Persie komt op mij volwassener over. Maakt een goede indruk zoals een aanvoerder betaamt. Klasse.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 19:52
Als Jörgensen weer terug is en de slectie fit, ontdaan van jankers als Amrabat en Boëtius kunnen ze weer verder.
Vind ik leuk
fr1963 +4621
zondag 19 augustus 2018 om 22:59
Maar Jorgensen lijkt voorlopig niet terug....
Vind ik leuk
repeP +2251
maandag 20 augustus 2018 om 00:03
Geen onrust in de groep? Nee, die was foetsie na die blamage uit tegen Trencin. Hoe kun je een tegenstander zo onderschatten.
Vind ik leuk
fer65 +402
maandag 20 augustus 2018 om 00:08
Ieder jaar weer het zelfde gezeik ,voorbereiding best goed ,en dan komt het er op aan hebje ineens een invalide elftal .
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws