'Seedorf wil Onana op andere gedachten brengen en plant gesprek in met Ajacied'

    'Seedorf wil Onana op andere gedachten brengen en plant gesprek in met Ajacied'

    zondag 19 augustus 2018 om 18:10

    Clarence Seedorf gaat zijn best doen om André Onana terug te halen naar het nationale team van Kameroen. De Ajax-doelman wilde onder Seedorfs voorganger Hugo Broos geen deel meer uitmaken van de nationale ploeg. Dat meldt Journal du Cameroon.

    Seedorf hoopt daar verandering in te brengen en spreekt op korte termijn met Onana. De reden dat Onana bedankte voor Kameroen was omdat hij zich onheus bejegend voelde door Broos. Onana bedankte voor de Confederations Cup om zich vol op Ajax te focussen, maar de ex-bondscoach van Kameroen communiceerde dat hij weigerde voor zijn land te spelen. Daarna is het niet meer goed gekomen tussen de twee.

    De agenda van de voormalig Oranje-international is behoorlijk vol, want hij spreekt ook met Nicolas Nkoulou in de hoop ook hem terug te krijgen bij Kameroen. Nadat Seedorf gesproken heeft met een aantal mensen, maakt hij zijn selectie bekend voor het Afrika Cup-kwalificatieduel met Comoros van volgende maand.

    Plaats een reactie

    Zoonvanmnoma +5019
    zondag 19 augustus 2018 om 18:11
    Logisch, beste keeper van de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 18:12
    En met enige afstand ook nog
    Vind ik leuk
    MN223 +978
    zondag 19 augustus 2018 om 18:30
    Net zo’n afstand als waarmee hij onlangs over de bal maaide.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 18:31
    Nee, dezelfde afstand als zoet tegen Feyenoord
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 18:12
    Beste grap van de dag.
    Vind ik leuk
    davidben +4600
    zondag 19 augustus 2018 om 19:21
    Jaja, nu weten we wel dat ze vroeger in Eindhoven zwarte mensen aan een boom hingen. Tijden zijn veranderd. Spuw die hillbilly onzin lekker ergens anders.
    Vind ik leuk
    yabba1000 +843
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:32
    Dat was in de arena toch?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 18:33]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7714
    maandag 20 augustus 2018 om 02:55
    De echte grap van de dag speelt in Eindhoven, PSV!
    Vind ik leuk
    Radaje +564
    zondag 19 augustus 2018 om 18:13
    Dan heb je gister niet goed opgelet. Die speelde bij jullie tegenstander.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 18:14]
    Vind ik leuk
    Streaker +3230
    zondag 19 augustus 2018 om 18:21
    De beste keeper van Ajax op het moment, zolang Edwin zijn handschoenen niet uit de wilgen haalt. Van heel de Eredivisie? Nee.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10456
    zondag 19 augustus 2018 om 18:24
    Nkoulou en Onana zijn aan elkaar gewaagd.
    Zoet en Onana zijn aan elkaar gewaagd.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 18:42
    Al die ajacieden hebben lange tenen en voelen zich snel onheus bejegend. Zoet is vele malen beter.
    Vind ik leuk
    Markieee +662
    zondag 19 augustus 2018 om 18:51
    😂😂😂. Moet eerst maar een z'n korte hoek afdekken die Zoet.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 18:55
    Doelpunt zit in een klein hoekje he
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 19:56
    Wanneer ging er een goal in de korte hoek dan?
    Vind ik leuk
    Markieee +662
    maandag 20 augustus 2018 om 22:42
    Ik kan niet veel preciese wedstrijden noemen, daarvoor zou ik de wedstrijden van de afgelopen 2 jaar moeten terugkijken. Maar ik kan me herriner dat we met het Nederlands elftal verschillende keren een goal in de kortr hoek tegen kregen, toen Zoet op goal stond. En toch nog een speciefieke wedstrijd: donny van de beek bij de 3-0 in Ajax-PSV afgelopen seizoen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 22:43]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 19:01
    Daarom speelt zoet ook altijd in het nl elftal! Dies echt goed man!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 19:57
    Ja die is zeker goed !! Ben blij dat jij het ook in wil zien.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:55
    Dát is pas een goede grap! Zoet zal nooit de top halen waar ik denk dat Onana dat wél kan halen.

    Moet inderdaad wel doorontwikkelen en die kinderlijke fouten uit zijn spel krijgen.

    Toch mét die fouten vind ik hem nogsteeds beter dan Zoet, of welke andere eredivisie goalie ook.
    Vind ik leuk
    Ekster +200
    zondag 19 augustus 2018 om 18:59
    Unnerstal is beter
    Vind ik leuk
    popiejopie +2406
    zondag 19 augustus 2018 om 19:23
    Heeft de meeste potentie dat zeker maar Zoet heeft vorig seizoen laten zien dat hij beter/verder is. En dat zeg ik als Ajacied.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 19:58
    Gisteren bij 0-0 red zoet geweldig bij die 1 op 1 situatie. Dus zoet heeft nu al weer punten gepakt voor PSV.
    Vind ik leuk
    14forever +8504
    zondag 19 augustus 2018 om 20:21
    Ook 2 corners weg geven, die hij gewoon had moeten hebben.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 20:21
    Ja 1 vd 2 zeker.
    Vind ik leuk
    14forever +8504
    zondag 19 augustus 2018 om 20:23
    Zeg maar gewoon 2/2, waren beide zwak ingeschoten.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:33
    Was gewoon zeer slecht ingeschoten , jeetje “” geweldige redding “”” hou op hoor ...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:38
    Tja je moet hem nog steeds stoppen, maar bedankt dat je daar een accountje voor aangemaakt hebt. Welk vorige account had je??
    Vind ik leuk
    RtdDub +11921
    zondag 19 augustus 2018 om 19:38
    Al zou dat zo zijn, dat maakt hem nog steeds niet per se de beste van Kameroen.
    Vind ik leuk
    frankje +9
    zondag 19 augustus 2018 om 22:30
    Hij stond weer lekker te grabbelen #hetekroket. Zoet weer foutloos.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13871
    zondag 19 augustus 2018 om 22:44
    Vind Zoet beter, iig constanter. Unnerstall is ook een goede keeper maar Onana heeft iig de meeste potentie van alle keepers, dat dan weer wel.
    Vind ik leuk
    Dtc0314 +1105
    zondag 19 augustus 2018 om 18:14
    Hoop dat Onana snel weer in een goede vorm raakt, dan is het een leuke katachtige keeper om naar te kijken. Laatste periode van vorig seizoen en dit seizoen tot nu toe vind ik hem te vaak er niet zo sterk uit zien. ook gister weer zonder dat hij veel te doen heeft een corner die die in 3 instanties pas heeft. Wanneer die zijn vorm weer heeft zoals een een langere periode hiervoor geef ik hem een goede kans voor de eerste plek onder de lat van Kameroen. Toevoeging: vind het toch wel weer erg zielig dat een paar weer meteen moeten reageren: met afstand de beste keeper van de eredivisie blabla. Nergens inhoudelijk op ingaan maar alleen maar dom uitlokken. En als je dan nog eens reëel en objectief kan zijn dan moet je ook nog eens de ballen tonen om gewoon te zegge dan Zoet het laatste halfjaar zeker in een betere vorm verkeerd dat Onana, ondanks dan Onana zeker de potentie heeft een betere doelman te worden dan Zoet. Momenteel in Zoet veel constanter en pakt meer punten voor zijn club. Groeten een "partijdige/objectieve" voetballiefhebber!!
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 18:22]
    Vind ik leuk
    Danny b +11
    zondag 19 augustus 2018 om 18:18
    De ander keepers van kameroen zijn helemaal niks.
    Onana is niet in zijn beste vorm maar wel in een goeie vorm.
    Een grabbel momentje hebben ze allemaal wel is :)
    Heeft ook genoeg goeie reddingen gemaakt afgelopen tijd.
    Vind ik leuk
    Dtc0314 +1105
    zondag 19 augustus 2018 om 18:20
    Ben ik het niet mee eens dat Onana in een goede vorm verkeerd, maar dat is mijn mening. Zeg ook niet dat het slecht is, maar vind het zeker niet heel goed wat hij de afgelopen tijd heeft laten zien. Hij heeft eerder laten zien veel beter te kunnen dan wat hij nu laat zien
    Vind ik leuk
    Itsese +4409
    zondag 19 augustus 2018 om 19:14
    Ach ook Zoet moet gewoon beter, het zijn beide geen De Gea’s... beter hebben we niet dus.. Hangt compleet van team prestatie af wie er gaat schitteren.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3239
    zondag 19 augustus 2018 om 21:03
    uut durkum!!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 18:43
    Beste potentie keeper van de eredivisie maar zoet is toch wat beter scheelt elkaar niet veel maar zoet is ook wat meer ervaren ik denk dat onana nog niet klaar is voor een stap
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +882
    zondag 19 augustus 2018 om 18:51
    Nu in het Nederlands.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 19:32
    Da jij geen brabants kan kan ik niks aan doen kut
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9043
    zondag 19 augustus 2018 om 22:18
    Brabants is gewoon een spraakgebrek en algemeen beschaafd Nederlands is voor jouw beperkte vermogens niet weggelegd gezien je uitlating.
    Vind ik leuk
    barry m +189
    zondag 19 augustus 2018 om 20:45
    voor kameroen is hij toch goeie keeper denk ik.
    wie zou jij dan liever in het doel zien bij kameroen?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:12
    Ja dat klopt
    Vind ik leuk
    Nbl +546
    zondag 19 augustus 2018 om 18:46
    Gewoon. Een held mooie kerel !
    Vind ik leuk
    Piccolo +155
    zondag 19 augustus 2018 om 18:53
    Zo wat zal die het druk hebben indd met zo'n vol agenda, twee hele gesprekken voeren. je zal dr maar aan staan
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 19:43
    Zonder Onana heeft Ajax een groot probleem. Nog nooit zo een slechte 2 en 3 keeper gezien als bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Foebele +54001
    zondag 19 augustus 2018 om 19:46
    Hij wilde niet samenwerken met de oude bondscoach, dus volgens mij kan Clarence gewoon een appje sturen en dan is Andre gewoon van de partij.
    Vind ik leuk
    barry m +189
    zondag 19 augustus 2018 om 20:40
    als seedorf aan je deur staat is het denk ik moeilijk om nee te zeggen
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9043
    zondag 19 augustus 2018 om 22:13
    Als Onana volgende week zonder oren in het Ajax doel staat, dan weet je dat Seedorf langs is geweest ..............
    Vind ik leuk
    Unitas'59 +12
    maandag 20 augustus 2018 om 00:53
    Toch gek dat veel Ajacieden even moeten vermelden dat Zoet heel slecht is. Dat terwijl ze ook vinden dat PSV defensief speelde vorig jaar en ook Isimat, Schwaab en Brenet niet veel kunnen. Iets aan dat verhaal klopt natuurlijk niet. Onana is uiteraard een geweldige keeper met meer potentie dan Zoet, dat lijkt me duidelijk. De schoonheidsfoutjes er uit en dan is het een topkeeper. Hopelijk houdt hij de 0 woensdag!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 19:54
    misschien wel leuk voor onana, maar Ajax heeft hem zeker nodig voor cl
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Seedorf wil Onana op andere gedachten brengen en plant gesprek in met Ajacied'