'Seedorf wil Onana op andere gedachten brengen en plant gesprek in met Ajacied'

    'Seedorf wil Onana op andere gedachten brengen en plant gesprek in met Ajacied'

    zondag 19 augustus 2018 om 18:10

    Clarence Seedorf gaat zijn best doen om André Onana terug te halen naar het nationale team van Kameroen. De Ajax-doelman wilde onder Seedorfs voorganger Hugo Broos geen deel meer uitmaken van de nationale ploeg. Dat meldt Journal du Cameroon.

    Seedorf hoopt daar verandering in te brengen en spreekt op korte termijn met Onana. De reden dat Onana bedankte voor Kameroen was omdat hij zich onheus bejegend voelde door Broos. Onana bedankte voor de Confederations Cup om zich vol op Ajax te focussen, maar de ex-bondscoach van Kameroen communiceerde dat hij weigerde voor zijn land te spelen. Daarna is het niet meer goed gekomen tussen de twee.

    De agenda van de voormalig Oranje-international is behoorlijk vol, want hij spreekt ook met Nicolas Nkoulou in de hoop ook hem terug te krijgen bij Kameroen. Nadat Seedorf gesproken heeft met een aantal mensen, maakt hij zijn selectie bekend voor het Afrika Cup-kwalificatieduel met Comoros van volgende maand.

    Plaats een reactie

    Zoonvanmnoma +7078
    zondag 19 augustus 2018 om 18:11
    Logisch, beste keeper van de Eredivisie.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 18:12
    En met enige afstand ook nog
    Vind ik leuk
    MN223 +1039
    zondag 19 augustus 2018 om 18:30
    Net zo’n afstand als waarmee hij onlangs over de bal maaide.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 18:31
    Nee, dezelfde afstand als zoet tegen Feyenoord
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 18:12
    Beste grap van de dag.
    Vind ik leuk
    davidben +5270
    zondag 19 augustus 2018 om 19:21
    Jaja, nu weten we wel dat ze vroeger in Eindhoven zwarte mensen aan een boom hingen. Tijden zijn veranderd. Spuw die hillbilly onzin lekker ergens anders.
    Vind ik leuk
    yabba1000 +1045
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:32
    Dat was in de arena toch?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 18:33]
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +8061
    maandag 20 augustus 2018 om 02:55
    De echte grap van de dag speelt in Eindhoven, PSV!
    Vind ik leuk
    Radaje +743
    zondag 19 augustus 2018 om 18:13
    Dan heb je gister niet goed opgelet. Die speelde bij jullie tegenstander.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 18:14]
    Vind ik leuk
    Streaker +3503
    zondag 19 augustus 2018 om 18:21
    De beste keeper van Ajax op het moment, zolang Edwin zijn handschoenen niet uit de wilgen haalt. Van heel de Eredivisie? Nee.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11592
    zondag 19 augustus 2018 om 18:24
    Nkoulou en Onana zijn aan elkaar gewaagd.
    Zoet en Onana zijn aan elkaar gewaagd.
    Vind ik leuk
    Ekster +241
    zondag 19 augustus 2018 om 18:59
    Unnerstal is beter
    Vind ik leuk
    popiejopie +2684
    zondag 19 augustus 2018 om 19:23
    Heeft de meeste potentie dat zeker maar Zoet heeft vorig seizoen laten zien dat hij beter/verder is. En dat zeg ik als Ajacied.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13612
    zondag 19 augustus 2018 om 19:38
    Al zou dat zo zijn, dat maakt hem nog steeds niet per se de beste van Kameroen.
    Vind ik leuk
    frankje +19
    zondag 19 augustus 2018 om 22:30
    Hij stond weer lekker te grabbelen #hetekroket. Zoet weer foutloos.
    Vind ik leuk
    Rodajc +14637
    zondag 19 augustus 2018 om 22:44
    Vind Zoet beter, iig constanter. Unnerstall is ook een goede keeper maar Onana heeft iig de meeste potentie van alle keepers, dat dan weer wel.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 18:43
    Beste potentie keeper van de eredivisie maar zoet is toch wat beter scheelt elkaar niet veel maar zoet is ook wat meer ervaren ik denk dat onana nog niet klaar is voor een stap
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1215
    zondag 19 augustus 2018 om 18:51
    Nu in het Nederlands.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 19:32
    Da jij geen brabants kan kan ik niks aan doen kut
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    zondag 19 augustus 2018 om 22:18
    Brabants is gewoon een spraakgebrek en algemeen beschaafd Nederlands is voor jouw beperkte vermogens niet weggelegd gezien je uitlating.
    Vind ik leuk
    barry m +351
    zondag 19 augustus 2018 om 20:45
    voor kameroen is hij toch goeie keeper denk ik.
    wie zou jij dan liever in het doel zien bij kameroen?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:12
    Ja dat klopt
    Vind ik leuk
    Nbl +527
    zondag 19 augustus 2018 om 18:46
    Gewoon. Een held mooie kerel !
    Vind ik leuk
    Piccolo +168
    zondag 19 augustus 2018 om 18:53
    Zo wat zal die het druk hebben indd met zo'n vol agenda, twee hele gesprekken voeren. je zal dr maar aan staan
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 19:43
    Zonder Onana heeft Ajax een groot probleem. Nog nooit zo een slechte 2 en 3 keeper gezien als bij Ajax.
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    zondag 19 augustus 2018 om 19:46
    Hij wilde niet samenwerken met de oude bondscoach, dus volgens mij kan Clarence gewoon een appje sturen en dan is Andre gewoon van de partij.
    Vind ik leuk
    barry m +351
    zondag 19 augustus 2018 om 20:40
    als seedorf aan je deur staat is het denk ik moeilijk om nee te zeggen
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    zondag 19 augustus 2018 om 22:13
    Als Onana volgende week zonder oren in het Ajax doel staat, dan weet je dat Seedorf langs is geweest ..............
    Vind ik leuk
    Unitas'59 +19
    maandag 20 augustus 2018 om 00:53
    Toch gek dat veel Ajacieden even moeten vermelden dat Zoet heel slecht is. Dat terwijl ze ook vinden dat PSV defensief speelde vorig jaar en ook Isimat, Schwaab en Brenet niet veel kunnen. Iets aan dat verhaal klopt natuurlijk niet. Onana is uiteraard een geweldige keeper met meer potentie dan Zoet, dat lijkt me duidelijk. De schoonheidsfoutjes er uit en dan is het een topkeeper. Hopelijk houdt hij de 0 woensdag!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 19:54
    misschien wel leuk voor onana, maar Ajax heeft hem zeker nodig voor cl
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws