PSV'er: Ik denk dat de meeste mensen mij nu wel bij naam kennen

    PSV'er: "Ik denk dat de meeste mensen mij nu wel bij naam kennen"

    zondag 19 augustus 2018 om 21:10

    Dante Rigo denkt dat hij zichzelf op de kaart heeft gezet bij PSV. De Belgische middenvelder zorgde zaterdagavond hoogstpersoonlijk voor de winst tegen Fortuna Sittard met een goal in blessuretijd.

    "Ik denk dat de meeste mensen mij nu wel bij naam kennen", zegt Rigo tegen de NOS. De verslaggever van de NOS noemt de middenvelder brutaal vanwege zijn spel. "Ja, maar dat is ook mijn spel. Ik zet de lijnen uit en ben de motor van het team. Dat heb ik in de jeugd ook altijd gedaan en probeer dat nu ook in het eerste te brengen. Of ze het accepteren? Blijkbaar wel. De oudere spelers accepteren het nu ook van de jongere spelers. Dat is mooi meegenomen."

    PSV werd wanhopig toen het heel lang 0-0 bleef. "Je wilt hier geen punten verliezen. Fortuna is gepromoveerd, dus je weet dat ze fel starten en er dicht bovenop zitten. We hebben ze in de tweede helft alleen maar achteruit gedrukt. De goal viel in de laatste minuut. Dan is de ontlading extra groot."

    Plaats een reactie

    zondag 19 augustus 2018 om 21:12
    Tante Rico doet het erg goed.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12484
    zondag 19 augustus 2018 om 21:15
    Domme augurk.
    Vind ik leuk
    PRICE +33993
    zondag 19 augustus 2018 om 21:47
    Slimme augurk(utca30 vind jouw augurken reactie béétje dom)
    Vind ik leuk
    Utca030 +12484
    zondag 19 augustus 2018 om 21:50
    Gefeliciteerd.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10725
    zondag 19 augustus 2018 om 21:55
    Beste Utca030, het pleonasme domme augurk is teveel eer voor tn
    Deze provocator probeert goedkoop te scoren terwijl Rico rijk betekent. Dante Rigo scoort niet goedkoop maar zelfbewust. :-)
    Vind ik leuk
    Utca030 +12484
    zondag 19 augustus 2018 om 22:02
    Zou er rekening mee houden.
    Vind ik leuk
    Lulookmee +720
    maandag 20 augustus 2018 om 00:48
    Een augurk heeft geen hersenen en kan dus niet dom zijn...ergo ,al helemaal niet geassocieerd worden aan een pleonasme....zonder hersenen als dom bestempeld worden is eerder een oxymoron....dat is wat deze typische Nederlander ook is....een onmogelijke tegenstelling...of een irriterende ajacied.....dan spreken we van een tautologie....
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 00:52]
    Vind ik leuk
    Counterattack +10725
    maandag 20 augustus 2018 om 01:55
    Jij mag vaker meepraten, ik sta perplex en moet passen. :-)
    Volledig overvleugeld. Chapeau. Gelukkig ben ik geen neerlandicus, dan zou ik volledig door de mand vallen. )))))

    Hoe noem je een recidivist die in zijn leven niets anders doet dan proberen mensen te kleineren, te provoceren, te discrimineren en dat lardeert met leugens en insinuaties.
    De moeite van het uitzoeken en aandacht zoiezo niet waard.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:23
    Jarinr10, kijk eens aan. Hij is er als kippen erbij 😂😂😂
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11294
    zondag 19 augustus 2018 om 21:26
    Haha ja als eerste weer.Een echte PSVer hè die UTca.Als de kippen erbij in z'n PSV pyama.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12484
    zondag 19 augustus 2018 om 21:28
    Mooi hé 2 nepsupporters die nooit in het stadion zijn geweest.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:28
    Het valt erg op. En zo zijn het er meer. Ik zal het even bijhouden 😂😂
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +12468
    zondag 19 augustus 2018 om 21:31
    Om te beginnen bij jezelf
    Vind ik leuk
    Utca030 +12484
    zondag 19 augustus 2018 om 21:35
    Je lacht wel maar je bent niet blij.schone schijn zoals alle nepsupporters.
    Vind ik leuk
    HJR +7121
    maandag 20 augustus 2018 om 08:09
    Wat heeft Schone met dit bericht te maken ;)?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8356
    zondag 19 augustus 2018 om 21:29
    Weet je zeker dat Jari nr 10 had?

    Ze willen daar in Amsterdam nog wel eens een draai aan geven.
    Ze weten dan niet meer wie welk nummer heeft.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8868
    zondag 19 augustus 2018 om 21:32
    Had hij geen 34 ?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:03
    Kijk hier de defnitie van een domme kut belg.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12484
    zondag 19 augustus 2018 om 21:33
    Ze zijn ook het veld vergeten water te geven, onze zogenaamde toppers.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:29
    Jari hij kan nog typen ook 😂😂😂
    Vind ik leuk
    Senn +7235
    zondag 19 augustus 2018 om 21:49
    Het is je toch weer gelukt op een PSV topic te verzieken.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:50
    Had er niet veel voor nodig. Beetje fantasie en de rest gaat vanzelf.
    Vind ik leuk
    Senn +7235
    zondag 19 augustus 2018 om 21:59
    Topper!!!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:02
    Dat weet ik.
    Vind ik leuk
    Senn +7235
    zondag 19 augustus 2018 om 22:04
    Dat dacht ik al
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:12
    Denken doe ik wel.
    Altijd vaste reacties.
    Maar was jij niet de geen die zegt dat er 3 a 4 Ajacieden 1 en de zelfde persoon zijn met meerdere accounts?
    Ben jij toevallig ook utca30 en Counterattack?
    Vind ik leuk
    Senn +7235
    zondag 19 augustus 2018 om 22:27
    Nee sorry, ik ben gewoon mezelf en heb die onzin niet nodig.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10725
    zondag 19 augustus 2018 om 22:25
    Hoi Senn, ben jij ook mij en utca.
    Dat is dan heel bizar want ik ken jou niet en jij mij niet.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12484
    zondag 19 augustus 2018 om 23:23
    Ik ook niet.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11294
    zondag 19 augustus 2018 om 21:50
    Nee, dat doet z'n moeder.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3334
    zondag 19 augustus 2018 om 21:29
    heeft utca een PSV pyjama?
    Nice.....😂
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:35
    Het wordt ineens druk. Heb nog wat plek over in de kast voor boeren.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 21:36]
    Vind ik leuk
    Sanuk +3338
    maandag 20 augustus 2018 om 02:37
    Ha ben je weer terug, ik had je vorige week (na Heracles) gemist of was je euro's en goud aan het wisselen in lira's🤣.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 07:40
    ok dan zullen we jouw ondergedoken vriendjes ook maar eens vrijlaten... word onderhand tijd na 73 jaar...
    Vind ik leuk
    Utca030 +12484
    zondag 19 augustus 2018 om 21:37
    Heerlijk slapen psv broek shirt utreg. Dromen dat ik over Turk en jarin heen zeik.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3334
    zondag 19 augustus 2018 om 21:41
    Echte Die hard...oude stempel.Postertje boven het bedje...sjaaltje erbij.
    Shirtje....i love it!!
    zo lekker retro....
    Vind ik leuk
    Utca030 +12484
    zondag 19 augustus 2018 om 21:44
    Oh jaloers,zeik ook wel weer over jouw kop ook heen.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3334
    zondag 19 augustus 2018 om 21:47
    Neeneenee Utca, we gaan nu eens fijn op het potje proberen.
    Dus toch even het broekje naar beneden.Neenee hij hoeft niet uit....En je weet het:Als je erin plast moet ie in de was....En......dan kun je m 2 dagen niet aan....
    Vind ik leuk
    Utca030 +12484
    zondag 19 augustus 2018 om 21:50
    Kan me niks schelen, pissen over die handel.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3334
    zondag 19 augustus 2018 om 21:51
    Of heb je 2 pyamas?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:53
    Maak het mij niet te makkelijk maat. Heb je zo snel op de kast dat ik ga geloven dat ik jou zelf heb gemaakt 😂😂😂
    Vind ik leuk
    Utca030 +12484
    zondag 19 augustus 2018 om 21:54
    Wie krijgt wie op de kast, Hahahah heb je te pakken dom augurkje.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 21:56]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:55
    Appel valt niet ver van de boom, dus heb ik jou gemaakt. Heb per ongeluk nageboorte gehouden en de rest gedumpt.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12484
    zondag 19 augustus 2018 om 21:58
    Sorrie niet mogelijk me moeder heeft de pest aan augurken, ze stinken zo zegt ze.
    Vind ik leuk
    Senn +7235
    maandag 20 augustus 2018 om 01:00
    Deze is echt slecht.
    Probeer het nog eens, je kunt het veel beter.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:05
    Jullie reageren altijd en ik weet heel goed hoe dat moet dus jullue zijn op en in de kast.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12484
    zondag 19 augustus 2018 om 22:10
    Nee augurk, je zit klem tussen de kast, uit gelult ben je. Ga maar slapen augurkje morgen nieuwe ronde nieuwe kansen. En probeer het een keer alleen af is zo zielig en goedkoop als je probeert steun te zoeken bij een nepsupporter.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 22:10]
    Vind ik leuk
    Tfoe +3334
    zondag 19 augustus 2018 om 22:21
    Nepsupporter?
    Ik ademde al Ajax toen jij nog ruzie maakte met je drie wieler....
    Vind ik leuk
    Counterattack +10725
    zondag 19 augustus 2018 om 22:28
    Hoi Utca030,
    Volgen Turkse nederlander ben jij ook mij en ben ik ook jou. Samen met Senn zijn we dan gemeleerd: FC Utrecht, PSV en ik, drie verschillende clubs en aangezien ik jou niet ken en jij mij niet is dat wel bizar. Die NT probeert een band tussen Senn, jou en mij te smeden, maar daar heb ik geen zin in. Ik blijf liever autonoom. Jullie redden je wel. :-)
    Vind ik leuk
    Utca030 +12484
    zondag 19 augustus 2018 om 23:26
    Jazeker countersttack, komt goed.
    Vind ik leuk
    HJR +7121
    maandag 20 augustus 2018 om 08:16
    Zijn jullie 4 of 5 jaar?? Wat een kinderachtige gasten zeg, Nederlanderse Turk, Utca030, Tfoe en Counterattack.
    Ga lekker met zn alle in een chatroom. Jullie verpesten hier alles. En oh ja begin niet met: ja maar hij begon......
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:39
    En 't gaat maar door, die nederlanderse turk doet niet anders.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10725
    zondag 19 augustus 2018 om 22:03
    Jij moet al lang in bed liggen, morgen begint de kleuterschool weer tfoe,
    Dit is het niveau van jou, turk en jari, mooi gecoordineerde actie.
    Vooraf afgesproken?
    Eentje plaatst zich bovenaan, provocatie.
    Tweede zijkt de reageerder af, bevestiging.
    Derde komt onafhankelijk helpen, oogsten.
    En als je je er in mengt kom je op de lijst van tn... help, moet je dan plots ook tegen of voor clubs zijn.
    Het aanzetten tot separatisme wordt op vp. NOT.

    Back to the topic.
    Was een leuke goal van jeugdige voetballer.
    Speelt al bij Jong Belgie, mogelijk wacht hem een leuke toekomst.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:15
    Jij blijft mijn vaste fan en ook jij komt er als de kippen bij.
    Utca30 en Counterattack zijn al de eerste 2 vaste namen. 3e is senn.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10725
    zondag 19 augustus 2018 om 22:21
    Dat ik je favoriet ben is jouw keuze.
    Je bent zo dom dat je met open ogen in mijn val trapt.. Ik hoef je maar een klein beetje te triggeren en boem. Ik had niet anders verwacht.
    Haha je zakt steeds dieper weg, iedereen doorziet je intussen en niemand ziet er nog de humor van in. Geniet van je eigenverklaarde populisme en je uitverkoren aanhang. Ik zie al weer uit naar weer een standaardreactie. :-)
    Jammer voor je dat eea is uitgewerkt.
    En nee ik maak niet de flauwe grap dat dat met de val van de Turkse lira ook voor Erdogan geldt, want dat interesseert me niets. Next...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:25
    😂😂😂😂😂.
    Was jij niet aan het janken bij ons huisjunk dat je een tijdje wilde wegblijven 😂😂😂.
    Dat ik te erg was voor woorden 🤣🤣.
    Next next next schatje.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 02:46
    Wederom schatje,zoals in bijna al jouw reacties.
    Zet nog even door, je staat héél dicht voor jouw coming out!!
    Vind ik leuk
    Senn +7235
    maandag 20 augustus 2018 om 01:02
    Verschil is dat ik altijd netjes en beleefd blijf.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3334
    zondag 19 augustus 2018 om 22:27
    Jezus man,je lijkt mel gibson wel uit conspiracy theory....
    Hoe jij verbanden legt en ze ook nog zelf geloofd...
    Redelijk eng hoor....
    Vind ik leuk
    Tfoe +3334
    zondag 19 augustus 2018 om 22:34
    Zeker....hij moet alleen niet zo blaten...worden ze in Amsterdam ook op afgerekend.
    Vind ik leuk
    JustH +14867
    zondag 19 augustus 2018 om 23:55
    Link hoor, dromen dat je zeikt.
    Wordt weer wassen voor mama.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:46
    Vies ventje ben jij man, dromen dat je over mannen pist. Internethooli en vies ventje je bent het beide
    Vind ik leuk
    Utca030 +12484
    zondag 19 augustus 2018 om 21:49
    Ook jaloers doe jouw erook wel bij, wordt nog druk zo. Mag wel veel gaan drinken.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11294
    zondag 19 augustus 2018 om 21:51
    Jij mag nog geen 🍺
    Vind ik leuk
    Utca030 +12484
    zondag 19 augustus 2018 om 21:51
    Maar wel plassen.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11294
    zondag 19 augustus 2018 om 21:58
    Maar niet in t broekje, wordt je moeder boos
    Vind ik leuk
    Utca030 +12484
    zondag 19 augustus 2018 om 21:59
    Papieren onderbroek, moeder zegt je hebt teveel gezeken over Ajacieden vandaar.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 22:00]
    Vind ik leuk
    Counterattack +10725
    zondag 19 augustus 2018 om 22:22
    Dank je voor deze verwensing. Zegt meer over jou, erismaar1club, dan over mij. NEXT
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:30
    Reageer niet eens op jou knulletje haal die stront uit je ogen
    Zegt iemand met als naam Counterattack 😂🤣😂
    Vind ik leuk
    Counterattack +10725
    zondag 19 augustus 2018 om 22:38
    Hij stond onder mijn post, maar zie nu mijn fout. sorry knulletje, was niet de bedoeling.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:53
    Kan beuren jochie :-) het is je vergeven
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:59
    Geef Counterattack ff de tijd. Hij tikt straks naar Stratumpje dat hij vanwege NT niet meer welkom is op vp 😂😂.
    Heeft hij al eerder gepost en moest daat een screenshot van maken. Wat een giller haha.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10725
    maandag 20 augustus 2018 om 00:39
    Korsakov en Megalomania Fantastica bij NT.
    Ik stuur hem een handschoen zodat hij geen leugens zoals om 22:59hr meer uit zijn duim kan zuigen, zijn haat is wel groot naar mij, maar dat is meer een compliment. Zolang hij me niet uitmaakt voor nazi {reden om even stil te blijven om kinderen te laten bekoelen} gaat hij alleen maar vooruit, lager kon al niet. :-) :-)
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:36
    Ik had jouw iets hoger ingeschat Jari. Maar jij hoort blijkbaar ook bij het provocactie team van spelmaker, 40 fopsnavels, die pool en die Turk.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11294
    zondag 19 augustus 2018 om 21:51
    Vooral op Utca , de man die hele dag met Ajax bezig is.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2049
    zondag 19 augustus 2018 om 22:01
    Zal wel een broertje van Danny 1974 wezen ook zo’n 1e klas droeftoeter en Ajax hater.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11294
    zondag 19 augustus 2018 om 22:05
    Ja ook zo'n simpele is dat.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:12
    Die Turk is hele dagen aan het narren, komt daar een Utrecht supporter tegen in en dan maar los gaan. Op de verkeerde.
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11294
    zondag 19 augustus 2018 om 22:16
    Ach ik zie UTca alleen maar op Ajax trollen, dan troll ik 3x zo hard terug.Verder kan je best met me over voetbal praten hoor.
    Vind ik leuk
    Utca030 +12484
    zondag 19 augustus 2018 om 22:13
    Nog een vriendje nepsupporter gevonden,hahahaha wie is er hier de simpele ouwe neppert.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2049
    zondag 19 augustus 2018 om 22:14
    Zoek een vrouw man zielig kereltje
    Vind ik leuk
    Jarinr10 +11294
    zondag 19 augustus 2018 om 22:17
    We hebben met z'n allen besloten hier dat jij t bent
    Vind ik leuk
    3Bier +7745
    zondag 19 augustus 2018 om 22:26
    Gelukkig doe jij ook niet aan provoceren toch? Blijkbaar zit jij in een ander provocatie team met Napolitanos, Kopstootje, Danny1974, jaja PSV en nog vele anderen die niet zo helder kunnen denken. Niet anderen beschuldigen van provoceren als je er zelf net zo hard aan mee doet.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:41
    Ik zie tn alleenaar trollen dus denk ik doe mee, voor de rest kan je best wel over voetbal pratne met mij.
    Vind ik leuk
    3Bier +7745
    zondag 19 augustus 2018 om 22:51
    Als we allemaal mee gaan doen bereikt de trol zijn doel. En er komen er steeds meer bij. De site wordt een beetje verneukt zo.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:01
    Ja snap ik, maar wat mij opvalt is dat ajacieden alleen maar supporters van andere clubs erop aanspreken maar hun eigen rotte appels steunen. Dus beetje hypocriet is het wel hé.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 02:44
    Vooral die Danny1974 lult maar wat in de ruimte.
    Vind ik leuk
    Senn +7235
    zondag 19 augustus 2018 om 21:48
    Wie is als eerste?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:07
    Utca30 was eerste.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:27
    Liegen en bedriegen die je
    Vind ik leuk
    Counterattack +10725
    maandag 20 augustus 2018 om 00:46
    1e reactie op topic is toch niet van Utca30. .....
    Vind ik leuk
    Utca030 +12484
    maandag 20 augustus 2018 om 06:50
    Weer een leugen, je valt weer door de mand.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2049
    zondag 19 augustus 2018 om 21:52
    Die 030 gast is echt sneu kan beter een vrouw zoeken hoef die niet elke keer moederziel achter zijn pc te zitten met een flesje fanta.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 02:43
    Fanta, chocomel Light aangelengt met water, wat een sopneus is die vent zeg.
    70 jaar oud ook nog!!
    Vind ik leuk
    Utca030 +12484
    maandag 20 augustus 2018 om 06:53
    Heb jij nog een vrouwtje voor me.
    Vind ik leuk
    tannat +12835
    zondag 19 augustus 2018 om 21:34
    Lekkere PSV bobbel in je broek, turk?
    Vind ik leuk
    mesterspsv +578
    zondag 19 augustus 2018 om 21:37
    Haha denk eerder een düner😂😂😂
    Vind ik leuk
    Mr bien +774
    zondag 19 augustus 2018 om 21:28
    Daar is elke boer al over heen geweest
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:30
    Die is gek op boeren.
    Vind ik leuk
    Marco S +4296
    zondag 19 augustus 2018 om 21:15
    Hoe heet hij?..
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:15
    Wie is dat?

    "Ik zet de lijnen uit en ben de motor van het team..."... weer zo'n praatjesmaker uit Eindhoven. Binnenkort zeker Loeki de Leeuw tattoo op de rug en vingers in de oren.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 21:18]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:19
    Wauw orginele reactie. Had ik zelf niet eens aangedacht en ook helemaal niet verwacht van zo een intellectueel iemand als jij.....
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:20
    Doe er je voordeel mee.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:24
    Gaat niet lukken als je heel snel je reactie gaat wijzigen....
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:28
    Kleine aanvulling brengt je toch niet van de wijs?
    Vind ik leuk
    tannat +12835
    zondag 19 augustus 2018 om 21:35
    Jij geilt ook wel heel opzichtig op PSV, boefje.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:37
    Lijkt maar zo, heel veel topics hebben op de een of andere manier een link met de sportvereniging uit Eindhoven.
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1508
    zondag 19 augustus 2018 om 21:37
    Hij is gewoon in de war. Eigenlijk best zielig.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:38
    Absoluut niet. Alleen ik vind het een beetje laf overkomen als je een reactie krijgt op je commentaar om het dan te veranderen. Wees dan een vent en blijf bij je reactie.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:41
    Het is alleen maar een aanvulling ter verduidelijking van de oorspronkelijke reactie. Wat kan je hier nou voor bezwaren tegen hebben.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:50
    Sorry, ik had gehoopt en verwacht dat ik jou dat niet had hoeven uitleggen. Als we hier met velen commentaar geven op VP omdat ze de titel van een artikel veranderen/aanpassen. Is het ook vreemd om eerst een reactie te geven van 3 woorden en zodra er daar een reactie opkomt deze zodanig aan te passen dat de reacties niet meer kloppen. Mijn fout dat ik jou te hoog heb ingeschat.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:56
    Beetje vlieg-olifant opmerking. Beetje dynamischer in het leven staan zou je goed doen.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:04
    Laat ik het er maar ophouden dat mocht hij voor PSV net zo belangrijk worden als Depay wij als supporters heel tevreden zullen zijn.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 22:04]
    Vind ik leuk
    stratumseind +156970
    zondag 19 augustus 2018 om 21:31
    fopneusje is altijd naarstig op zoek om als eerste op een topic zijn tekort aan hersencellen tentoon te spreiden.
    Dit keer was zijn evenknie hem voor.
    Teleurstelling alom dus.
    Vind ik leuk
    mesterspsv +578
    zondag 19 augustus 2018 om 21:38
    Asjemenou!!
    Vind ik leuk
    buddha +8443
    zondag 19 augustus 2018 om 21:53
    weet jij wat loekie de leeuw zei toen hij aldolf hitler tegen kwam ?
    Vind ik leuk
    mesterspsv +578
    zondag 19 augustus 2018 om 22:42
    Niks..Hebben elkaar nooit ontmoet 😂😂😂
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:17
    Eerst maar eens een basisplaats afdwingen. Dan komt de bekendheid vanzelf.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18359
    zondag 19 augustus 2018 om 21:17
    Wel erg Rigoureus.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:17
    1x gescoord, grote bek, gehyped. Een typische Ajacied volgens de calimero's
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1893
    zondag 19 augustus 2018 om 21:20
    Een klein blond ventje met een grote muil na een kleine prestatie. Ja, je hebt gelijk, misschien moeten we ook maar 50 miljoen op hem plakken en hem in de verdediging zetten.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:42
    En dan gaan rollen als Neymar als je een Schwalbe maakt!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:35
    Waar bemoei jij je nu weer mee verrekte nep naccer.
    Vind ik leuk
    Counterattack +10725
    zondag 19 augustus 2018 om 23:02
    Klopt is gewoon een ajacied die DeParelvanhetZuiden. Beetje triest jongetje, en nu moet hij morgen ook nog naar school, groep 7 schat ik.
    Vind ik leuk
    Aaltje93 +165
    zondag 19 augustus 2018 om 21:20
    PSV werd wanhopig toen het heel lang 0-0 bleef. "Je wilt hier geen punten verliezen.

    ??????????????
    Heeft Rigo met Ajax mee gedaan van het weekend ofzo??
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 02:39
    Mocht je weer geen tv kijken van mama dit weekend?
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +510
    zondag 19 augustus 2018 om 21:21
    Erg bescheiden die Belg.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8356
    zondag 19 augustus 2018 om 21:22
    Leuke voetballer. Gaan ze nog veel plezier aan beleven.
    Vind ik leuk
    stratumseind +156970
    zondag 19 augustus 2018 om 21:22
    Al wir un pareltje uit onze collectie.
    Skon clubke ons psv
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:07
    Nie tuveul sangria zuipe, maat...
    Vind ik leuk
    stratumseind +156970
    maandag 20 augustus 2018 om 09:09
    Wa is teveul?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:13
    De's een moeilijke vroag. Te veul is da ge op VP Braobants gàt ouwhoeruh, den'k zo...
    Vind ik leuk
    stratumseind +156970
    maandag 20 augustus 2018 om 09:49
    Dan is ut al gauw teveul ....
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:24
    0-0? Volgens mij stond het 1-1
    Vind ik leuk
    Werner1913 +7482
    zondag 19 augustus 2018 om 21:40
    Ik denk dat VP het verkeerd heeft opgetiept. De 0-1 viel niet eens zo heel laat toch? De 1-2 ook nog keurig binnen onze gebruikelijke marge. Geen moment getwijfeld... ;-))
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 02:38
    Opgetiept?!
    Vind ik leuk
    Tfoe +3334
    zondag 19 augustus 2018 om 21:24
    Zegt me helemaal niets die naam.
    En ben toch aardig op de hoogte.
    Lawaaipapegaai afgaande op het interview.
    Iedereen kent me nu wel,omdat?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +8356
    zondag 19 augustus 2018 om 21:27
    Hij niet in Amsterdam speelt.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3334
    zondag 19 augustus 2018 om 21:27
    Ah,dat zal het zijn.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:27
    Omdat hij mooie lampen kan maken.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3334
    zondag 19 augustus 2018 om 21:30
    Van die ledjes toch?Meestal geen warm licht,wel zuinig.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:34
    Zekers en made in Eindhoven.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 21:48]
    Vind ik leuk
    Tfoe +3334
    zondag 19 augustus 2018 om 22:32
    Of stiekem toch in China?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 02:37
    Jij was erbij?
    Vind ik leuk
    Nbl +544
    zondag 19 augustus 2018 om 21:28
    Omdat Hij de lijnen uitzet .en heeft gescoord . Hij is de motor op het middenveld !!😂😂
    Vind ik leuk
    Tfoe +3334
    zondag 19 augustus 2018 om 21:31
    Zozo,Dat hebben ze vlot voor elkaar daar .....
    Vind ik leuk
    Counterattack +10725
    zondag 19 augustus 2018 om 22:35
    Hij wordt al enkele jaren genoemd in Belgie als talentvolle jongen, die uitkomt in vertegenwoordigende teams. Logisch dat jij (tfoe) in amsterdam hem niet kent. Van zijn karakter weet ik niets. We'll see.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:25
    Als die naam je niets zegt heb je het (internationale) jeugdvoetbal de laatste jaren volstrekt niet gevolgd. Kan hoor maar speelt al jaren in vertegenwoordigende elftallen van België en won op toernooien regelmatig een individuele prijs. In eredivisie inderdaad nog niet veel laten zien.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3334
    zondag 19 augustus 2018 om 23:33
    Ik volg het best wel,weet ook dat België goede spelers voortbrengt,maar hem heb ik gemist.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2601
    maandag 20 augustus 2018 om 05:00
    "Ik volg het best wel"...Soooooo! "Weet ook dat België goede spelers heeft".....Knap hoor, aplaus👏 Net WK gezien natuurlijk😂

    Tjesus in welke darkroom heb jij de laatste jaren gezeten daar in Abcoude Noord! Konden zeker alleen Nederland 1 aan daar !
    We hebben hier met een voetbalkenner van doen.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8868
    zondag 19 augustus 2018 om 21:31
    Geweldenaar ! Toekomstige rode duivel
    Vind ik leuk
    Tfoe +3334
    zondag 19 augustus 2018 om 21:36
    Awel...Maar goed dat ie niet bij Ons AJAX speelt dan....
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:04
    Hahaha ga naar voetbalprimeur.be domme kutbelg
    Vind ik leuk
    Napolitanos +8868
    zondag 19 augustus 2018 om 22:06
    Stoer hoor knijp nog een puistje uit
    Vind ik leuk
    Counterattack +10725
    zondag 19 augustus 2018 om 22:36
    @stoer hoor. U gebruikt een dubbele contradictio in terminis.
    Op voetbalprimeur.be stond al een stukje over hem.
    Leuke site daar.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 02:36
    Waar slaat die opmerking nou op?
    Vind ik leuk
    Counterattack +10725
    maandag 20 augustus 2018 om 02:47
    Reactie op stoer hoor, 22.04hr.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:35
    Goed gedaan,maar je bent er nog lang niet. Wil je jezelf echt neerzetten moet je je concurrenten weg voetballen en basisspeler worden. Succes,goeie invalbeurt,en nu doorpakken.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 02:35
    Goede invalbeurt??
    Hij scoorde, that's all!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 07:22
    Winnende doelpunt en agressief spel,wat nodig was,dat noem ik een goede invalbeurt,maar meer als dat is het niet.
    Vind ik leuk
    14forever +8494
    zondag 19 augustus 2018 om 21:38
    Alleen maar achteruit gedrukt? Na de 1-1 liep fortuna naar achter.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2049
    zondag 19 augustus 2018 om 21:54
    Bij de naam Dante rigo verwacht je een beer van een vent en tadaaa een ielig mannetje
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:20
    Bij de naam Gerwin Vink verwacht je een volwassen persoon en geen kleutertje die andere Ajax-kleutertjes een beetje loopt na te papegaaien.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2049
    zondag 19 augustus 2018 om 22:22
    Hey daar is de Loempia weer........
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:40
    Leuk Gerwin, "Loempia", en ook o zo origineel.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2049
    maandag 20 augustus 2018 om 10:01
    Nee dat gezeik op Ajax elke keer is Origineel ! Psv Druif.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:18
    Top goal en sanen met de nodige andere PSV jeugd een geweldige toekomst tegemoet onder Van Bommel als trainer
    Vind ik leuk
    Hans Pluym +138
    zondag 19 augustus 2018 om 22:48
    En weer reacties zonder enig nivo , triest .
    Vind ik leuk
    Wazzupp +655
    zondag 19 augustus 2018 om 22:50
    Schrok toen zag dat hij blank is haha
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:48
    want?
    Vind ik leuk
    Wazzupp +655
    maandag 20 augustus 2018 om 06:50
    Dacht aan een grote Braziliaan, maar tis een klein wit gedrocht.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:10
    Groot?? Gedrocht?? Zijn wendbaarheid is zijn grootste talent...
    Maar ook jij mag een mening hebben...
    Vind ik leuk
    Wazzupp +655
    maandag 20 augustus 2018 om 09:58
    Haphap
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:02
    Kut, ik hap weer...
    Vind ik leuk
    Wazzupp +655
    maandag 20 augustus 2018 om 13:27
    Haha
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:35
    Hij bedoelde de betekenis duivelskind, want hij is tenslotte een rode duivel (in de dop).
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:34
    Gedrocht?
    -afzichtelijk dier
    -wanstaltig mens
    Maar ook monster, beest, wreedaard. Als je dat bedoelt dan heb je nog enig respect.
    Je kent hem niet, dus om hem direct voor lelijkerd of misbaksel of afzichtelijk wezen uit te maken dat geloof ik niet, zo zul je niet zijn, wazzup.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +655
    maandag 20 augustus 2018 om 18:07
    Aaaaaacccchhhh jongen toch.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 18:18
    aach mietje toch...
    ik begreep uw amsterdamse humor niet...
    nu wel.
    hahaha
    Vind ik leuk
    Wazzupp +655
    maandag 20 augustus 2018 om 19:42
    Amsterdams? Maar je kent me niet eens÷)
    Vind ik leuk
    QPK1985 +560
    maandag 20 augustus 2018 om 00:55
    ?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:03
    Praatjesmaker
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:22
    Goede speler! Al vond ik deze invalbeurt niet bijzonder en het doelpunt kwam tot stand na een gelukje!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 02:34
    Inderdaad, vandaar verwondert zijn uitspraak mij zeer.
    Vind ik leuk
    QPK1985 +560
    maandag 20 augustus 2018 om 00:54
    Geen bescheiden Belg ieder geval😁😁
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 00:59
    Tot mijn zeer grote teleurstelling en ergernis, was hij inderdaad zeer beslissend voor PSV inderdaad:((
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 02:33
    Om jezelf op de kaart te zetten heb je iets meercnodig dan 1 goal.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:02
    Dat komt wel goed met hem Wilbert. Hou hem maar in de gaten. Is een groot talent dat zich al jaren in de kijker speelt bij de jeugd van PSV. Hoop wel dat ze hem snel en contract laten tekenen, want anders is hij snel weg voor weinig. Lees anders het artikel in de Gazet van Antwerpen vandaag...
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 08:34]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:41
    Het is hem gegund;)
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:47
    L
    Vind ik leuk
    Boomwortel +1517
    maandag 20 augustus 2018 om 11:28
    Rigo heeft in 40 minuten al meer laten zien dan Frenky over het paard getilde de Jong. Die in alle wedstrijden nog niet verder kwam dan tikkie breed, tikkie terug en met het balletje om zijn as draaien.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    PSV'er: "Ik denk dat de meeste mensen mij nu wel bij naam kennen"