PSV'er: Ik denk dat de meeste mensen mij nu wel bij naam kennen

    PSV'er: "Ik denk dat de meeste mensen mij nu wel bij naam kennen"

    zondag 19 augustus 2018 om 21:10

    Dante Rigo denkt dat hij zichzelf op de kaart heeft gezet bij PSV. De Belgische middenvelder zorgde zaterdagavond hoogstpersoonlijk voor de winst tegen Fortuna Sittard met een goal in blessuretijd.

    "Ik denk dat de meeste mensen mij nu wel bij naam kennen", zegt Rigo tegen de NOS. De verslaggever van de NOS noemt de middenvelder brutaal vanwege zijn spel. "Ja, maar dat is ook mijn spel. Ik zet de lijnen uit en ben de motor van het team. Dat heb ik in de jeugd ook altijd gedaan en probeer dat nu ook in het eerste te brengen. Of ze het accepteren? Blijkbaar wel. De oudere spelers accepteren het nu ook van de jongere spelers. Dat is mooi meegenomen."

    PSV werd wanhopig toen het heel lang 0-0 bleef. "Je wilt hier geen punten verliezen. Fortuna is gepromoveerd, dus je weet dat ze fel starten en er dicht bovenop zitten. We hebben ze in de tweede helft alleen maar achteruit gedrukt. De goal viel in de laatste minuut. Dan is de ontlading extra groot."

    Plaats een reactie

    Marco S +4697
    zondag 19 augustus 2018 om 21:15
    Hoe heet hij?..
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:15
    Wie is dat?

    "Ik zet de lijnen uit en ben de motor van het team..."... weer zo'n praatjesmaker uit Eindhoven. Binnenkort zeker Loeki de Leeuw tattoo op de rug en vingers in de oren.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 21:18]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:19
    Wauw orginele reactie. Had ik zelf niet eens aangedacht en ook helemaal niet verwacht van zo een intellectueel iemand als jij.....
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:20
    Doe er je voordeel mee.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:24
    Gaat niet lukken als je heel snel je reactie gaat wijzigen....
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:28
    Kleine aanvulling brengt je toch niet van de wijs?
    Vind ik leuk
    tannat +14010
    zondag 19 augustus 2018 om 21:35
    Jij geilt ook wel heel opzichtig op PSV, boefje.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:37
    Lijkt maar zo, heel veel topics hebben op de een of andere manier een link met de sportvereniging uit Eindhoven.
    Vind ik leuk
    040bovenaan +1779
    zondag 19 augustus 2018 om 21:37
    Hij is gewoon in de war. Eigenlijk best zielig.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:38
    Absoluut niet. Alleen ik vind het een beetje laf overkomen als je een reactie krijgt op je commentaar om het dan te veranderen. Wees dan een vent en blijf bij je reactie.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:41
    Het is alleen maar een aanvulling ter verduidelijking van de oorspronkelijke reactie. Wat kan je hier nou voor bezwaren tegen hebben.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:50
    Sorry, ik had gehoopt en verwacht dat ik jou dat niet had hoeven uitleggen. Als we hier met velen commentaar geven op VP omdat ze de titel van een artikel veranderen/aanpassen. Is het ook vreemd om eerst een reactie te geven van 3 woorden en zodra er daar een reactie opkomt deze zodanig aan te passen dat de reacties niet meer kloppen. Mijn fout dat ik jou te hoog heb ingeschat.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:56
    Beetje vlieg-olifant opmerking. Beetje dynamischer in het leven staan zou je goed doen.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:04
    Laat ik het er maar ophouden dat mocht hij voor PSV net zo belangrijk worden als Depay wij als supporters heel tevreden zullen zijn.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 22:04]
    Vind ik leuk
    stratumseind +171145
    zondag 19 augustus 2018 om 21:31
    fopneusje is altijd naarstig op zoek om als eerste op een topic zijn tekort aan hersencellen tentoon te spreiden.
    Dit keer was zijn evenknie hem voor.
    Teleurstelling alom dus.
    Vind ik leuk
    mesterspsv +551
    zondag 19 augustus 2018 om 21:38
    Asjemenou!!
    Vind ik leuk
    buddha +8873
    zondag 19 augustus 2018 om 21:53
    weet jij wat loekie de leeuw zei toen hij aldolf hitler tegen kwam ?
    Vind ik leuk
    mesterspsv +551
    zondag 19 augustus 2018 om 22:42
    Niks..Hebben elkaar nooit ontmoet 😂😂😂
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:17
    Eerst maar eens een basisplaats afdwingen. Dan komt de bekendheid vanzelf.
    Vind ik leuk
    stollie38 +18108
    zondag 19 augustus 2018 om 21:17
    Wel erg Rigoureus.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:17
    1x gescoord, grote bek, gehyped. Een typische Ajacied volgens de calimero's
    Vind ik leuk
    AlwaysMe +1952
    zondag 19 augustus 2018 om 21:20
    Een klein blond ventje met een grote muil na een kleine prestatie. Ja, je hebt gelijk, misschien moeten we ook maar 50 miljoen op hem plakken en hem in de verdediging zetten.
    Vind ik leuk
    Aaltje93 +208
    zondag 19 augustus 2018 om 21:20
    PSV werd wanhopig toen het heel lang 0-0 bleef. "Je wilt hier geen punten verliezen.

    ??????????????
    Heeft Rigo met Ajax mee gedaan van het weekend ofzo??
    Vind ik leuk
    MOKUM*** +1304
    zondag 19 augustus 2018 om 21:21
    Erg bescheiden die Belg.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9471
    zondag 19 augustus 2018 om 21:22
    Leuke voetballer. Gaan ze nog veel plezier aan beleven.
    Vind ik leuk
    stratumseind +171145
    zondag 19 augustus 2018 om 21:22
    Al wir un pareltje uit onze collectie.
    Skon clubke ons psv
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:07
    Nie tuveul sangria zuipe, maat...
    Vind ik leuk
    stratumseind +171145
    maandag 20 augustus 2018 om 09:09
    Wa is teveul?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:13
    De's een moeilijke vroag. Te veul is da ge op VP Braobants gàt ouwhoeruh, den'k zo...
    Vind ik leuk
    stratumseind +171145
    maandag 20 augustus 2018 om 09:49
    Dan is ut al gauw teveul ....
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:24
    0-0? Volgens mij stond het 1-1
    Vind ik leuk
    Werner1913 +8043
    zondag 19 augustus 2018 om 21:40
    Ik denk dat VP het verkeerd heeft opgetiept. De 0-1 viel niet eens zo heel laat toch? De 1-2 ook nog keurig binnen onze gebruikelijke marge. Geen moment getwijfeld... ;-))
    Vind ik leuk
    Tfoe +3810
    zondag 19 augustus 2018 om 21:24
    Zegt me helemaal niets die naam.
    En ben toch aardig op de hoogte.
    Lawaaipapegaai afgaande op het interview.
    Iedereen kent me nu wel,omdat?
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9471
    zondag 19 augustus 2018 om 21:27
    Hij niet in Amsterdam speelt.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3810
    zondag 19 augustus 2018 om 21:27
    Ah,dat zal het zijn.
    Vind ik leuk
    Nbl +527
    zondag 19 augustus 2018 om 21:28
    Omdat Hij de lijnen uitzet .en heeft gescoord . Hij is de motor op het middenveld !!😂😂
    Vind ik leuk
    Tfoe +3810
    zondag 19 augustus 2018 om 21:31
    Zozo,Dat hebben ze vlot voor elkaar daar .....
    Vind ik leuk
    Counterattack +11592
    zondag 19 augustus 2018 om 22:35
    Hij wordt al enkele jaren genoemd in Belgie als talentvolle jongen, die uitkomt in vertegenwoordigende teams. Logisch dat jij (tfoe) in amsterdam hem niet kent. Van zijn karakter weet ik niets. We'll see.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:25
    Als die naam je niets zegt heb je het (internationale) jeugdvoetbal de laatste jaren volstrekt niet gevolgd. Kan hoor maar speelt al jaren in vertegenwoordigende elftallen van België en won op toernooien regelmatig een individuele prijs. In eredivisie inderdaad nog niet veel laten zien.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3810
    zondag 19 augustus 2018 om 23:33
    Ik volg het best wel,weet ook dat België goede spelers voortbrengt,maar hem heb ik gemist.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2933
    maandag 20 augustus 2018 om 05:00
    "Ik volg het best wel"...Soooooo! "Weet ook dat België goede spelers heeft".....Knap hoor, aplaus👏 Net WK gezien natuurlijk😂

    Tjesus in welke darkroom heb jij de laatste jaren gezeten daar in Abcoude Noord! Konden zeker alleen Nederland 1 aan daar !
    We hebben hier met een voetbalkenner van doen.
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9467
    zondag 19 augustus 2018 om 21:31
    Geweldenaar ! Toekomstige rode duivel
    Vind ik leuk
    Tfoe +3810
    zondag 19 augustus 2018 om 21:36
    Awel...Maar goed dat ie niet bij Ons AJAX speelt dan....
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:04
    Hahaha ga naar voetbalprimeur.be domme kutbelg
    Vind ik leuk
    Napolitanos +9467
    zondag 19 augustus 2018 om 22:06
    Stoer hoor knijp nog een puistje uit
    Vind ik leuk
    Counterattack +11592
    zondag 19 augustus 2018 om 22:36
    @stoer hoor. U gebruikt een dubbele contradictio in terminis.
    Op voetbalprimeur.be stond al een stukje over hem.
    Leuke site daar.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 21:35
    Goed gedaan,maar je bent er nog lang niet. Wil je jezelf echt neerzetten moet je je concurrenten weg voetballen en basisspeler worden. Succes,goeie invalbeurt,en nu doorpakken.
    Vind ik leuk
    14forever +8574
    zondag 19 augustus 2018 om 21:38
    Alleen maar achteruit gedrukt? Na de 1-1 liep fortuna naar achter.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2005
    zondag 19 augustus 2018 om 21:54
    Bij de naam Dante rigo verwacht je een beer van een vent en tadaaa een ielig mannetje
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:20
    Bij de naam Gerwin Vink verwacht je een volwassen persoon en geen kleutertje die andere Ajax-kleutertjes een beetje loopt na te papegaaien.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2005
    zondag 19 augustus 2018 om 22:22
    Hey daar is de Loempia weer........
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:40
    Leuk Gerwin, "Loempia", en ook o zo origineel.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2005
    maandag 20 augustus 2018 om 10:01
    Nee dat gezeik op Ajax elke keer is Origineel ! Psv Druif.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:18
    Top goal en sanen met de nodige andere PSV jeugd een geweldige toekomst tegemoet onder Van Bommel als trainer
    Vind ik leuk
    Hans Pluym +135
    zondag 19 augustus 2018 om 22:48
    En weer reacties zonder enig nivo , triest .
    Vind ik leuk
    Wazzupp +640
    zondag 19 augustus 2018 om 22:50
    Schrok toen zag dat hij blank is haha
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:48
    want?
    Vind ik leuk
    Wazzupp +640
    maandag 20 augustus 2018 om 06:50
    Dacht aan een grote Braziliaan, maar tis een klein wit gedrocht.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:10
    Groot?? Gedrocht?? Zijn wendbaarheid is zijn grootste talent...
    Maar ook jij mag een mening hebben...
    Vind ik leuk
    Wazzupp +640
    maandag 20 augustus 2018 om 09:58
    Haphap
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:02
    Kut, ik hap weer...
    Vind ik leuk
    Wazzupp +640
    maandag 20 augustus 2018 om 13:27
    Haha
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:35
    Hij bedoelde de betekenis duivelskind, want hij is tenslotte een rode duivel (in de dop).
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:34
    Gedrocht?
    -afzichtelijk dier
    -wanstaltig mens
    Maar ook monster, beest, wreedaard. Als je dat bedoelt dan heb je nog enig respect.
    Je kent hem niet, dus om hem direct voor lelijkerd of misbaksel of afzichtelijk wezen uit te maken dat geloof ik niet, zo zul je niet zijn, wazzup.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +640
    maandag 20 augustus 2018 om 18:07
    Aaaaaacccchhhh jongen toch.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 18:18
    aach mietje toch...
    ik begreep uw amsterdamse humor niet...
    nu wel.
    hahaha
    Vind ik leuk
    Wazzupp +640
    maandag 20 augustus 2018 om 19:42
    Amsterdams? Maar je kent me niet eens÷)
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:03
    Praatjesmaker
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:22
    Goede speler! Al vond ik deze invalbeurt niet bijzonder en het doelpunt kwam tot stand na een gelukje!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:47
    L
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws