Dzeko looft Kluivert na fantastisch debuut: Een geweldige speler

Dzeko looft Kluivert na fantastisch debuut: "Een geweldige speler"

Gepubliceerd: zondag 19 augustus 2018 om 21:39zo 19-08-2018 om 21:39

Edin Dzeko is vol lof over Justin Kluivert. De aanvaller leverde in de allerlaatste minuut de assist af op de beslissende goal van de AS Roma-spits.

"Hij gaf een geweldige voorzet en ik wist een geweldig doelpunt te maken", zegt Dzeko voor de camera van Sky Sport Italia. "Een Van Basten? Misschien wel, maar vorig jaar maakte ik een nóg mooiere."

"Ik hoopte dat Kluivert hem bij de tweede paal zou leggen en ik hem dan vol kon nemen. Wat ik dacht? Niets, het was de laatste minuut en als ik niets zou doen zou er sowieso niet gescoord worden. "

Tot slot sluit Dzeko het interview met mooie woorden voor Kluivert af. "Kluivert? Een geweldige speler. Hij kan zowel links als rechts spelen en veranderde het spel met zijn invalbeurt."

Plaats een reactie

zondag 19 augustus 2018 om 21:40
Goed bezig baasje.
Vind ik leuk
Itsese +5945
maandag 20 augustus 2018 om 01:44
Stappen maken, ik denk dat vele Ajaciedjes volgen;) 2e worden en dan een leuke transfer pakken
[Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 01:45]
Vind ik leuk
Counterattack +11371
maandag 20 augustus 2018 om 02:14
Gaf ook in Champions Cup al een prachtige voorzet. Inderdaad goed.
Vind ik leuk
Kopstootje +9536
zondag 19 augustus 2018 om 21:40
Zoveel stappen gemaakt in die korte periode.
Ongelofelijk.
Vind ik leuk
Mr bien +5878
zondag 19 augustus 2018 om 21:41
Word ook al opgehemeld in Italië.
Straks vind die Roma ook ontgroeid en wilt hij naar Barca
Vind ik leuk
Mosquito +20298
zondag 19 augustus 2018 om 22:05
Was toch gewoon klasse?
3 keer een man voorbij en een assist geven.
Vind ik leuk
Mr bien +5878
zondag 19 augustus 2018 om 22:13
Deed hij aardig ja
Vind ik leuk
Moonrock +875
zondag 19 augustus 2018 om 21:41
Viel goed in.
Nu volhouden, en dan komt het vast allemaal goed.
Vind ik leuk
Koalabeer +472
zondag 19 augustus 2018 om 21:41
Ballon dor kandidaat?
Vind ik leuk
Argentario +600
zondag 19 augustus 2018 om 21:44
Ja ballon van de Mac kan die krijgen
Vind ik leuk
Mr bien +5878
zondag 19 augustus 2018 om 21:47
Is wel met een gouden m
Vind ik leuk
Hoppakee +63
zondag 19 augustus 2018 om 22:21
Haha die afgunst, ongelofelijk.
Vind ik leuk
mesterspsv +534
zondag 19 augustus 2018 om 21:56
Eerst beginnen met c'ote dor😉😂
Vind ik leuk
Argentario +600
zondag 19 augustus 2018 om 21:43
Dzeko vierde zijn doelpunt aan het eind door kluivert eve te bedanken ... ging naar Hem toe en knuffelde hem , kneep in zijn wangen en trok een gezicht erbij .. alsof Justin een baby in een kinderwagen was
Vind ik leuk
Nbl +833
zondag 19 augustus 2018 om 21:44
Wel mooi afgerond hoor .lastige bal maar neemt m lekker op zijn pantoffel zeg . Ook mooi voor Kluivert hoop voor hem dat hij het redt in Rome.
Vind ik leuk
Heer Bommel +6615
zondag 19 augustus 2018 om 21:49
Jammer en respectloos dat Ajax dit kind van de club heeft weggepest. Ik had hem graag nog in de ED gezien.
Vind ik leuk
stollie38 +17354
zondag 19 augustus 2018 om 21:51
Wie zegt dat Ajax hem weg heeft gepest? De media maakt er altijd een verhaaltje van.
Vind ik leuk
Kopstootje +9536
zondag 19 augustus 2018 om 21:53
Is toch algemeen bekend dat als Ajax aan iemand niet genoeg kan verdienen ze hem weg gaan pesten.
Vind ik leuk
stollie38 +17354
zondag 19 augustus 2018 om 21:58
Nee hoor en nog zo één die de klok heeft horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt. En het is geen Bakali of Jurjus.
Vind ik leuk
Red de Kuip +2175
zondag 19 augustus 2018 om 22:05
Ik heb het gezegd, zodra kluivertje het gaat maken in Italië dan draaien alle Ajacieden die hem hier voor alles en nog wat hebben uitgemaakt opeens om.
Vind ik leuk
stollie38 +17354
zondag 19 augustus 2018 om 22:07
Och nee hoor één zwaluw maakt nog geen zomer. Pas als hij de volgende wedstrijd er drie maakt
Dan heel misschien.
Vind ik leuk
Enw02 +586
zondag 19 augustus 2018 om 21:50
Heb echt van hem genoten. Goed voor oranje
Vind ik leuk
MaxFR010 +1493
zondag 19 augustus 2018 om 21:52
Het Nederlands Elftal heeft een goede toekomst voor zich met spelers zoals: Kluivert, Hoogma, Van Drongelen, De Jong, Til, Van de Beek, Karsdorp, Idrissi, De Ligt, Bijlow, Bergwijn, Kadioglu, Pierie, Dumfries, Geertruida, Lang, Aké, Eiting, Piroe, Fosu-Mensah, Chong, Zirkzee, Redan, Schuurs, Boadu, Ouwejan, Xavi Simons, Ramselaar, Troupée, Burger, Obispo, Touré, oké ik stop. Maar we hebben een goede toekomst.
Vind ik leuk
Topdrie +3532
zondag 19 augustus 2018 om 22:28
Malen & Stengs vergeten
Vind ik leuk
psv02 +96
zondag 19 augustus 2018 om 21:53
Lekker bezig Kluivertje snoert alle haters de mond
Vind ik leuk
Rodajc +18133
zondag 19 augustus 2018 om 22:15
Blijf het een lul vinden, maar voetballend wel een groot talent en idd hij snoert hier velen wel de mond mee.
Vind ik leuk
ihvmmdk +7195
zondag 19 augustus 2018 om 22:08
Leuk ventje die Dzeko, niks mis mee.
Vind ik leuk
ihvmmdk +7195
zondag 19 augustus 2018 om 22:09
Die Ronaldo is naar Italië gekomen om Kluivert zijn schoenen te poetsen jongens!
Vind ik leuk
Kopstootje +9536
zondag 19 augustus 2018 om 22:15
Kluivert zal Roma aan de titel gaan helpen.
Vind ik leuk
Smithsonian +41383
zondag 19 augustus 2018 om 22:16
Gold digger....
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1959
zondag 19 augustus 2018 om 22:16
Jammer dat die weg is we hebben echt een probleem nu dat Neres een blessure heeft. Ajax had beter 20 miljoen aan een buitenspeler en spits kunnen uitgeven dan aan Blind en dan zetten ze hem nog CV pff
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 06:37
Daar ben ik het volmondig mee eens! Hopelijk doen ze dat alsnog. En aan backs die ook kunnen verdedigen!
Vind ik leuk
djoggo +122
dinsdag 21 augustus 2018 om 10:43
of Ajax had hem Kluivert een hoger salaris moeten aanbieden zoals ze dat bij Tadic ook hebben gedaan.
Vind ik leuk
Streaker +3741
zondag 19 augustus 2018 om 22:17
Jeetje, wat een kleine invalbeurt al voor ophef kan geven in de media. Ik blijf erbij dat hij niet rijp voor de top is, maar ik laat me graag positief verassen. Hij heeft namelijk niet een lange tijd continu bij Ajax gespresteerd en dan is het een hele uitdaging om dat wel te doen op een niveau hoger.

Volgende keer een grote kans missen en de shirts met zijn naam worden weer opgebrand.
Vind ik leuk
Oud Fluks +1028
zondag 19 augustus 2018 om 22:28
Ja lucky voorzet en voor de rest banky warmhouden !
Vind ik leuk
Sigma +2840
zondag 19 augustus 2018 om 22:33
Als jij, als invaller, zo een beslissende voorzet kan geven...in een uitwedstrijd, dan heb je idd wat credit verdient wat je kan gaan opbouwen.....

En aan alle azijn pissers hier...kijk die beelden even terug en geniet van het moment...wat er morgen gaat gebeuren dat weten wij niet....
Vind ik leuk
fcfc +382
zondag 19 augustus 2018 om 23:44
Ik hoor bij de mensen die die niet hadden zien aankomen. Moet zeggen dat kluivert een goede voorbereiding een goed vervolg geeft.
Heb hem bij ajax nog nooit zo'n voorzet zien geven vanaf rechts. Het doet zeer, maar chapeau!
Vind ik leuk
Counterattack +11371
maandag 20 augustus 2018 om 02:18
Die voorzet in champions cup afgelopen maand was ook vanaf rechts.
Vind ik leuk
fcfc +382
maandag 20 augustus 2018 om 02:21
Klopt, bij roma. Hoop dat hij dat doorzet. Maar schat de kans minimaal net zo hoog in dat hij binnen een paar wedstrijden alleen vanaf links wilt spelen. Ik laat me graag positief verrassen.
Nu is deze voorzet niet heel bijzonder. Hoe dzeko hem binnenschiet daarentegen.
Vind ik leuk
Counterattack +11371
maandag 20 augustus 2018 om 02:29
De bezoeker van vp als het in nederland nacht is kletsen lekker inhoudelijk. Goed commentaar fcfc. :-)
Kan nederland geen mid-zomernacht overnemen van de Scandinavische landen?
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 00:45
t is dat ie talent heeft om n aardig balletje te kunnen trappen en daarmee miljoenen te verdienen, want van zn hersenen moet ie t niet hebben. Tuurlijk ben je blij als je op dat moment de winnende maakt, maar hoe stom ben je om met nog n heel seizoen voor de boeg dan je shirt uit te trekken, wat je in de loop van t seizoen (bijna zeker) n schorsing op zal gaan leveren......
Vind ik leuk
derksen +9001
maandag 20 augustus 2018 om 08:43
De vraag luid is Kluivert zo snel of die Italiaanse verdedigers zo langzaam
Hij liep toch paar keer iedereen helemaal zoek
Vind ik leuk
hantayo +1223
maandag 20 augustus 2018 om 11:49
Geweldig doelpunt na geweldige actie van Kluivert. Hij loopt zo over van zelfvertrouwen, dat komt wel goed met hem.
Vind ik leuk
ExSFRJ +10
maandag 20 augustus 2018 om 12:25
Een op een als de actie en de voorzet van Tadic tegen Luik. Mss heeft ie t door dat je beter naar voor kan dan terug draaien en bal naar de achterlinie terugspelen. Wat t voornameliijk ziekte is van nl spelwijze
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 13:55
Zeker een mooi debuut, hopelijk krijgt ie veel speelminuten van de trainer en kan hij zich bewijzen op die manier.
Vind ik leuk
Pagan1964 +3716
maandag 20 augustus 2018 om 13:59
Ja, al dat commentaar dat hij de bank warm gaat houden en dan zo debuteren, hilarisch
Vind ik leuk
BCHT9 +481