'Misschien is Lozano wel gescout door Feyenoord, maar is er gezegd: doen we niet'

'Misschien is Lozano wel gescout door Feyenoord, maar is er gezegd: doen we niet'

Gepubliceerd: zondag 19 augustus 2018 om 21:56zo 19-08-2018 om 21:56

Mario Been en Aad de Mos vragen zich af hoe het kan dat Feyenoord slechter is gaan presteren na het landskampioenschap. Na de Europa League-uitschakeling tegen AS Trencin is de onrust behoorlijk toegenomen in Rotterdam-Zuid.

"Als je uitgeschakeld wordt door een ploeg met een begroting van 2,5 miljoen euro..", zegt Been bij Rondo van Ziggo Sport. "Die spits Mancé, zou niet mistaan in onze Eredivisie. Een geweldige spits. Feyenoord moet zich achter de oren krabben. Ze moeten zich doodschamen dat ze uitgeschakeld worden door zo'n club."

Dan haakt De Mos in. "Ik hoor Van Bronckhorst, De Jong (algemeen directeur, red.) en Van Geel nooit zeggen: we gaan voor de titel spelen. Ze hebben het alleen maar over Feyenoord City. Ze praten over de twee, drie aankopen die ze gedaan hebben en Van Persie."

Been: "Larsson zei: we gaan voor alle vier de prijzen. Dat vond ik een klein beetje te euforistisch. Als je kampioen wordt, je enorm veel geld krijgt door de Champions League, je dertig miljoen mag uitgeven en je ziet waar Feyenoord nu staat, dan hebben ze zich alleen maar met breedteaankopen versterkt. Nu is Amrabat weer ontevreden. Dat was bij FC Utrecht een geweldige speler."

Been hoort de opmerking dat de scouting van Feyenoord mogelijk niet deugt. "Misschien is de scouting wel goed, maar doet het beleid er niets mee. Lozano is misschien door Feyenoord ook wel gescout, alleen heeft de club misschien gezegd: dat doen we niet."

Lees meer over:EredivisieFeyenoord

Plaats een reactie

Il Gordo +17024
zondag 19 augustus 2018 om 21:59
De Mos en Been... Zucht.
Vind ik leuk
Quaresma +5881
zondag 19 augustus 2018 om 22:00
Mario is volgensmij de laatste die kritiek mag leveren..
Vind ik leuk
Voebtal +7495
zondag 19 augustus 2018 om 22:02
Goh
Vind ik leuk
Koeroe +12439
zondag 19 augustus 2018 om 22:05
Nou inderdaad. Ik word echt helemaal naar vn hem als hij over Feyenoord praat. Ik ben zelf ook kritisch maar als je zelf zon prestatie geleverd hebt dan moet je gewoon je mond houden en nooit meer open doen
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 22:08
Dat heb ik met Verbeek ook idd
Vind ik leuk
Dr_HeverLee +1648
maandag 20 augustus 2018 om 09:49
Mr. 10-0
Vind ik leuk
Vakkie D +4520
zondag 19 augustus 2018 om 22:12
Hij laat zien dat de zogenaamde beste stuurlui aan wal staan nadat ze het schip hebben laten zinken
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 22:12]
Vind ik leuk
Gyrosregime +2690
zondag 19 augustus 2018 om 23:18
Hoezo dan? Heeft een groter feyenoord hart dan van Geel.. en eerlijk is eerlijk ze zeggen geen rare dingen toch?
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 22:02
Gewoon de waarheid. En de waarheid is soms hard..
Vind ik leuk
Bertje 54 +137
zondag 19 augustus 2018 om 22:05
Dat komt door dictator Martin van Geel
Vind ik leuk
HanV +5118
zondag 19 augustus 2018 om 22:13
Maar waarom moeten ze Lozano erbij halen. Laten ze zich beperken tot de werkelijkheid.
Vind ik leuk
The Rock +1920
zondag 19 augustus 2018 om 22:24
Dat moet je juist als compliment zien voor de scouting van PSV...
Vind ik leuk
Sideburnn +3211
zondag 19 augustus 2018 om 22:35
Klopt....wat hadden ze die graag gehad.
Vind ik leuk
The Rock +1920
zondag 19 augustus 2018 om 23:01
Ik denk dat de meeste clubs graag een lozano gehad hadden...
Vind ik leuk
Heer Bommel +6615
zondag 19 augustus 2018 om 22:20
De scouts van Feyenoord: Padvinders die de weg kwijt zijn ;)
Vind ik leuk
#Keizerout +42209
zondag 19 augustus 2018 om 22:05
Ze vergeten Berghuis, al was die er al wel als huurspeler, maar verder hebben ze toch gewoon wel gelijk in dit geval?
Haps, St. Juste, Amrabat, Larsson en Boëtius zijn allemaal geen dragende spelers. Sommigen spelen wel, mits fit, maar als je kijkt hoe positief iedereen was valt het wel een beetje tegen.
Vind ik leuk
Il Gordo +17024
zondag 19 augustus 2018 om 22:12
Jorgensen en nog een paar. Kritiek is zo makkelijk. Zeker Mario Been heeft geen recht van spreken. Alsof er in zijn tijd toppers werden aangetrokken.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 22:14
Als je dit elftal ziet zijn psv ajaks az vitesse utrecht heerenveen zwolle en groningen gewoon beter.. dit team is zwaaaaar uit balans..

Misschien een idee om nog meer mensen die balans of creatieve impulsen brengen gratis vertrekken te gunnen?
Vind ik leuk
JohanDerksen +2447
zondag 19 augustus 2018 om 22:24
Overdrijven is ook een vak met jorgenson straks in de spits en van persie er achter op 10 is het prima in balans!
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 22:34
Zovan van persie kan de 10 positie nog belopen op dit moment kleine kans hans!
Vind ik leuk
JohanDerksen +2447
zondag 19 augustus 2018 om 22:42
Van persie heeft afgelopen week 3 wedstrijden gespeeld waarvan vandaag 90 minuten. Dus ja dat gaat die echt wel kunnen misschien geen 90 minuten maar vast en zeker een minuut of 70.
Vind ik leuk
Hans Worst +1570
zondag 19 augustus 2018 om 23:12
Feyenoord kan best in de eredivisie scouten, maar moet meer op mentaliteit letten. Een Linssen,Doan, Memisevic hebben bv een goeie mentaliteit, zoals El Ahmadi dat heeft. Bij Ayoub heb ik al n beetje daarover twijfels.
Vind ik leuk
#Keizerout +42209
zondag 19 augustus 2018 om 22:16
Jorgensen kwam het jaar daarvoor. Over de aankopen na het kampioenschap hebben ze volgens mij grotendeels gelijk.
En hoe goed de aankopen in Beens tijd waren is niet belangrijk voor of hij in dit geval gelijk heeft. Daarnaast was Feyenoord toen nog blutter dan nu. Over makkelijke kritiek gesproken.
Vind ik leuk
Sideburnn +3211
zondag 19 augustus 2018 om 22:38
Het is zowiezo anders als je er een stuk vanaf staat.
Als je bij zon club werkt zijn er verschillende mensen waar je rekening mee moet houden.
Vind ik leuk
Il Gordo +17024
maandag 20 augustus 2018 om 06:18
Feyenoord had in de tijd van Been geen stuiver. Klopt. Dat had Feyenoord in de eerste drie jaar onder Van Geel ook niet. Toen zijn er louter verstandige beslissingen gemaakt. De belangrijkste: een trainer die z'n spelers beter maakt. Dat is wat er aan ontbreekt.

En een Haps, St Juste, Clasie en Ayoub wil ik nog niet afschrijven.
Vind ik leuk
#Keizerout +42209
maandag 20 augustus 2018 om 07:28
Dat klopt. Ik heb ook het gevoel dat Van Geel zonder geld (of met weinig) beter rendement haalt dan met veel geld.

Dat de trainer ze niet echt beter maakt klopt voor mijn gevoel inderdaad wel.

Ik heb niemand afgeschreven, Ik verwacht zelfs dat Amrabat er nog wel komt.
Het gaat ook niet over Ayoub en Clasie. En nou ja, wat ik net zei, Ayoub en Clasie was shoppen zonder geld, en dat doet hij dan weer best goed.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3304
zondag 19 augustus 2018 om 22:01
Door gewoon te weinig talent en te weinig versterkingen te halen is dat mogelijk. En teveel op het oude doorgaan
Vind ik leuk
Rodajc +18133
zondag 19 augustus 2018 om 22:09
Er wordt te veel naar de eredivisie gekeken en te weinig naar wat er nodig is om daadwerkelijk te presteren bij een topclub. Ze denken al jarenlang naar uitblinkers in de eredivisie en denken/hopen maar dat ze ook slagen in de top, zo werkt het niet want mentaal is die stap immens. Er moet bij Feyenoord meer gewerkt aan een team dat men in de Kuip wilt zien en dat kan slagen in de Nederlandse top. Spelers als st Juste, Larsson, Amrabat etc kunnen wel slagen, maar je moet er niet afhankelijk van zijn want dan word je niet meer dan een goede subtopper. Er moet gewoon simpelweg meer en beter in het buitenland gescout (!) worden naar echte Feyenoordspelers ipv in het bekende netwerk dat heel dichtbij ligt gekeken worden, van Geel is hier de schuldige naar mijn mening.
Vind ik leuk
JohanDerksen +2447
zondag 19 augustus 2018 om 22:28
Je kan het niet beter verwoorden!
Vind ik leuk
heur es +861
zondag 19 augustus 2018 om 22:02
Waarheid !
Vind ik leuk
KevinMe +293
zondag 19 augustus 2018 om 22:03
Nu is Amrabat weer ontevreden. Dat was bij Feyenoord een geweldige speler.

Zucht.. echt wat een fouten worden er gemaakt op VP, dit gaat natuurlijk om FC Utrecht.
Vind ik leuk
hassel +801
zondag 19 augustus 2018 om 22:03
Raar gespeculeer. En Been moet helemaal z'n muil houden.
Vind ik leuk
Romario9 +13170
zondag 19 augustus 2018 om 22:12
Inderdaad, vreemde opmerking over Lozano. Kompleet uit de lucht gegrepen. Of hij moet iets weten wat wij niet weten.
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 22:13]
Vind ik leuk
sundaymanara +1199
zondag 19 augustus 2018 om 22:04
Ze missen een beleid met visie zoals bij Ajax.
Vind ik leuk
psvfan1913 +6105
zondag 19 augustus 2018 om 22:09
Hahah grote grap!
Vind ik leuk
MaxFR010 +1493
zondag 19 augustus 2018 om 22:04
Jammer genoeg waar als Feyenoorder. Maar gelukkig hebben we veelbelovende jeugdspelers.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 22:04
Sinds wanneer was Amrabat voor Feyenoord een goede speler ???? Zoveel heeft hij nog niet laten zien en niemand kan een basisplaats etsen
Vind ik leuk
psvfan1913 +6105
zondag 19 augustus 2018 om 22:10
Gaat waarschijnlijk over utreg weer een foutje...
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 22:04
Misschien moet die Been de definitie van geweldig eens een keer opzoeken, aangezien hij de grootst denkbare middelmaat - Mancé, Amrabat bij FC Utrecht - alsmaar als geweldig blijft bestempelen.
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 22:07]
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 22:04
Misschien wel he
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 22:05
Lozano is slecht
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 22:06
Stoer hoor een troll acount
Vind ik leuk
MaxFR010 +1493
zondag 19 augustus 2018 om 22:14
Daarom scoorde hij 17 goals en gaf hij 8 assists vorig seizoen, met een gemiddelde beoordeling van 7.88 (FotMob) en scoorde hij op het WK tegen Duitsland op 23-jarige leeftijd.
Vind ik leuk
Tfoe +3890
zondag 19 augustus 2018 om 22:46
Lozano is een prima speler met iets extra's....Die komt er wel.
Vind ik leuk
Gerwin Vink +1959
zondag 19 augustus 2018 om 22:07
Als Feyenoord net zoveel geld zou hebben als Ajax hadden ze het beter voor mekaar gehad ! Ajax koopt echt veel middelmaat zoals 2 rechtsbacks die er niks van Bakken.. een Linksbuiten waar heel Belgie hard om moest lachen. Een labyad die er niks van Bakt een Cv die bij Jong Ajax is gedropt ! Een goede snelle jonge spits aan Groningen verhuurd .. ze hadden beter een goede cv kunnen kopen en een goede linksbuiten en spits bij Huntelaar is het ook wel op met zijn 35 jaar ! En Dolberg raakt geen pepernoot meer.
[Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 22:11]
Vind ik leuk
Vakkie D +4520
zondag 19 augustus 2018 om 22:10
Er zijn genoeg Ajax topics om deze onzin te verkondigen;)
Vind ik leuk
Tfoe +3890
zondag 19 augustus 2018 om 22:49
Hoezo is Huntelaar op?
Hij doet het prima !
Heeft er al 4 inliggen Europees.

Vind ik leuk
Napolitanos +9712
zondag 19 augustus 2018 om 22:07
CHUCKY THA BOMB
Vind ik leuk
Kopstootje +9536
zondag 19 augustus 2018 om 22:07
Denk dat de centjes een beetje op zijn in Rotterdam
Vind ik leuk
Seizoenkaart +11616
zondag 19 augustus 2018 om 22:07
Er moet sowieso een goede Bezem Door scouting.
Vind ik leuk
klick +1178
zondag 19 augustus 2018 om 22:10
slappe gelul allemaal
Vind ik leuk
Mari +11854
zondag 19 augustus 2018 om 22:12
Amrabat een geweldige speler. Dan heb je er veel kijk op
Vind ik leuk
Legion73 +183
zondag 19 augustus 2018 om 22:14
Ach ja, zo is voetbal.
3x niet winnen en het is crisis en iedereen heeft dan wel wat te zeggen.
Vind ik leuk
fr1963 +4052
zondag 19 augustus 2018 om 22:14
Misschien dit, misschien dat.....wat praat meneertje Been zuur over zijn oude cluppie aangedikt met aannames. Klinkt vaak toch wat rancuneus.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 22:22
Van Geel scout nog niet eens buiten Nederland danwel dat hij een internationaal netwerk heeft. Het is gewoon een van de meest trieste TDs van Nederland. Wat een onkunde en fouten die man maakt met zo’n budget...
Vind ik leuk
Legion73 +183
zondag 19 augustus 2018 om 22:29
Hmmm,van Geel heeft zeker zijn fouten maar zo'n groot budget heeft Feyenoord niet hoor.Dit jaar heeft Feyenoord een deel van zijn schuld afgelost en daarbij hebben ze geïnvesteerd in de accommodatie's van het 1e en de jeugd.
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 01:59
Onzin. Psv heeft net n speler gehaald die bij Feyenoord ook op het lijstje stond. Maar Feyenoord heeft gewoon veel minder te besteden dus trekken ze aan het korste eind.
Sinesterra bewijst je ongelijk. Bovendien heeft Feyenoord wisselende ervaringen met Zuid-Amerikanen. Het risico op mislukken is groter.

Vind ik leuk
yuuup +10436
zondag 19 augustus 2018 om 22:30
2,5 Miljoen!
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 22:44
Het blijft gewoon een trieste meneer met een zwak netwerk en scouting. Investeren in jeugd blijft positief maar kijk eens wat er geld is betaald voor bepaalde spelers....
Vind ik leuk
Blindsy +17310
zondag 19 augustus 2018 om 23:02
Luchtkastelen genaamd Feyenoord City bouwen, en snel tevreden zijn, dat is Feyenoord anno 2018.
Jeugdopleiding is minder aan t worden, internationale scouting is een lachertje, 9x op rij niet winnen is niet enorm erg, spelers worden individueel niet beter, het team hierdoor ook niet.
Nee, Feyenoorder ben je niet voor je lol. Maar dat weten de meeste Feyenoorders ook wel.
Vind ik leuk
Jan Guevara +9896
maandag 20 augustus 2018 om 07:12
Jij was destijds zeker ook voor het behoud van De Meer?

Maak je over mijn club geen zorgen, Wij doen niet aan woorden maar aan daden.
Vind ik leuk
Blindsy +17310
maandag 20 augustus 2018 om 08:14
Tja, ik snap je conclusie, maar ik trek iemands profiel altijd open om te kijken voor welke club ze zijn..

Ik maak mij grote zorgen om Mijn Feyenoord.. het probleem ís op dit moment vooral Geen Daden maar Woorden... en heeeel snel tevreden zijn.
[Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 08:16]
Vind ik leuk
Jan Guevara +9896
maandag 20 augustus 2018 om 08:24
Niet mee eens.

Het probleem is het gezeur al voor de competitie echt is begonnen. Gisteren gefluit in de kuip.

Steun je club. Zo slecht is het niet. Ajax speelde ook als een krant masr daar hoor je niemand over.
Vind ik leuk
Blindsy +17310
maandag 20 augustus 2018 om 08:41
Dan zijn we het niet met elkaar eens.. dat mag.

Fluiten had je midweeks moeten doen, niet na Excelsior.
Overigens betekent Steun je Club voor veel Feyenoorders vooral kritiekloos alles accepteren. Daar ben ik het totaal niet mee eens. Het gaat in alle geledingen slecht. Terug naar de tekentafel.
Jeugd, internationale talentscouting, en n nieuwe trainer en TD die daar op kunnen inzetten en bouwen. Ted van Leeuwen of Max Huiberts halen overal altijd pareltjes vandaan, en doe mij maar weer n type Koeman die voor professionalisme op en rondom het veld zorgt (lees Kuyts boek maar eens voor het gebrék daar aan) en spelers beter maakt (een talent wat Gio absoluut niet lijkt te bezitten)'
Vind ik leuk
Jan Guevara +9896
maandag 20 augustus 2018 om 11:40
Ted van Leeuwen en Max Huiberts winnen dan ook nooit prijzen.

Die pareltjes die zij kopen, die falen zodra ze bij een topclub als Feyenoord gaan spelen.

Wat ik wel eens ben met je is dat onze spelers best wat harder mogen trainen, ook op techniek.
Vind ik leuk
Blindsy +17310
maandag 20 augustus 2018 om 14:15
Nooit van carrièrebouw gehoord? Brands en -niet toevallig- ook Van Geel hebben het ook eerst bij AZ gedaan, om het daarna bij de top 3 te mogen doen.
Met die wetenschap is AZ duidelijk ook n opleidingsinstituut voor de overige functies.
Vind ik leuk
wimpert +158
maandag 20 augustus 2018 om 08:19
Tevreden met prijzen wel ja maar niet met de 2e slechte seizoens start! Neemt niet weg dat het doel nog steeds kampioen worden is!!
Vind ik leuk
Blindsy +17310
maandag 20 augustus 2018 om 08:28
Precies. Het gaat overigens eerder vriezen in de hel dan dat dit Feyenoord olv deze trainer, kampioen gaat worden.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 23:15
Als de waarde van je hele selectie gelijk is aan spelers als de jong ,neres of de ligt en je geen pepernoot op de bank heb staan en ook nog eens geen inkomsten uit europa of exploratie uit een verouderde kuip moet je je toch afvragen hoe gaan de aankomende jaren er in godsnaam uitzien
Vind ik leuk
John040 +2504
zondag 19 augustus 2018 om 23:16
Is dat die Been die huilend het PSV stadion verliet na de 10-0. En ontslag kreeg die Been die alles beter weet.
Vind ik leuk
zondag 19 augustus 2018 om 23:41
Toen was van geel vast nog Spaans aan t leren, hij heeft wel gebeld maar ze snapten m niet.
Vind ik leuk
Pimman +9552
zondag 19 augustus 2018 om 23:50
Dan win je in 4 seizoenen 5 prijzen en dan is dit het resultaat?!
Vind ik leuk
repeP +2088
zondag 19 augustus 2018 om 23:51
Beetje kinderachtig van met name Been om dit zo te stellen. Mag immers aannemen dat hij wel op de hoogte is van niet alleen het nieuwe stadion maar niet minder het nieuwe complex 1908 voor het eerste en de nieuwe faciliteiten voor de Academy (samen met de SC), alsmede het gedeeltelijk terugkopen van de nog uitstaande aandelen van de VvF.

Zo niet, dan zou hij er goed aan doen zich eerst op de hoogte te stellen voor hij allerlei beweringen de wereld in helpt.
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 00:02
Lult niet achteraf Mario Been, want jouw naam staat nog steeds in gietijzeren letters geschreven na de 10 - 0 nederlaag tegen Psv toen en de wanprestatie die je toen ook als trainer hebt neergezet.
Vind ik leuk
F-Troop +212
maandag 20 augustus 2018 om 01:34
Ik heb € 350,-.... leggen jullie geld bij? Kopen we Ronaldo..Messi..en de rest..
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 05:25
Ontzettend jammer dit. Natuurlijk was kuyt wel het trekpaard dat de hele ploeg op sleeptouw nam. Kuyt heeft Feyenoord de titel bezorgd, en hij had makkelijk nog een seizoen mee kunnen doen. Wat een harde werker is die jongen. Nu hebben ze van Persie, en proberen ze het truckje over te doen, maar helaas. Met alle respect voor Robin, maar ik had er iets meer van verwacht.

Mischien kan Been weer terug keren als trainer wellicht, en Gio iets binnen de club iets anders doen of iets samen...
[Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 05:27]
Vind ik leuk
wimpert +158
maandag 20 augustus 2018 om 06:04
De waarheid als het uitkomt, zoals ajax toen ze na 30 milj te hebben uitgegeven ook met lege handen stond en psv na de gemeente injectie. Als ajax eind van dit seizoen met lege handen staat is dat ook waar.... maar wat is het punt Been, je kreeg als trainer zelf je club niet naar een rol in de top3 waar Koeman en Gio dat wel kunnen dus laten we dit seizoen afwachten of probeer je Gio te wippen? Dat zou eng en kwalijk zijn vriend, Rotterdammer onwaardig en Feyenoord onwaardig! Die laatste opmerking, hoezo een hekel aan v Geel, hij gebruikt zijn analisten rol om gehakt te maken van v Geel omdat hij na een wanprestatie de zak kreeg :-) zielig!
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 06:22
Aad zag ik gister nog op social media. Bij de slager. Hij was op de fiets en zijn fiets had een bel. Wel makkelijk.
Hij bestelde een blinde vink, twee varkensoren, een koeievlaai en 4 oogkleppen.

Dan bent u weer op de hoogte en dan weet u weer genoeg.

Dit was Brandhout, een goedendag.
Vind ik leuk
Shelbourne +5868
maandag 20 augustus 2018 om 07:36
Ik denk niet dat Feyenoord een speler in de categorie Lozano scout. Wellicht is die we door een scout gezien maar ik weet zeker dat Lozano zelf niet naar Feyenoord zou gaan.

Lozano zit in een prijs categorie hoger dan wat Feyenoord kan betalen. Bovendien staan PSV en ook Ajax toch wat hoger aangeschreven dan Feyenoord. PSV heeft al veel moeite moeten doen om Lozano te halen, maanden aan voorbereiding van die transfer. Zij hadden het voordee dat ze een aantal Mexicanen in hun ploeg hadden die een goed woordje voor de club konden doen. Op die manier heeft PSV een speler als Lozano kunnen strikken.
Vind ik leuk
wimpert +158
maandag 20 augustus 2018 om 08:21
Jij hebt vast een diepte interview gehad me Lazanp en Aad, zelfde inkopen gedaan bij de slager ook!?
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 09:03
Dat er na die beschamende uitschakeling gezegd wordt dat ze hiermee verder kunnen...., dat vind ik echt triest!! Je wordt met 5-1 weggeveegd door het Slowaakse Excelsior en dan zeg je zoiets?? En als je een paar dagen later dan gewoon wint bij de Graafschap, dan denk je nog ok, zo bedoelde ze.... Maar, ik denk dat ze geen zin hadden om 2x per week te moeten voetballen voor hun geld!!! Loon naar prestatie wordt echt een punt om over na te denken!! Ik vraag me af of er ook maar iemand was die er wakker van heeft gelegen bij Feyenoord, laat staan zich geschaamd heeft voor het getoonde spel, net als bijna alle supporters. Ga eens wat minder naar de kapper, schoonheidsspecialist, enz. en plaats eens wat minder onnozele filmpjes op soc media en ga doen wat je moet doen. En als je niet wilt strijden en winnen, blijf dan lekker bij je wijf en kind(eren)!!!!
Vind ik leuk
Dharmpie +894
maandag 20 augustus 2018 om 11:49
Ik hoop niet dat ze bij Feyenoord een onderdeel of functionaris hebben die verantwoordelijk is/zijn voor de “scouting”. Als ze dit wel hebben dan leveren ze nl al bijna 30 jaar wanprestaties!!
De kleinere clubs doen het 10x beter.
[Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 11:49]
Vind ik leuk
Jopi1982 +830
maandag 20 augustus 2018 om 12:35
Misschien ook niet! Roepen om het roepen! Zo kan ik daar ook gaan zitten en onzin uit kramen!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws