'Misschien is Lozano wel gescout door Feyenoord, maar is er gezegd: doen we niet'

    'Misschien is Lozano wel gescout door Feyenoord, maar is er gezegd: doen we niet'

    zondag 19 augustus 2018 om 21:56

    Mario Been en Aad de Mos vragen zich af hoe het kan dat Feyenoord slechter is gaan presteren na het landskampioenschap. Na de Europa League-uitschakeling tegen AS Trencin is de onrust behoorlijk toegenomen in Rotterdam-Zuid.

    "Als je uitgeschakeld wordt door een ploeg met een begroting van 2,5 miljoen euro..", zegt Been bij Rondo van Ziggo Sport. "Die spits Mancé, zou niet mistaan in onze Eredivisie. Een geweldige spits. Feyenoord moet zich achter de oren krabben. Ze moeten zich doodschamen dat ze uitgeschakeld worden door zo'n club."

    Dan haakt De Mos in. "Ik hoor Van Bronckhorst, De Jong (algemeen directeur, red.) en Van Geel nooit zeggen: we gaan voor de titel spelen. Ze hebben het alleen maar over Feyenoord City. Ze praten over de twee, drie aankopen die ze gedaan hebben en Van Persie."

    Been: "Larsson zei: we gaan voor alle vier de prijzen. Dat vond ik een klein beetje te euforistisch. Als je kampioen wordt, je enorm veel geld krijgt door de Champions League, je dertig miljoen mag uitgeven en je ziet waar Feyenoord nu staat, dan hebben ze zich alleen maar met breedteaankopen versterkt. Nu is Amrabat weer ontevreden. Dat was bij FC Utrecht een geweldige speler."

    Been hoort de opmerking dat de scouting van Feyenoord mogelijk niet deugt. "Misschien is de scouting wel goed, maar doet het beleid er niets mee. Lozano is misschien door Feyenoord ook wel gescout, alleen heeft de club misschien gezegd: dat doen we niet."

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Plaats een reactie

    Il Gordo +9634
    zondag 19 augustus 2018 om 21:59
    De Mos en Been... Zucht.
    Vind ik leuk
    Quaresma +5618
    zondag 19 augustus 2018 om 22:00
    Mario is volgensmij de laatste die kritiek mag leveren..
    Vind ik leuk
    Voebtal +7597
    zondag 19 augustus 2018 om 22:02
    Goh
    Vind ik leuk
    Koeroe +12628
    zondag 19 augustus 2018 om 22:05
    Nou inderdaad. Ik word echt helemaal naar vn hem als hij over Feyenoord praat. Ik ben zelf ook kritisch maar als je zelf zon prestatie geleverd hebt dan moet je gewoon je mond houden en nooit meer open doen
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:08
    Dat heb ik met Verbeek ook idd
    Vind ik leuk
    Dr_HeverLee +1600
    maandag 20 augustus 2018 om 09:49
    Mr. 10-0
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2869
    zondag 19 augustus 2018 om 22:12
    Hij laat zien dat de zogenaamde beste stuurlui aan wal staan nadat ze het schip hebben laten zinken
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 22:12]
    Vind ik leuk
    Gyrosregime +2468
    zondag 19 augustus 2018 om 23:18
    Hoezo dan? Heeft een groter feyenoord hart dan van Geel.. en eerlijk is eerlijk ze zeggen geen rare dingen toch?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:02
    Gewoon de waarheid. En de waarheid is soms hard..
    Vind ik leuk
    Bertje 54 +62
    zondag 19 augustus 2018 om 22:05
    Dat komt door dictator Martin van Geel
    Vind ik leuk
    HanV +4387
    zondag 19 augustus 2018 om 22:13
    Maar waarom moeten ze Lozano erbij halen. Laten ze zich beperken tot de werkelijkheid.
    Vind ik leuk
    The Rock +1848
    zondag 19 augustus 2018 om 22:24
    Dat moet je juist als compliment zien voor de scouting van PSV...
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2932
    zondag 19 augustus 2018 om 22:35
    Klopt....wat hadden ze die graag gehad.
    Vind ik leuk
    The Rock +1848
    zondag 19 augustus 2018 om 23:01
    Ik denk dat de meeste clubs graag een lozano gehad hadden...
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6792
    zondag 19 augustus 2018 om 22:20
    De scouts van Feyenoord: Padvinders die de weg kwijt zijn ;)
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30420
    zondag 19 augustus 2018 om 22:05
    Ze vergeten Berghuis, al was die er al wel als huurspeler, maar verder hebben ze toch gewoon wel gelijk in dit geval?
    Haps, St. Juste, Amrabat, Larsson en Boëtius zijn allemaal geen dragende spelers. Sommigen spelen wel, mits fit, maar als je kijkt hoe positief iedereen was valt het wel een beetje tegen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9634
    zondag 19 augustus 2018 om 22:12
    Jorgensen en nog een paar. Kritiek is zo makkelijk. Zeker Mario Been heeft geen recht van spreken. Alsof er in zijn tijd toppers werden aangetrokken.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:14
    Als je dit elftal ziet zijn psv ajaks az vitesse utrecht heerenveen zwolle en groningen gewoon beter.. dit team is zwaaaaar uit balans..

    Misschien een idee om nog meer mensen die balans of creatieve impulsen brengen gratis vertrekken te gunnen?
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1771
    zondag 19 augustus 2018 om 22:24
    Overdrijven is ook een vak met jorgenson straks in de spits en van persie er achter op 10 is het prima in balans!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:34
    Zovan van persie kan de 10 positie nog belopen op dit moment kleine kans hans!
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1771
    zondag 19 augustus 2018 om 22:42
    Van persie heeft afgelopen week 3 wedstrijden gespeeld waarvan vandaag 90 minuten. Dus ja dat gaat die echt wel kunnen misschien geen 90 minuten maar vast en zeker een minuut of 70.
    Vind ik leuk
    Hans Worst +868
    zondag 19 augustus 2018 om 23:12
    Feyenoord kan best in de eredivisie scouten, maar moet meer op mentaliteit letten. Een Linssen,Doan, Memisevic hebben bv een goeie mentaliteit, zoals El Ahmadi dat heeft. Bij Ayoub heb ik al n beetje daarover twijfels.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30420
    zondag 19 augustus 2018 om 22:16
    Jorgensen kwam het jaar daarvoor. Over de aankopen na het kampioenschap hebben ze volgens mij grotendeels gelijk.
    En hoe goed de aankopen in Beens tijd waren is niet belangrijk voor of hij in dit geval gelijk heeft. Daarnaast was Feyenoord toen nog blutter dan nu. Over makkelijke kritiek gesproken.
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2932
    zondag 19 augustus 2018 om 22:38
    Het is zowiezo anders als je er een stuk vanaf staat.
    Als je bij zon club werkt zijn er verschillende mensen waar je rekening mee moet houden.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9634
    maandag 20 augustus 2018 om 06:18
    Feyenoord had in de tijd van Been geen stuiver. Klopt. Dat had Feyenoord in de eerste drie jaar onder Van Geel ook niet. Toen zijn er louter verstandige beslissingen gemaakt. De belangrijkste: een trainer die z'n spelers beter maakt. Dat is wat er aan ontbreekt.

    En een Haps, St Juste, Clasie en Ayoub wil ik nog niet afschrijven.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30420
    maandag 20 augustus 2018 om 07:28
    Dat klopt. Ik heb ook het gevoel dat Van Geel zonder geld (of met weinig) beter rendement haalt dan met veel geld.

    Dat de trainer ze niet echt beter maakt klopt voor mijn gevoel inderdaad wel.

    Ik heb niemand afgeschreven, Ik verwacht zelfs dat Amrabat er nog wel komt.
    Het gaat ook niet over Ayoub en Clasie. En nou ja, wat ik net zei, Ayoub en Clasie was shoppen zonder geld, en dat doet hij dan weer best goed.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1938
    zondag 19 augustus 2018 om 22:01
    Door gewoon te weinig talent en te weinig versterkingen te halen is dat mogelijk. En teveel op het oude doorgaan
    Vind ik leuk
    Rodajc +15001
    zondag 19 augustus 2018 om 22:09
    Er wordt te veel naar de eredivisie gekeken en te weinig naar wat er nodig is om daadwerkelijk te presteren bij een topclub. Ze denken al jarenlang naar uitblinkers in de eredivisie en denken/hopen maar dat ze ook slagen in de top, zo werkt het niet want mentaal is die stap immens. Er moet bij Feyenoord meer gewerkt aan een team dat men in de Kuip wilt zien en dat kan slagen in de Nederlandse top. Spelers als st Juste, Larsson, Amrabat etc kunnen wel slagen, maar je moet er niet afhankelijk van zijn want dan word je niet meer dan een goede subtopper. Er moet gewoon simpelweg meer en beter in het buitenland gescout (!) worden naar echte Feyenoordspelers ipv in het bekende netwerk dat heel dichtbij ligt gekeken worden, van Geel is hier de schuldige naar mijn mening.
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1771
    zondag 19 augustus 2018 om 22:28
    Je kan het niet beter verwoorden!
    Vind ik leuk
    heur es +723
    zondag 19 augustus 2018 om 22:02
    Waarheid !
    Vind ik leuk
    KevinMe +268
    zondag 19 augustus 2018 om 22:03
    Nu is Amrabat weer ontevreden. Dat was bij Feyenoord een geweldige speler.

    Zucht.. echt wat een fouten worden er gemaakt op VP, dit gaat natuurlijk om FC Utrecht.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:03
    Het scouten van spelers is denk ik niet eens het grootste probleem bij Feyenoord. De financiën zijn het probleem, een Lozano wordt door PSV voor zo'n 8 miljoen opgehaald, en ik heb het vermoeden dat 8 miljoen voor Feyenoord net iets te hoog gegrepen.
    Clubs vragen steeds meer geld, het wordt tijd dat Feyenoord meer inkomsten gaat krijgen, anders raken ze financieel steeds verder achterop.
    Vind ik leuk
    Koeroe +12628
    zondag 19 augustus 2018 om 22:08
    Het gaat er vooral om dat bijv AZ en Utrecht wel al een aantal x fantastische spelers uit t buitenland gehaald hebben en sat het bij Feyenoord allemaal zo voor de hand ligt. Feyenoord heeft ook de middelen om zon Markus Henriksen of Sebastián haller te halen maar wij kiezen ervoor om voor achterlijke prijzen spelers van de plekken direct onder ons te kopen. Gevolg: concurrentie sterker, spelers kunnen de druk van een topclub niet aan, kapitaalvernietiging.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:13
    Maar hoe vaak wint een AZ van de top 3? Het ziet er leuk uit die spelers bij AZ, maar wanneer het er echt om gaat dan zie je dat die spelers het toch net niet zijn.
    Vind ik leuk
    klick +905
    zondag 19 augustus 2018 om 22:39
    wat een onzin. AZ heeft geen budget dus ook geen keuze. en natuurlijk mazzel met een geweldige jeugd opleiding. Er zijn bij az ook diverse spelers mislukt. Friday!?
    Vind ik leuk
    Koeroe +12628
    zondag 19 augustus 2018 om 22:41
    Waarom moet Feyenoord constant spelers van die teams halen dan? 6,5 mil voor haps, 4 voor Larsson, 4 voor amrabat. 3,5 voor Vejinovic 18 miljoen wat zo naar teams gaan die voor plekken 4 tm 7 gaan.
    Vind ik leuk
    klick +905
    zondag 19 augustus 2018 om 22:44
    Zo werkt dat nou eenmaal op de ladder. psv en ajax doen dit ook! alleen moeten ze veel meer kijken naar eigen jeugd of goede jeugd halen, omdat feyenoord geen 10 miljoen voor een speler kan betalen.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9634
    maandag 20 augustus 2018 om 06:20
    Onvergelijkbaar. Haller en Henriksen mochten in de subtop, zonder druk, rustig ontwikkelen. Dat lukt je in de top niet. Larsson en Amrabat waren bij hun vorige clubs ook aan het uitblinken. En nu?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30420
    zondag 19 augustus 2018 om 22:08
    Maar die 4 miljoen voor Amrabat was in Scandinavië meer waard geweest
    Vind ik leuk
    Koeroe +12628
    zondag 19 augustus 2018 om 22:16
    Dat is exact wat ik bedoel. Die simpele oplossingen
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30420
    zondag 19 augustus 2018 om 22:20
    Je zou denken dat Van Geel het zelf ook zou zijn.
    Pelle, Jorgensen, Guidetti. Allemaal buitenlanders, allemaal goede deals. Maar toch steeds weer de subtop spekken.
    Vind ik leuk
    klick +905
    zondag 19 augustus 2018 om 22:40
    Er is weinig scouting denk ik. en het wordt steeds moeilijker om spelers te vinden voor rond de 4 miljoen met kwaliteiten. alles wordt door grote clubs al weggekocht op jonge leeftijd. zie ook de jeugd opleidingen van ajax en feyenoord
    Vind ik leuk
    Counterattack +11759
    zondag 19 augustus 2018 om 22:13
    Blijft raar dat een wereldhavenstad het niet lukt om de financien op orde te krijgen. In een team dat "loopt" komen nieuwelingen ook tot hun recht. In een team dat "niet loopt" delen nieuwelingen ook in de malaise. Dus beeldvorming speelt ook een rol. Geldt ook voor de rest.
    Heeft ajax het goed gedaan met viergever/kristensen?, labyad wat?
    Heeft psv het goed gedaan met maher/luckassen?, viergever wat?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30420
    zondag 19 augustus 2018 om 22:17
    Ajax en PSV houden wel meer over dan Feyenoord volgens mij.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11759
    zondag 19 augustus 2018 om 22:24
    Ajax zoiezo, PSV zit in zelfde schuitje als Feyenoord.
    Feyenoord heeft van Persie, Clasie, Ayoub.
    PSV heeft Angelino, Dumfries, Thomas.
    Ajax investeert meer geld en heeft meer geld in kas en op veld.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30420
    zondag 19 augustus 2018 om 22:29
    Ik wilde zeggen dat PSV wel meer uit heeft gegeven dan Feyenoord, maar ze hebben ook meer verdient, dus dat maakt dan niet uit.
    PSV slaagt er voor mijn gevoel wel beter in om het maximale uit hun geld te halen. Ze krijgen hogere transfersommen en doen structureel mee om de titel.
    Vind ik leuk
    wimpert +156
    maandag 20 augustus 2018 om 08:16
    Als het goed gaat klopt dat, maar... gaat het mis dan is het geld verdampt in een sportief fiasco. Ik zeg niet dat ik daar op hoop of dat het gebeurt maar zou zomaar kunnen. Kijk naar clubs uit Engeland Chelsea Man U. Het kan goed vallen maar ook net niet, dan sta je zonder prijzen en inkomsten en gaan de salarissen drukken op de begroting.
    Vind ik leuk
    Il Gordo +9634
    maandag 20 augustus 2018 om 09:03
    Ajax wel. PSV valt reuze mee. Die moesten vorig jaar Locadia in de winter verkopen om geen rode cijfers te schrijven vanwege de gemiste EL campagne. Van PSV is bekend dat zij het geld wat beschikbaar is, zoveel mogelijk in de selectie pompen.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +30420
    maandag 20 augustus 2018 om 09:06
    Klopt. Toch haalt PSV voor mijn gevoel meer rendement met hun geld. Brands was ook in staat om spelers te halen die net te goed waren voor PSV begrippen. Of dat zo blijft weet ik niet.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:29
    AZ spelers doen het regelmatig niet goed wanneer ze naar Ajax toekomen, ik ben dan ook geen voorstander dat Ajax nog spelers weg koopt bij AZ. Labyad geeft ik nog het voordeel van de twijfel, maar ook daar ben ik bang voor, dat het niet veel gaat worden.
    Vind ik leuk
    klick +905
    zondag 19 augustus 2018 om 22:47
    Ajax heeft veel meer geld dus dat lijkt me een simpel verhaal.
    PSV heeft mazzel dat de gemeente wat geld gaf. anders zaten ze in dezelfde situatie als feyenoord. feyenoord heeft de financiën wel op orde. als niet de capabele mensen om dit uit te breiden.
    Vind ik leuk
    hassel +814
    zondag 19 augustus 2018 om 22:03
    Raar gespeculeer. En Been moet helemaal z'n muil houden.
    Vind ik leuk
    Romario9 +11841
    zondag 19 augustus 2018 om 22:12
    Inderdaad, vreemde opmerking over Lozano. Kompleet uit de lucht gegrepen. Of hij moet iets weten wat wij niet weten.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 22:13]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:04
    Ze missen een beleid met visie zoals bij Ajax.
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1976
    zondag 19 augustus 2018 om 22:09
    Hahah grote grap!
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1214
    zondag 19 augustus 2018 om 22:04
    Jammer genoeg waar als Feyenoorder. Maar gelukkig hebben we veelbelovende jeugdspelers.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:04
    Sinds wanneer was Amrabat voor Feyenoord een goede speler ???? Zoveel heeft hij nog niet laten zien en niemand kan een basisplaats etsen
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1976
    zondag 19 augustus 2018 om 22:10
    Gaat waarschijnlijk over utreg weer een foutje...
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:04
    Misschien moet die Been de definitie van geweldig eens een keer opzoeken, aangezien hij de grootst denkbare middelmaat - Mancé, Amrabat bij FC Utrecht - alsmaar als geweldig blijft bestempelen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 22:07]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:04
    Misschien wel he
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:05
    Lozano is slecht
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:06
    Stoer hoor een troll acount
    Vind ik leuk
    MaxFR010 +1214
    zondag 19 augustus 2018 om 22:14
    Daarom scoorde hij 17 goals en gaf hij 8 assists vorig seizoen, met een gemiddelde beoordeling van 7.88 (FotMob) en scoorde hij op het WK tegen Duitsland op 23-jarige leeftijd.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    zondag 19 augustus 2018 om 22:46
    Lozano is een prima speler met iets extra's....Die komt er wel.
    Vind ik leuk
    Gerwin Vink +2004
    zondag 19 augustus 2018 om 22:07
    Als Feyenoord net zoveel geld zou hebben als Ajax hadden ze het beter voor mekaar gehad ! Ajax koopt echt veel middelmaat zoals 2 rechtsbacks die er niks van Bakken.. een Linksbuiten waar heel Belgie hard om moest lachen. Een labyad die er niks van Bakt een Cv die bij Jong Ajax is gedropt ! Een goede snelle jonge spits aan Groningen verhuurd .. ze hadden beter een goede cv kunnen kopen en een goede linksbuiten en spits bij Huntelaar is het ook wel op met zijn 35 jaar ! En Dolberg raakt geen pepernoot meer.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 22:11]
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2869
    zondag 19 augustus 2018 om 22:10
    Er zijn genoeg Ajax topics om deze onzin te verkondigen;)
    Vind ik leuk
    Tfoe +3808
    zondag 19 augustus 2018 om 22:49
    Hoezo is Huntelaar op?
    Hij doet het prima !
    Heeft er al 4 inliggen Europees.

    Vind ik leuk
    Napolitanos +9554
    zondag 19 augustus 2018 om 22:07
    CHUCKY THA BOMB
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9800
    zondag 19 augustus 2018 om 22:07
    Denk dat de centjes een beetje op zijn in Rotterdam
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9601
    zondag 19 augustus 2018 om 22:07
    Er moet sowieso een goede Bezem Door scouting.
    Vind ik leuk
    klick +905
    zondag 19 augustus 2018 om 22:10
    slappe gelul allemaal
    Vind ik leuk
    Mari +9487
    zondag 19 augustus 2018 om 22:12
    Amrabat een geweldige speler. Dan heb je er veel kijk op
    Vind ik leuk
    Legion73 +162
    zondag 19 augustus 2018 om 22:14
    Ach ja, zo is voetbal.
    3x niet winnen en het is crisis en iedereen heeft dan wel wat te zeggen.
    Vind ik leuk
    fr1963 +3141
    zondag 19 augustus 2018 om 22:14
    Misschien dit, misschien dat.....wat praat meneertje Been zuur over zijn oude cluppie aangedikt met aannames. Klinkt vaak toch wat rancuneus.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:22
    Van Geel scout nog niet eens buiten Nederland danwel dat hij een internationaal netwerk heeft. Het is gewoon een van de meest trieste TDs van Nederland. Wat een onkunde en fouten die man maakt met zo’n budget...
    Vind ik leuk
    Legion73 +162
    zondag 19 augustus 2018 om 22:29
    Hmmm,van Geel heeft zeker zijn fouten maar zo'n groot budget heeft Feyenoord niet hoor.Dit jaar heeft Feyenoord een deel van zijn schuld afgelost en daarbij hebben ze geïnvesteerd in de accommodatie's van het 1e en de jeugd.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 01:59
    Onzin. Psv heeft net n speler gehaald die bij Feyenoord ook op het lijstje stond. Maar Feyenoord heeft gewoon veel minder te besteden dus trekken ze aan het korste eind.
    Sinesterra bewijst je ongelijk. Bovendien heeft Feyenoord wisselende ervaringen met Zuid-Amerikanen. Het risico op mislukken is groter.

    Vind ik leuk
    yuuup +9612
    zondag 19 augustus 2018 om 22:30
    2,5 Miljoen!
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 22:44
    Het blijft gewoon een trieste meneer met een zwak netwerk en scouting. Investeren in jeugd blijft positief maar kijk eens wat er geld is betaald voor bepaalde spelers....
    Vind ik leuk
    Blindsy +12563
    zondag 19 augustus 2018 om 23:02
    Luchtkastelen genaamd Feyenoord City bouwen, en snel tevreden zijn, dat is Feyenoord anno 2018.
    Jeugdopleiding is minder aan t worden, internationale scouting is een lachertje, 9x op rij niet winnen is niet enorm erg, spelers worden individueel niet beter, het team hierdoor ook niet.
    Nee, Feyenoorder ben je niet voor je lol. Maar dat weten de meeste Feyenoorders ook wel.
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8344
    maandag 20 augustus 2018 om 07:12
    Jij was destijds zeker ook voor het behoud van De Meer?

    Maak je over mijn club geen zorgen, Wij doen niet aan woorden maar aan daden.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12563
    maandag 20 augustus 2018 om 08:14
    Tja, ik snap je conclusie, maar ik trek iemands profiel altijd open om te kijken voor welke club ze zijn..

    Ik maak mij grote zorgen om Mijn Feyenoord.. het probleem ís op dit moment vooral Geen Daden maar Woorden... en heeeel snel tevreden zijn.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 08:16]
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8344
    maandag 20 augustus 2018 om 08:24
    Niet mee eens.

    Het probleem is het gezeur al voor de competitie echt is begonnen. Gisteren gefluit in de kuip.

    Steun je club. Zo slecht is het niet. Ajax speelde ook als een krant masr daar hoor je niemand over.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12563
    maandag 20 augustus 2018 om 08:41
    Dan zijn we het niet met elkaar eens.. dat mag.

    Fluiten had je midweeks moeten doen, niet na Excelsior.
    Overigens betekent Steun je Club voor veel Feyenoorders vooral kritiekloos alles accepteren. Daar ben ik het totaal niet mee eens. Het gaat in alle geledingen slecht. Terug naar de tekentafel.
    Jeugd, internationale talentscouting, en n nieuwe trainer en TD die daar op kunnen inzetten en bouwen. Ted van Leeuwen of Max Huiberts halen overal altijd pareltjes vandaan, en doe mij maar weer n type Koeman die voor professionalisme op en rondom het veld zorgt (lees Kuyts boek maar eens voor het gebrék daar aan) en spelers beter maakt (een talent wat Gio absoluut niet lijkt te bezitten)'
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8344
    maandag 20 augustus 2018 om 11:40
    Ted van Leeuwen en Max Huiberts winnen dan ook nooit prijzen.

    Die pareltjes die zij kopen, die falen zodra ze bij een topclub als Feyenoord gaan spelen.

    Wat ik wel eens ben met je is dat onze spelers best wat harder mogen trainen, ook op techniek.
    Vind ik leuk
    Blindsy +12563
    maandag 20 augustus 2018 om 14:15
    Nooit van carrièrebouw gehoord? Brands en -niet toevallig- ook Van Geel hebben het ook eerst bij AZ gedaan, om het daarna bij de top 3 te mogen doen.
    Met die wetenschap is AZ duidelijk ook n opleidingsinstituut voor de overige functies.
    Vind ik leuk
    wimpert +156
    maandag 20 augustus 2018 om 08:19
    Tevreden met prijzen wel ja maar niet met de 2e slechte seizoens start! Neemt niet weg dat het doel nog steeds kampioen worden is!!
    Vind ik leuk
    Blindsy +12563
    maandag 20 augustus 2018 om 08:28
    Precies. Het gaat overigens eerder vriezen in de hel dan dat dit Feyenoord olv deze trainer, kampioen gaat worden.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:15
    Als de waarde van je hele selectie gelijk is aan spelers als de jong ,neres of de ligt en je geen pepernoot op de bank heb staan en ook nog eens geen inkomsten uit europa of exploratie uit een verouderde kuip moet je je toch afvragen hoe gaan de aankomende jaren er in godsnaam uitzien
    Vind ik leuk
    John040 +2379
    zondag 19 augustus 2018 om 23:16
    Is dat die Been die huilend het PSV stadion verliet na de 10-0. En ontslag kreeg die Been die alles beter weet.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:41
    Toen was van geel vast nog Spaans aan t leren, hij heeft wel gebeld maar ze snapten m niet.
    Vind ik leuk
    Pimman +5076
    zondag 19 augustus 2018 om 23:50
    Dan win je in 4 seizoenen 5 prijzen en dan is dit het resultaat?!
    Vind ik leuk
    repeP +1169
    zondag 19 augustus 2018 om 23:51
    Beetje kinderachtig van met name Been om dit zo te stellen. Mag immers aannemen dat hij wel op de hoogte is van niet alleen het nieuwe stadion maar niet minder het nieuwe complex 1908 voor het eerste en de nieuwe faciliteiten voor de Academy (samen met de SC), alsmede het gedeeltelijk terugkopen van de nog uitstaande aandelen van de VvF.

    Zo niet, dan zou hij er goed aan doen zich eerst op de hoogte te stellen voor hij allerlei beweringen de wereld in helpt.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 00:02
    Lult niet achteraf Mario Been, want jouw naam staat nog steeds in gietijzeren letters geschreven na de 10 - 0 nederlaag tegen Psv toen en de wanprestatie die je toen ook als trainer hebt neergezet.
    Vind ik leuk
    F-Troop +59
    maandag 20 augustus 2018 om 01:34
    Ik heb € 350,-.... leggen jullie geld bij? Kopen we Ronaldo..Messi..en de rest..
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 05:25
    Ontzettend jammer dit. Natuurlijk was kuyt wel het trekpaard dat de hele ploeg op sleeptouw nam. Kuyt heeft Feyenoord de titel bezorgd, en hij had makkelijk nog een seizoen mee kunnen doen. Wat een harde werker is die jongen. Nu hebben ze van Persie, en proberen ze het truckje over te doen, maar helaas. Met alle respect voor Robin, maar ik had er iets meer van verwacht.

    Mischien kan Been weer terug keren als trainer wellicht, en Gio iets binnen de club iets anders doen of iets samen...
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 05:27]
    Vind ik leuk
    wimpert +156
    maandag 20 augustus 2018 om 06:04
    De waarheid als het uitkomt, zoals ajax toen ze na 30 milj te hebben uitgegeven ook met lege handen stond en psv na de gemeente injectie. Als ajax eind van dit seizoen met lege handen staat is dat ook waar.... maar wat is het punt Been, je kreeg als trainer zelf je club niet naar een rol in de top3 waar Koeman en Gio dat wel kunnen dus laten we dit seizoen afwachten of probeer je Gio te wippen? Dat zou eng en kwalijk zijn vriend, Rotterdammer onwaardig en Feyenoord onwaardig! Die laatste opmerking, hoezo een hekel aan v Geel, hij gebruikt zijn analisten rol om gehakt te maken van v Geel omdat hij na een wanprestatie de zak kreeg :-) zielig!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 06:22
    Aad zag ik gister nog op social media. Bij de slager. Hij was op de fiets en zijn fiets had een bel. Wel makkelijk.
    Hij bestelde een blinde vink, twee varkensoren, een koeievlaai en 4 oogkleppen.

    Dan bent u weer op de hoogte en dan weet u weer genoeg.

    Dit was Brandhout, een goedendag.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4750
    maandag 20 augustus 2018 om 07:36
    Ik denk niet dat Feyenoord een speler in de categorie Lozano scout. Wellicht is die we door een scout gezien maar ik weet zeker dat Lozano zelf niet naar Feyenoord zou gaan.

    Lozano zit in een prijs categorie hoger dan wat Feyenoord kan betalen. Bovendien staan PSV en ook Ajax toch wat hoger aangeschreven dan Feyenoord. PSV heeft al veel moeite moeten doen om Lozano te halen, maanden aan voorbereiding van die transfer. Zij hadden het voordee dat ze een aantal Mexicanen in hun ploeg hadden die een goed woordje voor de club konden doen. Op die manier heeft PSV een speler als Lozano kunnen strikken.
    Vind ik leuk
    wimpert +156
    maandag 20 augustus 2018 om 08:21
    Jij hebt vast een diepte interview gehad me Lazanp en Aad, zelfde inkopen gedaan bij de slager ook!?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:03
    Dat er na die beschamende uitschakeling gezegd wordt dat ze hiermee verder kunnen...., dat vind ik echt triest!! Je wordt met 5-1 weggeveegd door het Slowaakse Excelsior en dan zeg je zoiets?? En als je een paar dagen later dan gewoon wint bij de Graafschap, dan denk je nog ok, zo bedoelde ze.... Maar, ik denk dat ze geen zin hadden om 2x per week te moeten voetballen voor hun geld!!! Loon naar prestatie wordt echt een punt om over na te denken!! Ik vraag me af of er ook maar iemand was die er wakker van heeft gelegen bij Feyenoord, laat staan zich geschaamd heeft voor het getoonde spel, net als bijna alle supporters. Ga eens wat minder naar de kapper, schoonheidsspecialist, enz. en plaats eens wat minder onnozele filmpjes op soc media en ga doen wat je moet doen. En als je niet wilt strijden en winnen, blijf dan lekker bij je wijf en kind(eren)!!!!
    Vind ik leuk
    Dharmpie +608
    maandag 20 augustus 2018 om 11:49
    Ik hoop niet dat ze bij Feyenoord een onderdeel of functionaris hebben die verantwoordelijk is/zijn voor de “scouting”. Als ze dit wel hebben dan leveren ze nl al bijna 30 jaar wanprestaties!!
    De kleinere clubs doen het 10x beter.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 11:49]
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +701
    maandag 20 augustus 2018 om 12:35
    Misschien ook niet! Roepen om het roepen! Zo kan ik daar ook gaan zitten en onzin uit kramen!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws