Sjeik geopperd voor Feyenoord: 'Dan maakt het de supporters helemaal niets uit'

    Sjeik geopperd voor Feyenoord: 'Dan maakt het de supporters helemaal niets uit'

    Gepubliceerd: zondag 19 augustus 2018 om 23:16zo 19-08-2018 om 23:16

    Pierre van Hooijdonk oppert bij Studio Voetbal een sjeik voor Feyenoord. Door de miljoenen die dan in de club gepompt worden kan de club de achterstand op Ajax en PSV inlopen.

    "Je merkt aan alles dat de schwung er nog niet in zit. Ik vraag me af of Feyenoord écht in staat is om voor de titel te spelen", zegt Van Hooijdonk. "Iedereen wil kampioen worden. Is dat realistisch? Ik denk dat er een groot schip met geld binnen moet varen bij Feyenoord. Een sjeik? Bijvoorbeeld. Dit is een topclub, alleen op deze manier gaat het lang duren voor je de aansluiting kan hebben met Ajax en PSV."

    Willem Vissers van de Volkskrant vindt dat geen goed idee. "De vraag is of dat bij Feyenoord past. Feyenoord is echt een volksclub. Een groot deel van het Legioen zit daar totaal niet op te wachten. Engeland heeft een totaal ander structuur. Bijna iedere club is daar in bezit van een sjeik of buitenlandse eigenaar. Daar zijn de clubs ook aan gewend. Is een sjeik in Feyenoord geïnteresseerd? Het Nederlandse voetbal is buiten Nederland bijna nergens op televisie te zien. Ik zou het niet willen."

    Ook Ron Jans van FC Groningen heeft zo zijn bedenkingen. "Bij Groningen zijn we ook bezig met hoe we meer geld kunnen genereren om structureel bij de subtop te horen, maar dat wil je niet doen zonder je identiteit te verliezen. Het is niet dat je je ziel verkoopt aan de duivel, maar je bent geen eigenaar meer van de club. Als hij verdwijnt, wat gebeurt er dan met de club?"

    Van Hooijdonk: "Mensen willen succes. Dit is een topclub. Met succes bedoel ik landstitels en eventueel Champions League-voetbal. Als je kunt garanderen dat je écht de middelen hebt om mee te doen voor het kampioenschap, maakt het de supporters helemaal niet uit. Achttien jaar lang wachten op een titel is voor Feyenoord veel en veel te lang."

    Lees meer over:EredivisieFeyenoord

    Poll

    Wat vind je van het idee van Van Hooijdonk?

    (3732 stemmen)

    Plaats een reactie

    Foden +4642
    zondag 19 augustus 2018 om 23:21
    Haaaaaaaaaaaaah

    Vind ik leuk
    Counterattack +10871
    maandag 20 augustus 2018 om 02:54
    Ze moeten niet sjeiken. :-)
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 02:55]
    Vind ik leuk
    ReneAjax +5495
    maandag 20 augustus 2018 om 04:15
    Moet toch een koud kunstje zijn met al die olietankers die daar in de Rotterdamse haven komen om een oliesheik aan de haak te slaan ?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:21
    Dat wil je niet doen ZONDER je identiteit te verliezen?🤔🤔🤔
    Vind ik leuk
    broedkip +1795
    zondag 19 augustus 2018 om 23:46
    Een sjieke sjeik misschien?
    Vind ik leuk
    Voebtal +7608
    maandag 20 augustus 2018 om 02:09
    Al Feyenoord klinkt toch prima? Of Feyenoord Jazeera en anders Ali Ben Feyenoordi. Mooi nieuw alcohol vrij stadion erbij met gouden toiletten. Salaris uitgekeerd in gevlochten zakken. Ronaldo erbij en daarachter Messi. En op doel bijlow. En in plaats van drie sterren gewoon drie halve maantjes op het nieuwe witte thuis shirt.
    Vind ik leuk
    ReneAjax +5495
    maandag 20 augustus 2018 om 04:18
    Een oliesjeik is toch juist de bevestiging van je identiteit ?
    Rotterdam staat juist bekend om de haven waar olietankers hun olie afkomstig van de oliesjeiks in de opslagtanks komen brengen ?
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11309
    maandag 20 augustus 2018 om 06:40
    Ja.
    Vind ik leuk
    03051988 +183
    maandag 20 augustus 2018 om 13:30
    Och we leven in het identiteit tijdperk, het gaat niet om het geld of succes wat de sjeik kan brengen.... neen..... het is een "lichtgetinte Arabische islamiet" blijkbaar liever degraderen dan winnen dankzij een "" Arabische moslim""
    Vind ik leuk
    HanV +4662
    maandag 20 augustus 2018 om 08:27
    Ik heb Studio Voetbal even teruggekeken. Het beeld en geluid loopt niet synchroon. Hij verspreekt zich echt.
    Vind ik leuk
    Rodajc +15944
    zondag 19 augustus 2018 om 23:22
    Onzin. Feyenoord heeft genoeg potentie om voor de titel te spelen, het beschikbare geld moet gewoon beter en creatiever worden besteed aan spelers die wél bij het spel van Feyenoord passen ipv constant maar de beste subtoppers op te pikken, er moet gewoon heel simpel beter gescout worden.
    Vind ik leuk
    Farmer +12794
    zondag 19 augustus 2018 om 23:25
    'simpel beter gescout worden'....dat dééd Groningen bv..... maar toen moest Ajax die scóut hebben.....
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:32
    Dus slim van ajax
    Vind ik leuk
    Butsbal +14916
    maandag 20 augustus 2018 om 00:46
    Ja. Ajax heeft die scout gescout
    Vind ik leuk
    Farmer +12794
    maandag 20 augustus 2018 om 08:05
    Je eigen competitie verzwakken, zodat je zelf als club ook steeds minder voorstelt? Nee, dat vind ik niet slim. Vooral dom op de korte termijn denken.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 18:01
    Wat lul je nou eigenlijk ? Paashaas man man wat een bullshit en Ajax erbij halen terwijl het over feyenoord gaat
    Vind ik leuk
    Rodajc +15944
    zondag 19 augustus 2018 om 23:35
    Groningen is geen Feyenoord, Feyenoord is in alles behalve resultaten nog steeds een topclub.
    Vind ik leuk
    Simon1989 +3590
    zondag 19 augustus 2018 om 23:36
    Knap dat je altijd overal Ajax in moet betrekken!
    Vind ik leuk
    FACT +2334
    zondag 19 augustus 2018 om 23:49
    Zitten hier niet voor nix op Voetb....eehhhhh....AjaxPrimeur.....
    Vind ik leuk
    Farmer +12794
    maandag 20 augustus 2018 om 08:06
    Hahaha, anders trek je lange tenen een beetje in. Het ging over scouten, en ik noem gewoon feiten.
    Vind ik leuk
    Pimman +6314
    zondag 19 augustus 2018 om 23:46
    Het beschikbare geld..Vanavond werd nog gezegd dat er géén geld is...dus leg eens uit?!
    Vind ik leuk
    Rodajc +15944
    maandag 20 augustus 2018 om 00:30
    Het geld dat beschikbaar is/was voor spelers als Larsson, Amrabat en St Juste. Ik heb het niet over nú meteen, ik heb het over het algehele beleid. Of denk je dat er in de komende jaren geen cent meer binnenkomt om in de spelersgroep te investeren?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 07:01
    Ja lijkt zo simpel hè ?
    Vind ik leuk
    Rodajc +15944
    maandag 20 augustus 2018 om 09:25
    Simpel niet, maar bij een club als Feyenoord mag je wel die kwaliteiten in de technische leiding verwachten.
    Vind ik leuk
    BerendFC +61
    maandag 20 augustus 2018 om 07:07
    Hoe gaat het met Roda dan?
    Vind ik leuk
    Rodajc +15944
    maandag 20 augustus 2018 om 09:26
    Zitten in een lichte stijgende lijn na het dieptepunt in de clubhistorie bereikt te hebben. Verder beetje rare reactie van je, aangezien Feyenoord en Roda niet te vergelijken zijn in mogelijkheden en potentie.
    Vind ik leuk
    Floaz +933
    maandag 20 augustus 2018 om 07:22
    Jij bent echt een fan
    Vind ik leuk
    Rodajc +15944
    maandag 20 augustus 2018 om 09:27
    Een fan van Roda ben ik.
    Vind ik leuk
    Sigma +2930
    zondag 19 augustus 2018 om 23:23
    Je kan het wellicht aan sinterklaas vragen of hij wilt binnen varen.....
    Vind ik leuk
    Kuip +8494
    zondag 19 augustus 2018 om 23:24
    Er is geen sjeik geïnteresseerd in een Nederlandse club. Was het maar zo. Direct doen.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +22165
    zondag 19 augustus 2018 om 23:27
    Eens natuurlijk al is het wel zonde voor de identiteit, maarja geld blijft geld die sjeik mag van mij best een jaartje of 10 aan ons verbinden haha
    Vind ik leuk
    Kuip +8494
    zondag 19 augustus 2018 om 23:34
    De grote clubs in Engeland maken geen enkel probleem over hun identiteit. Op het moment dat er grote spelers en resultaten zijn is iedereen happy. Maar zelfs met een grote geldschieter zal het voor een Nederlandse club moeilijk zijn een topteam te formeren. Topspelers willen niet op kunstgras in zo’n Mickey-Mouse competitie spelen.
    Maar het niveau van Ajax is dan wel haalbaar. Je kan dan in ieder geval op CL-niveau meedoen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 00:15
    Die denigrerende term is totaal niet nodig. Trieste gewoonte van sommige hier.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 00:16]
    Vind ik leuk
    Verratti +2160
    zondag 19 augustus 2018 om 23:47
    Daar gaat het over. Identiteit of meedoen met de grote jongens. Als club zul je moeten kiezen, als er al belangstelling is voor de Nederlandse competitie. Ik heb gehoopt, dat Twente niet door de gemeente gered werd, maar dat een buitenlandse investeerder een failliet Twente had overgenomen. Op de langere termijn is dat veel beter (en zeker met de aanhang die Twente heeft). We blijven hier hangen in het oude sentiment, terwijl de wereld om ons heen snel verandert. Voor bijna alle teams is het hangen en wurgen. Alleen Ajax en PSV kunnen een beetje meedoen. Al een volksfeest als de voorrondes van de CL gehaald worden. Tel uit je winst.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:58
    Niet mee eens! Het valt of staat met wat er bij een overname in het convenant komt te staan. Natuurlijk dat de naam van de club en de clubkleuren niet gewijzigd mogen worden. Maar als er daarnaast niet veel inmenging is op beleidsmatig niveau dan is het een geldschieter die zeer welkom is. Dan gaat het niet ten koste van de cultuur van de club. Kijk naar de Scheringa periode van AZ. Zonder hem was er geen kampioenschap geweest. De mensen maken de club, het geld (helaas) de prestaties.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 00:00]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 00:33
    Sjeiks betalen geen 150 miljoen, om niks te mogen zeggen. En aan 30 miljoen heb je niet veel. Dat zijn 2 knappe spelers.
    Jeugd opleiden en verkopen. Dan kun je ook 20 miljoen per jaar extra verdienen.

    De afgelopen jaren ging dat best goed, alleen dit jaar valt wat tegen. Dat kan een keer.

    Vorig jaar Kongolo /Karsdorp 30 miljoen en CL 25 miljoen. Het blijft geen feest.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 00:34]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 01:30
    Wie betaald bepaald.
    Er is niemand die miljoenen in een club steekt en vanaf de tribune toekijkt wat er gebeurd.
    M.a.w.: je bent je club kwijt en bent aan die sjeik overgeleverd.
    Overigens: Feyenoord heeft al een sjeik. Hij heet Tourė en komt uit de eigen jeugd.
    Vind ik leuk
    VZW291 +731
    maandag 20 augustus 2018 om 01:46
    Het is niet uitgesloten dat dit in de toekomst alsnog gaat gebeuren. Of het is zoals bij ADO een chinees of bij Roda en Vitesse een Rus. De krenten uit de pap (de grote competities) zijn voor een behoorlijk deel al in handen van rijke buitenlandse eigenaren.

    Via een topclub van een middel-groot voetballand is de weg naar de CL (wat het gedroomde podium is) makkelijker te bereiken. Tsjechie, Oostenrijk, Zwitserland, Belgie, Nederland ... ik kan me zeker voorstellen dat iemand uit intresse heeft in een historisch behoorlijk grote naam als Feyenoord, met een grote achterban en een stad van formaat.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +19318
    maandag 20 augustus 2018 om 01:57
    Misschien een gekke Rus of Oekraïner..
    Vind ik leuk
    Farmer +12794
    maandag 20 augustus 2018 om 08:07
    De enige Sjeiken die geinteresseerd zijn in Nederlandse clubs, zijn de Azijnsjeikers hier op het Forum.
    Vind ik leuk
    Mr bien +4045
    zondag 19 augustus 2018 om 23:25
    PSV en Ajax lopen uit op Feyenoord.
    Az , Vitesse en Utrecht lopen in op Feyenoord.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 23:25]
    Vind ik leuk
    Farmer +12794
    zondag 19 augustus 2018 om 23:26
    en jij loopt te zaniken over Feyenoord :P
    Vind ik leuk
    Mr bien +4045
    zondag 19 augustus 2018 om 23:40
    Ik zeik niet over Feyenoord.
    De landstitel was een uitzondering
    Een jaar waar alles op zijn plek viel.
    Vorig jaar was de achterstand volgens mij 20 punten.
    En zal mij niks verbazen als het dit jaar groter is.
    Daarnaast hebben clubs als az,Vitesse en Utrecht goed ingekocht.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 06:26
    Als Feyenoord die spelers had gehaald, had iedereen dat ook armoedig gevonden!
    Vind ik leuk
    Het Brein +4355
    zondag 19 augustus 2018 om 23:29
    Dat is een correcte analyse. Feyenoord staat hartstikke stil!
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15555
    zondag 19 augustus 2018 om 23:33
    Laat Ajax hierbuiten wil je.
    psv is een klein stukje verder dan Feyenoord. Als ze beide naar boven kijken zien ze 1 klein stipje.

    Alleen maar zeiken over 4x niks in Amsterdam.
    Maar ondertussen lopen ze mijlen ver achter.
    En natuurlijk hopen ze (de overige aanhang) dat Ajax de groepsfase ingaat zodat ze punten kunnen genereren voor het Nederlands voetbal. Dat kan best wel eens handig zijn voor hun eigen clubje. De aasgieren.

    Ajax speelt de play-offs CL voor Ajax en zijn supporters, voor niemand anders.
    Vind ik leuk
    Shit codes +399
    maandag 20 augustus 2018 om 00:08
    Whaha, 20 jaar geleden blijven hangen in je lsd trip..
    PSV zit je zwaar op de hielen dat stipje is veel dichterbij gekomen en ver voorbij Feyenoord. Als je dat niet kunt (wilt)zien ...
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15555
    maandag 20 augustus 2018 om 00:36
    Dit artikel gaat over de financiële mogelijkheden van een club.
    psv is blij als ze de koffiejuffrouw kunnen betalen.
    Eerst op eigen benen staan dan pas hier blaten.

    Een echte topclub staat op eigen benen.
    Vind ik leuk
    Butsbal +14916
    maandag 20 augustus 2018 om 00:55
    Zegt een supporter van een beursgenoteerd clubje.
    Vind ik leuk
    VZW291 +731
    maandag 20 augustus 2018 om 01:26
    @Pietje2015

    Ik snap niet waarom je Ajax er buiten wil laten als het gaat om de mogelijkheden van Feyenoord ten opzichte van de doelstelling en concurrenten. Dan zijn PSV en Ajax toch juist relevant in de discussie?

    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15555
    maandag 20 augustus 2018 om 01:34
    Het hele topic gaat over het overnemen van een club door een sjeik. Vandaar.
    Vind ik leuk
    VZW291 +731
    maandag 20 augustus 2018 om 01:38
    En waarom oppert Van Hooijdonk die sjeik? omdat het gaat over de vraag hoe het gat tussen Feyenoord en de concurrenten Ajax en PSV te verkleinen?

    Dat is de werkelijk vraag waar hij een antwoord op zoekt. Dus Ajax en PSV hebben in deze discussie wel degelijk een meerwaarde om erbij te betrekken.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15555
    maandag 20 augustus 2018 om 02:21
    Ajax doet het op eigen kracht en heeft geen sjeik nodig.
    Vind ik leuk
    VZW291 +731
    maandag 20 augustus 2018 om 02:30
    Dat doet er niet toe, het gaat niet om eigen kracht van Ajax of een sjeik bij Ajax. De discussie gaat over of (en zo ja hoe) Feyenoord het gat met de concurrenten (zoals Ajax) gaat verkleinen of proberen te voorkomen dat het groter gaat worden.

    Dat Ajax het op eigen kracht doet staat zonder meer vast, maar is niet meer dan een voetnoot.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 11:30
    PSV staat op eigen benen... Maar zoals altijd lul jij maar wat op een hoop met je populaire one liners..
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10640
    maandag 20 augustus 2018 om 00:15
    Wat Ajax tot nu toe laat zien in de ED is absoluut triest, na al die investeringen......
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1951
    maandag 20 augustus 2018 om 00:31
    Je grijpt al 4 jaar overal naast maar we zien alleen een klein stipje? Hou toch op man jullie begroting is het grootst daar houd het verder ook wel op.

    Door typetjes als jou hoop je gewoon bijna dat Ajax er door Kiev uitgeflikkerd word.
    Vind ik leuk
    Butsbal +14916
    maandag 20 augustus 2018 om 00:55
    Niet bijna.
    Vind ik leuk
    Pietje2015 +15555
    maandag 20 augustus 2018 om 01:18
    Dat hopen jullie zodat je weer lekker hier los kunt gaan.
    Maar mocht Ajax doorgaan komt het wel goed uit voor je eigen clubje. Dat heet media trekjes.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10640
    maandag 20 augustus 2018 om 00:13
    Voorlopig zie ik Ajax en PSV niks bijzonders presteren in de ED, nou is Feyenoord niet top, maar Ajax en PSV ook niet hoor,dat geeft hoop in Rotterdam ( gvd :)
    Vind ik leuk
    VZW291 +731
    maandag 20 augustus 2018 om 02:12
    Aan de andere kant heb ik Ajax en PSV nog niet zover door de ondergrens zien zakken als Feyenoord. Terwijl beide ploegen (PSV tegen Utrecht, Ajax tegen Standard en Graz) wel al een deel van hun kwaliteiten lieten zien.

    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10640
    maandag 20 augustus 2018 om 02:22
    Ach....kom op man.
    60 miljoen investeren en dan zo klungelen in de ED tegen Heracles thuis en daar na VVV uit, ze moeten zich kapot schamen. ( De Directie )
    Je moet gewoon over die ploegen heenlopen met 2 tot 3 doelpunten verschil, het lijkt helemaal nergens op !
    Ik heb het helemaal niet over Europees , probeer ( in eigen land ) nu eens 1 keer kampioen te worden in die klote ED !
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 02:23]
    Vind ik leuk
    VZW291 +731
    maandag 20 augustus 2018 om 02:34
    Misschien is je rekenmachine op hol geslagen, ik verwijs naar transfermarkt voor een juiste indicatie.

    Ajax loopt nationaal zeker niet goed te spelen, maar heeft Europees toch laten zien dat er wel potentie in het elftal zit. Ik zie niet in waarom dat de komende 32 wedstrijden er niet uit zou komen.

    Maar goed, de frustratie is begrijpelijk na 4 jaar zonder prijs.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10640
    maandag 20 augustus 2018 om 05:40
    Blind Tadic Bande Labyad Wober Kristensen Tagliafico en Schuurs goed voor 60 miljoen Euro.
    ( heb ik geen rekenmachine voor nodig )
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 05:41]
    Vind ik leuk
    Il Gordo +11309
    maandag 20 augustus 2018 om 06:43
    Waarvan alleen Tadic en misschien Tagliafico een toegevoegde waarde zijn. Niet?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10640
    maandag 20 augustus 2018 om 06:53
    Dat moet nog blijken.
    Maar ik wil niet lullig doen....

    Blind is wel een aanvullende waarde, maar gewoon veel te duur gekocht.....
    Bande en Schuurs moeten zich nog bewijzen.
    Wober en Kristensen zjn niet Ajax waardig.
    Labyad een echte bankspeler, niet slecht voor de breedte hoor, maar toch een beetje de klikspaan voor ten Hag,
    Ergo: Wober, Kristensen en Labyad zijn geen toegevoegde waarden, naar mijn mening althans.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 06:54]
    Vind ik leuk
    VZW291 +731
    maandag 20 augustus 2018 om 10:43
    Nee inderdaad, alleen een bijzonder achtelijke methode om tot die 60 miljoen te komen. Door aankopen die vorige zomer (Schuurs, Wober) al gedaan zijn, plus aankopen die vorige winter gedaan zijn (Tagliafico en Kristensen) te gaan optellen bij de aankopen die deze zomer gedaan zijn.

    Dan heb je inderdaad geen rekenmachine nodig, maar simpelweg mensen die je attent maken op welke transfers relevant zijn en welke niet.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4355
    zondag 19 augustus 2018 om 23:28
    1. Nieuw Stadion
    2. Nieuwe TD
    3. Nieuwe Sponsorinkomsten

    Begin hier eens mee zou ik zeggen. Feyenoord is nu echt stilstaand water, die kunnen nog net een AZ en Vitesse afhouden..
    Vind ik leuk
    Voebtal +7608
    zondag 19 augustus 2018 om 23:33
    1) en toen was je failliet.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4355
    zondag 19 augustus 2018 om 23:43
    Met een nieuw stadion? Ajax ging niet failiiet, Bayern niet, Juve niet, waarom Feyenoord wel dan? Dat is toch veel te suggestief?
    Vind ik leuk
    Voebtal +7608
    maandag 20 augustus 2018 om 02:01
    Omdat die drie clubs a) groter en aantrekkelijker zijn dan Feyenoord. En b) een veel minder groot risico hebben genomen. Feyenoord gaat met het nieuwe stadion een lening nemen die ze nooit terug kunnen betalen. Te gestoord voor woorden.
    Vind ik leuk
    repeP +1482
    zondag 19 augustus 2018 om 23:47
    Nieuw complex voor het eerste, 1908, nieuw complex voor de Academy, aflossen van een gedeelte van de uitstaande aandelen van de VvF, en tegelijkertijd de selectie op orde krijgend.

    Feyenoord heeft het verdiende geld geïnvesteerd in faciliteiten, jeugdspelers en een paar nieuwe spelers. Lijkt mij bepaald geen verkeerde keuzes van Feyenoord.
    Vind ik leuk
    COYG +6867
    maandag 20 augustus 2018 om 08:36
    Je hebt gelijk wat betreft dit jaar. Maar de andere jaren was het niks.
    Vind ik leuk
    repeP +1482
    maandag 20 augustus 2018 om 09:31
    Vorige transferzomer heeft Feyenoord wel veel nieuwe spelers gehaald met dat Kuijt, Elia, Karsdorp en Kongolo stopten en/of vertrokken. Het had toen een beetje pech dat van de resterende basisspelers veel geblesseerd waren waardoor er wel erg veel mutaties waren in het team. Zo heeft Jøregensen bijvoorbeeld maar 2 van de 6 CL-wedstrijden mee kunnen doen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 09:31]
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:31
    Bij Groningen zijn we ook bezig met hoe we meer geld kunnen genereren om structureel bij de subtop te horen, maar dat wil je niet doen zonder je identiteit te verliezen."

    Ron Jans, jullie gaan helaas degraderen dit seizoen...

    On Topic: waardeloos idee natuurlijk
    Vind ik leuk
    Tim +4812
    zondag 19 augustus 2018 om 23:37
    Er staat toch: zonder...

    Even goed lezen..
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6643
    zondag 19 augustus 2018 om 23:32
    Geen gezeik. Gun Feyenoord een sjeik.
    Vind ik leuk
    repeP +1482
    zondag 19 augustus 2018 om 23:48
    Perridon wilde alle zeggenschap. Gaat Feyenoord nimmer doen, toen niet en nu ook niet.

    Laat de sjeiks maar financieel deelnemen aan het nieuwe stadion wanneer ze dat zo graag willen.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:33
    Heel slecht idee. Ik heb niets met clubs die een rijk iemand erbij halen.
    [Reactie gewijzigd op zondag 19 augustus 2018 om 23:34]
    Vind ik leuk
    SimonSays +6060
    zondag 19 augustus 2018 om 23:34
    Zo'n zielzuigende Sjeik is niets voor een volksclub als Feyenoord.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:37
    Kunnen we Pierre niet aan een sjeik verkopen?
    Vind ik leuk
    Sil95 +11437
    zondag 19 augustus 2018 om 23:39
    Ik kan ook wel een sjeik gebruiken want jaarlijks 2000 euro aftikken voor mijn studie is ook een aanslag op mijn budget.
    Vind ik leuk
    Tjoep Cola +6281
    maandag 20 augustus 2018 om 00:13
    Misschien moet je een keer aan het werk? Of straks eerst een paar jaar backpacken?
    Vind ik leuk
    Sil95 +11437
    maandag 20 augustus 2018 om 08:01
    Doe ik ook. Ik werk erbij. Maar het blijft evengoed duur. Misschien moet je vooraf niet zomaar wat concluderen..
    Vind ik leuk
    Pds010 +1273
    zondag 19 augustus 2018 om 23:39
    Misschien moet Feyenoord gewoon is met die vent van Trust ingesprek gaan doe 10 jaar geleden de club wou kopen?

    Die gozer was teminste een club man met al ruim 30 jaar een seizoenskaart enzovoort!
    Vind ik leuk
    derksen +8933
    zondag 19 augustus 2018 om 23:39
    O o o o
    Alles maar dan ook alles is beter als die klaplullen die nu en gods vermogen krijgen uitgekeerd en wat als molensteen om Feyenoord zijn nek heen hangt
    De zogenaamde vriendjes
    Doe dan maar een oliesjeik!
    Vind ik leuk
    Kramertje +887
    zondag 19 augustus 2018 om 23:41
    Wat een onzin Ajax heeft tot nu toe twee beroerde wedstrijden gespeeld in de ED en daar hoor je niemand over. Feyenoord met een haps en een Jorgensen en er zijn weer meer mogelijkheden.
    Vind ik leuk
    Almaniak +206
    zondag 19 augustus 2018 om 23:42
    ‘Maar dat wil je niet doen zonder je identiteit te verliezen’
    Alsjeblieft jongens, pas dit even aan. Een leraar der letteren foutief citeren
    Vind ik leuk
    HanV +4662
    maandag 20 augustus 2018 om 08:49
    Mag je een citaat verbeteren? Hij heeft het zo gezegd.
    Vind ik leuk
    Almaniak +206
    maandag 20 augustus 2018 om 11:45
    Heb de uitzending niet gezien, maar leek me niks voor Ron Jans. Op z’n middelvingertje na eigenlijk nooit op niet-voetbal-gerelateerde fouten kunnen betrappen
    Vind ik leuk
    HanV +4662
    maandag 20 augustus 2018 om 11:58
    Het was een bijzin. Hij was vermoedelijk blij dat hij even aan het woord kwam dat hij ook nog even zijn eigen ploeg wilde noemen. Als je een keer het woord krijgt. Ze gingen er niet op in. In VI stond laatst een overzicht over eigenaren van Nederlands voetbalclubs en met de KKD erbij is dan de helft geheel of deels van eigenaren.
    Vind ik leuk
    Ruud1987 +5350
    zondag 19 augustus 2018 om 23:42
    Heb van Hooijdonk nog nooit op een goed idee kunnen betrappen, dus nu ook weer niet......
    Vind ik leuk
    fr1963 +3459
    maandag 20 augustus 2018 om 22:53
    Nou, hij had regelmatig een goed idee hoe hij die vrije trappen zou gaan nemen. Ik ken geen tweede speler doe zo beslissend is geweest voor zijn club met vrije trappen als Pierre. Daar zat altijd een goed idee achter.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:43
    Onzin van Van H. Wat de club wel nodig is is technische leiding die de club weer richting en een smoel geeft. Een Td-er met een netwerk, een scouting dat weet waar je moet zijn en een trainer die jonge spelers in kan en wil passen, en die het elftal wat onvoorspelbaarder laat spelen.
    Vind ik leuk
    Floaz +933
    zondag 19 augustus 2018 om 23:47
    Waarom krijgt hij een platform....?
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:49
    Zodat wij in onze vrije tijd lekker online op hem in kunnen hakken.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:48
    Of haal een Chinees dan stromen de miljoenen binnen. Kijk maar bij ons. We zijn nu bezig om Vincent Vermeij te halen.
    Vind ik leuk
    MN223 +1184
    zondag 19 augustus 2018 om 23:54
    Feyenoord werd toch jarenlang gesponsord door de havensjeik van Rotterdam?
    Vind ik leuk
    Sparks +263
    zondag 19 augustus 2018 om 23:58
    Ah dus daarom hebben we Karim alvast die kant op gestuurd.
    Vind ik leuk
    zondag 19 augustus 2018 om 23:59
    Dit zijn wel de woorden van Pierre van Hooijdonk, maar een echte supporter verkoopt niet zo snel zijn Rood - Witte hart aan een of andere oliesjeik.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +10640
    maandag 20 augustus 2018 om 00:01
    Natuurlijk heeft van Hooijdonk gelijk.
    Al die kenners dachten dat ook van "die echte" Engelse volksclubs ha ha
    het kan die supporters geen zak schelen.......als er maar gewonnen wordt, wie, wat of waar, bloedgeld of niet........
    Het sentiment van "de volks club" wordt door de handige Marketingjongens toch wel in stand gehouden ha ha
    Het probleem is echter het hopeloze zwakke Kuipzicht management, dan zou ik als Sjeik toch de voorkeur geven aan AZ die wel met hun tijd meegaan.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 00:03
    Feyenoord totale selectie is net zo veel waard als frenkie de jong in zijn ééntje, de verwachte inkomsten uit transfers aankomende jaren mischien één keer een klapper van 15 miljoen . geen inkomsten uit europa te weinig inkomsten uit de kuip. Iedereen moet toch inzien dat het er niet best uitziet voor feyenoor.
    Vind ik leuk
    repeP +1482
    maandag 20 augustus 2018 om 00:08
    Dan doet Ajax toch iets niet helemaal goed. Staan vooralsnog maar 1 puntje voor op Feyenoord.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 00:11
    Wat heeft Feyenoord in Europa gedaan
    Vind ik leuk
    repeP +1482
    maandag 20 augustus 2018 om 00:16
    Zoveel meerwaarde volgens jou bij Ajax en dan toch maar 1 puntje voor op Feyenoord in de eredivisie.

    En ja, wat heeft Ajax nu eigelijk klaar gespeeld in Europa de laatste zeg 10 seizoenen? Niet veel meer dan om het even welke andere club uit Nederland dan ook. De laatste Europese prijs voor een Nederlandse club was volgens mij die van Feyenoord indertijd, 2002/2003 dacht ik zo uit mijn hoofd.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +27622
    maandag 20 augustus 2018 om 00:04
    Misschien geen sjeik maar Rus of Georgier?
    Vind ik leuk
    poklane +5224
    maandag 20 augustus 2018 om 00:04
    Nee, we hebben een TD nodig die het beschikbare geld goed uitgeeft.
    Vind ik leuk
    Het Brein +4355
    maandag 20 augustus 2018 om 00:40
    Zeker, maar feit is ook dat Feyenoord geen transfers van boven de 5 miljoen kan uitgeven, wat zoveel betekend dat je altijd uit een andere vijver blijft vissen als Ajax en PSV..
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +2028
    maandag 20 augustus 2018 om 00:19
    Ik wilde Studio Voetbal nog ff snel terugkijken, maar Ron Jans en Pierre aan tafel... eesh. :s

    Slecht idee dit. Aan sjeiks moet je pas denken als je de controle niet meer hebt over de hele situatie. Feyenoord is daarentegen afgehaakt omdat het zelf verkeerd heeft ingekocht vlak na die titel. Om weer aan te sluiten moet er in de spiegels gekeken worden. En ik vraag me dan af of Van Geel wel de juiste man is. In mijn ogen kan daar dan eerder iets mee gebeuren voordat je aan rare sjeiks begint.

    Ze maken nu de fout die Ajax ook jarenlang heeft gemaakt. Namelijk leuke maar té groene Eredivisiespelertjes halen die totaal niet weten wat er nodig is om kampioen te worden. Met de Amrabatjes, St-Justjes en Larsson's van deze wereld wordt het moeilijk.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 00:38]
    Vind ik leuk
    Het Brein +4355
    maandag 20 augustus 2018 om 00:42
    Dat is grotendeels waar, maar dat is ook budget gerelateerd..
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +2028
    maandag 20 augustus 2018 om 03:00
    @Het Brein en @Guido Buijs
    Dat is dan helaas de realiteit van nu, maar Feyenoord had wel degelijk een beetje geld. Probleem is alleen dat dat compleet in de fik is gestoken. Dan vind ik het probleem niet het budget, maar eerder de manier waarop dat geld besteed is.

    Als je het vergelijkt met de concurrenten:
    Zomer 2015 - PSV legt 5 miljoen neer voor een zeer ervaren en kwalitatief sterke Mexicaanse international (Moreno).
    Zomer 2016 - Ajax legt 5 miljoen neer voor een hele getalenteerde Colombiaanse kampioen en Copa Libertadores winnaar (Sanchez).
    Zomer 2017 - Feyenoord haalt St. Juste voor 4,8 miljoen die het aardig deed bij Heerenveen.

    Ik weet dat mijn reactie misschien een hoog "achteraf geouwehoer" gehalte heeft, maar er zit voor mij gewoon een groot verschil in die transfers van Ajax en PSV en die van Feyenoord. Al die spelers zijn gehaald voor (bijna) dezelfde prijs, alleen de type speler is compleet anders.

    Ajax haalde ook topscout Veldmate en begon gelijk in Zuid-Amerika te shoppen. Daar zitten flops tussen, maar Sanchez en Neres betalen die investeringen makkelijk terug. PSV heeft duidelijk een netwerk in Mexico en Zuid-Amerika en is van plan om die te blijven gebruiken. Bij Feyenoord heb ik geen flauw wat Van Geel allemaal van plan is. Die heeft bijna 10 miljoen uitgegeven aan Larsson, Amrabat en Boëtius. Met dat geld vind je echt wel betere buitenlandse basiskrachten die dat extra beetje kunnen toevoegen om in de buurt van Ajax en PSV te blijven.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 03:01]
    Vind ik leuk
    Het Brein +4355
    maandag 20 augustus 2018 om 03:01
    Scouting is ook een belangrijk aspect, zeker waar..
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +2028
    maandag 20 augustus 2018 om 03:04
    Zo dan... Jij ook een nachtdienstje?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 01:40
    Omdat ze het geld voor de echte toppers niet hebben. Ook kwa salaris.
    Vind ik leuk
    MiloZandt +1851
    maandag 20 augustus 2018 om 00:38
    Misschien hebben ze een creatievere en minder conservatieve td nodig. Die niet alleen maar spelers uit de Eredivisie en Scandinavië haalt. En die wel gewoon het beloftenteam in de eerste divisie laat voetballen zodat talenten zich kunnen ontwikkelen.
    Vind ik leuk
    FFkijken +81
    maandag 20 augustus 2018 om 00:38
    dit feyenoord gaat geen kans maken op de titel dit seizoen .dus het word of psv of ajax ...en anders bayern munchen
    Vind ik leuk
    Teamgeest +2019
    maandag 20 augustus 2018 om 00:40
    Haaaaaaaaaaaaah 45

    En een slot op topik 👍🏻
    Vind ik leuk
    JohanDerksen +1951
    maandag 20 augustus 2018 om 00:40
    scouting en tijd voor een ander beleid dan haken we zo weer aan. Maar 2 a 3 grote klappers op de transfer markt en je kan structureel meedoen met Ajax en PSV. Of je nou 100 miljoen op de bank heb staan of 500 miljoen maakt in de Eredivisie geen zak uit. Maarja die jongens moet je wel ergens vandaan halen. Jeugd komt er weer aan nu die scouting nog!
    Vind ik leuk
    Wurmpie +272
    maandag 20 augustus 2018 om 00:51
    Tja ligt eraan wat je Wilt wil je kampioen worden en bij ajax en psv aansluiten en in Europa wat betekenen dan zal het wel moeten maar wil je eens in de 18 jaar kampioen worden dan zo verder gaan dan maar t laatste
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 00:56
    Geen woorden, maar dollars, Leve Feyenüüt 1
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +19384
    maandag 20 augustus 2018 om 01:15
    Van Hooijdonk wil weer 'iets' voor Feyenoord gaan doen in de toekomst. Dat Studio Voetbal heeft zijn langste tijd toch gehad.
    Maar dan moet er wel goed betaald worden daar. Is bij de publieke omroep natuurlijk ook zo.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 01:21
    Ach.... veel Feyenoord fans doen al moeilijk over een nieuw stadion. Die willen alles liever bij het oude laten.
    Ook dit zal op veel verzet stuiten bij de achterban.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 01:22
    Of een "Sjeik" nou de oplossing is.. Ik deel het sentiment van Pierre / Mario / de kromme In 20 jaar moet Feyenoord minstens 5-6 keer kampioen worden. Mooie club, straks beter stadion, wereldstad.

    We zouden er pvd bijna aangewend raken achter 020&PSV te bungelen. De wedstrijden die we afgelopen jaren verloren hebben, dat kan echt niet. Af een puntje / uitglijdertje tegen subtop ok, maar niet tegen leuke clubs uit het rechter rijtje.

    ~4 sterke Rotterdamse bedrijven moeten koppen bij elkaar steken & stevig in de club investeren, op alle fronten.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 01:28]
    Vind ik leuk
    VZW291 +731
    maandag 20 augustus 2018 om 01:55
    Zijn er dan 4 sterke Rotterdamse bedrijven op te noemen? De meeste bedrijven zijn niet bepaald aan een stad gebonden. Zo staan in Amsterdam talloze hoofdkantoren van bedrijven die niet bepaald Amsterdams zijn.

    Daarnaast zijn veel grote bedrijven in handen van (diverse) aandeelhouders die 1 ding willen : rendement. De beleger in zo'n havenbedrijf kan net zo goed RKC supporter zijn of tennis liefhebber. Dus zelfs als je een geschikt bedrijf hebt, de eigenaars zijn in veel gevallen niet bepaald trouwe achterban.

    Je kan nog praten over sponsoring, maar veel havenbedrijven hoeven de consument meestal niet te bereiken. Shirtsponsoring (de meest lucratieve vorm) richt zich juist op het bereiken van de consument. Waarom denk je dat Philips gestopt is bij PSV met de naam op het shirt? Omdat ze tegenwoordig vooral geld verdienen met het maken van apparaten voor ziekenhuizen.
    Vind ik leuk
    Bobo48 +12
    maandag 20 augustus 2018 om 01:55
    Natuurlijk gaat het niet goed nu. Dan kun je de club verkopen, maar je kunt ook kijken wat er niet goed gaat. Dan kom je tot de conclusie dat Gio en van Geel niet goed funtioneren.
    Kijk eens naar Man United, Mourinho laat dat team voetballen als een natte krant terwijl er voor een kapitaal op het veld staat... Dat doet Gio ook want er zit echt wel meer in dat team... Misschien heb je geen sjeik nodig. Van geel moet beter in gaan kopen. Heb je allemaal geen sjeik voor nodig. Verkopen kan altijd nog als niks meer werkt
    Vind ik leuk
    VZW291 +731
    maandag 20 augustus 2018 om 02:06
    Ik heb in tegenstelling tot wat ik hierboven lees helemaal niet het gevoel alsof Feyenoord als club stil staat. Anders kom je niet met een nieuw jeugdcomplex, een plan om weer 100 procent van de aandelen te bezitten en te kijken naar een nieuw stadion (ongeacht wat je van dat plan vind).

    Qua technisch beleid is er meer mogelijk, maar we moeten niet vergeten dat de vorige 3 seizoenen ongeveer maximaal gepresteerd is met het materiaal wat voorhande was. De vraag is nu of Van Geel de club ook in de volgende fase verder kan helpen. En natuurlijk ook of Gio geschikt is om die transitie mee te volgen. Ik denk zelf dat Feyenoord tegen zijn beperkingen aanloopt.

    Een TD die een te beperkt scoutingsnetwerk heeft om de club echt vooruit te helpen, een selectie met teveel beperkingen (zeker qua potentie) en een trainer waarvan ik soms twijfel of hij wel (duidelijk) boven de groep staat. Er zit echt nog wel groei in de club, ook zonder rijke eigenaar. Maar er zullen wel zaken moeten veranderen de komende periode om die groei te realiseren.

    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 02:08]
    Vind ik leuk
    fer65 +234
    maandag 20 augustus 2018 om 02:07
    Dat het legioen hier niet op zit wachten is klingklare onzin,juist wachten we daar al jaren op .Maar zo gauw er iemand zo als indertijd logitech intressen had ,was er wel gelijk iemand die even moest herrineren dat feijenoord ooit een nsb bestuurd heeft gehad.Ik hoef natuurlijk niet te vertellen uit welke hoek dat gekomen was.Iedere grote jongen werd gedwarstboomd zo als Jorien van de Herik onderandere, wamt dat zijn mensen die resultaat willen zien en dat vonden de vrienden van feijenoord helemaal niet interesant.Zie nu het verloop nu zij weer aan het bewind zijn en van Geel doet netjes wat er van hem verlangd word.Dus niet betere spelers kopen dan ajaks of psv zo wel dan word de trainer weer naar hun hand gezet of weggetreiterd.De link naar ajaks is mij nu wel duidelijk en psv om van de naam Knvab maar niet te spreken met hun 14de man als scheids en grens.
    .
    Vind ik leuk
    MN223 +1184
    maandag 20 augustus 2018 om 07:34
    Hier past maar 1 reactie: piep piep hoi!
    Vind ik leuk
    poklane +5224
    maandag 20 augustus 2018 om 02:14
    Zou er niet eens zoveel op tegen hebben zolang er geen rare fratsen worden uitgehaald (geen bemoeienis met het aankoopbeleid bijvoorbeeld), de club niet in een satellietclub veranderd en er gewoon normaal en gezond financieel beleid gevoerd word.
    Als ik aan een overname van een rijke lul denk is het eerste wat in me opkomt een ongezond financieel beleid dat ervoor zorgt dat de desbetreffende rijke lul elke zomer een gigantisch financieel gat moet dichten, en dat betekent dat op het moment dat hij zijn speeltje niet meer leuk vind dat je op de rand van de afgrond staat.
    Vind ik leuk
    Shelbourne +5000
    maandag 20 augustus 2018 om 02:22
    Geld is niet het grootste probleem. Vorige zomer werd er 27 miljoen euro geïnvesteerd. Hèt grootste probleem is dat het merendeel van de gehaalde speler niks toevoegen en de doorverkoopwaarde van de gehaalde spelers ook beperkt is.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 03:13
    Anders laat je Pierre een steentje bijdragen...
    Vind ik leuk
    fer65 +234
    maandag 20 augustus 2018 om 03:27
    Hoogste tijd dat het bestuurd zijn biezen pakt P.Blokland bedankt voor het redden van feijenoord maar nu klaar er mee verder maakje er zelf met je vrienden een puinhoop van.proffesionaliteit is u en u vrienden niet aangelegen laat het aan mensen over die wel de intressem hebben om van feijenoord een echte topclub te maken .Moeten wij zolang wachten tot er een ander stadion komt ,hebben jullie zelf nu niet wat menselijkheid in u zitten om het aan andere over te laten.Of bent u bezig om feijenoord de eeuwig klaag zang te laten zingen en steund u daar amsterdam en eindhoven mee.We weten niet precies hoe het zit maar dat u met u vrienden buiten gehouden word ,bij het nieuwe komende bestuur in het nieuwe stadion is niet voor niets .Eigenlijk zegt dit genoeg dat u niet kapabel genoeg bent om feijenoord een nog betere toekomst te geven.U zit er totaal niet mee wat er op het veld gebeurd als feijenoord maar feijenoord blijft .Ik zeg u dat is niet genoeg en ook niet goed voor de naam Feijenoord Rotterdam.Het is kommer en kwel en dat is verder het enige waar u voor staat met u vrienden .Van Hanegem en Beenhakker werden buiten de deur gehouden of gewezen , en dat terwijl u ,etje broodje hamburger in u hand stond te eten. Het zal u een zorg zijn als ajaks feijenoord maar kon verslaan met grote cijfers, u veranderd daar niets aan ,het blijft bij het oude vertrouwde ficieuse cirkeltje van u en u vrienden.Het is mij nu tog wel duidelijk dat jullie de boosdoenners zijn van de blijvende terloorgang van Feijenoord.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 05:14
    Amen!
    Vind ik leuk
    Argentario +490
    maandag 20 augustus 2018 om 04:15
    Ja !ik zeg doen..! En dan meteen die naam veranderen in Rotterdam City FC ofzo
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 04:20]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 05:11
    Of ook naar de beurs...
    Vind ik leuk
    Smithsonian +34600
    maandag 20 augustus 2018 om 06:05
    Pierre is gek.
    Vind ik leuk
    Nbl +653
    maandag 20 augustus 2018 om 06:14
    Slecht idee wordt gewoon een speeltje van zo,n sjeik . alleen maar buitenlanders in je team kijk naar Vitesse . Moet je allemaal niet willen . Beter scouten en meer met je jeugd opleiding gaan doen . Den dat verstandiger is .
    Vind ik leuk
    Butsbal +14916
    maandag 20 augustus 2018 om 06:40
    Ze hebben al zat gesjeik
    Vind ik leuk
    Wazzupp +639
    maandag 20 augustus 2018 om 06:55
    De meeste nederlandse clubs zijn straks niets meer dat satelliet-clubjes van de grote jongens, begin is er al....nac....vitesse...
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +10306
    maandag 20 augustus 2018 om 06:59
    Hmmmmm !! Ik heb twijfels vind het niet een totaal goed idee maar redelijk .
    Het hangt er vanaf wat de afspraken zijn
    Waar Door men zegt dat je ID verliest als die sjeik zegt van ik wil alleen financieel sponsoren en het management blijft het zelfde van Feyenoord gaat het eerder slechter worden.
    Want die maken de club nu al erger dan dat het is😐
    Een reorganisatie met wel Nederlandse mensen met echt verstand van voetbal en een echt Feyenoord hart zou eerder op zin plek zijn in de kuip , of Feyenoord city.
    Als een sjeik komt en hij krijgt dat voormekaar ben ik al groter stukken tevreden want eerder zie ik deze kinderboeken club bestuur bij Feyenoord niet vertrekken tis structureel een zooitje.

    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 07:01]
    Vind ik leuk
    Jan Guevara +8673
    maandag 20 augustus 2018 om 07:01
    Wat bizar dat hij dit zegt. Blijkt dat hij, ondanks zijn jaren bij de club, totaal geen idee heeft van wat er leeft bij de achterban.

    Feyenoord blijft altijd van de Feyenoorders.
    Vind ik leuk
    Roy_87_ +1610
    maandag 20 augustus 2018 om 07:42
    Misschien kan El Ahmadi wel 1 of andere Jurk regelen mocht het in uiterste geval nodig zijn
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 07:42
    het voelt hetzelfde als je vrouw afstaan voor geld en dan maar roepen, ze is alleen met mij getrouwd
    Vind ik leuk
    kees ee +659
    maandag 20 augustus 2018 om 10:43
    . . is een aardige beeldspraak, . . zeker !! ongeveer de mantra van al die veel te dure clubs !!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 07:55
    Haha Ron Jans wil bij de subtop horen met Groningen. Misschien moeten ze eerst eens proberen om geen degradatiekandidaat te zijn.
    Vind ik leuk
    thierryer +1795
    maandag 20 augustus 2018 om 08:07
    Hebben ze geen Sjeik voor nodig. Meneer de Bruin loopt rond binnen Feyenoord en is multi miljardair en hart voor de club.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:13
    Meteen gaan zoeken, die sjeik!
    Pierre heeft gelijk: we willen landstitels!
    Overigens is er uit DEZE selectie VEEL MEER te halen! Iedereen speelt op 50%
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:17
    Zet Feyenoord op marktplaats, je weet maar nooit wat een gek er voor geeft
    Vind ik leuk
    FSCeara +8719
    maandag 20 augustus 2018 om 09:12
    Bij alle grote clubs maakt het de supporters niet uit waar het geld vandaan komt maar dat ze elk jaar meedoen is belangrijk.dat geneuzel hier in NL over buitenlandse investeerders is niet meer vam deze tijd en het zou goed voor alles en iedereen zijn als we qua geld ook weer aan kunnen sluiten in europa
    Vind ik leuk
    Dafkuh +52
    maandag 20 augustus 2018 om 09:32
    Van hooydonk praat altijd onzin
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +703
    maandag 20 augustus 2018 om 09:56
    Weer middelmaat!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:58
    Goed idee het verandert kwa spel en naam niks en zorgt voor meer mogelijkheden,
    We raken te ver achterop en spreken over mee doen voor de titel vindt ik echt lachwekkend waar bezeer je zo'n onzin op?
    Vind ik leuk
    kees ee +659
    maandag 20 augustus 2018 om 10:39
    . . piet heeft bijna alleen slechte ideeen, dus da's niet zo moeilijk !?, . . moeten ze bij feyenoord de "sukkels" van de premier league achterna ?? een hele hoge begroting en nog nix ??
    Vind ik leuk
    chuckie88 +2542
    maandag 20 augustus 2018 om 11:17
    Frustraties leiden bijna altijd tot domme beslissingen ! Ik hoop snel dat de KNVB de lijn van Duitsland volgt waar een club ten aller tijden 51% van de aandelen in bezit moet houden. Wij lopen met zijn allen te schreeuwen dat het grote geld onze sport de vernieling in helpt en dan gaan we zelf eraan meedoen? Slechte zaak
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws