Real Madrid begint competitie goed met eerste overwinning zonder Ronaldo

    Real Madrid begint competitie goed met eerste overwinning zonder Ronaldo

    maandag 20 augustus 2018 om 00:03

    Real Madrid is het Primera Division-seizoen begonnen met een zuinige overwinning op Getafe. Zonder Cristiano Ronaldo was De Koninklijke te sterk met 2-0.

    De afwezigheid van Ronaldo was nauwelijks te merken bij Real. De spelers van de nieuwe trainer Julen Lopetegui vonden elkaar goed en speelden uitstekend. Nadat Gareth Bale een grote kans miste, opende Dani Carvajal de score met een kopbal. Marcelo gaf de bal voor, maar werd weggewerkt door de Getafe-doelman. De rebound was voor Carvajal. Ook daarna trapte Real het gaspedaal in en kwam Getafe er nauwelijks aan te pas. Veel vuurwerk leverde dat niet op.

    Daar moesten de fans van Real nog een half uur voor wachten. Nadat Marco Asensio de bal op links voorgaf was Bale er als de kippen bij om vanaf de penaltystip binnen te prikken. Daarna deed de thuisploeg het rustiger aan en kon Lopetegui enkele spelers wisselen. Zo mocht Casemiro minuten maken. Veel spektakel kregen de toeschouwers niet meer te zien.

    Getafe kreeg nog een paar kansen om wat aan de score te veranderen, maar zonder succes. Real speelde de wedstrijd rustig uit en kan zich voorbereiden op het uitduel met Girona van volgende week.

    Plaats een reactie

    maandag 20 augustus 2018 om 00:05
    Winst voor Real Madrid zonder enige inspanning. Getafe had niks te vertellen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 00:12]
    Vind ik leuk
    Jan_Boskamp +1058
    maandag 20 augustus 2018 om 00:15
    Jij zegt alleen maar onzinnige dingen. Je lijkt Hansie wel.
    Wat word ik toch moe van jullie beide
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 00:18
    Okeh
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6796
    maandag 20 augustus 2018 om 00:06
    Real had wel minstens twee penalties moeten krijgen. Blom zou er vier hebben gegeven.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 00:11]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 00:16
    Ze zullen er nog genoeg krijgen, alhoewel, Ronaldo speelt nu bij juventus.
    Vind ik leuk
    Jan_Boskamp +1058
    maandag 20 augustus 2018 om 00:17
    Misschien moet jij gewoon eens een keer je bakkes houden. Want er komt een moment dat ik je toch op je sodemieter ga geven.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 00:18
    Je mag van mij gelijk komen? Je komt alleen niet meer thuis denk 😉
    Vind ik leuk
    Jan_Boskamp +1058
    maandag 20 augustus 2018 om 00:20
    Donderstraal maar een eind op bij VP. Ik word al moe wanneer ik jouw naam zie.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 00:22
    Ga zelf terug in je ei calimero
    Vind ik leuk
    Jan_Boskamp +1058
    maandag 20 augustus 2018 om 00:27
    In de volgende uitzending gaan wij het eens goed over jou hebben. Nederland is het helemaal zat met jouw nutteloze propaganda reactie's. Het is tijd voor verandering.

    Nederland! Zeg nee tegen dit ongedierte! Klasse jongens!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 00:29
    Dan gaat je moeder mij missen geloof me.
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1897
    maandag 20 augustus 2018 om 00:37
    Hey Jan, werolkool van die Beel hè?
    Vind ik leuk
    Jan_Boskamp +1058
    maandag 20 augustus 2018 om 00:40
    Zat er lekker in hoor. Wereldse goal! Klasse!

    Was alleen afgeleid. D.A.F. wil ik toch graag van het touwtje slaan. Wat zit die toch te zeiken man.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 11:36
    Lig je nog lekker aan het strand? ;)
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 11:36]
    Vind ik leuk
    Heer Bommel +6796
    maandag 20 augustus 2018 om 00:33
    Hoe kinderachtig!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 01:22
    Met of zonder VAR?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 00:07
    Jammer maar helaas.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 00:08
    Als Bale niet al teveel blessures krijgt, zie ik hem er zomaar 25 maken dit seizoen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 00:16
    Nog wel meer ook denk, als hij fit blijft scoort hij er bijna elke wedstrijd 1
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 00:20
    Dat zou best kunnen, in zijn laatste seizoen bij Spurs maakte hij al meer dan 20 goals in 33 competitiewedstrijden.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 00:21
    En hij is nu alleen nog maar beter geworden. Hij heeft ook best goede statistieken voor iemand met zoveel blessures
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 00:34
    Ook dat en hij heeft nu veel betere spelers om zich heen, destijds had Spurs nog veel middelmaat in de basis en stonden er geregeld spelers als Lennon, Defoe, Dempsey, Sandro, Adebayor etc. om hem heen.

    Heb me dan ook wel eens vaker afgevraagd hoe hij in de PL zou renderen met spelers als Eriksen, Dele Alli en Kane om zich heen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 00:49]
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1897
    maandag 20 augustus 2018 om 00:31
    Vrees dat je er op kan wachten bij Bale...
    Vind ik leuk
    IscoRM +4
    maandag 20 augustus 2018 om 00:14
    Marcelo blijft toch een geweldenaar, het plezier straalt er vanaf
    Vind ik leuk
    Antonio_4 +1897
    maandag 20 augustus 2018 om 00:32
    Ahh die Asencio! Dit moet zijn jaar worden!

    Best interessant om Real te volgen zonder Ronaldo. Hoop dat Vinicius gauw minuutjes gaat maken. Daar verwacht ik ook een hoop van.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 00:47
    Altijd lastig, Getafe thuis
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 01:02
    Er is veel meer beweging in de aanval nu. Of kijk ik met een schefe bril ?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 05:17
    Getafe, daar wint Ajax ook nog wel van...
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 06:51
    Wie is Ronaldo ;)?
    Vind ik leuk
    Seizoenkaart +9455
    maandag 20 augustus 2018 om 07:12
    Mooie overwining op naar de volgende 💪
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws