'Kuwas-transfer ketst af op 110.000 euro: Heracles accepteert bod dag later wél'

    'Kuwas-transfer ketst af op 110.000 euro: Heracles accepteert bod dag later wél'

    maandag 20 augustus 2018 om 06:58

    Brandley Kuwas kan een transfer naar Engeland voorlopig uit zijn hoofd zetten. De aanvaller van Heracles Almelo stond in de belangstelling van Leeds United, maar de transfer is geklapt vanwege de gevraagde geldsom.

    Dat meldt De Telegraaf. Heracles zette een streep door de deal vanwege een verschil van 110.000 euro. De club wil het onderste uit de kan halen en hem voor niets minder laten gaan, wat ongetwijfeld voor frustratie zal zorgen bij de hoofdpersoon. Kuwas heeft niet onder stoelen of banken gestoken dat hij graag weg wil.

    Heracles wilde aanvankelijk 3,7 miljoen euro hebben, maar Kuwas en zaakwaarnemer Winny Haatrecht namen afstand van hun aandeel van de som, waardoor Leeds minder zou hoeven te betalen. Toch is de deal alsnog vastgelopen. Leeds zat volgens De Telegraaf iets onder de Heracles-vraagprijs.

    Heracles wilde het bod een dag later wél accepteren, maar toen was Leeds er al klaar mee. Het prijskaartje om zijn nek is iets dat veel clubs afschrikt, beseft Kuwas. "Een bedrag dat ik niet had verwacht, maar dat heb ik te respecteren", zo laat hij weten aan De Telegraaf.

    Plaats een reactie

    PRICE +32209
    maandag 20 augustus 2018 om 07:03
    Kans verkeken, lullig voor Kuwas
    Vind ik leuk
    Adje80 +8237
    maandag 20 augustus 2018 om 07:09
    Ik zou er ook niet om staan te springen mijn beste speler te verkopen, 3,5 miljoen is ook niet echt de hoofdprijs
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 07:18
    3,5 miljoen is ongeveer 30% van hun hele begroting, dat kun je dan gerust een hoofdprijs noemen.
    Ook al moet je natuurlijk dan wel weer een beetje geluk hebben met de vervanger van deze speler
    Vind ik leuk
    Adje80 +8237
    maandag 20 augustus 2018 om 07:26
    Als je dan 4 plaatsen lager eindigt weet ik het nog niet. En voor spelers als kuwas komen mensen nog naar het stadion
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 07:31
    als Heracles zijnde was ik er ook niet happig op hem te verkopen idd, vandaar ook dat ze de deal laten lopen om 110 duizend ;)
    Ik vind deze speler trouwens we heel volwassen over komen, waneer die zegt dit bedrag niet verwacht te hebben maar wel gewoon heeft te respecteren.
    Als hij dit ook echt doet vind ik dat wel klasse
    Vind ik leuk
    Adje80 +8237
    maandag 20 augustus 2018 om 07:41
    Wel even afwachten tot de transferperiode voorbij is of hij zich dan nog zo netjes gedraagd..
    Vind ik leuk
    Dr_HeverLee +1556
    maandag 20 augustus 2018 om 09:38
    Zijn contract loopt nog tot 2019 en de club kan die een jaar verlengen.Ik denk dat hij over twee jaar gratis wegloopt, want verlengen doet hij iig niet meer.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:03
    Dan moet Heracles dat contract maar verlengen met een jaartje dan en aan het einde van dit seizoen verkopen
    Een speler met zon waarde voor niks de deur uit laten lopen zal de club ook niet willen
    Vind ik leuk
    Dr_HeverLee +1556
    maandag 20 augustus 2018 om 15:15
    Ze weten daar volgens mij niet precies wat ze willen, maar hebben een enorme blunder begaan.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:32
    Slimmer gedaan dan FCDH in elk geval.
    Vind ik leuk
    Sideburnn +2524
    maandag 20 augustus 2018 om 08:34
    En als ze hem zo graag willen hebben is het in engeland geen probleem.lijkt me
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:36
    Precies dat! Wat een gelul, als ze hem willen moeten ze gewoon aftikken.
    Vind ik leuk
    Adje80 +8237
    maandag 20 augustus 2018 om 08:40
    Ja als je een speler perse wilt dan is 110k niks voor leeds united.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2910
    maandag 20 augustus 2018 om 08:41
    Een bedrag van 3,5 miljoen euro is prima voor een speler als Kuwas.
    Vind ik leuk
    Rodajc +13845
    maandag 20 augustus 2018 om 09:30
    Natuurlijk een geweldige speler voor Heracles, maar 3,5 miljoen voor hem weigeren is belachelijk, ook omdat hij zelf weg wil. Meer gaat hij echt niet waard worden.
    Vind ik leuk
    wattenstaafje +20496
    maandag 20 augustus 2018 om 07:03
    Heracles Heracles...te grote broek...
    Vind ik leuk
    Leading87 +56
    maandag 20 augustus 2018 om 07:32
    Het gaat om verkopen hé. Kopen doen we niet boven de 5 ton. En er wordt gezegd dat we de verkoop van Kuwas niet nodig hebben. Vergeet niet dat Monteiro ook al weg is voor 3 miljoen.
    Vind ik leuk
    0343 +449
    maandag 20 augustus 2018 om 08:03
    Net iets boven de miljoen is er betaald voor Monteiro...
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20485
    maandag 20 augustus 2018 om 08:12
    3 miljoen voor Monteiro kwam sws niet echt geloofwaardig over. Rond de miljoen lijkt me een veel realistischer bedrag.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:13
    Als je graag mee wilt praten, zorg dan in ieder geval wel dat de informatie die je naar buiten brengt op waarheid is berust... gelul in de ruimte komt al genoeg voorbij hier op vp !!
    Vind ik leuk
    Leading87 +56
    maandag 20 augustus 2018 om 08:36
    Doe ff lekker rustig kerel! Mijn informatie komt van transfermarkt.nl. Daarnaast heeft de voorzitter van Metz aangegeven dat het hun duurste transfer ooit was terwijl ze voor Dossevi al bijna 3 miljoen betaald hebben. Ik was niet bij de onderhandelingen, maar ik denk niemand hier. Dus toontje lager mag ook wel.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:01
    transfermarkt sites zijn gelukkig niet zo betrouwbaar en moet je weinig op uitdoen.
    Vind ik leuk
    0343 +449
    maandag 20 augustus 2018 om 08:37
    Zie https://sportnieuws.nl/voetbal/transfernieuws/monteiro-gaat-dik-miljoen-naar-frankrijk/

    Grappig dat mensen denken dat een club uit de Ligue 2 gewoon een bedrag van 3 miljoen kunnen betalen... Heracles houdt je voor de gek jongen...
    Vind ik leuk
    Leading87 +56
    maandag 20 augustus 2018 om 08:47
    Of sportnieuws.nl jou hé.

    P.s. ik denk serieus dat we in Nederland Frankrijk onderschatten qua transfersommen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 10:40]
    Vind ik leuk
    0343 +449
    maandag 20 augustus 2018 om 08:58
    Zou kunnen. Maar realistisch is 3 miljoen voor Monteiro natuurlijk ook niet. Prima voetballer met potentie, maar nog maar 1 goed seizoen... als hij ECHT goed was, was hij niet naar Ligue 2 club gegaan.
    Vind ik leuk
    Argentario +373
    dinsdag 21 augustus 2018 om 02:38
    Nee en 200mjoen voor neymar wel ...lol
    Vind ik leuk
    Brinkster +352
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:32
    Bedrag is 1.150k monteiro meer kan ik niet zeggen. Schandalig om zo met kuwas om te gaan.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:38
    te grote broek want?? omdat we de hoofdprijs voor hem willen?
    Vind ik leuk
    Nightcrawler +5277
    maandag 20 augustus 2018 om 07:04
    De vuile kuwas wordt ff buiten gehangen
    Vind ik leuk
    Floaz +955
    maandag 20 augustus 2018 om 07:16
    Misschien kan Feyenoord hem huren
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10713
    maandag 20 augustus 2018 om 08:36
    Ruilen voor Amrabat met gesloten beurs afhandelen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 07:19
    Hoppakee, de volgende club uit twente die te hoog van de toren blaast.
    Zou het liggen aan de omgeving?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 07:27
    Ze willen hun beste speler denk ik niet eens laten gaan dan is 3,5 miljoen vragen toch niet zo heel raar.
    Verder is Heracles een club met denk ik een vrij realistisch zelfbeeld en hebben een heel goed beleid daarzo,
    Weinig grootheidswaanzin enzo dus totaal niet te vergelijken met die andere club hierzo in de buurt
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +25338
    maandag 20 augustus 2018 om 07:30
    In tegenstelling tot Twente zijn de cijfertjes in Almelo wel zwart. Ze zijn alleen iets te hoog in de boom gaan zitten in het geval van Kuwas. Leergeld voor Fledderus.
    Vind ik leuk
    DeSjaak +132
    maandag 20 augustus 2018 om 08:37
    Hoezo hoog van de toren blazen? Kuwas was afgelopen seizoen één van de bepalende spelers. Daar mag je best een flink bedrag voor vragen. Heracles hoeft Kuwas niet te verkopen dit jaar. In tegenstelling tot de buurman uit de kkd, heeft Heracles de financiele zaken prima op orde.

    Ajax en PSV laten hun sterspelers toch ook niet voor een klein bedrag vertrekken?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:39
    hoezo blazen wij hoog van de toren?
    Vind ik leuk
    Riszh +97
    maandag 20 augustus 2018 om 07:35
    Een van de meest onderschatte speler van ED
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29491
    maandag 20 augustus 2018 om 07:41
    Heerenveen 2?
    Vind ik leuk
    Schaar +1379
    maandag 20 augustus 2018 om 10:26
    Waarom?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29491
    maandag 20 augustus 2018 om 10:37
    Die waren ook zo stug met veermannetje.
    Vind ik leuk
    Schaar +1379
    maandag 20 augustus 2018 om 11:23
    Vind ik geen vergelijk. Veerman was duidelijke bankzitter en Kuwas 1 van de betere spelers van Heracles. Veerman had geen uitzicht meer en kon al 3 transferperiodes vertrekken.
    Vind ik leuk
    Sota +78
    maandag 20 augustus 2018 om 07:57
    Als Kuwas zo goed is als hij zelf denkt dan is 3.7 miljoen nog een koopje. Ik had verwacht dat hij meer moest kosten.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2910
    maandag 20 augustus 2018 om 08:44
    Hij vind dat die juist minder waard is dan dat bedrag.
    Vind ik leuk
    Sota +78
    maandag 20 augustus 2018 om 08:50
    Hij is veel te wisselvallig. Een goede Kuwas is het zeker waard, een mindere niet. Hij wil graag hogerop maar is voor Heracles te belangrijk om te laten gaan, vandaar de prijs. Als hij stabiel goed is dan is er echt wel een club die de vraagprijs neertelt
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:06
    Geld zat daar in Engeland,voet bij stuk houden
    Vind ik leuk
    Jozef +36095
    maandag 20 augustus 2018 om 08:27
    Juist. Voor Kuwas is het uiteindelijk ook beter. Als de club werkelijk strandt op ruim een ton, dan spreekt daar weinig vertrouwen uit. Leeds moet dit lachend kunnen betalen en als ze dat niet willen, dan je kun je die club moeilijk serieus nemen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 08:29]
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10713
    maandag 20 augustus 2018 om 09:32
    Precies.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2820
    maandag 20 augustus 2018 om 10:13
    Hoezo is Leeds niet serieus te nemen als ze een bepaald bedrag niet willen betalen voor een bepaalde speler? Ik vind het juist goed dat Leeds zelf nadenkt over de waarde van een bepaalde speler en niet zomaar lukraak betaald, ondanks dat het hier ''maar'' over een ton gaat. Daar zouden meerdere clubs tegenwoordig een voorbeeld aan kunnen nemen.

    Vind ik leuk
    Jozef +36095
    maandag 20 augustus 2018 om 13:00
    Zelfs een miljoen is veel te veel voor een relatief nutteloos iemand als een voetballer. De bedragen zijn sowieso gestoord en een resultante van marktwerking. In die markt is genoemd bedrag peanuts. De markt wordt bepaald door wat er gegeven kan worden met het oog op bepaalde inkomsten. Die zijn nu eenmaal.gigantisch in Engeland, waardoor ik moeilijk doen om die laatste ton een akelig signaal vind richting Kuwas.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +2820
    maandag 20 augustus 2018 om 14:21
    Dat is het zeker. Alleen heb ik wel mijn twijfels of Leeds ook daadwerkelijk Kuwas als een serieuze optie heeft gezien. Een dag later is hun bod wel geaccepteerd maar toen hoefde Leeds zelf niet meer. In Engeland is het ook heel normaal om op 3 verschillende spelers, op dezelfde positie te bieden, voor het geval er iemand weggaat of dat er last-minute nog iemand nodig is.
    Brighton heeft vorige zomer ook op drie verschillende spitsen geboden en uiteindelijk geen van allen gekocht.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2444
    maandag 20 augustus 2018 om 08:14
    Heracles moet niet zo idioot zijn en die jongen de transfer gunnen .misgelopen om een ton pffff
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:37
    idioot doen?? gewoon de hoofdprijs betalen als ze hem willen simpel.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2444
    maandag 20 augustus 2018 om 08:39
    Zielig voor die jongen
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:41
    niets zielig aan hij is voor ons een belangrijke speler die ook echt zijn transfer wel gegund wordt maar enkel tegen het bedrag wat de club verlangt...
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2444
    maandag 20 augustus 2018 om 08:50
    Is ook begrijpelijk maar gun die gozer wat doe wat water bij de wijn
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:53
    hij heeft nog een 2jarig contract en normaal betalen de engelsen zulke bedragen zonder moeite als een club je echt wil dan betaal je het bedrag:take it or leave it.
    Vind ik leuk
    Schaar +1379
    maandag 20 augustus 2018 om 11:24
    Lezen. Heracles heeft later het bedrag geaccepteerd maar toen wilde Leeds niet meer.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2444
    maandag 20 augustus 2018 om 11:34
    Vind je het gek . Leeds dacht ook bekijk t maar . Ik heb t gelezen .
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10713
    maandag 20 augustus 2018 om 09:33
    Ik denk eerder zijn redding.
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2444
    maandag 20 augustus 2018 om 09:47
    Hoe bedoel je ?
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10713
    maandag 20 augustus 2018 om 13:27
    Als Leeds het laat lopen op een ton en hij heeft zelf al water bij de wijn gedaan omdat hij graag wil hadden ze vast geen echte plannen met hem en zou hij daar kunnen verpieteren op de bank of erger.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 14:54]
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2444
    maandag 20 augustus 2018 om 13:50
    Oh zo. Thnx zou je gelijk in kunnen hebben
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 13:51]
    Vind ik leuk
    Argentario +373
    dinsdag 21 augustus 2018 om 02:44
    Waarschijnlijk gaat die naar inter Milan voor 6mil, vandaar dat leeds heeft afgehaakt
    Las ik ergens in de Engelse media ... Google maar
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2444
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:38
    Ok 👍🏾
    Vind ik leuk
    Argentario +373
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:58
    Nee hoor heheh
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2444
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:17
    😁
    Vind ik leuk
    Het Brein +3848
    maandag 20 augustus 2018 om 08:17
    Bijna niet te geloven dit...niet alleen het lage transferbedrag...had wel 5 miljoen verwacht, zeker uit Engeland!
    Vind ik leuk
    Shelbourne +3973
    maandag 20 augustus 2018 om 08:18
    Dat is wel jammer voor die jongen, heeft Heracles toch veel bijgebracht. Dan verdient zo’n jongen toch den transfer, nooit zeuren. Komt altijd over als een fijne gozer. Leeds zou ook een prima club voor hem zijn.
    Vind ik leuk
    Der Monarch +2031
    maandag 20 augustus 2018 om 08:31
    Eerder slap van Leeds. Als je iemand graag wil hebben, val je niet over 1 of 2 ton. Bulken van het geld.
    Vind ik leuk
    patjeado +252
    maandag 20 augustus 2018 om 08:38
    lullig voor hem, belachelijke prijs ook. Lekker wachten en transfervrij weggaan misschien dat clubs dan eens normale prijzen gaan vragen voor zover het normaal is een prijs voor een mens te betalen......
    Vind ik leuk
    Schaar +1379
    maandag 20 augustus 2018 om 08:53
    Moet hij nog 2 seizoenen wachten om transfervrij te zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:41
    Ik zie hem graag bij Feyenoord
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2444
    maandag 20 augustus 2018 om 08:51
    Zou een kwaliteits boost zijn
    Vind ik leuk
    Schaar +1379
    maandag 20 augustus 2018 om 08:53
    Er gaan geruchten als opvolger van Boetius.
    Vind ik leuk
    Schaar +1379
    maandag 20 augustus 2018 om 09:09
    Dit speelde in de afgelopen winterstop, oud nieuws dit. Mischien nu in de wereld gebracht om alsnog clubs wakker te schudden dat hij graag wil vertrekken. Heracles kan met een nog 2-jarig contact de vraagprijs hanteren wat het wil, als hij deze periode niet vertrekt is het een ander verhaal.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:10
    3,5 miljoen is veel geld voor heracles ,maar wij hebben de begroting dik in orde dus er hoeft niet zo nodig verkocht te worden ,als die leeds hem graag wil hebben komen ze wel terug ,en daarbij heracles zal van dat geld ook weer een opvolger moeten kopen om de positie weer dubbel bezet te krijgen en die mee kan in de eredivisie ,sylvester van de water is nog niet toe aan 34 eredivisie wedstrijden die moet nog wennen aan hoger tempo
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 09:31]
    Vind ik leuk
    klick +744
    maandag 20 augustus 2018 om 09:24
    3,5 miljoen is toch een prima prijs. Engelse moeten niet zo zuinig zijn
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:33
    prima prijs ,ze zullen ook van dat geld weer een nieuwe moeten kopen ,dus blijft er niet veel over,want als clubs weten dat je geld hebt betaal je de hoofdprijs
    Vind ik leuk
    xYeezx +1
    maandag 20 augustus 2018 om 10:40
    Heracles koopt maar speler voor max 5 ton, maak je flinke winst mee ;)

    Monteiro voor 2,5-3 mil verkocht kijk wat er voor terug gekomen is transfervrij
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:32
    Heel erg zonde. Sinds de winterstop is Kuwas niet meer hoe hij vorig seizoen aan het begin was. Van der Water die afgelopen zaterdag een kwartier voor tijd inviel voor Kuwas liet zelfs nog meer zien dan Kuwas.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:35
    klopt jardinho,maar kwartier is nog geen 90 min,weet ook niet of sylvester dit al aan kan ,en we moeten ook weer een vervanger kopen voor kuwas he ,wel lullig voor kuwas hoor ,maar contract is met volle verstand getekend toen de tijd,
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 09:37]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:39
    Daar ben ik het mee eens. Maar als ze Van der Water bijv zondag tegen Willem II laten starten en kijken hoelang hij het volhoudt, dan hebben ze een indicatie hoelang hij kan spelen en dan kunnen ze vandaar uit kijken of ze veel geld meer moeten gaan leggen voor een evt 2e rechtsbuiten. Ze kunnen ook nog altijd Erkilinc op rechts zetten.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:42
    ja dat kan ,die erkelinc was ik al vergeten ,seizoen is nog lang dus heb er liever 1 eredivisie waardige speler bij
    Vind ik leuk
    xYeezx +1
    maandag 20 augustus 2018 om 10:41
    Genoeg op de bank, vd Water, Erkilinc, Kada en eventueel konings die laten zien heeft ook op RW te kunnen spelen
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:40
    kuwas heeft contract met volle verstand getekend bij heracles ,hadden ze toen maar een gelimiteerde transfersom moeten bedwingen ,want hij roept al 2 jaar dat heracles een tussen stap is
    Vind ik leuk
    Pieterke +23
    maandag 20 augustus 2018 om 09:42
    Kuwas laten gaan voor die 11000 euro minder. Dan van bergen bij vitesse halen. Die kwijnt daar toch maar weg op de bank.
    Vind ik leuk
    repeP +747
    maandag 20 augustus 2018 om 09:43
    Kuwas ruilen voor Amrabat, met gesloten beurzen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:45
    110.000? Waar hebben we het over? Dat is de aanbouw van mijn huis!!
    Vind ik leuk
    Nummertien +4561
    maandag 20 augustus 2018 om 10:13
    Dan wilde ze hem niet echt als ze wat later voor het bedrag wat ze wilde betalen nee zeggen.
    Vind ik leuk
    Donnygo +3007
    maandag 20 augustus 2018 om 11:01
    Is toch jammer dat het niet door ging voor hem, prijs is wat hoog maar gezien de markt wel logisch denk ik. Een goed half jaar en Leeds komt wel terug.
    Vind ik leuk
    Schaar +1379
    maandag 20 augustus 2018 om 12:02
    'De prijs is wat hoog maar gezien de markt wel logisch' Welke van de 2 is het? Of de prijs is te hoog of de prijs is marktconform.
    Vind ik leuk
    Donnygo +3007
    maandag 20 augustus 2018 om 12:07
    Het is een hoge prijs voor een speler van Heracles maar in deze markt is het niet gek dat ze dat ze het vragen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:01
    Voor kuwas staat al een veranger klaar met silvester van de water.
    Vind ik leuk
    Nick_115 +103
    maandag 20 augustus 2018 om 13:30
    Laat ik beginnen met het volgende:

    Kuwas, Ik vind het erg jammer dat jou dit is overkomen.

    Het voelt daarentegen wel echt goed om dit te lezen. Eindelijk een club die de middelvinger opsteekt richting een eredivisie middenmoter.

    De vraagprijzen van de middenmoot zijn absurd de laatste tijd. Ik hoop dat Ajax en PSV dit ook vaker gaan doen. Dit soort jongens verdienen een transfer. Het zijn geen geldbronnen.

    Je mag als club best meewerken aan een transfer. Zeker als die speler VEEL voor jouw ploeg heeft betekend.
    Vind ik leuk
    Schaar +1379
    maandag 20 augustus 2018 om 16:56
    Je mag als club vragen wat je wil voor een speler met een 2-jarig contract. Het ging over Leeds United heeft niks met NL topclubs te maken.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:41
    slechte zaak van Heracles hadden een aardig bedrag kunnen incasseren
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:16
    Kom op hè, geen enkele speler van Heracles is toch wat waard, dat KKdivisie clubje. Spelen al paar jaar in de Eredivisie omda ze thuis dat kut kunstgras hebben waar ze zelf aan gewend zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 20:17
    Wees blij. Als ze kuwas echt hadden willen kooen dan was het alsnog een deal geworden.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Kuwas-transfer ketst af op 110.000 euro: Heracles accepteert bod dag later wél'