'Ontevreden Amrabat confronteerde Feyenoord met Clasie-geruchten, club ontkende'

    'Ontevreden Amrabat confronteerde Feyenoord met Clasie-geruchten, club ontkende'

    maandag 20 augustus 2018 om 07:47

    Het Algemeen Daglad wijdt maandag een groot stuk aan de zogenaamde interne onrust bij Feyenoord. De krant haakt vooral in op Sofyan Amrabat, van wie zondag bekend is geworden dat hij een vertrekwens heeft.

    Amrabat tekende in 2017 voor vier jaar in De Kuip. Daar werd vier miljoen euro voor betaald. Amrabat reageerde verbaasd toen hij vanuit de media vernam dat Feyenoord werkte aan de terugkeer van Jordy Clasie, aldus het AD. Vorig seizoen moest hij concurreren met Karim El Ahmadi en Tonny Vilhena.

    El Ahmadi is vertrokken en Vilhena dreigt weg te gaan, maar de komst van Clasie zorgde voor onvrede bij Amrabat, die niet wilde reageren tegenover de krant. Clasie werd na het vertrek van El Ahmadi direct basisspeler en reserve-aanvoerder, daar waar Amrabat op de bank bleef zitten. Ook als rechtsback is hij voor Giovanni van Bronckhorst geen optie meer.

    'De clubleiding van Feyenoord ontkende dat tegenover hem stellig, maar toch kwam de verloren zoon terug en ook nog eens als reserve-aanvoerder', aldus het AD over de geruchten die Amrabat over Clasie las.

    Technisch directeur Martin van Geel is druk bezig om samen met Amrabat een nieuwe club te vinden. Ook zijn collega Jean-Paul Boëtius staat voor de Feyenoord-uitgang. De aanvaller heeft geen rol meer bij het eerste elftal en moet weg. Amrabat en Boëtius spelen ook niet meer mee met het tweede elftal.

    Plaats een reactie

    Fce9091 +2402
    maandag 20 augustus 2018 om 07:49
    Amsterdam-achtige onrust in Rotterdam
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 07:51
    Ja joh?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 07:53
    Zoveel?

    Dan kan de tent wel gesloten worden.
    Vind ik leuk
    Morris +22330
    maandag 20 augustus 2018 om 08:05
    8e colonne
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:18
    Is de 7e al weg dan?
    Vind ik leuk
    Morris +22330
    maandag 20 augustus 2018 om 08:26
    Nee.. De 9e komt er ook al aan
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:28
    Weet Overmars dat wel?

    Of zijn het alle VAR leden?

    Flauw. Stom. Dit heb ik niet gezegd. Dit dacht ik alleen maar. Ik wilde het wel zeggen, maar ik doe het maar niet.
    Vind ik leuk
    San Marco +455
    maandag 20 augustus 2018 om 08:31
    Koester nou maar je clubgevoel, want met het voetbal gaat het de komende 17 jaar niet meer goedkomen
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:35
    Nou daar ben ik lekker mee ...

    En hoe oud word ik?
    Win ik nog een loterij?
    En blijf ik mijn hele leven gezond?

    Als je toch zoveel weet. Ik ben wel nieuwsgierig.
    Vind ik leuk
    Jajem +462
    maandag 20 augustus 2018 om 08:40
    En hoe oud word ik? 88
    Win ik nog een loterij? Jazeker voor je 70 bent
    En blijf ik mijn hele leven gezond? Dat hoop ik van wel!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:09
    Jenever?
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10820
    maandag 20 augustus 2018 om 08:39
    Jou posts doen in niets je naam eer aan, jammer hoor.
    Vind ik leuk
    Barry10 +1414
    maandag 20 augustus 2018 om 09:20
    Ach ach ach, man man man.
    Vind ik leuk
    129 +1016
    maandag 20 augustus 2018 om 08:34
    Ik moest hier daadwerkelijk hard om lachen. Altijd en overal met de grote broer uit Amsterdam bezig. Prachtig.
    Vind ik leuk
    RtdDub +13191
    maandag 20 augustus 2018 om 08:53
    We hebben het hier maar over een overschat bankzittertje die zich meent te moeten gaan bemoeien met het beleid bij Feyenoord.

    Laat het dan maar weer aan het Belgische sufferdje over om dat even flink op te blazen.

    Voorspelling: Vandaag komt ook vi in de persoon van Martijn Krabbendam met deze "onthulling"

    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 08:53]
    Vind ik leuk
    klick +800
    maandag 20 augustus 2018 om 09:33
    krabbendam met een onthulling? zou nieuw zijn., waardeloze Journalist
    Vind ik leuk
    RtdDub +13191
    maandag 20 augustus 2018 om 09:46
    Zie de " aan weerszijde van het woord onthulling :)
    Vind ik leuk
    JustH +15579
    maandag 20 augustus 2018 om 09:03
    Nee hoor, Meneer is gewoon te besodemietert om de concurrentie aan te gaan.
    Vind ik leuk
    Nvd88 +4810
    maandag 20 augustus 2018 om 09:31
    Mwah die hebben gewoon verkeerd geïnvesteerd. Boetius heeft nooit wat toegevoegd en dat doet Amrabat ook niet. Raak dan Kea kwijt en haal daar Clasie voor terug dan wordt het heel moeilijk
    Vind ik leuk
    D0mmeLFCT65 +18877
    maandag 20 augustus 2018 om 07:50
    Nou daar ben je dan mooi klaar mee. Het tijdperk van schouders er onder en laten zien wat je waard bent is er dus niet meer.
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5111
    maandag 20 augustus 2018 om 08:07
    Niet bij Gio. Zo reeel moet je ook zijn. Ahmadi en nu Clasie en Vilhena staan altiijd op papier. Vilhena wordt nooit gewisseld. Dus je plaats op het middenveld mag je alleen invullen als er iemand geschorst of geblesseerd is. Dan kun je je kans niet pakken, want ook al doe je het heeeeeel goed, dan nog heeft je voorganger meer krediet.
    Vind ik leuk
    LinkeLoutje +6403
    maandag 20 augustus 2018 om 08:13
    Tsja, gevalletje waar is het gebleven. Bij Utrecht fel, maar niets van terug gezien.
    Vind ik leuk
    Nashua +6810
    maandag 20 augustus 2018 om 08:42
    Hij is ook veel te zwaar en traag.

    Heeft natuurlijk een ego van jewelste maar niets laten zien.

    Toedeledokie.
    Vind ik leuk
    RW1913 +2262
    maandag 20 augustus 2018 om 08:15
    En zo is het. Soms ligt het ook aan je relatie met de coach. Vaak zijn er ook favorieten die de voorkeur krijgen. Deze jongen heeft weinig vertrouwen gehad.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:20
    Dus alleen bij schouderklopjes en goed zo jongen, gaat hij wat presteren?
    Laat maar dan. Hij heeft kansen gehad, en gemist. Pech voor hem en Feyenoord.

    Volgende!
    Vind ik leuk
    RW1913 +2262
    maandag 20 augustus 2018 om 08:21
    Weinig kamsen als je het mij vraagt. Zo goed vind ik zijn concurrenten ook weer niet.
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2078
    maandag 20 augustus 2018 om 08:26
    En hij is nog slechter... Hij heeft niet gevochten en dus verloren. Hopelijk heeft onze nieuwste Utrecht aanwinst wel een ruggengraat
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2078
    maandag 20 augustus 2018 om 08:25
    Toorstra heeft voor zijn plek gestreden, in potentie moet Amrabat hem toch wel achter zich kunnen laten?
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2078
    maandag 20 augustus 2018 om 08:23
    Hij heeft in de eerste wedstrijd tegen trencin laten zien dat gio niet om hem heen kan. Pak de kansen die je krijgt of pas enige zelfreflectie toe. Ik speel dramatisch en de coach kan niet op mij bouwen, maar concurrentie daar hou ik niet van
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:32
    Juistum.
    Vind ik leuk
    Bep Slatter +10820
    maandag 20 augustus 2018 om 08:42
    Gelukkig heeft Ayoub nu de kans gekregen en het laten zien. Hopelijk krijgt hij even de voorkeur want die weet wel hoe je de bal naar voren laat gaan.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9765
    maandag 20 augustus 2018 om 08:56
    Connie heeft haar eigen taal: "Ahmadi en nu Clasie en Vilhena staan altiijd op papier."................( oh ja....???)

    "Dus je plaats op het middenveld mag je alleen invullen" ( wordt nog altijd door de Trainer bepaald maar goed...)

    Hoeveel drankjes Connie ?
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5111
    maandag 20 augustus 2018 om 09:11
    geen enkele, ik denk dat iedereen het begrijpt behalve jij. Dus ga eens bij jezelf te rade dombootje.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 09:15]
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9765
    maandag 20 augustus 2018 om 09:22
    Historische gebeurtenis: meisje Connie verrijkt onze nederlandse taal met een nieuw woord: dombootje.....

    Ja. ja......en Clasie en Vilhena staan altijd op papier......ha ha
    Tijd voor de medicijntjes meisje ?
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 09:23]
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5111
    maandag 20 augustus 2018 om 09:43
    te lang in het buitenland gezeten? Weet je niet wat er bedoeld wordt met "staan als eerste op papier"? Is dat zo moeilijk?
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9765
    maandag 20 augustus 2018 om 09:53
    Ohhhhh, nu kom je met de uitleg........nee dan is het goed, je schrijft met gebruiksaanwijzing.......maar die ontbrak nog even op de vroege maandagmorgen.

    Wat ga je allemaal doen vandaag ? iets spannends ?
    he toe, vertel eens................
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5111
    maandag 20 augustus 2018 om 10:17
    ik ga kantklossen vandaag
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9765
    maandag 20 augustus 2018 om 10:33
    He wat flauw....toon ik warme interesse, wordt ik in het ootje genomen........
    Je doet toch wel iets leuks vandaag ? of niet ?
    Vind ik leuk
    Martinnat +948
    maandag 20 augustus 2018 om 10:19
    Vilhena is ook veel beter dan Amrabat
    Vind ik leuk
    Connie Veren +5111
    maandag 20 augustus 2018 om 10:35
    Nog wel. Ik denk echter dat amrabat op termijn beter wordt
    Vind ik leuk
    Sazzz +11317
    maandag 20 augustus 2018 om 08:45
    Heeft niet echt zin zo hè? Hoe duidelijk kan een trainer aangeven dat ie t niet in je ziet zitten?
    Vind ik leuk
    Vakkie D +2078
    maandag 20 augustus 2018 om 09:02
    Als ik niet presteer op mijn werk hoef ik ook niet aan te geven wat voor een eisen ik allemaal wel niet heb.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 07:52
    Paniek. Drama. Onrust. Heibel. Oorlog. Ramp. Strijd. Ruzie. Chaos.

    Volgens de media
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    maandag 20 augustus 2018 om 07:57
    Ik denk dat er weinig mensen zijn die zeggen dat het lekker rustig is bij Feyenoord.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:11
    Als ze goed zoeken, dan kunnen overal wel wat vinden hoor.

    Ook bij jou thuis.
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    maandag 20 augustus 2018 om 08:31
    Oh jezus, heb ik optimistische insluipers?

    "Wauw, een laptop, die is wel 10.000 euro waard als we die doorverkopen."
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 08:37]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:37
    Die bestaan niet. Wel pessimistische journalisten en dronken Oost Europeanen. Maar die komen alleen maar wat troep meenemen, dus dat valt mee.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 08:38]
    Vind ik leuk
    danny1974 +1802
    maandag 20 augustus 2018 om 07:52
    De beste speelt altijd dus beter je best doen “postbode” Souffie..zonde want jij hebt wel kwaliteiten enkel nu nog de inzichten
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    maandag 20 augustus 2018 om 07:58
    Je kan het dus wel gewoon
    Vind ik leuk
    danny1974 +1802
    maandag 20 augustus 2018 om 08:03
    Wat bedoel jij precies ?
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    maandag 20 augustus 2018 om 08:05
    Gewoon inhoudelijk reageren zonder te beledigen of iets te zeggen wat reacties uitlokt. Ik vind het leuk om te zien dat het kan.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1802
    maandag 20 augustus 2018 om 08:07
    Ik geef altijd enkel mijn realistische mening dat mensen daar dan op reageren, tja daar kan ik dan niet zoveel aan doen
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    maandag 20 augustus 2018 om 08:09
    Dan heb je het misschien zelf wel niet door, dat kan ook.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1802
    maandag 20 augustus 2018 om 08:12
    Ik weet precies wat ik schrijf en uiteraard lees ik de reacties. Maar sta dan nog volledig achter mijn woorden. Geef jij eens een voorbeeld wat jou dan niet bevalt?
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 08:13]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    maandag 20 augustus 2018 om 08:31
    Lijkt mij handig..die Tadic verdient nu 4 miljoen en je weet dat Ziyech zich altijd achtergesteld voelt dus snel over de brug komen. Dit is het gevolg als je het salarisplafond laat varen. Wie is de volgende de aanvoerder, of....verder laten wij het salaris van Tikkiebreed Blind maar helemaal buitenbeschouwing houden, die kost 9 miljoen per jaar. Dit gaat fout in de tweede voetbalhoofdstad van Nederland.

    Je suggereert een zeker probleem met Ziyech, haalt het salaris van Blind er onnodig bij om even aan te geven dat je dat veel vindt, je kunt hem overigens gewoon Blind noemen.
    Dat zijn dan al 3 dingen waarop gehapt gaat worden, waarvan hooguit de eerste er volgens mij iets toedoet.
    Daarnaast kun je ook gewoon Amsterdam of 'bij Ajax' zeggen ipv de tweede voetbalstad.

    In ieder geval zijn dat 4 dingen waarop mensen happen. En alleen die van Ziyech is echt on topic.

    Ik wil niet zeggen dat het niet mag, maar volgens mij is het net even wat provocerender.
    Vind ik leuk
    danny1974 +1802
    maandag 20 augustus 2018 om 08:40
    De essentie van mijn tekst lijkt mij duidelijk ..afstappen van het salarisplafond heeft grote gevolgen. Sterker nog als jij het naar jezelf (prive / werk) vertaalt ..
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 08:40]
    Vind ik leuk
    #Keizerout +28036
    maandag 20 augustus 2018 om 08:44
    Ja, maar daar ben ik het ook mee eens.
    Als dat is waar je wilt dat het over gaat zou ik de rest achterwege laten. Dat leidt af van de essentie.
    Daarom snap ik ook wel dat je Ziyech noemt.
    De Ligt zou je ook kunnen noemen, die is aanvoerder. Of Huntelaar, die kwam met het salarisplafond, maar is wel topscorer.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:35
    Ik ook, ik geef mijn mening en als dat positief is ben ik een slijmbal en als dat negatief is, ben ik een Pisvee'er. Nooit goed.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 07:53
    Voor beide kan ik niets anders zeggen dan.
    Doei doei. Boetius heeft het zelf verziekt en Amrabat kan niet tegen concurrentie. Wegwezen dan
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:38
    Als je voor vier miljoen wordt aangekocht, verwachtte hij vast een basisplaats. Niet iedereen is zoals Heitinga die banken voor heel veel geld en dat prima vinden...
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:20
    Wordt, of beter gezegt, is Boëtius nu niet de kind van de rekening en zoeken ze nu niet een stok om hem te slaan?
    Is heel dom wat hij deed (klappen na een gele kaart) zodat hij eraf moest (2de geel).
    Maar wat gisteren ook al op tv was, Botteghin geging ook 2x een domme onnodige overtreding waarbij hij ook met 2x geel eraf moest, maar gebeurde niets.
    Berghuis die het grootste geluk van de wereld had, tegen Trenci, niet met direct rood van het veld werd gestuurd na een oh zo domme reactie van hem om een speler bijkans invallide te schoppen.
    Kreeg alleen een standje.
    Nee, wees dan eerlijk en zeg gewoon dat Boëtius niet goed genoeg bevonden is en daarom mag vertrekken.
    Maar zeg niet dat hij het aan zichzelf te danken heeft.
    Vind ik leuk
    Wazzupp +652
    maandag 20 augustus 2018 om 07:57
    Wat een slapjanus, wat had hij dan verwacht, een topclub zonder concurrenten???
    Vind ik leuk
    KevinMe +262
    maandag 20 augustus 2018 om 09:50
    Feyenoord is subtop tegenwoordig, komen bij lange na niet in de buurt van Ajax en PSV.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1608
    maandag 20 augustus 2018 om 07:57
    Wie denkt Amrabat wel niet wie hij is om daar even te bepalen wie er wel en niet gehaald mogen worden? Hij moet gewoon eens in de spiegel kijken. Als hij beter is dan die anderen speelt hij echt wel. Schouders eronder! Ga die concurrentie aan in plaats van te janken en weg te willen vluchten.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11317
    maandag 20 augustus 2018 om 08:49
    Hij zegt toch niet dat ie dat wil bepalen? Maar als er een directe concurrent gehaald gaat worden voor jouw positie, de verloren zoon met veel meer krediet dan jij ondanks dat ie drie jaar weinig gespeeld heeft, dan mag je daar toch naar vragen? En als Feyenoord dan keihard tegen je liegt daarover, moet je dat maar accepteren?
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2947
    maandag 20 augustus 2018 om 09:11
    Het lijkt mij logisch dat er een vervanger gehaald voor KEA.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1608
    maandag 20 augustus 2018 om 09:25
    Dat is zijn kant van het verhaal. Waarom zou Feyenoord daarover moeten liegen? Maar buiten dat. Een slappeling. Tegenwoordig makkelijker maar weg te willen gaan dan de strijd aangaan. Denk ook dat Feyenoord een niveautje boven zijn kunnen ligt.
    Vind ik leuk
    Martinnat +948
    maandag 20 augustus 2018 om 11:22
    Misschien heeft Amrabat het gevraagd voordat El Ahmadi vertrok ,Clasie werd pas actueel na zijn vertrek , ik wordt beetje moe van al die kutjournalisten die al die verhaaltjes niet goed onderbouwd de wereld in helpen
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 07:58
    Daar mis je niks aan heeft geen meerwaarde. Dus een miskoop kan gebeuren.herzelfde als larson jammer maar dat zijn de feiten
    Vind ik leuk
    pos +8787
    maandag 20 augustus 2018 om 08:01
    Hij wil eigenlijk gewoon het liefst geen concurrentie begrijp ik. Wat een karakterloos figuur zeg als het waar is.
    Vind ik leuk
    pietprecies +4822
    maandag 20 augustus 2018 om 08:02
    Lekker zooitje daar.. eigenlijk moeten ze van Geel gewoon 0 euro te besteden geven. Dan doet hij nog wel eens aardige dingen, zodra hij wat centjes uit mag geven dan gaat het mis.

    Hij had toch kunnen zeggen: Luister Sofyan, je hebt zeker talent maar we hebben ook internationale ervaring nodig dus kijken we naar Clasie inderdaad. Het is aan jou om je in de basis te knokken voor hem, of naast hem, zo werkt het bij een topclub.

    Als Amrabat dan nog steeds was gaan jammeren dan weet je ook genoeg en kan je hem beter verkopen in dat geval.
    Vind ik leuk
    Mama +76
    maandag 20 augustus 2018 om 08:05
    Schijnt ook al bedankt te hebben voor het nationale elftal....
    Vind ik leuk
    peinke +2031
    maandag 20 augustus 2018 om 08:06
    Is dit die Amrabat die vorig jaar werkelijk door iedereen in het NL elftal moest? Oh ja, die! Marokko, is dat wat?
    Vind ik leuk
    Fritske01 +2707
    maandag 20 augustus 2018 om 08:12
    Altijd rommeles met die Marokkanen. Goede spelers maar veel te emotioneel voor de harde voetbal wereld.
    Vind ik leuk
    Bhj +1516
    maandag 20 augustus 2018 om 08:29
    Emotioneel en trots, zijn er maar weinig die begrijpen dat het belang van het team groter is dan hun eigen belang.
    Vind ik leuk
    peinke +2031
    maandag 20 augustus 2018 om 11:28
    Mee eens, maar voetbal is toch echt een teamsport. en wat schetst mijn verbazing, ieder team heeft wel van die gasten met die insteek in z'n team. Klaarblijkelijk pikken al die trainers toch dergelijk gedrag omdat het vaak wel voetbaltechnisch handige spelers zijn?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:19
    Als je Marokkaanse spelers koopt krijg je hun religie en temperament erbij. Clubs weten dat van tevoren, dus ze moeten niet zeiken...
    Vind ik leuk
    Shelbourne +4464
    maandag 20 augustus 2018 om 08:16
    Stel je eens voor, concurrentie
    Vind ik leuk
    Meneer Smith +2792
    maandag 20 augustus 2018 om 08:23
    Wel een vieze huichelachtige streek hoor als het zo is
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:27
    Ze hebben geen ballen meer eerst komt geld
    Vind ik leuk
    Bhj +1516
    maandag 20 augustus 2018 om 08:27
    Zo typisch dit, de weg van de minste weerstand kiezen. Als die pannelap het presteert speelt hij gewoon, maar goed ik zou er niet rouwig om zijn als Feyenoord zijnde, hij is nog geen steek verder als dat hij was bij Utrecht.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:42
    Zegt genoeg over zijn mentaliteit. In plaats van de strijd aan te gaan om een basisplaats en er alles aan te doen, klagen over het feit dat Feyenoord geïnteresseerd was in Clasie en hier werk van heeft gemaakt. Jonge voetballers van tegenwoordig denken dat ze god zijn. Maar presteren ho maar. En ze gooien snel de kont tegen de krib.
    Vind ik leuk
    Sazzz +11317
    maandag 20 augustus 2018 om 08:50
    Strijd aangaan is leuk als je een echte kans hebt. Maar dat is hier duidelijk niet het geval
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1547
    maandag 20 augustus 2018 om 09:32
    Wat een onzin. Denk dat hij samen met Vihlena en Bijlow de beste mentaliteit van het team heeft. Als je gewoon ziet dat Clasie niet fit en dramatisch slecht speelt zeker in het begin dan knakt er wat in je gevoel en voel je je kansloos hoe hard je ook werkt of traint.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 09:32]
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3270
    maandag 20 augustus 2018 om 08:48
    Als dit echt waar is heeft hij zeker een punt. Ben eerlijk tegen elkaar, anders krijg je alleen maar ellende. Kan wel zijn dat Clasie en kind was van de club, maar je wilt toch vooruit. Zou goed zijn geweest als Amrabat was doorgeschoven en de plek van El Ahmadi over nam. Heeft niet eens de kans gehad. Maar afgelopen seizoen wel de hoofdprijs voor hem betaald.
    Dit noemen ze ook wel wanbeleid van van Geel of van van Bronckhorst.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31563
    maandag 20 augustus 2018 om 08:51
    Oprotten ondankbare honden.
    Vind ik leuk
    Leeuw +5784
    maandag 20 augustus 2018 om 09:04
    Dat is weer te kort door de bocht. Als je dat roept over Amrabat dan prima, maar over Boetius vind ik niet kunnen. Die jongen heeft veel doelpunten gemaakt voor Feyenoord. Heeft zich altijd 100% ingezet voor de club, maar als het even niet gaat, dan keert iedereen zich tegen hem. Dit is de mentaliteit tegenwoordig en wij mensen maken er een puinzooi van.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +31563
    maandag 20 augustus 2018 om 10:20
    In het verleden ja. Hij is 24 en gedraagt zich als een ventje van 10.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +625
    maandag 20 augustus 2018 om 09:01
    Hij heeft het salaris strookje van zn broer gezien en wil nu weg onder het mom van......
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:02
    Bakt er gewoon niets van. Niet erg dat hij weg wil.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:14
    Ha het AD, heerlijk stoken bij Feyenoord, enge krant geworden.
    Vind ik leuk
    Nbl +540
    maandag 20 augustus 2018 om 09:15
    Lekker weggaan heb je niks aan zulke ongemotiveerden haantjes . Feyenoord moet betere scouts aanstellen en weet niet of de jeugd nog potentie heeft? Meer eigen jeugd door laten stromen dit seizoen is toch al een verloren seizoen voor Feyenoord denk ik .
    Vind ik leuk
    plein19 +2045
    maandag 20 augustus 2018 om 09:27
    Een speler heeft geen recht op een vaste plaatst. Maar wel op de waarheid. Als Amrabat verkeerd is voorgelicht dan is dat niet slim. Je hebt er nog weinig aan. Maar een stevige blessure voor Clasie en je had weer nodig gehad
    Vind ik leuk
    Bennie498 +1547
    maandag 20 augustus 2018 om 09:28
    En dat is precies wat hem terecht dwars zo irriteert en dwars zit !!! Clasie half fit gelijk erin en hij niet en o okk geen kans gehad een serie wedstrijden een basis plaats gekregen. Het beleid is gewoon weer ruk na het kampioenschap is alles minder ipv verder bouwen .
    Vind ik leuk
    repeP +1277
    maandag 20 augustus 2018 om 09:37
    Amrabat die bang is voor Clasie? ‘t Kan verkeren! Zijn totaal verschillende voetballers toch?
    Vind ik leuk
    Vato75 +2279
    maandag 20 augustus 2018 om 09:37
    Ziyech wou de concurrentie niet aangaan met immers en nu amrabat niet met clasie gasten hebben instelling van lik me kut pleur maar weer lekker op naar utrecht
    Vind ik leuk
    berwi +453
    maandag 20 augustus 2018 om 09:51
    v geel heeft geen moeite met kapitaalvernietiging
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:16
    Feyenoord is kapot.. We zijn binnen 4 jaar failliet als dit niet stopt.. 

    Voordat martin kwam waren supporters/spelers/de club nog boos dat t niet goed ging. Nu is IEDEREEN trots als je met 5 1 verliest van een club als AGOVV! Wat zegt dat... Dat je sportief al fucking failliet bent.. 

    Dan financieel, van 33 miljoen schuld aan de bank naar nu 33 milj schuld aan de vvf(ja dat is een schuld want je bent verplicht t terug te kopen anders heb je de club namelijk voor een fooi verkocht) en dan nu ook nog eens 7 -17 miljoen aan golden sucks.. 

    Voordat martin kwam hadden we iig nog een goudmijn aan spelers lopen in de jeugd die we konden gebruiken. Die pot is nu ook leeg. Al dat geld is vern**kt en er is bijna niets meer te verkopen. Je hebt Vilhena jorgensson en berghuis nog maar die leveren op dit moment ook geen drol op omdat niemand ze meer wilt.. 

    Verder heb je nog wel wat jeugd maar die rennen massaal zo hard mogelijk weg omdat ze anders dankzij van kut maar 1x per maand spelen. Ook zien ze al jaren dat allerlei tribuneverwarmers miljoenen krijgen betaald maar jeugd telkens in een hoekje mag gaan staan. Dus ook deze stroming is opgedroogd. 

    We hebben zelf al geen cent te makken dus maw.. aankomende jaren nummer 4-8.. 

    Gevolg: kuip en inkomsten gaan naar beneden. Sponsoren lopen weg. Plus te grote huishouding = failliet.. 

    Nou gaat iedereen me weer een azijntoeter ofzo noemen en dat mag.. Ik snap dat jullie liefde voor Feyenoord ook jullie grootste probleem is met feyenoord. 

    Jullie zijn te dom om te beseffen dat niet alles wat een feyenoord embleem opgeplakt heeft gekregen ook beschermt dient te worden tot in den treure.. Zelfs als dit lijdt tot een faillissement zullen de tokkies niet naar het grote plaatje kunnen kijken omdat er een man voor staat(martin) met een Feyenoord embleem op.. dit lijdt tot de volgende reactie:

    " oeee een feyenoorder. Ik ook feyenoord. Is 1 van mij. Is mijn familie. Moet ik beschermen. De rest interesseert me niet. Ik ga voor hem door t vuur wat hij ook doet. ik ook een feyenoorder ?FEYENOORD FEYENOOOORD NIETSSS IS STERKER DAN DAT ENE WOORD FEYENOORD?. ik ooook feyenoorder. Hij ook! " 

    Nou bovenstaand niveau en hoe tragisch ook, liefde, gaat ervoor zorgen dat we dit x over t randje gaan.. 

    Er is maar 1 oplossing en dat is martin eruit = minder middelmaat. Op jeugd inzetten. Aanvullen met echte versterkingen. Geen 7x verliezen/5 1 tegen amateurs etc meer dulden zonder gevolgen + topsportklimaat introduceren.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11254
    maandag 20 augustus 2018 om 10:57
    Niet voor het eerst zie ik je tirade langskomen. En niet voor het eerst stel ik vast dat je wel erg doorslaat, aantal aanames pleegt (verhaal mbt de schuld) en ook niet zo beledigend hoeft te worden. Niemand leest dan nog je boodschap.

    Wel ben ik het met een deel van je verhaal eens, en sluit mij aan bij je laatste alinea: de poen is op, er staat middelmaat op het veld, dus draai de knop maar weer 6-7 jaar terug, zet in op je jeugd, want daar valt geld aan te verdienen en koop gericht in. Koop alleen spelers die je direct sterker maken.
    Ik mis trouwens nog iets over (internationale) scouting. Heb zelf nl het idee dat we helemaal geen internationaal scoutingnetwerk meer hebben. Waar is de tijd dat we met Ono, Larsson, Cruz of Sanchez aankwamen?
    Ajax haalt zelfs scouts weg bij andere clubs om hun netwerk te versterken. Zo wordt je n grote club.

    Maar ook ik kom keer op keer met 'mijn' verhaal. En dat is samengevat dat ik een echt topsportklimaat mis. Het is al snel goed. 9X op rij niet winnen is jammer maar that's it.
    Vorig jaar als 4e eindigen en daarmee de slechtste prestatie van een titelverdediger ooit leveren is vreselijk maar we winnen de beker met 6 gewonnen thuiswedstrijden en we hebben het nergens meer over.

    Max Huiberts of Ted van Leeuwen als vervanger van MVG halen, en als je t niet aandurft met Bosz, dan maar n buitenlandse coach halen met Koeman-kwaliteiten (herkenbare speelwijze, kloppende tactiek, spelers individueel beter zien worden) en in het slechtste geval anders maar gewoon Advocaat in n tussenjaar om de discipline aan te trekken (Kuyt's was daar met zijn boek duidelijk genoeg in). Gio inderdaad 'out'.
    En die langharige NOS-tekkel ook meteen wegwezen want serieus overwegen om Gio n contract voor t leven aan te bieden bevestigt dat je geen verstand van voetbal hebt en totaal ongeschikt bent voor die job.
    Had ik al gezegd dat ik geen trek heb in n stadion wat per stoeltje 2-3x zo duur is als de ArenA?
    We gaan héle zware jaren tegemoet.
    Vind ik leuk
    repeP +1277
    maandag 20 augustus 2018 om 22:34
    Nou nou, dat is echt wel een aparte kijk op het hoe en wat bij Feyenoord.

    Volgens mij is het eerder zo dat een x aantal kapitaalkrachtige personen, die zich toen ook reeds Vrienden van Feyenoord (VvF) noemden reeds aardig wat kapitaal in Feyenoord hadden zitten via de talentenpools, de beloftenpool en het Feyenoord investeringsfonds. Feyenoord was niet kredietwaardig genoeg voor welke bank dan ook om daar leningen te verkrijgen. Om die reden zijn die talentenpools etc in het leven geroepen.

    Blokland noch enig ander lid van de zelfbenoemde Vrienden van Feyenoord doet aan enige vorm van charitas naar Feyenoord toe. Vergis je daar niet in.
    Vind ik leuk
    Blindsy +11254
    maandag 20 augustus 2018 om 10:34
    En Clasie laat in zn 2e potje al weer zien wat Amrabat nog niet heeft laten zien..
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:00
    Amrabat heeft groot gelijk ze hebben hem slecht behandeld bij feynoord voor al sinds hij voor Marokko heeft gekozen hij heeft altijd netjes gehouden en kijk wat Feyenoord doet gewoon clasie halen die 3 jaar geen bal heeft geraakt echt niet normaal daarom wordt Feyenoord om de 20 jaar kampioen
    Vind ik leuk
    Donnygo +3013
    maandag 20 augustus 2018 om 12:29
    Je moet gewoon vechten voor je plaats de beste speelt neem ik toch aan.

    Als er dan een huurspeler komt op jouw positie en hij meteen reserve aanvoeder wordt, je niet zal helpen aan vertrouwen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:22
    Moet niet gekker worden, jonge speler die er een jaar is en niets heeft gebracht gaat zich bemoeien met transferbeleid. Lekker wegwezen en vervangen voor iemand die wil vechten voor zn plek, arrogant ventje!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:39
    Clasie kan er natuurlijk geen kloot van. Twee bizar slechte ballen op Larsson waaruit dan een keer werd gescoord. Amrabat had ze persoonlijk in de drukte naar de vleugel gebracht. Mocht de TS dit hebben geflikt is dat extreem lullig, aanvankelijk leek het ook niet te kunnen, maar Amrabat moet meer laten zien. Clasie is als ie weer wedstrijdfit is vele malen beter, Tapia ook trouwens.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:44
    Poeh! Donkere wolken boven het paradijs...
    Vind ik leuk
    Krav +81
    maandag 20 augustus 2018 om 15:15
    Allemaal paniek- en emotiebeslissingen lijlt het wel
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 18:29
    Sinds wanneer bemoeit een wisselspeler zich met het aankoopbeleid? Wat denkt hij wel dat hij is?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws