Ik ben gehaald door Cocu. Met Mark van Bommel heb ik nog niet gesproken

    "Ik ben gehaald door Cocu. Met Mark van Bommel heb ik nog niet gesproken"

    maandag 20 augustus 2018 om 07:58

    Lars Unnerstall beseft dat hij PSV in de titelstrijd had kunnen helpen door Ajax op een gelijkspel te houden, maar de Duitse doelman benadrukt dat hij keept voor VVV-Venlo. 

    "Ik ben hier om punten te pakken voor VVV. Pas volgend seizoen hoop ik onder de lat te staan bij PSV", vertelt Unnerstall aan De Telegraaf. "Maar in de voetballerij is alles mogelijk. Ik heb een contract voor drie jaar ondertekend. Dat ik meteen weer verhuurd ben aan VVV is de beste oplossing voor alle partijen. Voor PSV, VVV en voor mij."

    Phillip Cocu haalde Unnerstall naar Eindhoven. "PSV toonde al vrij snel interesse. Ik ben gehaald door Cocu. Met Mark van Bommel heb ik nog niet gesproken. Ik ben momenteel ook niet met PSV bezig. Natuurlijk volg ik ze wel, maar ik doe mijn werk voor VVV. PSV heeft momenteel een goede doelman in Jeroen Zoet."

    Plaats een reactie

    Mall00t +5602
    maandag 20 augustus 2018 om 08:01
    En dat is dan tegenwoordig nieuws dat iemand nog niet met een ander heeft gesproken?
    Vind ik leuk
    benny-boys +1245
    maandag 20 augustus 2018 om 09:01
    ja, het is geen Ajax hé.
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +25339
    maandag 20 augustus 2018 om 10:37
    Als Zoet volgend jaar gaat, dan staat er een klasbak klaar
    Vind ik leuk
    Brabolimbo +697
    maandag 20 augustus 2018 om 08:03
    Zeer goede vervanger voor Zoet. Hopen dat zoet 1 jaar kan knallen in de ED en hopelijk ook Europa en zo een mooie transfer verdient.

    Er komen 2 belangrijke dagen aan voor het Nederlands voetbal deze week. Come on boys (ook Ajax)!!!!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:08
    Ik zou het niet doen, sportief gezien zeer grote achteruitgang.
    Vind ik leuk
    Bizzy +21053
    maandag 20 augustus 2018 om 09:00
    Je anti Psv evangelie is allom bekend hier. Niks nieuws.
    Vind ik leuk
    Brabolimbo +697
    maandag 20 augustus 2018 om 09:13
    Zou voor iedereen beter zijn als er gewoon helemaal niet meer gereageerd zou worden op dit soort personen. Gewoon compleet negeren.

    Dan is er de kans dat er op VP weer eens leuke inhoudelijke discussies komen tussen supporters van verschillende teams
    Vind ik leuk
    Wong Ho +325
    maandag 20 augustus 2018 om 15:11
    dat dorpsclubje uit 040 is gewoon de minst aantrekkelijk club in Nederland
    Vind ik leuk
    Bizzy +21053
    maandag 20 augustus 2018 om 15:36
    Het is maar net wat je aantrekkelijk vind. Mensen moeten maar supporten waar ze zin in hebben. Ik respecteer ook jouw keuze.
    Vind ik leuk
    Wong Ho +325
    maandag 20 augustus 2018 om 17:03
    wat lief van je,Ik ben nu helemaal om !, COME ON PSV !
    Vind ik leuk
    mesterspsv +550
    maandag 20 augustus 2018 om 09:17
    Vanwaar je Nickname?? Echte neus aan gort geslagen??😉🤣
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:32
    Valt me een beetje tegen van iemand uit de slimste regio dat 'ie de link niet kan leggen maar ja het is niet anders.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:43
    Niet alle PSV-aanhangers zijn woonachtig in de slimste regio van Nederland, regio Zuidoost, FopNeusje. En de kans dat jij in die regio woont, is nihil.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:51
    Helaas PSV blijft slechts een lokale grootheid, 99,99% van de "fans" is woonachtig binnen een straal van 10 km. van Eindhoven. Het is niet anders, logisch zelfs (ik hoef dit toch ook niet aan je uit te leggen hoop ik).
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:02
    Leg het me toch maar eens uit want volgens mij is jouw bovenstaande informatie weer klinklare onzin voortkomend uit een bovenmatige haat jegens PSV. Probeer eens een keer met ECHTE feiten te komen hier in plaats van nonsens, onwaarheden en andere anti PSV-propaganda.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:05
    Begin hier maar eens mee...

    https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/psv-blijkt-stuk-provincialer-dan-ajax-en-feyenoord~af46fb37/
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:19
    Is niet uit op te maken dat 99,9% van de PSV in een straal van 10 km rond Eindhoven woonachtig is. Dat gebeid waarin de PSV-aanhang woonachig is wel wat groter. Maar dat PSV een trouwe aanhang heeft die hoofdzakelijk woonachtig zijn in het gebied van 40 km rond Eindhoven is wel een feit. Verder niets mis mee en beter dan meelopers uit gehele land die de helft van de tijd niet komen opdagen in een stadion.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:28
    Niet de Ajax en Feyenoord fans zijn meelopers maar juist de PSV fans, die zijn alleen maar "fan" omdat ze in de regio wonen, voetbal komt op de tweede plaats. PSV heeft de grootste moetjes aanhang, een soort biblebelt waaraan het vanwege de sociale druk blijkbaar moeilijk ontsnappen is.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 10:29]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:39
    Het is niet meer dan normaal dat je supporter bent van je lokale / regionale voetbalclub. Met name Ajax heeft een grote schare meelopers en successupporters. De meeste aanhangers van Ajax, en ook een groot aantal van die gastjes die hier dagelijk wat lopen te papegaaien, zijn woonachtig in de provincie en bezoeken nooit een wedstrijd van Ajax. Slechts éénmaal per jaar reizen zij naar de Arena af; op de gratis open dag! Vanzelfsprekend nemen zij dan zelf hun blikjes drinken mee en de boterhammetjes want een "echte" Ajacied is een krent is zuinig van aard.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:43
    Nu heb je je feiten en blijf je toch ontkennen, dat is wel een beetje zwak hoor.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 11:10
    De feiten die jij benoemt: "99,9% van de PSV-fans is woonachtig in een straal van 10 km rond EHV", zijn niet juist. Met foutieve feiten kan ik niet veel.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:35
    Fijn dat ik dan in ieder geval tot die 0.01 procent behoor :-). Weetje .. als Amsterdammer ben ik blij dat ik voor zo'n mooie club als PSV ben. M'n ouders vonden het namelijk heel belangrijk dat m'n persoonlijke ontwikkeling goed ging en zijn ook blij dat ik zo'n verstandige keuze maakte.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:39
    Als jij maar gelukkig bent.
    Vind ik leuk
    Wong Ho +325
    maandag 20 augustus 2018 om 15:16
    bij die dorpsclub uit 040 is het percentage zwakzinnigen zeer sterk vertegenwoordigd
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:40
    Oh ja, Wong Ho, vertel eens wat versta jij onder zwakzinnigen? En weet jij dan niet dat je een zin begint met een hoofdletter en afsluit met een punt, slimmerik?
    Vind ik leuk
    Wong Ho +325
    maandag 20 augustus 2018 om 16:53
    je kent je eigen soort toch wel zwakzinnige , of moet dat zelfs aan je uitgelegd worden?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 18:17
    Nee (met hoofdletter), die ken ik niet. Leg me het me maar eens uit kleutertje.
    Vind ik leuk
    Wong Ho +325
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:03
    kleutertje?... en dat moet jij zeggen, peutertje !
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5270
    maandag 20 augustus 2018 om 10:55
    Ik kom uit venlo en in mijn vriendengroep zijn er 8 voor psv ,1 voor feyenoord en 1 voor ajax.

    Venlo ligt bij mijn weten verder dan 15 km van eindhoven af
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:57
    Ach gut weer zo'n uitzondering die de regel bevestigt. Gelukkig heb je toch nog 1 vriend met verstand van voetbal, goed naar hem/haar luisteren :-).
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 10:58]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:44
    JHK 34 GA BUITEN SPELEN
    Vind ik leuk
    Wong Ho +325
    maandag 20 augustus 2018 om 15:25
    stja,maar jullie komen sowieso uit een achterstands gebied waar God niet echt royaal is geweest toen hij de hoogte van het gemiddeld IQ daar aan het instellen was,... kunnen jullie dus ook niks aan doen en we zullen dat jullie dus ook niet kwalijk nemen.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +5270
    maandag 20 augustus 2018 om 15:36
    Nee waar kom jij vandaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:55
    Als jij nog in God geloofd ben je zelf ook niet al te snugger. En ook ik kom uit de buurt van Amsterdam. Zijn er stiekem toch wel veel he?
    Vind ik leuk
    Wong Ho +325
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:11
    de stad kom je in ieder geval niet in ,er ligt al genoeg stront op straat hier, trouwens Lucien komt uit Venlo ,dus waar jij over loopt te ijlen..... je bent al de zoveelste uit 040 die zijn medicatie niet inneemt of veel te vroeg uit de kliniek is ontslagen, gekkie toch
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 17:19]
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:16
    En jij kunt niet lezen, want ik zei toch echt dat ik niet uit Eindhoven (of 040 zoals jij het zo lekker kinderachtig noemt) kom, maar uit de buurt van Amsterdam.
    Vind ik leuk
    Wong Ho +325
    woensdag 22 augustus 2018 om 12:01
    dat kinderachtige van die naam niet gewoon noemen,hebben we onder meer van jullie geleerd,en het interesseert Mij geen moer waar jij vandaan komt hoor,maak je die illusie niet,narcist,bovendien jij reageert op Mij Ik dien je alleen van repliek,maar goed nu we toch bezig zijn ,wel raar als je uit deze omgeving komt dat je voor die boeren bent,dat is zeker ontstaan in een periode dat zij goed draaide en Ajax minder,een Gloryhunter ben jij dus,kan je dit jaar weer naar ons toe switchen ,want Wij gaan de komende tijd de lakens uitdelen.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 18:57
    Als het je geen moer interesseert waarom begin je er dan over? En nee ik ben nooit voor Ajax geweest en zal het ook nooit worden. Ben al 31 jaar voor PSV en zal dat ook altijd blijven, dus ga weg met je ongegronde aannames. En dat eerste wat je zegt is wel erg triest. Zij zeggen het dus doe ik het ook. Pff wat een leven moet jij hebben. Toch wens ik je veel plezier bij de wedstrijd vanavond en ja in deze wedstrijden ben ik ook voor Ajax.
    Vind ik leuk
    Wong Ho +325
    donderdag 23 augustus 2018 om 10:43
    Narcist, de wereld draait niet om jou!, Ik ben NIET in wat dan ook wat jou betreft geinteresseert,nu kom je weer met je halve levensverhaal wat Niemand ene moer interesseert,en je geheugen werkt ook al niet meer, want jij begint tegen mij,nu al voor de derde keer en Ik dien jou alleen,keer op keer, van Repliek,kom nou niet weer met je halve levensverhaal Ik heb er GEEN Interesse in!, doei
    [Reactie gewijzigd op donderdag 23 augustus 2018 om 10:46]
    Vind ik leuk
    vrijdag 24 augustus 2018 om 11:51
    Hey pannenkoek, weet niet of je überhaupt wel weet wat een narcist is, maar in mijn eerste reactie heb ik het alleen maar over in God geloven. Vervolgens kom jij met de opmerking dat ik uit 040 zou komen en ik zeg dat dit niet zo is. Vervolgens begin je erover dat ik een successupporter zou zijn wat ik ook alleen maar weerleg. En rot toch op met je 'ik dien je alleen maar van repliek' want het enige waar jij mee komt zijn onwaarheden, schreeuwende reacties en scheldwoorden. Dus succes met je verdere waanideeën en de mazzel.
    Vind ik leuk
    Wong Ho +325
    vrijdag 24 augustus 2018 om 19:27
    jij gebruikt scheldwoorden tegen mij ,in deze reactie begin je er al gelijk mee en zeg je dat Ik moet oprotten,dus jij moet naar jezelf kijken en niet proberen om de rollen om te draaien,met je duidelijke leugens.
    en dan is nu wederom het moment aan gebroken dat Ik jou wederom van repliek ga dienen, om te beginnen moet jíj oprotten,en wel naar je vieze stinkmoer,ga daar maar janken, ziek narcistje,de wereld draait niet om jou,en maar heel weinig mensen hebben interresse in jou ,dus val de mensen niet lastig met je onzin op deze site,bastaard,gezien jou ziektebeeld,kan het niet anders dat je weer met een reactie komt,jij wil persé het laatste woord hebben,de narcist die je bent ,maar ik zal het je niet geven,Ik zal je wederom van repliek dienen, net zolang tot je weer in je hok ligt, en neem toch je medicatie in,dit gaat niet goed zo, straks raak je nog je proefverlof kwijt door je idiote gedrag.tot gauw,bastaardje ,doei
    Vind ik leuk
    zaterdag 25 augustus 2018 om 00:10
    Ach ach, daar gaat ie weer hoor. De enige rede waarom ik in deze reactie met een scheldwoord begon is omdat ik merkte dat vriendelijk blijven tegen jou geen zin had. Lees de reacties nog eens terug zou ik zeggen, zowel die van jou, als die van mij en dan zul je als het goed is zien dat jij degene bent die steeds met leugens komt, ook weer in deze laaste reactie. Noem mij een moment waarop ik in de eerdere reacties met scheldwoorden kom en lees even wat jij allemaal zegt, beginnende met dat narcis de hele tijd. Maar goed, dien jij mij lekker nog 1 keer van repliek, want ik kan wel weer gaan weerleggen wat je in deze reactie wederom aan aannames doet, maar dan begin je weer over dat ik een narcist ben (wat je waarschijnlijk toch wel gaat doen). Dus ja, je mag het laatste woord hebben in deze, want ik merk dat ik lichtelijk agressief van je begin te worden en zo ben ik helemaal niet (sorry voor dit levensverhaal). Ik lees je repliek dan ook graag nog, maar laat mijn moeder er dit keer buiten alsjeblieft mocht je toch nog een stukje beleefdheid in je hebben. En daarna zal ik niet meer op je reageren, niet om in mijn hok te gaan liggen, maar gewoon omdat ik hier geen zin meer in heb. Je hebt gewonnen, have a nice life.
    Vind ik leuk
    Wong Ho +325
    zaterdag 25 augustus 2018 om 11:57
    Wederom ben jij de gene die loopt te liegen én wil je dat wederom weer omdraaien,je zou de politiek in moeten, jíj begint mij te beledigen door te schrijven, als je in God gelooft ben je niet al te snugger, dat is schelden/beledigen,jij bent dus begonnen,én aantoonbaar dus lieg je hier over,daarom wil je ook niet meer verder,omdat Ik keer op keer aantoon dát jij liegt!,bovendien ,niet al te snugger, dat ben jij,kan je ook niks aan doen zit in de famillie,en je begint lichtelijk agressief jegens mij te worden?,dat komt omdat je het met woorden én nog belangrijker,mét feiten niet af kan tegen Mij ,dus je wordt lichtelijk agressief,nou daar kan Ik je wel van af helpen hoor,geen enkel probleem,als je wil/durft dan spreken we af en dan kan je je agressie jegens mij uiten,alleen Ik denk wel dat het dan niet goed met jou afloopt ,Ik onderschat je niet,Ik kan jou immers niet,maar Ik kan het me niet voorstellen dat jij vanachter je veilige toetsenboord durft te komen,jij bent een praatjesmaker,en over beleefdheid gesproken jij zegt tegen Mij dat Ik moet oprotten,nou Ik heb je daarin van Repliek gedient,dat jíj dus moet oprotten en daar heb Ik een kleine toevoeging bij gedaan ,namelijk waar naar toe je dan moet oprotten.
    en als er iemand is die niet over beleefdheid moet beginnen dan ben jij het wel,en ook dat jij Mensen die in God geloven,volgens Mij zijn dat er Miljarden,niet snugger noemt,geeft al aan dat jij je zelf heel wat vind,jij weet het wel beter dan al die Miljarden Mensen,zo van kijk Mij even ´Ik weet alles beter´, dan ben je dus een Narcist én ook erg onbeschoft,want uiteraard mag jij denken wat je wil,maar je hoeft niet mensen zonder reden te gaan beledigen,alleen maar om jou geheel misplaatste én nergens op gebasseerde superioriteitsgevoel te etaleren ,doe je dat wel dan ben je dus onbeschoft, en als jij zo een zelfde behandeling terug krijgt dan ben je ineens zielig en ben jij het slachtoffer, zielig ben je wel, dat klopt wel.
    Hoe jij andere mensen behandeld zal je ook behandelt worden en vroeg of laat kom je de verkeerde tegen, met je´ik wordt agressief´,wat een verkapte bedreiging is, nou je komt maar !,Ik ben klaar voor jou,maar je durft toch niet ,de lafbek die je bent.
    zo, Ik heb je nu genoeg van Repliek gedient ,Ik wacht jou dupliek af,en dan zal Ik je weer op mijn beurt van repliek dienen,terwijl jij eigenlijk een ander soort behandeling nodig hebt.
    en jij sterkte met je moeilijke leven,gek, zo noem je jezelf toch, én terecht,dus die zelf kennis heb je wel.
    nou nogmaals sterkte ermee en neem je medicatie,mischien helpt het nog,Doei.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 25 augustus 2018 om 12:30]
    Vind ik leuk
    zaterdag 25 augustus 2018 om 15:55
    Nou vooruit, nog 1 reactie dan. Niet om iets te bewijzen of zo, maar puur om het feit dat je eindelijk ook een beetje fatsoenlijk reageert, je opmerkingen over mijn familie en andere leugens even daar gelaten. Goed, dat ik in God geloven niet zo snugger noemde is niet al te netjes en daar bied ik dan ook bij deze mijn welgemeende excuses voor aan. Ik vind het persoonlijk nogal vreemd, gezien alle bewijzen die er al zijn die een hoop zaken uit het geloof weerleggen, maar goed als mensen daar hun kracht uit kunnen halen, wie ben ik dan om daar wat van te vinden. En nee, een slachtoffer of zielig ben ik niet hoor, dat zeg ik ook nergens, maar als jij dat wilt denken, be my guest. Ook het feit dat jij de woorden 'ik woord agressief' als verkapte bedreiging ziet en vervolgens je reactie daarop zegt meer over jou dan over mij. Want agressie kan zich op meerdere manieren manifesteren. En in mijn geval is dat niet vechten. Heeft niks met lafbek te maken of wie er wint, maar ik vind vechten namelijk nogal primitief. En nee even voor de duidelijkheid : ik zeg niet dat ik jou primitief vind, ik vind vechten primitief. Dus nee ik moet je teleurstellen, maar vechten gaan we dus niet. Nou goed, ik ga nu maar mijn medicatie nemen, want blijkbaar heb ik die en ik wacht weer op die repliek van jou, want beloofd is beloofd, het laatste woord mag je uiteindelijk hebben.
    Vind ik leuk
    Wong Ho +325
    zaterdag 25 augustus 2018 om 18:23
    en wederom lieg je ,want je stelde eerst dat je niet meer zou reageren,en dat doe je dus nu wel weer,jou woord is dus niks waard,dat was natuurlijk al lang over duidelijk, jou hele wezen bestaat uit leugens,en wederom kruip je in de voor jou zo comfortabele slachtoffer rol, ´Ik wil met jou vechten´ stel je, terwijl Ik nergens heb geschreven dat Ik met jou wil vechten,je wordt hoe langer hoe gekker,je doet je naam wel eer aan, met jou vechten ?, jonge jonge jonge, wat is er in hemelsnaam met jou misgegaan.Ik heb medelijden met je.
    Over God gesproken ,er is helemaal geen bewijs dat God of een God niet bestaat, er is overigens ook geen bewijs dat God wel bestaat,Ik geef dat tenminste eerlijk toe ,maar jij bent er uiteraard te groot voor om te zeggen dat je iets niet weet,nee natuurlijk niet,mischien denk jij wel dat jij God bent,zo gedraag je je wel.Ik heb nog een leuke tip voor je ga eens een Moskee binnen en zeg daar dat God niet bestaat en ga eens fijn in discussie met die gelovigen daar,mischien krijg je wel een lesje in nederigheid van die Jongens daar.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:12
    Hmmm. 0,01% woont buiten een straal van 10 km. Wow dan is Eindhoven groter dan de gehele randdstad bij elkaar. Gezien er minimaal (erg laag geschat) 3000 verder weg wonen en dat conform jou bericht (fopneus) 0,01% is dan is 100% dus 30 miljoen. Dat is pas een wereldstad dat Eindhoven. Trump zou zeggen "Fopneus you are fake news"
    [Reactie gewijzigd op donderdag 30 augustus 2018 om 06:50]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:27
    Zo jij kan slecht lezen en rekenen heeft in het verleden bij jou ook al geen prioriteit gehad. Gezien de taalfouten in je reactie maakt de matige schrijfvaardigheid het cirkeltje helemaal rond.
    Vind ik leuk
    Wong Ho +325
    maandag 20 augustus 2018 om 17:06
    door van die gemene ,gewelddadige psv´rs zeker
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 19:32
    Unnerstall past goed in het rijtje Onana en Zoet. Als hij zijn anticiperend vermogen en passing in dit seizoen verbetert doet hij voor allebei niet meer onder. In de lucht en wat betreft het aantal reddingen scoort hij nu overigens al beter.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 19:34]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:14
    Waar is Remco Pasveer?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:20
    VITESSE
    Vind ik leuk
    Wong Ho +325
    maandag 20 augustus 2018 om 17:07
    bij het UWV
    Vind ik leuk
    Jajem +480
    maandag 20 augustus 2018 om 08:36
    Dan moet je even gaan babelen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:39
    Groei maar lekker door dit seizoen,en dan vokgend seizoen zullen we zien hoevsr je bent
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 08:39
    Zou een goede opvolger zijn voor Zoet.
    Vind ik leuk
    stratumseind +172581
    maandag 20 augustus 2018 om 08:44
    Zoet en Lars hebben afgelopen weekend weer laten zien dat ze de 2 beste keepers van Nederland onder contract hebben staan bij psv
    Vind ik leuk
    Bizzy +21053
    maandag 20 augustus 2018 om 09:48
    Die Janis Blaswich is ook geen verkeerde.
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1976
    maandag 20 augustus 2018 om 09:51
    We hebben zoveul goeie.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:19
    Onana is beter, bylow in de toekomst ook?? Zoet is een degelijke keeper die de laatste 2 seizoenen stabiel keept
    Vind ik leuk
    Ajdd +36
    maandag 20 augustus 2018 om 10:38
    Wel lullig voor Room, ga je naar psv in de hoop eerste keeper te worden.
    Toch Zou room bij menig club in de ere divisie gewoon in de basis staan.
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +1976
    maandag 20 augustus 2018 om 10:45
    Haha met je eens. Hij heeft denk ik net het niveau niet van psv. Zal volgend jaar wel vertrekken.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:44
    ;-) Die Room zal wel een beetje zuur zijn, haha!
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 15:46]
    Vind ik leuk