'Feyenoord volgde Utrecht-speler Klaiber, ook belangstelling uit Championship'

    'Feyenoord volgde Utrecht-speler Klaiber, ook belangstelling uit Championship'

    maandag 20 augustus 2018 om 09:25

    Aan FC Utrecht-speler Sean Klaiber wordt volop getrokken. De middenvelder wordt gevolgd door clubs uit het Championship en stond lange tijd op de radar van Feyenoord, meldt het Algemeen Dagblad.

    Klaiber is echter stellig en blijft in Utrecht. Duidelijk is niet wanneer Feyenoord interesse in hem had en in hoeverre dat concreet was. "Er was wel interesse in de zomer, maar niets concreets. Ik blijf gewoon, ga een jaartje vlammen", vertelt Klaiber (24) over de interesse van clubs aan het Algemeen Dagblad. "Hier maak ik minuten. Dat is goed voor mezelf. Ik word er als speler alleen maar beter en beter van."

    Klaiber zei in maart in dezelfde krant al toe te zijn aan een nieuwe stap. "Ik weet niet of de top-drie gaat komen, maar bij een club als Feyenoord pas ik echt wel. En Duitsland of Engeland, daar denk ik aan qua offensieve speelstijl."

    De middenvelder was zondag een van de uitblinkers bij Utrecht, dat met 2-0 won van PEC Zwolle. Klaiber maakte de 2-0 en leverde de assist af op de 1-0 van Joris van Overeem.

    Poll

    Past Klaiber bij Feyenoord?

    (1616 stemmen)

    Plaats een reactie

    riGGY-AFCA +18917
    maandag 20 augustus 2018 om 09:27
    24 pas, dacht dat ‘ie veel ouder was. Wel een prima back trouwens..
    Vind ik leuk
    Tim +4575
    maandag 20 augustus 2018 om 09:30
    Heb ik dus ook altijd, ziet er uit als Gabby Agbonlahor met 30+ op de teller.
    Vind ik leuk
    riGGY-AFCA +18917
    maandag 20 augustus 2018 om 09:30
    Hehe, ja inderdaad.
    Vind ik leuk
    Youri99 +8768
    maandag 20 augustus 2018 om 09:55
    Feyenoord moet nog meer karakterspelers halen terwijl het ze ontbreekt aan creativiteit.
    Vind ik leuk
    klick +744
    maandag 20 augustus 2018 om 09:28
    nog een middenvelder. daaagggg
    Vind ik leuk
    030_Joep +191
    maandag 20 augustus 2018 om 09:31
    Hij is een rechtsback, die bij nood ook uit de voeten kan op het middenveld.
    Vind ik leuk
    klick +744
    maandag 20 augustus 2018 om 09:34
    vaag staat middenvelder boven dit artikel
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:45
    Feyenoord moet ophouden met spelers uit subtop aantrekken. In NL 🤫
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 13:45]
    Vind ik leuk
    fons2018 +783
    maandag 20 augustus 2018 om 15:18
    Als je niet over te veel geld beschikt is er bijna geen andere optie
    Vind ik leuk
    klick +744
    maandag 20 augustus 2018 om 17:00
    doet ajax ook al jaren dus zie het probleem niet. je moet al de juiste aantrekken. dat is het probleem
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +403
    maandag 20 augustus 2018 om 09:30
    Prima back, maar in plaats van wie dan?
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2919
    maandag 20 augustus 2018 om 09:40
    Malacia, Verdonk of Nieuwkoop. Jij mag kiezen.
    Vind ik leuk
    Utrecht FC +1194
    maandag 20 augustus 2018 om 09:48
    Nee hoor, Klaiber is rechts.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +403
    maandag 20 augustus 2018 om 09:52
    Hij is niet beter dan een van deze.....
    Vind ik leuk
    Rodajc +13856
    maandag 20 augustus 2018 om 09:30
    En weer keek Feyenoord dus in de Nederlandse subtop, hoe voorspelbaar.
    Vind ik leuk
    030_Joep +191
    maandag 20 augustus 2018 om 09:32
    Feyenoord zelf is ook subtop ondertussen.
    Vind ik leuk
    Eddy T67 +1476
    maandag 20 augustus 2018 om 09:31
    Dit vind ik nou een echte Feyenoord speler. In tegenstelling tot Amrabat.
    Vind ik leuk
    Lebeast*AZ* +1440
    maandag 20 augustus 2018 om 10:05
    #metoo
    Vind ik leuk
    4everfcu +2343
    maandag 20 augustus 2018 om 10:36
    amrabath is drie klasse beter inderdaad
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 09:33
    Hij kan beter bij utrecht blijven idd ! Denk dat niemand zin heeft om op een zinkend schip te stappen. Goede speler ! Hard werken en als het moet gaat hij over het randje. Daar zijn er niet veel van in NL
    Vind ik leuk
    fc roodwit +667
    maandag 20 augustus 2018 om 09:34
    Tjonge jonge interesse in beperkte voetballers ,daar is de scouting van Feyenoord echt super in,wat zou deze Jerommeke nou toevoegen,terwijl een speler als Oldegaard een technisch begaafde speler met overzicht van Heerenveen gehuurd kan worden,nee liever een domme kracht die niet kan voetballen,dit zegt eigenlijk alles over de scouting bij Feyenoord en ook over v Geel.
    Vind ik leuk
    Harrie82 +3014
    maandag 20 augustus 2018 om 09:35
    Als dit wederom waar is. Dan komt het niet meer goed in Rotterdam onder van Geel. Stop met kijken naar spelers uit de subtop waar veel te veel voor betaald wordt. Ga dan gewoon voor een verrassing uit het buitenland.
    Er is eens geroepen dat Brands op zondag om 19:00 studio sport keek. Maar van Geel is nog veel erger.
    Vind ik leuk
    La Foca +137
    maandag 20 augustus 2018 om 09:35
    Nog meer middelmaat
    Vind ik leuk
    030_Joep +191
    maandag 20 augustus 2018 om 09:38
    Betere middelmaat dan wat Feyenoord nu heeft;)
    Vind ik leuk
    La Foca +137
    maandag 20 augustus 2018 om 09:57
    Totdat hij een feyenoord shirt aantrekt. Genoeg voorbeelden;-)
    Vind ik leuk
    030_Joep +191
    maandag 20 augustus 2018 om 12:27
    Haha zeker waar, maar zijn ook een paar die het beter deden dan de bij de FC.
    Vind ik leuk
    La Foca +137
    maandag 20 augustus 2018 om 13:09
    Zo is het. Het blijft afwachten. Ook Feyenoord zou nog meer eigen jeugd moeten brengen. Zoveel geld nu weggegooid.
    Vind ik leuk
    psvfan1913 +916
    maandag 20 augustus 2018 om 09:39
    Haha weer even koekeloeren bij utreg of ze nog wat spelers hebben die een klein beetje uitblinken. Leert die van Geel dan nooit van zijn fouten??
    Vind ik leuk
    berwi +435
    maandag 20 augustus 2018 om 09:39
    daar hebben ze het geld niet voor niet voor een appel en en een ei
    Vind ik leuk
    Kuip +6950
    maandag 20 augustus 2018 om 09:39
    Prima speler voor Utrecht. Feyenoord blijft zo dom om louter subtoppers aan te trekken die het elftal niet beter maken.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3392
    maandag 20 augustus 2018 om 10:05
    Omdat toppers niet willen komen of Feijenoord ze niet kan betalen, dat snap je toch wel. Voor de betere eredivisie speler is het buitenland interessanter en ook voor de club die hem verkoopt is het interessanter om zaken te doen met het buitenland.
    Kijk naar AZ.
    Vind ik leuk
    Kuip +6950
    maandag 20 augustus 2018 om 10:10
    Kwestie van beter scouten en slimmer zijn. Feyenoord blinkt hierin al jaren uit in onvermogen. Ajax haalt toekomstige topspeler Schuurs van Fortuna. Haf Feyenoord ook kunnen doen. Dan heb je een jongen van 18 waar rek in zit en die over vijf jaren voor miljoenen de deur uitgaat.
    Feyenoord koopt subtoppers zonder rek. Zie Ayoub.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3392
    maandag 20 augustus 2018 om 10:38
    Ayoub was gratis. Verder waren Boschveld, Pauwe, Janmaat, vWonderen, Kuyt, vGastel etc prima aanwinsten die allemaal uit de subtop kwamen. Alleen kregen deze spelers wel speeltijd van hun toenmalige trainers terwijl vBronckhorst spelers haalt en ze nooit het vertrouwen geeft, zie de collum van Willem vHanegem deze ochtend.
    Vind ik leuk
    Kuip +6950
    maandag 20 augustus 2018 om 11:32
    Volgens mij waren Bosvelt, Paauwe, vWonderen en v Gastel spelers uit het UEFA-cupjaar 2002. Toen was van Geel toen nog geen technisch directeur.
    Vind ik leuk
    TheMariner +3392
    maandag 20 augustus 2018 om 15:23
    Dat bedoel ik ook niet. Feyenoord kocht toen Subtoppers en gaf die jongens speeltijd. Nu kopen ze nog steeds subtoppers terwijl deze trainer ze amper laat spelen. Dus waarom koop je ze dan?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 11:14
    Sta je er zomaar vanuit gaat dat Schuurs een toekomstige topspelers is. Er kan nog zoveel fout gaan. Hij komt van de Jupiler League heh. Niet de subtop. Dan konden ze beter Pierie halen.
    Vind ik leuk
    Kuip +6950
    maandag 20 augustus 2018 om 11:37
    Dat is nu juist het verschil. Een echte kenner ziet de potentie van een speler. Daarom gaat er ook zoveel fout omdat er maar heel weinig echte kenners zijn. Zo’n Pierie wordt nooit een topspeler, alleen al vanwege zijn fysiek. Hij is gewoon te klein voor een topverdediger. Daar kan hij niks aan doen, maar het is wel een reden om hem niet te halen. Datzelfde geldt voor st Juste. Leuke voetballer, maar te klein voor een cv. Als back zou kunnen maar daar mist ie weer andere kwaliteiten voor.
    Kluivert en Frenkie de Jong worden wereldspeler. Die hebben specifieke kwaliteiten. Veel mensen zien dat niet. Bij Roma en Barcelona zien ze dat wel. En ik ook dus, klinkt het pedant.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:01
    Redelijk gek deze tekst. Alsof lengte uitmaakt of je een goede centrale verdediger wordt. Dan had Ramos wel op de rechtsachter positie blijven staan.

    Met mij zijn er meer mensen sceptisch over een leuk voetballertje uit de eerste divisie. Jij plakt nu allemaal verwachtingen aan hem vast. De rest verwacht niks speciaals, tot we het duidelijk kunnen zien op het hoogste niveau, op zijn eigen positie.
    Vind ik leuk
    bennings +311
    maandag 20 augustus 2018 om 13:27
    Ayoub word ook niks bij Feyenoord speelt ook alles in 1 tempo al doet heel Feyenoord dat bijna ,en is niet beter dan de middenvelders die Feyenoord al had (heeft )...
    Vind ik leuk
    T. Henry +169
    maandag 20 augustus 2018 om 09:39
    Zou ook niet na Feyenoord zijn gegaan. Utrecht heeft op dit moment een veel beter elftal. Daarnaast zou Feyenoord beter 2 goede cv kunnen halen net als een Letschert die had niet misstaan bij Feyenoord met wat ze hebben rond lopen.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2343
    maandag 20 augustus 2018 om 10:39
    beetje overdreven utrecht heeft idd een leuk elftal maar om nou te gaan roepen dat ze een beter elftal dan feyenoord hebben slaat nergens op.
    Vind ik leuk
    La Foca +137
    maandag 20 augustus 2018 om 09:56
    Totdat hij een feyenoord shirt aantrekt:-). Genoeg voorbeelden.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2343
    maandag 20 augustus 2018 om 11:31
    dat werd bij ene dirk kuyt ook gezegd en bij ene toornstra maar gek genoeg zorgde die twee voor de prijzen bij feyenoord.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 11:31]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:04
    Oh feyenoord heeft zo’n uitgebreid scoutings netwerk😂
    Vind ik leuk
    Leedz +6103
    maandag 20 augustus 2018 om 10:05
    Ik zou hem graag bij Ajax zien aangezien wij daar 2 miskopen hebben en nu noodgedwongen met Masraoui spelen (die het wel goed doet)

    Maar die moet toch nog veel leren als het gaat om het verdedigende
    Vind ik leuk
    DjoDjo +182
    maandag 20 augustus 2018 om 10:09
    Sean kijk vooral naar Amrabat en Ayoub, de eerste speelt helemaal niet meer en Ayoub mag het doen met een paar invalbeurten, beter naar Engeland, betaald ook veel beter dan Feyenoord
    Vind ik leuk
    TheMariner +3392
    maandag 20 augustus 2018 om 11:06
    En is ook eens wat nieuws. Of je nou bij Feyenoord of Utrecht speelt je blijft langs dezelfde stadions reizen, speelt vanaf half Augustus geen Europees voetbal meer en of je nu 3e 4e of 5e wordt maakt weinig verschil.
    Dan idd liever een aventuur in een ander land/competitie.
    Vind ik leuk
    Floaz +959
    maandag 20 augustus 2018 om 10:12
    Als Klaiber slim is blijft ie lekker bij Utrecht en staat ie straks boven Feyenoord
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:30
    Ergens zijn ze bij Feyenoord gaan geloven dat ze werkers moeten hebben. Toch hebben ze in Rotterdam ook technisch heel goede spelers gehad.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:36
    Feyenoord volgt, bij wijze van spreken, alles en iedereen maar iets goed kopen is er niet mee maar wel spelers gratis en voor niks laten gaan.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 10:43
    Niet doen daar ben je zo weer weg
    Vind ik leuk
    Nopain +49
    maandag 20 augustus 2018 om 10:46
    Feyenoord heeft inderdaad een rechtsback nodig. St juste kan prima op die positie, echter zie ik St juste liever als CB naast Jan Scharie. Feyenoord heeft nog een RB en een back-up spits nodig.
    Vind ik leuk
    Bert +336
    maandag 20 augustus 2018 om 10:50
    Van geel koopt maar raak,heb je een wedstrijd goed gespeeld schuift hij je wel een contract onder je neus
    Vind ik leuk
    BS +1077
    maandag 20 augustus 2018 om 10:54
    1 van de betere rechtsback van de ere divisie. Kan ook nog eens een man uitspelen en komt regelmatig op. Seizoen afmaken bij Utrecht dan kom je vanzelf wel op de radar bij andere clubs.
    Vind ik leuk
    michelhx +3495
    maandag 20 augustus 2018 om 11:14
    Verzaakt nooit. Prima back.
    Vind ik leuk
    Mo +11352
    maandag 20 augustus 2018 om 11:34
    Feyenoord is al jaren gedwongen in deze spelers-vijver te vissen en dat is voor hun een kwalijke zaak. Mochten ze die halen hebben ze er nog een bij die gigantisch zal falen, dit soort jongens komen kwaliteit te kort voor de top 3. Hele goede speler voor Utrecht maar meer gewoon niet, net als Amrabat en zoals Larsson dat voor Heerenveen was.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2343
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:46
    je zou je ook kunnen afvragen waarom ze het bij andere clubs wel goed doen.
    Vind ik leuk
    Mo +11352
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:44
    Die stap word gewoon onderschat. Bij Utrecht is er natuurlijk wel wat druk maar daar kan je redelijk vrij spelen. Bij Feyenoord Ajax en PSV is er gigantisch veel druk. Daar struikelen veel spelers over
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 11:39
    van hanegem heeft heeft altijd wat te zeiken over feyenoord was zelf ook niet zo een beste
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29357
    maandag 20 augustus 2018 om 11:44
    Wtf lul jii nou man?
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29357
    maandag 20 augustus 2018 om 11:44
    Kappen met al die utrecht spelers verdomme.
    Vind ik leuk
    4everfcu +2343
    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:25
    ja want die maken je kampioen!!!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:02
    Feyenoord krijg helemaal niks meer van fc uuu of 20 miljoen op tafel
    Vind ik leuk
    bennings +311
    maandag 20 augustus 2018 om 13:22
    Gewoon lekker nog minimaal 2 jaar bij Utreg blijven en wekelijks spelen,in mijn ogen gewoon een prima speler of hij het een niveau hoger kan durf ik niet te zeggen .
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:27
    Weer een speler van utreg die gio mag vernagelen. Triest
    Vind ik leuk