Bayern wil middenvelder niet zomaar laten gaan: '15 miljoen is zeker niet genoeg'

Bayern wil middenvelder niet zomaar laten gaan: '15 miljoen is zeker niet genoeg'

Gepubliceerd: maandag 20 augustus 2018 om 10:48ma 20-08-2018 om 10:48

De kans bestaat dat Sebastian Rudy vertrekt bij Bayern München. De Duitsers zijn bereid om mee te werken aan een vertrek, mits de juiste transfersom op tafel komt.

Dat heeft de voorzitter van Bayern, Uli Hoeness, gezegd tegenover Sky Sports. Eerder werd gemeld dat de regerend landskampioen vijftien miljoen euro verlangt voor de middenvelder. "Vijftien miljoen euro is absoluut niet genoeg", is Hoeness duidelijk, die verder verklaarde dat hij het liefst heeft dat Rudy blijft.

Rudy is van mening dat hij niet genoeg aan spelen toekomt bij Bayern. "Als hij naar ons toekomt en wil vertrekken, gaan we op zoek naar een oplossing. Mits de transfersom hoog genoeg is", aldus Hoeness. Rudy kwam vorig jaar transfervrij over van Hoffenheim. In zijn eerste seizoen kwam hij tot 25 competitieoptredens, waarin hij één keer scoorde en vier assists gaf. RasenBallsport Leipzig zou interesse hebben om de middenvelder in te lijven."

Poll

Is Rudy meer dan vijftien miljoen waard?

(697 stemmen)

Plaats een reactie

psvfan1913 +7737
maandag 20 augustus 2018 om 10:52
Is ook meer waard dan 15 miljoen.
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 11:09
welnee
Vind ik leuk
Bertus040 +310
maandag 20 augustus 2018 om 10:53
heeft Bayern nog een plekje op de bank vrij???
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 13:20
Ja voor de Ligt😊
Vind ik leuk
voetbalkneus +2363
maandag 20 augustus 2018 om 10:53
Speelt die bij Ajax?
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 10:53
Iets voor FeyenoordT ? Of zal deze onbekende Rudy ook te duur zijn?
Vind ik leuk
Mrunterwijst +6157
maandag 20 augustus 2018 om 11:02
Onbekend, haha. Wat doe je op deze site?
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 11:10
Jij bent een Duitse jachthonden expert heb ik al door, top man
Vind ik leuk
MaxFR010 +1488
maandag 20 augustus 2018 om 12:24
Gozer, ik neem toch aan dat jij spelers zoals Rudy, Gnabry en Wagner wel kent?
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 12:53
Uiteraard, ik adoreer ze allemaal.
Vind ik leuk
Smithsonian +43365
maandag 20 augustus 2018 om 10:55
Transfervrij gehaald en dan nog zo gierig zijn...
Vind ik leuk
Jopi1982 +896
maandag 20 augustus 2018 om 10:59
Nee je moet ze gratis weggeven, dat is beleid!
Vind ik leuk
Smithsonian +43365
maandag 20 augustus 2018 om 11:13
15 miljoen is zat voor een bankzitter.
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 13:54
Hij heeft afgelopen seizoen in de Bundesliga toch meer minuten gemaakt dan Vidal en Thiago, en maar 17 minuten minder dan Tolisso. Dan ben je niet 'slechts' een bankzitter.
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 11:02
Bayern Money München
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 11:22
Laat die jongen toch gaan spelers zat daar bij dat kut bayern gierige honden
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 13:47
Achteraf is tuurlijk altijd makkelijk praten, maar je kon weten toen je hem kocht dat hij misschien niet zou slagen. Zeker omdat ze Thiago, James en toen nog Vidal op het middenveld hadden.
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 13:55
Hij maakte afgelopen seizoen meer minuten in de Bundesliga dan Thiago en Vidal, dus snap eigenlijk niet waarom hij zo graag weg wil.
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 13:57
Omdat ze ook vaak geblesseerd waren. Omdat als heel het middenveld op en top fit is bij Bayern komt hij waarschijnlijk niet aan spelen toe
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws