Groenendijk hoopt op 'Johnsen-scenario': 'We hebben nog elf dagen'

Groenendijk hoopt op 'Johnsen-scenario': 'We hebben nog elf dagen'

Gepubliceerd: maandag 20 augustus 2018 om 11:11ma 20-08-2018 om 11:11

ADO Den Haag wil zich voor de transferdeadline graag versterken met een spits. Topscorer Bjorn Johnsen vertrok naar AZ en dus ziet trainer Alfons Groenendijk graag een nieuwe spits komen.

Daarbij zou ADO zich binnen een zestal nummers negen oriënteren op de haalbaarheid, zo weet De Telegraaf. Een daarvan is Vincent Vermeij, die bij Heracles Almelo bankzitter is. "Vermeij is één optie, maar we kijken naar meerdere jongens, vooral ook in het buitenland", aldus Groenendijk. "In die gevallen hoop je natuurlijk op een Johnsen-scenario. We hebben nog elf dagen."

Technisch manager Jeffrey van As heeft een flinke schaduwlijst voor de spitspositie. "Iedereen denkt ook maar dat wij alleen met Henk Veerman bezig zijn geweest", stelt hij. Volgens Van As is het niet de bedoeling om te gaan 'halen om het halen'. "Met Yuning Zhang hebben we nog een goede spits. Het lijkt nu even of hij niet meer meetelt omdat hij een toernooi speelt (actief op de Asian Games, red.), maar die komt gewoon terug. Feit is wel dat we er nog een ander type bij willen."

Plaats een reactie

Forza ikkuhh +3304
maandag 20 augustus 2018 om 11:15
Gelukkig hebben ze die nog niet anders stonden we alleen laatste
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
maandag 20 augustus 2018 om 11:16
Vrijdag komt er verandering in-:)
Vind ik leuk
FSCeara +8905
maandag 20 augustus 2018 om 11:58
We gaan het zien.ik ben bang dat op zijn hoogst de punten gedeeld gaan worden en anders de punten mee naar Sittard gaan. Heb sympathie voor alles groen geel maar er zit echt momenteel weinig voetbal in jullie ploeg.hoop voor jullie dat er over 2 weken verandering in komt.
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
maandag 20 augustus 2018 om 12:02
Voetbal zit er juist wel in en dat zag je gisteren ook goed. Waar het ons aan ontbeert is een spits, maar zelfs zonder spits scoren we.
Vind ik leuk
FSCeara +8905
maandag 20 augustus 2018 om 12:14
Hahaha we gaan het zien.we moeten ons beide handhaven dit jaar hoe dan ook want groen geel maakt de eredivisie stukken mooier.
[Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 12:14]
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
dinsdag 21 augustus 2018 om 00:11
Doelstelling van Den Haag is geen handhaving hoor. Maar hoop natuurlijk wel dat jullie echt handhaven.

Succes.
Vind ik leuk
FSCeara +8905
dinsdag 21 augustus 2018 om 13:02
Nee doelstelling van Den Haag is dat niet maar als niet snel scorend vermogen komt dan zou het dat wel kunnen worden. Is er al nieuws over nieuwe spits ?
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 15:14
sowieso maat;)
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
maandag 20 augustus 2018 om 15:17
Komt goed André.

Nog welkom op VP👍
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 15:19
thanks maat
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 11:16
Vermeij ophalen uit Almelo
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
maandag 20 augustus 2018 om 11:18
Laat die lekker in Almelo zitten als je het niet erg vindt-;)
[Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 11:22]
Vind ik leuk
the hague +274
maandag 20 augustus 2018 om 20:40
laat die lekker weg blijven die Vermeij dan nog liever dat ventje uit het tweede
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
maandag 20 augustus 2018 om 11:18
Aub geen Vermeij zeg. Komt te kort om eerste spits te zijn.
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 11:19
Vermeij zal ook geen wonderen verrichten in Den Haag. Daarnaast verteld hij gewoon te willen spelen maar is Zhang de eerste spits dus zal hij bij terugkomst van Zhang wss weer op de bank zitten..
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
maandag 20 augustus 2018 om 11:23
Zhang is als 2e spits gehaald en de spits die nog moet komen is voor de basis.
Vind ik leuk
Mo +12336
maandag 20 augustus 2018 om 11:26
Die komt van Vitesse, nietwaar?
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
maandag 20 augustus 2018 om 11:38
West Bromwich Albion
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 11:50
Thanks voor de info, wist ik niet. Had hem als 1e verwacht
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
maandag 20 augustus 2018 om 14:40
Graag gedaan.
Vind ik leuk
Paul1982 +11955
maandag 20 augustus 2018 om 11:23
Fred Friday
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
maandag 20 augustus 2018 om 11:24
Heeft bij Sparta niets bijzonders laten zien, dus ook Friday is geen optie.
[Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 11:25]
Vind ik leuk
windforce11 +3446
maandag 20 augustus 2018 om 11:23
Geen Vermeij a.u.b.
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 11:27
Melvin Platje...
Ik blijf het toch zeggen hoor.
Vind ik leuk
FSCeara +8905
maandag 20 augustus 2018 om 12:01
Er loopt in Fortaleza een rond in de serie B.Gustavo ( bijnaam Gustagoal) die zou hier bij elke eredivisie club niet misstaan.
Vind ik leuk
Pur Sang +480
maandag 20 augustus 2018 om 12:14
Platje speelt in Indonesië
Vind ik leuk
Geer-dh +210
maandag 20 augustus 2018 om 11:27
Vermeij of friday misschien bloeien ze wel op bij ons zal t gewoon proberen
Vind ik leuk
MaxFR010 +1493
maandag 20 augustus 2018 om 11:39
Friday Haha.
Vind ik leuk
Hyena +30293
maandag 20 augustus 2018 om 11:32
Vermeij, ongelofelijk dat voor zo'n speler interesse is. Op de amateurvelden zie ik spitsen rondlopen met meer potentie.
Vind ik leuk
Old Star +8031
maandag 20 augustus 2018 om 12:14
Inderdaad. Wat een beperkte voetballer is dat zeg.
Hij moet een hele goede mentaliteit hebben, want voor de rest is t niet veel.
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 11:38
Liefst zo snel mogelijk en meteen inzetbaar tegen Fortuna.
Vind ik leuk
Mr. O +1511
maandag 20 augustus 2018 om 11:48
Groningen hoopt op spits...
[Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 11:52]
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
maandag 20 augustus 2018 om 11:52
Moet natuurlijk Groenendijk zijn, maar VP zou VP niet zijn als ze dit soort fouten maakten.
Vind ik leuk
pos +9316
maandag 20 augustus 2018 om 11:58
Maar goed het ergste is dat het er na een kwartier nog staat.
Vind ik leuk
Tim +4918
maandag 20 augustus 2018 om 12:06
55 minuten and counting.
Vind ik leuk
Old Star +8031
maandag 20 augustus 2018 om 12:15
Ja echt triest.
Het leuke is straks dat ze het ineens door hebben en dan de berichtjes hierover verwijderen.
Vind ik leuk
pos +9316
maandag 20 augustus 2018 om 11:48
Hehe Groningen.
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 11:53
Wat heeft FC-Groningen hiermee te maken terwijl de topic over ADO gaat. Maandagmorgen...…..ook voor VP. Zit natuurlijk iemand, suf geneukt achter de PC deze topic te schrijven en heeft de oogjes nog niet helemaal open. Sufkoppen heb je overal, schijnt het.
Vind ik leuk
Old Star +8031
maandag 20 augustus 2018 om 12:16
Misschien heeft ie gewoon een goede joint genomen. Niets alles komt door t ketsen he...
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 11:49
Loopt in de kk divisie vast wel een spits rond die zich via den haag kan laten zien. Heb je geluk kun je hem daarna goed verkopen. Vermeij is beperkt en gaat niet beter worden......
Vind ik leuk
Il Gordo +17024
maandag 20 augustus 2018 om 11:50
Achahbar.
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
maandag 20 augustus 2018 om 12:06
😂
Vind ik leuk
Kim Jung-On +5164
maandag 20 augustus 2018 om 11:51
Groningen hoopt op spits....en dan zie je Groenendijk?
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
maandag 20 augustus 2018 om 11:53
Zit vast iemand achter met een kater.
Vind ik leuk
Enw02 +586
maandag 20 augustus 2018 om 11:52
In van As we trust !!!
Vind ik leuk
BS +1320
maandag 20 augustus 2018 om 11:53
Ik snap niet dat Veerman afgeketst is op een ton. Was een uitstekende spits voor ADO geweest.
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
maandag 20 augustus 2018 om 11:59
Henk Veerman stak stokje voor transfer naar ADO

St. Pauli heeft naar verluidt 450.000 euro voor Henk Veerman betaald.

 

Dat schrijft Feanonline op basis van een Duits artikel. Dat is twee ton minder dan de 650.000 euro die de Friezen als vraagprijs hadden gesteld.

 

Heerenveen zou bovendien ook met ADO rond zijn over een transfer van de spits. Veerman koos echter zelf voor een Duits avontuur. Dat is dan weer een andere lezing dan de verklaring die Veerman deze week gaf. "ADO heeft drie weken met Heerenveen onderhandeld, maar heeft nooit een akkoord bereikt", zei de Volendammer in de VI.

Vind ik leuk
BS +1320
maandag 20 augustus 2018 om 13:29
Ok bedankt voir de info, dan houdt het een keer op
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 11:54
Dessers bij utreg
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 11:55
Ik zou Veerman huren van die duiste club😀
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
maandag 20 augustus 2018 om 11:59
Lekker daar laten wegrotten op de bank!
Vind ik leuk
Mike123 +436
maandag 20 augustus 2018 om 12:00
Groningen???
Vind ik leuk
Pur Sang +480
maandag 20 augustus 2018 om 12:12
Ik denk dat VP de titel aan moet passen. Groot verschil tussen FC Groningen en ADO Den Haag...
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
maandag 20 augustus 2018 om 23:26
Oja joh-:)
Vind ik leuk
Maxxx +81
maandag 20 augustus 2018 om 12:13
Heeft Groningen nu al een nieuwe trainer? Niet zo'n groot succes dus die Buijs
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
maandag 20 augustus 2018 om 23:26
Buijs haalt de kerst niet vrees ik.
Vind ik leuk
Maxxx +81
dinsdag 21 augustus 2018 om 13:09
Daar ben ik ook bang voor, na 3 wedstrijden 0 punten is wel erg ondermaats voor Groningen
Vind ik leuk
PeterAdo +348
maandag 20 augustus 2018 om 12:14
Necid
Vind ik leuk
PeterAdo +348
maandag 20 augustus 2018 om 12:23
Felipe Avenatti
Vind ik leuk
broedkip +1925
maandag 20 augustus 2018 om 12:29
Weet Midden Noord niet een spits of is die met de Noorderzon vertrokken na de resultaten van zijn FC? Niets meer vernomen van hem.
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
maandag 20 augustus 2018 om 23:30
Die is lekker op vakantie.
Vind ik leuk
Connycoll +109
maandag 20 augustus 2018 om 13:03
ik zie het alweer steeds arrogant dat ado
vermeij is een spits dat tegoed is voor dit zooitje arrogante ado supporters
grote waffel dat hebben jullie wel voor een club dat aan een chinees verkocht is vermeij hoeft van mij niet weg en ado een grote club hahaha yeah right tuurlijk drean on steek lekker jullie kop in het zand jullie lijken Twente wel ook zulke arrogante club en waar spelen ze juist maar denken nog steeds de 4de club van nederland tezijn
[Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 13:04]
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 13:14
Vermeij vind ADO Den Haag een grote club, lekker belangrijk dat jij dat niet zo vind, wij hebben de club verkocht? je bedoelt natuurlijk v. der Kallen, en dat Vermeij van jou niet weg hoeft , ook lekker belangrijk, 4e club van Nederland, was het maar waar, waar heb je al die onzin vandaan, en wij zijn ook nog arrogant?
Vind ik leuk
Connycoll +109
maandag 20 augustus 2018 om 16:55
ado was ooit een grote club ik heb niks tegen ado maar ga geen dingen roepen kijk eerst eens naar bijde clubs kwa begroting hebben wij meer ook wij zijn 2x landskampoeien geweest wel lang terug maar toch wij doen met de middemoot mee en soms ook subtop

Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 17:15
arrogant dat ado, arrogante ado supporters, grote waffel, jullie lijken Twente wel, denken nog steeds de 4de club van nederland tezijn, ik heb niks tegen ado? Jij wil wel heel graag duimpjes scoren zo te lezen!
Vind ik leuk
Connycoll +109
maandag 20 augustus 2018 om 17:19
ik hoef geen duimpje zit er ook niet op tewachten wat moet ik met duimpjes ik heb er liever geld voor
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 17:22
Jij gaat niet rijk worden zegt mijn gevoel, kan er natuurlijk naast ziten
Vind ik leuk
Connycoll +109
maandag 20 augustus 2018 om 17:24
nee ga ik ook niet
Vind ik leuk
ThomDH070 +991
maandag 20 augustus 2018 om 18:44
bertjuhhh toch rustaaagh, alle ado supporters weten dat we niet de 4e club van nl zijn
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
maandag 20 augustus 2018 om 23:19
Hahah je zit er maar mee hè en de waarheid is keihard en dat kan jij gewoon niet hebben kerel😁

Sinds wanneer is Heracles subtop geweest? Die ene keer dat jullie 6e zijn geworden?

Heracles heeft nog nooit een rol gespeeld in de eredivisie en ze spelen nu sinds 14 jaar ofzo in de eredivisie en jullie denken dat jullie wat zijn. Den Haag is altijd al een grotere club geweest met rijke historie dan met alle respect Heracles en de begroting is veel hoger, dus mij is het een raadsel hoe je aan al deze onzin komt.
[Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 23:29]
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
dinsdag 21 augustus 2018 om 00:39
Top vijf Eredivisie-ploegen met de kleinste begroting voor 2018/2019:

1.FC Emmen, Fortuna Sittard – 6 miljoen euro

2.SBV Excelsior, VVV-Venlo – 7 miljoen euro

3.De Graafschap – 8 miljoen euro

4.Willem II – 11 miljoen euro

5.Heracles Almelo – 12 miljoen euro
Zegt denk ik genoeg dit lijstje.m🤗
 



Vind ik leuk
Donnygo +4071
maandag 20 augustus 2018 om 13:35
Trencin heeft een leuke spits die Mance is die wat voor ADO.
Vermeij lijkt me toch wel echt te kort komen.
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 17:18
Meer dan een leuke spits lijkt mij! Als Ling een beetje wilt mee werken en z'n oude club wat gunt lijkt het mij geen probleem!
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 14:17
Ik blijf Castaignos roepen, maar Vermeij lijkt me ook wel wat. Hij heeft aangegeven ADO een mooie club te vinden. Het begint bij mentaliteit en gevoel bij een club. Hij lijkt mij een ideale spits voor een formatie met echte buitenspelers
Vind ik leuk
Geer-dh +210
maandag 20 augustus 2018 om 14:58
Charisteas
Vind ik leuk
raoul88 +853
maandag 20 augustus 2018 om 15:03
KAj sierhuis huren is ook een goede optie!!
Vind ik leuk
allround +1788
maandag 20 augustus 2018 om 15:23
Waar speelt - de bij ADO opgeleide - Thomas Verheidt nu eigenlijk?
Vind ik leuk
Geer-dh +210
maandag 20 augustus 2018 om 15:48
Gae
Vind ik leuk
allround +1788
dinsdag 21 augustus 2018 om 07:13
Ja las het later. Ik heb hem in de opleiding meegemaakt. echt een karakter jongen. Niemand dacht toen dat hij het zou halen. maar zie, wat een goede instelling kan doen.
Vind ik leuk
Nozem +233
maandag 20 augustus 2018 om 17:58
Doe ook een rechtsback erbij
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
maandag 20 augustus 2018 om 23:22
Polley is een prima back, heb em vanmiddag met jong ADO tegen Feyenoord aan het werk gezien en moet zeggen dat het een prima back is die zeker de kans moet krijgen in het eerste.
[Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 23:31]
Vind ik leuk
Nozem +233
maandag 20 augustus 2018 om 23:57
Nou dan mag die hem wel op gaan stellen want malone op rechts is nu al door de mand gevallen!
Vind ik leuk
elmagico070 +23759
dinsdag 21 augustus 2018 om 00:06
Malone moet Bakker vervangen dan heb je een ijzersterke middenveld.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws