Lukkien plant gesprek in met Scherpen: 'Vragen of hij beïnvloed is door randzaken'

    Lukkien plant gesprek in met Scherpen: 'Vragen of hij beïnvloed is door randzaken'

    maandag 20 augustus 2018 om 12:03

    FC Emmen-doelman Kjell Scherpen was vorige week nog de uitblinker bij de promovendus, maar in de thuiswedstrijd tegen AZ Alkmaar maakte hij een minder goede indruk. Trainer Dick Lukkien is van plan met de goalie in gesprek te gaan.

    Afgelopen week werd Scherpen platgebeld door zaakwaarnemers die maar wat graag zijn belangen willen behartigen, terwijl voormalig AZ-trainer Gert-Jan Verbeek hem op den duur al in Oranje zag keepen. Er kwam dus heel wat op de 18-jarige doelman af. Daarom heeft Lukkien een gesprek met de sluitpost gepland. "Gewoon om eens te vragen of hij nu denkt dat hij is beïnvloed door de randzaken om hem heen", aldus de trainer tegenover Algemeen Dagblad. "Dat denk ik overigens niet zo, daar is hij te nuchter voor. Bij die tegengoals zag de hele verdediging er minder goed uit."

    De doelman gaf zelf eigenlijk het antwoord al. "Ik hield me mooi rustig van de week. Zo ben ik", verklaart hij tegenover het AD. De zaakwaarnemers die hem belden, heeft hij allemaal afgezegd. "Ik heb ze gezegd dat ik al een prima zaakwaarnemer heb met Edwin Olde Riekerink en dat ze de moeite kunnen besparen."

    Poll

    Gaat FC Emmen zich handhaven?

    (5228 stemmen)

    Plaats een reactie

    The Iceman +7996
    maandag 20 augustus 2018 om 12:09
    ‘18-jarige keeper doet niet alles goed’. Shocker.
    Vind ik leuk
    Jan_Boskamp +1099
    maandag 20 augustus 2018 om 12:11
    Stap jij nou maar in je autotje Raikkonen, want je hebt totaal geen verstand van voetbal. Drol die je bent.
    Vind ik leuk
    Floaz +974
    maandag 20 augustus 2018 om 12:12
    Ey Jan, iets voor Feyenoord?
    Vind ik leuk
    Jan_Boskamp +1099
    maandag 20 augustus 2018 om 12:15
    Mijn harde vuist is iets voor jou!
    Vind ik leuk
    Floaz +974
    maandag 20 augustus 2018 om 12:18
    Als derde keeper achter bijlow en vermeer kan toch
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2942
    maandag 20 augustus 2018 om 12:21
    Kom ff onder die steen vandaan, we hebben de geweldenaar Joris Delle al als 3e keeper gepresenteerd.
    Vind ik leuk
    Floaz +974
    maandag 20 augustus 2018 om 12:52
    Oja die bankzitter van nec die bijna vroegtijdig gestopt was, bedankt voor de reminder....
    Vind ik leuk
    mesterspsv +578
    maandag 20 augustus 2018 om 13:03
    Wel eerst je bamihapje opeten hé 😉😂
    Vind ik leuk
    The Iceman +7996
    maandag 20 augustus 2018 om 12:14
    Vette Hannes, the Iceman is ook de beste Nederlandse voetballer sinds van Basten en Gullit.
    Vind ik leuk
    Voebtal +5824
    maandag 20 augustus 2018 om 13:40
    Geweldig professioneel om in de krant aan te kondigen dat je een gesprek gaat plannen met een van je medewerkers. Als ik dat bij mijn personeel doe dan ben ik ze kwijt.
    Vind ik leuk
    The Iceman +7996
    maandag 20 augustus 2018 om 13:45
    Niet zo handig nee, nog los van het feit dat er volgens hemzelf geen aanleiding voor lijkt te zijn.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:04
    En zo is het. Az was effectiever en strafte fouten direct af. Goede les en dat zal tegen Ajax niet anders zijn. Denk dat ploegen in rechterrijtje voor Emmen kansrijk zijn. Zullen niet alles winnen, maar wel punten pakken. Het lef tegen AZ en de concurrentie binnen selectie stemmen mij positief. Wat een ander er ook van vindt. We raken niet zo snel van de kook. Geprezen en vervloekt worden liggen dicht naast elkaar in de voetbalwereld helaas.
    Vind ik leuk
    Maxxx +86
    maandag 20 augustus 2018 om 12:14
    1 "mindere" wedstrijd. Zo slecht vond ik hem nog niet. En die jongen is ook nog maar 18, niet alles kan goed gaan
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2942
    maandag 20 augustus 2018 om 12:22
    2 ballen die hij moest hebben.
    Vind ik leuk
    Maxxx +86
    maandag 20 augustus 2018 om 12:45
    1 daarvan had hij niks beters mee kunnen doen want het was gewoon slecht verdedigd, dus 1 bal die hij moest hebben. Maarja, Jones deed vorig jaar ook het nodige fout en was ook al 36 jaar
    Vind ik leuk
    goekie4 +1665
    maandag 20 augustus 2018 om 12:16
    Elke keeper maakt wel eens een fout. Gewoon lekker doorgaan, vorige week keepte hij prima.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:16
    Vorige week vonden mensen dit nog de komende keeper voor oranje! Hoezo waan van de dag
    Vind ik leuk
    mcmodd +22896
    maandag 20 augustus 2018 om 12:23
    Dat heb ik. Vorige week niet gezegd, maar wie het ook allemaal gezegd hebben, zehebben er wel kijk op. Het zal wel even duren, maar over een jaar of twee kan je goed zien hoe goed hij is.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 12:31
    Bedoel meer te zeggen dat we met alle socialmedia etc zoveel nieuws etc nodig hebben, dat de vp’s en vi’s van deze wereld elk goed of slecht optreden van zo’n gastje meteen gebruiken om nieuws te genereren.
    Wat een oppervlakkigheid vaak.

    Ontopic; hij heeft zeker potentie, mcmodd!
    Vind ik leuk
    mcmodd +22896
    maandag 20 augustus 2018 om 12:56
    Dat is de makke met social media. Het woord media is gewoon niet op zijn plaats. De meeste mensen die via facebook, twitter of instagram berichten insturen, checken hun posts niet eerst op het waarheidsgehalte, men vraagt nooit iemand om een weerwoord en heeft geen flauw benul wat er met hun berichten gebeurt. En meestal is het eerder a-social dan social, maar dat hangt weer van het fatsoen van de berichtgever af. Met een hoop anonimiteit is dat fatsoen vaak ver te zoeken, dat zie je hier ook al, terwijl je nu niet bepaald kan zeggen dat dit forum onder social media kan worden geschaard. Mensen als ik en nog veel anderen begeven zich te vaak op zo’n forum om uiteindelijk hun omgeving vaak net te kort te doen, want zeg zelf, zo sociaal zijn we niet als we zoveel uren hiermee bezig zijn.
    Vind ik leuk
    Eric 1966 +145
    maandag 20 augustus 2018 om 13:37
    Kjell heeft gewoon zijn best gedaan, en wat de media of wie dan ook zo over hem praat tja daar kan die jongen ook niets aan doen. Jammer. Laat die jongen toch gewoon lekker keepen en groeien.
    Vind ik leuk
    QPK1985 +560
    maandag 20 augustus 2018 om 12:20
    Niet slim om als trainer van Emmen zoveel lading te geven aan dat soort zaken. Ze gaan nog veel meer wedstrijden verliezen, wen er maar aan.
    Vind ik leuk
    MojoRisin +12074
    maandag 20 augustus 2018 om 12:26
    Is nog maar 18, dus erg jong voor een keeper..
    Laat hem zich lekker ontwikkelen, hij heeft zijn fysiek zeker mee..
    Vind ik leuk
    ihvmmdk +6507
    maandag 20 augustus 2018 om 12:26
    Na een mindere beurt meteen op gesprek bij de trainer. Daar gaat hij echt beter van ballen. Laat dat joch met rust, we hebben het over Emmen tegen een absolute subtopper. Natuurlijk krijg je als promovendus vier om de oren.
    Vind ik leuk
    sylar +1
    maandag 20 augustus 2018 om 12:39
    Mischien moet dick oof ff met de verdediging praten is ook niet al te best
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:36
    Scherpen was by far de slechtste in het elftal. Zwaar onvoldoende. De verdediging was op zich voldoende, mede door een sputterende Scherpen gingen die ook minder.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:32
    Gewoon te gek voor woorden, jongen keept 1 goede wedstrijd en er staat een heel leger geld geile zaakwaarnemers voor hem klaar.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 13:33]
    Vind ik leuk
    Donnygo +3020
    maandag 20 augustus 2018 om 13:39
    Jammer van die kleine foutjes maar hij heeft toch juist de leeftijd dat het gebeurd.

    Houd het feit dat je een gesprek aangaat binnen kamers, dit geeft juist weer meer aandacht dan nodig is.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:27
    Lukkien maakt zijn eerste fout van dit seizoen.
    Dit bespreek je eerst met je medewerker en niet met de media. Tja, Lukkien, wonden likken en hier van leren omdat jij het voorbeeld voor deze groep bent.
    Zal lekker worden als spelers dadelijk het eerst met de pers gaan bespreken en daarna het gesprek met hun trainer aan gaan.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 14:29]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:45
    Welnee, het is gewoon een jonge keeper. Geen topper overigens.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Lukkien plant gesprek in met Scherpen: 'Vragen of hij beïnvloed is door randzaken'