Letschert wil zich bewijzen: 'Dan is het irritant als je dat voorbij ziet komen'

    Letschert wil zich bewijzen: 'Dan is het irritant als je dat voorbij ziet komen'

    maandag 20 augustus 2018 om 12:55

    Timo Letschert (25) keerde deze zomer terug bij FC Utrecht. In de Domstad is hij op jacht naar eerherstel.

    Letschert kwam bij het Italiaanse Sassuolo in twee jaar niet verder dan zestien wedstrijden in de Serie A. Dat kwam vooral door twee zware blessures, maar berichten dat hij de Italiaanse competitie niet aan zou kunnen, stoorden de verdediger. "Als je geblesseerd bent en niet lekker in je vel zit, dan ga je overal op letten", vertelt Letschert aan De Telegraaf. "Dan is het irritant als je dat voorbij ziet komen en hoeft er maar iets te gebeuren, waardoor het vlammetje wordt aangewakkerd."

    Volgens Letschert is een blessure het ergste wat je kan overkomen als sportman. "Dus dan kom je hier wel met het schuim op je bek, want je wilt gewoon laten zien hoe de verhoudingen liggen", stelt hij. Bij FC Utrecht kreeg hij een warm onthaal. "Heel bijzonder, dat gaf kippenvel en daar wil ik ze voor bedanken. Net als Jordy Zuidam, de grote baas Van Seumeren en de staf voor deze kans."

    Poll

    Heeft Utrecht er goed aan gedaan Letschert terug te halen?

    (784 stemmen)

    Plaats een reactie

    Voebtal +7564
    maandag 20 augustus 2018 om 13:00
    Uitstekende aanwinst voor utreg.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:21
    Had ook niet misgestaan in een van de top3 clubs!
    Vind ik leuk
    Kuip +7975
    maandag 20 augustus 2018 om 14:00
    Dat nou ook weer niet, maar voor Utrecht een heerlijke speler.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:38
    Want Botteghin, Viergever, Wober en Frenkie de Jong zijn betere centrale verdedigers?
    Vind ik leuk
    Kuip +7975
    maandag 20 augustus 2018 om 16:14
    Frenkie is natuurlijk geen cv, Botteghin is voor Feyenoord wel een uitstekende verdediger. Maar in Nederland hebben we geen top 3 meer, maar top 2. Viergever en Wober komen ook duidelijk te kort voor de top 2. Ze zijn net zo min als Letschert niet goed genoeg voor Ajax en PSV.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3137
    maandag 20 augustus 2018 om 20:41
    nee de verdedigers van die drie zijn zoveel beter haha nou vergeet het maar bij alle drie zou hij prima mee kunnen en volgend seizoen is hij weer weg te goed voor ons.

    veldman en wober zijn een stuk minder dan letschert dat durf ik wel te zeggen.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 20:43]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:04
    Hopelijk voor Utrecht is hij net zo goed als toen hij vertrok.
    Vind ik leuk
    utrechtfan +1069
    maandag 20 augustus 2018 om 13:04
    Eigenlijk kan hij alleen maar gaan tegenvallen door alle hoge verwachtingen van media en vooral onze supporters. Hopelijk kan hij het waarmaken en een echte aanwinst zijn!
    Vind ik leuk
    Rood&wit +3527
    maandag 20 augustus 2018 om 13:07
    Timo je bent een topper!
    Vind ik leuk
    mcmodd +23974
    maandag 20 augustus 2018 om 13:08
    Kijk, goede wijn behoeft geen krans, maar dit is Letchert ten voeten uit.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:15
    Geweldig dat hij weer op het nest is!
    Vind ik leuk
    Dedan002 +2710
    maandag 20 augustus 2018 om 13:15
    Hij deed gister weer mee alsof hij nooit was weggeweest. Uitstekende verdediger die niet voor niets Oranje aantikte in zijn vorige Utrecht-periode.
    Vind ik leuk
    jave +1549
    maandag 20 augustus 2018 om 17:25
    Klopt..een “tik” heeft ie zeker...
    Vind ik leuk
    deltiaan +1242
    maandag 20 augustus 2018 om 13:16
    VERKEERD MANNEKE hebben we gezien bij een limburgse club
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:48
    Lekker kort door de bocht om iedereen die in zijn verleden fouten heeft gemaakt erop te blijven wijzen. Geeft meer de kortzichtige visie uit Limburg aan..... maar hij gaat het weer bewijzen hoor let maar op!
    Vind ik leuk
    Ronnie7 +42
    maandag 20 augustus 2018 om 16:52
    Bij Utrecht nooit geen problemen gehad met deze jongen, misschien had die limburgse club hem wat meer moeten koesteren
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26587
    maandag 20 augustus 2018 om 17:15
    Jeugdzonde!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:22
    Mag straks al gaan spelen tegen groningen om 14:00 uur. Oefenpartij reserves tegen elkaar.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 13:43
    Ik ben benieuwd. We spelen met een mix van jong en reservers. Troupee, Gortler en Leeuwin spelen bijvoorbeeld niet. (en onze 4de keeper staat op goal). Hoe is het bij jullie?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:09
    Bij ons de 2e keeper begois de belg, en verder ook allemaal bankzit spelers en een aantal jonge jongens van jong groningen. en de nieuwelingen chabot en handwerker. Hier ook benieuwd haha, succes! :)
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 14:10]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:16
    Dankjewel. Jij enig idee waar we het kunnen volgen?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:50
    Via de twittersite van groningen staat het nu 0-1 voor utrecht. boussaid gescoord voor jullie! Nu rust momenteel..
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 14:51]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 14:53
    Ja, twitter volg ik ook, maar is altijd toch anders dan wanneer je zelf kijkt.

    Gelijk opgaande wedstrijd als ik het zo lees. Denk dat Groningen wel iets meer kansen heeft, maar 0-1 is voor ons een prima ruststand in ieder geval.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:04
    Gefeliciteerd! 0-2 gewonnen netjes. :)
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:10
    Dankje. Wel mooi zulke potjes. Raken dit soort jongens ook gewoon fit.
    Vind ik leuk
    BS +1127
    maandag 20 augustus 2018 om 13:27
    Mooi dat hij terug is, achterhoede staat als een huis, net zoals het middenveld, nu maar hopen dat Makienok en Tanana snel fit zijn dan staat er een behoorlijk team voor de 5E plaats
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 13:28]
    Vind ik leuk
    Donnygo +2975
    maandag 20 augustus 2018 om 14:00
    Kent de club en omgeving dat zal hem zeker helpen weer terug te komen op niveau. Slechter dan Leeuwin zal het zeker niet zijn dus hoe dan ook een vooruitgang.
    Vind ik leuk
    Hupfean +4119
    maandag 20 augustus 2018 om 14:02
    Heeft ie nog dezelfde vriendin? Dat was mijn over buurvrouw/meisje.
    Vind ik leuk
    Ajaxroermond +1295
    maandag 20 augustus 2018 om 14:49
    Nee is al uit gegaan in italie , hij gaat nu met mijn buurmeisje
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:17
    Kan ik mij niet voorstellen met zo'n kop, dat daar een vrouw gek op wordt. Als ik naar de bovenstaande foto kijk, lijkt het net een uit een boom gevallen orang oetang.
    Vind ik leuk
    danny117869 +2326
    maandag 20 augustus 2018 om 16:22
    Wel eentje met veel geld.
    Vind ik leuk
    Come on Utreg +26587
    maandag 20 augustus 2018 om 17:13
    Uitstekende zet om Timo terug te halen.
    Vind ik leuk
    4everfcu +3137
    maandag 20 augustus 2018 om 20:39
    toppertje ben blij dat hij terug is samen met berg een goed en hard blok.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws