'PEC Zwolle gooit vier lijntjes uit; terugkeer van oude bekende Lam is optie'

    'PEC Zwolle gooit vier lijntjes uit; terugkeer van oude bekende Lam is optie'

    maandag 20 augustus 2018 om 15:41

    PEC Zwolle denkt aan de terugkeer van Thomas Lam. Lam is een van de vier verdedigers die op het lijstje van de Eredivisie-club staat.

    Dat meldt Voetbal International. PEC Zwolle-trainer John van 't Schip wil graag nog een centrale verdediger aan zijn selectie toevoegen en de clubleiding is ervan op de hoogte dat Lam mag vertrekken bij Nottingham Forest, zijn club. Concreet is de terugkeer echter (nog) niet. 

    Lam heeft een verleden bij PEC. De 24-jarige verdediger speelde in de seizoenen 2014/2015 en 2015/2016 al in Zwolle. Daarna maakte hij de transfer naar Nottingham Forest, waar hij in zijn eerste seizoen negentien duels speelde. Vorig seizoen werd hij verhuurd aan FC Twente. Met die club degradeerde hij naar de Keuken Kampioen Divisie.

    Lam is dus een van de vier opties die PEC heeft, maar duidelijk is niet wie de andere opties zijn.

    Plaats een reactie

    pos +8635
    maandag 20 augustus 2018 om 15:46
    Als je in Enschede het woord lijntjes laat vallen denken ze aan iets heel anders. Gebruik maar gewoon opties.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:48
    Grappig?
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:48
    Ik vond 'm ook wel tegenvallen. Hij mag wel eventjes op strafkamp.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:50
    Met kampen hebben jullie in Polen wel ervaring hè? ;-P
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:51
    Dat is wel een hele foute opmerking. Met wat er gebeurd is in WW2 mag never nooit grappen over gemaakt worden. Deze al helemaal niet.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:55
    Jij kunt jezelf nu wel heel semi verbaast gaan opstellen, maar jij geeft anders een zeer scherpe voorzet in die richting.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:57
    Nou als ik strafkamp zeg en jij denkt dan meteen aan kampen van in de 2e wereldoorlog waar miljoenen mensen overleden zijn.. dan is er iets niet goed met jou.

    Grappen maken achter de rug om van miljoenen mensen die gruwelijk wijze overleden zijn, is gewoon smakeloos.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 15:59]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:59
    Volgens mij gaat die grap over Polen en niet over die "miljoenen mensen die gruwelijk overleden zijn". Kom op, een beetje relativeringsvermogen. Ik hou wel van harde grappen en deze was vrij hard, maar ook grappig.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:02
    Voor mij gaat het veel te ver, maar goed. Als jij dat leuk vindt dit soort grappen.. moet je zelf weten. Maar uit respect naar mij opa en oma toe die deze gruwelijke tijd hebben gemaakt, zal ik dit soort grappen nooit maken.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 16:03]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:11
    Ik denk dat jij de geschiedenisboeken maar eens heel goed moet raadplegen voordat je zelf over strafkampen begint.
    Heb je geen idee waar je het over hebt, ook prima, maar begeef je dan niet op dit terrein!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:11
    Dat jij het nog voor zo iemand opneemt. Jij bent echt niet goed man. Gadver.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:16
    Ik neem het voor helemaal niemand op en jij kent mij gedachtengang totaal niet.
    Wat ik wel doe is jou aanspreken op jouw uitspraken over strafkampen!
    Je hebt gewoon totaal geen geschiedkundig besef.
    Daarmee sluit ik de discussie met jou ook meteen af.
    Het heeft geen nut verder te dicussiëren met mensen die meteen beledigend worden en gaan schelden wanneer ze zelf gecorrigeerd worden.
    Jammer dat je de intelligentie mist en de geschiedenis van jouw land niet kent om je eigen fout in te zien!!
    Vind ik leuk
    Pds010 +845
    dinsdag 21 augustus 2018 om 01:20
    Ach mensen neem het allemaal is niet zo serieus.. als je dit de hele dag zou doen heb je geen leven meer over om te genieten...

    Strafkampen en lijntjes ach... hij was leuk en je maakt er geen doden mee om zo opmerking te maken.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:33
    Ik begrijp je wel hoor, maar misschien zit er hier op VP ook wel iemand wiens familielid ooit in een strafkamp heeft gezeten (en dat is best mogelijk) en die zullen jouw opmerking over strafkampen dan weer niet waarderen.
    Vind ik leuk
    Pds010 +845
    dinsdag 21 augustus 2018 om 01:21
    Iets met betutteling en samenleving...
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:03
    Helemaal gelijk in Hans, maar ik denk dat hij geschrokken is van zijn eigen strafkamp opmerking en nubde moraalridder wilt gazn spelen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:04
    Jij bent echt gestoord man. Er zijn zoveel strafkampen voor als je iets verkeerd hebt gedaan. Gebeurt vooral in Amerika. Met kids die bijv. niet naar hun ouders luisteren (niet trainbaar zijn) of die veel spijbelen. Ga nou maar niet dingen omdraaien.
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 16:04]
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:07
    Mooi dat je met de laatste zin van jouw reactie jezelf even duidelijk aanspreekt.
    Ik ben blij dat onze reacties op jou vruchten afgeworpen heeft.
    Vind ik leuk
    Reinier86 +703
    maandag 20 augustus 2018 om 16:08
    Het was makkelijk te zien anders dat alwayfctwente het op een hele foute manier bedoelde. Ook al was het een grap.. deze ging veel te ver.

    Beetje nadenken mag wel Wilbert.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:01
    Ga je nou jouw eigen smakeloze opmerking over strafkampen vergoeilijken hiermee?
    Komt jou zeker goed uit dat iemand net een stapje verder ging dan jouw zieke idee met strafkampen he kerel?
    Vind ik leuk
    JanvdLisme +953
    maandag 20 augustus 2018 om 16:43
    Er lopen in Polen en Rusland nog genoeg mensen rond die bepaalde aspecten uit die tijd wel prima zouden vinden. De gemiddelde nac supporter zou in Polen bijvoorbeeld niet openlijk voor zijn geaard uit kunnen komen. Zeer verwerpelijk!
    Vind ik leuk
    Jur74 +8191
    maandag 20 augustus 2018 om 16:05
    Dat is natuurlijk wel grappig....
    Vind ik leuk
    5697956 +3652
    maandag 20 augustus 2018 om 17:03
    Is AZ eigenlijk al klaar op de transfermarkt?
    Vind ik leuk
    Jur74 +8191
    maandag 20 augustus 2018 om 17:15
    Geen idee, ik zou als ik max huiberts was nog kijken voor een cv.
    Vind ik leuk
    Busk +1215
    maandag 20 augustus 2018 om 19:19
    Niet van het niveau Lam, hoop ik.
    Vind ik leuk
    Jur74 +8191
    maandag 20 augustus 2018 om 19:50
    Meerdere, ik weet niet hoever Bergsma/Wuytens/Weigelt zijn qua blessures en niveau. Een sterke cv zie ik in ieder geval graag komen. Kan ramos niet afbouwen bij ons:)
    Vind ik leuk
    Feeltje +64
    maandag 20 augustus 2018 om 15:59
    Beetje jammer dit, 1 X FCT in het artikel en meteen weer zon opmerking. Maarja WIJ KOMEN TERUG in de ERE!! dus wie het laatst lacht lacht het best!!
    Vind ik leuk
    Pur Sang +353
    maandag 20 augustus 2018 om 22:43
    Over lijntjes gesproken, komt Reis nog naar Enschede?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 01:21
    nope
    Vind ik leuk
    Maronk +271
    maandag 20 augustus 2018 om 15:47
    Paniek in Zwolle HEEEERRLLLIJJKK. Zo als het er nu naar uitziet gaan ze degraderen dit seizoen...
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:47
    Het is maar wat je vrolijk maakt.
    Vind ik leuk
    Pec010 +1907
    maandag 20 augustus 2018 om 15:50
    Zoals het er nu uitzien spelen ze nacompetitie. En geniet er maar van zolang het duurt, Zwolle gaat echt niet tegen degradatie hoeven strijden.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:53
    Mooi man dat jij de toekomst ksn voorspellen.
    Wat voorzie je nog meer voor dit seizoen?
    Vind ik leuk
    Pec010 +1907
    maandag 20 augustus 2018 om 16:00
    Ajax in de top 3, Emmen moet vechten tegen degradatie en Utrecht haalt de play offs om Europees voetbal.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:04
    Hahaha, helemaal helder,
    Mag ik je vaker raadplegen als ik je nodig heb?;)
    Vind ik leuk
    Maronk +271
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:47
    degradatie en uuhhhmmm degradatie
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:54
    Trieste reactie, anderen iets slechts gunnen!
    Vind ik leuk
    elmagico070 +20398
    maandag 20 augustus 2018 om 23:57
    Gelukkig doe jij niet anders-;)
    Vind ik leuk
    VinceS +8
    maandag 20 augustus 2018 om 16:02
    Geen paniek hoor, het was allang bekend (voor de competitie begon) dat ze opzoek waren naar een linker centrale verdediger. Geen paniek dus en vooral niet na 2 lastige tegenstanders+lastige 3 volgende wedstrijden....
    Vind ik leuk
    zwollie +7262
    maandag 20 augustus 2018 om 16:08
    Ook nog veel plezier in de kelder van de keukencompetitie
    Vind ik leuk
    Ramon89 +311
    maandag 20 augustus 2018 om 16:18
    Paniek omdat we 2 wedstrijden verloren hebben tegen teams waarvan we meestal verliezen? Dacht het niet.
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1316
    maandag 20 augustus 2018 om 17:50
    Nee geen paniek maar vond gisteren wel net of we in slome motion speelde wat traag allemaal dat mag wel tikkeltje beter
    Vind ik leuk
    4everfcu +2343
    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:47
    niet omdat je verliest maar je kan moeilijk zeggen dat pec een geweldig elftal heeft.
    Vind ik leuk
    Ramon89 +311
    dinsdag 21 augustus 2018 om 22:06
    Mwa, zoveel kwaliteit hebben we niet ingeleverd vergeleken met de prestaties van afgelopen seizoenshelft naar mijn idee...
    Vind ik leuk
    Peany +440
    maandag 20 augustus 2018 om 16:19
    Lol hoe kom je er bij dat er sprake is van paniek?

    CV staat net als nog een aanvaller al sinds begin voorbereiding op het lijstje!? Ze hebben er zelfs rugnummers voor vrij gehouden, volgende keer even verdiepen voor je gaat roeptoereren
    Vind ik leuk
    Pec Man +800
    maandag 20 augustus 2018 om 16:33
    Tja winnen van de reserves van Utrecht is heel knap. Een gigantische prestatie van die club uit Koekdorp. Gefeliciteerd!
    Vind ik leuk
    038power +132
    maandag 20 augustus 2018 om 18:13
    Zeker een egel die zo reageert...
    Vind ik leuk
    groninger +1228
    maandag 20 augustus 2018 om 18:23
    Wat ben jij toch een droeftoeter.
    Vind ik leuk
    HanV +3991
    maandag 20 augustus 2018 om 19:59
    Gefeliciteerd met de winst op jong Utrecht, mogen jullie er nog maar jaren van winnen.
    Vind ik leuk
    Maronk +271
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:48
    Volgende jaar zijn de rollen omgedraaid pecje zwolle
    Vind ik leuk
    Forza ikkuhh +1316
    maandag 20 augustus 2018 om 21:09
    Zolang gaat dat niet duren hoor dus geniet er maar van
    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 21:10]
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2919
    maandag 20 augustus 2018 om 15:47
    Zwolle kan wel eens een heel lastig seizoen gaan krijgen en in Lam zie ik nou niet echt "de verlosser" van dit PEC.
    Vind ik leuk
    HanV +3991
    maandag 20 augustus 2018 om 20:13
    Voor het vertrek van Thomas hadden ze het over het nog halen van een aanvaller en een verdediger, dus hopen dat ze echt 4 lijntjes bedoelen en niet 4 opties voor een positie.
    Vind ik leuk
    Tim +4575
    maandag 20 augustus 2018 om 15:49
    Florentin Pogba, Micah Richards, Robert Huth... Zoeken allemaal nog een clubje
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:51
    Misschien de gemeente eens bellen om te vragen of de gemeente met vele miljoenen wil sponsoren, gebeurt vaker in Nederland;)
    Vind ik leuk
    038power +132
    maandag 20 augustus 2018 om 18:46
    Dat doen ze vaak dichtbij de duitse grens 🤔🤔🤔
    Vind ik leuk
    Tossa +2089
    maandag 20 augustus 2018 om 15:50
    Ik vond het behoorlijk degelijk. Mag van mij terugkomen! En nee, geen paniek. Was allang bekend dat er nog mensen bij moest komen.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:50
    Is er nog iets over bekend of Rafael van der Vaart eventueel nog interesse heeft om bij PEC te komen spelen en visa versa?
    Vind ik leuk
    Deck010 +4500
    maandag 20 augustus 2018 om 15:55
    Van der Vaart speelt weer in Denemarken. lekker dicht bij zijn wippie.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:58
    Oh ok, dan heb ik dat even gemist.
    Ik dacht namelijk dat Estevana, lekkere naam ook, terugwilde naar het oosten van Nederland?
    Vind ik leuk
    Deck010 +4500
    maandag 20 augustus 2018 om 16:08
    Nee die blijft voorlopig nog bij Esbjerg en van der Vaart voetbalt nu ook bij Esbjerg.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:12
    Wel gezellig.
    Na de training lekker samen in bad en wat nakletsen, leuk man;)
    Vind ik leuk
    Deck010 +4500
    maandag 20 augustus 2018 om 16:13
    Geen straf met haar inderdaad ;-0
    Vind ik leuk
    mvr +198
    maandag 20 augustus 2018 om 15:54
    Na gisteren moest Zwolle wel op zoek naar 2 nieuwe verdedigers .. want Marcellis is nu wel te traag voor de eredivisie., Van Polen kan het ook niet meer belopen. Lachman ja waarom deze jongen weer terug is bij Zwolle niemand weet het.. hij is opbouwend te slap en hij is te traag. Lachman en Marcellis kunnen wel het niveau aan van de eerste dervisie.
    Vind ik leuk
    Deck010 +4500
    maandag 20 augustus 2018 om 15:56
    Is inderdaad niet veel meer in de verdediging.
    Is nu meer een slappe Lachman.
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +403
    maandag 20 augustus 2018 om 15:57
    Benieuwd welke vis ze aan de haak slaan!
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 15:57
    John van 't Schip heeft tot op heden moeiteloos de vrije val van de laatste seizoenshelft strak doorregisseerd en doorgeorchestreerd. Ik sluit niet uit dat een reeks van aaneengeregen wake-up calls met ingang van de kerst heftige degradatiezorgen preludeert.




    [Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 15:58]
    Vind ik leuk
    Pec010 +1907
    maandag 20 augustus 2018 om 16:02
    Een dergelijke negatieve toon ben ik van jou niet gewend. Heb vertrouwen in ons clubje, er staat best een redelijke selectie.
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 16:53
    Ik zie vooralsnog niets dat wijst op progressie op de kortere termijn. Ik word graag gelogenstraft maar zie nog geen enkele aanleiding.

    Vind ik leuk
    HanV +3991
    maandag 20 augustus 2018 om 20:23
    De progressie is dit seizoen nog beperkt tot de direct volgestroomde uitbouw van de kunstgraskathedraal.
    Vind ik leuk
    Zalkerboy +211
    maandag 20 augustus 2018 om 16:46
    We zullen wel zien waar ‘t Schip strand.
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7039
    maandag 20 augustus 2018 om 16:02
    Ik schrok me echt lam toen ik dit bericht las
    Vind ik leuk
    Spekholz +462
    maandag 20 augustus 2018 om 16:31
    Bij Twente was hij anders niks waard..
    Vind ik leuk
    Ramon89 +311
    maandag 20 augustus 2018 om 18:02
    Bij ons was hij destijds juist een van de sterkhouders imo.
    Vind ik leuk
    Aalstars +139
    maandag 20 augustus 2018 om 16:57
    Waarschijnlijk die andere 3:
    -bouy
    -vd Werf
    -freire
    Nijkamp is gek op terughalen oud spelers. Heeft weinig inspiratie waarschijnlijk. Zo speelde Pec ook zondag....
    Vind ik leuk
    El Cazador +5750
    maandag 20 augustus 2018 om 17:05
    Lam snel binnen halen om de lamlendige resultaten te elimineren
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4192
    maandag 20 augustus 2018 om 17:05
    Bij VVV loopt nog Korkmaz rond. Misschien is dat wat.

    Jullie halen toch de minste spelers van VVV weg dus dat zou erg fijn zijn.
    Vind ik leuk
    038power +132
    maandag 20 augustus 2018 om 18:48
    Minste spelers,Leemans 10 goals en 16 assists.Dit is gewoon een kat na.Best sneu om zo te reageren.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4192
    maandag 20 augustus 2018 om 22:18
    Nee juist niet. Je kijkt naar de cijfers van iemand met een goede traptechniek. Penaltys en corners/vrije trappen is hij goed in maar voetballend kan hij niet mee.

    Bijna alle seizoenkaarthouders van vvv hebben dit gezien en waren op de voetbalforums er dan ook niet rouwig om.

    Voetballend gewoon de minste vorig seizoen.

    Yoell van Nieff en eerder nog Sjaak Polak waren ook voetballers met een goede traptechniek. Voetballend echter ook de minste
    Vind ik leuk
    038power +132
    dinsdag 21 augustus 2018 om 05:14
    Net of die andere VVV-spelers zo supergetalenteerd zijn.Deze Leemans heeft specifieke kwaliteiten,waar jullie wel degelijk profijt van hebben gehad.Ik vind die opmerking eigenlijk best vreemd.Hij oogt 'houterig' dat vinden wij ook.Mij hoor je niet als hij erbij ons 10 of meer intrapt.
    Vind ik leuk
    Lucien1978 +4192
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:16
    Hij is veel te traag en verdedigend erg zwak. Hierdoor kon onze linksbuiten meer verdedigen dan aanvallen vorig seizoen. Hij moest het werk opknappen.

    Ik verwacht ook dat leemans binnen 5 wedstrijden op de bank beland bij Zwolle
    Vind ik leuk
    038power +132
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:47
    Wij gaan het zien...
    Vind ik leuk
    maandag 20 augustus 2018 om 17:08
    John zit op een zinkend schip dit jaar .net niet spelers in hun selectie
    Vind ik leuk
    Vinnie J +624
    maandag 20 augustus 2018 om 19:23
    Die is, net als twente, lam geslagen
    Vind ik leuk
    Tossa +2089
    maandag 20 augustus 2018 om 19:47
    Sow! Helemaal zelf gedacht?
    Vind ik leuk
    Vinnie J +624
    maandag 20 augustus 2018 om 19:53
    Tja in het land der blinden😎
    Vind ik leuk
    bennings +311
    maandag 20 augustus 2018 om 19:52
    Mogen wel wat kerels gehaald worden,met deze zachtgekookte eitjes achterin red je het niet ...
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 05:42
    Van het Schip zat afgelopen vrijdag met Nijkamp bij Jong PSV - FC Eindhoven op de tribune. Ze hebben serieuze interesse in Pascal Ramon Lundqvist........na deze wedstrijd zal deze interesse wel een heel stuk minder zijn.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'PEC Zwolle gooit vier lijntjes uit; terugkeer van oude bekende Lam is optie'