'PEC Zwolle gooit vier lijntjes uit; terugkeer van oude bekende Lam is optie'

'PEC Zwolle gooit vier lijntjes uit; terugkeer van oude bekende Lam is optie'

Gepubliceerd: maandag 20 augustus 2018 om 15:41ma 20-08-2018 om 15:41

PEC Zwolle denkt aan de terugkeer van Thomas Lam. Lam is een van de vier verdedigers die op het lijstje van de Eredivisie-club staat.

Dat meldt Voetbal International. PEC Zwolle-trainer John van 't Schip wil graag nog een centrale verdediger aan zijn selectie toevoegen en de clubleiding is ervan op de hoogte dat Lam mag vertrekken bij Nottingham Forest, zijn club. Concreet is de terugkeer echter (nog) niet. 

Lam heeft een verleden bij PEC. De 24-jarige verdediger speelde in de seizoenen 2014/2015 en 2015/2016 al in Zwolle. Daarna maakte hij de transfer naar Nottingham Forest, waar hij in zijn eerste seizoen negentien duels speelde. Vorig seizoen werd hij verhuurd aan FC Twente. Met die club degradeerde hij naar de Keuken Kampioen Divisie.

Lam is dus een van de vier opties die PEC heeft, maar duidelijk is niet wie de andere opties zijn.

Plaats een reactie

pos +9316
maandag 20 augustus 2018 om 15:46
Als je in Enschede het woord lijntjes laat vallen denken ze aan iets heel anders. Gebruik maar gewoon opties.
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 15:48
Grappig?
Vind ik leuk
Feeltje +64
maandag 20 augustus 2018 om 15:59
Beetje jammer dit, 1 X FCT in het artikel en meteen weer zon opmerking. Maarja WIJ KOMEN TERUG in de ERE!! dus wie het laatst lacht lacht het best!!
Vind ik leuk
Pur Sang +480
maandag 20 augustus 2018 om 22:43
Over lijntjes gesproken, komt Reis nog naar Enschede?
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 01:21
nope
Vind ik leuk
Maronk +266
maandag 20 augustus 2018 om 15:47
Paniek in Zwolle HEEEERRLLLIJJKK. Zo als het er nu naar uitziet gaan ze degraderen dit seizoen...
Vind ik leuk
Pec010 +2356
maandag 20 augustus 2018 om 15:50
Zoals het er nu uitzien spelen ze nacompetitie. En geniet er maar van zolang het duurt, Zwolle gaat echt niet tegen degradatie hoeven strijden.
Vind ik leuk
VinceS +19
maandag 20 augustus 2018 om 16:02
Geen paniek hoor, het was allang bekend (voor de competitie begon) dat ze opzoek waren naar een linker centrale verdediger. Geen paniek dus en vooral niet na 2 lastige tegenstanders+lastige 3 volgende wedstrijden....
Vind ik leuk
zwollie +8987
maandag 20 augustus 2018 om 16:08
Ook nog veel plezier in de kelder van de keukencompetitie
Vind ik leuk
Ramon89 +802
maandag 20 augustus 2018 om 16:18
Paniek omdat we 2 wedstrijden verloren hebben tegen teams waarvan we meestal verliezen? Dacht het niet.
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3283
maandag 20 augustus 2018 om 17:50
Nee geen paniek maar vond gisteren wel net of we in slome motion speelde wat traag allemaal dat mag wel tikkeltje beter
Vind ik leuk
4everfcu +5081
dinsdag 21 augustus 2018 om 21:47
niet omdat je verliest maar je kan moeilijk zeggen dat pec een geweldig elftal heeft.
Vind ik leuk
Ramon89 +802
dinsdag 21 augustus 2018 om 22:06
Mwa, zoveel kwaliteit hebben we niet ingeleverd vergeleken met de prestaties van afgelopen seizoenshelft naar mijn idee...
Vind ik leuk
Peany +466
maandag 20 augustus 2018 om 16:19
Lol hoe kom je er bij dat er sprake is van paniek?

CV staat net als nog een aanvaller al sinds begin voorbereiding op het lijstje!? Ze hebben er zelfs rugnummers voor vrij gehouden, volgende keer even verdiepen voor je gaat roeptoereren
Vind ik leuk
Pec Man +858
maandag 20 augustus 2018 om 16:33
Tja winnen van de reserves van Utrecht is heel knap. Een gigantische prestatie van die club uit Koekdorp. Gefeliciteerd!
Vind ik leuk
038power +216
maandag 20 augustus 2018 om 18:13
Zeker een egel die zo reageert...
Vind ik leuk
groninger +1876
maandag 20 augustus 2018 om 18:23
Wat ben jij toch een droeftoeter.
Vind ik leuk
HanV +5109
maandag 20 augustus 2018 om 19:59
Gefeliciteerd met de winst op jong Utrecht, mogen jullie er nog maar jaren van winnen.
Vind ik leuk
Maronk +266
dinsdag 21 augustus 2018 om 09:48
Volgende jaar zijn de rollen omgedraaid pecje zwolle
Vind ik leuk
Forza ikkuhh +3283
maandag 20 augustus 2018 om 21:09
Zolang gaat dat niet duren hoor dus geniet er maar van
[Reactie gewijzigd op maandag 20 augustus 2018 om 21:10]
Vind ik leuk
Mionel Lessi +2955
maandag 20 augustus 2018 om 15:47
Zwolle kan wel eens een heel lastig seizoen gaan krijgen en in Lam zie ik nou niet echt "de verlosser" van dit PEC.
Vind ik leuk
HanV +5109
maandag 20 augustus 2018 om 20:13
Voor het vertrek van Thomas hadden ze het over het nog halen van een aanvaller en een verdediger, dus hopen dat ze echt 4 lijntjes bedoelen en niet 4 opties voor een positie.
Vind ik leuk
Tim +4918
maandag 20 augustus 2018 om 15:49
Florentin Pogba, Micah Richards, Robert Huth... Zoeken allemaal nog een clubje
Vind ik leuk
Tossa +2648
maandag 20 augustus 2018 om 15:50
Ik vond het behoorlijk degelijk. Mag van mij terugkomen! En nee, geen paniek. Was allang bekend dat er nog mensen bij moest komen.
Vind ik leuk
mvr +226
maandag 20 augustus 2018 om 15:54
Na gisteren moest Zwolle wel op zoek naar 2 nieuwe verdedigers .. want Marcellis is nu wel te traag voor de eredivisie., Van Polen kan het ook niet meer belopen. Lachman ja waarom deze jongen weer terug is bij Zwolle niemand weet het.. hij is opbouwend te slap en hij is te traag. Lachman en Marcellis kunnen wel het niveau aan van de eerste dervisie.
Vind ik leuk
Deck010 +9206
maandag 20 augustus 2018 om 15:56
Is inderdaad niet veel meer in de verdediging.
Is nu meer een slappe Lachman.
Vind ik leuk
Jopi1982 +830
maandag 20 augustus 2018 om 15:57
Benieuwd welke vis ze aan de haak slaan!
Vind ik leuk
Eimersweide +8636
maandag 20 augustus 2018 om 16:02
Ik schrok me echt lam toen ik dit bericht las
Vind ik leuk
Spekholz +546
maandag 20 augustus 2018 om 16:31
Bij Twente was hij anders niks waard..
Vind ik leuk
Ramon89 +802
maandag 20 augustus 2018 om 18:02
Bij ons was hij destijds juist een van de sterkhouders imo.
Vind ik leuk
Aalstars +146
maandag 20 augustus 2018 om 16:57
Waarschijnlijk die andere 3:
-bouy
-vd Werf
-freire
Nijkamp is gek op terughalen oud spelers. Heeft weinig inspiratie waarschijnlijk. Zo speelde Pec ook zondag....
Vind ik leuk
El Cazador +8602
maandag 20 augustus 2018 om 17:05
Lam snel binnen halen om de lamlendige resultaten te elimineren
Vind ik leuk
Lucien1978 +6454
maandag 20 augustus 2018 om 17:05
Bij VVV loopt nog Korkmaz rond. Misschien is dat wat.

Jullie halen toch de minste spelers van VVV weg dus dat zou erg fijn zijn.
Vind ik leuk
038power +216
maandag 20 augustus 2018 om 18:48
Minste spelers,Leemans 10 goals en 16 assists.Dit is gewoon een kat na.Best sneu om zo te reageren.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6454
maandag 20 augustus 2018 om 22:18
Nee juist niet. Je kijkt naar de cijfers van iemand met een goede traptechniek. Penaltys en corners/vrije trappen is hij goed in maar voetballend kan hij niet mee.

Bijna alle seizoenkaarthouders van vvv hebben dit gezien en waren op de voetbalforums er dan ook niet rouwig om.

Voetballend gewoon de minste vorig seizoen.

Yoell van Nieff en eerder nog Sjaak Polak waren ook voetballers met een goede traptechniek. Voetballend echter ook de minste
Vind ik leuk
038power +216
dinsdag 21 augustus 2018 om 05:14
Net of die andere VVV-spelers zo supergetalenteerd zijn.Deze Leemans heeft specifieke kwaliteiten,waar jullie wel degelijk profijt van hebben gehad.Ik vind die opmerking eigenlijk best vreemd.Hij oogt 'houterig' dat vinden wij ook.Mij hoor je niet als hij erbij ons 10 of meer intrapt.
Vind ik leuk
Lucien1978 +6454
dinsdag 21 augustus 2018 om 10:16
Hij is veel te traag en verdedigend erg zwak. Hierdoor kon onze linksbuiten meer verdedigen dan aanvallen vorig seizoen. Hij moest het werk opknappen.

Ik verwacht ook dat leemans binnen 5 wedstrijden op de bank beland bij Zwolle
Vind ik leuk
038power +216
dinsdag 21 augustus 2018 om 15:47
Wij gaan het zien...
Vind ik leuk
maandag 20 augustus 2018 om 17:08
John zit op een zinkend schip dit jaar .net niet spelers in hun selectie
Vind ik leuk
Vinnie J +2004
maandag 20 augustus 2018 om 19:23
Die is, net als twente, lam geslagen
Vind ik leuk
Tossa +2648
maandag 20 augustus 2018 om 19:47
Sow! Helemaal zelf gedacht?
Vind ik leuk
Vinnie J +2004
maandag 20 augustus 2018 om 19:53
Tja in het land der blinden😎
Vind ik leuk
bennings +353
maandag 20 augustus 2018 om 19:52
Mogen wel wat kerels gehaald worden,met deze zachtgekookte eitjes achterin red je het niet ...
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 05:42
Van het Schip zat afgelopen vrijdag met Nijkamp bij Jong PSV - FC Eindhoven op de tribune. Ze hebben serieuze interesse in Pascal Ramon Lundqvist........na deze wedstrijd zal deze interesse wel een heel stuk minder zijn.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws