'Limbombe vertrekt naar Frankrijk; op een na duurste uitgaande transfer Brugge'

    'Limbombe vertrekt naar Frankrijk; op een na duurste uitgaande transfer Brugge'

    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:23

    Anthony Limbombe staat op het punt om bij het Franse FC Nantes te tekenen. De aanvaller van Club Brugge aast al een tijdje op een transfer en krijgt waarschijnlijk zijn zin.

    In België wordt door Het Laatste Nieuws gemeld dat Limbombe maandag medisch gekeurd is in Frankrijk. Het leek erop dat de oud-speler van NEC naar de Premier League zou verkassen, maar een deal met Huddersfield Town kwam er nooit.

    Club Brugge incasseert ongeveer tien miljoen euro voor Limbombe, waardoor hij de op een na duurste speler uit de clubgeschiedenis is. Vorig jaar vertrok José Izquerdo voor een recordbedrag van vijftien miljoen euro naar Brighton & Hove Albion. Naar verluidt wilde Club Brugge dat bedrag ook hebben voor Limbombe, maar uiteindelijk is er genoegen genomen met een paar miljoen minder.

    Limbombe kwam in 2014 bij NEC terecht na een paar jaar in België bij KRC Genk. Na een seizoen in de Jupiler League en Eredivisie wist hij een toptransfer naar Club Brugge af te dwingen.

    Plaats een reactie

    Butsbal +15010
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:26
    Flutnieuws, next.
    Doe maar over PSV een keer.
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +6354
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:28
    Vanaf 12uur zal het de hele dag over PSV gaan. Van Bommel straalt rust uit, Viergever heeft er zin in, Lozano gaat er vol voor, Hendrix gaat de boel op slot zetten en Gebrands rekent nog een keer uit hoe belangrijk deze play-offs wel niet zijn...... Geen zorgen Buts, jij komt vandaag echt wel aan jouw trekken!!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 09:37]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:10
    Krijgt je club aandacht te kort?
    Vind ik leuk
    JonathanAjax +6354
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:27
    Limbombe?
    Wij hebben Bandé!!!!
    Vind ik leuk
    Butsbal +15010
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:31
    Gecondoleerd dan.
    Vind ik leuk
    Cheat Codes +7137
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:39
    Jij gecondoleerd met Sainsbury en Thomas.
    Vind ik leuk
    Truth +2993
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:35
    Hij was klaar voor een topcompetitie en dan gaat die van een kampioen en CL deelnemer naar Nantes 🤔🤔🤔🤔😳😳😳
    Vind ik leuk
    Eimersweide +7044
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:02
    Hij dacht: ik ben pedant en ga naar Nantes in een ander land want daar heb ik mijn hart aan verpand en ik ben gebrand op meer geld in mijn hand.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:07
    Briljant!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:16
    Nantes heeft zo'n rijke eigenaar geloof ik. Zal wel voor en geld en ambities van de club hebben gekozen.
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29452
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:43
    Hij ging toch naar huddersfield?
    Vind ik leuk
    ELD070 +444
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:11
    Limbombe, wat een heerlijke naam is dat toch om uit te spreken.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:42
    Ntibonkiza was er ook zo een.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Limbombe vertrekt naar Frankrijk; op een na duurste uitgaande transfer Brugge'