Klopp looft Van Dijk: 'Niemand heeft het meer over het transferbedrag'

    Klopp looft Van Dijk: 'Niemand heeft het meer over het transferbedrag'

    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:39

    Jurgen Klopp is blij dat niemand het meer over het transferbedrag van Virgil van Dijk heeft. De manager van Liverpool is lovend over de man van 75 miljoen euro.

    "Hij was heel, heel goed", zei Klopp na Crystal Palace - Liverpool op de persconferentie. De Duitse manager begrijpt dat Van Dijk zoveel geld waard is. Liverpool kocht hem in januari voor ongeveer 75 miljoen euro. "Kwaliteit heeft een bepaalde prijs. Zo werkt het ook met auto's en andere dingen en dus ook met spelers."

    "Daarom hebben we het betaald. Niemand heeft het meer over het transferbedrag. Dat is goed. Hij is een speler die dit bedrag waard is in de huidige markt. Hij houdt ervan om met deze jongens te spelen en dat is voor mij het belangrijkste."

    Liverpool zegevierde maandagavond met 0-2 en heeft nu zes punten, net als Manchester City, Chelsea, Watford, Bournemouth en Tottenham Hotspur.

    Plaats een reactie

    Dr. PA +99
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:42
    Dit Liverpool heeft alles om mee te doen om de titelstrijd! Eindelijk ook defensief op orde, wat zou het mooi zijn als het ze lukt! :)
    Vind ik leuk
    City boy +384
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:48
    Kwaliteiten hadden ze vorig seizoen al het probleem bij liverpool is dat ze niet constant zijn in hun spel

    Als ze dat oplossen ja een gevaarlijke titel kandidaat
    Vind ik leuk
    Sanders +3900
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:54
    Met karius in goal is het ook niet gek dat je soms wat onconstant bent.
    Vind ik leuk
    City boy +384
    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:12
    Ik weet niet of jij premier league regelmatig kijkt (helemaal niet erg hoor)

    Maar ik persoonlijk vond hem nog best wel sterk keepen het is alleen sneu dat iedereen de blunders onthoud
    Vind ik leuk
    Sanders +3900
    dinsdag 21 augustus 2018 om 22:30
    Yep, kijk bijna alleen maar premier league. Karius heb ik altijd al zeer matig gevonden. Net wat beter dan mignolet. De tweede helft van het seizoen oogde het wat beter, maar dat komt voor mijn gevoel ook alleen maar door de komst van Van dijk.
    Vind ik leuk
    Sanders +3900
    dinsdag 21 augustus 2018 om 22:30
    Ik bekijk het helemaal los van de cl finale hoor, geen zorgen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:46
    Van Dijk zal zich wel geregeld af Kloppen op die lovende woordjes
    Vind ik leuk
    Butsbal +15270
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:47
    Of volgens jouw nick afmoppen
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:49
    Mijn nick is niets ander dan "Meester Bier"
    Vind ik leuk
    Butsbal +15270
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:49
    Jaja, die andere hobby haha
    Vind ik leuk
    Te ligt +266
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:47
    Niet waar! Voor jou wellicht maar de meester beer, de baas van alle beren zou ook kunnen...
    Vind ik leuk
    Butsbal +15270
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:47
    Lekker bij shoarma: Klopplooft
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:48
    Je krijgt een like van mij voor de allerbeste grap van de dag!
    Vind ik leuk
    Butsbal +15270
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:49
    Was verrekte moeilijk typen :D
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:50
    Dat is voor sommige hier iedere zin :)
    Vind ik leuk
    Martinus69 +4465
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:47
    Had al vanaf zijn tweede seizoen in de Euroborg in Oranje moeten spelen. Nee, nog steeds liever de toentertijd regelmatige blunderende spelers van de top drie opstellen want stel ne toch eens voor.... van Dijk was toen al klassen beter dan de rest
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:38
    In die tijd waren mathijssen, Vlaar, Heitinga, de vrij en zelfs wisgerhof beter als van dijk ....dus wat lul je nou??? Bij Celtic was hij goed in verhouding met het niveau van de schotse competitie en bij Southampton werd hij pas stabiel en echt goed.....
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 09:38]
    Vind ik leuk
    Te ligt +266
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:50
    Zeker niet waar wat je zegt. Wisgerhof? Echt? Hij speelde toen al als een beest en was net zo stabiel als die gene die jij opnoemt. Man wat hebben die allemaal ook een fouten gemaakt zeg... Bij Groningen kon je al zien dat van dijk een goede speler was maar niemand het wilde geloven in Nederland..
    Vind ik leuk
    derksen +8815
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:54
    V dijk gaat misschien nog wel stap maken naar city voor 150 miljoen

    V dijk is veruit met 86 kilometer voorsprong de beste CV in de PL !
    Vind ik leuk
    LFCWARRIOR +178
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:36
    Hij kon in januari al naar city, maar koos bewust voor Liverpool.
    Bovendien verkoopt Liverpool geen sterkhouders aan concurrenten.
    150mil zou ik echter niet gek van opkijken
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 09:37]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 08:59
    Geweldige verdediger die v Dijk. Samen met de Ligt zal hij de komende jaren het hart van de verdediging van Oranje gaan vormen. Top duo 👍
    Vind ik leuk
    derksen +8815
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:02
    Ja we kunnen niet meer zeggen dat we geen verdedigers hebben

    De ligt en v dijk is wereldtop over 2 jaar
    Vind ik leuk
    ELD070 +832
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:26
    Ja nu nog spitsen....Want met Vinnie J ga je het niet redden...
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:31
    Inderdaad! en wat creativiteit/ nummer 10 zou ook niet verkeerd zijn.
    Vind ik leuk
    ELD070 +832
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:35
    We hebben even wat magere Jaren, maar het is de stilte voor de storm! We komen er weer aan met Oranje! Er banjert genoeg talent op de Nederlandse velden.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:47
    Idd de jong vd beek til stengs de ligt
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:41
    Ik zie liever de vrij als de ligt, zolang hij zich niet bewezen heb in een competitie die niet het bierelftallen niveau heeft van Europa.......beste spits in de Eredivisie is een van Persie ver over zijn top.....tegen spitsen met snelheid en van niveau is hij nog niet goed genoeg.....en zolang hij bij Ajax blijft....nog lannnngggg niet klaar voor de top
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:23
    Aldus een afgunstige Feyenoorder
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9846
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:13
    Watford wordt de nieuwe Champion van de PL, wie had dat ooit gedacht !?
    Vind ik leuk
    Garinsha +4796
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:28
    Via een omweg kom je er ook wel..
    Blijf het nog steeds schandalig vinden dat zij bij ajax tes tijds vd hoorn beter vonden.. pff dat was hij toen niet en nu al helemaal niet..

    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:32
    Klopt.
    Behoorlijk foute keuze geweest toen der tijd.
    Overigens heeft de rest van de NL- Top ook zitten slapen toen der tijd.
    Vind ik leuk
    Garinsha +4796
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:16
    mee eens.
    Vind ik leuk
    TheRedMen +3127
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:38
    Helemaal waar! Zonder Van Dijk zou Liverpool de CL-finale waarschijnlijk nooit gehaald hebben. Jammer dat er in Nederland nog steeds veel mensen zijn die hem niet op waarde schatten.
    Vind ik leuk
    Sanders +3900
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:58
    Als hij bij ajax psv of feyenoord had gespeeld ipv celtic had waarschijnlijk niemand dat probleem. Sommige kunnen hier niet verder kijken dan de magere eredivisie.
    Vind ik leuk
    kees ee +596
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:52
    we kunnen natuurlijk niet aan de gang blijven klopp, . . maar de transfersom, was, is en blijft plmn 70 mln te hoog.
    Vind ik leuk
    Marco S +4697
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:29
    Duurste knot uit de geschiedenis
    Vind ik leuk
    Frevol54 +104
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:21
    Net zoals niemand het meer heeft over de transfersom die Ajax voor Neres betaalde. Een kwestie van wennen die bedragen.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 14:22]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 15:13
    Liverpool, zou de ligt moeten halen. Geweldige club om zich naast van dijk tot beste verdediging van de Premier League te zien worden. Dat komt het Nederlands elftal echt ten goede.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws