Raiola haalt snoeihard uit: 'Praten uit angst om vergeten te worden'

    Raiola haalt snoeihard uit: 'Praten uit angst om vergeten te worden'

    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:39

    Mino Raiola heeft snoeihard teruggeslagen naar Paul Scholes, die kritiek uitte op zijn cliënt Paul Pogba. Scholes is van mening dat Pogba matig presteert bij United en daar reageert Raiola fel op.

    Na het duel met Brighton & Hove Albion, dat United met 3-2 verloor, was Scholes kritisch op Pogba. Hij stelde dat de recordaankoop van United belabberd speelde en inconsistent was. 'Sommige mensen praten uit angst om vergeten te worden', opent Raiola op Twitter. 'Paul Scholes zou zelfs in Winston Churchill geen leider herkennen als hij voor hem zou staan.'

    Daarna volgde nog een cynische tweet van de Haarlemmer. 'Paul Scholes moet technisch directeur worden en Woodward (United-voorzitter, red.) adviseren om Pogba te verkopen. Dat worden slapeloze nachten om voor Pogba een nieuwe club te vinden'.

    Plaats een reactie

    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:42
    Pogba is ook overgewaardeerd, vooral een draver, Paul Scholes heeft natuurlijk gelijk, maar dat levert meneer Raiola geen geld op
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 09:43]
    Vind ik leuk
    klick +744
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:44
    vind ik nou ook!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:44
    Verkeerde coach en verkeerde competitie.
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +2671
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:18
    En verkeerde instelling
    Vind ik leuk
    Plattekar bv +20466
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:49
    Pogba mag de veters nog niet strikken van Scholes
    Vind ik leuk
    Dezeun +4305
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:50
    Op de wk speelde hij anders prima
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:57
    *het WK
    Vind ik leuk
    JustH +14891
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:06
    Man man, niet af te leren dit gedrag.
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3202
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:45
    Echt he, terwijl het ook meerdere malen in het nieuws kwam dat verbeteraars als vreselijke mensen over komen xD
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:42
    Er is ook in het nieuws geweest dat 'me' als bezittelijk voornaamwoord verkozen was tot meest irritante woord van het jaar, maar daar trekken ook maar weinig mensen hier zich wat van aan.
    Vind ik leuk
    Groen +1067
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:46
    Was Derksen niet het meest irritante woord van het jaar?
    Vind ik leuk
    Groen +1067
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:44
    Het is één woord: overkomen...;)
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 15:05
    hij mag de zeggen
    Vind ik leuk
    !!!AJAX!!! +2671
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:18
    Haha drama behalve de finale..

    Kijk de wedstrijden eens terug
    Vind ik leuk
    Berbr +1621
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:05
    Dat wordt een paardenhoofd in het bed van Scholes...
    Vind ik leuk
    Jopi1982 +403
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:42
    En ondertussen zelf inderdaad je mond opentrekken om inderdaad niet vergeten te worden! Die Raiola speelt het slim! En natuurlijk heeft Scholes gelijk! Die kijkt ondanks zijn gekleurde bril gewoon kritisch naar wat er gebeurt bij zijn club.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:39
    Een verkoop van Pogba levert Raiola geen geld op? Dacht ik toch ff dat Raiola altijd dik geld verdiende aan transfers van zijn cliënten...
    Vind ik leuk
    Antikunstgras +12295
    zaterdag 25 augustus 2018 om 12:29
    pogba overgewaardeerd? Hij kan wel voetballen hoor
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 25 augustus 2018 om 12:30]
    Vind ik leuk
    mba4u2c +3023
    zaterdag 25 augustus 2018 om 22:06
    Alleen draaft hij niet erg hard...
    Vind ik leuk
    Hoofdscout00 +2775
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:43
    Man, man, man.....
    Vind ik leuk
    Ajacied_8 +18049
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:43
    Zou dit nou een keer echt gemeend zijn van Raiola? Hij weet toch als Pogba wel verkocht wordt hij weer vele miljoenen kan opstrijken als zaakwaarnemer?
    Vind ik leuk
    AllAdIn +14765
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:14
    Raiola probeert United gewoon te triggeren zodat zij Pogba in de etalage zet..
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:44
    VP: Pogba zint op transfer, Mino Raiola wil onderste uit de kan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:45
    Mag er geen kritiek meer worden geuit ? En dan meteen persoonlijk worden.

    Klinkt wel als Raiola
    Vind ik leuk
    Cruijffiaans +13538
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:45
    Pogba is dan ook wel een beetje overschat...
    Vind ik leuk
    Stig +1803
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:45
    Het is altijd makkelijk af te geven op een speler, vroeger was natuurlijk alles beter.
    Persoonlijk vind ik Pogba ook overgewaardeerd, maar he wie ben ik.
    Hij doet het beter dan mij, ik mag elke dag van 8 tot 5 opdraven tegen een schijntje wat hij verdiend.

    Vind ik leuk
    Smithsonian +29356
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:45
    Raiola is echt een dom varken.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31382
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:48
    Zou het? Ik denk dat die "dombo" goed is voor meer dan 100 miljoen.
    Vind ik leuk
    HansVites +4587
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:15
    Volgens Wikipedia heeft hij al 192 miljoen in zijn eigen zak gestoken
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29356
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:55
    Een sneaky varken dan.
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31382
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:02
    En wat is Mark Rutte dan?!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29356
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:17
    Hier geen politiek aub
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31382
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:20
    Hoezo dan? Een beetje valse kwalificaties uitspreken aan het adres van Raiola, maat het grootste varken van allemaal mag niet ter sprake worden gebracht?

    Je kunt zo aan de slag bij de NOS!
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29356
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:35
    Haha heb niets met rutten.
    Rutten is zeker een varken samen met raiola 2 handen op 1 buik
    Nos?

    Nee dankje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:50
    Hij verdient er wel een aardige boterham mee, meer een harde klootzak dus
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9012
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:52
    Ook jaloers...? ha ha
    Vind ik leuk
    Smithsonian +29356
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:56
    Nee.
    Vind ik leuk
    rpaulp50 +9012
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:36
    Voor een varken heeft ie het goed voor elkaar hoor.......ha ha ik zou best wel een beetje een varkentje willen zijn....
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31382
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:48
    Mooi man... lekker met modder gooien en een leuke analogie!
    Vind ik leuk
    The Iceman +7745
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:49
    - “Mr. Churchill, you’re drunk.”
    - “'My dear, you are ugly, and what’s more, you are disgustingly ugly. But tomorrow I shall be sober and you will still be disgustingly ugly.”

    Eindbaas.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:49
    Raiola heeft maar 1 belang en dat is zijn portemonnee. Hij vergeet alleen wel dat hij het hondje is in dit verhaal en dat hij degene is die door niemand meer herinnerd wordt over 10 jaar. Paul Scoles staat voor eeuwig in de geschiedenisboekjes.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 09:50]
    Vind ik leuk
    Barry Engels +31382
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:38
    De mening van Paul Scholes interesseert me anders net zoveel als de kak aan m'n hak....
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:51
    Pogba mag scholes zijn veters niet eens strikken. Pogba zou tegen scholes een kansloze wedstrijd spelen.......en Paul heeft gelijk...pogba speelt ruk bij ManU en afgezien van een paar leuke momenten op het WK, vond ik hem ook maar matig spelen
    Vind ik leuk
    Vermeer1989 +3202
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:48
    Ik vond pogba in de europaleague finale tegen Ajax ook ondermaats spelen voor een topper..
    Scholes zou tegen welke tegenstander tot op het bot gemotiveerd zijn om een uitstekende wedstrijd te spelen.
    Dat is gewoon het verschil tussen de toppers van toen en de toppers van nu...
    Vind ik leuk
    repeP +715
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:15
    Oneens. Scholes zou volledig uit de wedstrijd worden gespeeld door Pogba. Moet Pogba het alleen wel op zijn heupen hebben. En daar schort het soms wel een beetje aan bij Pogba lijkt het.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:41
    Dat is dus het verschil tussen een echte wereld ster en 1 die af en toe wat leuks laat zien....scholes zou niet 1 duel verliezen...kom op heb je hem wel ooit zien spelen??? Er zijn weinig betere middenvelders
    Vind ik leuk
    repeP +715
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:51
    Engelse uitvoering van Davids. Ja, heb wel de leeftijd dat ik hem heb zien voetballen. Gifkikkertje.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 14:14
    Veel meer overzicht dan Davids, hij strooide met passes, waarin Davids vaker de ontvangende speler was, verdedigend wellicht vergelijkbaar...Davids en scholes vooralsnog beter als pogbo ooit is geweest...pogba is nog jong, dus ik zeg niet dat hij de potentie niet heeft om beter te worden....maar op die leeftijd waren scholes en Davids allang stabiele krachten die elke wedstrijdbweer volop in de strijd gingen...Davids nu nog met benefiet wedstrijden....dat is wereldklasse mentaliteit, de wil om de beste te zijn..grote probleem ook van onze jeugd...geen mannen meer... Paul bosvelt leek al 46 toen ie 24 was.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 14:16]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:51
    Haha Mino denkt dat Scholes vergeten gaat worden? Al zou Scholes de rest van zijn leven geen woord meer uitbrengen. Scholes is een legend. Die wordt nooit vergeten.
    Vind ik leuk
    Morris +22445
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:52
    Raiola en zijn ego..

    komisch duo.
    Vind ik leuk
    rinirat +2159
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:52
    Mino wie,jan lul
    Vind ik leuk
    DuWijk +304
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:55
    Laat Raiola zich hier gaan zeg. Pogba speelt toch al een tijdje niet goed? Dan mag iemand dat toch gewoon zeggen?
    Vind ik leuk
    La Luz +530
    dinsdag 21 augustus 2018 om 09:59
    Pogba kan beter met z'n voeten antwoorden (zal ook eens tijd worden overigens) i.p.v. z'n zaakwaarnemer via Twitter.
    Vind ik leuk
    Truth +2994
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:56
    Scholes deed dat en dat maakte van hem één van de allergrootsten ...die status zal pogba niet snel bereiken als hij zo verder doet ...op dit moment mag hij net de tas van scholsey dragen
    Vind ik leuk
    Donnygo +2953
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:06
    Toch knap dat hij dat van zichzelf weet.
    Vind ik leuk
    ELD070 +449
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:09
    @VP, kunnen jullie alsjeblieft die foto die elke keer bij artikelen van Raiola zit veranderen? Ik krijg elke keer helemaal kriebels als ik die dikke waffel met dat brilletje zie.
    Vind ik leuk
    Ajdd +39
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:11
    Stoere praat van een pizzabakker. Hij kan voor Pogba zelf ook geen nieuwe club vinden, anders had hij hem allang ergens anders ondergebracht.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:18
    Snap niet dat raiola zich zo laat kennen zeg.
    Vind ik leuk
    Mr. O +932
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:29
    Wat een kinderachtige reactie zeg, van Raiola.
    Wat laat je je dan kennen.
    Triest figuur
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 10:29]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:38
    Ja in dan kan jij weer geld op je rekening verwachten wat niet correct is, het is leuk om spelers ergens onder te brengen.maar als ze de jong zijn en bij clubs zoals Ajax , PSV en Feyenoord gewoon door jou manier van ronselen naar de duvel gaan dan ben jij niet goed bezig en dan moet jij je mond houden over andere !
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 10:40]
    Vind ik leuk
    City boy +387
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:49
    Paul scholes kan echt een blaaskaak zijn maar hier heeft hij gelijk
    Vind ik leuk
    Truth +2994
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:54
    Een speler van zijn kaliber mag zeggen wat hij wil....punt !
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 10:55
    maar een rat (iola) herkennen we allemaal
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:15
    Waarom moet zaakwaarnemer Riool la daar op reageren. Bang om vergeten te worden of Pogba te stom?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:21
    Hahaha, Raiola maakt zich weer eens volstrekt ongeloofwaardig, voor de 394. Keer dit jaar.
    Vind ik leuk
    G.Kopf +1262
    dinsdag 21 augustus 2018 om 11:24
    En Paul Pogba moet is wat beter gaan spelen voordat hij vergeten wordt.
    Vind ik leuk
    remakil +5494
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:04
    Een over het paard gevallen pizzabakker, die miljoenen verdient door voetballers, als slaven, te verhandelen aan de hoogste bieder. Met maar één doel, geld!! Die dikke engnek gaat een wereldvoetballer in ruste afzeiken, omdat de roem deze geldwolf hem naar het hoofd is gestegen en de man werkelijk denkt, dat geld hem groter maakt als mens. Zijn cliënt verward topprestaties ook met zijn bankrekening en laat regelmatig zien dat veel geld geen surplus aan kwaliteiten inhoudt. Kijk, Messi.. Ronaldo.. die verdienen bizar veel, maar presteren daar ook naar. Nemen een team op sleeptouw, scoren bij de vleet, zijn soms buitenaards! Pogba is enkel buitenaards in zijn voorkomen en Raiola verdient over de ruggen van dit soort spelers. Het gaat om poen, niet om mogelijkheden, speelstijl en de liefde voor de bal. Raiola verkoopt je ziel, voor veel geld, zolang hij er zelf ook veel voor krijgt..
    Vind ik leuk
    B3v3r +558
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:05
    Als er juist iemand wat mag zeggen over Utd en zijn spelers is het Paul Scholes wel, hij hoeft niet bang te zijn dat hij vergeten wordt gezien zijn staat van diensten voor de club.

    Pogba is geen schim meer van de Pogba die geweldig speelde bij Juve en afgelopen WK finale, dan moet je af gaan vragen waarom de trainer hem niet aan de praat krijgt lijkt me. Hopelikj voor Utd komt Zidane snel het stokje over nemen.
    Vind ik leuk
    Marco S +4256
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:30
    Scholes heeft gelijk..
    Vind ik leuk
    chuckie88 +1721
    dinsdag 21 augustus 2018 om 12:44
    Het is en blijft een vieze rat... speelt clubs en spelers tegen elkaar uit en alles alleen voor zijn bankrekening
    Vind ik leuk
    El Cazador +5750
    dinsdag 21 augustus 2018 om 13:16
    Van pizza's bakken heeft Mino Raiola mss verstand van voetbal heel weinig!!
    Tis jammer dat elke gek tegenwoordig via Twitter maar van alles in de ether kan gooien.
    Vind ik leuk
    Truth +2994
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:26
    Die mottige pizzaboer denkt werkelijk dat hij iemand is ...🤮🤮🤮🤮
    Vind ik leuk
    navidos +111
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:01
    Zou wat zijn zeg, Zidane en Scholes als asistent samen met Beckham. Pffff.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Raiola haalt snoeihard uit: 'Praten uit angst om vergeten te worden'