Oekraïense verbazing over Ajax: 'Scheelt nogal of Huntelaar en De Jong meedoen'

    Oekraïense verbazing over Ajax: 'Scheelt nogal of Huntelaar en De Jong meedoen'

    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:31

    Voetballiefhebbers in Oekraïne weten niet wat ze van Ajax moeten verwachten in de dubbele confrontatie met Dynamo Kiev, vertelt Evgeniy Levchenko. De Amsterdammers gingen in de Champions League overtuigend voorbij Sturm Graz en Standard Luik, maar hadden in de Eredivisie grote moeite met Heracles Almelo en VVV-Venlo.

    Levchenko heeft aan sportjournalisten in zijn thuisland het een en ander moeten uitleggen over Ajax, vertelt hij aan De Telegraaf. "Ze hebben Ajax tegen Heracles Almelo én thuis tegen Standard Luik gezien en begrijpen niet dat het verschil zó groot kan zijn", aldus de oud-middenvelder van onder meer Vitesse, FC Groningen en Willem II. De journalisten in Oekraïne zijn echt in verwarring."

    Volgens Levchenko heeft het verschil in niveau te maken met de gewijzigde opstelling voor het thuisduel met Heracles: trainer Erik ten Hag besloot om enkele bepalende spelers rust te geven, met de returnwedstrijd tegen Standard Luik op komst. "Ik heb ze uitgelegd dat het nogal wat scheelt of Frenkie de Jong en Klaas-Jan Huntelaar meedoen of niet", vertelt Levchenko.

    Ajax begint woensdag om 21.00 uur aan het Champions League-tweeluik met Dynamo Kiev. De return in Oekraïne is op dinsdag 28 augustus.

    Lees ook: Levchenko waarschuwt en tipt Ajax: 'Daarom jammer dat Neres geblesseerd is'

    Poll

    Gaat Ajax zich plaatsen voor de groepsfase van de Champions League?

    (13655 stemmen)

    Plaats een reactie

    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:33
    Hup dynamo kiev
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 16:34]
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2705
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:35
    Hup Heracles Almelo
    Vind ik leuk
    Hyena +29641
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:35
    Hup Helmond Sport!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:07
    Jou mag ik wel
    Vind ik leuk
    kevinleo +2586
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:58
    Hup SV Houten
    Vind ik leuk
    snorrepof +1198
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:36
    Succes tegen Helmond Sport a.s. vrijdag
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:36
    Jij verkiest kiev boven het Nederlandse voetbal? Klasse opmerking. :)
    Vind ik leuk
    snorrepof +1198
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:39
    Het maakt hem niet uit, aangezien Twente niet eens aan Europees voetbal mag denken.
    Vind ik leuk
    kevinleo +2586
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:58
    Twente is toch verduidst
    Vind ik leuk
    windforce11 +1923
    donderdag 23 augustus 2018 om 12:55
    In theorie zouden ze de beker kunnen winnen...
    Vind ik leuk
    Jan_Boskamp +1058
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:39
    Ik verkies feyenoord en bamihappies boven alles
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2705
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:01
    Tis je aan te zien plofkip.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:03
    Daarvoor koos jij ook de juiste naam
    Vind ik leuk
    Jan_Boskamp +1058
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:04
    Jouw voornaam en ik hebben iets gemeen. Ik heb Tonne veel geld op mijn bankrekening staan.
    Vind ik leuk
    AllAdIn +17760
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:14
    Op jouw denkbeeldige bankrekening ja.
    Heb je echt zo'n lullig leven dat je je voordoet als Boskamp en er zelf nog in gelooft ook?

    #creepy
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2705
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:50
    Behoor jij tot het Arnhemse of Nijmeegse trollenlegioen?
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:18
    Jij hebt tonnen op de weegschaal staan als jij er op gaat staan
    Vind ik leuk
    slaski +2286
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:27
    Zit niet zo te zeiken man. Klootzak.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:10
    Aanwinst voor de site wat mij betreft Jan. Een leuke trol ter compensatie voor de achterlijke trollen waar we er al meer dan genoeg van hebben!

    Wees wel jan..... Getekend door een Ajacied 😆
    Vind ik leuk
    Mr bien +2701
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:55
    En joke bruis
    Vind ik leuk
    Counterattack +11592
    woensdag 22 augustus 2018 om 17:33
    dank zij vp ken ik nu joke bruis. zal best een lieve vrouw zijn.
    ik vind niet dat deze kennis mijn leven heeft verrijkt.
    Vind ik leuk
    Mr bien +2701
    woensdag 22 augustus 2018 om 18:27
    Sorry ik reageerde op Johan boskamp
    Vind ik leuk
    Counterattack +11592
    woensdag 22 augustus 2018 om 19:00
    sorry dan, ik reageerde op jou. :-). Goed bedoeld, maar nutteloze bijdrage van me.
    Vind ik leuk
    Mr bien +2701
    woensdag 22 augustus 2018 om 19:07
    Kan gebeuren toch geen enkel probleem.
    Ben niet boos hoor
    Vind ik leuk
    Counterattack +11592
    woensdag 22 augustus 2018 om 20:22
    zou wat zijn. lol die leidt tot chagrijn.
    dan hield ik bien voor gezien.
    maar nu geen man overboord.
    op naar de arena daar is gescoord.
    Vind ik leuk
    Mr bien +2701
    woensdag 22 augustus 2018 om 20:25
    Veel plezier vanavond
    Vind ik leuk
    buddha +8872
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:42
    ach het is ZIJN mening. het zal vast niet leuk klinken maar je kan er ook GEEN aandacht aan besteden. ik als rotjeknor bewoner hoopt gewoon dat ajax doorgaat.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:30
    Jij hebt er ook wat aan. Dat scheelt ook wel. Twente kan t misschien gebruiken om een ls te lachen om anderen na hun jarenlange wanbeleid
    Vind ik leuk
    Hyena +29641
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:42
    Die fraudeurs spelen toch nooit meer Europees voetbal.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2705
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:02
    Dan reken jij even buiten de KNVB vrees ik.
    Vind ik leuk
    buddha +8872
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:09
    fraudeurs ach, zoveel clubs zijn in de fout gegaan in het verleden. zelfs de jouwe. het is te hopen dat alle clubs nu zien dat het altijd uit komt. en dat het toch niet loont.
    Vind ik leuk
    donderdag 23 augustus 2018 om 15:27
    Wat een tering hyena ben jij dan?
    FC Twente heeft nu wel een keer genoeg over zich heen gekregen. Snap jij al jaren geen piemel meer hebt gehad maar dit slaat werkelijk alles!
    Vind ik leuk
    Counterattack +11592
    woensdag 22 augustus 2018 om 17:31
    vp kan dit soort reacties niet verwijderen, dat zou censuur zijn.
    Maar triest zijn dit soort personen telkens weer.
    Veel succes Ajax2018-2019 en hopelijk ook spanning en klasse.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 17:36
    Bedankt kerel. Hopelijk ook een mooie wedstrijd voor de neutrale kijker. En een goede overwinning voor het Nederlandse voetbal.
    Vind ik leuk
    Counterattack +11592
    woensdag 22 augustus 2018 om 17:43
    Een voor allen, allen voor een. Together we're strong. .. :-)
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 17:44
    Precies, Jij snapt het maat!
    Vind ik leuk
    Counterattack +11592
    woensdag 22 augustus 2018 om 17:50
    Ga je naar de Arena? United we stand. Gelijkgestemd.
    Sfeer zal geweldig zijn. Dit zijn de wedstrijden maat.!
    Succes, ik kijk op TV. Misschien kom ik daarna op vp om je te feliciteren. Enjoy.
    Vind ik leuk
    Leedz +7033
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:36
    Hup Almere City
    Vind ik leuk
    RedNas +3459
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:38
    Het is Dinamo Kiev of Dynamo Kyiv
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3881
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:08
    Volgens mij is Dynamo Kyiv de Engelse versie en Dinamo Kiev de Nederlandse.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2705
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:47
    Kyiv is de Oekrainse spelling.
    Vind ik leuk
    RedNas +3459
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:01
    Nee, dan is het Динамо Киïв
    Vind ik leuk
    Tim +4717
    woensdag 22 augustus 2018 om 10:37
    Waarom zeg je niet 'Klopt, dan is het Динамо Киïв'?

    De spelling is in feite Oekraïens, de enige nuance die jij aanbrengt is dat het aldaar middels het Cyrillische alfabet geschiedt. Dan had je beter direct in je eerste post al kunnen zeggen wat de juiste mogelijkheden waren in plaats van iemand er later op aan te gaan vallen. Bovendien bestaat er helemaal geen sluitend transliteratie-systeem en is er dus altijd ruimte voor discussie, het meest ironische is dat jouw eerste post dat reeds tot in perfectie aantoonde.
    Vind ik leuk
    RedNas +3459
    woensdag 22 augustus 2018 om 16:13
    Wat een onzin.
    De 'vertaling' ligt inderdaad gewoon aan welke letters we ervoor kiezen, maar het ging mij erom dat het nooit Dynamo Kiev kan zijn, aangezien de 'y' en de 'i' dezelfde (Cyrillische) letter weergeven.
    Tekenend dat er nog steeds mensen zijn die dat niet zien.
    Vind ik leuk
    Tim +4717
    woensdag 22 augustus 2018 om 19:30
    Dat is toch precies het punt dat ik maakte kerel, door dat bijvoorbeeld de i en y hetzelfde zijn kun je nooit sluitend translitereren.
    Vind ik leuk
    RedNas +3459
    woensdag 22 augustus 2018 om 22:58
    Je kan (en moet) in ieder geval consistent zijn. Je gebruikt 1 vd 2. Niet door elkaar dus... Dat is mijn punt.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 18:50
    Kiev is Russisch en Kyiv is Oekraïens.
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3881
    woensdag 22 augustus 2018 om 19:18
    ФК Динамо Киïв is Oekraïens

    Kyiv is dus op z'n Engels.
    Vind ik leuk
    woensdag 22 augustus 2018 om 21:56
    Iets in een ander alfabet schrijven maakt het niet per se een andere taal. Maar sinds de Oekraïense taal in opkomst is, kiezen de meeste Oekraïeners ervoor om die voornamelijk te gebruiken en dus Київ in plaats van Киев.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:38
    En dan gaan janken als mensen tegen twente zijn 😹😹
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13785
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:47
    Volgens mij janken ze allemaal als je tegen ajax bent.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:48
    Waarom zou je tegen Ajax zijn? Die leveren punten op om ons de CL in te krijgen
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13785
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:54
    Wat dacht je van een hekel hebben aan die club?
    Is dat soms verboden?
    Denk dat dat in elk land zo gaat.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:59
    Ja, maar waarom ? En waarom is de haat groter dan de liefde voro je eigen club?
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13785
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:07
    Dinamo - steua
    Rode ster - partizan
    Dortmund - bayern
    PSV - ajax
    Enzovoort enzovoort
    Snap je dat niet?
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:15
    Ik snap wat een rivaliteit is, jij blijkbaar niet. Het is namelijk geen excuus om zomaar een club meer te haten dan je van je eigen club houdt gewoon als grapje ofzo, dat slaat gewoon nergens op.
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13785
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:06
    Hoe bepaal jij hoe groot iemands liefde voor een club is?
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:20
    Je kiest de optie die ajax pijn doet boven de optie die psv helpt terwijl die eerste optie psv ook nog eens schaadt



    Makkelijke conclusie
    Vind ik leuk
    Spaanse mug +13785
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:26
    PSV verdient meer wanneer ajax EL speelt.
    Ik heb er geen moeite mee dat de kampioen voorrondes moet spelen.
    So be it.
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 19:27]
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:36
    Aha korte termijnvisie met een lange termijn suicide. Goed om te weten
    Vind ik leuk
    Tfoe +3810
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:53
    Je club is niet alleen.Je hebt de concurrenten nodig om uit te kunnen blinken.
    Vind ik leuk
    Afcaxxx +9
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:32
    Ajax-feyenoord*
    Fuckoff met je pisvee lampie
    Vind ik leuk
    Tfoe +3810
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:52
    Het is misxchien ook in het voordeel van je eigen club in de toekomst als Ajax doorgaat.
    Vind ik leuk
    129 +1013
    woensdag 22 augustus 2018 om 16:35
    Dit heeft toch niks met hekel te maken pikomhoog? Heb niks met PSV, maar perfect dat ze gisteren wonnen. Wij als Nederland zitten met elkaar even niet in de positie om de hekel voorrang te geven.

    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:05
    Ik ben tegen bijna alle clubs op 3 na Ajax Nec en Feyenoord de rest mag degraderen 👍
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:20
    Een echte supporter support 1 club, na gemaakte hond dat je er bent.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:30
    Liever een nagemaakte hond dan een zielige puistekop met zijn hand in zijn broek achter zijn veillige schermpje en dan een grote bek hebben loser !
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 18:32]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:40
    En waarom? Ik ben oprecht benieuwd waarom je hoopt dat Kiev wint. Is toch goed voor iedereen als Ajax doorstroomt in de CL? Wordt de hele competitie sterker van.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:43
    Wat boeit dat hem nou, zij spelen niet meer in onze competitie hahah
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:54
    Ik hoop eigenlijk wel dat Twente er snel weer in zit. Een club met zoveel supporters hoort gewoon in de ED. Mooie achterban!
    Vind ik leuk
    buddha +8872
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:47
    daar zal je denk ik geen antwoord op krijgen. maar mijn vermoeden is dat de rest van vp wel ff goed los is gegaan op alles wat twente aangaat. en dat zulke mensen even op deze manier gas willen terug geven.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:51
    Nee ik denk dat het gewoon Ajax-haat is.Beetje zielig
    Vind ik leuk
    Senn +7273
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:54
    Misschien dat er vanmorgen 30 ajacieden hoopte dat PSV zou verliezen?
    Ik probeer maar mee te denken he
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:56
    Ik denk niet dat dat veel zou moeten doen met iemand die zich 'alwaysFCTWENTE' noemt
    Vind ik leuk
    FSCeara +8729
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:23
    AwayFCTwente ?
    Vind ik leuk
    JCJWZ +14380
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:09
    Psv moet ook gewoon winnen.
    Vind ik leuk
    fr0do +1371
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:41
    Met je club naar de klote snap ik dat je hoopt dat je hele competitie naar de klote gaat...oh wacht, Twente is geen eredivisie meer....
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:47
    Zielige reactie. Hopen op 2 Nederlandse clubs in CL
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:48
    Hup gemeente Enschede dat jullie wat langer mogen blijven bestaan.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:49
    Edit VP: Reactie verwijderd
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 16:59]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:52
    Negeren, niet schelden en mond spoelen.
    Vind ik leuk
    Tfoe +3810
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:56
    duimpje voor het verwijderen.
    Vind ik leuk
    BerendFC +61
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:54
    Dikke duim voor jou
    Vind ik leuk
    Nummertien +5052
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:56
    Nou ik hoef iig niet te zeggen karma komt nog, want die is bij jullie al gekomen.....

    En ik wens Twente overigens verder het beste.
    Vind ik leuk
    schfan1920 +5543
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:04
    Ja jullie spelen de komende jaren toch nooit meer Europees..
    Vind ik leuk
    MagicFeeling +3881
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:06
    Dat Fc Twente nog vele jaren in de KKD mag spelen!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:03
    Hup voor eeuwig in de kk competitie ole ole
    Vind ik leuk
    Afcaxxx +9
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:29
    Lekker naar jong ajax!
    Vind ik leuk
    Mr-MZ +127
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:30
    Je bedoelt, hup ik wil graag duimpjes
    Vind ik leuk
    Mo +11670
    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:29
    Tja je clubje zien spelen tegen Dinamo Kiev in de Champions League play-offs of op bezoek moeten bij Telstar en Helmond sport. Hahaha wat een verschil. Arm jochie
    Vind ik leuk
    donderdag 23 augustus 2018 om 14:02
    Ik zou je focussen op het Keuken Kampioenschap! In jullie geval is Europees voetbal gewoon te hoog gegrepen en dat levert alleen maar van dit soort gefrustreerde en jaloerse reacties op. En wie weet doet de Nederlandse voetbal top het in de toekomst zo goed in Europa dat de subtop van de Keuken Kampioen divisie ook Europees voetbal mag gaan spelen.
    Vind ik leuk
    donderdag 23 augustus 2018 om 14:26
    Ik provoceerde alleen maar een beetje. Ik heb gisteren ajax vanaf de bank aangemoedigd. Gefeliciteerd met de prachtige overwinning!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:34
    Laten we hopen dat we voor het eerst in lange tijd weer eens 2 Nederlandse clubs in de CL hebben.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2976
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:37
    Ajax gaat het redden, voor PSV word het een lastig verhaal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:39
    Zie niet in waarom het Ajax makkelijker af zou gaan dan PSV.
    Hebben beide nog geen echte tegenstand gekregen in de Mickey Mouse League. Sturm en Standard zijn nou ook nog niet echt topniveau.
    Vind ik leuk
    Mionel Lessi +2976
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:44
    Omdat ik vind dat Ajax kan domineren, ik heb geen moment in de wedstrijden een gevoel gehad dat Ajax niet doorging. Uit gaat het lastig worden maar ik verwacht dat ze het thuis al afmaken.

    Al vergelijk je de teams vind ik Ajax ook veel meer kwaliteit hebben.
    Vind ik leuk
    Knoerisgeitje +21858
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:51
    Ttuurlijk kan Ajax dat, maar Standard domineerde Ajax e Kyiv is een niveautje hoger nog.

    Maar ik zie Ajax wel winnen. 2-0 thuis 1-1 uit
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:53
    Risico zit hem er juist in dat Ajax eerst thuis speelt en bij een 1 of 2 : 0 denkt dat ze er al zijn.
    Vind ik leuk
    phritzzz +2933
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:45
    Gelukkig hoeven we niet op jouw gevoel af te gaan Mionel maar op het werkelijke verloop in de wedstrijd:))

    Vind ik leuk
    Tfoe +3810
    dinsdag 21 augustus 2018 om 20:58
    Heb je reacties gezien,en jij snapt het.
    Ik wens je een fijne wedstrijd toe zo en hoop dat je kunt juichen.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2705
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:34
    Weet Ajax wel wat ze van Kiev kunnen verwachten?
    Vind ik leuk
    Melchester +121
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:33
    Neem aan dat ze hun huiswerk gewoon doen.
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2705
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:44
    Het is van mijn kant meer een reactie over al die zogenaamde Nederlandse voetbalkenners die er hun boterham mee verdienen. Onkunde.
    Vind ik leuk
    Danny b +9
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:37
    Wat een onzin over de opstelling de schuld te geven het is de instelling waar de spelers het veld mee opkwamen niet de opstelling.
    Ten hag heeft gefaald ja hij moet ze scherp krijgen voor welke game dan ook er stond gewoon een volwaardig ajax 1.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:37
    Ik kan me ooit zo ergeren aan die Levchenko. Ik word zo moe dat hij overal een mening mag geven. Nu hij de partner is van die Victoria Koblenko, vindt men hen zeer interessant. Toen hij zijn carrière in Helmond begon wisten ze niet eens wie hij was.

    Hij gedraagt zich als een super vedette van een erg grote club. Uiteindelijk is hij ook niet verder gekomen dan middenmoot Eredivisie.

    Dus meneer moet zich niet beter voordoen dan dat hij is!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 16:41]
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2705
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:42
    Lev heeft al sinds zijn FCG periode een relatie met haar. Daarnaast heeft hij een prima kijk op het voetbal, is welbespraakt en intelligent. Is naast analist op de NL-tv ook analist in Oekraïne en Rusland. Dus uitgerekend iemand die je over deze wedstrijd om informatie kunt vragen. Prima toch?
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2705
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:47
    Ik kan me ergeren aan mensen als Martin Jol en Pierre van Hooijdonk. Die roepen maar wat over Kiev terwijl ze geen kloeten van die club afweten. Pierre riep dat dat Ajax en Dinamo redelijk gelijkwaardig zijn maar Sjachtar Donetsk was dan wel weer sterker. Hij heeft blijkbaar niet in de gaten dat Dinamo de laatste maand 2X (supercup en competitie) van Sjachtar heeft gewonnen en bovenaan staat. 4x met 1-0 gewonnen. Jol die roept wat op basis van de ervaring die hij had als tegenstander van Kiev toen Suarez nog rondliep bij Ajax..... Dat is een mensenheugenis geleden. Dan is de informatie van Lev veel beter onderbouwd.
    Vind ik leuk
    LargoWynch +1154
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:20
    Maar dat is een bekend fenomeen. De helft van alle commentoren baseert zijn oordeel alleen maar op van horen zeggen of wat ze nog weten van een club in het verleden. Hetzelfde geldt voor Johan Derksen, die kerel wordt enorm geholpen door de redactie man, want die roeptoetert zoveel onzin over buitenlandse ploegen dat ie zich eenvoudig verraadt. Denk maar niet dat hij daadwerkelijk alle buitenlandse competities actief volgt. Toen Ajax de Europa League finale haalde in 2017 onder Bosz beweerde hij ook dat Schalke 04 een maatje te groot was voor Ajax, dat Nederlandse ploegen daar geen kans tegen zouden hebben enz. enz. blablabla, terwijl Schalke 04 dat jaar gewoon behoorlijk zwak was en al jaren een neerwaartse spiraal kende.

    Hetzelfde geldt voor Martin Jol of Aad de Mos, ze weten echt wel waar ze het over hebben als het om voetbal gaat, maar over actuele kennis van zaken t.a.v. specifieke clubs beschikken ze amper nog. Jol is er al veel te lang uit om nog serieus genomen te kunnen worden en de Mos presenteert zichzelf steevast als dè België expert. Het was alleen diezelfde de Mos die beweerde dat Standard Luik een behoorlijke ploeg is die het nodige gevaar kan stichten. Allemaal slap gelul, want Standard Luik stelde welbeschouwd net als in 2017 geen reet voor. Dat Sjachtar Donetsk kwalitatief heeft ingeleverd in Oekraïne is ook helemaal geen verassing als je ziet welke bepalende spelers daar zijn vertrokken, maar de heren analisten weten het allemaal zo goed, en dat zonder daadwerkelijk de clubs in kwestie te volgen ;)
    Vind ik leuk
    FCG1971 +2705
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:43
    Ik kan me helemaal vinden in je verhaal. Maar dit soort voetbalprofessoren moet gewoon eens live op de tv keihard met hun neus op de feiten worden gedrukt. Jol schat de kans op 70% dat Ajax doorgaat. Dat passeert hij op "zijn" Ajax dat een mensenheugenis geleden speelde tegen Kiev. Is er dan helemaal niemand die tegen hem zegt. Beste Martin, we zijn 10 jaar verder..... Gemiste kans. We zullen het zien morgen. Ik ken Kiev beter dan Jol en Van Hooijdonk bij elkaar. Ik schat de kans dat Ajax doorgaat op 30% waar ik 70% HOOP dat ze wel doorgaan.
    Vind ik leuk
    Dorzon +4399
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:08
    Wel een lekker wijf die koblenko on een keer uit elkaar te trekken
    Vind ik leuk
    snorrepof +1198
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:38
    Dit is pure tactiek van Ten Hag. Expres de eerste twee competitie wedstrijden slecht spelen, wetende dat er Oekraïense ogen op het team zijn gericht. Een geweldige demarrage. Dit resulteert in een onderschatting van Kiev, en een absolute overdondering van Ajax. Hulde voor Ten Hag!
    Vind ik leuk
    Bertus040 +322
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:38
    ik hoop dat kiev banger is voor ajax dan andersom
    Vind ik leuk
    J.tee +75
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:38
    Laten we hopen dat er 2 Nederlandse clubs de CL in gaan , en ajax een paar doelpunten kan maken zonder neres.
    Vind ik leuk
    De fries +867
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:39
    Leg dat verschil ook even uit aan ten hag....
    Vind ik leuk
    huge +500
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:41
    Hup Ajax !
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:43
    Hup ajax !
    Vind ik leuk
    Gerro +6676
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:43
    Nou dat verschil word niet alleen door die twee bepaald zeker niet in de eredivisie.
    Vind ik leuk
    pinkelman +4160
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:45
    Levchenko heeft me toch een lekkere mokkel in die Koblenko.
    Vind ik leuk
    Kopstootje +9471
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:46
    Het zit hem niet in de Jong of Huntelaar.
    Het is het alom bekende onderschatting van, dat doen we wel ff.
    Vind ik leuk
    UitdeBijlmer +3609
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:14
    Dit was Ten Hag. Als je er 5 man uithaalt zeg je eigenlijk tegen de andere 6 ook dat je liever hebt dat ze fit blijven voor de CL-wedstrijden. Heracles en VVV werden gezien als hinderlijk tussendoortje wat ook echt duidelijk te zien was qua spelvreugde.
    Vind ik leuk
    Schaar +1532
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:38
    Triest.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:46
    Ik snap nooit zo goed waarom we Nederlandse successen niet toejuichen? Zodra het oranje is lopen we de polonaise, maar club teams zie ik toch nog vaak dat mensen teams in Roemenië,Oezbekistan en weet ik veel waar toe gaan juichen ipv je eigen land...
    raar volk.
    Vind ik leuk
    Foebele +54947
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:50
    Zij zijn niet de enige die het niet begrijpen, ik vind het ook onbegrijpelijk dat je 2x zo dramatisch speelt in de competitie terwijl je Europees gewoon heel veel goede dingen laat zien wat hoop biedt.

    Het is gewoon een gebrek aan mentaliteit, die omhooggevallen kut ventjes die voetballertjes tegenwoordig zijn denken dat ze ook op 80% inzet wel even van Heracles of VVV winnen en dat is gewoon niet zo!

    Gemakzucht, zelfoverschatting, arrogantie, gebrek aan mentaliteit, het is gewoon zwak. En dan wel praten over transfers naar Barcelona of andere topclubs en roepen dat je best wel wilt blijven als Ajax CL haalt, iets waar je zelf verantwoordelijk voor bent en dus als je het niet zou halen je bij jezelf te raden zou moeten gaan of je uberhaupt wel toe bent aan een stap aangezien het je niet eens is gelukt CL af te dwingen met Ajax...

    Nee, ik ben klaar met voetballers, het is gewoon omhooggevallen kut volk wat werkelijk kilometers verwijderd zijn van de realiteit en de grond al heel lang niet meer in zicht hebben, dus laat staan dat ze er met beide voetjes op zijn blijven staan....
    Vind ik leuk
    Darter 876 +644
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:52
    Mooi man! De verwarring daar, dan zal er onderschatting zijn.
    Daar moet Ajax dan profijt van hebben!
    Gewoon knallen morgen......
    PSV vanavond vlammen, en hopen op 2 Nederlandse clubs in de CL!!!
    Vind ik leuk
    SirUltionem +1925
    dinsdag 21 augustus 2018 om 16:57
    zo zie je maar weer hoe sterk de Nederlandse competitie is, zelfs onze clubs uit het rechterrijtje zijn sterker dan Standard Luik en Sturm Graz
    Vind ik leuk
    JJ +11
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:03
    Als PSV supporter wens ik ook Ajax heel veel succes. Met de voetballende kwaliteiten die ze bezitten zou de groepsfase zeker moeten lukken. Het Nederlandse voetbal heeft het hard nodig.
    Vind ik leuk
    LargoWynch +1154
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:07
    Altijd dat eeuwige gezeik, natuurlijk moet je als Nederlander gewoon voor zowel PSV als Ajax zijn, zelfs als verbitterde Feyenoord of FC Twente fan. PSV en Ajax moeten het halen, ze moeten presteren! Er is geen weg terug, Nederland heeft de punten keihard nodig om niet volledig achterop te raken in Europa. Als je onder deze omstandigheden als rasechte PSV of Ajax hater niet in het landsbelang de clubs kunt steunen dan ben je eigenlijk gewoon een verkapte landverrader. Clubsentimenten zijn leuk en aardig, maar die vervallen volledig als Nederland het water aan de lippen staat zoals nu. Een voor allen, allen voor een! De Leeuw moet brullen!
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 17:12]
    Vind ik leuk
    Axim +834
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:14
    aiaiai , nu al zuinig met de spelers....ruikt naar onderschatting...
    Vind ik leuk
    Muscles +813
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:25
    Laat Kiev maar in het ongewisse en ga erover heen als een roodwitte tornado, zonder genade
    Vind ik leuk
    Basik013 +437
    dinsdag 21 augustus 2018 om 17:28
    Hmmm vind t wel vreemd , de jong en huntelaar.. ikzou toch eerder de ligt en tadic op dit moment of als hij doelt op alleen de aanval ziyech en tadic.. als die niet spelen is er pas een wereld van verschil..
    Vind ik leuk
    Nikos85 +1461
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:01
    Die levchenko toch voor volk en vaderland verantwoording moeten afleggen omtrent het grote Ajax. Hij had beter kunnen zeggen dat er onrust heerst, de trainer ter discussie staat en bepalende speler geblesseerd zijn dan zouden die gasten morgen misschien nog overwegen om gewoon aanvallend te spelen wat ons dan zeer ten goede komt. Dit word geen mooie wedstrijd ben ik bang en zo gaan er dit seizoen nog veel volgen. Al die compacte kut spelopvattingen zo jammer, gewoon voetballen voor 4-5 en dat soort standen zou toch veel mooier zijn.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:23
    Ik gun die gare kut club uit 020.. NIKS!!!!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:31
    Klein kind.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:29
    Dynamo Kiev zou ook moeite hebben met Heracles (al was het alleen al met de goede uitspraak).
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 18:29]
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:30
    Ik wens Psv veel succes straks.💪
    Vind ik leuk
    Dorzon +4399
    dinsdag 21 augustus 2018 om 18:45
    Laten we hopen dat ze beide door gaan.

    Als Ajax deze zomer ten Hahahahahahag nu had gewisseld voor Bosz dan was er geen enkele twijfel dat ajax door zou gaan. Met deze droeftoeter is het iedere wedstrijd weer afwachten wat er gaat gebeuren.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:28
    Ajax en Psv moeten zich plaatsen ten gunste van het Nederlandse voetbal.
    Vind ik leuk
    dinsdag 21 augustus 2018 om 19:58
    Nu David Neres geblesseerd is, doet Erik ten Hag er goed aan Donny van de Beek te doen opstellen. Hakim Ziyech kan dan op de vleugel spelen. Wat betreft het invullen van de vleugel door Zakaria Labyad lijkt mij niet raadzaam. Zoals Zakaria Labyad als plaatvervanger van David Neres tegen VVV functioneerde laat nog veel te wensen over. Daarentegen brengt Donny van de Beek meer zekerheid in het elftal. Ik geef AJAX in overweging op termijn Ryan Gravenberch enige speeltijd te geven in AJAX-1. Ik wens AJAX veel succes met de komende wedstrijden in het vooruitzicht.
    Vind ik leuk
    Wilhelmus +465
    dinsdag 21 augustus 2018 om 21:12
    Ik word vooral heel erg moe van Levchenko. Die man zegt totaal niks nuttigs over voetbal in zijn algemeenheid.. deleten van de NL tv aub
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws