'Aartsrivalen Real Madrid en Atlético Madrid azen op dezelfde linksback'

'Aartsrivalen Real Madrid en Atlético Madrid azen op dezelfde linksback'

Gepubliceerd: dinsdag 21 augustus 2018 om 17:33di 21-08-2018 om 17:33

Aartsrivalen Real Madrid en Atlético Madrid gaan met elkaar de strijd aan om Marcos Alonso, meldt AS dinsdagmiddag. Beide Madrileense topclubs zijn op zoek naar een linksback en hebben hun pijlen gericht op de 27-jarige Spanjaard, momenteel actief voor Chelsea.

Alonso genoot zijn jeugdopleiding bij Real Madrid, dat de linksback graag terug naar het Estadio Santiago Bernabeu wil halen. De Koninklijke leende Théo Hernández onlangs uit aan Real Sociedad en heeft met Marcelo nog slechts één optie links achterin. Atlético gaat vermoedelijk afscheid nemen van Filipe Luis, die wil vertrekken en wordt begeerd door Paris Saint-Germain. Los Rojiblancos zouden Alonso in dat geval zien als ideale nieuwe concurrent voor Lucas Hernández (de broer van Théo, red.).

Volgens AS is de eenmalig Spaans international voor een bedrag van dertig miljoen euro op te halen in Londen. Of Chelsea Alonso daadwerkelijk voor een dergelijk 'bescheiden' bedrag op kan halen, is echter nog maar de vraag. De linksback ligt nog tot medio 2021 vast op Stamford Bridge en is sinds zijn komst in 2016 een onbetwiste basisspeler. Bovendien is hij vorig seizoen opgenomen in het PFA Premier League Team of the Year.

Plaats een reactie

dinsdag 21 augustus 2018 om 17:35
Zeer onwaarschijnlijk dat ze deze basisspeler deze zomer nog laten gaan, temeer omdat er niets meer gekocht kan worden, hoe iemand kan denken dat je hem voor 30 miljoen kunt ophalen, is dan ook een raadsel.
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:41
Ik geloof ook niet dat Chelsea hem voor een bescheiden bedrag op kan halen.
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18787
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:42
Real heeft sowieso Marcelo nog. Dus denk alleen Atletico serieus is. Die zijn Felipe Luis net kwijtgeraakt, maar die ging ook alleen maar omdat het geen basisklant meer was.
Vind ik leuk
Plattekar bv +35873
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:36
Nog 3 uur en 25 min...
Vind ik leuk
Kopstootje +9347
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:36
Zal Madrid een logische keuze zijn.
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:40
Jammer dat ze geen linksbuiten zoeken, want Boetius zou prima passen bij Real of Atletico Madrid.......;-)
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:57
Jullie hebben toch ook nog wel een linksback lopen? Zit vast een talentje bij die je in Madrid kan stallen.
[Reactie gewijzigd op dinsdag 21 augustus 2018 om 17:57]
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18787
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:40
Ik dacht echt dat het over Tagliafico zou gaan. Speelde vorige week erg goed.
Vind ik leuk
pvdsmissen +1041
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:41
Waarom kijken ze dan rond bij Chelsea?
Vind ik leuk
Ajacied_8 +18787
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:46
Omdat het toch over Alonso gaat en die speelt daar???? Huh?
Vind ik leuk
pvdsmissen +1041
dinsdag 21 augustus 2018 om 19:43
Ik dacht dat de titel was kijken naar de linksback van Chelsea! Dus vandaar, foutje bedankt :)
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:48
Ze kunnen moeilijk bij PSV gaan kijken.
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:53
Alonso bij Real? Had dan toch iets wat meer klasse verwacht. Moet je straks naar Alonso kijken terwijl we Marcelo gewend zijn...
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 17:58
Ja en kijk wie er speelt als Marcelo even rust verdient..
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 18:15
Laatste update:Emmen heeft zich ook gemengd in de strijd om Marcos Alonso
Vind ik leuk
dinsdag 21 augustus 2018 om 19:01
De dierentuin van Emmen zeker..
Vind ik leuk
Midden-Noord +95381
dinsdag 21 augustus 2018 om 19:10
Gezien zijn verleden zal het Real worden. Als dit nieuws.waar is.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws